MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 751 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 10 noiembrie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 1 .061. — Hotărâre pentru aprobarea Acordului de cooperare în domeniul agriculturii dintre Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză, semnat la București la 20 octombrie 2009 ........................ 2 Acord de cooperare în domeniul agriculturii între Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză........................................................ 2-3 1.09 5. — Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 755/2010 privind schema de ajutor specific acordat producătorilor de lapte de vacă din zonele defavorizate și a Hotărârii Guvernului nr. 759/2010 privind acordarea de ajutoare specifice pentru îmbunătățirea calității produselor agricole în sectorul de agricultură ecologică..................................................... 3-4 1.100. — Hotărâre privind reglementarea situației juridice a unor imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale ............... 4-5 Nr. Pagina 1.103. — Hotărâre privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea și implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE........................................... 6 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 2.478 /C. — Ordin al ministrului justiției pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea, prin avansare în funcție, trecerea agenților în corpul ofițerilor și din sursă externă, a posturilor vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare .................... 7-15 2.647 . — Ordin al ministrului finanțelor publice privind completarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale........... 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 751/10.XI.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru aprobarea Acordului de cooperare în domeniul agriculturii dintre Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză, semnat la București la 20 octombrie 2009 în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 20 din Legea nr. 590/2003 privind tratatele, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Se aprobă Acordul de cooperare în domeniul agriculturii dintre Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză, semnat la București la 20 octombrie 2009. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: p. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Barna Tanczos, secretar de stat Președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, Radu Roatiș Chețan Ministrul afacerilor externe, Teodor Baconschi București, 20 octombrie 2010. Nr. 1.061. ACORD de cooperare în domeniul agriculturii între Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din România și Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză (denumite în continuare părți contractante), intenționând să creeze condiții favorabile dezvoltării unei cooperări reciproc avantajoase în domeniul agriculturii și industriei prelucrătoare, pe baza principiului egalității și respectului reciproc, au convenit următoarele: ARTICOLUL 1 Părțile contractante vor acționa, în conformitate cu competențele lor și cu legislația națională în vigoare, în vederea impulsionării cooperării bilaterale în domeniul economiei agricole, științei, tehnologiei și procesării produselor agricole, precum și promovării stabilirii de legături directe între întreprinderile din cele două țări. ARTICOLUL 2 Prin prezentul acord, părțile contractante urmăresc atingerea următoarelor obiective: 2.1. sprijinirea cooperării în domeniul științei și tehnologiei agricole dintre institutele de cercetare implicate și dintre alte organizații; 2.2. schimburi de experiență și informații privind știința și tehnologia, dezvoltarea infrastructurii și managementul în domeniul agriculturii; 2.3. colaborări în domeniul geneticii și selecției plantelor și animalelor, schimb de informații privind selecția și sprijinirea cooperării dintre unități de selecție ale ambelor părți contractante; 2.4. cooperare în prevenirea și combaterea epizootiilor; 2.5. sprijinirea cooperării dintre organizațiile serviciilor veterinare și fitosanitare; 2.6. sprijinirea cooperării dintre serviciile de informare agricolă; 2.7. schimb de experiență și informații în domeniul managementului calității și siguranței alimentelor; 2.8. cooperare în domeniul mecanizării agriculturii; 2.9. schimb de specialiști, experți și oameni de știință. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 3 Domeniul de aplicare al prezentului acord poate fi lărgit prin adăugarea de alte forme de cooperare, cu acordul scris al ambelor părți contractante. ARTICOLUL 3 Niciuna dintre părțile contractante nu va dezvălui informațiile economice, științifice și tehnologice obținute de la cealaltă parte contractantă. Utilizarea rezultatelor cooperării economice, de procesare, științifice și tehnologice se va face cu acordul reciproc al părților contractante. ARTICOLUL 4 în vederea implementării eficiente a prezentului acord vor fi organizate întâlniri regulate ale părților contractante pentru identificarea domeniilor prioritare de cooperare, elaborarea de proiecte comune și discutarea problemelor de interes reciproc. Proiectele comune și vizitele inițiate de părțile contractante în cadrul prezentului acord vor fi realizate în condițiile convenite de ambele părți contractante. ARTICOLUL 5 Prezentul acord nu va afecta niciun drept sau nicio obligație care revine oricăreia dintre părțile contractante ca urmare a participării lor la alte acorduri internaționale bilaterale sau multilaterale și ca urmare a calității de membru în organizații internaționale. ARTICOLUL 6 Prezentul acord se încheie pe o perioadă de 5 (cinci) ani și va intra în vigoare la data primirii prin canale diplomatice a ultimei notificări scrise privind îndeplinirea de către părțile contractante a procedurilor interne necesare pentru intrarea în vigoare a prezentului acord. Prezentul acord va rămâne în vigoare pentru perioade succesive de 5 (cinci) ani, dacă niciuna dintre părțile contractante nu va notifica pe cale diplomatică celeilalte părți contractante, cu cel puțin 6 luni înainte de finalizarea respectivei perioade de valabilitate a prezentului acord, intenția sa de a-l denunța. Semnat la București la 20 octombrie 2009, în două exemplare originale, în limbile română, chineză și engleză, toate textele fiind egal autentice. în caz de divergență de interpretare, textul în limba engleză va prevala. Pentru Pentru Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale din Ministerul Agriculturii din Republica Populară Chineză, România, Xi JinPing, Radu Mircea Berceanu, vicepreședinte al Republicii Populare Chineze ministrul interimar al agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 755/2010 privind schema de ajutor specific acordat producătorilor de lapte de vacă din zonele defavorizate și a Hotărârii Guvernului nr. 759/2010 privind acordarea de ajutoare specifice pentru îmbunătățirea calității produselor agricole în sectorul de agricultură ecologică în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — Hotărârea Guvernului nr. 755/2010 privind schema de ajutor specific acordat producătorilor de lapte de vacă din zonele defavorizate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 543 din 3 august 2010, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatele (4) și (5) vor avea următorul cuprins: „(4) Beneficiarii a căror formă de organizare se modifică fac dovada actualizării datelor în sistemul de administrare a cotelor de lapte din cadrul Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură și în Registrul Național al Exploatațiilor al Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor și anexează la cererea depusă documentele justificative corespunzătoare până la data de 15 noiembrie 2010. (5) Persoanele fizice neautorizate potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 44/2008, cu modificările ulterioare, pot depune cererea, cu obligația să se autorizeze ulterior depunerii cererii și să depună copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului până la data de 15 noiembrie 2010.” 2. La articolul 9, alineatul (2¹) va avea următorul cuprins: „(2¹) Prin excepție de la prevederile alin. (2), pentru anul 2010, controlul la fața locului se efectuează până la data de 30 noiembrie 2010, conform manualului de proceduri elaborat de Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură.” Art. II. — Hotărârea Guvernului nr. 759/2010 privind acordarea de ajutoare specifice pentru îmbunătățirea calității produselor agricole în sectorul de agricultură ecologică, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 552 din 5 august 2010, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 3, alineatul (1) va avea următorul cuprins: „Art. 3. — (1) Beneficiarii ajutorului specific sunt producătorii agricoli, persoane juridice și/sau persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale sau întreprinderi familiale constituite potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 44/2008 privind desfășurarea activităților economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale și întreprinderile familiale, cu modificările ulterioare, active, înregistrate în fiecare an în sistemul de agricultură ecologică și care se află sub contract cu un organism de inspecție și certificare acreditat pe teritoriul Uniunii Europene/aprobatde Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale, denumiți în continuare beneficiari.” 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 2. La articolul 3 alineatul (2), litera c) va avea următorul cuprins: ,,c) să încheie un contract cu un organism de inspecție și certificare, organism acreditat pe teritoriul Uniunii Europene/ aprobat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale;”. 3. La articolul 3 alineatul (3), litera b) va avea următorul cuprins: ,,b) să încheie un contract cu un organism de inspecție și certificare, organism acreditat pe teritoriul Uniunii Europene/ aprobat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale;”. 4. La articolul 3 alineatul (4)’ litera b) va avea următorul cuprins: ,,b) să încheie un contract cu un organism de inspecție și certificare, organism acreditat pe teritoriul Uniunii Europene/ aprobat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale;”. 5. La articolul 5 alineatul (1)’ litera e) va avea următorul cuprins: ,,e) copie de pe contractul încheiat între beneficiar și un organism de inspecție și certificare, organism acreditat pe teritoriul Uniunii Eurdpen’e/aprobat de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale;”. 6. La articolul 5, alineatele (2) și (5) vor avea următorul cuprins: „( 2) Beneficiarii care solicită ajutor specific pentru pășuni permanente (pășuni și fânețe) și nu dețin animale crescute în sistem ecologic trebuie să depună copii de pe facturile fiscale, din care să rezulte că livrează furajele în conversie, recoltate de pe pășune, unui crescător de animale înregistrat în sistemul de agricultură ecologică, sau o copie de pe contractul încheiat cu un crescător de animale înregistrat în sistemul de agricultură ecologică pentru utilizarea pășunii respective. în acest sens beneficiarul depune și o copie de pe fișa de înregistrare a crescătorului de animale căruia îi livrează furajele sau cu care a încheiat contractul. (5 ) Persoanele fizice neautorizate potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 44/2008, cu modificările ulterioare, pot depune cererea, cu obligația să se autorizeze ulterior depunerii cererii și să depună copie de pe certificatul de înregistrare la registrul comerțului până la data de 15 noiembrie 2010.” 7. La articolul 12, alineatul (2¹) va avea următorul cuprins: „(2¹) Prin excepție de la prevederile alin. (2), pentru anul 2010, controlul la fața locului se efectuează până la data de 30 noiembrie 2010, conform manualului de proceduri elaborat de Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură.” PRIM-MINISTRU București, 3 noiembrie 2010. Nr. 1.095. EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Valeriu tabără Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu Șeful Departamentului pentru Âfaceri Europene, Bogdan Mănoiu GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind reglementarea situației juridice a unor imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1), al art. 12 alin. (1)—(3) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, și în conformitate cu prevederile Legii nr. 152/1998 privind înființarea Agenției Naționale pentru Locuințe, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă transmiterea unui imobil, având datele de identificare prevăzute la nr. crt. 1 din anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al municipiului Arad și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Arad. (2) După preluare, imobilul prevăzut la alin. (1) va fi utilizat în vederea reabilitării și aducerii sale în circuitul civil și valorificării potențialului istoric și cultural al Cetății Aradului. Art. 2. — (1) Se aprobă transmiterea unui imobil, având datele de identificare prevăzute la nr. crt. 2 din anexă, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al municipiului Arad și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Arad, pentru efectuarea lucrărilor de investiții în vederea reabilitării din fondurile proprii ale administrației locale. (2) Consiliul Local al Municipiului Arad va trece imobilul prevăzut la alin. (1) din domeniul public al municipiului Arad și din administrarea Consiliului Local al Municipiului Arad în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, după efectuarea recepției la terminarea lucrărilor de investiții, stabilite de Ministerul Apărării Naționale prin nota de fundamentare a investiției. Art. 3. — (1) Se aprobă darea în administrarea Ministerului Apărării Naționale a unui imobil constituit din teren cu suprafața de 10 ha, trecut în domeniul public al statului potrivit Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 139/2010, pentru realizarea unui poligon de instruire, conform standardelor militare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 5 (2) Predarea-preluarea imobilului prevăzut la alin. (1) se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 4. — (1) Consiliul Local al Municipiului Arad va transfera în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, în condițiile legii, un număr de 250 de unități locative, împreună cu terenul aferent acestora, pentru personalul Ministerului Apărării Naționale, realizate prin programe derulate de Agenția Națională pentru Locuințe. (2) Structura pe camere a unităților locative se va stabili ulterior, pe baza unui protocol încheiat între părțile interesate. Art. 5. — (1) Predarea-preluarea imobilelor prevăzute la art. 1 alin. (1) și art. 2 alin. (1) se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate. (2) Predarea-preluarea imobilului prevăzut la art. 1 se face după predarea-preluarea imobilului reabilitat de către Consiliul Local al Municipiului Arad prevăzut la art. 2 alin. (1) și relocarea unității militare. Art. 6. —în cazul în care nu se respectă destinația imobilului prevăzut la art. 1, precum și obligațiile și termenele înscrise în prezenta hotărâre, imobilele prevăzute la nr. crt. 1 și 2 din anexă revin în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul apărării naționale, Gabriel Oprea Ministrul administrației și internelor, Constantin-Traian Igaș Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 3 noiembrie 2010. Nr. 1.100. ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale unor imobile, aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, pentru care se reglementează situația juridică Codul de clasificare din inventarul Nr. Locul Persoana juridică Persoana juridică bunurilor aflate în administrarea crt. unde este situat imobilul de la care se transmite la care se transmite Ministerului Apărării Naționale, Caracteristicile tehnice ale imobilului care se transmite imobilul imobilul care alcătuiesc domeniul public al statului Statul român, Municipiul Arad, --- imobil 1187 Suprafața construită = 149.492,59 m2 Județul Arad, din administrarea în administrarea --- cod 8.29.09 Suprafața desfășurată = 158.518,09 m2 1. municipiul Arad, Ministerului Apărării Consiliului Local --- nr. M.F. 104.136 Suprafața totală a terenului (inclusiv Str. Cetății nr. 1 Naționale al Municipiului Arad --- valoarea de inventar construcțiile) = 88,86 ha 83.240,804 Statul român, Municipiul Arad, --- imobil 718 Suprafața construită = 7.903,33 m2 Județul Arad, din administrarea în administrarea --- cod 8.29.09 Suprafața desfășurată = 12.292,53 m2 2. municipiul Arad Ministerului Apărării Consiliului Local --- nr. M.F. 104.135 Suprafața totală a terenului (inclusiv Naționale al Municipiului Arad --- valoarea de inventar construcțiile) = 17,725 ha 16.067,909 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 751/10.XI.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea și implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 2 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 11/2009 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea și implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE, aprobată prin Legea nr. 31/2010, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă suma de 9.203 mii lei necesară pentru contractarea și implementarea de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, în calitate de autoritate publică centrală cu rol de autoritate de implementare, a componentelor necontractate din proiectele PHARE, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) Suma prevăzută la alin. (1) include taxa pe valoarea adăugată, precum și alte cheltuieli, conform dispozițiilor art. 1 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 11/2009 privind alocarea de la bugetul de stat a fondurilor necesare pentru contractarea și implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE, aprobată prin Legea nr. 31/2010. Art. 2. — Suma prevăzută la art. 1 alin. (1) se suportă de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii pe anii 2011 și 2012, de la capitolul 84.01 „Transporturi”, titlul 55 „Alte transferuri”, alineatul 08 „Programe PHARE și alte programe cu finanțare nerambursabilă”. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul transporturilor și infrastructurii, Anca Daniela Boagiu Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 3 noiembrie 2010. Nr. 1.103. ANEXĂ SUMELE necesare pentru contractarea și implementarea proiectelor necontractate din fondurile Programului PHARE Nr. Suma necesară alocată TOTAL crt. Denumirea proiectului de la bugetul de stat (mii lei) (mii lei) 1. PHARE RO 2006/018-147.04.03 „Portofoliu de proiecte PHARE CES 2.542 2.542 2006” Lotul 3 Asistență tehnică pentru pregătirea unui plan strategic pentru achiziționarea de material rulant 2. PHARE RO 018-147.03.10.03 „Implementarea măsurilor de protecție a 6.661 6.661 mediului la unitatea de întreținere a materialului rulant aparținând CFR Călători” Total general: 9.203 mii lei (inclusiv TVA) MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 751/10.XI.2010 7 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL JUSTIȚIEI ORDIN pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea, prin avansare în funcție, trecerea agenților în corpul ofițerilor și din sursă externă, a posturilor vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare în conformitate cu prevederile art. 13 din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Justiției, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 14 alin. (1), art. 26 alin. (2), art. 29 alin. (1) și art. 31 din Legea nr. 293/2004 privind Statutul funcționarilor publici cu statut special din Administrația Națională a Penitenciarelor, republicată, ministrul justiției emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Regulamentul privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea, prin avansare în funcție, trecerea agenților în corpul ofițerilor și din sursă externă, a posturilor vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — La data intrării în vigoare a prezentului ordin, se abrogă dispozițiile cuprinse în art. 1 lit. a), art. 2—40, art. 41 alin. (1), art. 42, 43, 46, 68, 69, 70, anexele nr. 1, 2, 3 și 4 din Regulamentul privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante și avansare, precum și condițiile pentru modificarea și încetarea raporturilor de serviciu ale funcționarilor publici din sistemul administrației penitenciare, aprobat prin Ordinul ministrului justiției nr. 2.854/C/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.099 din 25 noiembrie 2004, cu modificările și completările ulterioare, precum și Ordinul ministrului justiției nr. 3.493/C/2007 pentru aprobarea Regulamentului privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea funcțiilor vacante de director general, director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 880 din 21 decembrie 2007, cu modificările ulterioare. Art. 3. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul justiției, Lidia Barac, secretar de stat București, 12 octombrie 2010. Nr. 2.478/C. ANEXĂ REGULAMENT privind condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea, prin avansare în funcție, trecerea agenților în corpul ofițerilor și din sursă externă, a posturilor vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. — Prezentul regulament stabilește condițiile de participare, organizare și desfășurare a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare. Art. 2. — (1) Posturile vacante de director general, director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară sunt scoase la concurs prin ordin al ministrului justiției. Pentru posturile de director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară este necesară propunerea directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) Posturile vacante de funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare, altele decât cele prevăzute la alin. (1), sunt scoase la concurs prin decizie a directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, la propunerea conducătorilor structurilor de specialitate, pentru aparatul central și, respectiv, la propunerea directorilor unităților subordonate, pentru acestea, cu avizul structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, în raport cu fondurile bugetare alocate anual și cu prioritățile sistemului penitenciar. 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 CAPITOLUL II Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante de director general, director general adjunct, director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor și de director de unitate penitenciară SECȚIUNEA 1 Activități premergătoare Art. 3. — (1) Funcțiile de conducere vacante de director general, director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară se ocupă prin avansarea ofițerilor și agenților, prin concurs cu candidați din sursă internă. (2) Funcțiile de conducere de director general, director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară, rămase vacante ca urmare a neocupării, în condițiile stabilite la alin. (1), se ocupă prin concurs cu candidați din sursă externă. (3) Concursurile prevăzute la alin. (1) și (2) se organizează de Administrația Națională a Penitenciarelor, prin structura de resurse umane. (4) La concursul pentru ocuparea funcțiilor de director general, director general adjunct și director de direcție în cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară se pot înscrie persoanele care îndeplinesc următoarele condiții: a) au cetățenia română și domiciliul în România; b) cunosc limba română; c) îndeplinesc condițiile de studii și vechime prevăzute de lege; d) au capacitate deplină de exercițiu și sunt apte din punct de vedere medical și psihologic pentru îndeplinirea funcției; e) nu au fost condamnate definitiv pentru săvârșirea de infracțiuni; f) îndeplinesc condițiile specifice postului; g) nu au fost eliberate din motive imputabile sau destituite dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani; h) au un comportament corespunzător cerințelor de conduită admise și practicate în societate; i) nu au fost agenți sau colaboratori ai organelor de securitate ca poliție politică; j) nu se află în evidență cu sancțiuni disciplinare neradiate — pentru candidații din sursă internă; k) nu au fost evaluate cu calificativul „nesatisfăcător” sau „satisfăcător” în anul anterior organizării concursului — pentru candidații din sursă internă. Art. 4. — (1) Anunțul privind concursul cu candidați din sursă externă se publică de către Administrația Națională a Penitenciarelor, cel puțin într-un ziar cu acoperire națională, cu cel puțin 45 de zile înainte de data susținerii proiectului de management și cuprinde: a) denumirea unității/unităților penitenciare care scoate/scot posturi la concurs, numărul și denumirea posturilor; b) locul și data-limită până la care se pot depune dosarul de înscriere și proiectul de management; c) cuantumul taxei de înscriere la concurs — pentru concursurile care au candidați din sursă externă; d) instituțiile și site-urile de unde se pot obține informații suplimentare. (2) Anunțul prevăzut la alin. (1) se afișează la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor și pe site-ul acestei instituții, completat cu informațiile referitoare la: a) condițiile de participare la concurs; b) cerințele postului; c) actele necesare pentru dosarul de înscriere; d) probele de concurs și locul susținerii; e) informații referitoare la proiectul de management, inclusiv bibliografia și tematica; f) date de contact. (3) Modificările intervenite din motive obiective, referitoare la data, ora și locul desfășurării concursului, se vor afișa în timp util pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor și la sediul acesteia. (4) Dispozițiile alin. (2) și (3) se aplică și în cazul concursului cu candidați din sursă internă. Art. 5. — Condițiile specifice de participare la concurs, tematica și bibliografia, după caz, se stabilesc de Administrația Națională a Penitenciarelor, cu excepția celor pentru ocuparea funcției de director general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, care se stabilesc de Ministerul Justiției. Art. 6. — (1) Dosarul de înscriere la concurs conține: a) cererea de înscriere, cu o singură opțiune, care cuprinde și declarația prin care se confirmă luarea la cunoștință a condițiilor de încadrare și a riscului excluderii, în urma verificărilor specifice, dacă acestea conduc la neîndeplinirea condițiilor de încadrare, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 1; b) copii ale actului de identitate; c) copia certificatului de căsătorie, unde este cazul; d) curriculum vitae — model european; e) copia livretului militar, acolo unde este cazul; f) copia diplomei de studii sau adeverință în original, care să ateste absolvirea studiilor necesare pentru ocuparea postului scos la concurs, precum și foile matricole și, după caz, alte acte care atestă efectuarea unor specializări; g) copia carnetului de muncă sau o adeverință care să ateste locurile de muncă avute anterior, funcțiile ocupate, vechimea în muncă și, după caz, în specialitate; h) cazierul judiciar — pentru candidații din sursă externă; i) declarația pe propria răspundere că nu a fost eliberat din motive imputabile sau destituit dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani — pentru candidații din sursă externă; j) declarația pe propria răspundere că nu se află în evidență cu sancțiuni disciplinare neradiate — pentru candidații din sursă internă; k) copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale din anul anterior organizării concursului — pentru candidații din sursă internă; I) declarația pe propria răspundere că nu a fost agent sau colaborator al organelor de securitate ca poliție politică; m) alte documente care atestă îndeplinirea cerințelor specifice postului scos la concurs, după caz. (2) La depunerea dosarului, copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoțite de documentele originale și se certifică pentru conformitatea cu originalul de către structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. Art. 7. — în termen de 15 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, candidații depun dosarele complete la structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. Art. 8. — (1) După expirarea termenului prevăzut la art. 7, candidații susțin testarea psihologică, conform programărilor stabilite de structura de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) Comunicarea programărilor și a rezultatelor la testarea psihologică se face de către structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. Art. 9. — (1) în termen de 7 zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor la testarea psihologică, candidații din sursă internă declarați „apt” depun la structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor adeverința medicală, eliberată de medicul unității în care este încadrat candidatul MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 9 funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare, din care să rezulte aptitudinea, din punct de vedere medical, de ocupare a funcției pentru care candidează. (2) în termenul prevăzut la alin. (1) candidații din sursă externă efectuează examinarea medicală, conform metodologiei și baremelor medicale în vigoare, iar rezultatele se transmit structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (3) Candidații din sursă externă declarați „apt” din punct de vedere medical depun, în termenul prevăzut la alin. (1), la structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor copia chitanței care atestă achitarea taxei de concurs. Cuantumul taxei de concurs se stabilește prin ordin al ministrului justiției. Art. 10. — In termen de 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 9 alin. (1), structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor verifică dosarele candidaților înscriși și afișează pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor tabelul nominal cuprinzând candidații care îndeplinesc/nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs și motivul neîndeplinirii acestora. SECȚIUNEA a 2-a Organizarea și desfășurarea concursului Art. 11. — (1) Concursul constă în două probe: interviu pentru susținerea unui proiect de management și proba practică pentru evaluarea aptitudinilor manageriale. (2) în cadrul probelor de concurs candidații sunt verificați și evaluați cu privire la cunoștințele și aptitudinile manageriale necesare ocupării funcției pentru care candidează; sunt urmărite în principal abilități legate de folosirea adecvată și eficientă a resurselor umane, materiale și financiare, capacitatea de organizare, strategie, analiză, sinteză, previziune, rezistența la stres, capacitatea rapidă de decizie, inițiativă și capacitate de adaptare rapidă la situații noi, comunicare. (3) Proiectul de management se întocmește pe domeniul de activitate al postului, raportat la specificul unității care scoate postul la concurs. Proiectul va avea maximum 5.000 de cuvinte, se vor utiliza font Arial 12 și spațiere la 1 rând. Art. 12. — (1) în funcție de specificul posturilor, ministrul justiției numește, prin ordin, următoarele comisii: a) comisia de concurs; b) comisia de soluționare a contestațiilor. (2) în situația în care funcțiile scoase la concurs sunt din mai multe domenii de activitate, iar tematica stabilită este diferită, se constituie comisii de concurs distincte pentru fiecare domeniu. (3) Fiecare comisie este formată din președinte, membri și secretari, după cum urmează: — președinte: un secretar de stat sau o altă persoană desemnată de ministrul justiției; — membri: — un specialist în management; — un psiholog; — un specialist din cadrul Ministerului Justiției; — un specialist din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor; — secretari: 1-2 ofițeri din cadrul structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, în raport cu numărul candidaților înscriși la concurs. (4) Persoanele desemnate în comisii, în cadrul aceluiași concurs, pot deține calitatea de președinte, membru sau secretar al unei singure comisii dintre cele menționate la alin. (1). (5) Ordinul de stabilire a comisiilor conține și informații referitoare la desemnarea unității care asigură logistica, precum și unitatea care va utiliza, conform legii, fondurile rezultate din taxele de participare la concurs. (6) Comisia de concurs este aceeași pentru ambele probe. Art. 13. — (1) Din comisiile prevăzute la art. 12 nu pot face parte persoanele care se află în una dintre următoarele situații: — sunt desemnate în comisii, în cadrul aceluiași concurs, cu soțul/soția sau o rudă de gradul I; — sunt soț/soție sau rudă până la gradul I inclusiv ori, după caz, au relații cu caracter patrimonial cu unul dintre candidați. (2) Persoanele desemnate în comisiile prevăzute la art. 12 semnează o declarație pe propria răspundere în care precizează că: a) nu se află/se află în vreuna dintre situațiile prevăzute la alin. (1); b) vor respecta confidențialitatea lucrărilor comisiei. (3) Existența vreuneia dintre situațiile prevăzute la alin. (1) poate fi sesizată de orice persoană, în scris, caz în care ministrul justiției dispune înlocuirea persoanei din comisie. Art. 14. — (1) Președintele comisiei de concurs stabilește, în raport cu numărul candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs, planificarea orară a desfășurării probelor de concurs și transmite programarea structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, pentru afișare la avizier și pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) Probele de concurs se înregistrează audio-video, cu acordul scris al candidatului, solicitat la depunerea dosarului. (3) Comisia de concurs stabilește planul probelor, subiectele aferente probei practice, criteriile de evaluare și baremele de notare. (4) Probele de concurs se notează cu note de la 1 la 10. Nota 1 se acordă din oficiu candidaților prezenți. (5) Baremele de notare se afișează, după susținerea probelor de concurs, la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor și pe site-ul acestei instituții. Art. 15. — (1) Pe baza baremelor de notare, în mod individual, președintele și membrii comisiei de concurs notează fiecare candidat; pentru fiecare probă, notele acordate sunt trecute în câte un borderou centralizator, semnat pe fiecare filă de președintele și membrii comisiei de concurs, în ziua susținerii probei; pentru fiecare probă, nota acordată candidatului este media aritmetică a notelor acordate de președintele și membrii comisiei de concurs, cu două zecimale. (2) Rezultatele obținute de către fiecare candidat se stabilesc pe baza mediei aritmetice a notelor obținute la fiecare dintre cele două probe, cu două zecimale, și se consemnează într-un proces-verbal, în ordine descrescătoare, separat pentru fiecare post în parte; procesul-verbal se semnează pe fiecare pagină de către președintele și membrii comisiei de concurs. (3) Este declarat „admis” candidatul care se clasează primul dintre cei care au candidat pentru același post și a obținut pentru fiecare probă minimum nota 5 (cinci) și media aritmetică a notelor obținute minimum 7 (șapte); la rezultate egale are prioritate candidatul a cărui medie generală de promovare a anilor de studii la facultate este mai mare. (4) Procesul-verbal cu rezultatele obținute de candidați se afișează la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și pe site-ul acestei instituții, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la data susținerii ultimei probe de concurs de către toți candidații. Art. 16. — (1) Candidații nemulțumiți de rezultatul concursului pot contesta nota la una sau la ambele probe în termen de o zi lucrătoare de la data afișării rezultatelor; în lipsa acordului cu privire la înregistrarea audiovideo, contestația se respinge. (2) Contestațiile se depun la structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor; prin grija acestei structuri, contestațiile se înregistrează, menționându-se pe acestea data și ora depunerii, precum și semnătura persoanei care a efectuat înregistrarea, și sunt predate în cel 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 mai scurt timp secretarului comisiei de soluționare a contestațiilor. (3) Soluționarea contestațiilor se realizează de către comisia de soluționare a contestațiilor, în cel mult două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a acestora. (4) Comisia de soluționare a contestațiilor: a) verifică dacă contestația a fost depusă în termenul prevăzut la alin. (1); b) verifică dacă aspectele contestate au legătură cu notarea probelor, se referă la candidatul care a formulat contestația și există acordul acestuia pentru efectuarea înregistrărilor audiovideo; c) respinge contestația care nu îndeplinește condițiile prevăzute la lit. a), respectiv b); d) solicită președintelui comisiei de concurs documentația necesară rezolvării contestației și înregistrările audiovideo ale probelor de concurs; e) reevaluează cunoștințele și aptitudinile manageriale ale candidatului, conform art. 11 alin. (2). Art. 17. — (1) Președintele și membrii comisiei de soluționare a contestațiilor procedează la soluționarea contestației; prevederile art. 15 alin. (1) se aplică în mod corespunzător. (2) Rezultatele soluționării contestațiilor se consemnează într-un proces-verbal, semnat pe fiecare pagină de către președintele și membrii comisiei de soluționare a contestațiilor, și se afișează la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și pe site-ul acestei instituții, înainte de expirarea termenului de soluționare a contestațiilor. (3) Nota obținută în urma contestației este definitivă. Ărt. 18. — (1) Pe baza rezultatelor contestațiilor, președintele comisiei de concurs dispune întocmirea procesului-verbal cu rezultatele finale ale concursului, în conformitate cu dispozițiile art. 15 alin. (3); procesul-verbal se semnează pe fiecare pagină de către președintele și membrii comisiei de concurs. (2) Rezultatele finale ale concursului se afișează la sediul Administrației Naționale a Penitenciarelor, precum și pe site-ul acestei instituții, în cel mult două zile lucrătoare de la data publicării rezultatelor la contestații. Art. 19. — Candidatul nemulțumit de rezultatul final al concursului se poate adresa instanței de contencios administrativ, în condițiile legii. Art. 20. — (1) Pentru fiecare concurs se constituie un dosar care conține proiectele de management ale candidaților, documentele create și gestionate de către comisiile de concurs și de soluționare a contestațiilor, precum și alte documente care au legătură cu acest concurs, inclusiv înregistrările audiovideo. (2) Dosarul prevăzut la alin. (1) se constituie prin grija comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor, precum și a structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, care răspunde de păstrarea și arhivarea acestuia conform reglementărilor în vigoare. (3) Documentele personale originale din dosarele candidaților care nu au promovat concursul sunt restituite acestora, la cerere, păstrându-se la dosar copii certificate conform cu originalul. Art. 21. — Structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor întocmește, pe baza rezultatelor finale ale concursului, dosarele de încadrare ale candidaților declarați „admis”. Art. 22. — (1) Ordinele de numire pentru candidații declarați „admis” la concurs se emit în termen de cel mult 30 de zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor finale ale concursului. (2) în mod excepțional, pentru motive temeinic justificate, ordinele de numire în funcție pot fi emise cu depășirea termenului prevăzut la alin. (1); în acest caz, structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor are obligația de a înștiința de îndată candidații declarați „admis”. (3) Ordinele de numire în funcție se comunică, în timp util, candidaților declarați „admis” de către structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. Art. 23. — (1) Candidații declarați „admis” la concurs au obligația de a se prezenta la post în termen de 30 de zile calendaristice de la emiterea ordinului de numire în funcție. (2) în cazul în care candidații pentru care s-au emis ordine de numire în funcție nu se prezintă la post, în condițiile alin. (1), din cauze imputabile acestora, oferta de ocupare a postului se face următorului candidat declarat „admis”. (3) Dacă nu există niciun candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis”, se va proceda la organizarea unui nou concurs. CAPITOLUL III Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante de funcționar public cu statut special, altele decât cele de director general, director general adjunct, director de direcție și director de unitate penitenciară SECȚIUNEA 1 Activități premergătoare Art. 24. — (1) Funcțiile de conducere vacante, altele decât cele de director general, director general adjunct și director de direcție în Administrația Națională a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară se ocupă prin avansarea ofițerilor și agenților, prin concurs cu candidați din sursă internă. (2) Funcțiile de conducere, altele decât cele de director general, director general adjunct și director de direcție în Administrația Națională a Penitenciarelor, precum și de director de unitate penitenciară, rămase vacante ca urmare a neocupării, în condițiile stabilite la alin. (1), se ocupă prin concurs cu candidați din sursă externă. (3) Ocuparea prin concurs a funcțiilor de execuție vacante din sistemul administrației penitenciare se face prin următoarele modalități: a) avansarea ofițerilor, prin concurs cu candidați din sursă internă; b) avansarea agenților, prin concurs cu candidați din sursă internă; c) trecerea agenților în corpul ofițerilor, prin concurs cu candidați din sursă internă; d) concurs cu candidați din sursă externă. Art. 25. — La concurs se pot înscrie persoanele care îndeplinesc următoarele condiții: a) au cetățenia română și domiciliul în România; b) cunosc limba română; c) îndeplinesc condițiile de studii și vechime prevăzute de lege; d) au capacitate deplină de exercițiu și sunt apte din punct de vedere medical și psihologic pentru îndeplinirea funcției; e) nu au fost condamnate definitiv pentru săvârșirea de infracțiuni; f) îndeplinesc condițiile specifice postului, inclusiv criteriul de înălțime pentru posturile din sectorul operativ, stabilit prin ordin al ministrului justiției; g) nu au fost eliberate din motive imputabile sau destituite dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani; h) au un comportament corespunzător cerințelor de conduită admise și practicate în societate; i) nu au fost agenți sau colaboratori ai organelor de securitate ca poliție politică; j) nu se află în evidență cu sancțiuni disciplinare neradiate — pentru candidații la concursuri din sursă internă; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 11 k) nu au fost evaluate cu calificativul „nesatisfăcător” sau „satisfăcător” în anul anterior organizării concursului — pentru candidații la concursuri din sursă internă. Art. 26. — (1) Anunțul privind concursul cu candidați din sursă externă se publică de către unitatea organizatoare, cel puțin într-un ziar cu acoperire națională, cu cel puțin 45 de zile înainte de data susținerii interviului și cuprinde: a) denumirea unității/unităților penitenciare, care scoate/scot posturi la concurs, numărul și denumirea posturilor; b) locul și data-limită până la care se pot depune dosarele de înscriere; c) cuantumul taxei de înscriere la concurs; d) instituțiile și site-urile de unde se pot obține informații suplimentare. (2) Anunțul prevăzut la alin. (1) se publică pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor, al unității organizatoare și ale unităților, care au posturi scoase la concurs, se afișează la avizierul unității organizatoare și al celor care au posturi la concurs și se completează cu informații referitoare la: a) condițiile de participare la concurs; b) cerințele postului; c) actele necesare pentru dosarul de înscriere; d) probele de concurs și locul de susținere a acestora; e) tematica și bibliografia de concurs; f) datele de contact. (3) Modificările intervenite din motive obiective, referitoare la data, ora și locul desfășurării concursului, se publică în timp util pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor și se afișează la avizierele unităților unde este publicat anunțul de concurs. (4) Dispozițiile alin. (2) și (3) se aplică și în cazul concursului cu candidați din sursă internă. Art. 27. — (1) Tematica, bibliografia, condițiile specifice de participare la concurs, posturile pentru care este necesară susținerea probelor prevăzute la art. 32 alin. (1) lit. b), c) și d), precum și metodologia desfășurării acestor probe, respectiv baremele de notare a acestora, se stabilesc de către structurile de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor și se aprobă prin decizie a directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) Structura de resurse umane și Serviciul psihologia personalului din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor elaborează ghidul de interviu, care cuprinde noțiuni generale cu privire la organizarea și desfășurarea probei prevăzute la art. 32 alin. (1) lit. a). (3) Structura interviului stabilită pe baza abilităților, calităților, aptitudinilor și cerințelor specifice necesare pentru îndeplinirea atribuțiilor funcționale ale posturilor scoase la concurs are caracter confidențial și se stabilește de membrii comisiei de concurs la data interviului, înaintea susținerii probei. Art. 28. — (1) Dosarul de înscriere la concurs conține: a) cererea de înscriere, cu o singură opțiune, care cuprinde și declarația prin care se confirmă luarea la cunoștință a condițiilor de încadrare și a riscului excluderii, în urma verificărilor specifice, dacă acestea conduc la neîndeplinirea condițiilor de încadrare, potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2; b) copii ale actului de identitate; c) copia certificatului de căsătorie, unde este cazul; d) curriculum vitae — model european; e) copia livretului militar, acolo unde este cazul; f) copia diplomei de studii sau adeverință în original, care să ateste absolvirea studiilor necesare pentru ocuparea postului scos la concurs, precum și foile matricole sau, după caz, alte acte care atestă efectuarea unor specializări; g) copia carnetului de muncă sau o adeverință care să ateste locurile de muncă avute anterior, funcțiile ocupate, vechimea în muncă și, după caz, în specialitate; h) cazierul judiciar — pentru candidații din sursă externă; i) declarația pe propria răspundere că nu a fost agent sau colaborator al organelor de securitate ca poliție politică; j) declarația pe propria răspundere că nu a fost eliberat din motive imputabile sau destituit dintr-o funcție publică în ultimii 7 ani — pentru candidații din sursă externă; k) declarația pe propria răspundere că nu se află în evidență cu sancțiuni disciplinare neradiate — pentru candidații la concursuri din sursă internă; I) copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale din anul anterior organizării concursului - pentru candidații la concursuri din sursă internă; m) alte documente care dovedesc îndeplinirea condițiilor de participare la concurs, după caz. (2) La depunerea dosarului, copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă însoțite de documentele originale și se certifică, pentru conformitatea cu originalul, de către structura de resurse umane din cadrul unității care scoate posturile la concurs. Art. 29. — (1) în termen de 15 zile lucrătoare de la data publicării anunțului, candidații depun dosarele complete la structura de resurse umane din cadrul unității care scoate posturile la concurs. (2) După expirarea termenului prevăzut la alin. (1), candidații susțin o testare psihologică, conform programărilor stabilite de structura de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (3) Comunicarea programărilor și a rezultatelor la testarea psihologică se face de către unitatea care scoate posturile la concurs. Art. 30. — (1) în termen de 7 zile lucrătoare de la afișarea rezultatelor la testarea psihologică, candidații din sursă internă declarați „admis” depun la unitatea care scoate posturile la concurs o adeverință medicală, eliberată de medicul unității în care este încadrat candidatul funcționar public cu statut special din sistemul administrației penitenciare, din care să rezulte aptitudinea medicală de ocupare a funcției pentru care candidează. (2) în termenul prevăzut la alin. (1) candidații din sursă externă declarați „admis” la testarea psihologică efectuează examinarea medicală, conform metodologiei și baremelor medicale în vigoare, și depun rezultatele la unitatea care scoate posturile la concurs. (3) Candidații din sursă externă declarați „apt” din punct de vedere medical depun, în termenul prevăzut la alin. (1), la structura de resurse umane din unitatea care scoate posturile la concurs o copie a chitanței care atestă achitarea taxei de concurs. Cuantumul taxei de concurs se stabilește prin decizie a directorului general al Administrației Naționale a Penitenciarelor. Art. 31. — în termen de 3 zile lucrătoare de la expirarea termenului prevăzut la art. 30 alin. (1), structura de resurse umane din unitatea care scoate posturile la concurs verifică dosarele candidaților înscriși și afișează la avizierul propriu tabelul nominal cuprinzând candidații care au/nu au dosarul complet și îndeplinesc/nu îndeplinesc condițiile de participare la concurs și motivul neîndeplinirii acestora. Tabelul cuprinzând candidații care îndeplinesc condițiile de participare la concurs se trimite la unitatea organizatoare împreună cu dosarele candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 751/10.XI.2010 SECȚIUNEA a 2-a Probele de concurs Art. 32. — (1) Candidații care îndeplinesc condițiile de participare la concurs susțin, după caz, următoarele probe de concurs, ce se derulează cronologic, astfel: a) interviul, obligatoriu pentru toate funcțiile scoase la concurs; b) proba sportivă, numai pentru funcțiile stabilite de către structurile de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor; c) proba practică de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului, numai pentru funcțiile stabilite de către structurile de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor; d) proba practică de verificare a aptitudinilor necesare îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, numai pentru funcțiile stabilite de către structurile de specialitate din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor; e) proba scrisă pentru examinarea cunoștințelor teoretice, obligatoriu pentru toate funcțiile scoase la concurs. (2) Probele prevăzute la alin. (1) lit. a)—d) au caracter eliminatoriu, se evaluează cu „admis7„respins” și nu pot fi contestate. SECȚIUNEA a 3-a Comisii și atribuții Art. 33. — (1) Directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor stabilește, prin decizie, la propunerea unităților organizatoare sau a structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, pentru posturile din cadrul acestei instituții, următoarele comisii: a) comisia de concurs, pentru toate probele; b) comisia de soluționare a contestațiilor la proba scrisă pentru examinarea cunoștințelor teoretice. (2) Fiecare comisie este formată din președinte, membri și secretar, după cum urmează: a ) comisia de concurs: — președinte: directorul unității organizatoare sau al unei unități care scoate posturi la concurs ori un director adjunct, din domeniul postului, respectiv șeful structurii de specialitate, pentru posturile din aparatul central; — membri: — șeful structurii de resurse umane din unitatea organizatoare, al unei unități care scoate posturi la concurs sau un ofițer de resurse umane desemnat, pentru toate probele de concurs; — 3 funcționari publici cu statut special, specialiști din domeniul postului scos la concurs, pentru toate probele de concurs; — un funcționar public cu statut special de specialitate, numai pentru proba sportivă, unde este cazul; — un funcționar public cu statut special de specialitate, numai pentru proba practică de verificare a aptitudinilor necesare îndeplinirii atribuțiilor de serviciu, unde este cazul; — un funcționar public cu statut special de specialitate, numai pentru proba practică de verificare a abilităților de utilizare a calculatorului, unde este cazul; — un ofițer psiholog, numai pentru proba de interviu; — secretar: minimum un funcționar public cu statut special, în raport cu numărul de candidați înscriși la concurs; b ) comisia de soluționare a contestațiilor la proba scrisă pentru examinarea cunoștințelor teoretice: — președinte: un director de unitate penitenciară/direcție sau un director adjunct/director general adjunct din domeniul de activitate al postului scos la concurs; — membri: 2 ofițeri specialiști din domeniul de activitate al postului scos la concurs; — secretar: un funcționar public cu statut special. (3) în situația în care funcțiile scoase la concurs sunt din mai multe domenii de activitate, iar tematica și bibliografia stabilite sunt diferite, se constituie comisii de concurs, respectiv de soluționare a contestațiilor distincte pentru fiecare domeniu sau tip de funcție. (4) Dacă, din motive obiective, membrii comisiilor prevăzute la alin. (1) nu pot fi desemnați numai din rândul funcționarilor publici cu statut special, aceștia pot fi nominalizați și din rândul personalului contractual, încadrat pe funcții în același domeniu și prevăzute cu cel puțin același nivel de studii cu cel al postului scos la concurs. (5) Decizia de stabilire a comisiilor prevăzute la alin. (1) conține și date referitoare la asigurarea logisticii, precum și la unitatea/unitățile care va/vor pune la dispoziție fondurile necesare organizării concursului și care va/vor utiliza, conform legii, fondurile rezultate din taxele de participare la concurs. (6) în mod excepțional, dacă în sistemul administrației penitenciare nu există specialiști în domeniul postului scos la concurs, pentru a fi desemnați în comisiile de concurs, pot fi cooptați în respectivele comisii specialiști din afara sistemului penitenciar. Art. 34. — (1) Persoanele care întrunesc condițiile pentru a face parte din comisiile prevăzute la art. 33 pot fi numite într-o singură comisie în cadrul aceluiași concurs. (2) Din comisiile prevăzute la art. 33 nu pot face parte persoanele care se află în una dintre următoarele situații: — sunt în aceleași comisii cu soțul/soția sau o rudă de gradul I; — sunt soț/soție sau rudă până la gradul I inclusiv ori, după caz, au relații cu caracter patrimonial cu unul dintre candidați. (3) Persoanele desemnate în comisiile prevăzute la art. 33 semnează o declarație pe propria răspundere în care precizează că: a) nu se află/se află în vreuna dintre situațiile prevăzute la alin. (2); b) vor respecta confidențialitatea lucrărilor comisiei și a variantelor de subiecte ce vor fi elaborate. (4) Existența vreuneia dintre situațiile prevăzute la alin. (2) poate fi sesizată de orice persoană, în scris, caz în care directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor dispune înlocuirea persoanei din comisie. Art. 35. — (1) Președintele comisiei de concurs stabilește, în raport cu numărul candidaților care îndeplinesc condițiile de participare la concurs, în urma verificării dosarelor de înscriere, planificarea orară a desfășurării probelor de concurs care se afișează la avizierul unității organizatoare și al celor care scot posturi la concurs, precum și pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) La proba scrisă se prezintă doar candidații care au fost declarați „admis” la probele eliminatorii. (3) Modalitatea de susținere a probei scrise este stabilită de comisia de concurs. (4) Subiectele pentru proba scrisă se stabilesc de către membrii specialiști în domeniul postului scos la concurs, pe baza tematicii și a bibliografiei de concurs, în concordanță cu nivelul, domeniul și specificul funcțiilor pentru care se organizează concursul. (5) Pentru proba scrisă se elaborează minimum două variante de subiecte. (6) Variantele de subiecte se stabilesc în ziua susținerii probei scrise și sunt păstrate în plicuri sigilate. (7) Plicul cu subiectele de concurs este ales de către un candidat, care semnează procesul-verbal de extragere a variantei de subiecte. (8) Grila de corectare a variantei de subiecte extrase se întocmește de către membrii specialiști în domeniul postului scos la concurs, în timpul susținerii probei scrise, și se afișează MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 751/10.XI.2010 13 la dispoziția președintelui comisiei de concurs, la avizierul unității organizatoare, după finalizarea probei scrise. (9) Atât pe perioada elaborării variantelor de subiecte, cât și pe perioada întocmirii grilei de corectare este interzis accesul oricărei alte persoane în încăpere, cu excepția președintelui comisiei de concurs. (10) Timpul alocat pentru elaborarea lucrărilor scrise este stabilit de comisia de concurs și nu poate depăși 3 ore din momentul comunicării subiectelor. Art. 36. — (1) Repartizarea în săli a candidaților se afișează în ziua susținerii probei scrise, la locul desfășurării acesteia, dacă este cazul. (2) Supraveghetorii pentru susținerea probei scrise sunt desemnați de către directorul unității organizatoare, prin decizie de zi pe unitate, și trebuie să fie persoane de altă specialitate decât cea la care se susține proba scrisă. Art. 37. — (1) Accesul candidaților în săli este permis cu cel puțin 30 de minute înainte de începerea probei scrise, pe baza listelor întocmite pentru fiecare sală și a documentelor care atestă identitatea, potrivit legii. (2) După efectuarea apelului nominal al candidaților și verificarea identității, fiecare candidat păstrează pe masă documentul care atestă identitatea până la predarea lucrării scrise; pe listă se menționează prezența fiecărui candidat. (3) înainte de începerea concursului, președintele comisiei de concurs sau membrii comisiei desemnați de acesta instruiește/instruiesc supraveghetorii, precum și candidații cu privire la desfășurarea probei scrise și la modul de completare a lucrării. (4) Candidaților le este interzisă pătrunderea în săli cu orice fel de materiale care ar putea fi utilizate pentru rezolvarea subiectelor, precum și cu orice mijloc de comunicare la distanță sau dispozitive de stocare a datelor. (5) Orice fraudă sau încercare de fraudare dovedită se sancționează prin eliminarea din concurs; în aceste cazuri, persoanele care asigură supravegherea candidaților îl sesizează de îndată pe președintele comisiei de concurs, care întocmește un proces-verbal de constatare a fraudei. (6) După comunicarea subiectelor este interzis accesul candidaților sau al oricărei persoane în sala de concurs, cu excepția membrilor comisiei de concurs, a supraveghetorilor și a câte unui reprezentant al organizațiilor sindicale reprezentative; ieșirea din sală a candidaților atrage eliminarea din concurs, cu excepția situațiilor de urgență, caz în care aceștia vor fi însoțiți de supraveghetori. Art. 38. — (1) Lucrarea scrisă se redactează, sub sancțiunea anulării, numai pe seturile de hârtie asigurate de unitatea organizatoare a concursului. Lucrările și ciornele se ștampilează și se secretizează conform indicațiilor președintelui comisiei de concurs; pentru redactarea lucrărilor scrise se va putea folosi numai cerneală sau pix cu mină de culoare albastră. (2) Candidatul are obligația de a preda supraveghetorului desemnat lucrarea scrisă, copia variantei de subiecte primită, dacă este cazul, precum și ciorna, la expirarea timpului alocat, semnând în borderoul de predare-primire, special întocmit în acest sens. (3) Candidații care doresc să corecteze o greșeală anulează fiecare rând din pasajul greșit cu o linie orizontală; în cazul în care unii candidați, din diferite motive, doresc să își transcrie lucrarea fără să depășească timpul stabilit, aceștia primesc alte coli de hârtie tipizate; acest lucru este consemnat în borderoul de predare-primire al lucrărilor scrise, iar colile folosite inițial, cu mențiunea „ANULAT”, se introduc într-un plic care se sigilează, se semnează de președintele comisiei de concurs și se păstrează la dosarul de concurs. (4) La expirarea timpului alocat probei scrise, candidații sunt obligați să predea lucrările în faza în care se află, depășirea timpului stabilit fiind interzisă; ultimii 3 candidați vor rămâne, în mod obligatoriu, în sală, până la predarea tuturor lucrărilor; dacă la concurs s-au înscris mai puțin de 3 candidați, aceștia rămân în sală până la predarea ultimei lucrări. (5) Președintele și ceilalți membri ai comisiei de concurs, după predarea lucrărilor scrise, în prezența candidaților rămași în sală, verifică dacă numărul lucrărilor scrise corespunde cu numărul semnăturilor din procesul-verbal de predare a lucrărilor scrise și amestecă lucrările scrise; comisia depozitează lucrările scrise, împreună cu documentele constituite pentru susținerea probei scrise, în spațiul destinat corectării, care va fi asigurat și sigilat de către președinte. Art. 39. — (1) Pe baza grilei de corectare, membrii comisiei, specialiști în domeniul postului scos la concurs, notează lucrarea scrisă a fiecărui candidat, în borderoul individual, cu note de la 1 la 10; nota 1 se acordă din oficiu. (2) Notele acordate sunt trecute în borderoul centralizator, care este semnat pe fiecare filă de președintele și membrii comisiei de concurs. (3) Punctajul pentru fiecare lucrare se obține pe baza mediei aritmetice a notelor acordate de membrii comisiei de concurs, specialiști în domeniul postului scos la concurs, utilizând două zecimale. (4) După corectare și notare, lucrările scrise se desigilează iar rezultatele se consemnează într-un proces-verbal, care se afișează, separat, pe fiecare unitate și categorie de post scos la concurs, în ordinea descrescătoare a notelor obținute. Procesul- verbal se semnează pe fiecare pagină de către președintele și membrii comisiei de concurs. (5) Sunt declarați „admis” candidații care au obținut cel puțin nota 7 și care se clasează în limita numărului și categoriei de posturi scoase la concurs de unitatea pentru care au candidat; la note egale are prioritate candidatul a cărui medie generală de promovare a anilor de studii, la facultate, pentru ofițeri, respectiv la liceu, pentru agenți, este mai mare. (6) Rezultatele probei scrise se publică pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor și se afișează la avizierul unității organizatoare și al celor care scot posturi la concurs, în termen de cel mult 5 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise. Ărt. 40. — (1) Candidații nemulțumiți de rezultatele obținute la proba scrisă pot face contestație în termen de două zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor. (2) Contestațiile se depun de către candidați la structura de resurse umane din unitatea organizatoare sau din unitățile unde aceștia au depus dosarul de concurs. Prin grija acestei structuri, contestațiile se înregistrează la secretariatul unității, menționându-se pe acestea data, ora depunerii, numele și semnătura persoanei care a efectuat înregistrarea, se trimit în aceeași zi, prin fax, unității organizatoare, care le predă în cel mai scurt timp secretarului comisiei de soluționare a contestațiilor. (3) Soluționarea contestațiilor se realizează în cel mult două zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a acestora, de către comisia de soluționare a contestațiilor. (4) Comisia de soluționare a contestațiilor: a) verifică dacă toate contestațiile au fost depuse în termenul prevăzut la alin. (1). Contestațiile depuse după expirarea acestui termen sunt respinse; 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 b) verifică dacă aspectele contestate au legătură cu notarea probei scrise și se referă la lucrarea candidatului care a formulat contestația; c) solicită președintelui comisiei de concurs lucrările sigilate ale candidaților care au formulat contestații, varianta de subiecte extrasă și grila de corectare; d) recorectează lucrările, pe baza grilei de corectare, potrivit dispozițiilor art. 39 alin. (1)—(3). Art. 41. — (1) Rezultatele soluționării contestațiilor se consemnează într-un proces-verbal, semnat pe fiecare filă de președintele și membrii comisiei de soluționare a contestațiilor, și se afișează, în termenul prevăzut la art. 40 alin. (3), la avizierul unității organizatoare, al unităților care au scos posturi la concurs, precum și pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor. (2) Nota acordată de comisia de soluționare a contestațiilor este definitivă. Art. 42. — (1) Pe baza rezultatelor contestațiilor, președintele comisiei de concurs dispune întocmirea procesului-verbal cu rezultatele finale ale concursului, pe unități și categorii de posturi, în conformitate cu dispozițiile art. 39 alin. (5); procesul- verbal se semnează pe fiecare pagină de președintele și membrii comisiei de concurs. (2) Rezultatele finale ale concursului se afișează la avizierul unității organizatoare, al unităților care au scos posturi la concurs, precum și pe site-ul Administrației Naționale a Penitenciarelor, în cel mult două zile lucrătoare de la data publicării rezultatelor la contestații. Art. 43. — Candidatul nemulțumit de rezultatul final al concursului se poate adresa instanței de contencios administrativ, în condițiile legii. Art. 44. — (1) Pentru fiecare concurs se constituie un dosar care conține lucrările candidaților, documentele create și gestionate de către comisiile de concurs și de soluționare a contestațiilor, precum și alte documente care au legătură cu acest concurs. (2) Dosarul prevăzut la alin. (1) se constituie prin grija comisiilor de concurs și de soluționare a contestațiilor, precum și a structurii de resurse umane din unitatea organizatoare, care răspunde de păstrarea și arhivarea acestuia conform reglementărilor în vigoare. (3) Documentele personale originale din dosarele candidaților care nu au promovat concursul se restituie acestora, la cerere, păstrându-se la dosar copii certificate conform cu originalul. Art. 45. — Unitățile care au scos posturile la concurs întocmesc, pe baza rezultatelor finale ale concursului, dosarele de încadrare ale candidaților declarați „admis”. Art. 46. — (1) Pentru candidații declarați „admis” la concurs se emit decizii de încadrare/numire în funcție, după întocmirea tuturor documentelor necesare constituirii dosarului de încadrare, în termen de cel mult 30 de zile lucrătoare de la data afișării rezultatelor finale ale concursului. (2) în mod excepțional, pentru motive temeinic justificate, decizia de încadrare/numire în funcție poate fi emisă cu depășirea termenului prevăzut la alin. (1); în acest caz, structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor sau, după caz, structurile de resurse umane din unitățile care au scos posturi la concurs are/au obligația de a înștiința de îndată candidații declarați „admis”. (3) Deciziile de încadrare/numire în funcție se comunică în timp util candidaților declarați „admis” de către structura de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor sau, după caz, de structurile de resurse umane din unitățile care au scos posturi la concurs. Art. 47. — (1) Candidații declarați „admis” la concurs au obligația de a se prezenta la post în termen de 30 de zile calendaristice de la emiterea deciziei de încadrare/numire în funcție. (2) în cazul în care candidații pentru care s-au emis decizii de încadrare/numire în funcție nu se prezintă la post, în condițiile alin. (1), din cauze imputabile acestora, oferta de ocupare a postului se face următorului candidat declarat „admis”. (3) Dacă nu există niciun candidat care să fi obținut nota necesară pentru a fi declarat „admis”, se va proceda la organizarea unui nou concurs. CAPITOLUL IV Dispoziții tranzitorii și finale Art. 48. — (1) La concurs, indiferent de natura postului, are dreptul de a participa, în calitate de observator, câte un reprezentant al organizațiilor sindicale reprezentative ale funcționarilor publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare, cu respectarea tuturor regulilor stabilite pentru derularea concursului. (2) Persoanele prevăzute la alin. (1) semnează o declarație pe propria răspundere în condițiile prevăzute la art. 13 alin. (2) și la art. 34 alin. (3). Art. 49 — (1) Termenele se înțeleg pe zile libere, neintrând în socoteală nici ziua când a început, nici ziua când s-a sfârșit termenul. (2) Termenul care se sfârșește într-o zi de sărbătoare legală sau când serviciul este suspendat se prelungește până la sfârșitul primei zile de lucru următoare. Art. 50. — Concursul de ocupare a posturilor vacante de personal cu studii superioare pentru sectorul medical se organizează de către Direcția medicală din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, cu sprijinul structurii de resurse umane din cadrul Administrației Naționale a Penitenciarelor, cu respectarea prevederilor Legii nr. 293/2004 privind Statutul funcționarilor publici cu statut special din Administrația Națională a Penitenciarelor, republicată, și a reglementărilor specifice aplicabile acestei categorii de personal. Art. 51. — (1) Pentru încadrarea personalului didactic, concursurile se organizează de către inspectoratele școlare județene și al municipiului București, în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările și completările ulterioare, cu respectarea prevederilor Legii nr. 293/2004, republicată, și ale protocolului încheiat între Ministerul Justiției și Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului. (2) încadrarea personalului didactic se realizează conform legislației în vigoare aplicabile acestei categorii de personal. Art. 52. —în cazul concursurilor în desfășurare la data intrării în vigoare a prezentului regulament, se aplică dispozițiile regulamentului în vigoare la data inițierii concursului. Art. 53. — Până la aprobarea prin hotărâre a Guvernului a regulamentului privind condițiile de organizare și modul de desfășurare a concursurilor/examenelor de încadrare a personalului contractual, prezentul regulament se aplică în mod corespunzător și acestei categorii de personal. Art. 54. —Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentul regulament. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 15 ANEXA Nr. 1 la regulament Nr. de înregistrare............/........... — Model — CERERE de înscriere la concurs în vederea ocupării postului de. Domnule/Doamnă ministru, Subsemnatul/Subsemnata,......................................................., fiul/fiica lui................ și al/a................., născut/ă în localitatea......................., județul.........., în anul...., luna..............., ziua...............de cetățenie..............................cu domiciliul (reședința) în localitatea............................., județul......................................., absolvent/ă al/a........................................................., cu diplomă de licență, specializarea................................................., de profesie.........................................., salariat/ă la............................................................................, starea civilă............., vă rog să-mi aprobați înscrierea la concursul pentru ocuparea postului de .......................................................... la unitatea .............................................din sistemul administrației penitenciare. Declar că am luat cunoștință de condițiile de selecționare și participare la concurs, de drepturile și obligațiile ce îmi revin. Sunt de acord cu efectuarea de verificări specifice, cunoscând că, în situația în care vor rezulta incompatibilități determinate de neîndeplinirea cumulativă a condițiilor de selecționare, nu voi fi încadrat/ă, chiar dacă în urma concursului susținut am fost declarat/ă „admis”. Sunt/Nu sunt de acord cu efectuarea înregistrărilor audiovideo ale probelor de concurs. Semnătura................. Data................ ANEXA Nr. 2 la regulament Nr. de înregistrare............/........... — Model — CERERE de înscriere la concurs în vederea ocupării postului de. Domnule/Doamnă director, Subsemnatul/Subsemnata,............................................., fiul/fiica lui.......................... și al/a................................, născut/ă în localitatea........................, județul................., în anul....., luna..........., ziua..., de cetățenie......................, cu domiciliul (reședința) în localitatea.............................. județul ......................., absolvent/ă al/a ............................................................... cu diplomă de bacalaureat/licență, specializarea......................................................de profesie............................., salariat/ă la................................................starea civilă.............vă rog să-mi aprobați înscrierea la concursul pentru ocuparea postului de ....................................................................................... la unitatea ............................................din sistemul administrației penitenciare. Declar că am luat cunoștință de condițiile de selecționare și participare la concurs, de drepturile și obligațiile ce îmi revin. Sunt de acord cu efectuarea de verificări specifice, cunoscând că, în situația în care vor rezulta incompatibilități determinate de neîndeplinirea cumulativă a condițiilor de selecționare, nu voi fi încadrat/ă, chiar dacă în urma concursului susținut am fost declarat/ă „admis”. Semnătura..................... Data................... Telefon/e-mail de contact........................................ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 751/10.XI.2010 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN privind completarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în baza prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. I. — Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 487 din 14 iulie 2009, cu modificările și completările ulterioare, se completează după cum urmează: — La articolul 8, după punctul 9 se introduce un nou punct, punctul 10, cu următorul cuprins: „10. plata, în lunile noiembrie și decembrie 2010, a facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor achiziționate, serviciilor prestate sau a lucrărilor efectuate.” Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 8 noiembrie 2010. Nr. 2.647. Georgeta N. Stoica Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locatia:Bucuresti EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial" R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, șos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 447370 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 751/10.XI.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495