MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI P A R T E A I Anul 178 (XXII) — Nr. 730 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Marț'’ ² noiembrie 2010 SUMAR Nr. Pagina Nr. Pagina ACTE ALE SENATULUI 18. — Decizie privind asigurarea conducerii Senatului în perioada 2—7 noiembrie 2010 .................................. 2 24. — Hotărâre privind numirea unor membri ai Consiliului Național de Integritate..................................... 2-3 25. — Hotărâre privind convocarea Consiliului Național de Integritate .................................................. 3 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 236. — Ordin al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale pentru aprobarea Listei gradatorilor autorizați........ 4-5 241. — Ordin al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 480/2009 privind constituirea Comisiei pentru acordarea licențelor de depozit pentru semințele de consum .... 6 1.363. — Ordin al ministrului sănătății pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Institutului National de Sănătate Publică București.... 7-9 2.519/C.— Ordin al ministrului justiției pentru aprobarea Regulamentului de desfășurare a lucrărilor Colegiului Ministerului Justiției..................................... 10 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE 25. — Hotărâre privind aprobarea Normei nr. 15/2010 pentru modificarea Normei nr. 26/2007 privind modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în fiecare categorie de active ale fondurilor de pensii facultative..................... 10-11 ACTE ALE ORDINULUI ASISTENTILOR MEDICALI GENERALIȘTI, MOAȘELOR SI ASISTENȚILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA 19. — Hotărâre privind modificarea și completarea Metodologiei de reatestare a competenței profesionale a asistenților medicali generaliști, moașelor și a asistenților medicali, aprobată prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România nr. 32/2009.......................... 12-15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 730/2.XI.2010 ACTE ALE SENATULUI PARLAMENTUL ROMÂNIEI SENATUL DECIZIE privind asigurarea conducerii Senatului în perioada 2—7 noiembrie 2010 în conformitate cu art. 40 alin. (2) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările ulterioare, Președintele Senatului decide: Articol unic. — în perioada 2 noiembrie, ora 14,00, — 7 noiembrie 2010, conducerea Senatului va fi asigurată de domnul senator Teodor Viorel Meleșcanu, vicepreședinte al Senatului. PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 29 octombrie 2010. Nr. 18. ’ PARLAMENTUL ROMÂNIEI SENATUL HOTĂRÂRE privind numirea unor membri ai Consiliului Național de Integritate în temeiul prevederilor art. 35 și 37 din Legea nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 139 din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările ulterioare, Senatul adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Senatul numește, pentru un mandat de 4 ani, 14 membri titulari și 13 membri supleanți ai Consiliului Național de Integritate, prevăzuți în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Această hotărâre a fost adoptată de Senat în ședința din 1 noiembrie 2010, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 1 noiembrie 2010. Nr. 24. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 730/2.XL2010 3 ANEXĂ Membri ai Consiliului Național de Integritate I. Membri titulari 1. Cynthia Carmen Curt --- membru titular 2. Simona-Maya Teodoroiu --- membru titular 3. Arin Alexandru Avramescu --- membru titular 4. Zsuzsânna Peter --- membru titular 5. Tiberius-Florin Tănase --- membru titular 6. Lidia Barac --- membru titular 7. Octavian Teodor Deaconu --- membru titular 8. Decebal Lohan --- membru titular 9. Ionel Chiriță --- membru titular 10. Emil Drăghici --- membru titular 11. Marian Niculescu --- membru titular 12. Gyongyike Bondi --- membru titular 13. Răzvan Codru Vrabie --- membru titular 14. Andreea Safta --- membru titular II. I Membri supleanți 1. Adina Ileana Ștefănie --- membru supleant 2. Ancuța Gianina Opre --- membru supleant 3. Septimiu-Sebastian Bourceanu --- membru supleant 4. Lorănt Para --- membru supleant 5. Crina Mihaela Letea --- membru supleant 6. Gabriel Tănăsescu --- membru supleant 7. Sabina Amalia Bendaș --- membru supleant 8. Marius Cristian Țugurel --- membru supleant 9. Sorin Ionel Ghiță --- membru supleant 10. Elis-Bianca Enescu --- membru supleant 11. Paula Ghițescu-Cocea --- membru supleant 12. Atilla Deszi --- membru supleant 13. lon-Constantin Șolga --- membru supleant PARLAMENTUL ROMÂNIEI SENATUL HOTĂRÂRE privind convocarea Consiliului Național de Integritate în temeiul prevederilor art. 67 din Constituția României, republicată, și ale art. 35 alin. (4) din Legea nr. 144/2007 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Integritate, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Senatul adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Consiliul Național de Integritate se convoacă în prima sa ședință joi, 4 noiembrie 2010, ora 11,00, la sediul Senatului. Această hotărâre a fost adoptată de Senat în ședința din 1 noiembrie 2010, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 1 noiembrie 2010. Nr. 25. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL AGRICULTURII Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN pentru aprobarea Listei gradatorilor autorizați în baza Referatului de aprobare nr. 74.810 din 20 octombrie 2010 al Direcției generale politici agricole, având în vedere prevederile art. 6 alin. (3) și ale art. 9 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2002 privind instituirea Sistemului național de gradare a semințelor de consum, cu completările ulterioare, văzând Lista cu gradatori autorizați propuși de Comisia Națională de Gradare a Semințelor de Consum, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Lista gradatorilor autorizați, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Se aprobă emiterea licenței de gradator persoanelor propuse în lista prevăzută în anexă. Art. 3. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Valeriu tabără București, 25 octombrie 2010. Nr. 236.’ ANEXĂ Lista gradatorilor autorizați Nr. Numele Prenumele CNP crt. 1. Borma Adela-Minodora 2841031055097 2. Copil Cornelia 2581101054661 3. Musta loana-Aurelia 2810214055117 4. Broinaș Eleonora-Elena 2660123054691 5. Gavriluț Cristina-Delia 2871118055077 6. Pungă Nuța 2710121090069 7. Dumitru Gicuța 2621102090020 8. Mitu Mihaela-Mădălina 2760313170366 9. Moca nu Mariana-Vasilica 2810327213411 10. Marin Gina 2841106170012 11. Vutcariov Veronica 2840106410177 12. Gheorghe Rodi ca 2710717520020 13. Pusdere Mioara 2690124100030 14. Gheorghe Elena 2870302100169 15. Ardelean Victoria 2580606100020 16. Lădaru George-Andrei 1810303030010 17. Ardelean Vasile 1590706100012 18. Trăistaru Mariana-Liliana 2870516340910 19. Ion George 1550716166730 20. Ion Marioara-Lenuța 2691105212952 21. Dumitru Violeta 2850829100179 22. Voicu Mariana 2650704100039 23. Brăilescu Grigore 1771002100080 24. Orzaru lonica-Nicoleta 2711126104967 25. Stoica Dorin 1750328511679 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XI.2010 5 Nr. Numele Prenumele CNP crt. 26. Moțoiu Nicoleta 2640723510026 27. Răduță Lucian-Ion 1760510510034 28. Beliciu Cătălin 1860128090039 29. Biliuță Luminița 2750616135051 30. Birică Mihai 1870526134253 31. Bucur Ana-Maria 2830518450018 32. Cazacu Nicolae 1740102133115 33. Ciocan Valeriu 1780219131278 34. Mihalache Laurențiu 1881106134206 35. Petre Marius 1880830360706 36. Șachir Erduvan 1770307131299 37. Sîrbu Romică-Nicu 1750709134011 38. Spânu George-Daniel 1820804132819 39. Coroamă Petrică 1680618131230 40. Macamete Marius 1780501131220 41. Chița Corina 2830830360694 42. Niță Ionica 2690904131278 43. Bejenariu Andrei 1891118225634 44. Căpitănescu Claudia-Mariana 2820426160087 45. Ghica Claudia 2861020510049 46. Icălași Ionuț-Liviu 1830111161878 47. Nițu Maria-Mioara 2660812210032 48. Pristăvița Rozica 2681218226358 49. Râureanu Gina-Adela 2680423090015 50. Costea Andreea-Iuliana 2880720520012 51. Petre Nicolae 1730105510041 52. Avram Gabriela 2770724240036 53. Țepeș Constantin- 1570314213000 Marian 54. Cârâiac Gheorghe 1510509211660 55. Soare Elena 2590325510031 56. Grigore Liliana 2650412216209 57. Porumboiu Georgică-Daniel 1800929213716 58. Moraru Mihăiță 1850621211219 59. Drăgan Liviu-Doru 1680327212998 60. Vlad Niculina 2650409212977 61. Oțelea Mihaela- 2700422212990 Alexandrina 62. Cotoi Maria-Irina 2720908283379 63. Linzenbold Tamás-István 1780815300012 64. Dobrancky Bogdan 1840423245066 65. Balog Aurelia 2641008110640 66. Balog Gabriel-Răzvan 1860416114542 67. Szabo Francisc 1660715352622 68. Panait Violeta-Vasilica 2820208360673 69. Ionescu Elena 2830306384807 70. Răiduinea Aureliana-Carmen 2850302384984 71. Zală Mioara 2680201372268 72. Chița Corina 2830830360694 73. Barbu Apostolia 2600408173165 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 730/2.XI.2010 MINISTERUL AGRICULTURII Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN pentru modificarea anexei la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 480/2009 privind constituirea Comisiei pentru acordarea licențelor de depozit pentru semințele de consum Având în vedere prevederile art. 3 alin (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 141/2002 privind reglementarea depozitării semințelor de consum, regimul certificatelor de depozit pentru acestea și constituirea Fondului de garantare pentru certificatele de depozit, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 149/2003, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 1 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 141/2002 privind reglementarea depozitării semințelor de consum, regimul certificatelor de depozit pentru acestea și constituirea Fondului de garantare pentru certificatele de depozit și pentru stabilirea contravențiilor și a modului de sancționare a acestora, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 82/2003, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 7 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 725/2010 privind reorganizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, precum și a unor structuri aflate în subordinea acestuia, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale emite următorul ordin: Art. I. —Anexa la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 480/2009 privind constituirea Comisiei pentru acordarea licențelor de depozit pentru semințele de consum, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 509 din 24 iulie 2009, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Valeriu Tabără București, 28 octombrie 2010. Nr. 241.’ ANEXĂ {Anexa la Ordinul nr. 480/2009) COMISIA pentru acordarea licențelor de depozit pentru semințele de consum 1. Adrian Rădulescu Președinte, secretar de stat în Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale 2. Daniela Giurcă Membru, director general, Direcția generală politici agricole din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale 3. Daniel Velicu Membru, consilier superior, Direcția generală politici agricole din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale 4. Maria Lori Liră Marcu Membru, auditor superior, Direcția auditdin cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale 5. Camelia Ionel Membru, consilier superior, Direcția generală politici agricole din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale --- asigură secretariatul 6. Sorin Dogaru Membru, reprezentant al Asociației Depozitarilor de Cereale din România (A.D.C.E.R.) 7. Vasile Varvaroi Membru, reprezentant al Asociației Depozitarilor de Cereale din România (A.D.C.E.R.) 8. Gelu Scutaru Membru, reprezentant al Asociației Depozitarilor de Cereale din România (A.D.C.E.R.) 9. Viorel Matei Membru, reprezentant al Federației Naționale a Producătorilor Agricoli din România (F.N.P.A.R.) 10. Nicolae Sitaru Membru, reprezentant al Federației Naționale a Producătorilor Agricoli din România (L.A.P.A.R.) 11. Aurel Popescu Membru, reprezentant al Federației Patronale din Industria Alimentară --- Romalimenta 12. Gheorghe Frîncu Membru, reprezentant al Federației Patronale din Industria Alimentară --- Romalimenta 13. Gabriel Purice Membru, reprezentant al Bursei Române de Mărfuri (B.R.M.) 14. Viorel Marin Membru, Comisia de gradare 15. Adina Cristea Membru, Comisia de gradare --- asigură secretariatul MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 7 MINISTERUL SĂNĂTĂȚII ORDIN pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Institutului National de Sănătate Publică București Văzând Referatul de aprobare al Direcției planificarea sistemului sanitar și politici salariale nr. 50.864 din 29 septembrie 2010, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.414/2009 pentru înființarea, organizarea și funcționarea Institutului Național de Sănătate Publică, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările și completările ulterioare, ministrul sănătății emite următorul ordin: Art. I. — Ordinul ministrului sănătății nr. 261/2010 privind aprobarea organigramei și a Regulamentului de organizare și funcționare ale Institutului Național de Sănătate Publică București, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 228 din 12 aprilie 2010, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Anexa nr. 1 se modifică si se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. 2. în anexa nr. 2, la articolul 1, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: ,Art. 1. — (1) Institutul Național de Sănătate Publică, denumit în continuare Institutul, este instituție publică cu personalitate juridică, în subordinea Ministerului Sănătății, înființată prin Legea nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorități și instituții publice, raționalizarea cheltuielilor publice, susținerea mediului de afaceri și respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană și Fondul Monetar Internațional, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârea Guvernului nr. 1.414/2009 pentru înființarea, organizarea și funcționarea Institutului Național de Sănătate Publică, cu modificările și completările ulterioare.” 3. în anexa nr. 2, la articolul 2 alineatul (2), după litera h) se introduc patru noi litere, literele i)—I), cu următorul cuprins: ,,i) organizarea, conducerea, îndrumarea și verificarea din punct de vedere tehnic și metodologic, pe întregul teritoriu al țării, a sistemului informațional în domeniul sănătății; j) organizarea, conducerea și controlul sistemului informatic în domeniul sanitar; k) organizarea și administrarea bazei naționale de date privind statisticile de sănătate; I) elaborarea indicatorilor de evaluare a stării de sănătate și a eficienței rețelei sanitare.” 4. în anexa nr. 2, la articolul 3, după litera I) se introduc două noi litere, literele I¹) și I²), cu următorul cuprins: „I ¹) asigură organizarea, îndrumarea tehnică și organizarea sistemului național de statistică și informatică în domeniul sănătății; I²) organizează și administrează baza națională de date privind statisticile de sănătate;”. 5. în anexa nr. 2, la articolul 6, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 6. — (1) La nivel teritorial, activitatea Institutului se realizează prin 4 centre naționale și 6 centre regionale de sănătate publică.” 6. în anexa nr. 2, la articolul 6 alineatul (2), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins: ,,d) Centrul Național de Statistică și Informatică în Sănătate Publică (CNSISP)." 7. în anexa nr. 2, la articolul 10, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 10. — (1) Consiliul de coordonare este format din 13 membri, inclusiv președintele, având rolul de a aproba principalele direcții de acțiune în domeniile de strategie, organizare și funcționare a Institutului.” 8. în anexa nr. 2, la capitolul II, după secțiunea a 6-a se introduce o nouă secțiune, secțiunea a 6¹-a, cuprinzând articolele 34¹—34⁵, cu următorul cuprins: „SECȚIUNEA a 6i-a Centrul Național de Statistică și Informatică în Sănătate Publică (CNSISP) Art. 34¹. — Conducerea executivă a CNSISP este asigurată de un director. Art. 34². — în subordinea nemijlocită a directorului CNSISP se află: a) Compartimentul pentru studii demografice și mortalitate; b) Compartimentul pentru administrarea bazei de date; c) Serviciul de metodologie statistică și sistem informatic; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 8 d) Compartimentul standarde și strategii în informatică; e) Biroul sisteme informatice și comunicații statistice; f) Compartimentul arhivă și documentare medicală. Art. 34³. — CNSISP asigură coordonarea tehnică profesională și managementul sistemului de statistică pe plan național ale Institutului, exercitând următoarele atribuții generale: a) organizarea, coordonarea, îndrumarea profesională și verificarea din punct de vedere tehnic și metodologic, pe întregul teritoriu al țării, a sistemului informațional în domeniul sănătății; b) organizarea și administrarea bazei naționale de date privind statisticile de sănătate; c) colectarea, analizarea și diseminarea datelor privind starea de sănătate a populației; d) colectarea și difuzarea indicatorilor specifici de evaluare a stării de sănătate și a eficienței rețelei sanitare; e) participarea la elaborarea sintezei stării de sănătate a populației în baza datelor centralizate și analizei acestora; f) elaborarea și stabilirea metodologiei de culegere, înregistrare și prelucrare a datelor; g) efectuarea de analize, studii și anchete privind starea de sănătate a populației, sondaje de opinie privind calitatea asistenței medicale, precum și prognoze pentru deciziile bazate pe dovezi; h) coordonarea organizării, împreună cu Ministerul Comunicațiilor și Societății Informaționale, a activităților de definire, actualizare și urmărire a strategiei și a priorităților de informatizare a sistemului sanitar din România; i) participarea la definirea, selectarea, coordonarea și realizarea unor proiecte de informatizare în sănătate; j) comunicarea și transmiterea datelor statistice din domeniul sănătății către organizațiile internaționale (OMS, Eurostat, ONU etc.), conform legii; k) organizarea de cursuri de pregătire în domeniul statisticii medicale; I) realizarea evidenței, întreținerea și exploatarea fondului arhivistic al Ministerului Sănătății; m) elaborarea materialelor de sinteză și periodice privind demografia, morbiditatea și mortalitatea, statistică și economie sanitară, statistică matematică, utilizarea informaticii în domeniul sănătății, pentru unitățile sanitare și personalul de specialitate interesat; n) îndeplinirea altor atribuții din domeniul său de activitate, rezultate din actele normative în vigoare sau dispuse de conducerea Ministerului Sănătății, în cadrul legii. Art. 34⁴. —Atribuțiile directorului CNSISP: a) conduce și organizează activitatea CNSISP; b) supervizează și evaluează activitatea personalului CNSISP; c) ia decizii referitoare la activitatea desfășurată de personal; d) informează directorul general al Institutului cu privire la activitatea desfășurată; e) asigură colaborarea, în domeniul specific, cu alte structuri din cadrul Institutului, inclusiv centrele regionale de sănătate publică, precum și cu structurile de profil din direcțiile de sănătate publică județene și a municipiului București, Institutul Național de Statistică, Ministerul Sănătății și alte servicii statistice ale ministerelor; f) asigură relațiile interinstituționale specifice (rețele internaționale de specialitate, proiecte de cercetare); g) reprezintă Institutul la nivel național și internațional și/sau deleagă reprezentanți din cadrul CNSISP, cu acordul directorului general; h) coordonează și îndrumă activitatea direcțiilor de sănătate publică în domeniile de responsabilitate; i) participă la elaborarea de norme/reglementări în domeniul de responsabilitate; j) participă la lucrări de analiză și sinteză solicitate de către Ministerul Sănătății; k) se deplasează sau deleagă personal în teritoriu, în cadrul atribuțiilor sau la solicitarea direcțiilor de sănătate publică, pentru a acorda sprijin metodologic acestora; I) coordonează colective de lucru pentru intervenție operațională în domeniul statisticii și informaticii; m) participă la conferințe și congrese cu lucrări de specialitate; n) răspunde la solicitările conducerii Institutului, în domeniul specific; o) răspunde de îndeplinirea la termen a lucrărilor și sarcinilor încredințate, de calitatea lucrărilor, acțiunilor și prestațiilor efectuate; p) îndeplinește alte sarcini profesionale în domeniul de specialitate primite de la directorul general. Art. 34⁵. — Pe domeniul de activitate specific, CNSISP colaborează în mod direct cu Ministerul Sănătății, Institutul Național de Statistică, direcțiile de sănătate publică județene si a municipiului București, Școala Națională de Sănătate Publică, Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar București și Casa Națională de Asigurări de Sănătate.” Art. II. — în tot cuprinsul actului normativ, sintagma „director coordonator” se înlocuiește cu sintagma „medic șef centru”. Art. III. — Direcțiile de specialitate din cadrul Ministerului Sănătății și Institutul Național de Sănătate Publică București vor duce la îndeplinire dispozițiile prezentului ordin. Art. IV. —Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătății, Cseke Attila București, 27 octombrie 2010. Nr. 1.363. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XI.2010 9 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 261/2010) *) Anexa este reprodusă în facsimil. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 MINISTERUL JUSTIȚIEI ORDIN pentru aprobarea Regulamentului de desfășurare a lucrărilor Colegiului Ministerului Justiției în temeiul dispozițiilor art. 13 și ale art. 20 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 652/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Justiției, cu modificările și completările ulterioare, ministrul justiției emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Regulamentul de desfășurare a lucrărilor Colegiului Ministerului Justiției, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Compartimentele din Ministerul Justiției vor duce la îndeplinire dispozițiile prezentului ordin. Art. 3. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul justiției, Cătălin Marian Predoiu București, 20 octombrie 2010. Nr. 2.519/C. ANEXĂ REGULAMENT de desfășurare a lucrărilor Colegiului Ministerului Justiției Art. 1. — (1) Pe lângă ministrul justiției funcționează, ca organ consultativ, Colegiul Ministerului Justiției, denumit în continuare Colegiul ministerului. (2) Colegiul ministerului are în componența sa secretarii de stat, subsecretarul de stat, secretarul general, secretarul general adjunct, consilierii ministrului și conducătorii tuturor compartimentelor din Ministerul Justiției. (3) Ministrul justiției poate dispune ca la lucrările Colegiului ministerului să participe și conducătorii unităților subordonate Ministerului Justiției, precum și alte persoane, atunci când, în opinia sa, situația o impune. Art. 2. — Secretariatul ședințelor Colegiului ministerului este asigurat de către un consilier al ministrului justiției, desemnat de către acesta. Art. 3. — (1) Colegiul ministerului se întrunește ori de câte ori este necesar. Convocarea la ședințele Colegiului ministerului se stabilește de către ministrul justiției. (2) Ordinea de zi, precum și orice alte aspecte care urmează a fi dezbătute în cadrul ședințelor Colegiului ministerului se stabilesc de către ministrul justiției și se aduc la cunoștința celor convocați de către consilierul ministrului justiției desemnat să asigure secretariatul ședințelor, cu cel puțin o zi înainte de data acestora. (3) Lucrările se conduc de către ministrul justiției sau de către un secretar de stat desemnat în acest scop. (4) Lucrările Colegiului ministerului nu sunt publice. Art. 4. — (1) în cadrul întâlnirilor Colegiului ministerului se dezbat problemele referitoare la activitatea Ministerului Justiției, politicile acestuia, se realizează o informare asupra activităților desfășurate și asupra proiectelor viitoare ale Ministerului Justiției și se identifică soluții sau se fac recomandări care vor fi supuse deciziei ministrului justiției. (2) Discuțiile din cadrul Colegiului ministerului se consemnează într-un proces-verbal, care se semnează de către toți participanții convocați la ședință. După semnare, procesul- verbal se transmite ministrului justiției. Consemnările din procesul-verbal care interesează unele compartimente din Ministerul Justiției sau, după caz, unități subordonate acestuia se transmit și acestor compartimente/unități. Art. 5. — în cazul în care în cadrul ședințelor Colegiului ministerului se stabilește efectuarea unei lucrări, iar realizarea acesteia este de competența mai multor compartimente, ministrul justiției desemnează un coordonator care răspunde de efectuarea lucrării. Art. 6. — (1) Săptămânal, secretarii de stat, subsecretarul de stat, secretarul general și secretarul general adjunct evaluează, pe baza comunicărilor conducătorilor compartimentelor implicate, modul și stadiul de realizare a activităților dezbătute în ședințele Colegiului ministerului și îl informează pe ministrul justiției cu privire la acestea. (2) Conducerile compartimentelor din Ministerul Justiției sau, după caz, ale unităților subordonate acestuia vor lua măsurile corespunzătoare pentru ducerea la îndeplinire în bune condiții și la termen a activităților date în sarcina acestora. ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE HOTĂRÂRE privind aprobarea Normei nr. 15/2010 pentru modificarea Normei nr. 26/2007 privind modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în fiecare categorie de active ale fondurilor de pensii facultative în baza Notei de fundamentare nr. 2.635 din 15 octombrie 2010 a Direcției reglementare și autorizare, prezentată în cadrul ședinței Consiliului din data de 20 octombrie 2010, având în vedere prevederilor art. 84 lit. e), ale art. 85 și ale art. 87 alin. (1) lit. b) și alin. (3) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 11 în temeiul dispozițiilor art. 16, 21, art. 23 lit. f) și ale art. 24 lit. o) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 50/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 313/2005, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotărâre: Art. 1. — Se aprobă Norma nr. 15/2010 pentru modificarea Normei nr. 26/2007 privind modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în fiecare categorie de active ale fondurilor de pensii facultative, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 57/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 550 din 13 august 2007, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Prezenta hotărâre și norma menționată la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. — Direcția Secretariat și directorul general asigură ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri. Președintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, Mircea Oancea București, 20 octombrie 2010. Nr. 25. ’ ANEXĂ NORMA Nr. 15/2010 pentru modificarea Normei nr. 26/2007 privind modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în fiecare categorie de active ale fondurilor de pensii facultative Având în vedere prevederile art. 84 lit. e), ale art. 85 și ale art. 87 alin. (1) lit. b) și alin. (3) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul dispozițiilor art. 16, 21 și ale art. 23 lit. f) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 50/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 313/2005, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă. Articol unic. — Norma nr. 26/2007 privind modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în fiecare categorie de active ale fondurilor de pensii facultative, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 57/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 550 din 13 august 2007, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 1 va avea următorul cuprins: „Art. 1. — Prezenta normă reglementează modificarea temporară a procentului maxim care poate fi investit în categoriile de active prevăzute la art. 87 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Lege.” 2. Articolul 3 va avea următorul cuprins: „Art. 3. — Activele unui fond de pensii facultative pot fi investite, într-un procent mai mare de 70%, în instrumentele financiare prevăzute la art. 87 alin. (1) lit. b) din Lege, fără aplicarea cerințelor prevăzute la art. 84 lit. e) și la art. 87 alin. (4) din Lege pentru respectivele instrumente financiare.” 3. Articolul 4 va avea următorul cuprins: „Art. 4. — (1) Administratorul poate decide să aplice prevederile art. 3 pe o perioadă de 2 ani de la intrarea în vigoare a prezentei normei sau până la atingerea valorii de 3.000.000 lei active nete ale unui fond de pensii facultative pe care îl administrează. (2) Pentru fondurile de pensii facultative autorizate ulterior intrării în vigoare a prezentei norme, administratorul poate decide să aplice prevederile art. 3, până la atingerea valorii de 3.000.000 lei active nete ale unui fond pe care îl administrează, pentru o perioadă de maximum 2 ani de la data colectării primei contribuții la fondul de pensii facultative.” 4. Articolul 5 va avea următorul cuprins: „Art. 5. — (1) Administratorul are obligația să notifice în scris Comisia cu privire la data de la care începe să aplice prevederile art. 3, în termen de 5 zile lucrătoare de la luarea deciziei. (2) Administratorul are obligația să informeze participanții la fondul de pensii facultative pe care îl administrează cu privire la decizia de aplicare a prevederilor art. 3, în termen de 5 zile calendaristice de la data notificării Comisiei, prin publicarea deciziei luate în cel puțin două cotidiene de circulație națională, pe o perioadă de cel puțin două zile consecutive. (3) Decizia se postează pe pagina proprie de internet a administratorului pe toată perioada aplicării prevederilor art. 3.” 5. Articolul 6 se abrogă. 6. Articolul 7 va avea următorul cuprins: „Art. 7. — în termen de 90 de zile calendaristice de la atingerea valorii de 3.000.000 lei active nete administrate ale unui fond sau de la împlinirea termenului de 2 ani de la intrarea în vigoare a prezentei norme, respectiv de la data colectării primei contribuții pentru fondurile de pensii facultative autorizate ulterior intrării în vigoare a prezentei norme, administratorul are obligația să procedeze la încadrarea în prevederile art. 87 alin. (1) lit. b) din Lege.” 7. Articolul 8 va avea următorul cuprins: „Art. 8. — (1) Nerespectarea prevederilor prezentei norme constituie contravenție și se sancționează în conformitate cu prevederile legislației în vigoare, respectiv art. 38 lit. c), art. 120 alin. (1), art. 121 aiin. (1) lit. k) și alin. (2)—(11) din Lege. (2) Nerespectarea prevederilor art. 7 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de la 2.000 lei la 5.000 lei.” 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 730/2.XL2010 ACTE ALE ORDINULUI ASISTENȚILOR MEDICALI GENERALIȘTI, MOAȘELOR Șl ASISTENTILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA 9 ORDINUL ASISTENȚILOR MEDICALI GENERALIȘTI, MOAȘELOR Șl ASISTENȚILOR MEDICALI DIN ROMÂNIA HOTĂRÂRE privind modificarea și completarea Metodologiei de reatestare a competenței profesionale a asistenților medicali generaliști, moașelor și a asistenților medicali, aprobată prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistentilor Medicali din România nr. 32/2009 9 9 9 Având în vedere prevederile art. 18 alin. (2) și art. 53 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Âsistenților Medicali din România, Consiliul național al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din Romama, întrunit în ședința din data de 1 octombrie 2010. emite următoarea hotărâre: Art. I. — Metodologia de reatestare a competenței profesionale a asistenților medicali generaliști, moașelor și a asistenților medicali, aprobată prin Hotărârea Consiliului național al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România nr. 32/2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 58 din 26 ianuarie 2010, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 4 litera a) liniuța a șaptea, sintagma „anexele nr. 1—8” se modifică și se înlocuiește cu sintagma „anexele nr. 1—8¹”. 2. După articolul 5 se introduce un nou articol, articolul 6, cu următorul cuprins: „Art. 6. — Pentru specialitățile care nu se regăsesc în anexele la prezenta metodologie se va proceda la analizarea curriculei de formare a solicitantului și dacă nu sunt diferențe semnificative față de una dintre specialitățile prevăzute în anexe se va folosi fișa de stagiu corespunzătoare.” 3. Anexa nr. 2 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. 4. După anexa nr. 8 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 8¹, având cuprinsul prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. II. — Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România, Mircea Timofte București, 1 octombrie 2010. Nr. 19. ’ ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 2 la metodologie) FIȘĂ DE STAGIU Specialitatea Igienă și sănătate publică Numele...................................................................................................................... Prenumele................................................................................................................... C.N.P....................................................................................................................... Profesia.................................................................................................................... Specialitatea............................................................................................................... Perioada de stagiu.......................................................................................................... Unitatea sanitară/lnstituția................................................................................................ Secția...................................................................................................................... Asistent secție/mentor...................................................................................................... Șef comisie județeană de igienă............................................................................................. Âsistent secție............................................................................................................. Obiective................................................................................................................... 1. Cunoașterea și implementarea măsurilor de prevenire, supraveghere și control al bolilor transmisibile Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XI.2010 13 2. Cunoașterea și implementarea procedurilor de prelevare a probelor biologice în scopul efectuării de analize microbiologice, fizico-chimice și toxicologice în vederea evaluării obiective a riscurilor pentru sănătate Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 3. Capacitatea de a identifica riscurile pentru sănătate și de a stabili măsurile ce se impun a fi luate în scopul protejării sănătății și prevenirii îmbolnăvirilor asociate factorilor de risc în relație cu mediul de viață și de muncă, alimentație și nutriție, aprovizionarea cu apă potabilă, radiații ionizante naturale și profesionale și unitățile de învățământ și de îngrijire medicală și medico-socială Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 4. Implicarea în efectuarea anchetelor epidemiologice și în adoptarea măsurilor necesare pentru limitarea focarelor de boală transmisibilă în colectivități Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 5. Capacitatea de culegere și prelucrare de date pentru întocmirea de statistici, rapoarte și studii epidemiologice Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 6. Calitatea comunicării informațiilor Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 7. Cunoașterea legislației sanitare în vigoare privind prevenirea și controlul infecțiilor nosocomiale, gestionarea deșeurilor rezultate din activitatea medicală, dezinfecției și sterilizării, cunoașterea codului de etică și deontologie profesională și a normelor de securitate și sănătate a muncii Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 8. Planificarea activității proprii Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 9. Abilitatea de a lucra în echipă Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) TOTAL PUNCTAJ:......... Media punctajului: Recomandările mentorului:........................................................................................ Mentor Numele.................... Prenumele................. Semnătura................. Cursant Numele.................... Prenumele................. Semnătura................. 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 Evaluarea cursantului va fi făcută de șeful comisiei județene de igienă a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. Stagiul practic se efectuează integral, absențele fiind recuperate conform reprogramării aprobate de șeful comisiei județene de igienă a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. VALIDAREA STAGIULUI DA NU Șeful Comisiei județene de igienă a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România Numele.................... Prenumele......................... Semnătura......................... La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta la șeful comisiei județene de igienă a Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conținutul fișei de stagiu, regulamentul de ordine interioară și va fi instruit cu privire la normele de protecție și securitate a muncii. Mentorul va întocmi rapoarte scrise săptămânale, înaintate președintelui filialei Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor si Asistentilor Medicali din România. ANEXA Nr. 2 iAnexa Nr. 8¹la metodologie) FIȘĂ DE STAGIU Specialitatea asistent medico-social Numele.................................................................................................................... Prenumele................................................................................................................. C.N.P..................................................................................................................... Profesia.................................................................................................................. Specialitatea............................................................................................................. Perioada de stagiu........................................................................................................ Unitatea sanitară......................................................................................................... Secția.................................................................................................................... Asistent-șef.............................................................................................................. Director de îngrijiri.............................................................................................. Asistent-șef....................................................................................................... Obiective.......................................................................................................... 1. Capacitatea de identificare a domeniului de cuprindere a asistenței sociale și găsirea unor soluții în rezolvarea problemelor beneficiarului de servicii medico-sociale Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 2. Capacitatea de abordare, rezolvare a problematicii sociale și întocmirea sesizărilor către autoritățile competente Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 3. Aptitudini de implementare a legislației sociale de prevenție, profilaxie și intervenție socială Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 4. Capacitatea de lucru în echipa multidisciplinară Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 5. Aptitudini de relaționare în comunicarea cu beneficiarii serviciilor medico-sociale Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 730/2.XL2010 15 6. Planificarea activității proprii și stabilirea programelor sociale de prevenție, profilaxie și intervenție socială Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 7. Utilizarea tehnicilor și metodelor de investigație specifice în identificarea și soluționarea nevoilor beneficiarului de servicii medico-sociale Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 8. Cunoașterea și respectarea drepturilor beneficiarului de servicii medico-sociale Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 9. Cunoașterea legislației sanitare în vigoare privind prevenirea și controlul infecțiilor nosocomiale, gestionarea deșeurilor rezultate în urma activităților medicale, cunoașterea codului de etică și deontologie profesională și a normelor de securitate și sănătate a muncii Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) 10. Capacitatea de susținere morală și sprijin afectiv a beneficiarului de servicii medico-sociale prin consiliere și sfătuire Foarte bine (10 p) Bine (8---9 p) Satisfăcător (7 p) Nesatisfăcător (1---6 p) TOTAL PUNCTAJ........ Media punctajului: Recomandările mentorului:........................................................................................ Mentor Numele.................... Prenumele................. Semnătura................. Cursant Numele.................... Prenumele................. Semnătura................. Evaluarea cursantului va fi făcută de directorul de îngrijiri/asistentul șef de secție (mentor). Stagiul practic se efectuează integral, absențele fiind recuperate conform reprogramării aprobate de directorul de îngrijiri. VALIDAREA STAGIULUI DA NU Director de îngrjiri Numele................. Prenumele.............. Semnătura.............. La sosirea în stagiu, cursantul se va prezenta la directorul de îngrijiri. Cursantul va fi informat cu privire la responsabilitatea în timpul stagiului, programul stagiului, conținutul fișei de stagiu, regulamentul de ordine interioară și va fi instruit cu privire la normele de protecție și securitate a muncii. Mentorul va întocmi rapoarte scrise săptămânale, înaintate președintelui filialei Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. Georgeta N. Stoica Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locația: București EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română —S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401,00’,71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 447165 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 730/2.XI.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495