MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI P A R T E A I Anul 178 (XXII) — Nr. 656 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Joⁱ’ ²³ septembrie 2010 SUMAR Nr. Pagina Nr. DECRETE 910. — Decret privind numirea în funcția de procuror șef al Secției judiciare penale din cadrul Direcției Naționale Anticorupție.............................................. 2 911. — Decret privind reînvestirea în funcția de procuror șef al Secției de combatere a corupției din cadrul Direcției Naționale Anticorupție.................................... 2 912. — Decret privind reîncadrarea în funcție a unui procuror.................................................. 2 913. — Decret privind reîncadrarea în funcție a unui procuror.................................................. 3 914. — Decret privind reîncadrarea în funcție a unui judecător................................................. 3 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 971. — Hotărâre privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al județului Dâmbovița și în administrarea Consiliului Județean Dâmbovița ..’.................................. 3-4 972. — Hotărâre privind transmiterea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Finanțelor Publice în domeniul public al județului Tulcea și în administrarea Consiliului Județean Tulcea ........................................ 4-5 973. — Hotărâre privind transmiterea unui imobil din domeniul privat al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor— Inspectoratul Județean al Poliției de Frontieră Bihor în domeniul privat al comunei Roșiori și în administrarea Consiliului Local al Comunei Roșiori’, județul Bihor ................. 5 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 2.49 1. — Ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală pentru aprobarea Procedurii și 740. 747. 748. 749. 13. Pagina condițiilor de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detail produsele energetice prevăzute la art. 20616 ₐ|jₙ. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal.... 6-12 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR — Decizie privind autorizarea funcționării ca brokerde asigurare a Societății Comerciale RISK EXPERT INSURANCE BROKER — S.R.L............................... 13 — Decizie privind autorizarea funcționării ca brokerde asigurare a Societății Comerciale ĂRTIMM GENERAL ASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L....................... 13 — Decizie privind autorizarea funcționării ca brokerde asigurare a Societății Comerciale CONFIDENT BROKER DE ASIGURĂRE —S.R.L............................. 14 — Decizie privind autorizarea funcționării ca brokerde asigurare a Societății Comerciale SPEED INSURANCE GROUP BROKER DE ASIGURARE- REASIGURARE —S.R.L..................................... 14 ACTE ALE AUTORITĂȚII ELECTORALE PERMANENTE — Lista partidelor politice, alianțelor politice, alianțelor electorale, organizațiilor cetățenilor români aparținând minorităților naționale și a candidaților independenți participanți la alegerile parțiale din 12 septembrie 2010 care au depus raportul detaliat al veniturilor și cheltuielilor electorale, conform art. 38 alin. (2) din Legea nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, republicată, pentru alegerile locale parțiale desfășurate conform Hotărârii Guvernului nr. 792/2010 privind stabilirea datei alegerilor parțiale pentru alegerea autorităților administrației publice locale în Circumscripția electorală Racșa, județul Satu Mare .... 15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 DECRETE PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind numirea în funcția de procuror șef al Secției judiciare penale din cadrul Direcției Naționale Anticorupție în temeiul prevederilor art. 94 lit. c) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, precum și ale art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului justiției și avizul favorabil al Consiliului Superior al Magistraturii, Președintele României decretează: Articol unic. — Doamna Elena Cristina Matieșescu se numește în funcția de procuror șef al Secției judiciare penale din cadrul Direcției Naționale Anticorupție, pe o perioadă de 3 ani. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 21 septembrie 2010. Nr. 910.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind reînvestirea în funcția de procuror șef al Secției de combatere a corupției din cadrul Direcției Naționale Anticorupție în temeiul prevederilor art. 94 lit. c) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, precum și ale art. 54 alin. (1) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului justiției și avizul favorabil al Consiliului Superior al Magistraturii, Președintele României decretează: Articol unic. — Domnul Papici Lucian Gheorghe se reînvestește în funcția de procuror șef al Secției de combatere a corupției din cadrul Direcției Naționale Anticorupție, pe o perioadă de 3 ani. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 21 septembrie 2010. Nr. 911.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind reîncadrarea în funcție a unui procuror în temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) și ale art. 134 alin. (1) din Constituția României, republicată, ale art. 83 alin. (3) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 35 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și compietările ulterioare, având în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 570/2010, Președintele României decretează: » Articol unic. — Domnul Băcian loviță se reîncadrează în funcția de procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul Hunedoara. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 21 septembrie 2010. Nr. 912.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 3 PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind reîncadrarea în funcție a unui procuror în temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) și ale art. 134 alin. (1) din Constituția României, republicată, ale art. 83 alin. (3) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 35 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 544/2010, Președintele României decretează: Articol unic. — Domnul Codreanu Victor se reîncadrează în funcția de procuror la Parchetul de pe lângă Tribunalul lași. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 21 septembrie 2010. Nr. 913.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind reîncadrarea în funcție a unui judecător în temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) și ale art. 134 alin. (1) din Constituția României, republicată, ale art. 83 alin. (3) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 35 din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii,’republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 566/2010, Președintele României decretează: Articol unic. — Doamna Vrânceanu Voichița se reîncadrează în funcția de judecător la Judecătoria Bistrița. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 21 septembrie 2010. Nr. 914.’ HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind transmiterea unor imobile din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al județului Dâmbovița și în administrarea Consiliului Județean Dâmbovița în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1) și al art. 12 alin. (1)—(3) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă transmiterea unor imobile, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al județului Dâmbovița și în administrarea Consiliului Județean Dâmbovița. Art. 2. — (1) După preluare, imobilele prevăzute la art. 1 se utilizează pentru extinderea activității Societății Comerciale „Parc Industrial Mija” — S.A., în vederea realizării unui obiectiv de învățământ de interes național, respectiv un campus universitar, precum și pentru extinderea activității Societății Comerciale „Moreni Parc Industrial” — S.A., prin realizarea unor investiții de tip greenfield și construirea de hale industriale necesare desfășurării de activități economice. (2) Consiliul Județean Dâmbovița se obligă să realizeze un număr de 60 de unități locative, ce urmează să fie transmise, împreună cu terenul aferent, conform legii, în termen de 4 ani de la preluarea imobilelor prevăzute la art. 1, în domeniul public al 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, pentru personalul ministerului cu nevoi de locuințe din garnizoana Târgoviște. (3) în cazul în care nu se respectă obligațiile prevăzute la alin. (1) și (2), imobilele menționate la art. 1 revin în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare. Art. 3. — Predarea-preluarea imobilelor transmise potrivit prevederilor art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 15 septembrie 2010. Nr. 97 T Contrasemnează: Ministrul apărării naționale, Gabriel Oprea Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE a unor imobile care se transmit din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Apărării Naționale în domeniul public al județului Dâmbovița și în administrarea Consiliului Județean Dâmbovița Codul de clasificare Locul unde este situat Persoana juridică de la care Persoana juridică la care din inventarul bunurilor aflate Caracteristicile tehnice imobilul care se transmite se transmite imobilul se transmite imobilul în administrarea Ministerului Apărării ale imobilului Naționale care alcătuiesc domeniul public al statului --- Suprafața construită = --- Imobil 2512 6.176,83 m2 Județul Dâmbovița, Statul român, din Județul Dâmbovița, în --- Cod 8.29.09 --- Suprafața desfășurată = comuna Gura Ocniței, administrarea Ministerului administrarea Consiliului --- Nr. M.F. 103.665 6.176,83 m2 satul Adânca Apărării Naționale Județean Dâmbovița --- Valoarea de inventar --- Suprafața totală a 3.545.577 lei terenului, inclusiv construcțiile = 303.512 m2 --- Suprafața construită = ---Imobil 334 (parțial) 2.087 m2 Județul Dâmbovița, Statul român, din Județul Dâmbovița, în --- Cod 8.29.09 --- Suprafața desfășurată = comuna I.L. Caragiale, administrarea Ministerului administrarea Consiliului --- Nr. M.F. 103.740 2.712 m2 satul Ghirdoveni Apărării Naționale Județean Dâmbovița --- Valoarea de inventar --- Suprafața totală a 381.118 lei terenului, inclusiv construcțiile = 26.170 m2 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind transmiterea unui imobil din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Finanțelor Publice în domeniul public al județului Tulcea și în administrarea Consiliului Județean Tulcea în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1) și al art. 12 alin. (1) și (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă transmiterea unui imobil, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Finanțelor Publice, prin Direcția Generală a Finanțelor Publice a Județului Tulcea, în domeniul public al județului Tulcea și în administrarea Consiliului Județean Tulcea, cu destinația de sediu pentru Camera Agricolă Județeană Tulcea și Direcția Județeană de Servicii Publice Tulcea. Art. 2. — Predarea-preluarea imobilului transmis potrivit art. 1 se va face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile BÎagâ Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 15 septembrie 2010. Nr. 972.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 656/23.IX.2010 5 ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE a imobilului care se transmite din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Finanțelor Publice în domeniul public al județului Tulcea și în administrarea Consiliului Județean Tulcea Locul unde este situat Persoana juridică Persoana juridică Caracteristicile tehnice Nr. M.F.P și codul de clasificare imobilul care se transmite de la care se transmite imobilul la care se transmite imobilul ale imobilului care se transmite conform Hotărârii Guvernului nr. 1.705/2006 Municipiul Tulcea, Statul român și din str. sublocotenent administrarea Ministerului Județul Tulcea și în Suprafața construită = 408 m2 Gavrilov Corneliu Finanțelor Publice --- administrarea Consiliului Suprafața desfășurată = 408 m2 Nr. M.F.P---27.113 nr. 12, Direcția Generală a Județean Tulcea Suprafața terenului=482,3 m2 Cod de clasificare 8.29.06 județul Tulcea Finanțelor Publice a Județului Tulcea GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind transmiterea unui imobil din domeniul privat al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor— Inspectoratul Județean al Poliției de Frontieră Bihor în domeniul privat al comunei Roșiori și în administrarea Consiliului Local al Comunei Roșiori, județul Bihor în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 8 alin. (1) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă transmiterea unui imobil din domeniul privat al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor — Inspectoratul Județean al Poliției de Frontieră Bihor în domeniul privat al comunei Roșiori și în administrarea Consiliului Local al Comunei Roșiori, județul Bihor, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, în vederea desfășurării de activități zooveterinare. Art. 2. — Predarea-primirea imobilului transmis potrivit art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 15 septembrie 2010. Nr. 973.’ ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE a imobilului aflat în domeniul privat al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor — Inspectoratul Județean al Poliției de Frontieră Bihor, care se transmite în domeniul privat al comunei Roșiori și în administrarea Consiliului Local al Comunei Roșiori, județul Bihor Locul unde este situat imobilul Persoana juridică Persoana juridică Datele de identificare Caracteristicile tehnice care se transmite de la care se transmite imobilul la care se transmite imobilul ale imobilului Suprafața terenului = 5.240 rn2 Domeniul privat al statului --- Denumire: 49-202 fost Suprafața construită = 469 m2 și din administrarea Domeniul privat al post de grăniceri Suprafața desfășurată = 469 m2 Localitatea Mihai Bravu, Ministerului Administrației comunei Roșiori și în --- Teren intravilan Nr. construcții = 5 comuna Roșiori, și Internelor --- administrarea Consiliul --- Nr. cadastral: 140, 141 Suprafață C1 = 138 m2 județul Bihor Inspectoratul Județean al Local al Comunei --- Nr. C.F.:2150 Suprafață C2 = 142 m2 Poliției de Frontieră Bihor Roșiori, județul Bihor --- Valoarea de inventar = Suprafață C3 = 123 m2 168.094,24 lei Suprafață C4 = 55 m2 Suprafață C5 = 11 m2 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 656/23.IX.2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 9 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ ORDIN pentru aprobarea Procedurii și condițiilor de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detaiI produsele energetice prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal Având în vedere dispozițiile art. 206⁶⁹ alin. (4) și (6) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Procedura și condițiile de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detail produsele energetice prevăzute la art. 206 ¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, prevăzute în anexa nr. 1. Art. 2. — Procedura prevăzută la art. 1 nu se aplică pentru produsele energetice preambalate. Art. 3. — Se aprobă modelul și conținutul formularului „Cerere de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice”, prevăzut în anexa nr. 2. Art. 4. — Se aprobă modelul și conținutul formularului „Cerere de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare în sistem en detail de produse energetice”, prevăzut în anexa nr. 3. Art. 5. — Se aprobă modelul și conținutul formularului „Atestat de înregistrare pentru comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice”, prevăzut în anexa nr. 4. Art. 6. — Se aprobă modelul și conținutul formularului „Atestat de înregistrare pentru comercializare en detail de produse energetice”, prevăzut în anexa nr. 5. Art. 7. — Direcțiile pentru accize și operațiuni vamale județene și a municipiului București vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Art. 8. —Anexele nr. 1—5 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 9. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și va intra în vigoare la data publicării, dată la care își încetează valabilitatea Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.378/2009 pentru aprobarea Procedurii și condițiilor de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detail produsele energetice prevăzute la art. 175 alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 585 din 24 august 2009, cu modificările și completările ulterioare. p. Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Mihai Gogancea-Vătășoiu București, 15 septembrie 2010. Nr. 2.491. ANEXA Nr. 1 PROCEDURA Șl CONDIȚIILE de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detail produsele energetice prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal 1. în înțelesul prezentei proceduri, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: a) atestat — documentul eliberat de autoritatea competentă care atestă înregistrarea unității de comercializare sau a depozitului angro care desfășoară activități de comercializare cu produse energetice; b) autoritate competentă — direcția pentru accize și operațiuni vamale județeană sau a municipiului București în a cărei arie de competență este situată/situat unitatea de comercializare sau depozitul angro pentru care se solicită înregistrarea; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 7 c) produse energetice — produsele prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare; d) spațiu de comercializare — locul special amenajat prin care produsele energetice pot fi comercializate în sistem en detail; e) unitatea de comercializare — structura organizatorică (sucursală/punct de lucru/sediu secundar) a operatorului economic prin care sunt comercializate în sistem angro produsele energetice, fără depozitarea acestora; f) depozit angro — locul special amenajat prin care produsele energetice cu accize plătite pot fi depozitate și comercializate în sistem angro. 2. Intră sub incidența procedurii de înregistrare: 2.1. operatorii economici care comercializează și/sau depozitează ori intenționează să comercializeze și/sau să depoziteze în sistem angro produse energetice; 2.2. operatorii economici care comercializează sau intenționează să comercializeze în sistem en detail produse energetice. 3. înregistrarea activității de comercializare și/sau de depozitare în sistem angro de produse energetice se efectuează la cererea operatorilor economici, pentru fiecare depozit angro, prin depunerea formularului „Cerere de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice”, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la ordin, denumit în continuare cerere de comercializare și/sau depozitare angro. 4. înregistrarea activității de comercializare în sistem en detail de produse energetice se efectuează la cererea operatorilor economici, pentru fiecare unitate de comercializare, prin depunerea formularului „Cerere de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare în sistem en detail de produse energetice”, conform modelului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin, denumit în continuare cerere de comercializare en detail. 5. Cererea de comercializare și/sau depozitare angro, respectiv cererea de comercializare en detail, însoțite de documentele care atestă îndeplinirea condițiilor prevăzute la pct. 6, se depun la autoritatea competentă. 6. Pentru a primi atestatul de comercializare, operatorii economici trebuie să îndeplinească următoarele condiții: 6.1. operatorii economici prevăzuți la pct. 2.1 care comercializează în sistem angro produse energetice, fără a le depozita, au obligația îndeplinirii următoarelor condiții, la data la care depun cererea și pe perioada comercializării sau a depozitării produselor energetice prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare: a) să aibă înscrisă în obiectul de activitate, potrivit Clasificării activităților din economia națională — CAEN, activitatea de comercializare în sistem angro de produse energetice pentru unitatea de comercializare pentru care se solicită înregistrarea, îndeplinirea condițiilor va fi dovedită cu certificatul constatator emis de oficiul registrului comerțului în baza Legii nr. 26/1990 privind registrul comerțului, republicată, cu modificările și completările ulterioare; b) societatea nu este declarată inactivă fiscal; c) societatea nu are datorii înscrise în certificatul de atestare fiscală; 6.2. operatorii economici prevăzuți la pct. 2.1 care comercializează și/sau depozitează în sistem angro produse energetice sau intenționează să le comercializeze și să le depoziteze au obligația îndeplinirii următoarelor condiții, la data la care depun cererea și pe perioada comercializării sau a depozitării produselor energetice prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare: a) să aibă înscrisă în obiectul de activitate, potrivit Clasificării activităților din economia națională — CAEN, activitatea de comercializare și/sau de depozitare în sistem angro de produse energetice pentru unitatea de comercializare pentru care se solicită înregistrarea. îndeplinirea condițiilor va fi dovedită cu certificatul constatator emis de oficiul registrului comerțului în baza Legii nr. 26/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare; b) societatea nu este declarată inactivă fiscal; c) societatea nu are datorii înscrise în certificatul de atestare fiscală; d) depozitul angro trebuie să fie dotat cu rezervoare verificate metrologic. îndeplinirea condiției va fi dovedită cu buletin de verificare metrologică și certificat de calibrare, aflate în perioada de valabilitate; e) depozitul angro trebuie să fie dotat cu sisteme de gestiune a stocurilor, conectate cu rezervoarele de carburanți, care să permită monitorizarea mișcării produselor energetice și determinarea în orice moment a cantităților intrate, ieșite, precum și a stocurilor, pe fiecare tip de produs energetic și furnizor; f) depozitul angro trebuie să fie dotat cu un sistem de supraveghere video a rezervoarelor și a zonelor de descărcare/încărcare prin dispozitive speciale, după caz. Stocarea imaginilor înregistrate se face pe o durată de minimum 20 de zile. Sistemul de supraveghere trebuie să funcționeze permanent, inclusiv în perioadele de nefuncționare a depozitului angro, chiar și în condițiile întreruperii alimentării cu energie electrică de la rețeaua de distribuție; g) să dețină spații de depozitare corespunzătoare, în proprietate, cu chirie, contract de comodat sau cu orice titlu legal; 6.3. operatorii economici prevăzuți la pct. 2.2 au obligația îndeplinirii următoarelor condiții, la data la care depun cererea și pe perioada comercializării produselor energetice prevăzute la art. 206¹⁶ alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare: a) să aibă înscrisă în obiectul de activitate, potrivit Clasificării activităților din economia națională — CAEN, activitatea de comercializare în sistem en detail de produse energetice pentru unitatea de comercializare pentru care se solicită înregistrarea, îndeplinirea condițiilor va fi dovedită cu certificatul constatator emis de oficiul registrului comerțului în baza Legii nr. 26/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare; b) societatea nu este declarată inactivă fiscal; c) societatea nu are datorii înscrise în certificatul de atestare fiscală; 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 d) spațiul de comercializare trebuie să fie dotat cu rezervoare verificate metrologic, cu excepția skidurilor GPL. îndeplinirea condiției va fi dovedită cu buletin de verificare metrologică și certificat de calibrare, aflate în perioada de valabilitate; e) spațiul de comercializare trebuie să fie dotat cu rigle gradate și pompe de distribuție de carburanți, verificate metrologic. îndeplinirea condiției va fi dovedită cu buletin de verificare metrologică, aflat în perioada de valabilitate; f) spațiul de comercializare trebuie să fie dotat cu sisteme de gestiune a stocurilor, conectate cu pompele de distribuție de carburanți și aparatele de marcat electronice fiscale, care să permită monitorizarea mișcării produselor energetice și determinarea în orice moment a cantităților intrate, ieșite, precum și a stocurilor, pe fiecare tip de produs energetic și furnizor. Prin excepție, spațiile de comercializare dotate cu sisteme electronice pentru vânzare exclusivă în baza cârdurilor magnetice de identificare trebuie să fie dotate cu sisteme de gestiune a stocurilor, conectate cu rezervoarele de carburanți, care să permită monitorizarea mișcării produselor energetice și determinarea în orice moment a cantităților intrate, ieșite, precum și a stocurilor, pe fiecare tip de produs energetic și furnizor. Operatorul economic trebuie să pună la dispoziția autorității competente un cârd de control care să permită monitorizarea mișcării produselor energetice și determinarea în orice moment a cantităților intrate, ieșite, precum și a stocurilor, pe fiecare tip de produs energetic și furnizor; g) spațiul de comercializare GPL trebuie să dețină obligatoriu avizul de instalare și funcționare emis de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat (ISCIR) pentru deținătorii/utilizatorii de skiduri GPL. în situația în care reglementările tehnice ale instalației GPL stipulează autorizarea și verificarea tehnică prin directive europene, instalația GPL se supune regimului de autorizare și verificare tehnică ISCIR numai dacă prin această cerință nu se aduce atingere directivelor europene aplicabile. Personalul de deservire al unității de comercializare GPL trebuie să fie autorizat ISCIR; h) spațiul de comercializare trebuie să fie dotat cu un sistem de supraveghere video a zonelor de descărcare în rezervoare. Stocarea imaginilor înregistrate se face pe o durată de minimum 20 de zile. Sistemul de supraveghere trebuie să funcționeze permanent, inclusiv în perioadele de nefuncționare a spațiului de comercializare, chiar și în condițiile întreruperii alimentării cu energie electrică de la rețeaua de distribuție. 7. Verificarea metrologică a rezervoarelor, riglelor gradate și a pompelor de distribuție de carburanți se efectuează de Biroul Român de Metrologie Legală sau de laboratoare autorizate de acesta. 8. Documentele menționate la pct. 6 se depun în copie certificată conform cu originalul și ștampilată de operatorul economic. 9. Autoritatea competentă efectuează cercetări la fața locului pentru a verifica realitatea informațiilor furnizate în cererea de comercializare și/sau depozitare angro/cererea de comercializare en detail și în documentația anexată. Dispozițiile art. 57 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și prevederile pct. 55.1 din Normele metodologice de aplicare a Ordonanței Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.050/2004, sunt aplicabile în mod corespunzător. 10. Pe baza analizei documentelor depuse de operatorii economici și a datelor constatate prin cercetarea la fața locului se va întocmi un referat care va conține obligatoriu următoarele informații: a) datele de identificare ale operatorului economic; b) concluzia privind îndeplinirea sau neîndeplinirea de către operatorul economic a condițiilor prevăzute la pct. 6; c) propunerea de aprobare sau de respingere a cererii de comercializare și/sau de depozitare angro/en detail. 11. în cazul aprobării cererii de comercializare și/sau depozitare angro, autoritatea competentă va emite „Atestatul de înregistrare pentru comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice”, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4 la ordin, denumit în continuare atestat de comercializare și/sau depozitare angro. 12. în cazul aprobării cererii de comercializare en detail, autoritatea competentă va emite „Atestatul de înregistrare pentru comercializare en detail de produse energetice”, conform modelului prevăzut în anexa nr. 5 la ordin, denumit în continuare atestat de comercializare en detail. 13. Atestatul de comercializare și/sau depozitare angro/Atestatul de comercializare en detail se comunică în termen de maximum 15 zile de la data depunerii cererii de comercializare și/sau depozitare angro/cererii de comercializare en detail. Atestatul de comercializare și/sau depozitare angro/Atestatul de comercializare en detail se întocmește în două exemplare, dintre care un exemplar se comunică operatorului economic, iar al doilea exemplar se păstrează de autoritatea competentă. Atestatul de comercializare și/sau depozitare angro/Atestatul de comercializare en detail nu este transmisibil, putând fi utilizat numai de titular. 14. Fiecare atestat de comercializare și/sau depozitare angro va avea alocat un cod de tipul celui stabilit, pentru operatorul economic autorizat pentru activitatea de comercializare angro de produse supuse accizelor, la pct. 1 și 2 din anexa nr. 1 la Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 3.661/2008 pentru aprobarea configurației Codului de accize și a Nomenclatorului codurilor de produse accizabile amortizate. 15. Fiecare atestat de comercializare en detail va avea alocat un cod de tipul RO 12345 JJ DT NN, unde: a) RO reprezintă codul ISO al României; b) 12345 reprezintă o secvență de 5 caractere numerice pentru identificarea operatorului economic; c) JJ reprezintă codul județului în a cărui arie de competență este situată unitatea de comercializare; d) DT reprezintă un cod ce semnifică activitatea de comercializare în sistem en detail de produse energetice; e) NN reprezintă secvența numerică ce reprezintă numărul de atestate eliberate pentru același operator economic în cadrul unui județ sau al municipiului București. 16. Autoritatea competentă are obligația organizării evidenței atestatelor de comercializare și/sau depozitare angro/atestatelor de comercializare en detail emise, prin înregistrarea acestora în registre speciale. 17. în situația în care cererea de comercializare și/sau depozitare angro, respectiv cererea de comercializare en detail este respinsă, autoritatea competentă va emite, în termen de maximum 15 zile de la data depunerii cererii, decizia de respingere a acesteia. Decizia va conține elementele prevăzute la art. 43 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 9 18. Atestatul de comercializare și/sau depozitare angro/Atestatul de comercializare en detail prevăzut la pct. 11, respectiv pct. 12 sau decizia menționată la pct. 17 se comunică operatorului economic conform prevederilor art. 44 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 19. Operatorul economic are dreptul să desfășoare activitatea de comercializare și/sau de depozitare în sistem angro/comercializare en detail a produselor energetice care fac obiectul atestatului de comercializare și/sau depozitare angro/atestatului de comercializare en detail, de la data valabilității prevăzută în atestat. 20. în cazul în care operatorul economic dorește să modifice unele date înscrise în atestatul de comercializare și/sau depozitare angro/atestatul de comercializare en detail, va depune cererea de comercializare și/sau depozitare angro/ cererea de comercializare en detail, atașând documentele din care să rezulte modificările respective. Cererea se depune înainte de a produce efecte modificările respective. în acest caz, autoritatea competentă va emite un nou atestat, care se comunică în termen de maximum 15 zile de la data depunerii cererii. Vechiul atestat își încetează valabilitatea de la data valabilității noului atestat. Dispozițiile pct. 9 și 10 se aplică în mod corespunzător. 21. Autoritatea competentă revocă atestatul de comercializare și/sau depozitare în următoarele situații: a) atunci când i-au fost oferite informații inexacte sau incomplete în cererea de comercializare sau în documentele care au fost anexate la aceasta; b) în cazul în care se constată, prin hotărâre judecătorească definitivă, că actele care au stat la baza emiterii atestatului sunt false; c) dacă în legătură cu operatorul economic beneficiar a fost deschisă procedura falimentului ori s-a dispus dizolvarea acestuia, în condițiile legii; d) dacă oricare dintre administratorii operatorului economic a fost condamnat printr-o hotărâre judecătorească definitivă, în România sau într-un stat străin, pentru infracțiunea de abuz de încredere, fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită ori o infracțiune dintre cele reglementate de Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, de Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 86/2006 privind Codul vamal al României, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, cu modificările ulterioare, de Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, de Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau pentru orice altă faptă contra regimului fiscal reglementată de Codul penal al României, republicat, cu modificările și completările ulterioare; e) dacă operatorul economic nu respectă oricare dintre condițiile prevăzute la pct. 6.1, 6.2 și/sau 6.3; f) în cazul în care s-a pronunțat în legătură cu activitatea operatorului economic o hotărâre definitivă pentru o infracțiune dintre cele reglementate de Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, de Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 86/2006, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 241/2005, cu modificările ulterioare, de Legea nr. 82/1991, republicată, de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau pentru orice altă faptă contra regimului fiscal reglementată de Codul penal al României, republicat, cu modificările și completările ulterioare; g) operatorul economic nu respectă condițiile prevăzute la pct. 6.2 lit. e) și pct. 6.3 lit. f) pentru atestatele care au fost emise anterior datei de 31 martie 2010. 22. Autoritatea competentă suspendă atestatul de comercializare și/sau depozitare în următoarele situații: a) până la soluționarea definitivă a cauzei penale, în cazul în care a fost pusă în mișcare acțiunea penală pentru o infracțiune dintre cele reglementate de Legea nr. 571/2003, cu modificările și completările ulterioare, de Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 86/2006, cu modificările și completările ulterioare, de Legea nr. 241/2005, cu modificările ulterioare, de Legea nr. 82/1991, republicată, de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau pentru orice altă faptă contra regimului fiscal reglementată de Codul penal al României, republicat, cu modificările și completările ulterioare; b) până la soluționarea definitivă a cauzei penale, în cazul în care a fost pusă în mișcare acțiunea penală deoarece actele care au stat la baza emiterii atestatului sunt false. 23. în situația în care operatorul economic încetează definitiv desfășurarea activității în depozitul angro/spațiul de comercializare respectiv, va depune la autoritatea competentă cererea de comercializare și/sau depozitare angro/cererea de comercializare en detail în vederea revocării atestatului de comercializare și/sau depozitare angro/atestatului de comercializare en detail. 24. Deciziile privind revocarea sau suspendarea atestatului de comercializare și/sau depozitare angro/atestatului de comercializare en detail se comunică operatorului economic în condițiile art. 44 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 25. Deciziile privind revocarea sau suspendarea atestatului de comercializare și/sau depozitare angro/atestatului de comercializare en detail produc efecte de la data comunicării. 26. Deciziile emise de autoritatea competentă potrivit prezentei proceduri pot fi contestate în conformitate cu dispozițiile titlului IX din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare. 27. Desfășurarea activității în baza atestatului de comercializare și/sau depozitare angro/atestatului de comercializare en detail eliberat conform pct. 11, respectiv pct. 12 nu îl exonerează pe operatorul economic de la îndeplinirea obligației referitoare la înregistrarea fiscală. 28. Autoritatea competentă va asigura publicarea pe site-ul Autorității Naționale a Vămilor a listei atestatelor, care va fi actualizată lunar până la data de 15 a fiecărei luni. 29. Atestatele emise în baza Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.378/2009 pentru aprobarea Procedurii și condițiilor de înregistrare a operatorilor economici care comercializează în sistem angro sau en detail produsele energetice prevăzute la art. 175 alin. (3) lit. a)—e) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, își mențin valabilitatea, putând fi preschimbate la cerere. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 ANEXA Nr. 2 — Model — CERERE de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice A. Cerere de: înregistrare mențiuni B. Datele de identificare ale operatorului economic Denumirea operatorului economic Codul de înregistrare fiscală Adresa: Județul Sectorul Localitatea Strada Nr. Bloc Scara Ap. Codul poștal Telefon Fax E-mail C. Sucursala/Punctul de lucru/Sediul secundar pentru care se solicită înregistrarea activității — de depozitare în sistem angro a produselor energetice □ — de comercializare în sistem angro a produselor energetice □ (denumirea, codul de identificare fiscală, după caz, și adresa completă) 1...................................................................’................................................................ 2.................................................................................................................................... Nr. rezervoare Capacitate rezervoare D. Produsele energetice care fac obiectul comercializării și/sau depozitării în sistem angro: 1 . Denumire produs, cod NC...... 2...................................................... 3...................................................... 4...................................................... 5...................................................... E. Mențiuni privind îndeplinirea condițiilor de comercializare și/sau depozitare în sistem angro a produselor energetice **Declar pe propria răspundere că îndeplinesc condițiile prevăzute la pct. 6.2 lit. d) și e) din anexa nr. 1 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.491/2010. în susținerea cererii anexez următoarele documente: 1.............’........................................ 2...................................................... 3...................................................... 4...................................................... 5...................................................... F. Alte mențiuni: Persoana de contact pentru locația autorizată.............................. Altele: (data de încetare a activității de comercializare și/sau depozitare în sistem angro a produselor energetice) Sub sancțiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această cerere sunt conforme și complete și solicit emiterea unui „atestat de înregistrare pentru comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice. Numele și prenumele.......................... Semnătura și ștampila Funcția/Calitatea......................... Data........................... Loc rezervat autorității competente Nr. de înregistrare.................... Data............................... * în cazul în care se solicită atestat de comercializare și depozitare în sistem angro a produselor energetice, se vor bifa ambele căsuțe. ** Declarație solicitată pentru eliberarea atestatului de comercializare și depozitare în sistem angro a produselor energetice. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 11 ANEXA Nr. 3 — Model — CERERE de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare în sistem en detail de produse energetice A. Cerere de: înregistrare mențiuni B. Datele de identificare ale operatorului economic Denumirea operatorului economic Codul de înregistrare fiscală Adresa: Județul Sectorul Localitatea Strada Nr. Bloc Scara Ap. Codul poștal Telefon Fax E-mail C. Sucursala/Punctul de lucru/Sediul secundar pentru care se solicită înregistrarea activității de comercializare în sistem en detail a produselor energetice. (denumirea, codul de identificare fiscală, după caz, si adresa completă) 1............................................................’........ 2..................................................................... Nr. rezervoare Capacitate Nr. pompe Serie pompe de rezervoare de distribuție distribuție carburanți D. Produsele energetice care fac obiectul comercializării în sistem en detail: 1 . Denumire produs, cod NC................... 2...................................................... 3...................................................... 4...................................................... 5...................................................... E. Mențiuni privind îndeplinirea condițiilor de comercializare în sistem en detail a produselor energetice Declar pe propria răspundere că îndeplinesc condițiile prevăzute la pct. 6.3 din anexa nr. 1 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.491/2010. în susținerea cererii anexez următoarele documente: 1.............’........................................ 2...................................................... 3...................................................... 4...................................................... 5...................................................... F. Alte mențiuni: Persoana de contact pentru locația autorizată............................. Altele: (data de încetare a activității de comercializare în sistem en detail a produselor energetice) Sub sancțiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această cerere sunt conforme și complete și solicit emiterea unui atestat de înregistrare pentru comercializare en detail de produse energetice. Numele și prenumele....................... Funcția/Calitatea...................... Data....................... Semnătura și ștampila Loc rezervat autorității competente Nr. de înregistrare....................... Data.................................. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 ANEXA Nr. 4 — Model — MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ AUTORITATEA NAȚIONALĂ A VĂMILOR Direcția județeană/a municipiului București pentru accize și operațiuni vamale ATESTAT DE ÎNREGISTRARE Nr................................................/....... pentru comercializare și/sau depozitare angro de produse energetice Ca urmare a Cererii de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare și/sau depozitare în sistem angro de produse energetice nr...........din data de............și în temeiul Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.491/2010, se atestă că operatorul economic................................., cu domiciliul fiscal în localitatea.........., județul..................., str........................nr......, bl..., sc......, ap.......sectorul........, codul de identificare fiscală.............., a fost înregistrat pentru comercializare și/sau depozitare angro a produselor energetice: 1 . Denumire produs, cod NC.............. 2................................................ 3................................................ 4................................................ 5................................................ Depozit angro: Denumirea Codul de identificare fiscală Adresa (județul, localitatea, sectorul, str., nr.) Unitatea de comercializare: Denumirea Codul de identificare fiscală Adresa (județul, localitatea, sectorul, str., nr.) Nr. rezervoare Capacitate rezervoare Prezentul atestat de comercializare/depozitare angro este valabil începând cu data de......... Data la care își încetează valabilitatea Atestatul nr............eliberat anterior............ Director, (numele și prenumele, semnătura și ștampila) ANEXA Nr. 5 — Model — MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ AUTORITATEA NAȚIONALĂ A VĂMILOR Direcția județeană/a municipiului București pentru accize și operațiuni vamale ATESTAT DE ÎNREGISTRARE Nr....................../....... pentru comercializare en detail de produse energetice Ca urmare a Cererii de înregistrare/mențiuni a activității de comercializare în sistem en detail de produse energetice nr.........din data de...........și în temeiul Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.491/2010, se atestă că operatorul economic...’................., cu domiciliul fiscal in localitatea........, județul........., str............... nr....., bl....., sc...., ap......, sectorul ........, codul de identificare fiscală..........., a fost înregistrat pentru comercializarea en detail a produselor energetice: 1 . Denumire produs, cod NC.............. 2................................................... 3................................................... 4................................................... 5................................................... Unitatea de comercializare: Denumirea Codul de identificare fiscală Adresa (județul, localitatea, sectorul, str., nr.) Nr. rezervoare Capacitate Nr. pompe Serie pompe de rezervoare de distribuție distribuție carburanți Prezentul atestat este valabil începând cu data de..................... Data la care își încetează valabilitatea Atestatul nr................eliberat anterior............. Director, (numele și prenumele, semnătura și ștampila) MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 656/23.IX.2010 13 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHEREA ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale RISK EXPERT INSURANCE BROKER — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 7 septembrie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale RISK EXPERT INSURANCE BROKER — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială RISK EXPERT INSURANCE BROKER — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, str. Cetatea Veche nr. 2, bl. 40, sc. 3, et. 2, ap. 49, camera 2, sectorul 4, număr de ordine în registrul comerțului J40/7633/11.08.2010, cod unic de înregistrare 27268537/11.08.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 740.’ COMISIA DE SUPRAVEGHEREA ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ARTIMM GENERAL ASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 7 septembrie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale ARTIMM GENERAL ASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială ARTIMM GENERAL ASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, str. Drumul Pădurea Neagră nr. 58, bl. 07/2, corp A, et. 1, ap. 5, sectorul 1, număr de ordine în registrul comerțului J40/4576/04.05.2010, cod unic de înregistrare 26873173/04.05.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 747.’ 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 COMISIA DE SUPRAVEGHEREA ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale CONFIDENT BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 7 septembrie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale CONFIDENT BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială CONFIDENT BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Cluj-Napoca, str. Horea nr. 46, sc. 1, parter, ap. 2, județul Cluj, număr de ordine în registrul comerțului J12/1160/23.07.2010, cod unic de înregistrare 27205490/23.07.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 748.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SPEED INSURANCE GROUP BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 7 septembrie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale SPEED INSURANCE GROUP BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială SPEED INSURANCE GROUP BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Craiova, Str. Voinicului nr. 4, județul Dolj, număr de ordine în registrul comerțului J16/729/25.06.2010, cod unic de înregistrare 27108137/25.06.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 749.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 656/23.IX.2010 15 ACTE ALE AUTORITĂȚII ELECTORALE PERMANENTE AUTORITATEA ELECTORALĂ PERMANENTĂ LISTA partidelor politice, alianțelor politice, alianțelor electorale, organizațiilor cetățenilor români aparținând minorităților naționale și a candidaților independenți participanți la alegerile parțiale din 12 septembrie 2010 care au depus raportul detaliat al veniturilor și cheltuielilor electorale, conform art. 38 alin. (2) din Legea nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, republicată, pentru alegerile locale parțiale desfășurate conform Hotărârii Guvernului nr. 792/2010 privind stabilirea datei alegerilor parțiale pentru alegerea autorităților administrației publice locale în Circumscripția electorală Racșa, județul Satu Mare Județul Satu Mare, comuna Rașca: — Partidul Social Democrat — Partidul Democrat Liberal — Partidul Național Liberal București, 16 septembrie 2010. Nr. 13. ’ ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. Cristina-Gabriela F. Popescu Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locația: București EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401,00’.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 446427 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 656/23.IX.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495