MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 644 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 15 septembrie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 922. — Hotărâre privind organizarea și funcționarea Punctului de contact unic electronic ................... 2-3 944. — Hotărâre privind actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului, aflate în administrarea Ministerului Sănătății, pentru Direcția de Sănătate Publică a Județului Bihor......................... 4 945. — Hotărâre privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 286/2010 pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Companiei Naționale a Imprimeriilor CORESI — S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Culturii și Patrimoniului Național .......... 5-9 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 223. — Decizie privind eliberarea din funcția de director general adjunct al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor a domnului Eugen Vasiliu........................... 9 224. — Decizie privind înlocuirea unui membru al Comisiei speciale de retrocedare.................................... 10 225. — Decizie privind modificarea anexei la Decizia primului-ministru nr. 21/2008 pentru numirea Comisiei de coordonare prevăzute la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 346/2007 privind măsuri pentru asigurarea siguranței în aprovizionarea cu gaze naturale .......... 10-11 Nr. Pagina 226. — Decizie pentru eliberarea domnului loan Andreica din funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului..................................... 11 227. — Decizie pentru numirea domnului Eugen-Dicones Curteanu în funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului......................... 11 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 5.106. — Ordin al ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obținerii gradației de merit pentru personalul didactic de predare din învățământul preuniversitar.... 12-15 ★ Rectificări .................................................. 15 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind organizarea și funcționarea Punctului de contact unic electronic în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 6 alin. (8) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 68/2010, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Prin prezenta hotărâre se stabilește modul de funcționare și organizare a Punctului de contact unic electronic, denumit în continuare PCU electronic, ca sistem informatic de utilitate publică, parte integrantă a Sistemului e-guvernare din Sistemul Electronic Național, în responsabilitatea Centrului Național România Digitală, denumit în continuare CNRD, aflat în subordinea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, denumit în continuare MCSI. (2) PCU electronic este implementat prin proiectul „Platformă pentru integrarea serviciilor e-Guvernare în SEN-PISEG”, care are următoarele componente: software, hardware și comunicații. (3) PCU electronic pentru serviciile din sfera justiției îl reprezintă portalul e-justice, dezvoltat de Comisia Europeană în colaborare cu statele membre ale Uniunii Europene. PCU electronic va face trimitere printr-un link la portalul e-justice. (4) în aplicarea prevederilor prezentei hotărâri, CNRD și autoritățile competente au obligația de a respecta prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — în înțelesul prezentei hotărâri, expresiile de mai jos au următoarele semnificații: a) autentificare unică — procesul prin care o autoritate competentă, instituție publică sau prestator poate avea acces și poate fi identificat unic în sistemul PCU electronic; b) persistența datelor de autentificare — reutilizarea datelor introduse în sistem de către autoritățile competente și instituțiile publice, persoane fizice și operatorii economici; c) asigurarea disponibilității datelor și documentelor — procesul prin care datele și documentele introduse în PCU electronic atât de prestator, cât și de beneficiar sunt arhivate în format electronic, în vederea accesării ulterioare de către autoritățile competente și instituțiile publice competente sau de către beneficiar; d) autoritate competentă — orice autoritate, astfel cum aceasta este definită la art. 2 lit. h) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 68/2010. Art. 3. — (1) Conținutul și structura PCU electronic se actualizează permanent și se extind pentru a permite îndeplinirea tuturor procedurilor și formalităților necesare, inclusiv a unor noi proceduri introduse prin acte normative adoptate ulterior termenului de operaționalizare a sistemului. (2) Procedurile agreate între autoritățile competente implicate în rezolvarea unei solicitări vor fi comunicate către MCSI în vederea implementării de către CNRD în cadrul PCU electronic, cu respectarea prevederilor art. 6 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 68/2010. Art. 4 — (1) CNRD întocmește și transmite MCSI setul de informații necesare pentru operaționalizarea fiecărei proceduri sau formalități ce urmează a fi implementată în PCU electronic, inclusiv actualizări ale celor deja implementate. (2) La solicitarea MCSI, autoritățile competente care dețin și/sau administrează informațiile necesare operaționalizării procedurilor ori formalităților necesare accesului prestatorilor la informațiile ce pot fi accesate în cadrul PCU electronic, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 68/2010, au obligația de a le pune la dispoziția CNRD în termen de maximum 15 zile de la data solicitării. (3) Autoritățile competente care dețin și/sau administrează informațiile necesare operării procedurilor ori formalităților necesare accesului la prestarea serviciilor implementate în PCU electronic vor defini proceduri interne în vederea asigurării bunei funcționări a serviciului public electronic din cadrul PCU electronic, în termen de maximum 60 de zile de la data la care acesta devine funcțional sau de la data la care devin funcționale respectivele autorități competente, potrivit prevederilor art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 49/2009, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 68/2010. (4) Autoritățile competente care dețin și/sau administrează informațiile necesare operării procedurilor ori formalităților necesare accesului la prestarea serviciilor implementate în PCU electronic au obligația de a publica în cadrul PCU electronic datele de contact și de a le actualiza ori de câte ori este cazul, în cel mult 10 zile de la modificarea acestora. Art. 5. — (1) Este obligatoriu ca întreaga comunicare cu autoritățile competente să se desfășoare prin intermediul PCU electronic, dacă este legată de un proces de autorizare inițiat prin PCU electronic. (2) Instituțiile publice care dețin sau administrează informațiile necesare operării procedurilor ori formalităților MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 644/15.IX.2010 3 necesare accesului la prestarea serviciilor implementate în PCU electronic au obligația de a se autentifica unic în PCU electronic. (3) Pentru realizarea obiectivelor specifice organizării și funcționării PCU electronic, CNRD, în calitate de instituție desemnată responsabilă cu administrarea PCU electronic, are responsabilități în: a) asigurarea autentificării unice a fiecărui prestator în PCU electronic; b) asigurarea persistenței datelor de autentificare, pentru a permite accesul la activitatea deja desfășurată de către beneficiar în PCU electronic; c) asigurarea mijloacelor de recuperare/modificare în condiții de securitate necesare a datelor de autentificare, atunci când este necesar; d) asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru transmiterea de către prestator, prin intermediul PCU electronic, a formularelor completate, împreună cu toate documentele și informațiile necesare, conform procedurilor și informațiilor publice ale autorității competente responsabile cu tratarea solicitării; e) asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru monitorizarea și raportarea automată a stării solicitărilor; f) asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru notificarea automată prin e-mail a prestatorului, cu privire la modificări în comunicarea sa cu autoritatea competentă; g) asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru trimiterea de către autoritățile competente a răspunsului semnat electronic prin intermediul PCU electronic; h) asigurarea salvării, arhivării și disponibilității datelor, documentelor, comunicărilor efectuate prin intermediul PCU electronic, fără drept de modificare ulterioară, pentru toți utilizatorii PCU electronic; i) asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru implementarea procedurilor de lucru agreate între autoritățile competente implicate în rezolvarea unei solicitări. Art. 6. — (1) Primirea solicitării de la prestator se face prin intermediul portalului, pe baza unei notificări transmise automat prin mijloace electronice de către portal. (2) Tratarea solicitării de la prestator, respectiv circuitul documentelor între solicitare și răspuns se efectuează pe procesele existente în cadrul fiecărei autorități competente în parte. (3) Responsabilitatea pentru tratarea solicitării revine fiecăreia dintre autoritățile competente implicate în procesul de soluționare a solicitării în parte. (4) Termenul legal de soluționare curge de la data înregistrării cererii. (5) Solicitarea de informații se realizează prin intermediul PCU electronic conform mijloacelor tehnice puse la dispoziție de CNRD. (6) Trimiterea răspunsului către prestator se efectuează prin intermediul PCU electronic, ca document semnat cu semnătură electronică extinsă, bazat pe certificatul calificat digital al autorităților competente emitente și marcat temporal în conformitate cu prevederile Legii nr. 451/2004 privind marca temporală. Fiecare autoritate competentă este responsabilă de achiziționarea propriului certificat calificat digital cu ajutorul căruia se efectuează semnătura electronică extinsă. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul comunicațiilor și societății informaționale, Gabriel Sandu Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Adriean Videanu p. Președintele Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Florin Negoiță Președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, Constantin Cerbulescu Șeful Departamentului pentru Afaceri Europene, Bogdan Mănoiu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 1 septembrie 2010. Nr. 922. 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind actualizarea inventarului bunurilor care alcătuiesc domeniul public al statului, aflate în administrarea Ministerului Sănătății, pentru Direcția de Sănătate Publică a Județului Bihor în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere dispozițiile art. 2 alin. (1) și (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările si completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Elementele-cadru reprezentând datele de identificare, valoarea de inventar și bază legală a situației juridice ale bunurilor imobile formate din clădiri-construcții și terenul aferent acestora, aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Sănătății, pentru Direcția de Sănătate Publică a Județului Bihor, cu nr. M.F. 34552 și nr. M.F. 145212, se modifică în conformitate cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Ministerul Sănătății își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 15 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul sănătății, Cseke Attila Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 8 septembrie 2010. Nr. 944.’ ANEXĂ Datele de identificare, valoarea de inventar și baza legală ale bunurilor din domeniul public al statului, aflate în administrarea Ministerului Sănătății, pentru Direcția de Sănătate Publică a Județului Bihor Modificările efectuate Ordonatorul/ Modificările efectuate la datele la valoarea de Nr. Denumirea bunului care face Administratorul de identificare ale bunului/ inventar raportată în Modificările efectuate M.F. obiectul actului normativ (CIF și denumirea) Descrierea tehnică lei, la data la baza legală de 31 decembrie 2009 0 1 2 3 4 5 34552 Clădirea sediului Ministerul Sănătății S+P+E, cadre beton, 173.810,77 Decizia Direcției de Sănătate 4266456/Direcția zidărie cărămidă, nr. 917/1956 a Publică a Județului de Sănătate șarpantă din lemn Sfatului Popular Bihor, clădirea Publică a Județului Suprafața totală a Oradea, nr. topo Departamentului de Bihor/4230398 terenului = 1.111 m2, 627/1 și 628 Sănătate Publică și din care suprafața Programe și terenul construită = 675,35 m2 aferent 145212 Clădire garaj și depozite Ministerul Sănătății P, clădire cărămidă, 12.335,95 Decizia 4266456/Direcția acoperiș țiglă nr. 917/1956 a de Sănătate Suprafață construită = Sfatului Popular Publică a Județului 121,07 m2 Oradea, nr. topo Bihor/4230398’ 627/1 și 628 5 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 286/2010 pentru aprobarea bugetului devenituri și cheltuieli pe anul 2010 al Companiei Naționale a Imprimeriilor CORESI — S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Culturii si Patrimoniului National în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, precum și dispozițiile art. IV alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 55/2010 privind unele măsuri de reducere a cheltuielilor publice, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 286/2010 pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Companiei Naționale a Imprimeriilor CORESI — S.A., aflată sub autoritatea Ministerului Culturii și Patrimoniului Național, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 269 din 26 aprilie 2010, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul culturii și patrimoniului național, Kelemen Hunor Viceprim-ministru, Marko Bela Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, loan Nelu Botiș Ministrul finanțelor publice, Gheorghe lalomițianu București, 8 septembrie 2010. Nr. 945. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 644/15.IX.2010 MINISTERUL CULTURII Șl PATRIMONIULUI NAȚIONAL Compania Națională a Imprimeriilor CORESI — S.A. Cod de identificare fiscală: RO 11648971 ANEXĂ*) (Anexă la Hotărârea Guvernuluinr. 286/2010) BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI PE ANUL 2010 — rectificat — — mii lei — BVC 2010 (cu Nr. propuneri Indicatori rd. reducere 20% chelt prest externe) 0 1 2 3 5 VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 30.300,00 Venituri din exploatare, din care: 2 30.300,00 din producția vândută 3 29.200,00 b) din venituri din vânzarea mărfurilor 4 0,00 din venituri din subvenții de exploatare aferente cifrei 5 0,00 1 de afaceri nete, din care: c) c.1. subvenții, cf. prevederilor legale în 6 0,00 vigoare 1 c.2. transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 0,00 d) producția de imobilizări 8 0,00 e) alte venituri din exploatare 9 1.100,0 Venituri financiare, din care: 10 0,00 a) din imobilizări financiare 11 0,00 2 b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din 12 0,00 activele imobilizate c) din dobânzi 13 0,00 d) alte venituri financiare 14 0,00 3 Venituri extraordinare 15 0,00 CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 33.165,38 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 32.815,38 a) cheltuieli materiale 18 12.082,00 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 4.800,00 c) cheltuieli privind mărfurile 20 0,00 cheltuieli cu personalul, din care: 21 12.192,00 d.1. cheltuieli cu salariile 22 8.670,00 d.2. cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte 23 2.477,00 obligații legale, din care: - cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale 24 1.818,00 - cheltuieli privind contribuția de asigurări pt. șomaj 25 44,00 - cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale de 26 461,00 sănătate *) Anexa este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 644/15.IX.2010 7 II 1 d) - cheltuieli privind contribuțiile la fondurile speciale 27 154,00 aferente fondului de salarii d.3. alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 1.045,00 d.3.1) cheltuieli sociale prevăzute prin art.21 Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și 29 175,00 completările ulterioare, din care: - tichete de creșă, cf. Legii nr. 193/2006, cu 30 0,00 modificările și completările ulterioare - tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii 31 150,00 nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare d.3.2) tichete de masă 32 870,00 d.3.3) tichete de vacanță 33 0,00 e) cheltuieli cu plățile compensatorii cf. CMM aferente 34 0,00 disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări f) cheltuieli cu drepturile salariale cuvenite în baza unor 35 0,00 hotărâri judecătorești g) cheltuieli cu amortizarea imobilizărilor corporale și 36 1.728,00 necorporale h) cheltuieli cu prestațiile externe 37 1.287,52 alte cheltuieli de exploatare, din care: 38 725,86 i.1. contract de mandat 39 80,30 i.2. cheltuieli de protocol, din care: 40 3,72 - tichete cadou potrivit Legii nr. 193/2006, cu 41 0,00 modificările și completările ulterioare i.3. cheltuieli de reclamă și publicitate, din care: 42 34,90 - tichete cadou pentru cheltuieli de reclamă și publicitate, potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și 43 8,86 i) completările ulterioare - tichete cadou pentru campanii de marketing, studiul pieței, promovarea pe piețe existente sau noi, 44 8,86 potrivit Legii nr. 193/2006, cu modificările și completările ulterioare i.4. cheltuieli cu sponsorizarea 45 8,86 i.5. cheltuieli cu taxa pentru activitatea de exploatare a 46 0,00 resurselor minerale i.6. cheltuieli cu redevența pentru concesionarea 47 0,00 bunurilor Cheltuieli financiare, din care: 48 350,00 2 cheltuieli privind dobânzile 49 200,00 b) alte cheltuieli financiare 50 150,00 3 Cheltuieli extraordinare 51 0,00 111 REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 52 -2.865,38 IV IMPOZIT PE PROFIT 53 -458,46 PROFITUL CONTABIL RĂMAS DUPĂ DEDUCEREA IMPOZITULUI PE PROFIT, din care: 54 -2.406,92 1 Rezerve legale 55 10,50 2 Alte rezerve reprezentând facilități fiscale prevăzute de 56 0,00 lege 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 3 Acoperirea pierderilor contabile din anii precedenți 57 0,00 Constituirea surselor proprii de finanțare pentru proiectele cofinanțate din împrumuturi externe, precum 4 și pentru constituirea surselor necesare rambursării 58 0,00 ratelor de capital, plății dobânzilor, comisioanelor și altor costuri aferente acestor împrumuturi externe 5 Alte repartizări prevăzute de lege 59 0,00 6 Profit contabil rămas după deducerea sumelor de la rd. 60 -2.417,42 55, 56, 57, 58 și 59 V Participarea salariaților la profit în limita a 10% din 7 profitul net, dar nu mai mult de nivelul unui salariu de 61 -241,74 bază mediu lunar realizat la nivelul operatorului economic în exercițiul financiar de referință Minimum 90% vărsăminte la bugetul de stat sau local 8 în cazul regiilor autonome, ori dividende în cazul 62 -2.175,68 societăților/companiilor naționale și societăților cu capital integral sau majoritar de stat Profitul nerepartizat pe destinațiile prevăzute la pct. 1-8 9 se repartizează la alte rezerve și constituie sursă 63 0,00 proprie de finanțare SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: 64 2.985,50 1 Surse proprii 65 1.598,00 2 Alocații de la buget 66 0,00 VI Credite bancare 67 0,00 3 a) interne 68 0,00 b) externe 69 0,00 4 Alte surse 70 1.387,50 CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: 71 2.985,50 1 Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele aferente 72 2.985,50 VII investițiilor în curs la finele anului Rambursări de rate aferente creditelor pentru investiții 73 0,00 2 a) interne 74 0,00 b) externe 75 0,00 REZERVE, din care: 76 3.833,90 VIII 1 Rezerve legale 77 423,70 2 Rezerve statutare 78 0,00 3 Alte rezerve 79 3.410,20 DATE DE FUNDAMENTARE 80 0,00 1 Venituri totale 81 30.300,00 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 82 33.165,38 3 Nr. prognozat de personal la finele anului 83 530,00 4 Nr.mediu de salariați total 84 530,00 Fond de salarii, din care: 85 8.670,00 5 a) fond de salarii aferent personalului angajat pe bază de 86 8.610,00 contract individual de muncă b) alte cheltuieli cu personalul 87 60,00 6 Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/persoană) 88 1.353,80 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 9 7 Productivitatea muncii pe total personal mediu 89 0,00 (lei/persoană)(rd.81/84) 8 Productivitatea muncii pe total personal mediu în 90 0,00 prețuri comparabile (lei/persoană)(rd.81/84 x ICP) 9 Productivitatea muncii în unități fizice pe total personal 91 616.600,00 mediu (unități fizice/persoana) 10 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli 92 1.094,57 totale/venituri totale) x 1000 = (rd.16/rd.1) x 1000 Plăți restante 93 0,00 11 a) prețuri curente 94 284,00 b) prețuri comparabile (103,7%) 95 284,00 Creanțe restante 96 0,00 12 a) prețuri curente 97 1.431,00 b) prețuri comparabile (103,7%) 98 1.431,00 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind eliberarea din funcția de director general adjunct al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor a domnului Eugen Vasiliu Având în vedere cererea domnului Eugen Vasiliu nr. 9.368 din 7 septembrie 2010, în temeiul art. 15 lit. a) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 137 alin. (4) din Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. —începând cu data de 1 octombrie 2010, domnul Eugen Vasiliu se eliberează din funcția de director general adjunct al Oficiului Român pentru Drepturile de Autor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 223.’ 10 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind înlocuirea unui membru al Comisiei speciale de retrocedare Având în vedere propunerea formulată de Secretariatul de Stat pentru Culte prin Adresa nr. C 869 din 6 septembrie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al pct. 2 din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 1.164/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 94/2000 privind retrocedarea unor bunuri imobile care au aparținut cultelor religioase din România, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 501/2002, precum și pentru stabilirea unor măsuri privind organizarea și funcționarea Comisiei speciale de retrocedare, cu modificările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Frunză Florinel-lrinel, director în cadrul Secretariatului de Stat pentru Culte, se numește în calitatea de membru al Comisiei speciale de retrocedare, în locul domnului loniță Ștefan. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 224.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind modificarea anexei la Decizia primului-ministru nr. 21/2008 pentru numirea Comisiei de coordonare prevăzute la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 346/2007 privind măsuri pentru asigurarea siguranței în aprovizionarea cu gaze naturale Având în vedere propunerea formulată de ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri prin Adresa nr. 2.365 din 8 septembrie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Anexa la Decizia primului-ministru nr. 21/2008 pentru numirea Comisiei de coordonare prevăzute la art. 4 alin. (1) din Legea nr. 346/2007 privind măsuri pentru asigurarea siguranței în aprovizionarea cu gaze naturale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 50 din 22 ianuarie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta decizie. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 225.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 11 ANEXA lAnexă la Decizia nr. 21/2008) COMPONENȚA Comisiei de coordonare 1. Constantin Claudiu Stafie, secretar de stat, Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri 2. Gheorghe Emacu, secretar de stat, Ministerul Administrației și Internelor 3. lulius Dan Plaveti, președinte, Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei 4. Alexandru Pătruți, președinte, Agenția Națională pentru Resurse Minerale 5. Florin Muntean, director general, Societatea Națională de Transport Gaze Naturale „Transgaz” — S.A. 6. Marius Stroia, director, Direcția de Dispecerizare București, Societatea Națională de Transport Gaze Naturale „Transgaz” — S.A. 7. Lucian Stancu, director general adjunct, Societatea Națională de Gaze Naturale „Romgaz” — S.A. 8. Dan Vecerdea, director producție, Sucursala de înmagazinare Subterană a Gazelor Naturale Ploiești, Societatea Națională de Gaze Naturale „Romgaz” — S.A. 9. Yvonnick David, director general, Societatea Comercială „GDF SUEZ Energy Romania” — S.A. 10. Dan Pantilie, director general, Societatea Comercială „Distrigaz Sud Rețele” — S.R.L. 11. Harald Kraft, director Divizia Gaze Naturale, Societatea Comercială „Petrom” — S.A. 12. Dan Morari, director general, Societatea Comercială E. ON GAZ România — S.A. 13. Virgil Metea, director general, Societatea Comercială E. ON GAZ Distribuție — S.A. 14. Mihai Ogrean, director, Asociația Națională a Consumatorilor de Energie din România. GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru eliberarea domnului loan Andreica din funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului Având în vedere cererea de demisie a domnului loan Andreica, înregistrată la Cabinetul primului-ministru sub nr. 5/7.036 din 9 septembrie 2010, în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului’ României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul loan Andreica se eliberează din funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 226.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Eugen-Dicones Curteanu în funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului’ României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Eugen- Dicones Curteanu se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Dezvoltării Regionale si Turismului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 septembrie 2010. Nr. 227.’ 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 644/15.IX.2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL EDUCAȚIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI Șl SPORTULUI ORDIN pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obținerii gradației de merit pentru personalul didactic de predare din învățământul preuniversitar în baza art. 13 alin. (3) din Metodologia și criteriile de acordare a gradației de merit în învățământul preuniversitar, aprobate prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.054/2009, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, cu modificările ulterioare, ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă Normele metodologice privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obținerii gradației de merit pentru personalul didactic de predare din învățământul preuniversitar, cuprinse în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. — Direcția generală management, resurse umane și rețea școlară, inspectoratele școlare și unitățile de învățământ vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului, Daniel Petru Funeriu București, 1 septembrie 2010. Nr. 5.106. ANEXĂ NORME METODOLOGICE privind modul de realizare a raportului de activitate în vederea obținerii gradației de merit pentru personalul didactic de predare din învățământul preuniversitar CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. — (1) Prezentele norme metodologice reglementează modul de realizare a raportului de activitate/portofoliului personal de către personalul didactic de predare din unitățile de învățământ preuniversitar, unitățile conexe, palatele și cluburile copiilor, denumite în continuare unități de învățământ, în vederea participării la concursul de acordare a gradației de merit organizat începând cu anul școlar 2014—2015. (2) Raportul de activitate/Portofoliul personal se realizează în baza proiectului propus și implementat de cadrul didactic în ultimii 4 ani școlari. (3) Proiectul propus de cadrul didactic trebuie realizat împreună cu un colectiv de preșcolari, respectiv un colectiv de elevi constituit la nivelul unității de învățământ și poate reprezenta o grupă sau mai multe grupe de preșcolari, respectiv una ori mai multe clase de elevi sau un grup alcătuit din minimum 10 preșcolari/elevi. Art. 2. — în vederea aprobării implementării proiectelor se parcurg următoarele etape: 1. Proiectele se depun și se înregistrează la secretariatul unității/unităților de învățământ în care urmează a fi implementate, până la data de 1 octombrie a fiecărui an școlar. 2. Consiliul de administrație al unității/unităților de învățământ evaluează eligibilitatea candidaților și a proiectelor în conformitate cu condițiile și criteriile de eligibilitate prezentate în cap. II și lll și întocmește lista candidaților și a proiectelor eligibile, pe care o supune spre avizare consiliului profesoral. 3. Consiliul profesoral avizează, după caz, proiectele eligibile, menționând numele candidatului și titlul proiectului în procesul-verbal al ședinței. 4. Conducerea unității/unităților de învățământ transmite candidaților ale căror proiecte au fost avizate de consiliul profesoral acordul scris pentru implementarea proiectului. Art. 3. — Proiectul aprobat este monitorizat permanent de conducerea unității/unităților de învățământ, care va asigura cadrul legal și organizatoric necesar desfășurării activităților. Art. 4. — Proiectul propus de cadrul didactic poate fi reactualizat la începutul fiecărui an școlar, în funcție de situația încadrării cadrului didactic în unitatea de învățământ respectivă sau în altă unitate de învățământ. Art. 5. — Evaluarea activității candidatului se face după cum urmează: 1. La nivelul unității de învățământ: a) candidatul întocmește și depune la conducerea unității de învățământ raportul de autoevaluare a activității desfășurate și portofoliul personal; b) directorul unității de învățământ transmite inspectoratului școlar raportul de autoevaluare al candidatului, însoțit de portofoliul personal completat cu aprecierea consiliului profesoral și calificativele anuale. 2. La nivelul inspectoratului școlar: a) în urma consultării consiliului consultativ de specialitate, inspectorul de specialitate completează fișele de evaluare prezentate în anexele nr. 1 și 2; b) fișa de evaluare prezentată în anexa nr. 1 reprezintă evaluarea proiectului și are o pondere de 80% din punctajul MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 13 maxim de 100 de puncte care se acordă în vederea obținerii gradației de merit; c) fișa de evaluare prezentată în anexa nr. 2 are o pondere de 20% din punctajul maxim de 100 de puncte și se acordă pentru performanțe deosebite în inovarea didactică, în activitatea metodică, în pregătirea preșcolarilor sau a elevilor, în pregătirea elevilor distinși la concursuri școlare, faza națională și internațională etc., dacă aceste activități nu sunt desfășurate în cadrul proiectului supus evaluării. 3. Punctajul minim acceptat pentru acordarea gradației de merit se aprobă în comisia paritară de la nivelul inspectoratului școlar. 4. a) Consiliul de administrație al inspectoratului școlar primește spre analiză raportul de autoevaluare, portofoliul personal și fișele de evaluare completate de inspectorul de specialitate. b) Hotărârea asupra rezultatului concursului, precum și ponderea pe diferite specialități și unități de învățământ aparțin inspectorului școlar general, în baza listei întocmite în ordinea descrescătoare a punctajului pe posturi și discipline, care a fost aprobată de consiliul de administrație al inspectoratului școlar, cu condiția respectării proporției numărului de locuri pe discipline/domenii de activitate din unitățile de învățământ. 5. Cadrele didactice de la Palatul Național al Copiilor vor depune raportul de autoevaluare a activității desfășurate și portofoliul personal pentru concursul de acordare a gradației de merit la Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului. 6. Reprezentanții organizațiilor sindicale reprezentative din învățământ la nivel județean/al municipiului București participă, în calitate de observatori, la toate lucrările, au drept de acces la documentele comisiilor și dreptul să solicite consemnarea în procesul-verbal a propriilor observații. Art. 6. — Comisia paritară de la nivelul inspectoratului școlar, prin aplicarea fișei de evaluare prezentate în anexa nr. 2, detaliază criteriile și stabilește punctajul, prin câte o grilă specifică fiecărei categorii de cadre didactice: educatoare/institutori/profesori pentru învățământul preșcolar; învățători/institutori/profesori pentru învățământul primar; profesori; maiștri-instructori; cadre didactice din învățământul vocațional, din cluburile sportive școlare, din palatele și cluburile copiilor și elevilor, din învățământul special. Pentru fiecare criteriu, punctajul maxim care se poate atribui este cel prevăzut în anexa nr. 2. Art. 7. — îndeplinirea activităților cuprinse în fișa postului este condiție obligatorie pentru participarea la concursul de obținere a gradației de merit. CAPITOLUL II Condiții de eligibilitate pentru candidații la concursul de acordare a gradației de merit Art. 8. — La concursul pentru acordarea gradației de merit poate depune proiect personalul didactic de predare cu contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată, precum și suplinitorii calificați, care au obținut cel puțin definitivarea în învățământ și calificativul „Foarte bine” în anul școlar anterior depunerii proiectului, care își desfășoară activitatea în cadrul: a) unităților de învățământ preuniversitar; b) centrelor județene/al municipiului București de resurse și asistență educațională, centrelor școlare pentru educație incluzivă, centrelor logopedice interșcolare și cabinetelor logopedice, centrelor și cabinetelor de asistență psihopedagogică; c) cluburilor sportive școlare, cluburilor și palatelor copiilor și elevilor cu statut de unități de învățământ subordonate inspectoratului școlar, Palatului Național al Copiilor. Art. 9. — Pentru participarea la evaluarea raportului de activitate în vederea acordării gradației de merit, candidații care au depus proiecte trebuie să obțină calificativul „Foarte bine” în fiecare dintre cei 4 ani școlari din perioada evaluată. CAPITOLUL III Criterii de eligibilitate a proiectelor depuse la concursul de acordare a gradației de merit Art. 10. — Obiectivul general al proiectului trebuie să fie relevant pentru realizarea obiectivelor din planul de dezvoltare instituțională al unității de învățământ, fie prin remedierea punctelor slabe, fie prin stimularea excelenței, contribuind astfel la creșterea prestigiului unității de învățământ. Art. 11. — (1) Tema proiectului trebuie să vizeze, în exclusivitate, îmbunătățirea activității la clasă/grupă, în specialitatea/specialitățile predată/predate. (2) Sunt eligibile proiectele care contribuie la: a) îmbunătățirea activității proprii prin utilizarea metodelor interactive de învățare-predare și tehnologia informației și comunicării (TIC), prin programe de cercetare științifică realizate în țară sau prin cooperare internațională, prin inovare educațională, creație științifică, tehnică și artistică; b) dezvoltarea competențelor-cheie și profesionale ale colectivului de elevi; c) prevenirea eșecului școlar; d) realizarea progresului școlar; e) obținerea performanței școlare; f) dezvoltarea unității de învățământ ca centru de resurse educaționale pentru comunitate; g) promovarea conceptului de educație incluzivă/incluziune socială. Art. 12. — Proiectul trebuie să respecte următoarea structură minimală: a) date privind aplicantul; b) tema/titlul proiectului; c) unitatea/unitățile de învățământ în care se derulează proiectul; d) diagnoză relevantă pentru obiectivele proiectului, la depunerea proiectului/analiza SWOT; e) obiectivul general (în acord cu planul de dezvoltare instituțională al unității de învățământ), obiectivele specifice (conform art. 11); f) descrierea colectivului de elevi (grupul-țintă din proiect); g) relevanța proiectului în acord cu nevoile colectivului de elevi din proiect; h) descrierea activităților propuse în proiect și a rezultatelor anticipate (se vor avea în vedere obiectivul la care răspunde activitatea, resursele necesare, orizontul de timp); i) precizarea indicatorilor de realizare imediată (output)¹, a indicatorilor de rezultat (result)² și a indicatorilor de impact³; j) utilizarea TIC; k) procedura de autoevaluare a proiectului (periodicitate, instrumente, feedback de la elevi, părinți, colegi etc.); I) alte informații relevante despre proiect (legătura/ complementaritatea cu alte proiecte — Școala incluzivă, „A doua șansă” etc., modul în care contribuie la dezvoltarea competențelor transversale, cursuri de formare absolvite în vederea perfecționării proprii pentru realizarea proiectului). ¹ Măsoară produsele și serviciile realizate în cadrul proiectului. Vor fi corelați cu activitățile și obiectivele specifice ale proiectului. ² Reprezintă modalitatea de măsurare a efectelor, beneficiilor și avantajelor imediate și directe ale proiectului pentru grupul-țintă și sunt în relație cu obiectivul proiectului. ³ Reprezintă consecințele indirecte și pe termen lung ale proiectului. 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 CAPITOLUL IV Monitorizarea Art. 13. — (1) Responsabilitatea monitorizării proiectelor propuse în vederea obținerii gradației de merit revine consiliului de administrație al unității/unităților de învățământ și șefului de catedră/responsabilului de comisie metodică. (2 ) în cazul în care șeful de catedră/responsabilul comisiei metodice a depus proiect în concurs, monitorizarea va fi asigurată de un cadru didactic propus de consiliul de administrație. Art. 14. — Monitorizarea se realizează permanent și urmărește progresul proiectului, prin examinarea conformității implementării cu obiectivele, indicatorii și calendarul activităților. Rezultatele monitorizării se consemnează anual într-un raport de monitorizare întocmit de șeful de catedră/responsabilul comisiei metodice și se avizează de consiliul de administrație al unității de învățământ. Art. 15. — Raportul de monitorizare anual conține aprecieri privind stadiul implementării proiectului și recomandări de măsuri corective. CAPITOLUL V Raportul de activitate în vederea participării la concursul de acordare a gradației de merit Art. 16. — Raportul de activitate are structura următoare: I. Raport de autoevaluare privind realizarea proiectului: a) date privind candidatul/profilul candidatului; b) tema/titlul proiectului; c) justificarea alegerii temei de proiect și prezentarea relevanței obiectivului general și a obiectivelor specifice ale proiectului față de obiectivele din planul de dezvoltare instituțională al unității de învățământ și față de nevoile colectivului de elevi (grupului-țintă); d) criteriile de selecție, respectiv motivația alegerii colectivului de elevi; e) demonstrarea clară a valorii adăugate a proiectului (proiectul propune noi modalități/soluții personalizate pentru a răspunde nevoilor identificate ale grupului-țintă sau noi modalități de utilizare a instrumentelor existente; proiectul demonstrează că nevoile grupului/grupurilor-țintă identificate nu sunt abordate în mod corespunzător ori deloc în cadrul activităților curente etc.); f) activitățile realizate și rezultatele obținute prin analiza comparativă a valorilor inițiale și finale ale indicatorilor de realizare; g) modul în care feedbackul obținut prin autoevaluarea și monitorizarea proiectului au fost utilizate la îmbunătățirea/ameliorarea acestuia, respectiv elementele din proiect reactualizate la începutul fiecărui an școlar, în funcție de situația încadrării. II. Raport de autoevaluare privind alte performanțe didactice obținute în ultimii 4 ani: performanțe deosebite în inovarea didactică, în activitatea metodică, în pregătirea preșcolarilor sau a elevilor, în pregătirea elevilor distinși la concursuri școlare, faza națională și internațională etc., dacă activitățile respective nu sunt desfășurate în cadrul proiectului supus evaluării. Art. 17. — Raportul de activitate este certificat de consiliul profesoral al unității de învățământ în care este implementat proiectul. Art. 18. — Raportul de activitate este însoțit de portofoliul personal cuprinzând: a) proiectul supus evaluării în vederea obținerii gradației de merit cu reactualizările anuale, dacă este cazul; b) acte doveditoare privind rezultatele proiectului și complementaritatea cu alte proiecte derulate de unitatea de învățământ/inspectoratele școlare; c) documente doveditoare privind realizarea indicatorilor prevăzuți în proiect; d) rapoartele de monitorizare realizate de consiliul de administrație al unității/unităților de învățământ și de șeful de catedră sau responsabilul/responsabilii comisiei/comisiilor metodice; e) documente doveditoare privind realizarea activităților/ performanțelor deosebite în inovarea didactică, în activitatea metodică, în pregătirea preșcolarilor sau a elevilor, în pregătirea elevilor distinși la concursuri școlare, faza națională și internațională, dacă activitățile respective nu sunt desfășurate în cadrul proiectului supus evaluării, prevăzute la art. 16 pct. II; f) aprecierea consiliului profesoral, calificativele anuale. CAPITOLUL VI Dispoziții finale Art. 19. — Personalul de conducere, de îndrumare și control din învățământul preuniversitar, precum și personalul didactic de predare, care desfășoară activitate de formare continuă a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar la casa corpului didactic pot opta pentru participarea la concursul de acordare a gradației de merit în calitate de personal didactic de predare, conform prezentelor norme metodologice. Art. 20. — Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. ANEXA Nr. 1 la normele metodologice Fișa de evaluare a proiectului Criteriul Punctajul Observații maxim Realizarea activităților din proiect în conformitate cu 5 P Se vor utiliza și concluziile rapoartelor de monitorizare. graficul stabilit Existența dovezilor privind autoevaluarea proiectului 5 P Se vor lua în considerare periodicitatea autoevaluării, instrumentele, feedbackul de la elevi, părinți și colegi. Reactualizarea anuală a proiectului în funcție de 5 P Existența și implementarea măsurilor corective situația încadrării cadrului didactic și/sau de rapoartele de monitorizare Gradul de realizare a indicatorilor 50 p Se vor urmări în mod special atingerea obiectivelor și obținerea rezultatelor prevăzute în proiect. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 644/15.IX.2010 15 Criteriul Punctajul Observații maxim Promovarea principiilor egalității de șanse, de gen și 5 P a nediscriminării Gradul de transferabilitate a proiectului 10 p Modul în care este asigurată o posibilă transferare a activităților/rezultatelor proiectului către alt grup-țintă, alte activități, multiplicare TOTAL: 80 p ANEXA Nr. 2 la normele metodologice Fișă-cadru de punctaj pentru personalul didactic Criteriul Punctajul maxim 1. Criteriul activităților complexe cu valoare instructiv-educativă 10 p 2. Criteriul privind performanțe deosebite în inovarea didactică 6 P 3. Criteriul privind participarea la proiecte regionale, naționale, europene 2p 4. Criteriul privind creșterea prestigiului unității de învățământ 2p TOTAL: 20 p ★ RECTIFICĂRI La Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 185/2010 privind modificarea anexei nr. 7 la Ordinul ministrului agriculturii și dezvoltării rurale nr. 445/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea și funcționarea Sistemului Informațional pentru Piața Produselor Agricole și Alimentare și a metodologiilorde colectare, prelucrare, interpretare și difuzare a datelor statistice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 627 din 6 septembrie 2010, se fac următoarele rectificări (care aparțin emitentului și Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în preambul, la paragraful 1, în loc de: „...transmisă de către Comisia de clasificare a carcaselor de porcine, bovine și ovine din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale...” se va citi: „...transmisă de către Comisia de clasificare a carcaselor de porcine, bovine și ovine Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale...”; — la art. I pct. 6, în loc de: „6. La punctul 1, la litera o) a subpunctului 3.3 de la punctul 3 și la nota de după punctul 6, sintagma «.Regulamentului (CE) nr. 295/1996» se înlocuiește cu sintagma «Regulamentului (CE) nr. 1.249/2008 al Comisiei din 10 decembrie 2008 de stabilire a normelor de aplicare a grilelor comunitare de clasificare a carcaselor de bovine, porcine și ovine și privind raportarea prețurilor acestora.»” se va citi: „6. La punctul 1, sintagma «Regulamentului (CE) nr. 295/96 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CEE) nr. 1.892/87 privind înregistrarea prețurilor de pe piață pentru bovinele adulte, pe baza grilei comunitare de clasificare a carcaselor» se înlocuiește cu sintagma «Regulamentului (CE) nr. 1.249/2008 de stabilire a normelor de aplicare a grilelor comunitare de clasificare a carcaselor de bovine, porcine și ovine și privind raportarea prețurilor acestora», iar la litera 0) a subpunctului 3.3 de la punctul 3 și la nota de după punctul 6, sintagma «Regulamentului (CE) nr. 295/1996» se înlocuiește cu sintagma «Regulamentului (CE) nr. 1.249/2008»”. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 7 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a III-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. Georgeta N. Stoica Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locatia:Bucuresti EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401,00’.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 446304 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644/15.IX.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495