MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEAI Anul 178 (XXII) — Nr. 579 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Luⁿⁱ> ¹⁶ august 2010 SUMAR Nr. Pagina DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE Decizia nr. 934 din 6 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 213 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății.................................... 2-3 Decizia nr. 936 din 6 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală și art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție .................... 3-5 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 810. — Hotărâre privind schimbarea încadrării în categorii funcționale și a regimului juridic ale unui sector de drum din județul Hunedoara, precum și pentru modificarea traseului drumului național DN 74......... 5-6 820. — Hotărâre privind modificarea anexei nr. 33 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea nventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, precum și pentru transmiterea unei părți dintr-un imobil, proprietate publică a statului, din administrarea Curții de Conturi a României — Camera de Conturi Vâlcea în administrarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale — Inspecția Muncii, pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă Vâlcea.... 6-7 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE 19. — Hotărâre pentru aprobarea Normei nr. 9/2010 privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private............................................. 8-32 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII 1.2010 DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE 7 7 CURTEA CONSTITUȚIONALĂ » DECIZIA Nr. 934 din 6 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 213 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății Augustin Zegrean Aspazia Cojocaru Acsinte Gaspar Petre Lăzăroiu Mircea Ștefan Mi nea lulia Antoanella Motoc Ion Predescu Puskăs Valentin Zoltân Tudorel Toader Antonia Constantin Patricia Marilena lonea — președinte — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — procuror — magistrat-asistent Pe rol se află soluționarea excepției de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 213 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, excepție ridicată de Vasile Pravăț în Dosarul nr. 11.457/245/2008 al Judecătoriei lași. Dezbaterile au avut loc în ședința publică din 29 iunie 2010 și au fost consemnate în încheierea de la acea dată, când Curtea, având nevoie de timp pentru a delibera, a amânat pronunțarea la data de 6 iulie 2010. CURTEA, având în vedere actele și lucrările dosarului, constată următoarele: Prin încheierea din 16 octombrie 2009, pronunțată în Dosarul nr. 11.457/245/2008, Judecătoria lași a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 213 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății. Excepția a fost ridicată de Vasile Pravăț cu prilejul soluționării unei contestații la executare. în motivarea excepției de neconstituționalitate autorul acesteia susține, în esență, că textul de lege criticat este neconstituțional sub aspectul mențiunii „pentru veniturile din pensii până la limita supusă impozitului pe venit”, întrucât aceasta nu acoperă situația tuturor veniturilor realizate de un pensionar, care, cumulate, se situează sub limita supusă impozitului pe venit. De asemenea, consideră că justețea sarcinilor fiscale constă și în contribuția egală datorată de aceeași categorie socială, pensionarii, care trebuie să participe la sistemul de asigurări sociale în mod echitabil, doar pentru veniturile care depășesc limita supusă impozitului pe venit, indiferent că acestea sunt din pensii sau din alte surse. Judecătoria lași consideră că dispozițiile de lege criticate sunt constituționale, iar problemele invocate de autorul excepției țin de interpretarea legii, care revine instanței de judecată. în conformitate cu dispozițiile art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată președinților celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului, precum și Avocatului Poporului, pentru a-și formula punctele de vedere cu privire la excepția de neconstituționalitate. Președinții celor două Camere ale Parlamentului, Guvernul și Avocatul Poporului nu au comunicat punctele de vedere solicitate. CURTEA, examinând încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecătorul-raportor, concluziile procurorului, dispozițiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituției, precum și Legea nr. 47/1992, reține următoarele: Curtea Constituțională a fost legal sesizată și este competentă, potrivit dispozițiilor art. 146 lit. d) din Constituție, precum și ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 și 29 din Legea nr. 47/1992, să soluționeze excepția de neconstituționalitate. Potrivit încheierii de sesizare, obiectul excepției de neconstituționalitate îl constituie dispozițiile art. 213 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 372 din 28 aprilie 2006. Curtea constată însă că, în realitate, sunt avute în vedere doar dispozițiile art. 213 alin. (2) lit. h), potrivit cărora „Sunt asigurate persoanele aflate în una dintre următoarele situații, pe durata acesteia, cu plata contribuției din alte surse, în condițiile prezentei legi: [...] h) pensionarii, pentru veniturile din pensii până la limita supusă impozitului pe venit;”. Autorul excepției consideră că aceste dispoziții de lege contravin următoarelor texte din Constituție: art. 16 referitor la egalitatea în drepturi, art. 47 referitor la nivelul de trai și art. 56 privind contribuțiile financiare. Examinând excepția de neconstituționalitate, Curtea constată că textul de lege criticat a instituit beneficiul asigurării pensionarilor, în măsura în care aceștia realizează venituri din pensii până la limita supusă impozitului pe venit. Autorul excepției consideră că acest text de lege instituie scutirea sa de la obligația contribuției la fondul de asigurări sociale de sănătate și în situația în care, pe lângă veniturile din pensie, realizează și alte tipuri de venit. Or, Curtea observă că art. 213 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 95/2006 este neechivoc în ceea ce privește categoria veniturilor care atrag beneficiul asigurării, cu plata contribuției din alte surse, și se aplică în mod egal tuturor persoanelor prevăzute în ipoteza normei de lege. Textul de lege criticat nu instituie o scutire de la plata contribuției și pentru alte tipuri de venit, așa cum sugerează autorul excepției. Acest fapt nu este de natură să contravină însă dispozițiilor constituționale invocate, întrucât realizarea unor venituri de altă natură decât cele provenite din pensie îl plasează pe acesta într-o situație diferită față de cea a pensionarilor care realizează doar venituri din pensii până la limita supusă impozitului pe venit. Așa cum s-a reținut în mod constant în jurisprudența Curții Constituționale, principiul egalității în drepturi nu înseamnă omogenitate, astfel că situații diferite justifică instituirea unui tratament juridic diferențiat. Justa așezare a sarcinilor fiscale nu reprezintă altceva decât o reflectare a principiului egalității în drepturi în materie fiscală. în sfârșit, în ceea ce privește susținerea potrivit căreia textul de lege criticat ar contraveni dispozițiilor art. 47 din Constituție, Curtea constată că textul de lege criticat nu se referă la conținutul și condițiile de acordare a dreptului la pensie, astfel că nu se poate reține incidența acestor dispoziții constituționale în speță. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII 1.2010 Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) și al art. 147 alin. (4) din Constituție, precum și al art. 1—3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) și al art. 29 din Legea nr. 47/1992, CURTEA CONSTITUȚIONALĂ în numele legii DECIDE: Respinge excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 213 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, excepție ridicată de Vasile Pravățîn Dosarul nr. 11.457/245/2008 al Judecătoriei lași. Definitivă și general obligatorie. Pronunțată în ședința publică din data de 6 iulie 2010. PREȘEDINTELE CURȚII CONSTITUȚIONALE, AUGUSTIN ZEGREAN Magistrat-asistent, Patricia Marilena lonea CURTEA CONSTITUȚIONALĂ DECIZIA Nr. 936 din 6 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală și art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție Augustin Zegrean --- președinte Aspazia Cojocaru --- judecător Acsinte Gaspar --- judecător Petre Lăzăroiu --- judecător Mircea Ștefan Mi nea --- judecător lulia Antonella Motoc --- judecător Ion Predescu --- judecător Puskăs Valentin Zoltăn --- judecător Tudorel Toader --- judecător luliana Nedelcu --- procuror Doina Suliman --- magistrat-asistent-șef Pe rol se află soluționarea excepției de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală și art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, excepție ridicată de Georgeta Gabriela Ghiță și Gheorghe Bucur în Dosarul nr. 3.948/1/2008 al înaltei Curți de Casație și Justiție — Secția penală. Dezbaterile au avut loc în ședința publică din 29 iunie 2010 și au fost consemnate în încheierea din acea dată, când, având nevoie de timp pentru a delibera, Curtea a amânat pronunțarea la data de 6 iulie 2010. CURTEA, având în vedere actele și lucrările dosarului, reține următoarele: Prin încheierea din 10 februarie 2009, pronunțată în Dosarul nr. 3.948/1/2008, înalta Curte de Casație și Justiție — Secția penală a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală și art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție. Excepția a fost ridicată de Georgeta Gabriela Ghiță și Gheorghe Bucur într-o cauză penală. în motivarea excepției de neconstituționalitate autorii acesteia susțin că dispozițiile legale menționate contravin prevederilor constituționale, după cum urmează: Dispozițiile art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală contravin prevederilor constituționale ale art. 21 alin. (3) și art. 28, precum și art. 6 paragraful 1 și art. 8 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale, în măsura în care se interpretează că permit efectuarea de interceptări și înregistrări audiovideo în faza actelor premergătoare. în legătură cu dispozițiile art. 91³ din Codul de procedură penală, se susține că acestea sunt neconstituționale în măsura în care se interpretează că nu permit efectuarea, la cererea inculpatului sau a altor părți din procesul penal, de copii de pe suporturile care conțin interceptările și înregistrările audio- video. Se arată că modificările aduse textului de lege prin art. I pct. 49 din Legea nr. 356/2006 au făcut „să dispară” obligația organului de urmărire penală de a întocmi un proces-verbal de interceptare și înregistrare a convorbirilor și imaginilor. Dispozițiile art. 6 din Legea nr. 78/2000 înfrâng prevederile constituționale ale art. 11, 20, art. 21 alin. (3), art. 23 alin. (12), art. 73 alin. (3) lit. h) și art. 124 alin. (2), precum și art. 7 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale, deoarece reglementează infracțiunea de trafic de influență în cadrul infracțiunilor de corupție, urmând atât o procedură specială de urmărire și judecată, cât și un regim sancționator special, agravat în raport cu infracțiunea de drept comun prevăzută la art. 257 din Codul penal, lege specială, care însă nu definește conținutul și domeniul sancționator, dar care permite aplicarea, prin analogie, a pedepsei prevăzute în această normă. înalta Curte de Casație și Justiție — Secția penală consideră că excepția de neconstituționalitate este neîntemeiată. Potrivit prevederilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată președinților celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului și Avocatului Poporului, pentru a-și exprima punctele de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII.2010 Președinții celor două Camere ale Parlamentului, Guvernul și Avocatul Poporului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. CURTEA, examinând încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecătorul-raportor, notele scrise depuse la dosar, susținerile autorilor excepției, concluziile procurorului, dispozițiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituției, precum și Legea nr. 47/1992, reține următoarele: Curtea Constituțională a fost legal sesizată și este competentă, potrivit dispozițiilor art. 146 lit. d) din Constituție, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 și 29 din Legea nr. 47/1992, să soluționeze excepția de neconstituționalitate. Obiectul excepției de neconstituționalitate îl constituie dispozițiile din Codul de procedură penală, respectiv art. 91¹ cu denumirea marginală Condițiile și cazurile de interceptare și înregistrare a convorbirilor sau comunicărilor efectuate prin telefon sau prin orice m jloc electronic de comunicare, art. 91² cu denumirea marginală Organele care efectuează interceptarea și înregistrarea, art. 91³ cu denumirea marginală Certificarea înregistrărilor, art. 91⁴ cu denumirea marginală Alte înregistrări, art. 91⁵ cu denumirea marginală înregistrările de imagini și art. 91⁶ cu denumirea marginală Verificarea mijloacelor de probă, precum și dispozițiile art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 219 din 18 mai 2000, care au următorul conținut: —Art. 6 din Legea nr. 78/2000: „Infracțiunile de luare de mită — prevăzută la art. 254 din Codul penal, de dare de mită — prevăzută la art. 255 din Codul penal, de primire de foloase necuvenite — prevăzută la art. 256 din Codul penal și de trafic de influență — prevăzută la art. 257 din Codul penal se pedepsesc potrivit acelor texte de lege. ” Autorii excepției susțin că aceste dispoziții de lege contravin prevederilor constituționale ale art. 11,20, art. 21 alin. (3), art. 23 alin. (12), art. 28, art. 73 alin. (3) lit. h) și art. 124 alin. (2), precum și art. 6 paragraful 1, art. 7 și 8 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale. Examinând excepția de neconstituționalitate, Curtea constată că dispozițiile din Codul de procedură penală referitoare la interceptarea și înregistrarea convorbirilor sau comunicărilor efectuate prin telefon ori prin orice mijloc electronic de comunicare au mai fost supuse controlului de constituționalitate, prin raportare la critici similare. Astfel, sunt, de exemplu, Decizia nr. 171 din 2 martie 2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 167 din 16 martie 2010, referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁵ din Codul de procedură penală, și Decizia nr. 484 din 2 aprilie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289 din 4 mai 2009, referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91⁶ din Codul de procedură penală, prin care Curtea Constituțională a respins, ca neîntemeiate, aceste excepții. Cu acele prilejuri, instanța constituțională a statuat că interceptările și înregistrările audio sau video prevăd suficiente garanții, prin reglementarea în detaliu a justificării emiterii autorizației, a condițiilor și a modalităților de efectuare a înregistrărilor, prin instituirea unor limite cu privire la durata măsurii, consemnarea și certificarea autenticității convorbirilor înregistrate, redarea integrală a acestora, definirea persoanelor care sunt supuse interceptării, iar eventuala nerespectare a acestor reglementări nu constituie o problemă de constituționalitate, ci una de aplicare, ceea ce însă excedează competenței Curții Constituționale, întrucât, potrivit art. 2 alin. (3) din Legea nr. 47/1992, aceasta se pronunță numai asupra constituționalității actelor cu privire la care a fost sesizată. De asemenea, Curtea a mai statuat că „nu poate fi primită nici susținerea potrivit căreia dispozițiile legale criticate contravin prevederilor constituționale ale art. 28 și 53, deoarece înseși textele invocate oferă legiuitorului libertatea unei astfel de reglementări, secretul corespondenței nefiind un drept absolut, ci susceptibil de anumite restrângeri, justificate la rândul lor de necesitatea instrucției penale. Astfel, societățile democratice sunt amenințate de un fenomen infracțional din ce în ce mai complex, motiv pentru care statele trebuie să fie capabile de a combate în mod eficace asemenea amenințări și de a supraveghea elementele subversive ce acționează pe teritoriul lor. Așa fiind, asemenea dispoziții legislative devin necesare într-o societate democratică, în vederea asigurării securității naționale, apărării ordinii publice ori prevenirii săvârșirii de infracțiuni.” Totodată, Curtea a arătat că anumite aspecte invocate într-o cauză ori alta referitoare la modul de aplicare a dispozițiilor legale criticate nu constituie o problemă de constituționalitate, sens în care a reținut că „nu se poate admite însă ideea înfrângerii prezumției de constituționalitate ca urmare a aplicării unor dispoziții legale în contradicție cu legea ori cu principiile fundamentale”. în plus, însăși instanța europeană a validat prevederile legale contestate prin Cauza Dumitru Popescu împotriva României din 26 aprilie 2007. Astfel, după ce a reținut existența unei încălcări a art. 8 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale, motivat de împrejurarea că la data comiterii faptelor legislația în materie era alta, a afirmat că în noul cadru legislativ, prin modificările aduse de Legea nr. 281/2003 privind modificarea și completarea Codului de procedură penală și a unor legi speciale și Legea nr. 356/2006 pentru modificarea și completarea Codului de procedură penală, precum și pentru modificarea altor legi, există numeroase garanții în materie de interceptare și de transcriere a comunicațiilor, de arhivare a datelor pertinente și de distrugere a celor nepertinente. Așa fiind, dispozițiile legale criticate oferă protecție împotriva amestecului arbitrar în exercitarea dreptului la viață privată al persoanei, legea folosind termeni cu un înțeles univoc. Cât privește dispozițiile art. 6 din Legea nr. 78/2000, Curtea constată că au mai fost supuse controlului de constituționalitate, în acest sens este Decizia nr. 679 din 12 iunie 2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 561 din 24 iulie 2008, prin care Curtea Constituțională a statuat că reglementarea art. 6 din Legea nr. 78/2000 nu constituie o incriminare prin analogie, ci o legiferare a răspunderii penale printr-o normă juridică explicativă, care nu încalcă prevederile art. 23 alin. (12) din Constituție și nici prevederile art. 7 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale. De altfel, analogia, ca instituție juridică, se plasează în sfera aplicării legii, ca argument de interpretare, și nu în cea a procesului legislativ. Folosirea acestei noțiuni pentru caracterizarea normei instituite de legiuitor conduce la o contradicție în termeni, căci analogia implică absența normei și, în consecință, libertatea recunoscută unei autorități publice — în mod excepțional și nu în materie penală — de a stabili ea însăși regula după care urmează să rezolve un caz, luând ca model o altă soluție pronunțată într-un alt cadru reglementat. Or, dispoziția legală atacată prevede expres că infracțiunile nominalizate se pedepsesc potrivit textelor din Codul penal în care sunt incriminate. Curtea a mai constatat că nu poate primi nici susținerea potrivit căreia dispozițiile art. 6 din Legea nr. 78/2000 încalcă celelalte principii constituționale invocate, deoarece din textul legii nu rezultă vreo contradicție în sensul reclamat de autorii excepției. Atât soluția, cât și considerentele cuprinse în deciziile de mai sus își păstrează valabilitatea și în prezenta cauză, neintervenind elemente noi, de natură să determine reconsiderarea jurisprudenței Curții. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 5 Pentru motivele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) și al art. 147 alin. (4) din Constituție, precum și al art. 1—3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) și al art. 29 din Legea nr. 47/1992, CURTEA CONSTITUȚIONALĂ în numele legii DECIDE: Respinge excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 91¹—91⁶ din Codul de procedură penală și art. 6 din Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea și sancționarea faptelor de corupție, excepție ridicată de Georgeta Gabriela Ghiță și Gheorghe Bucur în Dosarul nr. 3.948/1/2008 al înaltei Curți de Casație și Justiție — Secția penală. Definitivă și general obligatorie. Pronunțată în ședința publică din data de 6 iulie 2010. PREȘEDINTELE CURȚII CONSTITUȚIONALE, AUGUSTIN ZEGREAN Magistrat-asistent-șef, Doina Suliman HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind schimbarea încadrării în categorii funcționale și a regimului juridic ale unui sector de drum din județul Hunedoara, precum și pentru modificarea traseului drumului național DN 74 în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1) și al art. 12 alin. (1) și (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 12 din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă transmiterea sectorului de drum național DN 74, km 16+828 - km 17+300, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în domeniul public al comunei Buceș și în administrarea Consiliului Local al Comunei Buceș, județul Hunedoara, precum și declasarea acestuia din categoria funcțională a drumurilor de interes național și încadrarea în categoria funcțională a drumurilor de interes local. Art. 2. — Se aprobă modificarea traseului drumului național DN 74, situat în intravilanul comunei Buceș, județul Hunedoara, pe sectorul de drum corespunzător lucrării de investiție „Pod pe DN 74 km 17+060 peste Crișul Alb la Mihăileni”, potrivit anexei nr. 2. Art. 3. — Predarea-preluarea sectorului de drum prevăzut la art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 4. —Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 5. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 540/2000 privind aprobarea încadrării în categorii funcționale a drumurilor publice și a drumurilor de utilitate privată deschise circulației publice, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 338 și 338 bis din 20 iulie 2000, cu modificările și completările ulterioare, se modifică în mod corespunzător. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 4 august 2010. Nr. 810.’ 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII1.2010 ANEXA Nr. 1 DATELE DE IDENTIFICARE ale sectorului de drum național DN 74, km 16+828 — km 17+300, care se transmite din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în domeniul publicai comunei Buceș și în administrarea Consiliului Local al Comunei Buceș, județul Hunedoara, și care se declasează din categoria funcțională a drumurilor de interes național și se încadrează în categoria funcțională a drumurilor de interes local Indicativul și pozițiile Lungimea kilometrice ale Persoana juridică de la care se transmite Persoana juridică la care se transmite totală Indicativ Nr. M.F.P. sectorului de drum sectorul de drum sectorul de drum (km) nou care se transmite Domeniul public al statului și din Domeniul public al comunei DN 74, administrarea Ministerului Transporturilor Buceș, județul Hunedoara, și 12.269 km 16+828 --- și Infrastructurii, prin Compania Națională în administrarea Consiliului L = 0,472 Stradă (parțial) km 17+300 de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Local al Comunei Buceș România --- S.A. ANEXA Nr. 2 DATELE DE IDENTIFICARE ale unui drum național care își modifică traseul Indicativul și Poziția kilometrică Lungimea Traseul nou Persoana juridică care are în Poziția kilometrică a Lungimea traseul inițial al inițială traseului al drumului administrare sectorul de drum traseului nou traseului Nr. M.F.P. drumului Origine Destinație inițial Origine Destinație nou DN 74 DN 74 Ministerul Transporturilor și Brad--- Brad--- Infrastructurii --- Compania Zlatna--- 4+460 99+870 94,830 km Zlatna--- Națională de Autostrăzi și 4+460 99+870 94,830 km 12.269 Alba lulia Alba lulia Drumuri Naționale din România --- S.A. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea anexei nr. 33 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, precum și pentru transmiterea unei părți dintr-un imobil, proprietate publică a statului, din administrarea Curții de Conturi a României — Camera de Conturi Vâlcea în administrarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale — Inspecția Muncii, pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă Vâlcea în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 12 alin. (1) și (2), precum și al art. 20 alin. (1) și (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Anexa nr. 33 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 și 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică la poziția MF nr. 35.283 conform anexelor nr. 1 și 2 la prezenta hotărâre. Art. 2. — Se aprobă transmiterea unei părți dintr-un imobil, proprietate publică a statului, situat în municipiul Râmnicu Vâlcea, str. Regina Maria nr. 2, județul Vâlcea, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 3 la prezenta hotărâre, din administrarea Curții de Conturi a României — Camera de Conturi Vâlcea în administrarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale — Inspecția Muncii, pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă Vâlcea. Art. 3. — Predarea-preluarea părții de imobil ce se transmite potrivit art. 2 se face pe bază de protocol încheiat între părțile MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII 1.2010 7 interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare Art. 4. —Anexele nr. 1—3 fac parte integrantă din prezenta a prezentei hotărâri. hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Președintele Curții de Conturi a României, Nicolae Văcăroiu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 4 august 2010. Nr. 820.’ ANEXA Nr. 1 DATE DE IDENTIFICARE a imobilelor care se înscriu în inventarul bunurilor din domeniul public al statului Locul unde este situat Persoana juridică ce Baza legală Caracteristici tehnice ale imobilului imobilul administrează imobilul Municipiul Curtea de Conturi Protocol nr. 3.316/644 din Spațiul III: Râmnicu Vâlcea, a României --- 9 decembrie 1993 încheiat între --- Suprafață utilă parter = 46,50 m2 str. Regina Maria Camera de Societatea Comercială „Barreco” --- --- Suprafață utilă mezanin I = 245,30 m2 nr. 2, județul Vâlcea Conturi Vâlcea S.A. --- Râmnicu Vâlcea și Curtea --- Suprafață utilă mezanin II = 100,30 m2 de Conturi a României --- Camera Total suprafață utilă = 392,10 m2 Județeană de Conturi Vâlcea Teren: Contract de vânzare-cumpărare Suprafață teren = 64,30 m2 nr. 15/542 din 10/11 mai 1994 încheiat între Societatea Comercială „Barreco” S.A. --- Râmnicu Vâlcea și Curtea de Conturi a României --- Camera Județeană de Conturi Vâlcea ANEXA Nr. 2 IMOBILE la care se completează descrierea tehnică Număr M.F. Administrator Denumire Completare descriere tehnică Baza legală 35.283 Curtea de Conturi Spații Spațiul I: Hotărârea Guvernului a României --- sediu --- Suprafață construită desfășurată = 381,97 m2 nr. 504/1994 Camera de --- Teren: Hotărârea Guvernului Conturi Vâlcea Suprafață teren = 23,07 m2 nr. 1.094/1995 Spațiul II: --- Suprafață construită = 511,51 m2 --- Suprafață utilă = 451,04 m2 --- Cotă indiviză teren = 80,90 m2 ANEXA Nr. 3 DATE DE IDENTIFICARE a părții de imobil, proprietate publică a statului, care se transmite din administrarea Curții de Conturi a României — Camera de Conturi Vâlcea în administrarea Ministerului Muncii, Familiei si Protecției Sociale — Inspecția Muncii, pentru Inspectoratul Teritorial de Muncă Vâlcea Adresa imobilului Persoana juridică Persoana juridică Caracteristicile tehnice care se transmite de la care la care ale imobilului se transmite se transmite Municipiul Râmnicu Vâlcea, Curtea de Conturi Ministerul Muncii, Spațiul I: str. Regina Maria nr. 2, a României --- Familiei și Protecției Suprafață construită desfășurată = 299,41 m2 județul Vâlcea_____________ Camera de Conturi Sociale --- Inspecția Teren: --- cod 8.29.06 Vâlcea Muncii, pentru Suprafață teren = 23,07 m2 --- nr. MF: 35.283 (parțial) Inspectoratul Teritorial Spațiul III: de Muncă Vâlcea Suprafață utilă = 392,10 m2 Teren: Suprafață teren = 64,30 m2 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE COMISIA DE SUPRAVEGHERE A SISTEMULUI DE PENSII PRIVATE HOTĂRÂRE pentru aprobarea Normei nr. 9/2010 privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private Având în vedere Nota de fundamentare nr. 589 din 13 iulie 2010 a Direcției reglementare, prezentată în cadrul ședinței Consiliului din data de 27 iulie 2010, în baza Hotărârii Parlamentului României nr. 24/2006 privind numirea președintelui, a vicepreședintelui și a celorlalți membri ai Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private și a Hotărârii Parlamentului României nr. 26/2010 privind numirea unui membru al Consiliului Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, având în vedere prevederile art. 15 alin. (6) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 57 alin. (6) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul dispozițiilor art. 16, 21, art. 23 lit. f) și ale art. 24 lit. a) și o) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 50/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 313/2005, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private emite următoarea hotarare: Art. 1. — Se aprobă Norma nr. 9/2010 privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Prezenta hotărâre și norma menționată la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. — Direcția secretariat și directorul general asigură ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri. Președintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, Mircea Oancea București, 27 iulie 2010. Nr. 19. ’ ANEXĂ NORMA Nr. 9/2010 privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private Având în vedere prevederile art. 15 alin. (6) din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 57 alin. (6) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul dispozițiilor art. 16, 21,22, art. 23 lit. b), f) și g) și art. 24 lit. o) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 50/2005 privind înființarea, organizarea și funcționarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 313/2005, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă. CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. — Prezenta normă stabilește sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisie. Art. 2. — Prezenta normă se aplică de către următoarele categorii de entități: a) societăți de pensii înființate potrivit prevederilor legale în vigoare; b) fonduri de pensii facultative și fonduri de pensii administrate privat, denumite în continuare fonduri de pensii private; c) administratori de fonduri de pensii facultative care sunt societăți de asigurare sau societăți de administrare a investițiilor, pentru activitatea de administrare a fondurilor de pensii facultative; d) brokeri de pensii private. Art. 3. — (1) Raportările contabile la 30 iunie 2010 se întocmesc în conformitate cu prevederile Legii contabilității nr. 82/1991, republicată, și cu prevederile Normei nr. 14/2007 privind reglementările contabile conforme cu Directiva a IV-a a Comunităților Economice Europene aplicabile entităților autorizate, reglementate și supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 37/2007, cu modificările și completările ulterioare. (2) Entitățile prevăzute la art. 2 completează formularele de raportare contabilă la 30 iunie 2010, în lei, folosind planul de conturi aplicabil fiecărei categorii de entități, conform reglementărilor contabile specifice. Art. 4. — Termenii și expresiile utilizate în prezenta normă au semnificațiile prevăzute la art. 2 din Legea nr. 204/2006 privind pensiile facultative, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 204/2006, și la art. 2 din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările și completările ulterioare, denumită în continuare Legea nr. 411/2004. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 9 CAPITOLUL II Sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 Art. 5. — (1) Raportările contabile la 30 iunie 2010 ale entităților prevăzute la art. 2 trebuie să ofere o imagine reală a activelor, datoriilor, poziției financiare, precum și a rezultatului acestora. (2) Raportările contabile la 30 iunie 2010 ale entităților prevăzute la art. 2 se semnează de către administratorul acestora sau persoana care asigură conducerea entității și de către: a) directorul economic, contabilul-șef sau persoana împuternicită să îndeplinească această funcție, potrivit legii; sau b) persoanele fizice sau juridice cu care s-au încheiat contracte de prestări de servicii, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România, potrivit legii. Art. 6. — (1) Raportările contabile la 30 iunie 2010 ale entităților prevăzute la art. 2 se întocmesc pe baza ultimei balanțe de verificare a conturilor sintetice la 30 iunie 2010, în concordanță cu balanțele de verificare ale conturilor analitice, după înregistrarea cronologică și sistematică a operațiunilor evidențiate în documente justificative. (2) Totalul rulajelor și totalul soldurilor analitice rezultate din balanța de verificare a conturilor analitice trebuie să corespundă cu totalul rulajelor și totalul soldurilor sintetice rezultate din balanța de verificare a conturilor sintetice. (3) în cazul operațiunilor contabile pentru care nu se întocmesc documente justificative, înregistrările în contabilitate se fac pe bază de note de contabilitate, în conformitate cu prevederile legislației în vigoare. (4) în cazul stornărilor, pe documentul inițial se menționează numărul și data notei de contabilitate prin care s-a efectuat stornarea operațiunii, iar în nota de contabilitate de stornare se menționează documentul, data și numărul de ordine al operațiunii care face obiectul stornării. (5) Corectarea înregistrărilor făcute în contabilitate se face numai pe baza notelor de contabilitate întocmite în acest scop. (6) înregistrările în contabilitate se fac cronologic, prin respectarea succesiunii documentelor după data de întocmire sau de intrare a acestora în entitate, și sistematic, în conturi contabile sintetice și analitice. Art. 7. — în cazul atragerii răspunderii pentru însușirea și aplicarea corectă a prevederilor reglementărilor contabile aplicabile, pentru elaborarea și adaptarea corespunzătoare a programelor informatice utilizate pentru prelucrarea datelor financiar-contabile și pentru exactitatea și realitatea datelor care sunt prelucrate, respectiv înregistrate în contabilitate și înscrise în raportările contabile la 30 iunie 2010, sunt aplicabile dispozițiile art. 10 alin. (1) și (4) din Legea nr. 82/1991, republicată. CAPITOLUL III Prevederi privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 pentru societățile de pensii Art. 8. — Societățile de pensii trebuie să întocmească pentru propria lor activitate raportări contabile la 30 iunie 2010. Art. 9. — (1) Dosarul raportărilor contabile la 30 iunie 2010 ale unei societăți de pensii trebuie să cuprindă: a) raportările contabile, pe suport hârtie, semnate și ștampilate, și în format electronic; b) raportul administratorului, pe suport hârtie, semnat și ștampilat; c) balanța de verificare a conturilor sintetice, pe suport hârtie, semnată și ștampilată pe fiecare pagină. (2) Raportările contabile prevăzute la alin. (1) lit. a) trebuie să cuprindă: a) Situația activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, conform anexei nr. Ă1; b) Contul de profit și pierdere, conform anexei nr. A2; c) Date informative, conform anexei nr. A3. (3) Conținutul minim al raportului prevăzut la alin. (1) lit. b) cuprinde: a) date privind identificarea administratorului, conducerea, organizarea și funcționarea acestuia, organigrama entității, cu specificarea numărului de persoane alocat fiecărui departament, valabile la data de 30 iunie 2010; b) analiza financiară a activelor, datoriilor, capitalurilor proprii, veniturilor și cheltuielilor proprii administratorului pentru activitatea de administrare a fondurilor de pensii; c) date privind identificarea fondului de pensii private, depozitarul și auditorul acestuia; d) numărul de participanți la fondul de pensii private și valoarea contribuțiilor brute încasate; e) analiza respectării regulilor de investire conținute în declarația privind politica de investiții, modificările survenite și motivele care au determinat eventualele modificări; f) managementul riscului; g) conformitatea cu legislația și reglementările interne ale societății în efectuarea operațiunilor societății. Art. 10. — (1) Societățile de pensii depun la Comisie raportările contabile la 30 iunie 2010, până la data de 15 august 2010, astfel: a) în format electronic, prin aplicația CSSPP-FRP. Aplicația și instrucțiunile de utilizare sunt prezentate în pagina web a Comisiei, respectiv https://w3.csspp.ro/itbox/; b) pe suport hârtie, componentele dosarului raportărilor contabile la 30 iunie 2010, prevăzute la art. 9, semnate și ștampilate, conform legii. (2) Fac obiectul publicării pe pagina web proprie a societății de pensii, până la data de 20 august 2010, raportările contabile la 30 iunie 2010. Art. 11. — Pentru asigurarea informațiilor destinate sistemului instituțional al statului, societățile de pensii trebuie să depună la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice raportările contabile la 30 iunie 2010, conform legislației în vigoare. CAPITOLUL IV Prevederi privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 pentru fondurile de pensii private Art. 12. —Administratorii de fonduri de pensii facultative și/sau fonduri de pensii administrate privat trebuie să întocmească raportări contabile la 30 iunie 2010 pentru fiecare fond de pensii administrat privat și/sau pentru fiecare fond de pensii facultative pe care îl administrează. Art. 13. — (1) Dosarul raportărilor contabile la 30 iunie 2010 ale unui fond de pensii private trebuie să cuprindă: a) raportările contabile, pe suport hârtie, semnate și ștampilate, și în format electronic; b) balanța de verificare a conturilor sintetice, pe suport hârtie, semnată și ștampilată pe fiecare pagină. (2) Raportările prevăzute la alin. (1) lit. a) trebuie să cuprindă: a) Situația activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, conform anexei nr. B1; b) Situația veniturilor și cheltuielilor, conform anexei nr. B2. (3) Coordonatorul direcției de audit intern are obligația de a întocmi un raport privind acțiunile de audit intern desfășurate până la 30 iunie 2010 cu privire la activitatea de administrare a fondului/fondurilor de pensii private, din care să reiasă constatările și recomandările acestuia, precum și modul de implementare a recomandărilor respective. (4) Raportul semestrial prevăzut la alin. (3) se transmite Comisiei, până în data de 15 august 2010, pe suport hârtie, odată cu raportările contabile semestriale. Art. 14. — (1) Pentru fiecare fond de pensii private, administratorul acestuia depune la Comisie raportările contabile la 30 iunie 2010, până la data de 15 august 2010, astfel: a) în format electronic, prin aplicația CSSPP-FRP. Aplicația și instrucțiunile de utilizare sunt prezentate în pagina web a Comisiei, respectiv https://w3.csspp.ro/itbox/; 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 b) pe suport hârtie, componentele dosarului raportărilor contabile la 30 iunie 2010, așa cum sunt prevăzute la art. 13, semnate și ștampilate, conform legii. (2) Pentru fiecare fond de pensii private, administratorii trebuie să publice pe pagina web proprie a administratorului de fonduri de pensii private, până la data de 20 august 2010, raportările contabile la 30 iunie 2010. CAPITOLUL V Prevederi privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 pentru administratorii fondurilor de pensii facultative care sunt societăți de administrare a investițiilor sau societăți de asigurări Art. 15. —Administratorii de fonduri de pensii facultative, prevăzuți la art. 2 lit. c), au obligația să întocmească raportări contabile la 30 iunie 2010, denumite în continuare raport financiar semestrial. Art. 16. — (1) Dosarul raportului financiar semestrial privind fondurile de pensii facultative cuprinde două seturi de informații: a) raportările contabile la 30 iunie 2010 specifice activității de administrare a fondurilor de pensii, însoțite de balanța de verificare a conturilor sintetice, specifică numai activității de administrare de fonduri de pensii, pe suport hârtie, semnate și ștampilate, și în format electronic; b) raportul administratorului, pe suport hârtie, semnat și ștampilat; c) un exemplar al raportărilor contabile la 30 iunie 2010 și al balanței de verificare sintetică, întocmită conform reglementărilor contabile emise de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sau, după caz, de Comisia Națională a Valorilor Mobiliare, pe suport hârtie, semnate și ștampilate. (2) Raportările prevăzute la alin. (1) lit. a) trebuie să cuprindă: a) Situația activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, conform anexei nr. C1; b) Situația veniturilor și cheltuielilor, conform anexei nr. C2. (3) Pentru conținutul minim al raportului prevăzut la alin. (1) lit. b) se aplică prevederile art. 9 alin. (3). Art. 17. — Raportul financiar semestrial se depune la Comisie până la data de 15 august 2010, astfel: a) în format electronic, prin aplicația CSSPP-FRP. Aplicația și instrucțiunile de utilizare sunt prezentate în pagina web a Comisiei, respectiv https://w3.csspp.ro/itbox/; b) pe suport hârtie, componentele dosarului prevăzute la art. 16, semnate și ștampilate, conform legii. CAPITOLUL VI Prevederi privind sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 pentru brokerii de pensii private Art. 18. — Brokerii de pensii private trebuie să întocmească pentru propria lor activitate raportări contabile la 30 iunie 2010. Art. 19. — (1) Dosarul raportărilor contabile la 30 iunie 2010 ale unui broker de pensii trebuie să cuprindă: a) raportările contabile, pe suport hârtie, semnate și ștampilate, și în format electronic; b) balanța de verificare a conturilor sintetice, în format hârtie, semnată și ștampilată pe fiecare pagină. (2) Raportările contabile prevăzute la alin. (1) lit. a) trebuie să cuprindă: a) Situația activelor, datoriilor și capitalurilor proprii, conform anexei nr. Ă1; b) Contul de profit și pierdere, conform anexei nr. A2; c) Date informative, conform anexei nr. A3. Art. 20. — Brokerii de pensii private depun la Comisie raportările contabile la 30 iunie 2010, până la data de 15 august 2010, astfel: a) în format electronic, prin aplicația CSSPP-FRP. Aplicația și instrucțiunile de utilizare sunt prezentate în pagina web a Comisiei, respectiv https://w3.csspp.ro/itbox/; b) pe suport hârtie, componentele dosarului raportărilor contabile la 30 iunie 2010, prevăzute la art. 19, semnate și ștampilate, conform legii. Art. 21. — Pentru asigurarea informațiilor destinate sistemului instituțional al statului, brokerii de pensii private trebuie să depună la unitățile teritoriale ale Ministerului Finanțelor Publice raportările contabile la 30 iunie 2010, conform legislației în vigoare. CAPITOLUL VII Instrucțiuni aplicabile entităților care nu au avut activitate Art. 22. — Entitățile autorizate, reglementate și supravegheate de Comisie care nu au desfășurat activitate de la începutul exercițiului financiar până la sfârșitul perioadei de raportare nu întocmesc raportări contabile semestriale, acestea urmând să depună la Comisie, până la data de 15 august 2010, o declarație pe propria răspundere care să cuprindă cel puțin următoarele date de identificare: a) pentru administratorii de fonduri de pensii care sunt societăți de pensii, societăți de asigurări și societăți de administrare a investițiilor, precum și pentru brokerii de pensii private: (i) denumirea completă, conform certificatului de înregistrare al administratorului la Oficiul Național al Registrului Comerțului; (ii) adresa completă și numărul de telefon; (iii) numărul de înregistrare la Oficiul Național al Registrului Comerțului; (iv) codul unic de înregistrare; (v) capitalul social; b) pentru fondurile de pensii facultative și fondurile de pensii administrate privat: (i) denumirea completă; (ii) numărul de înregistrare în Registrul Comisiei, conform autorizației de funcționare; (iii) o mențiune cu privire la faptul că fondul nu a încasat contribuții. CAPITOLUL VIII Dispoziții finale Art. 23. — Entitățile prevăzute la art. 2 depun dosarul raportărilor contabile la 30 iunie 2010 la registratura Comisiei sau la oficiile poștale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătățirea disciplinei depunerii bilanțurilor contabile și a altor documente cu caracter financiar-contabil și fiscal, de către operatorii economici și alți contribuabili. Art. 24. — Termenele prevăzute de prezenta normă care expiră într-o zi de sărbătoare legală sau într-o zi nelucrătoare se prelungesc până la sfârșitul următoarei zile lucrătoare. Art. 25. — Entitățile prevăzute la art. 2 au obligația de a asigura concordanța dintre datele operaționale, documentele justificative și informațiile prezentate în raportările contabile. Art. 26. — (1) Constituie contravenții următoarele fapte: a) neîntocmirea raportărilor contabile semestriale; b) neîntocmirea raportului financiar semestrial prevăzut la art. 15; c) netransmiterea, transmiterea cu întârziere sau transmiterea documentelor prevăzute la art. 9,13,16 și 19 cu date sau informații eronate către Comisie; d) nerespectarea prevederilor referitoare la termenul de publicare pe pagina web proprie a informațiilor, prevăzut la art. 10 alin. (2) și art. 14 alin. (2). (2) Săvârșirea de către entitățile prevăzute la art. 2 a vreuneia dintre faptele prevăzute la alin. (1) se sancționează conform prevederilor art. 38 lit. c), art. 120 alin. (1), art. 121 alin. (2)—(11) din Legea nr. 204/2006 și, respectiv, art. 81 alin. (1) lit. c), art. 140 alin. (1), art. 141 alin. (2)—(11 din Legea nr. 411/2004. Art. 27. —Anexele nr. A1, A2, A3, B1, B2, C1 și C2* fac parte integrantă din prezenta normă. * Anexele nr. A1, A2, A3, B1, B2, C1 și C2 sunt reproduse în facsimil. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII.2010 11 ANEXA Nr. A1 Judelui_____________________________l_l J Entitate___________________________________ Adresa: localitatea sectorul____, str.nr._______________, bl.sc., ap. Telefon, fax Număr din registrul comerțului Forma de proprietate|_| Activitatea preponderentă (denumire clasă CAEN) Cod clasa CAEN____ JJ_IJJ Cod unic de înregistrare I I I I I I I I I I I SITUAȚIA ACTIVELOR, DATORIILOR ȘI CAPITALURILOR PROPRII la data de 30 iunie 2010 Denumire indicator Nr. Sold la Sold la rând 01.01.2010 30.06.2010 A B 1 2 A. ACTIVE IMOBILIZATE X I. IMOBILIZĂRI NECORPORALE X 1. Cheltuieli de constituire (ct. 201-2801) 01 2. Cheltuieli de dezvoltare (ct. 203-2803-2903) 02 3. Concesiuni, brevete, licențe, mărci comerciale, drepturi și 03 active similare dacă acestea au fost achiziționate cu titlu oneros (ct. 205+208-2805-2808-2905-2908) 4. Fondul comercial (ct.2071-2807-2907) 04 5. Avansuri și imobilizări nccorporalc în curs de execuție (ct. 05 233+234-2933) TOTAL: (rd 01 la 05) 06 11. IMOBILIZĂRI CORPORALE X 1. Terenuri și construcții (ct. 211+212-2811-2812-2911-2912) 07 2. Instalații tehnice și mașini (ct. 213-2813-2913) 08 3. Alte instalații, utilaje și mobilier (ct. 214-2814-2914) 09 4. Avansuri și imobilizări corporale în curs (ct. 231+232-2931) 10 TOTAL: (rd. 07 la 10) 11 III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE X 1. Acțiuni deținute la entități afiliate (ct. 261-2961) 12 2. împrumuturi acordate entităților afiliate (ct. 2671+2672- 13 2965) 3. Interese de participare (ct. 263-2963) 14 4. împrumuturi acordate entităților de care entitatea este legată 15 în virtutea intereselor de participare (ct. 2675+2676-2967) 5. Investiții deținute ca imobilizări (ct.265-2964) 16 6. Alte împrumuturi (ct. 2673*+2674*+2678*+2679*-2966*- 17 2969*) TOTAL: (rd 12 la 17) 18 ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL (rd. 06 + 11 + 18) 19 B. ACTIVE CIRCULANTE X I. STOCURI X 1. Materiale consumabile (ct. 302+303-392) 20 2. Avansuri pentru cumpărări de stocuri (ct. 4091) 21 TOTAL: (rd 20 la 21) 22 II. CREANȚE 1. Creanțe comerciale* (ct. 2673*+2674*+2678*+2679*-2966*- 23 2969*+4092+411+413+418-491) 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII.2010 13 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII 1.2010 T? 1 + 72 - 73 + 74 - 7b + 76-77-78) ADMINISTRATOR, Numele și prenumele Semnătura______________________ ÎNTOCMIT, Numele și prenumele Calitatea_____________ Semnătura_______________________ Ștampila entității____________________________________Nr. de înregistrare în organismul profesional__________________ *) Conturi de repartizat după natura elementelor respective; **) Solduri debitoare ale conturilor respective; ***) Solduri creditoare ale conturilor respective ****) Rândul 55 se completează cu valoarea provizioanelor tehnice contituite de administratorii de fonduri private, conform legislației în materie. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 15 ANEXA Nr. A2 Județul | | | Forma de proprietate | Entitate Activitatea preponderentă Adresa: localitatea (denumire clasă CAEN) sectorul____, str.___________nr.______, bl._______se._______, ap._________________ Cod clasa CAEN___ _|J_|J_| Telefon , fax Cod unic dc înregistrare Număr din registrul comerțului ___ ___LLUJ-LLLLLI CONTUL DE PROFIT ȘI PIERDERE la data de 30 iunie 2010 DENUMIRE INDICATOR Nr. Realizări aferente rând perioadei de raportare Precedentă Curentă A B 1 2 VENITURI DIN EXPLOATARE x 1. Cifra dc afaceri netă (rd. 02 la 03) 01 a) Venituri din activitatea dc exploatare (ct. 704+705+706+708) 02 b) Venituri din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri 03 nete (ct. 741) 2. Venituri din producția dc imobilizări (ct. 721+722) 04 3. Alte venituri din exploatare (ct.758) 05 VENITURI DIN EXPLOA TARE - TOTAL (rd. 01 + 04 + 05 ) 06 CHELTUIELI DIN EXPLOATARE X 4. Cheltuieli cu materialele și alte cheltuieli externe (rd. 08 la 10) 07 a) Cheltuieli cu materialele consumabile (ct. 602) 08 b) Alte cheltuieli cu materialele (ct. 603+604) 09 c) Alte cheltuieli externe (cu energia și apă) (ct. 605-741) 10 5. Cheltuieli cu personalul (rd. 12+13) 11 a) Salarii (ct. 641*) 12 b) Cheltuieli cu asigurările și protecția socială (ct. 645) 13 6. Ajustări x a) Ajustări de valoare privind imobilizările corporale și 14 nccorporale (rd. 15- 16) a. 1) Cheltuieli (ct. 6811+6813) 15 a.2) Venituri (ct. 7813) 16 b) Ajustări de valoare privind activele circulante (rd. 18 - 19) 17 b, 1) Cheltuieli (ct 654+6S14 ) 18 b.2) Venituri (ct. 754+7814) 19 7. Alte cheltuieli de exploatare (rd. 21 la 23) 20 a) Cheltuieli privind prestațiile exteme(ct. 611+612+613 21 +614+621+622+623+624+625+626+627+628) b) Cheltuieli cu alte impozite, taxe și vărsăminte asimilate (ct. 22 635) c) Cheltuieli cu despăgubiri, donații și activele cedate (ct. 658) 23 8. Ajustări privind provizioanele (rd.25 - rd 26) 24 . a) Cheltuieli (ct. 6812) 25 _b) Venituri (ct. 7812) 26 CHELTUIELI DE EXPLOA TARE - TOTAL (rd 07+11 + 14 + 27 17 + 20 + 24)_________________________________ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII1.2010 PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA DE X EXPLOATARE - Profil if(rd.06>27,rd. 06 - 27,0) 28 - Pierdere if (rd.27>06,rd. 27 - 06,0) 29 VENITURI FINANCIARE X 9. Venituri din interese de participare (ct. 7611+7613) 30 - din care, venit un Ic obținute de la entitățile afiliate 31 10. Venituri din alte investiții și împrumuturi care fac parte din 32 activele imobilizate, (ct. 763) - din care, veniturile obținute de la entitățile afiliate 33 11. Alte dobânzi de încasat și venituri similare (ct. 766) 34 - din care, veniturile obținute de la entitățile afiliate 35 12. Alte venituri financiare (ct. 762+764+765+767+768) 36 VENITURI FINANCIARE - TOTAL (rd. 30 + 32 + 34 + 36) 37 CHELTUIELI FINANCIARE X 13. Ajustarea valorii imobilizărilor financiare și a investițiilor 38 financiare deținute ca active circulante (rd. 39- 40) Cheltuieli (ct. 686) 39 Venituri (ct. 786) 40 14. a) Dobânzi de plătit și alte cheltuieli similare (ct. 666) 41 - din care, cheltuieli în relația cu entitățile afiliate 42 15. Alte cheltuieli financiare (ct. 663+664+665+667+668) 43 CHEL TUI ELI FINANCIARE - TOTAL (rd. 38 + 41 + 43) 44 PROFITUL SAU PIERDEREA FINANCIARĂ: X - Profit if(rd.37>44, rd. 37 -44,0) 45 - Pierdere if (rd.44>37,rd. 44 - 37,0) 46 PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA CURENTĂ X - Profit (rd. 06 + 37 - 27 - 44) 47 - Pierdere (rd. 27 + 44 - 06 - 37) 48 16. VENITURI EXTRAORDINARE (ct. 771) 49 17. CHELTUIELI EXTRAORDINARE (ct. 671) 50 18. PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA X EXTRAORDINARĂ - Profit if(rd.49>50, rd 49- 50,0) 51 - Pierdere if(rd.5O>49, rd. 50-49,0) 52 VENITURI TOTALE (rd. 06 + 37+ 49) 53 CHELTUIELI TOTALE (rd 27 + 44 + 50) 54 PROFITUL SAU PIERDEREA BRUT (Ă) X - Profit if(rd.53>54, rd. 53 - 54. 0) 55 - Pierdere if (rd.54>53, rd. 54 - 53,0) 56 19. IMPOZITUL PE PROFIT (ct. 691) 57 20. PROFITUL SAU PIERDEREA NET(Ă) A X EXERCIȚIULUI FINANCIAR: - Profit if(rd.55>57, rd.55-57,0) 58 - Pierdere if(rd.57>55,rd. 57- 55.0) 59 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele____________ Numele și prenumele____________ Calitatea_________________________ Semnătura__Semnătura_______________________ Ștampila entității Nr. de înregistrare în organismul profesional *) La rândul 14, se vor înscrie toate cheltuielile aferente drepturilor salariale, inclusiv contravaloarea tichctclor de masă acordate salariaților în baza prevederilor Legii nr. 142/1998, cu modificările și completările ulterioare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII.2010 17 ANEXA Nr. A3 Județul | | Forma de proprietate | | Entitate__ Activitatea preponderentă Adresa: localitatea (denumire clasă CAEN) sectorul____, str.___________nr.______, bl. sc. , ap. Cod clasa CAEN II Telefon , fax Cod unic de înregistrare Număr din registrul comerțului _ __LLLLLLUJJJ DATE INFORMATIVE la data de 30 iunie 2010 - lei - I. Date privind rezultatul înregistrat Nr. Nr. unități Suine rd. 1 2 Unități care au înregistrat profit 01 Unități care au înregistrat pierdere 02 Din care: 11. Date privind plățile restante Nr. Total Pentru Pentru rd. Col.2+3 activitate activitate de curentă investiții A B 1 2 3 Plăți restante - total 03 (rd. 04+08+14 la 18+22), din care: Furnizori restanți - total 04 (rd. 05 la 07), din care: - peste 30 de zile 05 - peste 90 de zile 06 - peste 1 an 07 Obligații restante față de bugetul asigurărilor sociale - total 08 (rd. 09 la 13), din care: - contribuții pentru asigurări sociale de stat datorate de 09 angajatori, salariați și alte persoane asimilate - contribuții pentru fondul asigurărilor sociale dc sănătate 10 - contribuția pentru pensia suplimentară 11 - contribuții pentru bugetul asigurărilor pentru șomaj 12 - alte datorii sociale 13 Obligații restante față de bugetele fondurilor speciale și alte 14 fonduri Obligații restante față de alți creditori 15 18 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 Impozite și taxe neplătite la termenul stabilit la bugetul de stat 16 Impozite și taxe neplătite la termenul stabilit la bugetele locale 17 Credite bancare nerambursate la scadentă --- total 18 (rd. 19 la 21). din care: - restante după 30 de zile 19 - restante după 90 de zile 20 - restante după 1 an 21 Dobânzi restante 22 Nr. 30 iunie an precedent 30 iunie an curent III. Număr mediu de salariați rd. A 1 2 Număr mediu de salariați 23 IV. Plăți de dobânzi și redevențe Nr. Sume rd. A B 1 I enituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice 24 române către persoanele fizice nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care: - impozitul datorat la bugetul de stat 25 1 enituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice 26 române către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care: - impozitul datorat la bugetul de stat 27 1 enituri din redevențe plătite de persoanele juridice române 28 către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care: - impozitul datorat la bugetul de stat 29 A 1 V. Tichete de masă Nr. Sume rd. Contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaților 30 A B 1 2 Nr. 30 iunie an precedent 30 iunie an curent rd. VI. Cheltuieli de inovare **) - total 31 (rd. 32 la 34), din care: - cheltuieli dc inovare finalizate în cursul perioadei 32 - cheltuieli dc inovare în curs dc finalizare în cursul perioadei 33 - cheltuieli dc inovare abandonate în cursul perioadei 34 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII.2010 19 20 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII.2010 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII1.2010 21 Capital subscris vărsat (ct. 1012) 91 (rd. 92 la 94). din care: - acfiuni cotate 92 - acțiuni necotate 93 - păr(i sociale 94 Vili. Informații privind cheltuielile cu colaboratorii Nr. 30 iunie an precedent 30 iunie an curent rd. Cheltuieli cu colaboratorii (ct. 621) 95 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele____________ Numele și prenumele __________________ Semnătura_______________________ Calitatea_____________________________ Ștampila unității Semnătura_______________________________ Nr. de înregistrare în organismul profesional *) Pentru statutul de „persoane juridice afiliate” se vor avea în vedere prevederile art. 7 pct. 21 din Legea nr. 571'2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare. **) Cheltuielile de inovare se determină potrivit Regulamentului(CE) nr. 1450/2004 al Comisiei, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene L 267/14.08.2004. 22 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VII1.2010 ANEXA Nr. B1 FOND DE PENSn.................. Număr de înregistrare în Registrul CSSPP......... SITUAȚIA ACTIVELOR, DATORIILOR ȘI CAPITALURILOR PROPRII la data de 30 iunie 2010 - lei - 1 So] --- Denumirea indicatorului |Nr. --- Ld )10 |rd. 01.01.201C r------ 30.06.2( -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1-------------- 1 2 A | B ------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------ A. ACTIVE IMOBILIZATE _ ----------------------------------------------------------------1-------- I. IMOBILIZĂRI FINANCIARE 1. Titluri imobilizate (ct. 265) |01 2. Creanțe imobilizate (ct. 267) |02 1 TOTAL: (rd. 01 la 02) |03 1 B. ACTIVE CIRCULANTE __1 1 I. CREANȚE 1. Clienți (ct. 411) 104 2. Efecte de primit de la clienți (ct. 413) 105 3. Creanțe - furnizori debitori (ct. 409) |06 4. Decontări cu participanții (ct. 452) |07 5. Alte creanțe (ct. 267+446*+461+473*+5187) |08 l TOTAL: (rd. 04 la 08) |09 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------------------ II. INVESTIȚII FINANCIARE PE TERMEN SCURT 1. Investiții financiare pe termen scurt (ct. 506+5084-5113+5114) 110 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------------------ III. CASĂ ȘI CONTURI LA BĂNCI (ct. 5112+512+531) |11 1“ ACTIVE CIRCULANTE TOTAL: (rd. 09+10+11) 112 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------------------ C. CHELTUIELI ÎN AVANS (ct. 471) |13 ....... 1 D. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-0 PERIOADĂ DE PÂNĂ LA 1 AN 1. Avansuri încasate (ct. 419) |14 2. Datorii comerciale (ct. 401+408) |15 3. Efecte de plătit (ct. 403) 116 4. Sume datorate privind decontările cu participanții (ct. 452**) |17 5. Alte datorii (ct. 269+446**+462+473**+509+5186) |18 n 1 TOTAL: (rd. 14 la 18) |19 1 E. ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV DATORII CURENTE NETE 120 (rd. 12+13-19-28) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------------ F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 03+20) |21 n i G. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-0 PERIOADĂ MAI MARE DE 1 AN 1. Avansuri încasate (ct. 419) |22 2. Datorii comerciale (ct. 401+408) |23 3. Efecte de plătit (ct. 403) |24 4. Sume datorate privind decontări cu participanții (ct. 452**) |25 5. Alte datorii (ct. 269+446**+462+473**+509+5186) |26 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------1------------------ TOTAL: (rd. 22 la 26) |27 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16. VII 1.2010 23 H. VENITURI ÎN AVANS (ct. 472) 28 I. CAPITAL ȘI REZERVE I. CAPITALUL FONDULUI (ct. 1017) 29 II. PRIMELE FONDULUI 30 - prime aferente unităților de fond (ct. 1045) III. REZERVE 31 - rezerve specifice activității fondurilor de pensii (ct. 106) IV. REZULTAT REPORTAT 1. Rezultatul reportat aferent activității fondurilor de pensii (ct. 1171) Sold C Sold D 2. Rezultatul reportat provenit din corectarea erorilor contabile 32 (ct. 1174) 33 Sold C 34 Sold D 35 V. PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCIȚIULUI FINANCIAR (ct. 121) Sold C 36 Sold D 37 VI. REPARTIZAREA PROFITULUI (ct. 129) 38 J. TOTAL CAPITALURI PROPRII (rd. 29+30+31+32-33+34-354-36-37-38) 39 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele ______________________ Numele și prenumele Semnătura ________________________________ Calitatea __________________________________ S emn ă tu r a ______________________________________ Ștampila unității Nr. de înregistrare în organismul profesional i__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________i *) Solduri debitoare ale conturilor respective; **) Solduri creditoare ale conturilor respective 24 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 ANEXA Nr. B2 FOND DE PENSII.................. Număr de înregistrare în Registrul CSSPP.......... SITUAȚIA VENITURILOR ȘI CHELTUIELILOR la data de 30 iunie 2010 - lei - r Perioadă Perioadă Nr. Denumirea indicatorului rd. precedentă curentă A B 1 2 A. VENITURI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ 1. Venituri din imobilizări financiare (ct. 761) 01 2. Venituri din investiții financiare pe termen scurt (ct. 762) 02 3. Venituri din creanțe imobilizate (ct. 763) 03 4. Venituri din investiții financiare cedate (ct. 764) 04 5. Venituri din dobânzi (ct. 766) 05 6. Alte venituri financiare, inclusiv din diferențe de curs 06 valutar (ct. 765+767+768) 7. Venituri din comisioane specifice fondului de pensii (ct. 704) 07 8. Alte venituri din activitatea curentă (ct. 754+758) 08 TOTAL VENITURI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ (rd. 01 la 08) 09 B. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ 1. Cheltuieli privind investițiile financiare cedate (ct. 664) 10 2. Cheltuieli privind dobânzile (ct. 666) 11 3. Alte cheltuieli financiare, inclusiv din diferențe de curs 12 valutar (ct. 663+665+667+668) 4. Cheltuieli privind comisioanele, onorariile și cotizațiile 13 (ct. 622) 5. Cheltuieli cu serviciile bancare și asimilate (ct. 627) 14 6. Cheltuieli privind alte servicii executate de terți (ct. 628) 15 7. Cheltuieli cu alte impozite, taxe și vărsăminte asimilate 16 (ct. 635) 8. Alte cheltuieli din activitatea curentă (ct. 654+658) 17 TOTAL CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA CURENTĂ (rd. 10 la 17) 18 C. PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA CURENTĂ 19 - profit (rd. 09-18) 19.1 - pierdere (rd. 18-09) 19.2 D. VENITURI DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ (ct. 771) 20 E. CHELTUIELI DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ (ct. 671) 21 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII .2010 25 F. PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ 22 - profit (rd. 20-21) 22.1 - pierdere (rd. 21-20) 22.2 G. TOTAL VENITURI (rd. 09+20) 23 H. TOTAL CHELTUIELI (rd. 10+21) 24 I. PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCIȚIULUI FINANCIAR (ct. 121) 25 - profit (23-24) 25.1 - pierdere (24-23) 25.2 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele ___________________________ Numele și prenumele _____________________________ Semnătura _____________________________________ Calitatea _______________________________________ Semnătura ___________________________________ Nr. de înregistrare în organismul profesional Ștampila unității L_________________J________________________________________________________________________________I 26 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII1.2010 SITUAȚIA ACTIVELOR, DATORIILOR ȘI CAPITALURILOR PROPRII la 30 iunie 2010 1 1 " 1 Nr. Sold la Sold la Denumire indicator rând 01.01.2010 30.06.2010 anului anului A B 1 2 A. ACTIVE IMOBILIZATE I. IMOBILIZĂRI NECORPORALE* 1. Cheltuieli de constituire 01 2. Cheltuieli de dezvoltare 02 3. Concesiuni, brevete, licențe, mărci comerciale, drepturi și 03 valori similare și alte imobilizări necorporale la valoarea rămasă 4. Fondul comercial 04 5. Avansuri și imobilizări necorporale în curs de execuție 05 TOTAL IMOBILIZĂRI NECORPORALE (rd. 01 la 05) 06 II. IMOBILIZĂRI CORPORALE* 1. Terenuri și construcții** 07 2. Instalații tehnice și mașini 08 3. Alte instalații, utilaje și mobilier 09 4. Avansuri și imobilizări corporale în curs de execuție 10 TOTAL IMOBILIZĂRI CORPORALE (rd. 07 la 10) 11 III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE 1. Acțiuni deținute la entități afiliate 12 2. împrumuturi acordate entităților afiliate 13 3. Interese de participare 14 4. împrumuturi acordate entităților de care entitate este legată prin interese de participare 15 5. Plasamente de natura terenurilor și construcțiilor*** 16 6. Investiții deținute ca imobilizări 17 7 . Alte împrumuturi 18 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII .2010 27 TOTAL IMOBILIZĂRI FINANCIARE (rd. 12 la 18) 19 TOTAL ACTIVE IMOBILIZATE (rd. 06+11+19) 20 B. ACTIVE CIRCULANTE I. STOCURI 1. Materiale consumabile și alte stocuri 21 2. Avansuri pentru cumpărări de stocuri 22 TOTAL STOCURI (rd. 21+22) 23 II. CREANȚE 1. Creanțe comerciale 24 2. Sume de încasat de la entitățile afiliate 25 3. Sume de încasat din interese de participare 26 4. Alte creanțe 27 5. Creanțe privind capitalul subscris și nevărsat 28 TOTAL CREANȚE (rd. 24 la 28) 29 III. INVESTIȚII FINANCIARE PE TERMEN SCURT 1. Acțiuni deținute la entitățile afiliate 30 2. Alte investiții financiare pe termen scurt 31 TOTAL INVESTIȚII FINANCIARE PE TERMEN SCURT (rd. 30+31) 32 IV. CASA ȘI CONTURI LA BĂNCI 33 TOTAL ACTIVE CIRCULANTE (rd. 23+29+32+33) 34 C. CHELTUIELI ÎN AVANS 35 D. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE PÂNĂ ÎNTR-UN AN 1. împrumuturi din emisiuni de obligațiuni 36 2. Sume datorate instituțiilor de credit 37 3. Avansuri încasate în contul clienților 38 4. Datorii comerciale 39 5. Efecte de comerț de plătit 40 6. Sume datorate entităților afiliate 41 7. Sume datorate privind interesele de participare 42 8. Alte datorii, inclusiv datorii fiscale și alte datorii pentru 43 asigurările sociale TOTAL DATORII CE TREBUIE PLĂTITE PÂNĂ ÎNTR-UN AN (rd. 36 la 43) 44 E. ACTIVE CIRCULANTE NETE, RESPECTIV DATORII CURENTE NETE 45 (rd. 34+35-44-61) F. TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 20+45-60) 46 G. DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE UN AN 1. împrumuturi din emisiuni de obligațiuni 47 28 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII.2010 2. Sume datorate instituțiilor de credit 48 3. Avansuri încasate în contul clienților 49 4. Datorii comerciale 50 5. Efecte de comerț de plătit 51 6. Sume datorate entităților afiliate 52 7. Sume datorate privind interesele de participare 53 8. Alte datorii, inclusiv datorii fiscale și datorii pentru 54 asigurările sociale TOTAL DATORII CE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE UN AN 55 (rd. 47 la 54) H. PROVIZIOANE 1. Provizioane pentru pensii și alte obligații similare 56 2. Provizioane pentru impozite 57 3. Alte provizioane 58 TOTAL PROVIZIOANE (rd. 56 la 58) 59 I. VENITURI ÎN AVANS 1. Subvenții pentru investiții 60 2. Venituri înregistrate în avans 61 TOTAL VENITURI ÎN AVANS (rd. 60+61) 62 J. CAPITAL ȘI REZERVE I. CAPITAL din care: - Capital subscris vărsat 63 - Capital subscris nevărsat 64 TOTAL CAPITAL (rd. 63+64) 65 II. PRIME DE CAPITAL 66 III. REZERVE DIN REEVALUARE Sold C 67 IV. REZERVE 1. Rezerve legale 68 2. Rezerve statutare sau contracturile 69 3. Rezerve reprezentând surplus realizat din rezerve de reevaluare 70 4. Alte rezerve 71 5. Acțiuni proprii 72 TOTAL REZERVE (rd. 68 la 71-72) 73 V. PROFITUL SAU PIERDEREA REPORTATĂ Sold C 74 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 29 Sold D 1 75 1 1 1 1 1 1 1 1 VI. PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCIȚIULUI FINANCIAR 1 1 1 1 1 1 1 Sold C 1 76 1 1 1 1 1 1 1 1 Sold D 1 77 1 1 1 1 1 1 1 1 REPARTIZAREA PROFITULUI (129) 1 78 1 1 TOTAL CAPITALURI PROPRII (rd. 65+66+67+73+74-75+76-77 -78) 1 79 1 1 1 1 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele ___________________ Numele și prenumele __ Semnătura _____________________________ Calitatea __ S emnătura ___ Stampila unității Nr. de înregistrare în organismul profesional ______________J________________________________________________________________________________J *) Imobilizările corporale și necorporale se înregistrează la valorile nete **) nu se completează de către asigurătorii care administrează fonduri de pensii facultative ***) se completează de către asigurătorii care administrează fonduri de pensii facultative 30 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VII 1.2010 ANEXA Nr. C2 Județul 1 1 1 Forma de proprietate 1 1 1 Entitate ________________________ Adresa: localitatea _____________ Activitatea preponderentă sectorul ___, str. _______________ __ nr. _____, (denumire clasa CAEN) ___________ bl. , sc. , ap . f Cod clasa CAEN 1 1 1 1 1 Telefon ______________, fax ______ --- Cod unic de înregistrare .1_______1_______1_______1_______1 Număr din registrul comerțului __ ______1____1____1____1____1____l_ SITUAȚIA VENITURILOR ȘI CHELTUIELILOR la data de 30 iunie 2010 1 Perioadă 1 DENUMIRE INDICATOR Nr. de raportai Perioadă precedentă :e de raporta curentă A B 1 2 VENITURI DIN EXPLOATARE 1. Venituri din exploatare aferente activității de administrare a 01 fondurilor de pensii facultative 2. Alte venituri din exploatare 02 VENITURI DIN EXPLOATARE - TOTAL (rd. 01+02) 03 CHELTUIELI DIN EXPLOATARE 3. Cheltuieli cu materialele și alte cheltuieli externe 04 (rd. 05 la 07) a) Cheltuieli cu materialele consumabile 05 b) Alte cheltuieli cu materialele 06 c) Alte cheltuieli externe (cu energia și apă) 07 4. Cheltuieli cu personalul (rd. 09+10) 08 a) Salarii 09 b) Cheltuieli cu asigurările și protecția socială 10 5. Ajustări a) Ajustări de valoare privind imobilizările corporale și 11 necorporale (rd. 12-13) a.l) Cheltuieli 12 a.2) Venituri 13 b) Ajustări de valoare privind activele circulante (rd. 15-16) 14 b.l) Cheltuieli 15 b.2) Venituri 16 6. Alte cheltuieli de exploatare (rd. 18 la 20) 17 a) Cheltuieli privind prestațiile externe 18 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 579/16.VIII.2010 31 b) Cheltuieli cu alte impozite, taxe și vărsăminte asimilate 19 c) Cheltuieli cu despăgubiri, donații și activele cedate 20 7. Ajustări privind provizioanele (rd. 22-rd. 23) 21 a) Cheltuieli 22 b) Veni turi 23 CHELTUIELI DE EXPLOATARE - TOTAL (rd. 04+08+11-14+17+21) 24 PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA DE EXPLOATARE - Profit (rd. 03-24) 25 - Pierdere (rd. 24-03) 26 VENITURI FINANCIARE 8. Venituri din interese de participare 27 - din care, veniturile obținute de la entitățile afiliate 28 9. Venituri din alte investiții (plasamente) și îrrprumuturi care 29 fac parte din activele imobilizate - din care, veniturile obținute de la entitățile afiliate 30 10. Venituri din dobânzi și alte venituri similare 31 - din care, veniturile obținute de la entitățile afiliate 32 11. Alte venituri financiare 33 VENITURI FINANCIARE - TOTAL (rd. 27+29+31+33) 34 CHELTUIELI FINANCIARE 12. Ajustarea valorii imobilizărilor financiare și a investițiilor 35 financiare (plasamentelor) deținute ca active circulante (rd. 36-37) Cheltuieli 36 Venituri 37 13. a) Cheltuieli privind dobânzile și alte cheltuieli similare 38 - din care, cheltuieli in relația cu entitățile afiliate 39 14. Alte cheltuieli financiare 40 CHELTUIELI FINANCIARE - TOTAL (rd. 35+30+40) 41 PROFITUL SAU PIERDEREA FINANCIARA: - Profit (rd. 34-41) 42 - Pierdere (rd. 41-34) 43 PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA CURENTĂ - Profit (rd. 03+34-24-41) 44 - Pierdere (rd. 24+41-03-34) 45 15. VENITURI EXTRAORDINARE 46 16. CHELTUIELI EXTRAORDINARE 47 32 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 579/16.VIII.2010 17. PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ - Profit (rd. 46-47) 4S - Pierdere (rd. 47-46) 49 VENITURI TOTALE (rd. 03+34+46) 50 CHELTUIELI TOTALE (rd. 24+41+47) 51 IMPOZIT PE PROFIT 52 PROFITUL SAU PIERDEREA BRUT(Ă) - Profit (rd. 48-52) 53 - Pierdere (rd. 49+52) 54 ADMINISTRATOR, ÎNTOCMIT, Numele și prenumele __________________ Numele și prenumele _ Semnătura ____________________________ Calitatea _ Semnătura ___________________________ Ștampila unității Nr. de înregistrare în organismul profesional L______________’_______________________________________________________________________________I Cristina-Gabriela F. Popescu Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locatia:Bucuresti EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, șos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 445659 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 579/16.VIII.2010 conține 32 de pagini. Prețul: 6,40 lei ISSN 1453—4495