MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEAI Anul 178 (XXII) — Nr. 527 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 28 iulie 2010 SUMAR Nr. Pagina DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE Decizia nr. 984 din 8 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate și a celor ale art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001 .... 2-3 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 735. — Hotărâre pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislației privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale polițiștilor și ale funcționarilor publici cu statut special din sistemul administrației penitenciarelor, conform Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor....... 4-6 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 196. — Decizie privind încetarea, prin acordul părților, a raportului de serviciu al domnului Didilescu Silviu- George, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului.................................................... 7 197. — Decizie privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al doamnei Mihaela Arteni, secretar general al Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale....................................................... 7 198. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Nistor Mircea, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului.................................................... 8 Nr. Pagina 199. — Decizie privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Cupșan-Cătălin Vasile, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului........................................... 8 200. — Decizie pentru eliberarea domnului Merschi Anton din funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Apărării Naționale................................. 9 201. — Decizie privind constatarea suspendării de drept a raportului de serviciu al doamnei Szabo Claudia Ioana, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului........................................... 9 202. — Decizie privind transferul, la cerere, al domnului Fudulaiche Mircea din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar al municipiului Brăila, în cadrul Primăriei Municipiului Brăila......................................................... 10 203. — Decizie privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de secretar general adjunct al Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale de către domnul lonuț Cristian Negrescu ...................... 10 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 614. — Ordin al ministrului muncii, familiei și protecției sociale pentru aprobarea Procedurii de restructurare și reorganizare la nivelul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale......................................’. 11-14 2.22 1. — Ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscala privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.101/2010 pentru aprobarea Procedurii de organizare și funcționare a Registrului operatorilor intracomunitari, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului unor formulare........ 15 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28.VII.2010 DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE CURTEA CONSTITUȚIONALĂ DECIZIA Nr. 984 din 8 iulie 2010 referitoare la excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate si a celor ale art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001 Augustin Zegrean Acsinte Gaspar Petre Lăzăroiu Mircea Ștefan Minea lulia Antoanella Motoc Ion Predescu Puskâs Valentin Zoltân Tudorel Toader Simona Ricu Ingrid Alina Tudora — președinte — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — procuror — magistrat-asistent Pe rol se află soluționarea excepției de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate și a celor ale art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001, excepție ridicată de comuna Lăcusteni, prin primar, și Consiliul Local al Comunei Lăcusteni în Dosarul nr. 548/185/2008 al Judecătoriei Bălcești. La apelul nominal lipsesc părțile, față de care procedura de citare este legal îndeplinită. Cauza fiind în stare de judecată, președintele acordă cuvântul reprezentantului Ministerului Public, care pune concluzii de admitere a excepției de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001. în acest sens, arată că reglementarea criticată, prin privarea proprietarului de dreptul de dispoziție asupra bunului, contravine normelor constituționale ale art. 44 alin. (1) și (3) și celor ale art. 136 alin. (5). în ceea ce privește excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002, având în vedere art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, pune concluzii de respingere ca inadmisibilă. CURTEA, având în vedere actele și lucrările dosarului, constată următoarele: Prin încheierea din 15 octombrie 2009, pronunțată în Dosarul nr. 548/185/2008, Judecătoria Bălcești a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate și a celor ale art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001, excepție ridicată de comuna Lăcusteni, prin primar, și Consiliul Local al Comunei Lăcusteni într-o cauză având ca obiect răspundere contractuală. în motivarea excepției de neconstituționalitate autorii acesteia susțin că, potrivit prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001, ar fi obligați să vândă bunurile ce au făcut obiect al contractului de atribuire în folosință gratuită, încheiat în temeiul actului normativ mai sus menționat, către persoana cu care a fost încheiat acest contract. Din acest motiv, apreciază că nu își pot exercita liber atributul dispoziției asupra bunurilor proprietate privată, ceea ce aduce atingere principiilor constituționale ale garantării proprietății private și inviolabilității acesteia. Judecătoria Bălcești apreciază că excepția de neconstituționalitate este inadmisibilă, întrucât aspectele invocate de autorii excepției vizează interpretarea personală pe care aceștia o dau textelor de lege criticate. Potrivit prevederilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată președinților celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului și Avocatului Poporului, pentru a-și exprima punctele de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. Președinții celor două Camere ale Parlamentului, Guvernul și Avocatul Poporului nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. CURTEA, examinând încheierea de sesizare, raportul întocmit de judecătorul-raportor, concluziile procurorului, prevederile legale criticate, raportate la dispozițiile Constituției, precum și Legea nr. 47/1992, reține următoarele: Curtea Constituțională a fost legal sesizată și este competentă, potrivit dispozițiilor art. 146 lit. d) din Constituție, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 și 29 din Legea nr. 47/1992, să soluționeze excepția de neconstituționalitate. Obiectul excepției de neconstituționalitate îl constituie prevederile art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 823 din 20 decembrie 2001, și prevederile art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001, hotărâre publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 178 din 14 martie 2002. Ulterior sesizării Curții Constituționale, prevederile art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 au fost modificate prin articolul unic pct. 1 din Legea nr. 23/2010 pentru modificarea și completarea art. 7 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 3 îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate, lege publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 143 din 4 martie 2010, având următorul conținut: „(1) La expirarea termenului de maximum 5 ani prevăzut în contractul de atribuire în folosință gratuită, fabrica de nutrețuri combinate, construcția zootehnică, terenul de sub acestea și incintele aferente se vând persoanelor prevăzute la art. 2 lit. c), care le-au avut în folosință gratuită, potrivit prevederilor prezentei ordonanțe de urgență, la un preț echivalent cu 10% din valoarea contabilă a acestora la momentul atribuirii în folosință gratuită, stabilită potrivit normelor metodologice. ” Autorii excepției susțin că textele de lege criticate contravin dispozițiilor constituționale ale art. 44 alin. (1) și (3) referitoare la dreptul de proprietate privată și ale art. 136 alin. (5) potrivit cărora proprietatea privată este inviolabilă, în condițiile legii organice. 1. Examinând excepția de neconstituționalitate, Curtea constată că asupra prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001, înainte de modificarea acestora, instanța de contencios constituțional s-a mai pronunțat, de exemplu prin Decizia nr. 1.298 din 13 octombrie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 788 din 19 noiembrie 2009, Decizia nr. 838 din 8 iulie 2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 573 din 29 iulie 2008, sau prin Decizia nr. 817 din 3 iulie 2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 574 din 30 iulie 2008. Cu acele prilejuri, Curtea a reținut că textul de lege criticat instituia posibilitatea consiliilor locale de a opta, la expirarea termenului prevăzut în contractul de atribuire în folosință gratuită sau după efectuarea investițiilor prevăzute în acest contract, pentru vânzarea bunurilor aflate în proprietatea privată a unităților administrativ-teritoriale către asociațiile de crescători de animale, cu sau fără personalitate juridică, sau către crescătorii de animale, persoane fizice ori juridice. Astfel, Curtea a constatat că prevederile legale criticate, în acea formă, nu îngrădeau prerogativa dispoziției dreptului de proprietate, înstrăinarea bunurilor fiind subsecventă manifestării neechivoce a intenției titularului dreptului de a le vinde. în prezent însă, ca urmare a modificării textului de lege criticat, Curtea constată că legiuitorul privează proprietarul, în speță consiliul local, de dreptul de dispoziție asupra bunului, instituind astfel pentru unitățile administrativ-teritoriale obligația de a înstrăina către persoanele prevăzute la art. 2 lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 imobilele pe care acestea le-au avut în folosință gratuită, respectiv „fabrica de nutrețuri combinate, construcția zootehnică, terenul de sub acestea și incintele aferente”, la un preț echivalent cu 10% din valoarea contabilă a acestora la momentul atribuirii în folosință gratuită, stabilită potrivit normelor metodologice. Curtea reține că situații asemănătoare au mai fost supuse analizei Curții Constituționale cu prilejul soluționării excepției de neconstituționalitate a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 110/2005 privind vânzarea spațiilor proprietate privată a statului sau a unităților administrativ-teritoriale, cu destinația de cabinete medicale, precum și a spațiilor în care se desfășoară activități conexe actului medical sau a excepției de neconstituționalitate a prevederilor art. 3 alin. (2) și art. 4 alin. (1) teza întâi din Legea nr. 90/2003 privind vânzarea spațiilor aflate în proprietatea privată a statului sau a unităților administrativ- teritoriale, destinate sediilor partidelor politice. Astfel, prin Decizia nr. 870 din 9 octombrie 2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 701 din 17 octombrie 2007, și Decizia nr. 570 din 29 aprilie 2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 430 din 28 iunie 2010, Curtea a statuat că, „prin înlăturarea posibilității autorităților publice locale de a dispune în mod liber de bunurile aflate în proprietatea privată a unităților administrativ-teritoriale, în sensul de a opta sau nu pentru vânzarea acestora, se încalcă în mod vădit dreptul unităților administrativ-teritoriale de exercitare a prerogativei dispoziției, ca atribut ce ține de esența dreptului de proprietate”. Ca urmare, prin aceste decizii Curtea a constatat că a fost adusă atingere dispozițiilor constituționale cuprinse în art. 44 alin. (1) și (3), precum și dispozițiilor art. 1 din Primul Protocol adițional’la Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale. Pentru identitate de rațiuni, cele statuate în deciziile mai sus amintite sunt valabile și în prezenta cauză și, astfel, Curtea constată că prevederile art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 sunt neconstituționale. 2. în ceea ce privește excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001, aceasta este inadmisibilă, deoarece, potrivit prevederilor art. 146 lit. d) din Constituție și ale art. 29 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, „Curtea Constituțională decide asupra excepțiilor [...] privind neconstituționalitatea unei legi sau ordonanțe ori a unei dispoziții dintr-o lege sau dintr-o ordonanță în vigoare”, astfel încât o hotărâre a Guvernului nu poate forma obiectul controlului de constituționalitate. Pentru motivele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) și al art. 147 alin. (4) din Constituție, precum și al art. 1—3, al art. 11 alin. (1) lit. A.d) și al art. 29 din Legea nr. 47/1992, CURTEA CONSTITUȚIONALĂ în numele legii DECIDE: 1. Admite excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 168/2001 privind punerea în valoare a construcțiilor zootehnice dezafectate, destinate creșterii, îngrășării și exploatării animalelor, precum și a fabricilor de nutrețuri combinate dezafectate, excepție ridicată de comuna Lăcusteni, prin primar, și Consiliul Local al Comunei Lăcusteni în Dosarul nr. 548/185/2008 al Judecătoriei Bălcești. 2. Respinge, ca fiind inadmisibilă, excepția de neconstituționalitate a prevederilor art. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 216/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 168/2001, excepție ridicată de aceiași autori în același dosar. Definitivă și general obligatorie. Decizia se comunică celor două Camere ale Parlamentului și Guvernului. Pronunțată în ședința publică din data de 8 iulie 2010. PREȘEDINTELE CURȚII CONSTITUȚIONALE, AUGUSTIN ZEGREAN Magistrat-asistent, Ingrid Alina Tudora 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE pentru recalcularea pensiilor stabilite potrivit legislației privind pensiile militare de stat, a pensiilor de stat ale polițiștilor și ale funcționarilor publici cu statut special din sistemul administrației penitenciarelor, conform Legii nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor Având în vedere prevederile art. 3 alin. (3) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Pensiile prevăzute la art. 1 lit. a) și b) din Legea nr. 119/2010 privind stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor, cuvenite sau aflate în plată, se recalculează conform algoritmului de calcul utilizat de Legea nr. 19/2000 privind sistemul public de pensii și alte drepturi de asigurări sociale, cu modificările și completările ulterioare, într-o perioadă de 5 luni de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 2. — (1) Recalcularea pensiilor prevăzute la art. 1 se realizează prin determinarea stagiilor de cotizare și punctajelor medii anuale, pe baza veniturilor realizate lunar de către beneficiari și stabilirea cuantumului fiecărei pensii. (2) Documentele doveditoare necesare stabilirii punctajelor medii anuale în vederea recalculării pensiilor sunt prevăzute în anexele nr. 1a, 1b și 2. (3) Pentru perioadele în care beneficiarii și-au desfășurat activitatea în Ministerul Apărării Naționale, documentele doveditoare se solicită de către aceștia prin centrele militare județene/zonale/de sector sau prin unitățile militare din care au făcut parte, după caz. (4) Pentru perioadele în care beneficiarii și-au desfășurat activitatea în celelalte instituții din sistemul național de apărare, ordine publică și siguranță națională, precum și din sistemul administrației penitenciarelor, documentele doveditoare se solicită de către aceștia de la ultima unitate din care au făcut parte sau de la structura de resurse umane a inspectoratelor generale/similare, în situația în care aceste unități au fost desființate. (5)’Pentru personalul trimis în misiune permanentă în străinătate sau, după caz, pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, la determinarea punctajului mediu anual se vor lua în calcul veniturile corespunzătoare funcției pe care acesta a fost încadrat în țară. (6) Documentele doveditoare obținute în condițiile alin. (3) și (4) se depun de către beneficiari la structurile de pensii din Ministerul Apărării Naționale, Ministerul Administrației și Internelor, precum și Serviciul Român de Informații de la care primesc drepturile de pensie. (7) Recalcularea prevăzută la alin. (1) se efectuează în ordinea înregistrării documentelor doveditoare la structurile de pensii, iar în lipsa acestora, începând cu cele mai vechi dosare aflate în plată, în funcție de anul și luna deschiderii dreptului la pensie. Art. 3. — La determinarea cuantumului pensiei recalculate se folosește valoarea punctului de pensie valabil la data încheierii procesului de recalculare. Art. 4. — (1) Stagiul de cotizare reprezintă vechimea în serviciu și, după caz, vechimea în muncă prevăzută de legislația în vigoare la data deschiderii dreptului la pensia de care persoana beneficiază sau care i se cuvine, la data începerii procesului de recalculare, potrivit prevederilor art. 8—10 din Legea nr. 119/2010. (2) Stagiul complet de cotizare utilizat la determinarea punctajului mediu anual pentru pensiile prevăzute la art. 1 lit. a) și b) din Legea nr. 119/2010 va fi de 20 de ani atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Art. 5. — Pentru recalcularea pensiilor prevăzute la art. 1 lit. a) și b) din Legea nr. 119/2010 se consideră a fi îndeplinite condițiile de acordare prevăzute de Legea nr. 19/2000, cu modificările și completările ulterioare. Art. 6. — (1) Determinarea punctajului mediu anual se face pe baza datelor din dosarele de pensie existente în păstrare la structurile de pensii din Ministerul Apărării Naționale, Ministerul Administrației și Internelor, precum și Serviciul Român de Informații. (2) In situația în care în dosarele de pensionare sunt înscrise perioade care constituie vechime în serviciu, fără date referitoare la venitul realizat lunar, determinarea punctajului mediu anual se efectuează pe baza documentelor doveditoare solicitate de beneficiari structurilor prevăzute la art. 2 alin. (3) Și (4). (3) Pentru perioadele care constituie stagiu de cotizare, altele decât cele prevăzute la alin. (2), la determinarea punctajului mediu anual se aplică prevederile Legii nr. 19/2000, cu modificările și completările ulterioare. (4) Pentru perioadele care constituie stagiu de cotizare și pentru care nu au putut fi dovedite veniturile realizate lunar sau documentele doveditoare nu au fost depuse în termenul pentru recalculare prevăzut de lege, la determinarea punctajului mediu anual se utilizează salariul mediu brut pe economie din perioadele respective. (5) în perioada 1 aprilie 2001—1 august 2007, punctajelor anuale nu li se aplică plafonarea prevăzută de legislația privind pensiile din sistemul public în vigoare în perioada respectivă. Art. 7. —în situația pensiilor de invaliditate, stagiul potențial acordat la stabilirea drepturilor de pensie până la data intrării în vigoare a Legii nr. 119/2010 se menține și pentru stabilirea punctajului mediu anual, conform prevederilor art. 78 alin. (6) din Legea nr. 19/2000, cu excepția celor stabilite conform prevederilor Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare. Art. 8. — Pensia de urmaș se stabilește procentual din pensia recalculată la care ar fi avut dreptul susținătorul decedat, cu excepția celor stabilite conform prevederilor Legii nr. 80/1995, cu modificările și completările ulterioare. Art. 9. — (1 j Dacă din documentația de pensionare rezultă perioade de vechime în muncă exprimate în săptămâni de cotizare, ca urmare a achitării contribuției către fostele case de asigurări sociale, aceste perioade se vor transforma în stagiu de cotizare exprimat în ani și luni de cotizare. (2) în acest caz, pentru determinarea punctajului mediu anual se vor utiliza salariile medii brute pe economie din perioadele respective. (3) Dacă din documentațiile de pensionare nu rezultă localizarea săptămânilor de cotizare în cadrul anului, acestea vor fi plasate imediat după data de 1 aprilie a anului respectiv. Art. 10. — (1) Pensia de serviciu recalculată, potrivit Legii nr. 119/2010, poate fi modificată la cererea beneficiarului, în baza actelor doveditoare prezentate de acesta, întocmite conform prevederilor legale, din care rezultă date și elemente, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 5 altele decât cele utilizate la recalculare, referitoare la drepturi cu caracter salarial, perioade suplimentare la vechimea în muncă sau la vechimea în serviciu, care, conform Legii nr. 19/2000, cu modificările și completările ulterioare, se au în vedere la stabilirea punctajului mediu anual sau la stagii de cotizare. (2) Drepturile de pensii recalculate potrivit alin. (1) se acordă astfel: a) de la data de întâi a lunii următoare expirării procesului de recalculare, dacă cererea, împreună cu documentele doveditoare, a fost depusă în termenul general de prescripție; b) din prima zi a lunii următoare celei în care cererea, împreună cu documentele doveditoare, a fost depusă la casa de pensii, după termenul prevăzut la lit. a). Art. 11. — Pensiile de serviciu ale căror cuantumuri au fost stabilite prin aplicarea hotărârilor definitive și irevocabile ale instanțelor de judecată se recalculează potrivit prevederilor prezentei hotărâri. Art. 12. — (1) în vederea aplicării prevederilor prezentei hotărâri, Casa Națională de Pensii și Alte Drepturi de Asigurări Sociale pune la dispoziția instituțiilor abilitate cu aplicarea prevederilor prezentei hotărâri, gratuit, aplicațiile informatice specifice. (2) Aplicațiile informatice prevăzute la alin. (1) urmează să fie adaptate specificului propriu de către instituțiile care efectuează recalcularea. Art. 13. — (1) Stabilirea pensiei recalculate se face prin decizie emisă de structurile de pensii, care va cuprinde în mod obligatoriu temeiurile de fapt și de drept care au stat la baza recalculării, precum și termenul în care poate fi introdusă contestația. (2) Deciziile de pensie recalculată se comunică în scris beneficiarilor, în termen de 30 de zile de la data emiterii. Art. 14. — (1) împotriva deciziilor de pensie recalculate se poate introduce contestație în termen de 30 de zile de la comunicare, la comisiile de contestații care funcționează în cadrul Ministerului Apărării Naționale, Ministerului Administrației și Internelor și Serviciului Român de Informații. (2) Deciziile comisiilor de contestații pot fi atacate în instanță, potrivit prevederilor Legii nr. 19/2000, cu modificările și completările ulterioare. Art. 15. — Pentru recalcularea pensiilor prevăzute la art. 1 se autorizează entitățile implicate în acest proces, din cadrul instituțiilor din sistemul de apărare, ordine publică și siguranță națională, să încheie contracte de prestări servicii/convenții civile. Art. 16. —în aplicarea prezentei hotărâri, Ministerul Apărării Naționale, Ministerul Administrației și Internelor, precum și Serviciul Român de Informații pot emite instrucțiuni de aplicare, aprobate prin ordin al ordonatorului principal de credite. Art. 17. —Anexele nr. 1a, 1b și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 21 iulie 2010. Nr. 735.’ Contrasemnează: Ministrul apărării naționale, Gabriel Oprea Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Directorul Serviciului Român de Informații, George Cristian Maior Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Directorului Casei de Pensii a................... ANEXA Nr. 1a (pensionar titular) Subsemnatul(a),......................................................................................................................... (gradul, numele, inițiala tatălui și prenumele) domiciliat(ă) în...................................................................................................................... (Se menționează adresa celui în cauză.) telefon...................., pensionar militar în plată la...................................trecut în rezervă/încetat activitatea la data de......................, în vederea recalculării pensiei în condițiile Legii nr. 119/2010 pentru stabilirea unor măsuri în domeniul (ziua, luna, anul) pensiilor, menționez următoarele: — numărul deciziei de pensie....................................; (Se trece numărul deciziei/data emiterii.) — numărul mandatului de plată a pensiei.........................; — codul numeric personal........................................; — unitatea militară din care am trecut în rezervă................................din localitatea......................... Anexez în original următoarele documente — adeverințe: Data........................................................ Semnătura.............. NOTĂ: Se vor anexa o copie a mandatului (talonului) de plată a pensiei și o copie a cărții/buletinului de identitate. Se completează obligatoriu toate datele. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 ANEXA Nr. 1b (pensionar de urmaș) Directorului Casei de Pensii a........................ Subsemnatul(a),........................................................................................................................., (numele, inițiala tatălui și prenumele) domiciliat(ă) în........................................................................................................................., (Se menționează adresa celui în cauză.) telefon..............., soțul/soția defunctului/defunctei........................................................................, trecut (gradul, numele și prenumele soțului/soției) în rezervă/încetat activitatea la data de................................, pensionar(ă) de urmaș în nume propriu, cât și pentru........ (ziua, luna, anul) copii în plată la........................, în vederea recalculării pensiei în condițiile Legii nr. 119/2010 pentru stabilirea unor măsuri (ziua, luna, anul) în domeniul pensiilor, menționez următoarele: — numărul deciziei de pensie.................................................; (Se trece numărul deciziei/data emiterii.) — numărul mandatului de plată a pensiei...........................; — codul numeric personal..........................................; — ultima unitate în care a lucrat soțul/soția defunct(ă)............................., din localitatea....................... Anexez în original următoarele documente — adeverințe: Data........................................................ Semnătura............. NOTĂ: Se vor anexa o copie a mandatului (talonului) de plată a pensiei și o copie a cărții/buletinului de identitate. Se completează obligatoriu toate datele. ANEXA Nr. 2 ROMÂNIA Unitatea........... Nr............din.............. ADEVERINȚĂ Prin prezenta adeverim veniturile lunare individuale realizate de .................................... (nume, inițiala tatălui, prenume) născut(ă) în...........la data de..........., CNP............, în perioada............ PERIOADA *) Venitul lunar individual Observații ZZ.LL.AA ZZ.LL.AA Prezenta adeverință a fost eliberată la cererea sus-numitului/sus-numitei, pe baza datelor cuprinse în arhiva aflată în păstrarea noastră, spre a-i servi la stabilirea/recalcularea pensiei. Comandantul/Șeful unității, *) Se completează lunar; în situația în care veniturile sunt identice pe mai multe luni, se completează un singur rând, cu întreaga perioadă. 7 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind încetarea, prin acordul părților, a raportului de serviciu al domnului Didilescu Silviu-George, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului Având în vedere cererea domnului Didilescu Silviu-George, precum și prevederile art. 19 alin. (1) lit. b) și ale art. 97 lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, raportul de serviciu al domnului Didilescu Silviu-George, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, încetează prin acordul părților. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 196.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al doamnei Mihaela Arteni, secretar general al Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale Având în vedere Adresa Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale înregistrată sub nr. 20/11.806/D.N.A. din 9 iunie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) și al art. 98 alin. (1) lit. d) și alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Se constată încetarea de drept a raportului de serviciu al doamnei Mihaela Arteni, secretar general al Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, ca urmare a îndeplinirii cumulative a condițiilor de vârstă standard și a stagiului minim de cotizare pentru pensionare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 197.’ 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Nistor Mircea, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Nistor Mircea, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Dâmbovița, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului dezvoltării regionale și turismului. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 198.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Cupșan-Cătălin Vasile, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) și al art. 98 alin. (1) lit. d) și alin. (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Se constată încetarea de drept, începând cu data de 14 iulie 2010, a raportului de serviciu al domnului Cupșan-Cătălin Vasile, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, ca urmare a îndeplinirii cumulative a condițiilor de vârstă standard și a stagiului minim de cotizare pentru pensionare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 199.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 ⁹ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru eliberarea domnului Merschi Anton din funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Apărării Naționale în temeiul art. 15 lit. e) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Merschi Anton se eliberează din funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Apărării Naționale. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 200.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind constatarea suspendării de drept a raportului de serviciu al doamnei Szabo Claudia Ioana, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului Având în vedere Cererea doamnei Szabo Claudia Ioana, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, înregistrată la Secretariatul General al Guvernului sub nr. 20/14.258/D.N.A. din 9 iulie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) și al art. 95 alin. (1) lit. a) și alin. (4) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Se constată suspendarea de drept, începând cu data de 1 august 2010, a raportului de serviciu al doamnei Szabo Claudia Ioana, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 201.’ 10 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28.VI 1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind transferul, la cerere, al domnului Fudulaiche Mircea din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar al municipiului Brăila, in cadrul Primăriei Municipiului Brăila Având în vedere Cererea formulată de domnul Fudulaiche Mircea, înregistrată sub nr. 20/14.956/D.N.A. din 19 iulie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) și al art. 90 alin. (8) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Art. 1. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Fudulaiche Mircea se transferă, la cerere, din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar al municipiului Brăila, în cadrul Primăriei Municipiului Brăila. Art. 2. — Numirea în funcția publică de secretar al municipiului Brăila se va face prin dispoziție a primarului municipiului Brăila. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 202.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de secretar general adjunct al Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale de către domnul îonuț Cristian Negrescu Având în vedere Avizul favorabil nr. 487.030 din 20 iulie 2010 al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici pentru exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice vacante din categoria înalților funcționari publici de secretar general adjunct al Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) și al art. 92 alin. (1¹) și (2) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. —începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul lonuț Cristian Negrescu exercită, cu caracter temporar, funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 27 iulie 2010. Nr. 203.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 11 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI Șl PROTECȚIEI SOCIALE ORDIN pentru aprobarea Procedurii de restructurare și reorganizare la nivelul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale Având în vedere: — prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și a activității instituțiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa; — prevederile art. 99—100, 103 și 106 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare, și al art. lll din Hotărârea Guvernului nr. 728/2010 pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, ministrul muncii, familiei si protecției sociale emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Procedura de restructurare și reorganizare la nivelul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — (1) în cazul încetării raporturilor de serviciu se acordă un preaviz de 30 de zile calendaristice. (2) în perioada de preaviz se poate acorda, după caz, reducerea programului de lucru până la 4 ore zilnic, fără afectarea drepturilor salariale cuvenite. (3) în perioada de preaviz, Direcția resurse umane va pune la dispoziție lista posturilor vacante corespunzătoare existente în cadrul instituției, cu respectarea criteriilor prevăzute la art. 3 din procedură, și va solicita Agenției Naționale a Funcționarilor Publici lista funcțiilor publice vacante. (4) în situația în care pentru posturile vacante corespunzătoare oferite persoanelor aflate în perioada de preaviz optează cel puțin două persoane, se aplică regulile referitoare la desfășurarea examenului conform prezentei proceduri. Art. 3. — (1) Actul administrativ de încetare a raporturilor de serviciu se comunică funcționarului public în termen de 5 zile lucrătoare de la data emiterii. (2) Funcționarii publici ale căror raporturi de serviciu încetează în condițiile prezentului ordin beneficiază de indemnizație de șomaj, conform legii. Art. 4. — Actul administrativ de încetare a raporturilor de serviciu poate fi contestat în termen de 30 de zile calendaristice de la data comunicării la instanța competentă. Art. 5. — Direcția resurse umane va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 6. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan București, 27 iulie 2010. Nr. 614.’ ANEXĂ PROCEDURA de restructurare și reorganizare la nivelul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale Art. 1. — (1) Prezenta procedură reglementează modalitatea de organizare și desfășurare a examenului pentru ocuparea unor posturi din cadrul compartimentelor supuse restructurării/reorganizării, conform legii. (2) Prin compartiment supus restructurării/reorganizării se înțelege acel compartiment a cărui structură organizatorică sau de posturi a fost modificată. (3) în cazul în care, în urma restructurării/reorganizării, în cadrul unui compartiment există mai mulți funcționari publici decât posturi alocate, ocuparea acestora se face prin examen, organizat conform prezentei proceduri, susținut pentru posturi de aceeași categorie, clasă și/sau grad profesional. (4) în cazul în care, în cadrul unui compartiment, astfel cum este definit la alin. (2), există un post de aceeași categorie, clasă și/sau de același grad profesional, ocupat de un singur funcționar public, acesta nu va mai susține proba de examen, păstrându-și postul respectiv. (5) Funcționarii publici preluați din cadrul instituțiilor publice desființate conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și a activității instituțiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa se supun prevederilor prezentei proceduri și se încadrează în categoria personalului supus restructurării și reorganizării. (6) în cazul în care, în cadrul compartimentului supus restructurării/reorganizării, nu mai există posturi de aceeași categorie, clasă și/sau de același grad profesional cu posturile ocupate anterior de funcționarii publici, funcționarilor respectivi li se va acorda preaviz, fără a mai susține examenul prevăzut de prezenta procedură, cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Art. 2. — (1) în termen de maximum 5 zile de la data aprobării prin ordin al ministrului muncii, familiei și protecției sociale a statului de funcții avizat de Agenția Națională a Funcționarilor Publici, aferent structurii organizatorice, prevăzută 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI 1.2010 în Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, cu modificările și completările ulterioare, personalul prevăzut la art. 1 alin. (3) și (5) care face parte din compartimentele supuse restructurării/reorganizării va fi notificat în scris cu privire la posturile pe care poate candida și la examenul ce urmează a fi organizat potrivit prezentei proceduri. (2) Notificarea va fi trimisă la sediul instituției unde își desfășoară activitatea personalul ce trebuie notificat, precum și la domiciliul acestuia, după caz. (3) Personalul notificat în condițiile prevăzute la alin. (1) și (2) are la dispoziție 48 de ore de când a luat cunoștință de notificare pentru a-și exprima în scris opțiunea, în condițiile art. 4 alin. (4), privind participarea la examenul organizat pentru ocuparea posturilor alocate fiecăruia dintre respectivele compartimente supuse restructurării/reorganizării. (4) La expirarea termenului prevăzut la alin. (1) și (3) începe procesul de desfășurare a examenului pentru ocuparea posturilor din compartimentele supuse reorganizării/ restructurării. Art. 3. —în vederea ocupării posturilor alocate respectivului compartiment supus restructurării/reorganizării, la examenul organizat în condițiile prezentei proceduri poate participa numai personalul notificat din compartimentele supuse restructurării/reorganizării și care și-a exprimat opțiunea în termenul prevăzut la art. 2 alin. (3), cu respectarea următoarelor criterii: a) categoria, clasa și, după caz, gradul profesional ale funcționarului public; b) îndeplinirea criteriilor specifice stabilite pentru funcția publică; c) pregătirea profesională; d) să fi desfășurat activități similare. Art. 4. — (1) Examenul prevăzut la art. 1 constă în 3 etape succesive, după cum urmează: a) selecția cererilor, respectiv a dosarelor de înscriere, după caz; b) proba scrisă; c) interviul. (2) Se pot prezenta la următoarea probă numai candidații declarați admiși la proba precedentă. (3) Posturile pentru care se organizează examen, condițiile de participare la examen și de desfășurare a examenului, bibliografia și alte date necesare înscrierii și desfășurării examenului se afișează la sediul instituției unde se desfășoară examenul și vor fi postate pe pagina de internet a acesteia, cu cel puțin 3 zile înainte de data stabilită pentru desfășurarea probei scrise. (4) în vederea participării la examen, în termenul prevăzut la art. 2, candidații depun sau, după caz, transmit, pe fax sau pe e-mail, la compartimentul de resurse umane din Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, o cerere de înscriere la examen semnată, întocmită conform modelului care va fi publicat pe pagina de internet a ministerului, însoțită, după caz, de dosarul prevăzut la art. 9. (5) Personalului prevăzut la art. 1 alin. (3), care nu și-a exprimat opțiunea în condițiile alin. (4) și ale art. 2 sau care nu a promovat examenul organizat conform prezentei proceduri, i se acordă preaviz, conform prevederilor legale. Art. 5. — (1) în vederea organizării și desfășurării examenului prevăzut la art. 1, prin ordin al ministrului muncii, familiei și protecției sociale se constituie comisii de examen alcătuite din 5 membri, dintre care un reprezentant al Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și un reprezentant al sindicatului sau comisiei paritare, după caz, respectiv comisii de soluționare a contestațiilor alcătuite din 3 membri. (2) Fiecare comisie de examen, respectiv comisie de soluționare a contestațiilor are un secretar, numit prin actul prevăzut la alin. (1). (3) în situația în care Agenția Națională a Funcționarilor Publici și/sau sindicatul sau comisia paritară, după caz, nu și-au desemnat reprezentanții în comisie, locul acestora va fi ocupat de câte o persoană nominalizată de ministrul muncii, familiei și protecției sociale. Art. 6. — (1) Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluționare a contestațiilor persoana care se află în următoarele cazuri de conflict de interese: a) are relații cu caracter patrimonial cu oricare dintre candidați sau interesele patrimoniale ale sale ori ale soțului sau soției pot afecta imparțialitatea și obiectivitatea evaluării; b) este soț, soție, rudă sau afin până la gradul al IV-lea inclusiv cu oricare dintre candidați ori cu un alt membru al comisiei de examen sau al comisiei de soluționare a contestațiilor. (2) Nu poate fi desemnată membru în comisia de examen sau în comisia de soluționare a contestațiilor persoana care a fost sancționată disciplinar, dacă sancțiunea aplicată nu a fost radiată, conform legii. (3) Calitatea de membru în comisia de examen este incompatibilă cu calitatea de membru în comisia de soluționare a contestațiilor. Art. 7. — (1) Situațiile de incompatibilitate, precum și situațiile de conflict de interese prevăzute la art. 6 se sesizează de persoana în cauză, de oricare dintre candidați sau de orice altă persoană interesată, în orice moment al organizării și desfășurării examenului. (2) Membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluționare a contestațiilor au obligația să informeze, în scris, cu celeritate, persoanele care i-au desemnat cu privire la orice conflict de interese care a intervenit sau ar putea interveni. în aceste cazuri, membrii comisiei de examen sau ai comisiei de soluționare a contestațiilor au obligația să se abțină de la participarea ori de la luarea vreunei decizii cu privire la examenul în cadrul căruia a intervenit conflictul de interese. (3) în cazul constatării existenței unei situații de incompatibilitate sau conflict de interese, actul de desemnare a membrilor comisiei se modifică în mod corespunzător, în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data constatării, prin înlocuirea membrului aflat în respectiva situație. (4) în cazul în care situația de incompatibilitate sau conflictul de interese se constată ulterior desfășurării uneia dintre etapele examenului, procedura de desfășurare a examenului se reia cu noua componență a comisiei. Art. 8. — (1) Comisia de examen are următoarele atribuții principale: a) selectează cererile, respectiv dosarele candidaților, după caz; b) stabilește subiectele pentru proba scrisă; c) stabilește planul interviului și participă la interviu; d) stabilește baremul de notare, notează proba scrisă și interviul pentru fiecare candidat; e) transmite secretarului comisiei rezultatele selecției cererilor, respectiv dosarelor și, după caz, ale examenului, cu mențiunea admis/respins, pentru a fi comunicate candidaților. (2) Comisia de soluționare a contestațiilor are următoarele atribuții principale: a) soluționează contestațiile depuse de candidați cu privire la selecția dosarelor; b) soluționează contestațiile depuse de candidați cu privire la notarea probei scrise și a interviului; c) transmite secretarului comisiei rezultatele contestațiilor pentru a fi comunicate candidaților. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 13 (3) Secretarul comisiei de examen are următoarele atribuții principale: a) centralizează și primește cererile de înscriere la examen, respectiv dosarele candidaților, după caz; b) convoacă membrii comisiei de examen; c) întocmește procesul-verbal de desfășurare a examenului; d) asigură transmiterea către candidați a rezultatelor selecției dosarelor și, după caz, ale examenului, prin afișarea acestora la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz; e) îndeplinește orice sarcini specifice necesare pentru buna desfășurare a examenului. (4) Secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor are următoarele atribuții principale: a) convoacă membrii comisiei de soluționare a contestațiilor; b) asigură transmiterea rezultatelor contestațiilor candidaților, prin afișarea acestora la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz; c) îndeplinește orice sarcini specifice necesare pentru buna desfășurare a examenului. Art. 9. — (1) în vederea participării la examen, candidații depun cererea prevăzută la art. 4 și, după caz, dosarul de examen, care va conține în mod obligatoriu: a) copia actului de identitate; b) copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; c) copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcției publice. (2) în termen de maximum două zile de la data expirării termenului de depunere a cererii și, după caz, a dosarelor, comisia de examen are obligația de a selecta dosarele de examen pe baza îndeplinirii condițiilor de participare la examen. (3) Rezultatele selectării dosarelor de înscriere se afișează de către secretarul comisiei de examen, cu mențiunea „admis’7„respins”, însoțită de motivul respingerii dosarului, la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, în termenul prevăzut la alin. (2). (4) Până la expirarea termenului stabilit pentru primirea și selecția cererilor, respectiv a dosarelor, după caz, membrii comisiei de examen pot solicita candidaților informații sau alte documente relevante, pentru desfășurarea examenului. (5) în termen de cel mult o zi de la data afișării rezultatelor selecției dosarelor, candidatul poate depune eventuale contestații la secretariatul comisiei de examen, contestații care se soluționează de către comisia de contestații în cel mult 12 ore de la înregistrarea acestora. Art. 10. — Pentru etapele examenului, punctajele se stabilesc după cum urmează: a) pentru proba scrisă punctajul este de maximum 100 de puncte; b) pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte. Art. 11. — (1) Proba scrisă se susține de către candidații ale căror cereri, respectiv dosare au fost declarate admise și constă în rezolvarea unor teste-grilă. (2) Testele-grilă se stabilesc pe baza bibliografiei și au ca scop testarea cunoștințelor teoretice necesare ocupării funcției pentru care se organizează examenul. (3) în cadrul probei scrise se testează, în mod obligatoriu, cunoștințele generale ale candidatului în domeniul administrației publice. Art. 12. — (1) Comisia de examen stabilește subiectele și alcătuiește seturile de întrebări pentru proba scrisă, în ziua în care se desfășoară proba scrisă. (2) Membrii comisiei de examen răspund individual pentru asigurarea confidențialității subiectelor propuse. (3) Seturile de întrebări se semnează de toți membrii comisiei de examen și se închid în plicuri sigilate, purtând ștampila compartimentului de resurse umane. (4) Comisia de examen stabilește punctajul maxim pentru fiecare subiect, care se comunică odată cu subiectele. (5) Până la ora stabilită pentru terminarea probei scrise a examenului, membrii comisiei de examen au obligația de a stabili baremul detaliat de corectare a subiectelor. Acesta se afișează la locul desfășurării examenului, anterior corectării lucrărilor. Art. 13. — (1) Durata probei scrise se stabilește de comisia de examen în funcție de gradul de dificultate și complexitate al subiectelor, fără a depăși o oră și jumătate. (2) La ora stabilită pentru începerea probei scrise, comisia de examen prezintă candidaților seturile de subiecte și invită un candidat să extragă un plic cu subiectele de examen. (3) Candidatul care a extras plicul cu subiectele îl înmânează președintelui comisiei de examen, care îl deschide și comunică subiectele candidaților participanți la examen. (4) După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul în sala de examen a candidaților care întârzie sau ale oricăror alte persoane, în afara membrilor comisiei de examen, precum și a persoanelor care asigură secretariatul comisiei de examen, respectiv supravegherea desfășurării probei. (5) în încăperea în care are loc proba scrisă, pe toată perioada derulării acesteia, inclusiv a formalităților prealabile și a celor ulterioare finalizării probei, candidaților nu le este permisă deținerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanță. (6) Nerespectarea dispozițiilor prevăzute la alin. (4) atrage eliminarea candidatului din proba de examen. Dacă constată încălcarea acestor dispoziții, comisia de examen elimină candidatul din sală, înscrie pe lucrare mențiunea „anulat” și consemnează cele întâmplate în procesul-verbal. (7) Sub sancțiunea anulării lucrărilor scrise, acestea se redactează doar pe seturile de hârtie asigurate de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale, purtând pe fiecare filă ștampila compartimentului de resurse umane. După înscrierea de către candidat a numelui și a prenumelui în colțul din dreapta a primei file, acesta se lipește astfel încât datele înscrise să nu poată fi identificate și se aplică ștampila compartimentului de resurse umane. (8) La finalizarea lucrării ori la expirarea timpului alocat probei scrise, candidatul are obligația de a preda comisiei de examen lucrarea scrisă și de a semna borderoul special întocmit în acest sens. Art. 14. — (1) Anterior începerii corectării lucrărilor la proba scrisă, fiecare lucrare va fi numerotată. (2) Lucrările de la proba scrisă se corectează sigilate. (3) Punctajele se acordă de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare lucrare scrisă, și se notează în procesul-verbal al examenului. Acordarea punctajului final pentru proba scrisă se face pe baza mediei aritmetice a punctajelor acordate de fiecare membru al comisiei de examen. (4) Lucrările care prezintă însemnări în scopul identificării candidaților se anulează și nu se mai corectează. Mențiunea „anulat” se înscrie atât pe lucrare, cât și pe borderoul de notare și pe centralizatorul nominal, consemnându-se aceasta în procesul-verbal al examenului. (5) în situația în care pentru o lucrare se înregistrează diferențe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen, lucrarea se recorectează de către toți membrii acesteia. Procedura recorectării se reia ori de câte ori se constată că există diferențe mai mari de 10 puncte între punctajele acordate de membrii comisiei de examen. 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI 1.2010 (6) Se interzice desigilarea lucrărilor anterior recorectării în condițiile prevăzute la alin. (5). Art. 15. — (1) Lucrările scrise se desigilează după acordarea punctajelor finale la proba scrisă cu respectarea prevederilor art. 14 alin. (3) și (5). (2) Punctajele obținute de fiecare dintre candidați la proba scrisă și mențiunea „admis” ori „respins” se afișează la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz, în termenul prevăzut la art. 16. (3) în vederea depunerii și soluționării eventualelor contestații, afișarea rezultatelor la proba scrisă se realizează cu cel puțin 24 de ore anterior susținerii probei interviului. (4) Sunt declarați admiși la proba scrisă și au dreptul să susțină interviul candidații care au obținut minimum 50 de puncte. Art. 16. — (1) Proba scrisă se notează de la 0 la 100 de puncte, candidatul declarat „admis” fiind cel care a obținut minimum 50 de puncte. (2) Rezultatele probei scrise se afișează în cel mult 24 de ore la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia. (3) în termen de cel mult o zi de la data afișării rezultatelor, candidatul poate depune eventuale contestații la secretariatul comisiei, contestații care se soluționează de către comisia de contestații în cel mult 12 ore de la înregistrarea acestora. Art. 17. — (1) Proba interviului poate fi susținută doar de către candidații declarați admiși la proba scrisă. (2) Interviul se realizează conform planului de interviu, întocmit de comisia de examen în ziua desfășurării acestei probe, pe baza criteriilor de evaluare. Criteriile de evaluare pentru stabilirea planului de interviu sunt: a) abilitățile de comunicare; b) capacitatea de analiză; c) abilitățile impuse de funcție; d) motivația candidatului; e) comportamentul în situațiile de criză. Art. 18. — (1) Interviul se susține, de regulă, după expirarea termenului de depunere sau de soluționare a contestațiilor, după caz. (2) Data și ora susținerii interviului se afișează prin grija secretariatului comisiei de examen. Art. 19. — (1) în cadrul interviului, membrii comisiei de examen vor adresa întrebări candidatului, cu excepția celor privind opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicală, religie, etnie, starea materială, originea socială sau care pot constitui discriminare pe criterii de sex. (2) întrebările și răspunsurile la interviu se consemnează în scris în anexa la procesul-verbal al examenului. Procesul-verbal se semnează de către membrii comisiei de examen și de către candidat. Art. 20. — (1) Interviul se notează pe baza criteriilor prevăzute la art. 17 alin. (2) și a punctajelor maxime stabilite de comisia de examen pentru aceste criterii, prin planul de interviu. (2) Membrii comisiei de examen acordă punctaje pentru fiecare dintre criteriile prevăzute la art. 17 alin. (2). Punctajele se acordă individual de către fiecare membru al comisiei de examen, pentru fiecare candidat, și se notează în borderoul de notare. (3) Prevederile art. 14 alin. (3) și (5) se aplică în mod corespunzător pentru stabilirea punctajului final la interviu al fiecărui candidat. (4) Punctajele finale obținute de fiecare dintre candidați la interviu, cu mențiunea „admis” ori „respins”, se afișează la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz, în termenul prevăzut la art. 16. Art. 21. — (1) Punctajul final al examenului se calculează ca medie aritmetică a punctajelor finale obținute la proba scrisă și la interviu. (2) Punctajele finale ale examenului, în ordine descrescătoare, sunt înscrise într-un centralizator nominal, în care se menționează pentru fiecare candidat punctajul obținut la fiecare dintre probele examenului. Centralizatorul nominal se semnează pe fiecare pagină de fiecare dintre membrii comisiei de examen. (3) Comunicarea punctajelor finale ale examenului, cu mențiunea „admis” sau „respins”, se face în termen de maximum două zile de la data susținerii ultimei probe, prin afișare la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz. (4) Se consideră admis la examen candidatul care a obținut cel mai mare punctaj dintre candidații care au concurat pentru aceeași funcție, cu condiția ca aceștia să fi obținut punctajul minim necesar, potrivit prevederilor prezentei proceduri. (5) La punctaje egale are prioritate candidatul care a obținut punctajul cel mai mare la proba scrisă, iar dacă egalitatea se menține, candidații aflați în această situație vor fi invitați la un nou interviu, în urma căruia comisia de examen va decide asupra candidatului admis, cu respectarea termenului prevăzut la alin. (3). Art. 22. — Candidații nemulțumiți de rezultatele finale pot depune contestații în termen de o zi lucrătoare de la data afișării acestora. Art. 23. — Comisia de soluționare a contestațiilor admite contestația și poate modifica punctajul final acordat de comisia de examen, în situația în care constată una dintre următoarele situații: a) punctajele de la proba scrisă nu au fost acordate potrivit baremului și răspunsurilor din lucrarea scrisă; b) punctajele de la interviu nu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate și răspunsurilor candidaților în cadrul interviului. Art. 24. — Contestația se respinge în situația în care comisia de contestații constată una dintre următoarele situații: a) punctajele de la proba scrisă au fost acordate potrivit baremului și răspunsurilor din lucrarea scrisă; b) punctajele de la interviu au fost acordate potrivit planului de interviu, întrebărilor formulate și răspunsurilor candidaților în cadrul interviului. Art. 25. — Comunicarea rezultatelor la contestațiile depuse de candidați se face prin afișare la sediul instituției unde se desfășoară examenul și pe site-ul acesteia, după caz, imediat după soluționarea acestora. Art. 26. — (1) La finalizarea examenului, respectiv la expirarea termenului de depunere a contestațiilor ori de soluționare a acestora se întocmește un proces-verbal privind desfășurarea examenului și rezultatele obținute de candidați, care se semnează de membrii comisiei de examen și de secretarul acesteia. (2 ) La procesul-verbal privind desfășurarea examenului se anexează rezultatele probei scrise, ale interviului, rezultatele finale ale examenului, precum și, după caz, rezultatele contestațiilor depuse. Art. 27. — în situația în care termenele prevăzute în prezenta procedură expiră în zile nelucrătoare, acestea se prelungesc până la finalul primei zile lucrătoare care urmează. Art. 28. — Raporturile de serviciu ale funcționarilor publici din compartimentele supuse restructurării/reorganizării care nu se înscriu sau nu se prezintă la examenul organizat vor înceta, cu respectarea prevederilor legale. Art. 29. — Prezenta procedură se poate aplica, după caz, și la nivelul instituțiilor aflate în subordinea, sub autoritatea sau în coordonarea ministerului. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 527/28. VI I.2010 15 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ ORDIN privind modificarea anexei nr. 1 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.101/2010 pentru aprobarea Procedurii de organizare și funcționare a Registrului operatorilor intracomunitari, precum și pentru aprobarea modelului si conținutului unor formulare în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, al art. 158² din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările și completările ulterioare, al art. 7, art. 78 alin. (3), art. 228 alin. (2) și al art. 219² din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Art. I. — Anexa nr. 1 la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 2.101/2010 pentru aprobarea Procedurii de organizare și funcționare a Registrului operatorilor intracomunitari, precum și pentru aprobarea modelului și conținutului unor formulare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 429 din 25 iunie 2010, se modifică după cum urmează: 1. La capitolul II secțiunea 1, punctul 4 va avea următorul cuprins: „4 . (1) în cazul în care în certificatele de cazier judiciar este înscrisă punerea în mișcare a acțiunii penale față de oricare dintre asociați sau administratori, contribuabilii trebuie să prezinte documente eliberate de organele de urmărire penală, din care să rezulte dacă acțiunea penală este sau nu este în legătură cu operațiunile prevăzute la art. 158² alin. (1) din Codul fiscal. (2 ) în cazul în care în certificatele de cazier judiciar este înscrisă punerea în mișcare a acțiunii penale față de oricare dintre asociați sau administratori și s-a dispus trimiterea în judecată, contribuabilii trebuie să prezinte documente eliberate de organele competente, din care să rezulte dacă acțiunea penală este sau nu este în legătură cu operațiunile prevăzute la art. 158² alin. (1) din Codul fiscal.” 2. La capitolul II secțiunea 1, punctul 5 va avea următorul cuprins: „5 . (1) în cazul în care în certificatele de cazier judiciar sunt înscrise infracțiuni și/sau alte date, contribuabilul va prezenta copiile legalizate ale hotărârilor judecătorești prin care au fost stabilite respectivele infracțiuni și/sau alte documente eliberate de organele competente, precum și documentul emis de serviciul/compartimentul juridic din cadrul direcției generale a finanțelor publice coordonatoare a organului fiscal competent sau, după caz, din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în cazul marilor contribuabili, din care să rezulte dacă infracțiunea este sau nu în legătură cu operațiunile prevăzute la art. 158² alin. (1) din Codul fiscal. (2 ) Serviciul/Compartimentul juridic va emite documentul care va fi semnat de șeful serviciului/compartimentului juridic și de conducătorul organului din care face parte acest serviciu/compartiment, în maximum 5 zile de la data depunerii de către contribuabil a documentelor prevăzute la alin. (1).” Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. III. — Direcția generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcția generală juridică, Direcția generală de tehnologia informației și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili, precum și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. p. Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Mihai Gogancea-Vătășoiu București, 23 iulie 2010. Nr. 2.221. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 7 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. Cristina-Gabriela F. Popescu Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locația București EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00’.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 445130 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 527/28.VII.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495