MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 512 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE ⁷⁷ > Joi, 22 iulie 2010 SUMAR Nr. Pagina ORDONANȚE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 15. — Ordonanță privind unele măsuri de reorganizare a activităților de tineret și sport ........................... 2 588. — Hotărâre privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.680/2008 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind asigurarea dezvoltării economice durabile.................................................... 3-4 654. — Hotărâre privind suplimentarea bugetului Ministerului Justiției din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010 .... 5 728. — Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale .................................................... 6-9 729. — Hotărâre pentru aprobarea unui ajutor acordat Republicii Moldova constând în principalele materiale de construcții necesare pentru reconstrucția și repararea unor case afectate de calamitățile naturale din 2010 ...................................’............. 10-11 Nr. Pagina 730. — Hotărâre privind acordarea de către România a unui ajutor de urgentă, cu titlu gratuit, pentru Republica Moldova ....................................................... 12 731. — Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 364/2010 privind aprobarea cifrelor de școlarizare pentru învățământul preuniversitar și superior de stat în anul școlar/universitar 2010—2011 .......................... 13 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 2. 007. — Ordin al ministrului finanțelor publice privind aprobarea Deciziei Comisiei fiscale centrale nr. 1/2010................................................ 14 ACTE ALE CASEI NAȚIONALE DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE 627. — Ordin pentru aprobarea Metodologiei de control privind modul de eliberare a certificatelor de concediu medical în condițiile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate ...... 14-16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI 1.2010 ORDONANȚE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 9 9 GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ privind unele măsuri de reorganizare a activităților de tineret și sport în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. VI poziția 3 din Legea nr. 138/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Art. 1. — Se înființează direcțiile județene pentru sport și tineret, respectiv Direcția pentru Sport și Tineret a Municipiului București ca urmare a comasării prin fuziune a direcțiilor pentru tineret județene, respectiv a municipiului București cu direcțiile pentru sport județene, respectiva municipiului București, servicii publice deconcentrate ale Autorității Naționale pentru Sport și Tineret, cu personalitate juridică, finanțate din venituri proprii și subvenții acordate de la bugetul de stat. Art. 2. — (1) Organizarea și funcționarea, numărul de posturi, atribuțiile structurilor rezultate din reorganizarea prin comasare a instituțiilor publice prevăzute la art. 1 se reglementează prin hotărâre a Guvernului. (2) Actul normativ prevăzut la alin. (1) se supune spre aprobare Guvernului în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe. Acesta va reglementa și situația patrimoniului instituțiilor publice desființate. Art. 3. — (1) în termen de 60 de zile de la data înființării direcțiilor județene pentru sport și tineret și a Direcției pentru Sport și Tineret a Municipiului București se vor definitiva măsurile de reducere a numărului de personal în limitele stabilite prin hotărâre a Guvernului și conform noilor state de funcții. (2) încadrarea personalului în numărul de posturi aprobat și pe noile funcții din instituția care îl preia, precum și stabilirea drepturilor salariale aferente se realizează cu respectarea regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de funcții. (3) încetarea raporturilor de muncă sau de serviciu ale personalului, ca urmare a reorganizării potrivit prezentei ordonanțe, se face cu respectarea procedurilor legale aplicabile categoriei de personal din care face parte și a prevederilor legale privind protecția socială. Art. 4. — (1) Conducerea direcțiilor județene pentru sport și tineret, respectiv a Direcției pentru Sport și Tineret a Municipiului București este asigurată de un director executiv numit în condițiile legii prin ordin al președintelui Autorității Naționale pentru Sport și Tineret. (2) în exercitarea atribuțiilor sale, directorul executiv poate fi ajutat de un adjunct, numit în condițiile legii prin ordin al președintelui Autorității Naționale pentru Sport și Tineret. (3) Personalul direcțiilor județene pentru sport și tineret, respectiv al Direcției pentru Sport și Tineret a Municipiului București este format din funcționari publici și personal contractual. Art. 5. — (1) Patrimoniul direcțiilor pentru tineret județene, al direcțiilor pentru sport județene, precum și cel al Direcției pentru Tineret a Municipiului București și al Direcției pentru Sport a Municipiului București se preiau de direcțiile județene pentru sport și tineret și de Direcția pentru Sport și Tineret a Municipiului București pe baza bilanțului contabil de închidere al instituțiilor care predau, însoțit de balanța de verificare sintetică, contul de rezultat patrimonial, situația fluxurilor de trezorerie și celelalte anexe, ce se întocmesc la finele anului, împreună cu protocolul de predare-preluare, încheiat în termen de 10 zile de la data intrării in vigoare a actului normativ prevăzut la art. 2 alin. (1). (2) Protocoalele de predare-preluare încheiate în aplicarea prevederilor prezentei ordonanțe vor cuprinde și creditele bugetare rămase neutilizate, precum și drepturile și obligațiile instituțiilor care se desființează. Art. 6. — Se abilitează Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului să introducă modificările determinate de aplicarea prevederilor prezentei ordonanțe în volumul și structura bugetelor instituțiilor publice finanțate parțial din venituri proprii. Art. 7. —în cuprinsul actelor normative, sintagmele „direcții pentru sport județene, respectiv a municipiului București” și „direcții pentru tineret județene, respectiv a municipiului București” se înlocuiesc cu sintagma „direcții județene pentru sport și tineret, respectiv Direcția pentru Sport și Tineret a Municipiului București”. Art. 8. — La data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe se abrogă: a) art. 7 și 8 din Legea tinerilor nr. 350/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 648 din 27 iulie 2006, cu modificările ulterioare; b) art. 19 din Legea educației fizice și sportului nr. 69/2000, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 200 din 9 mai 2000, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, Marko Bela Ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului, Daniel Petru Funeriu Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 14 iulie 2010. Nr. 15. ’ 3 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 1.680/2008 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind asigurarea dezvoltării economice durabile în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Hotărârea Guvernului nr. 1.680/2008 pentru instituirea unei scheme de ajutor de stat privind asigurarea dezvoltării economice durabile, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 897 din 30 decembrie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 2 va avea următorul cuprins: „Art. 2. — Prevederile prezentei scheme se aplică întreprinderilor care sunt înregistrate conform Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care investesc în România și se încadrează în una dintre următoarele categorii: a) realizează o investiție inițială cu o valoare care se încadrează între 10 și 20 milioane euro inclusiv, echivalent în lei, și creează minimum 100 de noi locuri de muncă ca urmare a realizării investiției inițiale; b) realizează o investiție inițială cu o valoare care se încadrează între 20 și 30 milioane euro inclusiv, echivalent în lei, și creează minimum 200 de noi locuri de muncă ca urmare a realizării investiției inițiale; c) realizează o investiție inițială cu o valoare care depășește 30 milioane euro, echivalent în lei, și creează minimum 300 de noi locuri de muncă ca urmare a realizării investiției inițiale.” 2. La articolul 12, alineatul (6) va avea următorul cuprins: „(6) Numărul total estimat al întreprinderilor care urmează să beneficieze de ajutor de stat în temeiul prezentei scheme este de 125, numărul mediu anual de beneficiari fiind de 25.” 3. în anexa nr. 2, la capitolul I „Acordarea ajutorului de stat regional pentru investiția inițială”, punctul 2 va avea următorul cuprins: „2. Investiția inițială reprezintă o investiție în active corporale și necorporale, amplasate în același perimetru, referitoare la: înființarea unei noi unități, extinderea unei unități existente, diversificarea producției unei unități pe noi piețe de produse sau la o schimbare fundamentală a ansamblului procesului de producție a unei unități existente.” 4. în anexa nr. 3, la capitolul III „Criterii de eligibilitate”, litera b) va avea următorul cuprins: ,,b) intenționează să realizeze o investiție inițială care se încadrează în una dintre categoriile prevăzute la art. 2 lit. a)—c) din hotărâre;”. 5. în anexa nr. 3, la capitolul III „Criterii de eligibilitate”, litera i) se abrogă. 6. în anexa nr. 3, la capitolul V „Procedură de acordare a alocării specifice individuale” punctul 2 „înregistrarea, evaluarea și selecția beneficiarilor”, subpunctul 2.12 va avea următorul cuprins: „2.12. în cazul prevăzut la subpct. 2.11 lit. a), la evaluarea documentației depuse de întreprindere, unitatea de implementare a schemei are în vedere: caracteristicile investiției, gradul de îndeplinire a indicatorilor prevăzuți în anexa nr. 4, amplasamentul acesteia, indicatorii economico-financiari corespunzători zonei/județului (PIB/locuitor și rata șomajului) în care se realizează investiția, limita plafoanelor bugetare aferente perioadei de derulare a prezentei scheme de ajutor de stat. în urma acestei evaluări se stabilește nivelul intensității ajutorului de stat fără a depăși 40% în regiunea de dezvoltare 8 București — Ilfov și de 50% în celelalte regiuni.” 7. în anexa nr. 3, la capitolul V „Procedură de acordare a alocării specifice individuale” punctul 5 „Revocarea acordului pentru finanțare”, subpunctul 5.1 va avea următorul cuprins: „5.1. întreprinderile solicitante sunt obligate să demareze și să finalizeze proiectul de investiții pentru care au solicitat finanțare în termenele prevăzute în planul de investiții care a stat la baza emiterii acordului pentru finanțare.” 8. în anexa nr. 3, la capitolul V „Procedură de acordare a alocării specifice individuale” punctul 5 „Revocarea acordului pentru finanțare”, subpunctul 5.4 va avea următorul cuprins: „5.4. Acordul pentru finanțare se revocă în situația în care: a) întreprinderea procedează la orice altă modificare a proiectului de investiții decât cea prevăzută la subpct. 5.2; b) întreprinderea nu a demarat proiectul de investiții în termenul prevăzut în planul de investiții; c) întreprinderea nu a finalizat proiectul de investiții în termenul prevăzut în planul de investiții; d) întreprinderea nu a informat Ministerul Finanțelor Publice conform subpct. 5.2.” 9. Formularul nr. 2 la procedură „Acord pentru finanțare” se modifică și se înlocuiește cu formularul prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Șeful Departamentului pentru Afaceri Europene, Bogdan Mănoiu București, 23 iunie 2010. Nr. 588.’ 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VII.2010 ANEXĂ (Formularul nr. 2 la procedură) MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ---------------------------------- UNITATEA DE IMPLEMENTARE Data ........................................... Numărul............................................................... ACORD PENTRU FINANȚAREi DESTINATAR: Denumirea întreprinderii:.......... Data înregistrării întreprinderii:. Nr. de înmatriculare la oficiul registrului comerțului:. Codul de identificare fiscală:................ Adresa:....................................... Telefon:...................................... Fax:.......................................... E-mail:....................................... Ca urmare cererii dumneavoastră nr............din data de........vă comunicăm prin prezenta acordul pentru finanțarea următoarelor costuri eligibile aferente proiectului: Denumirea activității Tipul de cheltuială eligibilă pentru care se Valoarea costurilor eligibile Valoarea finanțării aprobate solicită finanțare An I An II An III An IV An V TOTAL An I An II An III An IV An V TOTAL □ a) Costuri eligibile pentru realizarea de investiții în active corporale2: □ Construcții industriale (cu caracter productiv) □ Instalații tehnice și mașini □ Alte instalații, utilaje și Realizarea de mobilier industrial investiții în □ b) Costuri eligibile pentru active realizarea de investiții în corporale și active necorporale3: necorporale □ Costuri cu transfer de tehnologie prin dobândirea drepturilor de proprietate intelectuală: brevet de invenție, licențe, a know-how-lui sau a cunoștințelor tehnice nebrevetate □ c) Costuri salariale cu personalul nou-angajat Crearea de în urma realizării noi locuri de proiectului de investiții muncă pe o perioadă de 2 ani: □ Costuri cu salariul brut □ Costuri cu asigurările sociale obligatorii TOTAL: Mențiuni speciale...................... Ministrul finanțelor publice, ¹ Se completează de către unitatea de implementare. ² Reprezintă orice investiții în active corporale ce se referă la crearea unei noi unități, extinderea unei unități existente sau angajarea într-o activitate ce implică o schimbare fundamentală a produsului sau procesului de producție al unei unități existente, mai ales prin raționalizare, diversificare sau modernizare. 3 Reprezintă orice investiții în transfer de tehnologie, prin dobândirea drepturilor de brevet de invenție, a licențelor, a know-how-lui sau a cunoștințelor tehnice nebrevetate. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI 5 HOTĂRÂRE privind suplimentarea bugetului Ministerului Justiției din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010 în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 30 alin. (2) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă suplimentarea bugetului Ministerului Justiției din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, cu suma de 7.500 mii lei, la capitolul 61.01 „Ordine publică și siguranță națională”, la titlul VI „Transferuri între unități ale administrației publice”, pentru Administrația Națională a Penitenciarelor, pentru bunuri și servicii. Art. 2. — Ordonatorul principal de credite răspunde de modul de utilizare, în conformitate cu dispozițiile legale, a sumei prevăzute la art. 1. Art. 3. — Ministerul Finanțelor Publice este autorizat să introducă, la propunerea ordonatorului principal de credite, modificările corespunzătoare în structura bugetului de stat și în volumul și structura bugetului Ministerului Justiției pe anul 2010. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul justiției, Cătălin Marian Predoiu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 7 iulie 2010. Nr. 654. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI 1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 2 și 5 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și a activității instituțiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 41 din 23 ianuarie 2009, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 3, alineatul (1), punctul 11 se modifică și va avea următorul cuprins: „11. elaborează politicile și planurile naționale de acțiune ale Guvernului în domeniul egalității de șanse între femei și bărbați și coordonează aplicarea acestora;”. 2. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 11 se introduc două noi puncte, punctele 11¹ și 11², cu următorul cuprins: „11¹. primește reclamații/plângeri privind încălcarea dispozițiilor normative, referitoare la principiul egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați și al nediscriminării după criteriul sex, de la persoane fizice, persoane juridice, instituții publice și private și le transmite instituțiilor competente în vederea soluționării și aplicării sancțiunii; 11². avizează proiectele de acte normative, inițiate de celelalte ministere și de alte organe de specialitate ale administrației publice centrale, în vederea integrării și respectării principiului egalității de șanse și de tratament între femei și bărbați;”. 3. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 24 se introduc nouăsprezece noi puncte, punctele 24¹—24¹⁹, cu următorul cuprins: „2 4¹. elaborează și fundamentează programe în domeniul protecției familiei și pentru prevenirea și combaterea violenței în familie și în domeniul protecției și promovării drepturilor copilului; 24². monitorizează respectarea drepturilor copilului și recomandă autorităților centrale sau locale luarea măsurilor care se impun; 24³. centralizează și sintetizează informațiile referitoare la respectarea principiilor și normelor stabilite de Convenția cu privire la drepturile copilului, ratificată prin Legea nr. 18/1990, republicată, cu modificările ulterioare, și urmărește și ia măsurile necesare pentru punerea în aplicare a recomandărilor Comitetului privind drepturile copilului; 24⁴. coordonează și îndrumă metodologic activitățile serviciilor destinate prevenirii separării copilului de părinții săi și ale celor de protecție specială a copilului, precum și activitățile desfășurate de comisiile pentru protecția copilului; 24⁵. elaborează standarde, norme metodologice și proceduri de lucru pentru serviciile care asigură prevenirea separării copilului de părinții săi, protecția specială a copilului și tânărului, precum și pentru protecția familiei, a victimelor violenței în familie și pentru cele destinate agresorilor; 24⁶. elaborează metodologia de licențiere și criteriile de evaluare a serviciilor destinate prevenirii separării copilului de părinții săi, protecției speciale a copilului și tânărului și victimelor violenței în familie și licențiază aceste servicii; 24⁷. coordonează și îndrumă metodologic activitățile de sprijinire a familiei și victimelor violenței în familie, precum și ale serviciilor destinate acestora; 24⁸. acționează pentru promovarea alternativelor de tip familial la protecția instituționalizată a persoanelor cu handicap; 24⁹. monitorizează respectarea drepturilor persoanelor cu handicap, inclusiv a realizării accesibilităților; 24¹⁰. elaborează, coordonează și monitorizează implementarea strategiei naționale în domeniul handicapului/dizabilității, precum și a planului național de acțiune; 24¹¹. avizează persoanele juridice de drept public sau de drept privat să desfășoare activități în domeniul protecției persoanelor cu handicap și să înființeze instituții de asistență socială pentru persoanele cu handicap; 24¹². evaluează necesarul și calitatea serviciilor, stabilește planuri de dezvoltare a serviciilor pe baza nevoilor persoanelor cu handicap; 24¹³. inițiază și elaborează metodologii, norme, instrucțiuni și alte documente necesare pentru îmbunătățirea calității serviciilor destinate persoanelor cu handicap; 24¹⁴. realizează coordonarea metodologică a instituțiilor de asistență socială pentru persoanele cu handicap; 24¹⁵. avizează proiecte de acte normative referitoare la domeniul și problematica handicapului/dizabilității; 24¹⁶. asigură dezvoltarea activității specifice organizațiilor neguvernamentale ale persoanelor cu handicap prin subvențiile acordate conform Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 24¹⁷. autorizează unitățile protejate și monitorizează respectarea condițiilor de autorizare; 24¹⁸. colectează, prelucrează și diseminează date statistice în domeniul de activitate al ministerului; 24¹⁹. elaborează, implementează și monitorizează sistemul de evaluare a persoanelor cu handicap; coordonează și monitorizează activitatea comisiilor de evaluare a persoanelor cu handicap.” MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI1.2010 7 4. La articolul 3 alineatul (1), după punctul 73 se introduc cincisprezece noi puncte, punctele 74—88, cu următorul cuprins: „7 4. controlează, prin Corpul inspectorilor sociali, aplicarea corectă și unitară a legilor și a altor acte normative care reglementează domeniul asistenței sociale; 75. elaborează planul anual de inspecție pentru implementarea politicii în domeniul asistenței sociale; 76. elaborează metode și proceduri unitare de inspecție; 77. controlează respectarea standardelor de calitate în acordarea serviciilor sociale publice și private; 78. controlează modul în care sunt respectate prevederile legale privind stabilirea, acordarea și promovarea drepturilor sociale ale cetățenilor de către autoritățile administrației publice centrale și locale, precum și de către alte persoane juridice de drept public sau privat și de către unele persoane fizice; 79. controlează modul în care sunt respectate prevederile legale referitoare la administrarea fondurilor pentru plata drepturilor sociale, precum și a celor alocate pentru susținerea și dezvoltarea serviciilor sociale, a proiectelor, programelor și politicilor din domeniu; 80. constată săvârșirea faptelor prin care se încalcă prevederile legale din domeniul asistenței sociale și, după caz, sesizează organele de urmărire penală competente în situația în care faptele respective întrunesc elementele constitutive ale unei infracțiuni; 81. în cazul în care constată neconformități în funcționarea serviciilor sociale, solicită comisiilor de acreditare retragerea acreditării și urmărește îndeplinirea măsurilor dispuse; 82. solicită furnizorului de servicii și/sau autorităților competente suspendarea ori încetarea temporară sau definitivă a serviciului social în cazul încălcării grave a prevederilor legale în domeniu și urmărește îndeplinirea măsurilor dispuse; 83. controlează modul de îndeplinire a prevederilor legale privind combaterea marginalizării sociale; 84. constată și aplică sancțiunile contravenționale prevăzute în toate actele normative care reglementează domeniul asistenței sociale; 85. desfășoară activități de investigare socială derivate din rezultatele controlului și formulează propuneri de îmbunătățire a activității, organizării și a metodei de acordare a prestațiilor și serviciilor sociale; 86. controlează furnizorii de servicii sociale publici și privați din punctul de vedere al eficienței și performanței acestora în îndeplinirea obiectivelor stabilite în conformitate cu standardele de calitate și de cost, conform reglementărilor în vigoare; 87. înregistrează, centralizează și sintetizează informațiile referitoare la furnizorii de servicii sociale și la serviciile sociale acordate de către aceștia și gestionează Registrul electronic unic al serviciilor sociale; 88. controlează și monitorizează respectarea prevederilor legale în ceea ce privește îndeplinirea condițiilor de acordare a acreditării/licențierii furnizorilor de servicii sociale și serviciilor furnizate de aceștia.” 5. La articolul 3, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins: „( 3) Coordonatorul activității de egalitate de șanse între femei și bărbați este președintele Comisiei naționale în domeniul egalității de șanse între femei și bărbați (CONES).” 6. La articolul 13, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 13. — (1) Ministrul muncii, familiei și protecției sociale este ajutat în activitatea de conducere a ministerului de 2 secretari de stat, numiți prin decizie a primului-ministru.” 7. La articolul 19, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 19. — (1) Numărul maxim de posturi pentru aparatul de lucru al Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale este de 660 posturi finanțate de la bugetul de stat, exclusiv demnitarii și posturile aferente cabinetului ministrului.” 8. La articolul 23, alineatele (2) și (3) se abrogă. 9. Anexele nr. 1—3 se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1—3, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. II. — Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale preia de la Inspecția Muncii, pe bază de protocol de predare- preluare, încheiat în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, patrimoniul aferent desfășurării activității de inspecție socială. Art. III. — încadrarea personalului în numărul maxim de posturi aprobat și pe noile funcții aferente aprobate potrivit legii se realizează în termenul prevăzut la art. 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 68/2010 privind unele măsuri de reorganizare a Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și a activității instituțiilor aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea sa, cu respectarea procedurii, dispozițiilor legale și regimului juridic aplicabil fiecărei categorii de funcții, precum și a procedurii de restructurare și reorganizare, aprobată prin ordin al ministrului muncii, familiei și protecției sociale cu respectarea prevederilor legale. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Președintele Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, Szakal Andras Zsolt Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 21 iulie 2010. Nr. 728.’ 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 512/22.VII.2010 ANEXA Nr. 1*) (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 11/2009) *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 512/22.VI 1.2010 9 ANEXA Nr. 2