MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 464 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 7 iulie 2010 SUMAR Nr. Pagina LEGI Șl DECRETE 131. — Lege pentru modificarea și completarea Legii apiculturii nr. 89/1998 ......................... 2-5 618. — Decret privind promulgarea Legii pentru modificarea și completarea Legii apiculturii nr. 89/1998 6 ★ 772. — Decret privind eliberarea din funcție a unui judecător.............................................. 6 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 1.215. — Ordin al ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri privind modificarea anexei la Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 1.652/2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune a serviciului public de distribuție a gazelor naturale................................................. 6-8 1.739. — Ordin al ministrului dezvoltării regionale și turismului pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe Nr. Pagina anul 2010 al Institutului Național de Cercetare- Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC” București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului ........................................... 9-11 1.740. — Ordin al ministrului dezvoltării regionale și turismului pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare- Dezvoltare în Turism — LN.C.D.T. București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului ................................................. 12-14 2. 266. — Ordin al ministrului culturii și patrimoniului național privind declasarea din Lista monumentelor istorice a imobilului „Moara țărănească”, din Str. Florilor nr. 2, orașul Țăndărei, județul Ialomița.............................. 15 ACTE ALE CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA 163. — Hotărâre privind aprobarea documentelor prezentate spre dezbatere ................................................ 15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 LEGI SI DECRETE PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR SENATUL LEGE pentru modificarea și completarea Legii apiculturii nr. 89/1998 Parlamentul României adoptă prezenta lege. Art. I. — Legea apiculturii nr. 89/1998, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 170 din 30 aprilie 1998, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Articolul 20 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 20. — în termen de 90 de zile de la publicarea prezentei legi în Monitorul Oficial al României, vor fi elaborate norme metodologice orientative privind polenizarea culturilor agricole entomofile cu ajutorul albinelor.” 2. După articolul 21 se introduce un nou articol, articolul 21¹, cu următorul cuprins: „Art. 21¹. — Regulamentul privind organizarea stupăritului în România este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege.” 3. După articolul 24 se introduce anexa „Regulament privind organizarea stupăritului în România” cu următorul cuprins: „ANEXA REGULAMENT privind organizarea stupăritului în România Art. 1. —în înțelesul prezentului regulament, termenii și expresiile de mai jos au următoarele semnificații: a) apicultură — ramură agricolă din sectorul zootehnic ce cuprinde activitatea de creștere, ameliorare și exploatare a albinelor melifere; știința care se ocupă cu creșterea și îngrijirea rațională a albinelor, în scopul folosirii produselor lor; b) produse apicole — mierea de albine, polenul, păstura, lăptișorul de matcă, apilarnilul, ceara, propolisul, veninul de albine; c) apicultor — persoană care practică apicultura și care poate deține, crește sau exploata familii de albine; d) stup — cutia sau containerul standardizat care adăpostește familia de albine în perioada de creștere și exploatare; e) familie de albine — unitatea biologică alcătuită din albine lucrătoare, matcă, trântori și care este adăpostită într-un stup/container standardizat; f) stupină — un ansamblu unitar de familii de albine — stupi/loc unde se cresc albinele, unde sunt amplasați stupii și toate instalațiile anexe; g) vatra de stupină — locul de amplasare a unei stupine permanente sau temporare; h) stupină staționară/permanentă — stupina amplasată de obicei în locul unde albinele iernează; i) stupină temporară — stupina transportată și amplasată temporar lângă sursele melifere pentru perioada de cules și mutată ulterior în alt loc; j) bază meliferă — resursa naturală meliferă alcătuită din flora spontană și plante cultivate; k) polenizarea plantelor — tehnologie agrotehnică prin care se asigură fecundarea plantelor entomofile în scopul sporirii producției de semințe, fructe și legume; I) plante/floră entomofilă — plante ce se polenizează cu ajutorul insectelor, inclusiv al albinelor; m) stupăritulpastorai/transhumanța — verigă tehnologică în activitatea de producție apicolă, care cuprinde una sau mai multe deplasări ale stupinei temporare în cursul unui an; n) stupăritul staționar/permanent — verigă tehnologică în activitatea de producție apicolă în care stupina se menține pe vatra de stupină staționară/permanentă; o) rasă de albine — populația de familii de albine de origine comună suficient de numeroasă pentru creșterea „în sine”, care are un genofond comun și posedă anumite particularități fenotipice, adaptată condițiilor pedoclimatice și florei melifere din zona respectivă; p) familie de albine de elită — familii de albine cu performanțe superioare, de rasă pură, care transmit constant, prin descendență, însușirile respective; q) stupină de elită — stupină cu familii de albine de elită, confirmate prin documentația de evidență zootehnică și care a fost atestată oficial conform legislației în vigoare; r) stupină de reproducție — stupină producătoare de mătci selecționate împerecheate în care se multiplică materialul genetic de la familii de albine cu performanțe superioare, de rasă pură, din stupina de elită; s) matcă — singurul individ femelă din familia de albine cu organe reproducătoare complet dezvoltate, capabilă să se împerecheze și să depună ouă fecundate. Art. 2. — (1) Stupăritul staționar se referă la practicarea apiculturii pe vatra fixă, constând în amplasarea stupilor pe toată perioada sezonului activ, cât și pe perioada de iernare pe aceeași vatră. (2) Vatra permanentă poate fi amplasată pe un teren proprietate privată sau pe un teren aflat în concesiune, închiriere, comodat, scoatere temporară din folosință ori pe un fond forestier. (3) Stupinele staționare vor fi înregistrate și evidențiate în baza de date oficială la primării, comisia locală de bază meliferă, dispensare veterinare teritoriale. (4) Stupinele staționare autorizate pentru creșterea mătcilor nu vor fi amplasate în masive melifere de importanță națională. (5) Suprafața de teren pentru vatra de stupină se acordă în funcție de mărimea stupinei, dar nu va fi mai mică de 5 m² pentru fiecare familie de albine și 50 m² pentru fiecare pavilion apicol. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 3 Art. 3. — (1) Transhumanța este veriga tehnologică în activitatea de producție apicolă, prin care apicultorul deplasează familiile de albine în cursul anului la unul sau mai multe masive melifere aflate pe un teren agricol sau pe un fond forestier. (2) Vatra de stupină în pastoral se atribuie în baza autorizației prevăzute la anexa nr. 1a), pe care o eliberează comisia județeană de bază meliferă și stupărit pastoral, la solicitarea scrisă a apicultorului, în care va preciza: masivul melifer și punctele de reper cât mai exacte, numărul de familii de albine, data de plecare, perioada de deplasare, precum și date personale de identificare și comunicare. (3) Stupinele deplasate în pastoral vor putea fi identificate după un panou pe care vor fi trecute următoarele date: numele proprietarului, adresa, telefonul, numărul de stupi pe vatră, numărul de înregistrare la direcția sanitar-veterinară și cel al autorizației. (4) Pentru sprijinirea și monitorizarea activității de stupărit pastoral se constituie anual: a) Comisia centrală de bază meliferă și stupărit pastoral, în subordinea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale; b) comisii județene de bază meliferă și stupărit pastoral, în subordinea Comisiei centrale de bază meliferă și stupărit pastoral. Art. 4. — (1) Atribuțiile și componența comisiilor de bază meliferă și stupărit pastoral sunt următoarele: 1. Atribuțiile Comisiei centrale de bază meliferă și stupărit pastoral: a) coordonează și controlează activitatea comisiilor județene și rezolvă problemele care depășesc competențele comisiei județene; b) centralizează resursele melifere raportate de comisiile județene; c) efectuează balanța meliferă la nivel național; d) analizează necesarul și excedentul fondului melifer de interes național; e) repartizează excedentul fondului melifer comisiilor județene cu bază meliferă deficitară. 2. Componența Comisiei centrale de bază meliferă și stupărit pastoral: a) președinte — reprezentantul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale; b) vicepreședinte — reprezentantul asociației profesionale de apicultori; c) secretar — reprezentantul Asociației Crescătorilor de Albine din România; d) membru — reprezentantul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor; e) membru — reprezentantul direcției cu atribuții fitosanitare din cadrul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale; f) membru — reprezentantul Regiei Naționale a Pădurilor — Romsilva; g) membru — reprezentantul Ministerului Administrației și Internelor; h) membru — reprezentantul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii; i) membru — reprezentantul Ministerului Mediului și Pădurilor. 3. Atribuțiile Comisiei județene de bază meliferă și stupărit pastoral: a) centralizează cererile apicultorilor solicitanți de repartiție pentru bază meliferă; b) inventariază și întocmește harta resurselor melifere la nivelul județului; c) comunică rezultatul inventarului Comisiei centrale — excedentul sau deficitul rezultat ca urmare a solicitărilor și inventarului bazei melifere; d) eliberează autorizațiile de stupărit pastoral; e) analizează și soluționează litigiile apărute în derularea acțiunii de stupărit pastoral la nivelul județului. 4. Componența comisiei județene de bază meliferă și stupărit pastoral: a) președinte — reprezentantul direcției județene agricole și pentru dezvoltare rurală; b) vicepreședinte — reprezentantul asociațiilor profesionale de apicultori; c) secretar — reprezentantul Asociației Crescătorilor de Albine din România; d) membru — reprezentantul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor; e) membru — reprezentantul direcției județene pentru protecția plantelor; f) membru — reprezentantul inspectoratului județean de poliție; g) membru — reprezentantul consiliului județean; h) membru — reprezentantul Regiei Naționale a Pădurilor — Romsilva; i) membru — reprezentantul inspectoratului teritorial de regim silvic și de vânătoare. (2) Comisia centrală de bază meliferă și stupărit pastoral coordonează întreaga activitate de stupărit la nivel național, prin comisiile județene de bază meliferă și stupărit pastoral. Art. 5. — (1) în scopul protejării vieții și sănătății oamenilor și animalelor, precum și al protejării mediului și proprietății, amplasarea stupilor cu albine pe terenurile deținute de apicultor cu orice titlu se va face la o distanță de cel puțin 5 m față de drumurile publice sau hotarele proprietății învecinate ori hotarele proprietății publice sau private aflate în intravilan ori în extravilan. (2) în situația în care distanțele prevăzute la alin. (1) nu pot fi respectate, stupii cu albine vor fi despărțiți de vecinătăți printr-un gard, zid, plasă sau orice alt material prin care albinele să nu poată pătrunde în zbor, cu o înălțime minimă de 2 m de la nivelul solului, care să se continue pe aceeași linie încă 2 m lateral de extremitățile stupului. (3) Numărul familiilor de albine amplasate pe un teren conform cerințelor prevăzute la alin. (2) nu este limitat. (4) Apicultorul nu răspunde pentru prezența albinelor în căutarea polenului și nectarului pe diverse proprietăți, vii, livezi ori pentru prezența roiurilor, ca urmare a instinctului de înmulțire. Art. 6. — Pentru utilizarea optimă a potențialului melifer, se recomandă încărcături optime de familii de albine la hectar, după cum urmează: — salcâm — tei — floarea-soarelui — pomi fructiferi — rapiță — muștar — leguminoase perene — plante medicinale și aromatice — zmeuriș și zburătoare — 15—30 de familii de albine/hectar; — 10—15 familii de albine/hectar; — 1—2 familii de albine/hectar; — 2—3 familii de albine/hectar; — 2—3 familii de albine/hectar; — 4—6 familii de albine/hectar; — 3—4 familii de albine/hectar; — 3—5 familii de albine/hectar. Art. 7. — (1) Termenele pentru depunerea cererilor de solicitare a repartiției de bază meliferă la nivelul județului, a inventarierii resurselor melifere, raportarea acestora la nivel central, precum și repartizarea excedentului de fond melifer sunt prevăzute în anexa nr. 1b). (2) Apicultorii solicitanți de bază meliferă vor primi repartiția de la comisia județeană de bază meliferă și stupărit pastoral, prin eliberarea autorizației de stupărit pastoral. (3) Secretarii comisiilor județene de bază meliferă și stupărit pastoral răspund atât de completarea corectă a autorizațiilor de stupărit pastoral, cât și de obținerea vizelor. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 (4) Deplasarea familiilor de albine în pastoral se va efectua numai pe baza acestor autorizații, care vor fi însoțite de carnetul de stupină. (5) Vetrele de stupină se atribuie în pastoral pe perioadă determinată și pe terenuri necultivate. Art. 8. — Pe întreaga perioadă de deplasare și amplasare a stupinei, apicultorul este răspunzător de respectarea normelor privind distanța dintre stupine, încărcătura la hectar, respectarea direcției de zbor a stupinelor amplasate anterior, având totodată obligația de a informa, în scris, consiliul local pe raza căruia este situată vatra de stupină, în cel mult 24 de ore de la instalarea pe vatră, asupra locului exact, perioadei de ședere, numărului familiilor de albine amplasate, cât și cu privire la datele personale de identificare unde poate fi anunțat în cazul efectuării tratamentelor fitosanitare cu substanțe chimice, pentru prevenirea intoxicațiilor la albine, conform prevederilor legale în vigoare. Art. 9. — încălcarea prevederilor prezentului regulament se sancționează potrivit reglementărilor în vigoare. Art. 10. —Anexele nr. 1a) și 1b) fac parte integrantă din prezentul regulament. ANEXA Nr. 1a)V la regulament AUTORIZAȚIA DE STUPĂR1TPASTORAL SI OBLIGAȚIILE ' 21 ' POSESORILOR ACESTEIA ? Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală a Județului Asociația Crescătorilor de Albine din România COMISIA DE BAZĂ MELIFERĂ SI STUPĂRIT PASTORAL 9 Vizat L.S. AUTORIZAȚIA DE STUPĂRIT PASTORAL Nr. din în conformitate cu Legea apiculturii nr. 89/1998, cu Hotărârea Guvernului nr. 921/1995 și cu Ordinul Ministerului Agriculturii și Alimentației nr. 67/1998, autorizăm: Domnul ___________________________________________, cu domiciliul în, str. nr.__________________________________. sectorul________. județul, să instaleze stupina cu un număr de familii de albine în județul , comuna____________________, pădurea ________________________. parcela, borna, la culesul de Posesorul prezentei autorizații posedă Certificatul sanitar-veterinar nr.. PREȘEDINTE, SECRETAR, Semnătura de primire a autorizației i) Anexa nr. 1a) este reprodusă în facsimil. *) Obligațiile posesorilor de autorizație sunt tipărite pe versoul autorizației. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 5 Obligațiile posesorilor de autorizație*) 1. Prezenta autorizație, împreună cu certificatul sanitar- veterinar, se păstrează la vatra stupinei, asupra apicultorului sau paznicului, pentru a fi prezentată organelor de control. 2. Instalarea stupinei se va face numai pe vatra indicată în prezenta autorizație. 3. Numărul stupilor instalați va corespunde cu cel înscris în autorizație. La masivele melifere din păduri, distanța dintre două vetre va fi de cel puțin 100 m, iar la culturile agricole distanța va fi de cel puțin 300 m. 4. Amplasarea unei stupine pe direcția de zbor a albinelor aparținând altor stupine (între aceste stupine și sursa de cules) este interzisă. 5. Apicultorii vor informa în scris primăria asupra instalării stupinei, imediat după instalarea stupinei pe vatră, precizând numărul familiilor de albine, locul exact al vetrei, perioada de folosire a acesteia și adresa la care pot fi anunțați pentru a lua măsurile de prevenire a intoxicațiilor la albine în cazul unor tratamente. 6. Instalarea și folosirea vetrelor se vor face cu respectarea măsurilor de prevenire a incendiilor, prevăzute de legislația în vigoare. 7. Apicultorii amplasați cu stupinele în patrimoniul silvic vor respecta întocmai prevederile Codului silvic. 8. în caz de nerespectare a regulamentului de stupărit pastoral și a Codului silvic, contravenienții vor fi sancționați în conformitate cu legislația în vigoare. *) Se tipăresc pe versoul autorizației. ANEXA Nr. 1b) la regulament TABEL privind principalele acțiuni pregătitoare pentru campania de stupărit pastoral Nr. Acțiuni Salcâm Tei Floarea-soarelui crt. Culesul I și II 1. Constituirea comisiei județene de bază meliferă și stupărit până până până pastoral la 15 ianuarie la 15 ianuarie la 15 ianuarie 2. Inventarierea principalelor resurse melifere până la 1 martie până la 1 martie până la 30 aprilie 3. Depunerea cererilor de stupărit pastoral până la 15 martie până la 15 martie până la 15 aprilie Raportarea la Comisia centrală de bază meliferă și stupărit 4. pastoral a disponibilului sau deficitului de resurse melifere de până la 31 martie până la 31 martie până la 30 aprilie interes național Analizarea de către Comisia centrală de bază meliferă și 5. stupărit pastoral a necesarului și excedentului de fond melifer până la 10 aprilie până la 10 aprilie până la 15 mai de interes național și repartizarea pe județe a acestor suprafețe 6. Emiterea autorizațiilor de stupărit pastoral de către comisia până la 20 aprilie până la 20 aprilie până la 1 iunie județeană de bază meliferă și stupărit pastoral în funcție de 7. Recunoașterea vetrelor repartizate până la 25 aprilie până la 25 aprilie starea de vegetație 8. Deplasarea stupinelor la masivele melifere în funcție de data de înflorire a masivelor melifere” Art. II. — Legea apiculturii nr. 89/1998, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 170 din 30 aprilie 1998, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu cele aduse prin prezenta lege, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare. Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR PREȘEDINTELE SENATULUI ROBERTAALMAANASTASE MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 30 iunie 2010. Nr. 131. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind promulgarea Legii pentru modificarea și completarea Legii apiculturii nr. 89/1998 în temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, Președintele României decretează: Articol unic. — Se promulgă Legea pentru modificarea și completarea Legii apiculturii nr. 89/1998 și se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 29 iunie 2010. Nr. 618.’ ★ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind eliberarea din funcție a unui judecător în temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1), art. 125 alin. (2) și ale art. 134 alin. (1) din Constituția României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. b) și alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 483/2010, Președintele României decretează: Articol unic. — Doamna Trofimescu Mariana, judecător la Curtea de Apel Galați, se eliberează din funcție ca urmare a pensionării. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 29 iunie 2010. Nr. 772.’ ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI Șl MEDIULUI DE AFACERI ORDIN privind modificarea anexei la Ordinul ministrului economiei și finanțelor nr. 1.652/2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune a serviciului public de distribuție a gazelor naturale în temeiul art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, ministrul economiei, comerțului si mediului de afaceri emite următorul ordin: • » » Art. I. —Anexa la Ordinul ministrului economiei și finanțelor prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de concesiune nr. 1.652/2007 pentru aprobarea Normelor de aplicare a a serviciului public de distribuție a gazelor naturale, publicat în MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 7 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 753 din 6 noiembrie 2007, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. Alineatul (1) al articolului 11 din capitolul VI „Organizarea și desfășurarea licitației publice deschise” va avea următorul cuprins: „Art. 11. — (1) Dacă în urma desfășurării procedurii de licitație publică deschisă nu au fost depuse oferte sau niciuna dintre ofertele depuse nu a fost admisă, procedura de licitație publică deschisă se va repeta.” 2. Alineatul (2) al articolului 11 din capitolul VI „Organizarea și desfășurarea licitației publice deschise” va avea următorul cuprins: „(2) Dacă în urma desfășurării procedurii de licitație publică deschisă există o singură ofertă admisibilă pentru evaluare, se va proceda la aplicarea criteriilor de evaluare și va fi declarată de către comisia de evaluare ofertă câștigătoare, dacă obține minimum 70 de puncte.” 3. Alineatele (3)—(7) ale articolului 11 din capitolul VI „Organizarea și desfășurarea licitației publice deschise” se abrogă. 4. Litera a) de la „Situația economică și financiară” a literei B2 „în vederea stabilirii ofertelor admisibile pentru evaluare” din capitolul B „Criterii de calificare pentru ofertanți” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” va avea următorul cuprins: ,,a) copii de pe bilanțurile contabile din ultimii 2 ani, vizate și înregistrate de organele competente, și o scrisoare de bonitate financiară emisă de o bancă din România sau cu corespondent în România care să conțină obligatoriu următorii indicatori financiari obținuți pe baza ultimului bilanț contabil: — lichiditatea generală = active circulante/datorii pe termen scurt — solvabilitatea patrimonială = capital propriu/total pasiv x 100 — rata de rentabilitate a activelor = (profit net/active totale) x 100. Este obligatoriu ca ofertanții să prezinte lichiditate generală și solvabilitate patrimonială pozitivă;”. 5. După litera d) de la „Situația economică și financiară” a literei B2 „în vederea stabilirii ofertelor admisibile pentru evaluare” din capitolul B „Criterii de calificare pentru ofertanți” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă”, paragraful „Ofertantul va fi descalificat în situația în care” va avea următorul cuprins: „Ofertantul va fi descalificat în situația în care: a) nu prezintă documentele și cerințele minime, prevăzute mai sus; b) sunt constatate falsuri.” 6. Prima teză de la „Standarde de asigurare a calității” a literei B2 „în vederea stabilirii ofertelor admisibile pentru evaluare” din capitolul B „Criterii de calificare pentru ofertanți” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” va avea următorul cuprins: „La data depunerii ofertelor, ofertanții vor prezenta acreditările de conformitate cu standarde de calitate și de mediu în vigoare (ISO 9001 și ISO 14001). Se va prezenta și manualul calității elaborat de ofertant pentru obiectivul de investiții privind înființarea distribuției de gaze naturale în localitățile aferente ofertei.” 7. Punctul 22 de la „Modul de lucru al Comisiei de evaluare” de la capitolul E „Deschiderea și evaluarea ofertelor” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” va avea următorul cuprins: „22. Comisia de evaluare face evaluarea ofertelor admise pe baza criteriilor prezentate mai jos și în conformitate cu numărul maxim de puncte acordat pentru fiecare criteriu. Criteriile de evaluare a ofertelor admise sunt: Nr. Criteriul Nr. maxim Observații crt. Aspecte economice ale ofertei (65 de puncte) 1. Situația economică și financiară a ofertantului 20 2. Experiența ofertantului în executarea sistemelor de distribuție a gazelor naturale 10 3. Experiența ofertantului privind punerea în funcțiune și/sau exploatarea sistemului de 10 distribuție a gazelor naturale 4. Planul de finanțare pentru punerea în funcțiune, dezvoltarea și exploatarea sistemului de 20 distribuție a gazelor naturale, inclusiv documente justificative privind surse de finanțare 5. Valoarea redevenței ofertate (% din tariful de distribuție) 5 Aspecte tehnice ale ofertei (30 de puncte) 6. Pregătirea organizatorică și tehnică a ofertantului 20 7. Programul de construcție, care specifică data începerii, etapizarea și finalizarea investițiilor 10 conform caietului de sarcini Aspecte juridice ale ofertei (5 puncte) 8. Condițiile concesiunii acceptate de către ofertant și prezentate în caietul de sarcini 5 Număr maxim de puncte: 100” 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 8. Punctul 23 de la „Modul de lucru al Comisiei de evaluare” de la capitolul E „Deschiderea și evaluarea ofertelor” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” va avea următorul cuprins: „23. Acordarea punctelor în cadrul procesului de evaluare se efectuează după cum urmează: (i) Punctajul pentru criteriul 1 se va acorda astfel: a) cifra de afaceri medie anuală din domeniul de distribuție a gazelor naturale al ofertantului (se va utiliza formularul nr. 4 — Informații generale) = maximum 5 puncte. Ofertantul care are cifra de afaceri cea mai mare va obține maximul de puncte. Pentru ceilalți ofertanți se va aplica principiul proporționalității directe; b) lichiditate generală >1=5 puncte lichiditate generală = 1=2 puncte lichiditate generală <1=0 puncte; c) solvabilitate patrimonială peste 30% = 5 puncte solvabilitate patrimonială 10%—30% = 2 puncte solvabilitate patrimonială <10% = 0 puncte; d) rata de rentabilitate a activelor = maximum 5 puncte. Ofertantul care are rata de rentabilitate cea mai mare va obține maximul de puncte. Pentru ceilalți ofertanți se va aplica principiul proporționalității directe. (ii) Punctajul pentru criteriul 2 se va acorda astfel: Se va prezenta o listă cu sistemele de distribuție de gaze naturale aferente localităților concesionate de ofertant și/sau localităților în care nu este concesionar, dar în care a participat la execuția acestor sisteme. Punctajul maxim îl va obține ofertantul care a executat numărul cel mai mare de sisteme de distribuție finalizate. Se vor prezenta și procesele-verbale de recepție a sistemelor de distribuție executate. (iii) Punctajul pentru criteriul 3: Ofertanții vor prezenta o listă a localităților în care au avut loc puneri în funcțiune ale rețelelor de distribuție a gazelor naturale. Se va puncta cu punctaj maxim cel mai mare număr de puneri în funcțiune; pentru restul ofertanților se va aplica principiul proporționalității directe. Ofertanții vor prezenta pentru fiecare locație unde există puneri în funcțiune ale rețelelor de distribuție a gazelor naturale autorizația de funcționare emisă de Autoritatea Națională de Reglementare în Domeniul Energiei. (iv) Punctajul pentru criteriul 4 se va acorda astfel: Prezentarea unui plan privind finanțarea pentru punerea în funcțiune, dezvoltarea și exploatarea sistemului de distribuție a gazelor naturale. Ca documente justificative privind sursele de finanțare se vor prezenta: scrisoare bancară privind o linie de credit la nivelul valorii participării ofertantului ca aport la obiectivul de investiții (în cazul în care există cofinanțare din partea primăriilor locale) sau la nivelul valorii totale a obiectivului de investiții, în cazul în care ofertantul participă singur la finanțare, contract de împrumut. Se va acorda punctaj maxim ofertantului care prezintă valoarea cea mai mare, demonstrată printr-o linie de credit, contract de împrumut; pentru restul ofertanților se va aplica principiul proporționalității directe. (v) Pentru punctarea criteriului 5: Va obține punctajul maxim ofertantul care se va angaja să plătească cea mai mare redevență, iar pentru restul ofertanților se va aplica principiul proporționalității directe. (vi) Pentru punctarea criteriului 6: Se vor prezenta schema organizatorică, precum și o listă cu personalul tehnic calificat și autorizat în domeniul gazelor naturale. De asemenea, se vor prezenta o listă și o descriere amănunțită a utilajelor/aparaturii specifice execuției/operării rețelelor de distribuție a gazelor naturale. Va obține punctaj maxim de 10 puncte ofertantul care deține cel mai mare număr de personal calificat și punctaj maxim de 10 puncte ofertantul care deține cel mai mare număr al utilajelor specifice execuției/operării de sisteme de distribuție a gazelor naturale; pentru restul ofertanților se va aplica principiul proporționalității directe. în cazul în care ofertantul va declara faptul că părți din contract sunt îndeplinite de subcontractanți, se vor prezenta listele de mai sus ale subcontractanților. (vii) Pentru punctarea criteriului 7: Se va prezenta graficul fizic și valoric de execuție și finalizare a investiției pe obiective, etape și punere în funcțiune. Se va puncta cu punctaj maxim durata cea mai scurtă de realizare și finalizare a investiției. (viii) Pentru punctarea criteriului 8: Ofertantul care va accepta toate condițiile prezentate în caietul de sarcini va obține punctajul maxim de 5 puncte.” 9. Punctul 27 de la „Modul de lucru al Comisiei de evaluare” de la capitolul E „Deschiderea și evaluarea ofertelor” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” va avea următorul cuprins: „27. Dacă în urma desfășurării procedurii de licitație publică deschisă există o singură ofertă admisibilă pentru evaluare, se va proceda la aplicarea criteriilor de evaluare și va fi declarată de către Comisia de evaluare ofertă câștigătoare, dacă obține minimum 70 de puncte.” 10. Punctele 28—32 de la „Modul de lucru al Comisiei de evaluare” de la capitolul E „Deschiderea și evaluarea ofertelor” din cadrul anexei la norme „Documentație-cadru de atribuire — Licitație publică deschisă” se abrogă. 11. Articolul 10.3 capitolul „Alte condiții” din cadrul anexei B la documentația-cadru „Conținutul-cadru al caietului de sarcini al concesiunii serviciului public de distribuție a gazelor naturale” va avea următorul cuprins: „10 .3. La data depunerii ofertelor, ofertanții vor prezenta acreditările de conformitate cu standarde de calitate și de mediu în vigoare (ISO 9001 și ISO 14001). Se va prezenta și manualul calității elaborat de ofertant pentru obiectivul de investiții privind înființarea distribuției de gaze naturale în localitățile aferente ofertei.” Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Adriean Videanu București, 22 iunie 2010. Nr. 1.215. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VIL2010 9 MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE Șl TURISMULUI ORDIN pentru aprobarea bugetului devenituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC” București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului Văzând referatul de aprobare a bugetelor de venituri și cheltuieli ale institutelor naționale de cercetare-dezvoltare pe anul 2010, avizat de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și de Ministerul Finanțelor Publice, având în vedere art. 8 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 1.398/2009 pentru înființarea, organizarea și funcționarea Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC”, precum și prevederile art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, cu modificările ulterioare, în conformitate cu art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 13 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009, cu modificările ulterioare, ministrul dezvoltării regionale și turismului emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC” București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depășite. (2 ) în cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Național de Cercetare- Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC” București va efectua cheltuieli în funcție de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați. Art. 3. — Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Construcții, Urbanism și Dezvoltare Teritorială Durabilă „URBAN — ÎNCERC” București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 4. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Gheorghe Nastasia, secretar general București, 17 iunie 2010. Nr. 1.739. *) Anexa este reprodusă în facsimil. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII .2010 ANEXĂ MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE Șl TURISMULUI INSTITUTUL NAȚIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN CONSTRUCȚII, URBANISM Șl DEZVOLTARE TERITORIALĂ DURABILĂ „URBAN — ÎNCERC” Bugetul de venituri și cheltuieli pentru anul 2010 - mii lei - INDICATORI NR. PROGRAM RD. 2010 A 0 1 I. VENITURI TOTALE, din care: 01 25.378 1.VENITURI DIN EXPLOATARE 02 25.324 din care: a) Venituri din activitatea de baza* 03 22.251 b) Venituri din alte activitati conexe activitatii de cercetare 04 1.275 - dezvoltare c)Alte venituri din exploatare 05 1.798 2.VENITURI FINANCIARE 06 54 3. VENITURI EXTRAORDINARE 07 II.CHELTUIELI TOTALE, din care: 08 24.906 1 .Cheltuieli de exploatare, total, din care: 09 24.880 a)Bunuri si servicii 10 5.501 b)Cheltuieli de personal, din care: 11 15.686 -cheltuieli cu salariile, din care: 12 11.600 - indemnizațiile membrilor consiliului de 13 180 administrație - drepturile salariale ale directorului general 14 120 - contribuții de asigurări sociale de stat 15 2.413 - contribuții de asigurări de șomaj 16 58 - contribuții de asigurări sociale de sanatate 17 603 - contribuții de asigurări pentru accidente de munca si 18 31 boli profesionale - contribuții pentru concedii si indemnizații 19 99 - contribuții la fondul de garantare a creanțelor 20 29 salariale - contribuții la fondul de pensii facultative 21 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 853 - ti chete de masa 23 558 - deplasări, detasari 24 295 c) Cheltuieli de exploatare privind amortizările, 25 1.536 provizioanele si ajustările pentru depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 10 e) Cheltuieli de reclama si publicitate 27 21 f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea nr. 571/2003 29 232 privind Codul fiscal h) Alte cheltuieli 30 1.894 2.Cheltuieli financiare, din care: 31 26 - cheltuieli privind dobânzile 32 9 - alte cheltuieli financiare 33 17 3.Cheltuieli extraordinare 34 III. REZULTATUL BRUT(profitZpierdere) 35 472 IV. IMPOZIT PE PROFIT 36 76 V. REZULTATUL NET 37 396 VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 38 ANII PRECEDENTI MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VIL2010 11 VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RAMAS DUPĂ 39 396 ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENTI: a) pentru cointeresarea personalului 40 79 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului național 41 238 c) pentru desfasurarea activitatii curente,inclusiv pentru 42 79 cofinantarea proiectelor IX. SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR ,din 43 3.774 care: 1. Surse proprii 44 1.774 2. Subvenții de la Bugetul de stat pentru investitii 45 2.000 3.Credite bancare pentru investitii 46 - interne 47 - externe 48 4. Alte surse 49 X. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU INVESTIȚII, 50 3.774 din care: 1. Investiții, inclusiv investitii in curs la finele anului 51 3.774 2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru investitii 52 - interne 53 - externe 54 XI. DATE DE FUNDAMENTARE 1. Venituri totale ( rd. 01) 55 25.378 2. Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) 56 24.906 3. Rezultate (+/- ) (rd. 55 - rd. 56) 57 472 4. Număr mediu de personal, total institut, din care: 58 330 - număr mediu personal de cercetare - dezvoltare 59 251 5. Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut - 60 2.862 lei/persoana/luna 6. Câștigul mediu lunar pe personal de cercetare - 61 3.461 dezvoltare - lei/persoana/luna 7. Rentabilitatea (rd.57/ rd.56*100) 62 1,90 8. Rata rentabilității financiare 63 2,25 rd.37*100 capital propriu 9. Plati restante 64 10. Creanțe de incasat 65 *Veniturile realizate din contractele de cercetare incheiate cu Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului si Sportului / Autoritatea Naționala pentru Cercetare Științifica, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt in suma de 3.302 mii lei, incheiate pana la data de 12.03.2010, iar cele realizate din contracte incheiate cu ordonatorii principali de credite care finanteaza programe si proiecte din planurile sectoriale sunt in suma de 0 mii lei. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 464/7.VII.2010 MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE Șl TURISMULUI ORDIN pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Turism — I.N.C.D.T. București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului Văzând referatul de aprobare a bugetelor de venituri și cheltuieli ale institutelor naționale de cercetare-dezvoltare pe anul 2010, avizat de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și de Ministerul Finanțelor Publice, având în vedere prevederile art. 27 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.122/2004 privind organizarea și funcționarea Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Turism — I.N.C.D.T. București, precum și prevederile art. 11 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, cu modificările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 13 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009, cu modificările ulterioare, ministrul dezvoltării regionale și turismului emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Turism— I.N.C.D.T. București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depășite. (2) în cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Național de Cercetare- Dezvoltare în Turism — I.N.C.D.T. București va efectua cheltuieli în funcție de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați. Art. 3. — Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Turism — I.N.C.D.T. București, din coordonarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 4. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Gheorghe Nastasia, secretar general București, 17 iunie 2010. Nr. 1.740. *) Anexa este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 13 ANEXĂ MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE ȘI TURISMULUI INSTITUTUL NAȚIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE ÎN TURISM — I.N.C.D.T. București Bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 464/7.VII.2010 INDICATORI Nr. rd. Program 2010 A 0 1 IV. IMPOZIT PE PROFIT 36 19 V. REZULTATUL NET 37 90 VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 38 0 ANII PRECEDENȚI VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ 39 90 ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII PRECEDENȚI: a), pentru cointeresarea personalului 40 18 b). pentru finanțarea dezvoltării institutului național 41 54 c). pentru desfășurarea activității curente, inclusiv 42 18 pentru cofinanțarea proiectelor VIII. SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din 43 50 care: 1. Surse proprii 44 50 2. Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 45 3. Credite bancare pentru investiții 46 - interne 47 - externe 48 4. Alte resurse 49 IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 50 50 INVESTIȚII, din care: 1. Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului 51 50 2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru 52 investiții - interne 53 - externe 54 X. DATE DE FUNDAMENTARE 1. Venituri totale (rd. 01) 55 3.652 2. Cheltuieli aferente veniturilortotale (rd. 08) 56 3.543 3. Rezultate (+/-) (rd. 55 - rd. 56) 57 109 4. Număr mediu de personal, total institut, din care: 58 27 - număr mediu personal de cercetare - dezvoltare 59 21 5. Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut - 60 4.320,51 lei/persoană/lună 6. Câștigul mediu lunar pe personal de cercetare - 61 4.153,03 dezvoltare - lei/persoană/lună 7. Rentabilitatea (rd. 57/rd. 56* 100) 62 3,08 8. Rata rentabilității financiare 63 12,14 rd.37* 100 capital propriu 10. Plăți restante 64 0,00 11. Creanțe de încasat 65 0,00 *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/ Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 1399 mii lei, încheiate până la data de 10 februarie 2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordinatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 0 mii lei. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 464/7.VIL2010 15 MINISTERUL CULTURII Șl PATRIMONIULUI NAȚIONAL ORDIN privind declasarea din Lista monumentelor istorice a imobilului „Moara țărănească”, din Str. Florilor nr. 2, orașul Țăndărei, județul Ialomița Ținând seama de Avizul Comisiei Naționale a Monumentelor Istorice nr. 71/E/2010, în conformitate cu dispozițiile Ordinului ministrului culturii și cultelor nr. 2.260/2008 privind aprobarea Normelor metodologice de clasare și inventariere a monumentelor istorice, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul prevederilor art. 19 din Legea nr. 422/2001 privind protejarea monumentelor istorice, republicată, cu modificările ulterioare, și ale art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 90/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Culturii și Patrimoniului Național, cu modificările ulterioare, ministrul culturii și patrimoniului național emite prezentul ordin. Art. 1. — Imobilul „Moara țărănească”, din Str. Florilor nr. 2, orașul Țăndărei, județul Ialomița, având regimul juridic de monument istoric, grupa „B”, cod în Lista monumentelor istorice IL-ll-m-B-14163, se declasează. Art. 2. — Direcția patrimoniu cultural comunică prezentul ordin Direcției pentru Cultură și Patrimoniul Național a Județului Ialomița pentru ducere la îndeplinire. Art. 3. — Direcția pentru Cultură și Patrimoniul Național a Județului Ialomița va îndeplini procedurile de comunicare în termen de cel mult 5 zile de la data publicării prezentului ordin. Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul culturii și patrimoniului național, Kelemen Hunor București, 18 mai 2010. Nr. 2.266. ACTE ALE CAMEREI AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMANIA CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA HOTĂRÂRE privind aprobarea documentelor prezentate spre dezbatere în temeiul prevederilor art. 6 alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 11 și art. 12 lit. a)—e) și k) din Regulamentul de organizare și funcționare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 983/2004, cu modificările și completările ulterioare, și în baza materialelor supuse dezbaterilor, Conferința ordinară a Camerei Auditorilor Financiari Art. 1. — Se aprobă documentele cuprinse în ordinea de zi a Conferinței ordinare anuale 2010 a Camerei Auditorilor Financiari din România (Camera), respectiv Raportul de activitate a Consiliului Camerei pentru anul 2009, situațiile financiare anuale ale Camerei pentru exercițiul financiar 2009, execuția bugetului de venituri și cheltuieli pentru exercițiul financiar 2009, proiectul bugetului de venituri și cheltuieli pentru anul 2010, precum și programul de activități al Consiliului Camerei pentru anul 2010, și se ia cunoștință de conținutul Raportului Comisiei auditorilor statutari asupra situațiilor financiare ale Camerei pentru anul 2009. din România, întrunită în ședința din 8 mai 2010, hotărăște: Art. 2. — Se deleagă Consiliul Camerei în vederea depunerii demersurilor pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare a Camerei Auditorilor Financiari din România, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 983/2004, cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu Legea nr. 26/2010 pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 75/1999 privind activitatea de audit financiar, urmând a se publica în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. — Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Camerei Auditorilor Financiari din România, Ion Mihăilescu București, 8 mai 2010. Nr. 163.’ ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 7 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. Gabriel S. Popa MONITORUL OFICIAL Motivul: Format electronic AUTENTIC, conform Legii nr. 202/1998, republicata. Locatia:Bucuresti EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, șos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 444508 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 464/7.VII.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495