MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 395 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE ⁷⁷ » Marți, 15 iunie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 483. — Hotărâre privind aprobarea stemei comunei Solești, județul Vaslui........................................... 2 487. — Hotărâre privind aprobarea stemei orașului Berbești, județul Vâlcea................................. 3 494. — Hotărâre privind aprobarea stemei municipiului Roman, județul Neamț..................................... 4 524. — Hotărâre privind aprobarea stemelor comunelor Albeștii de Argeș, Arefu, Bascov și Cocu, județul Argeș.................................................. 5-7 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 1.81 0. — Ordin al ministrului finanțelor publice pentru aprobarea Precizărilor privind modul de încasare a fondurilor bănești primite sub formă de donații pentru diminuarea efectelor crizei economice .................. 7-8 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 420. — Decizie privind aprobarea numirii domnului Sarman Vasile în funcția de director executiv și reluarea activității de broker de asigurare de către Societatea Comercială BROKER DE ASIGURARE FORTZAAS — S.R.L................. 9 422. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale AUTO ONE BROKER DE ASIGURĂRE —S.R.L................................................ 9 423. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ACCENTASIG BROKER DE ASIGURARE —S.R.L............................................... 10 Nr. Pagina 424. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale BONVIVA INSURANCE BROKER — S.R.L............................... 10 425. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale PRAVASIG BROKER DE ASIGURARE —S.R.L............................. 11 429. — Decizie privind sancționarea Societății Comerciale „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L. cu retragerea autorizației........................................ 11-12 440. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale EUROTEX-BROKER DE ASIGURARE —S.R.L.................................... 13 441. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale RITTER-BROKER DE ASIGURARE Șl REASIGURARE — S.R.L................ 13 442. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale NEW VISION BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L. 14 443. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ULTIMATUM COMPANY INVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L................. 14 444. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SOKO — BROKER DE ASIGURARE —S.R.L.................................... 15 452. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale INSURANCE MIX BROKER DE ASIGURARE —S.R.L............................. 15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea stemei comunei Solești, județul Vaslui în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 10 alin. 2 din Legea nr. 102/1992 privind stema țării și sigiliul statului, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — (1) Se aprobă stema comunei Solești, județul Vaslui, prevăzută în anexa nr. 1. (2) Descrierea și semnificațiile elementelor însumate ale stemei sunt prevăzute în anexa nr. 2. (3) Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 19 mai 2010. Nr. 483.’ ANEXA Nr. D ANEXA Nr. 2 STEMA comunei Solești, județul Vaslui DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei comunei Solești, județul Vaslui Descrierea stemei Stema comunei Solești, potrivit anexei nr. 1, se compune dintr-un scut triunghiular, cu marginile rotunjite, tăiat. în partea superioară, în câmp argintiu, se află 3 roze, cu sepale verzi. în vârful scutului, în câmp albastru, se află un soare stilizat, de aur. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat. Semnificațiile elementelor însumate Soarele stilizat semnifică denumirea localității. Rozele reprezintă o parte din blazonul familiei Roseteștilor, din care provenea doamna Elena Cuza. Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună. *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. 3 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI .2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea stemei orașului Berbești, județul Vâlcea în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 10 alin. 2 din Legea nr. 102/1992 privind stema țării și sigiliul statului, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — (1) Se aprobă stema orașului Berbești, județul Vâlcea, prevăzută în anexa nr. 1. (2) Descrierea și semnificațiile elementelor însumate ale stemei sunt prevăzute în anexa nr. 2. (3) Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 19 mai 2010. Nr. 487. ANEXA Nr. D ANEXA Nr. 2 STEMA orașului Berbești, județul Vâlcea DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei orașului Berbești, județul Vâlcea Descrierea stemei Stema orașului Berbești, potrivit anexei nr. 1, se compune dintr-un scut triunghiular cu marginile rotunjite. în câmp albastru, în partea superioară, se află o albină de aur cu aripile deschise, iar în vârful scutului se află două ciocane de minerit, încrucișate, de argint, înscrise într-o roată de excavator din același metal. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu 3 turnuri crenelate. Semnificațiile elementelor însumate Roata de excavator și ciocanele încrucișate reprezintă principala ocupație a locuitorilor din zonă — mineritul. Albina evocă o altă importantă îndeletnicire a locuitorilor din oraș — apicultura. Coroana murală cu 3 turnuri crenelate semnifică faptul că localitatea are rangul de oraș. *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea stemei municipiului Roman, județul Neamț în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 10 alin. 2 din Legea nr. 102/1992 privind stema țării și sigiliul statului, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — (1) Se aprobă stema municipiului Roman, județul Neamț, prevăzută în anexa nr. 1. (2) Descrierea și semnificațiile elementelor însumate ale stemei sunt prevăzute în anexa nr. 2. (3) Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 19 mai 2010. Nr. 494.’ ANEXA Nr. D STEMA municipiului Roman, județul Neamț ANEXA Nr. 2 DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei municipiului Roman, județul Neamț Descrierea stemei Potrivit anexei nr. 1, stema municipiului Roman se compune dintr-un scut triunghiular cu marginile rotunjite. în câmp roșu se află un cap de mistreț cu colți de argint, redat în profil, spre dreapta. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu 5 turnuri crenelate. Semnificația elementelor însumate Capul de mistreț este cea mai veche reprezentare heraldică a localității, semn al continuității și al statorniciei acestei comunități umane. Coroana murală cu 5 turnuri crenelate semnifică faptul că localitatea are rangul de municipiu. *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. 5 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea stemelor comunelor Albeștii de Argeș, Arefu, Bascov și Cocu, județul Argeș în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 10 alin. 2 din Legea nr. 102/1992 privind stema țării și sigiliul statului, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — (1) Se aprobă stemele comunelor Albeștii de Argeș, Arefu, Bascov și Cocu, județul Argeș, prevăzute în anexele nr. 1.1—1.4*). (2) Descrierea și semnificațiile elementelor însumate ale stemelor sunt prevăzute în anexele nr. 2.1—2.4. (3) Anexele nr. 1.1—1.4 și 2.1—2.4 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: p. Ministrul administrației și internelor, Mihai Capră, secretar de stat București, 2 iunie 2010. Nr. 524.’ *) Anexele nr. 1.1—1.4 sunt reproduse în facsimil. ANEXA Nr. 1.1 STEMA comunei Albeștii de Argeș, județul Argeș ANEXA Nr. 2.1 DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei comunei Albeștii de Argeș, județul Argeș Descrierea stemei Potrivit anexei nr. 1.1, stema comunei Albeștii de Argeș se compune dintr-un scut triunghiular cu marginile rotunjite, tăiat în furcă răsturnată. în cartierul 1, în partea dreaptă, în câmp roșu, se află 7 frunze de stejar, de aur, dispuse de sus în jos, 2:2:2:1. în cartierul 2, în partea stângă, în câmp argintiu, se află o căpșună. în cartierul 3, în vârful scutului, în câmp albastru, se află o fascie undată, din care iese, pe jumătate, o roată de moară. Această compoziție este de argint. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat. Semnificațiile elementelor însumate Frunzele de stejar fac referire la bogăția silvică a zonei și indică numărul satelor care alcătuiesc comuna Albeștii de Argeș, iar căpșuna reprezintă culturile de căpșuni. Fascia undată și roata de moară semnifică lacul de acumulare, respectiv hidrocentrala de la Cerbureni. Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 ANEXA Nr. 2.2 ANEXA Nr. 1.2 STEMA comunei Arefu, județul Argeș DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei comunei Arefu, județul Argeș Descrierea stemei Potrivit anexei nr. 1.2, stema comunei Arefu se compune dintr-un scut triunghiular cu marginile rotunjite, tăiat în furcă răsturnată. în cartierul 1, în partea dreaptă, în câmp roșu, se află o floare de colț, de argint. în cartierul 2, în partea stângă, în câmp argintiu, se află o capră neagră. în cartierul 3, în vârful scutului, în câmp albastru, se află o fascie undată, din care iese, pe jumătate, o roată de moară. Această compoziție este de argint. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat. Semnificațiile elementelor însumate Floarea de colț și capra neagră reprezintă flora, respectiv fauna zonei, ambele simboluri fiind declarate monumente ale naturii. Fascia undată și roata de moară semnifică lacul de acumulare, respectiv hidrocentrala de la Vidraru. Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună. ANEXA Nr. 1.3 ANEXA Nr. 2.3 stema comunei Bascov, județul Argeș DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei comunei Bascov, județul Argeș Descrierea stemei Potrivit anexei nr. 1.3, stema comunei Bascov se compune dintr-un scut triunghiular albastru, cu marginile rotunjite. în vârful scutului se află o fascie undată din care iese, pe jumătate, o roată de moară. Această compoziție este de argint. Deasupra roții se află două ramuri de stejar, fiecare cu câte 4 ghinde, care se întretaie în partea inferioară. Această compoziție este de aur. în partea superioară a scutului se află un cap de urs, de argint, văzut din față. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat. Semnificațiile elementelor însumate Fascia undată și roata de moară semnifică lacul de acumulare, respectiv hidrocentrala de la Bascov—Budeasa. Ramurile de stejar și ursul reprezintă bogăția silvică și cinegetică a zonei, amintind de vechea denumire a localității (Valea Ursului), iar numărul de ghinde semnifică numărul satelor care alcătuiesc comuna Bascov. Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI .2010 7 ANEXA Nr. 1.4 STEMA comunei Cocu, județul Argeș ANEXA Nr. 2.4 DESCRIEREA Șl SEMNIFICAȚIILE elementelor însumate ale stemei comunei Cocu, județul Argeș Descrierea stemei Potrivit anexei nr. 1.4, stema comunei Cocu se compune dintr-un scut triunghiular albastru cu marginile rotunjite, tăiat de o fascie undată de argint. în partea superioară se află un cap de cerb de aur. în vârful scutului se află două ramuri de stejar cu ghinde, care se întretaie în partea inferioară. Această compoziție este de aur. Scutul este trimbrat de o coroană murală de argint cu un turn crenelat. Semnificațiile elementelor însumate Fascia undată face referire la râul Cotmeana, care traversează localitatea. Ramurile de stejar și capul de cerb reprezintă bogăția silvică, respectiv cinegetică a zonei. Coroana murală cu un turn crenelat semnifică faptul că localitatea are rangul de comună. ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE J MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN pentru aprobarea Precizărilor privind modul de încasare a fondurilor bănești primite sub formă de donații pentru diminuarea efectelor crizei economice în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Precizările privind modul de încasare a fondurilor bănești primite sub formă de donații pentru diminuarea efectelor crizei economice, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Instituțiile publice implicate, precum și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București, inclusiv unitățile lor subordonate, vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a dispozițiilor prezentului ordin. Art. 3. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 9 iunie 2010. Nr. 1.810. 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 ANEXA PRECIZĂRI privind modul de încasare a fondurilor bănești primite sub formă de donații pentru diminuarea efectelor crizei economice Art. 1. — Sumele donate pentru diminuarea efectelor crizei economice constituie venituri ale bugetului de stat și pot fi achitate în numerar sau prin virament, în contul 20.37.01.02 „Venituri ale bugetului de stat — Donații pentru diminuarea efectelor crizei economice”, deschis la Trezoreria Statului. Art. 2. — (1) Donațiile pentru diminuarea efectelor crizei economice pot fi achitate de către persoanele fizice și prin intermediul angajatorilor, în limita maximă a sumelor datorate de angajator acestora, pe baza dispoziției scrise a donatorilor în care vor preciza cuantumul sumelor care se donează, precum și dacă doresc ca informațiile privind identitatea și sumele donate să fie făcute publice. (2) Donațiile pentru diminuarea efectelor crizei economice care se virează de către persoanele fizice prin intermediul angajatorilor instituții publice se achită de către acestea din conturile de cheltuieli bugetare sau de disponibilități, după caz, din care se achită obligațiile către persoanele fizice donatoare. Art. 3. — Persoanele care nu doresc publicarea informațiilor privind identitatea și sumele donate pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice vor avea în vedere ca în ordinul de plată sau în chitanța pentru încasarea de impozite, taxe și contribuții prin care se achită donațiile, la rubrica destinată codului de identificare fiscală al beneficiarului, să se înscrie codul de identificare fiscală atribuit Trezoreriei Statului (8609468). Art. 4. — Precizări privind achitarea prin virament a sumelor aferente donațiilor pentru diminuarea efectelor crizei economice 4.1. Donațiile pentru diminuarea efectelor crizei economice, se achită prin virament, direct sau prin angajatori, în contul prevăzut la art. 1, deschis la Activitatea de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București. 4.2. Sumele donate prin intermediul angajatorilor vor fi achitate de către aceștia, pe bază de ordine de plată, întocmite distinct pentru fiecare donator. 4.3. în ordinul de plată prin care donatorii sau angajatorii acestora achită sume în contul prevăzut la art. 1 se va avea în vedere înscrierea la rubricile destinate beneficiarului a următoarelor informații: a) în rubrica „Beneficiar” se vor înscrie: numele și prenumele persoanei fizice donatoare sau Bugetul de stat — donații; b) în rubrica „Codul de identificare fiscală” se va înscrie codul de identificare fiscală al persoanei fizice donatoare, în cazul donatorilor care doresc publicarea pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice a informațiilor privind identitatea și sumele donate, sau codul de identificare fiscală atribuit Trezoreriei Statului (8609468), în cazul în care donatorii nu doresc publicarea pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice a informațiilor privind identitatea și sumele donate, după caz; c) în rubrica „Cod IBAN beneficiar” se va înscrie codul IBAN RO80TREZ70020370102XXXXX; d) în rubrica destinată băncii beneficiarului se va înscrie Trezoreria operativă a municipiului București. Art. 5. — Precizări privind achitarea în numerar a sumelor aferente donațiilor pentru diminuarea efectelor crizei economice 5.1. Donațiile pentru diminuarea efectelor crizei economice se achită în numerar, direct sau prin angajatori, în contul prevăzut la art. 1, deschis la unitățile Trezoreriei Statului în raza cărora își au domiciliul persoanele fizice donatoare. 5.2. Persoanele fizice care achită donații pentru diminuarea efectelor crizei economice în numerar la ghișeele unităților Trezoreriei Statului și care nu doresc publicarea informațiilor privind identitatea și sumele donate vor completa o declarație scrisă în acest sens, iar unitățile Trezoreriei Statului vor încasa sumele respective pe codul de identificare fiscală atribuit Trezoreriei Statului (8609468). 5.3. Angajatorii instituții publice care primesc sume în numerar de la donatori cu domiciliul fiscal în raza altei unități a Trezoreriei Statului decât cea a angajatorului depun sumele astfel încasate în contul 50.05 „Disponibil din sume de mandat și în depozit”, deschis la unitatea Trezoreriei Statului la care își are deschise conturile instituția publică. Concomitent cu depunerea sumelor în numerar, instituția publică va prezenta unității Trezoreriei Statului ordine de plată pentru Trezoreria Statului (OPT) prin care virează donațiile respective în contul 20.37.01.02 „Venituri ale bugetului de stat — Donații pentru diminuarea efectelor crizei economice”, întocmite potrivit precizărilor de la art. 4. 5.4. Angajatorii instituții publice care primesc sume în numerar de la donatori cu domiciliul fiscal în raza aceleiași unități a Trezoreriei Statului cu cea a angajatorului depun sumele astfel încasate direct în contul 20.37.01.02 „Venituri ale bugetului de stat — Donații pentru diminuarea efectelor crizei economice”, pe bază de chitanțe pentru încasarea de impozite, taxe și contribuții întocmite distinct pentru fiecare donator. 5.5. în chitanța pentru încasarea de impozite, taxe și contribuții, prin care donatorii sau angajatorii prevăzuți la pct. 5.4 achită sume în contul prevăzut la art. 1, se va avea în vedere înscrierea la rubricile destinate beneficiarului a următoarelor informații: a) în rubrica „Pentru” se vor înscrie: numele și prenumele persoanei fizice donatoare sau Bugetul de stat — donații. b) în rubrica „Codul de identificare fiscală” se va înscrie codul de identificare fiscală al persoanei fizice donatoare, în cazul donatorilor care doresc publicarea pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice a informațiilor privind identitatea și sumele donate, sau codul de identificare fiscală atribuit Trezoreriei Statului (8609468), în cazul în care donatorii nu doresc publicarea pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice a informațiilor privind identitatea și sumele donate, după caz. Art. 6. —în sensul prezentelor precizări, prin angajator se înțelege persoana juridică care acordă drepturi bănești unei persoane fizice. Art. 7. — (1) Datele de identificare ale persoanelor fizice care donează sume pentru diminuarea efectelor crizei economice în contul 20.37.01.02 „Venituri ale bugetului de stat — Donații pentru diminuarea efectelor crizei economice” și sumele donate urmează a fi publicate pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice în termen de 10 zile de la expirarea lunii curente pentru luna precedentă. (2) Situația persoanelor și a sumelor donate pentru diminuarea efectelor crizei economice se transmite Ministerului Finanțelor Publice în termen de 5 zile de la expirarea lunii curente pentru luna precedentă, potrivit modelului transmis unităților Trezoreriei Statului. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 9 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind aprobarea numirii domnului Sarman Vasile în funcția de director executiv si reluarea activității de brokerde asigurare de către Societatea Comercială BROKER DE ASIGURARE FORTZAAS — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 18 mai 2010, prin care s-au aprobat numirea domnului Sarman Vasile în funcția de director executiv și reluarea activității de broker de asigurare a Societății Comerciale BROKER DE ASIGURARE FORTZAAS — S.R.L., Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Se aprobă numirea domnului Sarman Vasile în funcția de director executiv și reluarea activității de broker de asigurare de către Societatea Comercială BROKER DE ASIGURARE FORTZAAS — S.R.L., conform Deciziei administratorului nr. 1 din data de 1 decembrie 2009. Art. 2. — Societatea are obligația ca în termen de 5 zile de la data înregistrării la oficiul registrului comerțului a mențiunii de mai sus, dar nu mai târziu de 60 de zile de la data primirii prezentei aprobări, să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copia certificatului de înscriere de mențiuni, copia încheierii judecătorului-delegat prin care s-a dispus înregistrarea, precum și copia certificatului constatator care va cuprinde toate datele societății. Art. 3. — Societatea are obligația ca în termen de 10 zile de la data primirii prezentei decizii să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Art. 4. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 1 iunie 2010. Nr. 420.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale AUTO ONE BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 18 mai 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale AUTO ONE BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca brokerde asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială AUTO ONE BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Str. Jandarmeriei nr. 341, sectorul 1, nr. de ordine în registrul comerțului J40/5218/22.04.2009, cod unic de înregistrare 25471313/22.04.2009, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 1 iunie 2010. Nr. 422. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ACCENTASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 18 mai 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale ACCENTASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială ACCENTASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Râmnicu Sărat, Str. Victoriei, bl. 23C, et. 3, ap. 7, județul Buzău, nr. de ordine în registrul comerțului J 10/298/2.03.2005, cod unic de înregistrare 17308065/3.03.2005, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. București, 1 iunie 2010. Nr. 423.’ Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale BONVIVA INSURANCE BROKER — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 18 mai 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale BONVIVA INSURANCE BROKER asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială BONVIVA INSURANCE BROKER — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Calea Dorobanților nr. 36—40, sc. B, et. P, ap. 28, sectorul 1, nr. de ordine în registrul comerțului J40/2557/11.03.2010, cod unic de înregistrare 26635180/11.03.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 1 iunie 2010. Nr. 424.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 11 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale PRAVASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 18 mai 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale PRAVASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială PRAVASIG BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Târgu Jiu, bd. Ecaterina Teodoroiu nr. 119, județul Gorj, nr. de ordine în registrul comerțului J18/160/29.03.2010, cod unic de înregistrare 26720188/30.03.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 1 iunie 2010. Nr. 425.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind sancționarea Societății Comerciale „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L. cu retragerea autorizației Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul București, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin președinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum și al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în procesul-verbal al ședinței din data de 27 aprilie 2010, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. X. 656 din 23 aprilie 2009 privind controlul efectuat la Societatea Comercială „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 21, bl. 11, sc. 3, et. 7, ap. 93, sectorul 3, înregistrată la oficiul registrului comerțului sub nr. J40/12606/10.12.1998, cod unic de înregistrare 11304420/22.12.1998, și înscrisă în Registrul brokerilor de asigurare sub nr. RBK - 182/28.10.2003, reprezentată legal de domnul Paraschiv Gheorghe, în calitate de asociat, a constatat următoarele: 1. Nu au fost respectate prevederile Deciziei nr. 764 din 8 octombrie 2009 referitoare la revocarea din funcția de administrator a domnului Paraschiv Gheorghe și numirea în această funcție a doamnei Brândușa Florentina, precum și la schimbarea sediului social din municipiul București, str. Vișana nr. 4, bl. 26, ap. 22, sectorul 4, la adresa din municipiul București, Bd. 1 Decembrie 1918 nr. 21, bl. 11, sc. 3, et. 7, ap. 93, sectorul 3, încălcându-se astfel prevederile art. 8 din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Fapta constituie contravenție conform art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 2. Asociatul unic, prin Decizia din data de 17 decembrie 2009, a hotărât dizolvarea societății, decizia sa fiind publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274 din 5 februarie 2010, anterior solicitării societății de retragere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, încălcându-se astfel prevederile art. 4 din Normele privind autorizarea brokerilor de asigurare și/sau de reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 Fapta constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 3. începând cu data de 3 februarie 2010, societatea nu mai are conducător executiv, nu mai are niciun angajat, niciun asistent în brokeraj, încălcând astfel prevederile art. 35 alin. (5) lit. h) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Fapta reprezintă contravenție potrivit prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 4. Au fost transmise cu întârziere situațiile financiare aferente anului 2008, astfel fiind încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 3 pct. I alin (2) din Normele privind forma și conținutul raportărilor pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare și/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.139/2006, cu modificările și completările ulterioare, și pct. 12.2 din Normele privind încheierea exercițiului financiar 2008 pentru societățile din domeniul asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 1/2009. Fapta reprezintă contravenție potrivit prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 5. Nu mai deține un contract de asigurare de răspundere civilă profesională valabil de la data de 5 februarie 2010. Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 7 lit. b) din Normele privind autorizarea brokerilorde asigurare și/sau de reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. Fapta constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 6. Societatea nu a transmis Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor numele persoanei desemnate cu responsabilități în prevenirea și combaterea spălării banilor și a finanțării actelor de terorism și nici procedurile interne în materie de cunoaștere a clientului, de raportare, de păstrare a evidențelor, de evaluare și gestionare a riscurilor, pentru a preveni și împiedica implicarea lor în operațiuni suspecte de spălare a banilor și finanțare a actelor de terorism, încălcându-se astfel prevederile art. 5 alin. (10) și art. 6 alin. (4) din Normele privind prevenirea și combaterea spălării banilor și a finanțării actelor de terorism prin intermediul pieței asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008. Fapta constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. a) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Față de motivele de fapt și de drept arătate, în scopul apărării dreptului asiguraților și al promovării stabilității activității de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în ședința din data de 27 aprilie 2010, sancționarea Societății Comerciale „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L. cu retragerea autorizației de funcționare, în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, drept care decide: Art. 1. — Se sancționează Societatea Comercială „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Str. 1 Decembrie 1918 nr. 21, bl. 11, sc. 3, et. 7, ap. 93, sectorul 3, înregistrată la oficiul registrului comerțului sub nr. J40/12606/10.12.1998, cod unic de înregistrare 11304420/22.12.1998, și înscrisă în Registrul brokerilor de asigurare sub nr. RBK - 182/28.10.2003, reprezentată legal de domnul Paraschiv Gheorghe, în calitate de asociat, cu retragerea autorizației de funcționare, în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. e) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — în termen de 15 de zile de la data primirii deciziei, Societatea Comercială „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L. va transmite Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor dovada rezilierii contractelor de intermediere care mai sunt în vigoare, precum și a faptului că nu mai are datorii sau documente cu regim special nepredate. Art. 3. — Societatea comercială menționată la art. 1 are obligația să își notifice clienții, în termen de 3 zile de la data primirii prezentei decizii, în vederea efectuării plății ratelor scadente la contractele în curs de derulare direct la asigurători, rămânând direct răspunzătoare pentru îndeplinirea obligațiilor asumate prin contractele în vigoare la data emiterii prezentei decizii. Art. 4. — (1) împotriva prezentei decizii Societatea Comercială „Romtep Broker de Asigurare” — S.R.L. poate face plângere la Curtea de Apel București, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. (2) Plângerea adresată Curții de Apel București nu suspendă, pe timpul soluționării acesteia, executarea măsurii sancționatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Art. 5. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 3 iunie 2010. Nr. 429.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 13 DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale EUROTEX-BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale EUROTEX-BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială EUROTEX-BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Arad, str. Mătăsari nr. 23, județul Arad, nr. de ordine în registrul comerțului J02/1701/16.12.2003, cod unic de înregistrare 16002270/17.12.2003, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 440.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale RITTER-BROKER DE ASIGURARE SI REASIGURARE — S.R.L. j în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale RITTER-BROKER DE ASIGURARE Șl REASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială RITTER-BROKER DE ASIGURARE Șl REASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, str. Soveja nr. 115, parter, camera 1, sectorul 1, nr. de ordine în registrul comerțului J40/3925/15.04.2010, cod unic de înregistrare 26782334/15.04.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 441.’ 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 395/15.VI.2010 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale NEW VISION BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale NEW VISION BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială NEW VISION BROKER DE ASIGURARE-REASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în comuna Bănești (D.N.1, km 68), județul Prahova, nr. de ordine în registrul comerțului J29/1903/27.07.2007, cod unic de înregistrare 22179331/30.07.2007, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 442.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ULTIMATUM COMPANY INVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale ULTIMATUM COMPANY INVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială ULTIMATUM COMPANY INVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Ploiești, str. Duca Vodă nr. 23, județul Prahova, nr. de ordine în registrul comerțului J29/834/28.03.2007, cod unic de înregistrare 21474287/29.03.2007, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de brokerde asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 443. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 395/15.VI.2010 15 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SOKO — BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale SOKO — BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială SOKO — BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Aleea Textiliștilor nr. 1, bl. MY1, subsol, camera 5, sectorul 3, nr. de ordine în registrul comerțului J40/2522/10.03.2010, cod unic de înregistrare 26630867/10.03.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 444.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale INSURANCE MIX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 1 iunie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale INSURANCE MIX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială INSURANCE MIX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Baia Mare, str. Vasile Alecsandri nr. 97, ap. 7, județul Maramureș, nr. de ordine în registrul comerțului J24/295/28.04.2010, cod unic de înregistrare 26843903/28.04.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 7 iunie 2010. Nr. 452.’ ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 7 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) --- lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a Vll-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401,00’.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 443815 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 395/15.VI.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495