MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 367 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Joi, 3 iunie 2010 SUMAR Nr. Pagina DECIZII 11. — Decizie privind asigurarea conducerii Senatului în perioada 3—5 iunie 2010 ............................ 2 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 479. — Hotărâre pentru aprobarea plății contribuției Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor la proiectul Direcției generale justiție, libertate, securitate, „Acțiunea FIU.NET 2009—2011 — Mai multă ambiție! O mai mare utilizare!”, pentru perioada 2010—2011 ...................................... 2 485. — Hotărâre privind aprobarea achiziționării de vaccin împotriva tuberculozei BCG prin Fondul Națiunilor Unite pentru Copii — UNICEF.................................. 3 501. — Hotărâre privind încetarea dreptului de folosință gratuită asupra unor terenuri proprietate privată a statului...................................................... 4 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 49. — Ordin al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor privind calificarea exploatațiilor de bovine în raport cu tuberculoza bovină și leucoza enzootică bovină.... 5-8 1.931. — Ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală privind modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.468/2010 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Gărzii Financiare ................................... 9-11 ACTE ALE COLEGIULUI MEDICILOR DIN ROMÂNIA 5. — Decizie privind înființarea unei comisii de lucru .... 12 6. — Decizie privind componența comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din România .................... 12-15 ★ Rectificări .................................................... 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 DECIZII PARLAMENTUL ROMÂNIEI SENATUL DECIZIE privind asigurarea conducerii Senatului în perioada 3—5 iunie 2010 în conformitate cu art. 40 alin. (2) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, cu modificările ulterioare, președintele Senatului decide: Articol unic. — în perioada 3—5 iunie 2010, conducerea Senatului va fi asigurată de domnul senator Teodor Viorel Meleșcanu, vicepreședinte al Senatului. PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 3 iunie 2010. Nr. 11. HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru aprobarea plății contribuției Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor la proiectul Direcției generale justiție, libertate, securitate, „Acțiunea FIU.NET 2009—2011 — Mai multă ambiție! O mai mare utilizare!”, pentru perioada 2010—2011 în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — (1) Se aprobă efectuarea plății contribuției anuale, pentru perioada 2010—2011, ce revine Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, în calitate de utilizator la proiectul Direcției generale justiție, libertate, securitate, „Acțiunea FIU.NET 2009—2011 — Mai multă ambiție! O mai mare utilizare!”. (2) Sumele necesare pentru plata contribuției anuale, reprezentând pentru fiecare an echivalentul în lei a 5.000 de euro, se asigură de la bugetul de stat, prin bugetul anual aprobat Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu Președintele Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, Adriana Luminița Popa Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 12 mai 2010. Nr. 479.’ 3 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 367/3.VL2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea achiziționării de vaccin împotriva tuberculozei BCG prin Fondul Națiunilor Unite pentru Copii — UNICEF în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 14 lit. c) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă achiziționarea de vaccin împotriva tuberculozei BCG de către Ministerul Sănătății prin Fondul Națiunilor Unite pentru Copii — UNICEF, în cantitate de 1.000.000 de doze, prin încheierea unui contract de furnizare, în vederea asigurării imunizării specifice a copiilor eligibili din România în anul 2010. Art. 2. — Costurile determinate de achiziționarea vaccinului împotriva tuberculozei în valoare totală de 81.732,50 USD se achită în lei, la cursul de schimb din ziua efectuării plății, din fondurile aprobate în bugetul Ministerului Sănătății pe anul 2010 pentru Programul național de imunizare, din cadrul programelor naționale privind bolile transmisibile aprobate în condițiile legii. Art. 3. — (1) Costurile prevăzute la art. 2 includ atât valoarea totală a cantității de vaccin achiziționate, cât și cheltuielile determinate de transport, manipulare, asigurare și cheltuieli neprevăzute. (2) Sumele neutilizate pentru destinațiile menționate la alin. (1) vor fi realocate Programului național de imunizare pentru anul curent. Art. 4. — Se autorizează Ministerul Sănătății să efectueze plata în avans a 30% din valoarea totală a achiziției către Fondul Națiunilor Unite pentru Copii — UNICEF, iar diferența va fi plătită după recepționarea cantității totale de vaccin împotriva tuberculozei BCG. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul sănătății, Cseke Attila Președintele Autorității Naționale pentru Reglementarea și Monitorizarea Achizițiilor Publice, Cristina Trăilă Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 19 mai 2010. Nr. 485. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind încetarea dreptului de folosință gratuită asupra unor terenuri proprietate privată a statului în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 11 lit. m) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează dreptul de folosință gratuită al Camerei de Comerț și Industrie a României și a Municipiului București asupra imobilelor terenuri, identificate potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre, aflate în proprietatea privată a statului și în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat”. Art. 2. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 2.127/2004 pentru stabilirea unor măsuri referitoare la dreptul de administrare și folosință asupra unei suprafețe de teren, proprietate privată a statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.153 din 7 decembrie 2004, și art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 1.709/2004 privind unele măsuri referitoare la dreptul de administrare și folosință asupra unei suprafețe de teren, proprietate privată a statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 984 din 26 octombrie 2004. Art. 3. — Camera de Comerț si Industrie a României și a Municipiului București are obligația predării imobilelor terenuri prevăzute la art. 1 către Regia Autonomă „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat”, în termen de 15 zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 26 mai 2010. Nr. 501. ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale imobilelor terenuri, aflate în administrarea Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat”, pentru care încetează dreptul de folosință gratuită acordat Camerei de Comerț și Industrie a României și a Municipiului București Actul normativ de preluare în administrarea Locul unde este situat imobilul Caracteristicile tehnice ale imobilului Regiei Autonome „Administrația Patrimoniului Protocolului de Stat” Municipiul București, actual Bd. Expoziției Suprafață totală --- 18.000,04 m2 Hotărârea Guvernului nr. 1.709/2004 nr. 22---30 (fost bd. Mărăști nr. 65---67), Nr. cadastral 21752/2 privind unele măsuri referitoare la dreptul sectorul 1 de administrare și folosință asupra unei suprafețe de teren, proprietate privată a statului Municipiul București, bd. Mărăști Suprafață totală --- 346.929,76 m2 Hotărârea Guvernului nr. 2.127/2004 nr. 65---67, sectorul 1 Nr. cadastral 6185/1 pentru stabilirea unor măsuri referitoare la dreptul de administrare și folosință asupra unei suprafețe de teren, proprietate privată a statului MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 5 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR ORDIN privind calificarea exploatațiilor de bovine în raport cu tuberculoza bovină si leucoza enzootică bovină Văzând Referatul de aprobare nr. 1.112 din 10 mai 2010, întocmit de Direcția Generală Sanitară Veterinară din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, având în vedere prevederile art. 10 lit. b) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activității sanitar- veterinare și pentru siguranța alimentelor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările și completările ulterioare, în baza prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.492/2009 pentru aprobarea continuării acțiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, a altor acțiuni prevăzute în alte programe naționale, pe care Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor trebuie să le pună în aplicare, precum și a tarifelor maximale aferente acestora pentru anul 2010, în temeiul art. 3 alin. (3) și al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 1.415/2009 privind organizarea și funcționarea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor și a unităților din subordinea acesteia, președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor emite următorul ordin: Art. 1. — Exploatațiile de bovine se consideră oficial libere de leucoză enzootică bovină dacă îndeplinesc toate condițiile prevăzute în anexa nr. 1. Art. 2. — Exploatațiile de bovine calificate ca exploatații oficial libere de leucoză enzootică bovină vor primi atestatul de indemnitate prevăzut în anexa nr. 2. Art. 3. — Statusul de exploatație oficial liberă de leucoză enzootică bovină se menține/se suspendă în situațiile prevăzute în anexa nr. 1. Art. 4. — Exploatațiile de bovine care nu mai îndeplinesc condițiile prevăzute la anexa nr. 1 pierd statusul de oficial libere de bruceloză bovină și li se eliberează un act de suspendare a statusului de exploatație indemnă de leucoză enzootică bovină prevăzut în anexa nr. 3. Art. 5. — Exploatațiile de bovine se consideră oficial libere de tuberculoză bovină dacă îndeplinesc toate condițiile prevăzute în anexa nr. 4. Art. 6. — Exploatațiile de bovine calificate ca exploatații oficial libere de tuberculoză bovină vor primi atestatul de indemnitate prevăzut în anexa nr. 5. Art. 7. — Statusul de exploatație oficial liberă de tuberculoză bovină se menține/se suspendă în situațiile prevăzute în anexa nr. 4. Art. 8. — Exploatațiile de bovine care nu mai îndeplinesc condițiile prevăzute la anexa nr. 4 pierd statusul de oficial libere de tuberculoză bovină și li se eliberează un act de suspendare a statusului de exploatație indemnă de tuberculoză bovină prevăzut în anexa nr. 6. Art. 9. — Numărul și seria atestatului de indemnitate/actului de suspendare a statusului de exploatație oficial indemnă de tuberculoză/leucoză enzootică bovină se acordă de către direcțiile sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București. Art. 10. — Direcțiile sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiva municipiului București vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 11. —Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor va controla modul de aplicare a prevederilor prezentului ordin. Art. 12. —Anexele nr. 1—6 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 13. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, Marian Zlotea București, 2 iunie 2010. Nr. 49. ’ ANEXA Nr. 1 CONDIȚII privind calificarea exploatatiilor de bovine în raport cu leucoza enzootică bovină A. Se consideră că o exploatație este oficial indemnă de leucoza enzootică bovină în cazul în care: 1. nu există dovezi clinice sau în urma unui test de laborator cu privire la existența unor cazuri de leucoză enzootică bovină în exploatație și nu s-au confirmat astfel de cazuri în decursul ultimilor doi ani; și 2. în ultimele 12 luni, toate animalele cu vârsta mai mare de 24 de luni au prezentat o reacție negativă la două teste efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind problemele de sănătate a animalelor ce afectează comerțul intracomunitar cu animale din speciile bovine și suine, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289 din 30 martie 2006, cu modificările și completările ulterioare, la interval de cel puțin 4 luni; sau 3. îndeplinește cerințele prevăzute la pct. 1 și este situată într-un stat membru sau o regiune a unui stat membru oficial indemn de leucoza enzootică bovină. B. Statusul de exploatație oficial indemnă de leucoza enzootică bovină se menține în cazul în care: 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 367/3.VL2010 1. condițiile prevăzute la lit. A pct. 1 continuă să fie îndeplinite; 2. animalele introduse în exploatație provin dintr-o exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină; 3. toate animalele cu vârsta mai mare de 24 de luni se testează anual după calificarea exploatației ca oficial indemnă de leucoză enzootică bovină și continuă să prezinte reacții negative la testele efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare; 4. toate animalele cu vârsta mai mare de 24 de luni se testează la intervale de 3 ani după primii 5 ani de la recunoașterea statusului de țară oficial indemnă de leucoză enzootică bovină și continuă să prezinte reacții negative la testele efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare; 5. animalele pentru reproducție introduse într-o exploatație și care provin dintr-o țară terță au fost importate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 231/2006 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare care stabilește reguli de sănătate animală pentru importul în și tranzitul prin Comunitatea Europeană al unor ungulate vii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 891 din 1 noiembrie 2006. C. Statusul oficial indemn de leucoză enzootică bovină al unei exploatații se suspendă în cazul în care nu sunt îndeplinite condițiile detaliate la pct. B sau în cazul în care, în urma testelor de laborator sau din motive clinice, una sau mai multe bovine sunt suspecte de leucoză enzootică bovină și sacrificate imediat. D. Statusul rămâne suspendat până la îndeplinirea următoarelor cerințe: 1. în cazul în care un singur animal dintr-o exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină a reacționat pozitiv la unul dintre testele efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, sau în cazul în care există un singur animal suspect de infectare în exploatație: a) animalul care a reacționat pozitiv și, în cazul unei femele, toți vițeii proveniți de la aceasta trebuie să fie scoși din exploatație în vederea sacrificării, sub supravegherea autorității sanitare veterinare competente; b) toate animalele din exploatație cu vârsta mai mare de 12 luni trebuie să reacționeze negativ la două teste serologice (la interval de cel puțin 4 luni și cel mult 12 luni) efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, la cel puțin 3 luni de la îndepărtarea animalului pozitiv și a progeniturilor acestuia; c) a fost efectuată o investigație epidemiologică, cu rezultate negative, iar exploatațiile suspecte în legătură cu exploatația infectată au făcut obiectul măsurilor prevăzute la lit. b). Cu toate acestea, autoritatea competentă poate acorda o derogare de la obligația de sacrificare a vițelului provenit de la o femelă infectată, în cazul în care vițelul a fost separat de femelă imediat după fătare. în acest caz se aplică cerințele prevăzute la pct. 2 lit. c). 2. în cazul în care mai mult de un animal dintr-o exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină a reacționat pozitiv la unul dintre testele efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, sau în cazul în care există mai mult de un animal suspect de infectare în exploatație: a) animalele care au reacționat pozitiv și, în cazul femelelor, vițeii acestora trebuie îndepărtați din exploatație în vederea sacrificării, sub supravegherea autorităților veterinare; b) toate animalele din exploatație cu vârsta mai mare de 12 luni trebuie să reacționeze negativ la două teste efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, la un interval de cel puțin 4 luni și cel mult 12 luni; c) după identificarea animalelor bolnave, toate celelalte animale trebuie să rămână în exploatație până la o vârstă mai mare de 24 de luni și până când vor fi testate, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, iar autoritatea sanitară veterinară competentă poate permite expedierea animalelor direct la locul de sacrificare, sub supraveghere oficială; d) a fost efectuată o investigație epidemiologică, cu rezultate negative, iar exploatațiile suspecte în legătură cu exploatația infectată au făcut obiectul măsurilor prevăzute la lit. b). Cu toate acestea, autoritatea sanitară veterinară competentă poate acorda o derogare de la obligația de sacrificare a vițelului provenit de la o femelă infectată, în cazul în care vițelul a fost separat de femelă imediat după fătare. în acest caz se aplică cerințele prevăzute la lit. c). ANEXA Nr. 2 AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR DIRECȚIA SANITAR-VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR.’... ATESTAT DE INDEMNITATE Seria CJ nr. 000001 Data................. Se atestă că exploatația de bovine cu codul.........................din localitatea.........., județul....., deținută de..........., CNP/CUI.................., a fost declarată oficial indemnă de leucoză enzootică bovină ca urmare a: a) îndeplinirii condițiilor prevăzute de Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. .../..; b) testării serologice cu rezultate negative din data de.și din data de........; c) rezultatului Buletinului de analiză nr. Prezentul atestat rămâne valabil sau poate fi suspendat in condițiile prevăzute de Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. .../.... și se eliberează de către medicul veterinar oficial în două exemplare originale, unul pentru exploatație și unul pentru medic. Directorul executiv al direcției sanitar-veterinare Reprezentantul legal al exploatației, și pentru siguranța alimentelor, ....................................... MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 7 ANEXA Nr. 3 AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR DIRECȚIA SANITAR-VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR.................'.. ACT DE SUSPENDARE a statusului de exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină Seria CJ nr. 000001 Data.................. Exploatației cu codul......................din localitatea..........Județul................, deținută de............, CNP/CUI ............., i se suspendă statusul de exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr./. Suspendarea se ridică în urma îndeplinirii condițiilor prevăzute în anexa nr. 1 la Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. .../... . Prezentul act de suspendare a statusului de exploatație oficial indemnă de leucoză enzootică bovină se eliberează de către medicul veterinar oficial în 3 exemplare originale, unul pentru exploatație, unul pentru medic și unul pentru primărie. Directorul executiv al direcției sanitare-veterinare Reprezentantul legal al exploatației, și pentru siguranța alimentelor, .................................... ANEXA Nr. 4 CONDIȚII privind calificarea exploatațiilor de bovine în raport cu tuberculoza bovină A. în sensul prezentului ordin, bovine înseamnă toate bovinele, cu excepția animalelor folosite în evenimentele culturale sau sportive. B. O exploatație de bovine este oficial indemnă de tuberculoză în cazul în care îndeplinește următoarele condiții: a) niciun animal nu prezintă semne clinice de tuberculoză; b) toate bovinele cu vârsta mai mare de 6 săptămâni au reacționat negativ la cel puțin două teste intradermice de tuberculinare oficiale, efectuate în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare: 1. primul test efectuat la 6 luni de la eliminarea oricărei infecții din efectiv; 2. iar cel de-al doilea efectuat 6 luni mai târziu; sau, atunci când efectivul a fost constituit doar din animale originare din efective oficial indemne de tuberculoză, primul test va fi efectuat la cel puțin 60 de zile de la constituirea efectivului, iar cel de-al doilea test nu va mai fi solicitat; c) după efectuarea primului test la care se face referire la pct. b), în efectiv nu a fost introdus niciun animal din specia bovine în vârstă de peste 6 săptămâni, cu excepția cazului în care a prezentat o reacție negativă la un test intradermic de tuberculinare efectuat și interpretat în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, efectuat în intervalul de 30 de zile anterior sau ulterior introducerii în efectiv; în ultimul caz, animalul (animalele) trebuie să fie izolat (izolate) fizic de celelalte animale din efectiv, astfel încât să se evite orice contact direct sau indirect cu celelalte animale, până ce reacția se dovedește negativă. C. Statusul oficial indemn de tuberculoză al unei exploatații de bovine se menține în cazul în care: a) condițiile specificate la lit. B, pct. a) și c) continuă să se aplice, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare; b) toate animalele care intră în exploatație provin exclusiv din efective cu status oficial indemn de tuberculoză; c) toate animalele din exploatație, cu excepția vițeilor cu vârstă mai mică de 6 săptămâni născuți în exploatație, sunt supuse testelor de tuberculinare de rutină, o dată pe an, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare; D. Statusul oficial indemn de tuberculoză al unei exploatații se suspendă în cazul în care: a) condițiile prevăzute la lit. C nu mai sunt îndeplinite; sau b) unul sau mai multe animale au prezentat o reacție pozitivă la un test de tuberculinare ori în cazul în care la examinarea post-mortem se suspectează un caz de tuberculoză. Atunci când se consideră că un animal a prezentat o reacție pozitivă, acesta este îndepărtat din exploatație și sacrificat, efectuându-se examinările post-mortem, de laborator și epidemiologice adecvate ale animalului care a prezentat o reacție pozitivă sau ale carcasei animalului suspect. Statusul exploatației va rămâne suspendat până la finalizarea tuturor examinărilor de laborator; în cazul în care nu se confirmă prezența tuberculozei, suspendarea statusului oficial indemn de tuberculoză poate fi ridicată după testarea cu rezultate negative a tuturor animalelor cu vârsta mai mare de 6 săptămâni după minimum 42 de zile de la îndepărtarea animalului (animalelor) care au reacționat pozitiv; sau c) efectivul conține animale cu status incert, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare; în acest caz, statusul efectivului rămâne suspendat până la clarificarea statusului animalelor respective. Cu toate acestea, prin derogare de la cerințele prevăzute la pct. c), dacă în România autoritatea competentă efectuează testări de rutină ale efectivului prin utilizarea testului comparativ de tuberculinare descris în Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 61/2006, cu modificările și completările ulterioare, și în cazul 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 unui efectiv în care nu au fost declarate animale cu reacții pozitive confirmate timp de cel puțin 3 ani, autoritatea competentă poate decide să nu limiteze circulația altor animale în interiorul exploatației, cu condiția ca statusul animalelor cu reacții neconcludente să fie clarificat prin testarea după 42 de zile, iar animalele din exploatație să nu fie introduse în comerțul intracomunitar până la clarificarea statusului animalelor cu reacții neconcludente. în cazul în care, la testare, animalele respective prezintă o reacție pozitivă sau continuă să prezinte reacții neconcludente, se aplică dispozițiile prevăzute la pct. b). în cazul în care prezența bolii este confirmată ulterior, toate animalele care ies din exploatație de la data efectuării ultimului testai efectivului cu rezultate exclusiv negative trebuie localizate și testate. E. 1. Statusul oficial indemn de tuberculoză al unei exploatații se retrage dacă prezența tuberculozei este confirmată prin izolarea Mycobacterium bovis la examinarea de laborator. Autoritatea competentă poate retrage statusul în cazul în care: a) condițiile detaliate la lit. C nu mai sunt îndeplinite; b) la examinarea post-mortem se observă leziuni clasice provocate de tuberculoză; c) o investigație epidemiologică stabilește probabilitatea unei infecții; d) din orice alte motive considerate necesare pentru controlul tuberculozei bovine. 2. Statusul oficial indemn de tuberculoză al unui efectiv trebuie să rămână anulat până ce sunt efectuate curățarea și dezinfecția incintelor și a ustensilelor, iar toate animalele cu vârsta mai mare de 6 săptămâni au reacționat negativ la ultimele două teste consecutive de tuberculinare, primul efectuat după minimum 60 de zile, iar cel de-al doilea după minimum 4 luni și maximum 12 luni de la eliminarea ultimului animal care a reacționat pozitiv. ANEXA Nr. 5 AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR DIRECȚIA SANITAR-VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR.’.. ATESTAT DE INDEMNITATE Seria CJ nr. 000001 Data................. Se atestă că exploatația de bovine cu codul...........................din localitatea......., județul......., deținută de.........., CNP/CUI..............., a fost declarată oficial indemnă de tuberculoză bovină ca urmare a: a) îndeplinirii condițiilor prevăzute de Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr..../....; b) testării intradermice cu rezultate negative din data de.și din data de......; c) rezultatului buletinului de analiză nr. Prezentul atestat rămâne valabil sau poate fi suspendat în condițiile prevăzute de Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. .../.... și se eliberează de către medicul veterinar oficial în două exemplare originale, unul pentru proprietar, unul pentru medic. Directorul executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor, Reprezentantul legal al exploatației, ANEXA Nr. 6 AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR DIRECȚIA SANITAR-VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚAALIMENTELOR...........'.. ACT DE SUSPENDARE a statusului de exploatație oficial indemnă de tuberculoză bovină Seria CJ nr. 000001 Data................. Exploatației cu codul.................din localitatea..., județul.......deținută de....., CNP/CUI.........., i se suspendă statusul de exploatație oficial indemnă de tuberculoză bovină, în conformitate cu prevederile Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr./. Suspendarea se ridică în urma îndeplinirii condițiilor prevăzute de anexa nr. 4 la Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr./. Prezentul act de suspendare a statusului de exploatație oficial indemnă de tuberculoză bovină se eliberează de către medicul veterinar oficial în 3 exemplare originale, unul pentru proprietar, unul pentru medic și unul pentru primărie. Directorul executiv al direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor, Reprezentantul legal al exploatației, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 9 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ ORDIN privind modificarea și completarea Ordinului președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.468/2010 pentru aprobarea Regulamentului de organizare si funcționare a Gărzii Financiare Având în vedere Referatul de aprobare nr. 702.568 din 13 mai 2010, în conformitate cu prevederile art. 3 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 91/2003 privind organizarea Gărzii Financiare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 132/2004, cu modificările și completările ulterioare, în baza prevederilor art. 7 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.324/2009 privind organizarea și funcționarea Gărzii Financiare, în temeiul prevederilor art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Art. I. —Anexa la Ordinul președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală nr. 1.468/2010 pentru aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare a Gărzii Financiare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 115 din 19 februarie 2010, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 7 alineatul (3) litera a), după punctul 3 se introduc șase noi puncte, punctele 3¹—3⁶, cu următorul cuprins: „3¹. întocmește planul de alarmare a personalului; 3². gestionează baza de date privind formarea profesională la nivelul Gărzii Financiare; 3³. elaborează, la nivelul Comisariatului General al Gărzii Financiare și la nivelul secțiilor județene și a municipiului București, proiectul planului anual de formare profesională, pe care îl supune spre aprobare comisarului general al Gărzii Financiare și îl transmite Agenției Naționale de Administrare Fiscală — Direcția generală de organizare și resurse umane, conform legii; 3⁴. elaborează și derulează programe de formare profesională a personalului din cadrul Comisariatului General al Gărzii Financiare și la nivelul secțiilor județene și al Secției Municipiului București, în colaborare cu Direcția generală de organizare și resurse umane din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală și cu Școala de Finanțe Publice și Vamă din cadrul Ministerului Finanțelor Publice și cu alte organisme specializate în acest domeniu, în condițiile legii; 3⁵. întocmește și actualizează tabelul formatorilor interni din cadrul Gărzii Financiare; 3⁶. gestionează activitatea de pregătire și perfecționare profesională la nivelul Comisariatului General al Gărzii Financiare și la nivelul secțiilor județene și a municipiului București, conform planului anual de formare profesională, monitorizând întreaga activitate în acest domeniu;”. 2. La articolul 15 alineatul (2), punctele 26,28,29, 31 și 32 se abrogă. 3. La articolul 16, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 16. — (1) Compartimentul de audit public intern este organizat și își desfășoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 38/2003 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 445/2004 pentru aprobarea normelor proprii privind exercitarea activității de audit public intern în cadrul Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 1.702/2005 pentru aprobarea Normelor privind organizarea și exercitarea activității de consiliere desfășurate de către auditorii interni din cadrul entităților publice.” 4. La articolul 16, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2) Compartimentul de audit public intern se organizează la nivelul Comisariatului General. Compartimentul de audit public intern este o structură funcțională constituită din punct de vedere administrativ în subordinea directă a comisarului general, conform dispozițiilor Legii nr. 672/2002 privind auditul public intern, cu modificările și completările ulterioare. Activitățile realizate de Compartimentul de audit public intern, în conformitate cu prevederile prezentului regulament de organizare și funcționare, cu celelalte dispoziții legale și reglementări interne aplicabile, se desfășoară sub îndrumarea și coordonarea directă a directorului general al Direcției generale de audit public intern din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală.” 5. La articolul 16, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Compartimentul de audit public intern își desfășoară activitatea pe baza planului de audit public intern anual aprobat de comisarul general.” 6. La articolul 16, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: „(4) Compartimentul de audit public intern elaborează raportul de audit public intern, pe care îl prezintă comisarului general spre avizare.” 7. La articolul 16, alineatul (5) se modifică și va avea următorul cuprins: „(5) Auditul public intern se exercită asupra tuturor activităților desfășurate de Garda Financiară sau care sunt în 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 responsabilitatea acesteia, asupra activității Comisariatului General, a secțiilor județene și a Secției Municipiului București.” 8. La articolul 16, partea introductivă a alineatului (6) se modifică și va avea următorul cuprins: „(6) Compartimentul de audit public intern are următoarele atribuții:”. 9. La articolul 16 alineatul (6), punctul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. elaborează norme metodologice de audit public intern specifice Gărzii Financiare, cu avizul Direcției generale de audit public intern din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală;”. 10. La articolul 16 alineatul (6), punctul 6 se modifică și va avea următorul cuprins: „6. efectuează misiuni de audit public intern cu privire la modul în care structurile auditate au implementat recomandările formulate de echipa de auditori;”. 11. La articolul 16 alineatul (6), punctul 9 se modifică și va avea următorul cuprins: „9. în cazul identificării unor iregularități sau posibile prejudicii, raportează imediat comisarului general al Gărzii Financiare și structurii de control intern abilitate;”. 12. La articolul 16 alineatul (6), după punctul 9 se introduc treizeci și trei de noi puncte, punctele 9¹—9³³, cu următorul cuprins: „9 ¹. elaborează planul strategic de audit public intern, cu respectarea termenelor legale; 9². elaborează referatul de justificare a proiectului planului anual de audit public intern, cu respectarea termenelor legale; 9³. asigură, în condițiile legii, pregătirea misiunilor de audit public intern planificate; 9⁴. realizează intervenția la fața locului în misiunile de audit public intern planificate; 9⁵. redactează și difuzează, conform normelor legale, proiectele și rapoartele rezultate din misiunile de audit public intern planificate; 9⁶. efectuează misiuni de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 9⁷. asigură, în condițiile legii, pregătirea misiunilor de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 9⁸. realizează intervenția la fața locului în misiunile de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 9⁹. redactează și difuzează, conform normelor legale, proiectele și rapoartele rezultate din misiunile de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 9¹°. asigură, în condițiile legii, pregătirea misiunilor de consiliere; 9¹T realizează intervenția la fața locului în misiunile de consiliere; 9¹². redactează și difuzează, conform normelor legale, rapoartele rezultate din misiunile de consiliere; 9¹³. asigură auditarea sistemului indicatorilor de performanță, stabiliți conform Strategiei pe termen mediu a Agenției Naționale de Administrare Fiscală; 9¹⁴. asigură supervizarea misiunilor de audit public intern, misiunilor de consiliere, misiunilor de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 915 îi informează pe comisarul general despre nerespectarea termenelor de implementare a recomandărilor formulate prin rapoartele de audit public intern elaborate; 9¹6. elaborează raportul anual al activității de audit public intern; 91⁷. asigură elaborarea, actualizarea și implementarea Registrului riscurilor aferente activității de audit public intern; 9¹⁸. întocmește informări, sinteze, studii, analize și documentări, la solicitarea conducerii Gărzii Financiare, Agenției Naționale de Administrare Fiscală și din proprie inițiativă, în domeniul auditului public intern; 9¹⁹. monitorizează dinamica progreselor înregistrate în implementarea recomandărilor formulate prin rapoartele de audit public intern elaborate; 9²⁹. colaborează cu structurile de audit public intern din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și cu alte structuri, în scopul îndeplinirii atribuțiilor stabilite prin prezentul regulament de organizare și funcționare și prin reglementările legale în vigoare, aplicabile domeniului auditului public intern; 9²¹. propune teme de instruire și perfecționare a auditorilor, pentru a fi incluse în Planul anual de perfecționare profesională a specialiștilor din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală; 9²². participă la acțiunile inițiate și organizate de structurile de audit public intern de la nivelul entităților superioare în domeniul perfecționării pregătirii profesionale și a respectării Codului privind conduita etică a auditorilor interni; 9²³. elaborează propuneri pentru modificarea/completarea cadrului legal în domeniul auditului public intern; 9²⁴. acționează pentru menținerea unui grad înalt de integritate, etică și morală în activitatea de audit public intern; 9²⁵. asigură crearea și întreținerea bazelor de date privind activitatea de audit public intern; 9²⁶. asigură menținerea evidenței curente a lucrărilor primite în cadrul Compartimentului de audit public intern (primire, înregistrare, multiplicare, distribuire și expediere a corespondenței); 9²⁷. asigură clasarea și arhivarea documentelor create și/sau primite, conform dispozițiilor legale, în domeniul auditului public intern; 9²⁸. asigură implementarea măsurilor cuprinse în planurile de acțiune sectoriale ale Strategiei naționale anticorupție privind domeniul auditului public intern; 9²⁹. asigură participarea la derularea programelor de înfrățire instituțională, finanțate de organismele internaționale, la discuțiile cu organele financiare internaționale și elaborează materialele solicitate de acestea, în domeniul auditului public intern; 9³⁰. elaborează propuneri de îmbunătățire a activității desfășurate în cadrul Compartimentului de audit public intern și a activităților specifice Gărzii Financiare; 9³¹. asigură implementarea procedurilor de sistem și operaționale în domeniul auditului public intern; 9³². asigură implementarea controlului intern în cadrul Compartimentului de audit public intern; 9³³. asigură confidențialitatea datelor și informațiilor privind acțiunile și misiunile de audit public intern, misiunile de consiliere și misiunile de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc) efectuate;”. 13. La articolul 16 alineatul (6), punctul 10 se modifică și va avea următorul cuprins: „10. îndeplinește orice alte sarcini dispuse de către comisarul general, de conducerea structurilor de audit public intern de la nivelul entităților superioare sau care rezultă din legislația privind auditul public intern, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare;”. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 11 14. La articolul 16, alineatul (9) se modifică și va avea următorul cuprins: „(9 ) Auditorul care prin fișa postului are atribuții de coordonare a activității Compartimentului de audit public intern îndeplinește sarcinile generale prevăzute la art. 20 și asigură realizarea atribuțiilor specifice activității de audit public intern, după cum urmează: 1. organizează, planifică, coordonează, controlează și îndrumă activitatea Compartimentului de audit public intern; 2. supervizează misiunile de audit public intern, misiunile de consiliere și misiunile de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 3. asigură resursele umane necesare realizării planului de audit public intern și tuturor activităților specifice desfășurate la nivelul Compartimentului de audit public intern; 4. asigură elaborarea, actualizarea și implementarea Registrului riscurilor aferente activității de audit public intern; 5. asigură îndeplinirea la timp și în condiții de calitate a misiunilor de audit public intern planificate, a misiunilor de consiliere și a misiunilor de audit public intern cu caracter excepțional (ad-hoc); 6. asigură elaborarea planului strategic de audit public intern; 7. asigură elaborarea și aprobarea în termenele legale a planului anual de audit public intern, actualizarea, completarea acestuia și, respectiv, transmiterea în termen către Direcția generală de audit public intern din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală a raportului anual de activitate și a celor periodice; 8. examinează eficacitatea normelor proprii de audit public intern, dacă acestea sunt aplicate în mod corespunzător, garantând calitatea rapoartelor de audit public intern; 9. stabilește necesitățile de perfecționare profesională a auditorilor din cadrul Compartimentului de audit public intern; 10. asigură menținerea unui grad înalt de integritate etică și morală în activitatea de audit public intern; 11. răspunde pentru organizarea și desfășurarea activităților de audit.” 15. La articolul 31, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2) Condiția stării de sănătate corespunzătoare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de comisar se atestă pe bază de examen medical de specialitate și testare psihologică, care se efectuează în unități specializate, la solicitarea Gărzii Financiare, respectiv a structurii care organizează concursul de recrutare. Poate participa la concurs candidatul declarat apt din punct de vedere psihologic și medical. Pentru candidații declarați admiși în urma concursului, structura Gărzii Financiare care a organizat concursul de recrutare va solicita organelor abilitate de lege eliberarea unui aviz de portarmă.” 16. La articolul 31, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: „(4) Ocuparea posturilor vacante și temporar vacante din cadrul Gărzii Financiare, inclusiv ca urmare a modificării raporturilor de serviciu, prin modalitățile prevăzute expres de Legea nr. 188/1999, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția concursului, se va realiza cu avizul prealabil al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală. în acest caz, pentru ocuparea posturilor de comisar în cadrul Gărzii Financiare, stabilirea stării de sănătate corespunzătoare și obținerea avizului de portarmă sunt obligatorii, fiind condiții specifice, în condițiile legii, unitățile specializate și organele abilitate de lege eliberând documentele doveditoare, la solicitarea Gărzii Financiare, respectiva structurii unde există postul vacant/temporar vacant.” 17. La articolul 31, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (4¹), cu următorul cuprins: „(4¹) Persoanele încadrate pe o funcție vacantă de comisar și pentru care, în termen de 90 de zile de la încadrare, nu se va elibera avizul de portarmă de către organele abilitate de lege vor fi eliberate din funcția de comisar. în aceleași condiții, persoanele care ocupă o funcție temporar vacantă vor reveni la funcția deținută anterior.” 18. La articolul 44, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 44. — (1) Comisariatul General, secțiile județene și Secția Municipiului București ale Gărzii Financiare vor avea un program de pregătire profesională, militară și fizică a personalului, cuprinzând studiul și dezbaterea actelor normative, a regulamentelor și ordinelor privitoare la atribuțiile acestuia, trageri cu armamentul din dotare, exerciții de alarmare etc.” 19. La articolul 44, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins: „(3 ) Alarmarea personalului Gărzii Financiare se va face în baza planului de alarmare aprobat de comisarul general, cu avizul conform al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală, de către: a) președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, pentru structura centrală a Gărzii Financiare — Comisariatul General, secțiile județene și Secția Municipiului București; b) comisarul general, pentru structura centrală a Gărzii Financiare — Comisariatul General, secțiile județene și Secția Municipiului București; c) comisarul general prim-adjunct, pentru Serviciul organizare și managementul resurselor umane, Serviciul financiar-contabilitate, execuție bugetară, Serviciul administrativ și investiții din cadrul Comisariatului General, secțiile județene și Secția Municipiului București ale Gărzii Financiare; d) comisarii generali adjuncți, pentru structurile din subordine, secțiile județene și Secția Municipiului București.” Art. II. — Garda Financiară și Direcția generală de audit public intern din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. III. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Sorin Blejnar București, 31 mai 2010. Nr. 1.931. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 367/3.VI.2010 ACTE ALE COLEGIULUI MEDICILOR DIN ROMÂNIA COLEGIUL MEDICILOR DIN ROMÂNIA DECIZIE privind înființarea unei comisii de lucru în temeiul art. 406 și 431 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, al art. 38 din Statutul Colegiului Medicilor din România, aprobat prin Decizia Adunării generale naționale a Colegiului Medicilor din România, cu modificările și completările ulterioare, precum și al Ordinului ministrului sănătății publice nr. 36/2008 pentru aprobarea Metodologiei de organizare și desfășurare a stagiului de adaptare, a probei de aptitudini, precum și de stabilire a statutului persoanelor prevăzute la art. 40—42 din Hotărârea Guvernului nr. 1.282/2007, care urmează măsura compensatorie în vederea recunoașterii profesionale în România, Consiliul național al Colegiului Medicilor din România Art. 1. — Se aprobă înființarea unei comisii de lucru permanente, ce va avea ca obiect de activitate analiza dosarelor privind modul de desfășurare a probei de aptitudini care urmează măsura compensatorie în vederea recunoașterii profesionale în România. Art. 2. — Comisia va avea următoarea componență: — prof. dr. Augustin Cupșa — președinte; — dr. Marcela Vidican — membru; — dr. Alexandru Voicu — membru; decide: — dr. Adrian Nedelciu — membru; — Florentin Stoicescu — secretar; — un reprezentant al Ministerului Sănătății. Art. 3. — Activitatea comisiei prevăzute la art. 1 se va desfășura cu consultarea unei comisii de lucru cu caracter temporar, în funcție de specialitatea medicală, desemnată de Biroul executiv la propunerea Comisiei profesional științifice a Colegiului Medicilor din România. Art. 4. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Colegiului Medicilor din România, Vasile Astărăstoae București, 30 aprilie 2010. Nr. 5. COLEGIUL MEDICILOR DIN ROMÂNIA DECIZIE privind componența comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din România în temeiul art. 406 și 431 din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 38 din Statutul Colegiului Medicilor din România, aprobat prin Decizia Adunării generale naționale a Colegiului Medicilor din România, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul național al Colegiului Medicilor din România decide: Art. 1. — Se aprobă componența comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din România. Art. 2. — Componența comisiilor prevăzute la art. 1 este specificată în anexa care face parte integrantă din prezenta decizie. Art. 3. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia Consiliului Național al Colegiului Medicilor din România nr. 6/2009 privind componența comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 500 din 20 iulie 2009. Art. 4. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Colegiului Medicilor din România, Vasile Astărăstoae București, 30 aprilie 2010. Nr. 6. ANEXĂ COMPONENȚA comisiilor de specialitate ale Colegiului Medicilor din România 1. Comisia de alergologie și imunologie Președinte — prof. dr. Deleanu-Dumitrașcu Diana Mihaela, Cluj-Napoca Vicepreședinte — prof. dr. Bâra Constantin, București Membru — prof. dr. Gotia Stela, lași Membru — prof. dr. Victor Cristea, Cluj-Napoca Membru — conf. dr. Cucuruz Maria, Timișoara Secretar — dr. Roxana Bumbăcea, București 2. Comisia de anestezie și terapie intensivă Președinte — conf. dr. Copaciu Elena, București Vicepreședinte — prof. dr. Copotoiu Sanda, Târgu Mureș Membru — prof. dr. Tulbure Dan, București Membru — conf. dr. Sandesc Dorel, Timișoara Membru — conf. dr. Mitre Călin, Cluj-Napoca Secretar — dr. Culman Victor, București MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 13 3. Comisia de boli infecțioase Președinte — prof. dr. Ceaușu Emanoil, București Vicepreședinte — prof. Cupșa Augustin, Craiova Membru — conf. dr. Calistru Petre, București Membru — prof. dr. Zanc Virginia, Cluj-Napoca Membru — conf. Dr. Marincu losif, Timișoara Membru — prof. dr. Adrian Streinu-Cercel, București Membru — prof. dr. Lucian Horia Negruțiu, Timișoara Membru — conf. dr. Sorin Rugină, Constanța Membru — prof. dr. Carmen Dorobaț, lași Secretar — conf. dr. Cristea Cristiana, București Membri — COPAC: Petre Iulian Cristian Roșu — supleant 4. Comisia de cardiologie Președinte — prof. dr. Arsenescu Cătălina, lași Vicepreședinte — conf. dr. Gaița Dan, Timișoara Membru — prof. dr. Ginghina Carmen, București Membru — prof. dr. Vinereanu Dragoș, București Secretar — conf. dr. Bălănescu Șerban, București 5. Comisia de dermato-venerologie Președinte — prof. dr. Cosgarea Rodica, Cluj-Napoca Vicepreședinte — conf. dr. Popescu Cătălin, București Membru — prof. dr. Giurcăneanu Călin, București Membru — dr. Benea Vasile, București Membru — conf. dr. Rotaru Maria, Sibiu Secretar — dr. Suciu Gloria, București 6. Comisia de diabet și boli metabolice Președinte — prof. dr. Lichiardopol Radu, București Vicepreședinte — prof. dr. Hâncu Nicolae, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Cheța Dan, București Membru — prof. dr. Graur Mariana, lași Membru — prof. dr. Șerban Viorel, Timișoara Secretar — conf. dr. Roman Gabriela, Cluj-Napoca Membri — COPAC: Maria Mesaroș Marian Moldovan — supleant 7. Comisia de endocrinologie Președinte — prof. dr. Zosin Ioana, Timișoara Vicepreședinte — prof. dr. Mogoș Voichița, lași Membru — prof. dr. Coculescu Mihai, București Membru — conf. dr. Georgescu Carmen, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Totoianu loan Gh., Sibiu Membru — conf. dr. Aurora Miloș, Timișoara Secretar — conf. dr. Cătălina Poiană, București 8. Comisia de farmacologie clinică și toxicologie Președinte — prof. dr. Anca Buzoianu Vicepreședinte — prof. dr. Voicu Victor, București Membru — prof. dr. Șandor Vlaicu, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Popescu Florica, Craiova Membru — conf. dr. Andrei Tica, Craiova Membru — prof. dr. Mungiu Ostin, lași Secretar — dr. farm. Negreș Simona, București 9. Comisia de gastroenterologie Președinte — conf. dr. Cristian Gheorghe, Vicepreședinte — prof. dr. Cijevschi Prelipcean Cristina, lași Membru — prof. dr. Olteanu Dan, București Membru — prof. dr. Mircea Diculescu, București Membru — prof. dr. Anca Trifan, lași Membru — conf. dr. Eugen Dumitru Secretar — dr. Ciocârlan Mihai, București Membri — COPAC: Marinela Debu Camelia Vlad — supleant 10. Comisia de geriatrie și gerontologie Președinte — dr. State Doina, București Vicepreședinte — dr. Nicolescu Rodica, București Membru — șef lucrări dr. Prada Gabriel loan, București Membru — dr. Alexa Ioana Dana, lași Secretar — dr. Vâlcea Cristina, București 11. Comisia de expertiză medicală a capacității de muncă Președinte — dr. Valentin Năstase, Brașov Vicepreședinte — dr. Lăcrămioara Doina Tudorache, București Membru — dr. Ioana Soare, București Membru — dr. Doina Neamțu, București Membru — dr. Antoaneta Gavril, București Membru — dr. Mariana Florea, Cluj-Napoca Membru — dr. Raluca Păun, Bacău Membru — dr. Aida Mara Nedelcuț, Focșani Secretar — dr. Simona Lucia Bunescu, București 12. Comisia de hematologie și transfuzii Președinte — prof dr. Oltean Galafteon, Târgu Mureș Vicepreședinte — prof dr. loniță Hortensia, Timișoara Membru — prof dr. Lupu Anca, București Membru — dr. Hoinărescu Mihaela, București Membru — dr. Burcoveanu Cristina, lași Membru — dr. Mihaela Dragotă, Constanța Secretar — dr. Ciocan Oana, București Membri COPAC: Nicolae Oniga Mădălin Podeanu — supleant 13. Comisia de medicină de familie Președinte — șef lucrări dr. Cârstea Constantin, Brașov Vicepreședinte — dr. Vidican Marcela, Cluj-Napoca Membru — dr. Haber George, Alba lulia Membru — dr. Bănică Valentin, Argeș Membru — dr. Țintaru Costin, Bacău Membru — dr. Dumitrescu Mircea, Bihor Membru — dr. Chițanu Liliana, Brăila Membru — dr. Ciurea Adriana, Buzău Membru — dr. Doina Olteanu, Călărași Membru — dr. Sereș Lucia, Covasna Membru — dr. Ileana Dumitrescu, Dâmbovița Membru — dr. Valentin Ciungu, Gorj Membru — dr. Simon Alpar, Harghita Membru — dr. Hrecinic Virginia, Hunedoara Membru — dr. Gabriela Gheoghe Stoenescu, Ialomița Membru — dr. Cristea Dadiana, Maramureș Membru — dr. Rădulescu Viorel Ionel, Olt Membru — dr. Tudoroiu Emilia, Prahova Membru — dr. Bumbuluț Călin, Satu Mare Membru — dr. Mirela Liliana Oniceanu, Suceava Secretar — dr. Ghinescu Minerva, Ilfov 14. Comisia de medicină de urgență Președinte — conf. dr. Cimpoeșu Diana, lași Vicepreședinte — dr. Damoc Letiția Gabriela, Piatra-Neamț Membru — dr. Golea Adela, Cluj-Napoca Membru — dr. Cordea loan, Sălaj 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 Membru — dr. Georgescu Valentin, București Secretar — dr. Dimitriu Ioana, București 15. Comisia de medicină internă Președinte — prof. dr. Ungureanu Gabriel, lași Vicepreședinte — prof. dr. Leașu Teodor, Brașov Membru — prof. dr. Tănăsescu Coman, București Membru — prof. dr. Blaga Sorin, Cluj-Napoca Secretar — dr. Călin Remus Cipăian, Sibiu Subcomisia acupunctura, homeopatia și apifitoterapie Președinte — prof dr. Constantin Dumitru, București Vicepreședinte — dr. Corneliu Moldovan, București Membru — dr. Pavlovschi Doina, Buzău Membru — dr. Nanu Lavinia, București Secretar — dr. Ștefan Eugen 16. Comisia de medicina muncii Președinte — prof. dr. Toma Ion, Craiova Vicepreședinte — prof. dr. Bardac losif Dorin, Sibiu Membru — prof. dr. Naghi Eugenia, București Membru — dr. Popa Doina, lași Membru — conf. dr. Pauncu Elena Ana, Timișoara Secretar — dr. Oțelea Mariana, București 17. Comisia de nefrologie Președinte — prof. dr. Gherman-Căprioara Mirela, Cluj- Napoca Vicepreședinte — dr. Macavei Radu, Brașov Membru — prof. dr. Mircescu Gabriel, București Membru — prof. dr. Brumaru Ovidiu, lași Secretar — dr. Stancu Simona, București 18. Comisia de neurologie Președinte — prof. dr. loan Pascu, Târgu Mureș Vicepreședinte — prof. dr. Popescu Cristian Dinu, lași Membru — prof. dr. Benga Ileana, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Zaharia Cornelia, Craiova Membru — prof. dr. Băjenaru Ovidiu, București Secretar — conf. dr. Panea Cristina, București Membri COPAC: Aurora Borsan Claudia Torje — supleant 19. Comisia de oncologie Președinte — prof. dr. Miron Lucian, lași Vicepreședinte — conf. dr. Rancea Alin, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Anghel Rodica, București Membru — prof. dr. Nagy Viorica, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Bădulescu Florinei, Craiova Membru — conf. dr. Tudor Eliade Ciuleanu, Cluj-Napoca Membru — dr. Mircea Dediu, București Membru — dr. Dana Pleș, Constanța Secretar — dr. Jinga Dan Corneliu, București Membri COPAC: Cezar Irimia Ioana Cristea — supleant 20. Comisia de pediatrie Președinte — prof. dr. Ciofu Eugen Pascal, București Vicepreședinte — prof. dr. Șerban Marghit, Timișoara Membru — prof. dr. loan Gherghina, București Membru — prof. dr. Orășeanu Dumitru, București Membru — conf. dr. Pop Liviu, Timișoara Membru — prof. dr. Valeria Stroia, Constanța Secretar — dr. Mirela Ritivoiu, București 21. Comisia de pneumologie Președinte — prof. dr. Mihălțan Florin, București Vicepreședinte — conf. dr. Pop Carmen Monica, Cluj-Napoca Membru — șef lucrări dr. Ciobanu Doru, Brașov Membru — prof. dr. Bogdan Miron, București Membru — dr. Homorodean Daniela, Cluj-Napoca Membru — dr. Ruxandra Ulmeanu, București Secretar — șef lucrări Crișan Marilena, Oradea 22. Comisia de psihiatrie și pedopsihiatrie Președinte — prof. dr. Tudose Florin, București Vicepreședinte — prof. dr. Dobrescu luliana, București Membru — prof. dr. Vasile Chiriță, lași Membru — dr. Albert Vereș, Miercurea-Ciuc Membru — acad. dr. Enătescu Virgil, Satu Mare Membru — dr. Simona Tămășan, Timișoara Membru — prof. dr. Dehelean Pompilia, Timișoara Secretar — prof. dr. Micluția Ioana, Cluj-Napoca 23. Comisia de recuperare, medicină fizică și balneologie Președinte — prof. dr. Pop Liviu, Cluj-Napoca Vicepreședinte — dr. Bele lulia, Techirghiol Membru — conf. dr. Cinteză Delia, București Membru — șef lucrări dr. Bighea Adrian, Craiova Membru — șef lucrări dr. Popa Mihaela, Oradea Secretar — dr. Poenaru Daniela, București 24. Comisia de reumatologie Președinte — prof. dr. Chirieac Rodica, lași Vicepreședinte — conf. dr. Predețeanu Denisa, București Membru — conf. dr. Rednic Simona, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Ciurea Paulina, Craiova Membru — prof. dr. Nemeș Dan, Timișoara Secretar — conf. dr. Bălănescu Andra, București 25. Comisia de chirurgie cardiovasculară Președinte — conf. dr. Scridon Traian, Cluj-Napoca Vicepreședinte — conf. dr. Mureșian Horia, București Membru — conf. dr. Moldovan Horațiu, București Membru — prof. dr. Bârsan Mircea, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Deac Radu, Târgu Mureș Secretar — dr. Vasilescu Alexandru, București 26. Comisia de chirurgie pediatrică Președinte — prof. dr. Sabetai Corneliu, Craiova Vicepreședinte — prof. dr. Tepeneu Pavel, Timișoara Membru — dr. loan Florin, Brăila Membru — conf. dr. lonescu Nicolae Sebastian, București Membru — prof. dr. Constantin Tica, Constanța Membru — prof. dr. Gheorghe Burnei, București Membru — dr. Vasile Stan, Pitești Membru — conf. dr. Gliga Virgil, Târgu Mureș Secretar — conf. dr. Bâsca Ion, București 27. Comisia de chirurgie generală Președinte — prof. dr. Fluture Vladimir, Timișoara Vicepreședinte — prof. dr. Georgescu Ștefan, lași Membru — conf. dr. Dănuț Vasile, București Membru — conf. dr. Nicolau Alexandru-Eugen, București Membru — prof. dr. Ion Așchie, Constanța Membru — dr. Borcean Gheorghe, Caransebeș Membru — dr. Popescu Jean, Dâmbovița Secretar — dr. Păun Sorin, București MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VI.2010 15 28. Comisia de genetică medicală Președinte — prof. dr. Bembea Marius, Oradea Vicepreședinte — prof. dr. Pop Victor loan, Cluj-Napoca Membru — șef lucrări dr. Laurențiu Cărnii Bohîltea, București Membru — prof. dr. Stoica Ortansa, lași Membru — dr. Pașcanu Ionela, Târgu Mureș Secretar — dr. Nedelcovici Simona, București Membri COPAC: Georgiana Nițu Mihai Gafencu — supleant 29. Comisia de chirurgie plastică și microchirurgie Președinte — prof. dr. Enescu Dan, București Vicepreședinte — prof. dr. Bratu Tiberiu, Timișoara Membru — prof. dr. Lascăr loan, București Membru — prof. dr. Dumitrescu Doina, București Membru — conf. dr. Dragoș Pieptu, lași Secretar — cercetător principal gr. I dr. Florescu Petre loan, București 30. Comisia de chirurgie toracică Președinte — conf. dr. Cordoș loan, București Vicepreședinte — prof. dr. Nicodin Alexandru, Timișoara Membru — dr. Chirculescu Florin, București Membru — dr. Nicolau Dan, Cluj-Napoca Membru — conf. dr. Cotulbea Romeo, Craiova Secretar — dr. Cătălin Bărbulescu, București 31. Comisia de neurochirurgie Președinte — prof. dr. lanovici Nicolae, lași Vicepreședinte — prof. dr. Ciurea Vlad, București Membru — prof. dr. Gabriel lacob, București Membru — prof. dr. Ștefan Florian, Cluj-Napoca Membru — conf. dr. Davidescu Bogdan, Constanța Secretar — dr. Toader Corneliu, București 32. Comisia de obstetrică-ginecologie Președinte — prof. dr. Vlad Tica, Constanța Vicepreședinte — prof. dr. Stretean Adrian, Sibiu Membru — prof. dr. Ancăr Virgil, București Membru — conf. dr. Ona Dan, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. Râca Nicolae, Craiova Membru — conf. dr. Petru Chițulea, Oradea Membru — prof. dr. Mircea Onofiescu, lași Membru — prof. dr. Dorin Anastasiu, Timișoara Secretar — dr. Poenaru Mircea, București 33. Comisia de oftalmologie Președinte — prof. dr. Dorin Chiseliță, lași Vicepreședinte — dr. Mihu Ioana Venusa, Hunedoara Membru — prof. dr. Pop Mihai, București Membru — conf. dr. Stan Cristina, Cluj-Napoca Secretar — dr. Bîsca Mihai Petre, București 34. Comisia de ortopedie și traumatologie Președinte — prof. dr. Mihai Popescu, București Vicepreședinte — prof. dr. Poenaru Dan, Timișoara Membru — prof. dr. Lupescu Vasile, Constanța Membru — prof. dr. Gotia Ion, lași Membru — conf. dr. Pătrașcu Jenei Marian, Timișoara Membru — conf. dr. Cristian loan Stoica, București Secretar — conf. dr. Rădulescu Radu, București 35. Comisia de otorinolaringologie Președinte — prof. dr. Dumitru Cristea, Galați Vicepreședinte — prof. dr. Cosgarea Marcel, Cluj-Napoca Membru — prof. dr. George Comșa, Constanța Membru — prof. dr. Vasile Costinescu, lași Membru — prof. dr. Cotulbea Stan, Timișoara Secretar — prof. dr. Muhlfay Gheorghe, Târgu Mureș 36. Comisia de urologie Președinte — prof. dr. Miclea Florin, Timișoara Vicepreședinte — conf. dr. Bratievici Bogdan, București Membru — conf. dr. Calomfirescu Nicolae, București Membru — conf. dr. Novac Costică, lași Membru — prof. dr. Boja Mihail Radu, Târgu Mureș Secretar — conf. dr. Ambert Valentin, București 37. Comisia de anatomie patologică Președinte — prof. dr. Lazăr Elena, Timișoara Vicepreședinte — prof. dr. Așchie Mariana, Constanța Membru — prof. dr. Sajin Maria, București Membru — prof. dr. Bogdan Florin, Craiova Membru — prof. dr. Petrescu Magda, Cluj-Napoca Secretar — dr. Herlea Vlad, București 38. Comisia de medicină legală Președinte — prof. dr. Astărăstoae Vasile, lași Vicepreședinte — conf. dr. Zăvoi Roxana, Craiova Membru — prof. dr. Dermengiu Dan, București Membru — conf. dr. Perju Dumbravă Dan, Cluj-Napoca Membru — conf. dr. Mihalache Gabriel, Oradea Membru — prof. dr. Alexandra Enache, Timișoara Secretar — șef lucrări dr. Grigoriu Carmen, lași 39. Comisia de medicină sportivă Președinte — lector dr. Bușneag Răzvan, București Vicepreședinte — dr. Mazilu Manuela, Cluj-Napoca Membru — dr. Vârnav Plusa Ispas, lași Membru — prof. dr. Brânzaniuc Klara, Târgu Mureș Membru — dr. Șerbescu loan, Timișoara Secretar — conf. dr. lonescu Anca, București 40. Comisia de radiologie, imagistică medicală și medicină nucleară Președinte — prof. dr. Bondari Andrei, Craiova Vicepreședinte — prof. dr. Sorin Dudea, Cluj-Napoca Vicepreședinte — prof. dr. loan Codorean, București Membru — prof. dr. lana Gheorghe, București Membru — prof. dr. Bârsasteanu Florin, Timișoara Membru — prof. dr. Constantin Zaharia, București Membru — prof. dr. Dragoș Negru, lași Membru — conf. dr. Steliana Popescu, Constanța Secretar — as. dr. Munteanu Ileana, București 41. Comisia de sănătate publică Președinte — prof. dr. Mincă Dana Galieta, București Vicepreședinte — dr. Lițu Marius, București Membru — dr. Pană Bogdan, București Membru — prof. dr. Amariei Corneliu, Constanța Membru — dr. Moldovan Roxana, Timișoara Secretar — dr. Popa Dan Mircea, București 42. Comisia de bioetică Președinte — conf. dr. loan Beatrice Gabriela, lași Vicepreședinte — conf. dr. Curcă Cristian, București Membru — prof. dr. Astărăstoae Vasile, lași Membru — șef lucrări dr. Morar Silviu, Sibiu Membru — prof. dr. Enache Alexandra, Timișoara Secretar — șef lucrări dr. Gavrilovici Cristina, lași 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 367/3.VL2010 RECTIFICĂRI La Hotărârea Guvernului nr. 417/2010 privind finanțarea din bugetele aprobate unor ordonatori principali de credite bugetare pe anul 2010 pentru unități de cult, unități sanitare, unități de învățământ și pentru unele penitenciare, precum și alocarea unor sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, pentru Secretariatul General al Guvernului — Secretariatul de Stat pentru Culte și pentru unele autorități ale administrației publice locale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289 și 289 bis din 3 mai 2010, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 2, la coloana a 2-a „Obiectiv”, la poziția nr. 147, în loc de: „147. Investiții infrastructură, Asociația de Tenis de Câmp, municipiul Galați” se va citi: „147. Investiție infrastructură, Liceul cu Program Sportiv, municipiul Galați”; — în anexa nr. 5, la coloana a 2-a „Obiectivul de investiții”, la poziția nr. 149, în loc de: „149. Modernizare drum sătesc DS 60, sat Poiana de Sus — Stația CFR Gara Gilort, în lungime de 0,63 km"se va citi: „149. Modernizare drum sătesc DS 60. sat Poiana de Sus — Stația CFR Gara Gilort. în lungime de 0,63 km, comuna Turburea”, iar la poziția nr. 295, în loc de: „295. Lucrări Casa de Cultură municipiul Suceava” se va citi: „295. Lucrări Centrul Cultural al Municipiului Suceava”. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, șos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 443532 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 367/3.VI.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495