MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 342 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Vineri, 21 mai 2010 SUMAR Nr. Pagina LEGI Șl DECRETE 86. — Lege pentru înființarea comunei Racșa, județul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orașu Nou .... 2-3 510. — Decret privind promulgarea Legii pentru înființarea comunei Racșa, județul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orașu Nou ....................................... 4 ★ 515. — Decret pentru eliberarea din funcție a unui procuror 4 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 472. — Hotărâre privind stabilirea duratei mandatului, a criteriilor și a condițiilor de numire și de revocare din funcție, precum și a situațiilor de’ incompatibilitate pentru directorul general al structurii executive a organismului național de acreditare ................... 4-5 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 718. — Ordin al ministrului mediului și pădurilor pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic........................ 6-12 ★ Rectificări ........................................ 13-16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 LEGI SI DECRETE y PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR SENATUL LEGE pentru înființarea comunei Racșa, județul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orașu Nou Parlamentul României adoptă prezenta lege. Art. 1. — (1) Se înființează comuna Racșa, județul Satu Mare, având în componență satele Racșa și Racșa-Vii, prin reorganizarea comunei Orașu Nou. (2) Reședința comunei Racșa se stabilește în satul Racșa. Art. 2. — (1) în urma reorganizării prevăzute la art. 1, comuna Orașu Nou are în componență satele Orașu Nou, Orașu Nou-Vii, Prilog, Prilog-Vii și Remetea Oașului. (2) Reședința comunei Orașu Nou rămâne în satul Orașu Nou. Art. 3. — (1) Până la constituirea, potrivit legii, a autorităților administrației publice locale în comuna Racșa, rezolvarea problemelor curente se asigură de 2 delegați, numiți prin ordin al prefectului, cu atribuții de primar și viceprimar, precum și de un secretar numit de prefect, în condițiile legii, care vor reprezenta autoritățile locale. (2) Salarizarea persoanelor prevăzute la alin. (1) se face, potrivit reglementărilor legale în vigoare, din bugetul comunei Racșa. Art. 4. — (1) Consiliul Județean Satu Mare și delegații împuterniciți conform prevederilor art. 3 alin. (1), împreună cu Direcția Generală a Finanțelor Publice a Județului Satu Mare și Consiliul Local al Comunei Orașu Nou, repartizează veniturile și cheltuielile bugetului pe anul 2010, precum și patrimoniul actual al comunei Orașu Nou între comunele prevăzute la art. 1 și 2. (2) Veniturile și cheltuielile care, în condițiile legii, revin de drept comunei Racșa se administrează și se gestionează prin autoritățile administrației publice locale ale acestei noi comune, iar echilibrarea bugetului local se realizează pe seama sumelor defalcate din impozitul pe venit, pentru echilibrarea bugetelor locale, în limita prevederilor aprobate pentru anul 2010, pe ansamblul județului Satu Mare. (3) Bugetul comunei Racșa pe anul 2010 se elaborează de către delegații prevăzuți la art. 3 alin. (1), cu avizul Direcției Generale a Finanțelor Publice a Județului Satu Mare. (4) Operațiunile de predare-preluare se fac pe bază de protocol încheiat între primarul comunei Orașu Nou și delegatul desemnat prin ordin al prefectului, cu atribuții de primar al comunei Racșa. Art. 5. — Se autorizează Ministerul Finanțelor Publice să introducă modificările ce decurg din aplicarea prezentei legi în bugetul de stat pe anul 2010 și în bugetul Ministerului Administrației și Internelor. Art. 6. — Până la noile alegeri locale, autoritățile administrației publice locale din comuna Orașu Nou vor funcționa în componența avută la data intrării în vigoare a prezentei legi. Art. 7. —Alegerile pentru autoritățile administrației publice locale în comuna nou-înființată potrivit prevederilor art. 1 se organizează în termen de cel mult 6 luni de la data intrării în vigoare a prezentei legi. Art. 8. — Planul cadastral supus consultării populației prin referendum este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta lege. Art. 9. —Anexa la Legea nr. 2/1968 privind organizarea administrativă a teritoriului României, republicată în Buletinul Oficial, Partea I, nr. 54—55 din 27 iulie 1981, cu modificările și completările ulterioare, se modifică în mod corespunzător. Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 75 și ale art. 76 alin. (1) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR ROBERTA ALMA ANASTASE PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ București, 13 mai 2010. Nr. 86. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21.V.2010 3 ANEXĂ*) *) Anexa este reprodusă în facsimil. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind promulgarea Legii pentru înființarea comunei Racșa, județul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orașu Nou în temeiul prevederilor art. 77 alin. (1) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, Președintele României decretează: Articol unic. — Se promulgă Legea pentru înființarea comunei Racșa, județul Satu Mare, prin reorganizarea comunei Orașu Nou și se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 12 mai 2010. Nr. 510.’ ★ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET pentru eliberarea din funcție a unui procuror în temeiul prevederilor art. 94 lit. c), art. 100 alin. (1) și ale art. 134 alin. (1) din Constituția României, republicată, ale art. 65 alin. (1) lit. a) și alin. (2) din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor și procurorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 35 lit. a) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere Hotărârea Consiliului Superior al Magistraturii nr. 302/2010, Președintele României decretează: Articol unic. — Domnul Plopeanu Florin Claudiu, procuror la Parchetul de pe lângă înalta Curte de Casație și Justiție, se eliberează din funcție ca urmare a demisiei. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 20 mai 2010. Nr. 515.’ HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind stabilirea duratei mandatului, a criteriilor și a condițiilor de numire și de revocare din funcție, precum și a situațiilor de incompatibilitate pentru directorul general al structurii executive a organismului național de acreditare în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 6 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformității, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Prezenta hotărâre stabilește, potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 23/2009 privind activitatea de acreditare a organismelor de evaluare a conformității, durata mandatului, criteriile și condițiile de numire și de revocare din funcție, precum și situațiile de incompatibilitate pentru directorul general al structurii executive a organismului național de acreditare, denumit în continuare asociația. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 5 Art. 2. — în aplicarea prevederilor art. 6 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 23/2009, ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri emite ordin de numire și, atunci când este cazul, de revocare din funcție a directorului general al structurii executive a asociației, denumit în continuare director general. Art. 3. — (1) Directorul general este numit în baza propunerilor înaintate de către Consiliul director al asociației ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri. (2) Propunerile prevăzute la alin. (1) trebuie să fie însoțite de documente care să ateste îndeplinirea criteriilor și cerințelor de numire de către fiecare dintre persoanele nominalizate. (3) în situația în care informațiile din documentele prevăzute la alin. (2) nu sunt suficiente ori concludente pentru luarea deciziei de numire, ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri poate solicita prezentarea de informații și/sau documente suplimentare ori transmiterea de noi propuneri. (4) Directorul general este numit pentru un mandat de 5 ani, cu posibilitatea reînnoirii. Art. 4. — (1) Funcția de director general poate fi exercitată de orice persoană fizică de cetățenie română care îndeplinește cumulativ următoarele cerințe minime: a) are studii superioare tehnice sau economice, de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; b) cunoaște cel puțin o limbă străină de circulație internațională; c) deține experiență de minimum 3 ani în domeniul evaluării conformității sau al acreditării; d) dovedește competență managerială; e) are referințe profesionale favorabile de la ultimul loc de muncă; f) dovedește abilități de comunicare și reprezentare. (2) în scopul dovedirii competenței prevăzute la alin. (1) lit. d), persoanele propuse pentru funcția de director general prezintă proiecte de management ce se elaborează pentru o perioadă de 5 ani și care conțin: a) aprecieri privind problemele și oportunitățile identificate în activitatea de acreditare desfășurată de structura executivă a asociației; b) propuneri de obiective și direcții de acțiune pentru dezvoltarea și îmbunătățirea activității de acreditare și a actului managerial. Art. 5. — Este incompatibilă cu funcția de director general persoana care se află în una dintre următoarele situații: a) deține direct sau indirect părți sociale ori acțiuni sau are calitatea de colaborator, manager ori administrator la organisme de evaluare a conformității, la entități în structura cărora funcționează astfel de organisme sau la entități ce oferă consultanță în domeniul acreditării; b) rudele ori afinii săi, până la gradul al ll-lea inclusiv, sunt acționari, asociați semnificativi sau colaboratori ai organismelor acreditate, la entități în structura cărora funcționează astfel de organisme ori la entități ce oferă consultanță în domeniul acreditării; c) are mențiuni în cazierul judiciar cu privire la fapte săvârșite în exercițiul funcției; d) a fost revocată sau retrogradată dintr-o funcție de conducere deținută anterior din motive imputabile ei; e) a fost dispusă trimiterea sa în judecată pentru o faptă penală. Art. 6. — (1) Directorul general este revocat din funcție în următoarele situații: a) nu execută sau execută defectuos și în mod repetat sarcinile ori obligațiile ce îi revin în relația cu instituțiile și organismele europene ce activează în domeniul acreditării, cu Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și celelalte autorități cu funcție de reglementare, cu solicitanții ori beneficiarii acreditării, precum și în relația cu membrii asociației; b) devine incompatibil cu ocuparea funcției de director general prin survenirea uneia dintre situațiile de incompatibilitate prevăzute la art. 5 lit. a), b) și d); c) la propunerea justificată a Consiliului director al asociației. (2) în situațiile prevăzute la alin. (1) lit. a) și b), decizia de revocare din funcție a directorului general se ia prin consultare cu Consiliul director al asociației. Art. 7. — Exercitarea funcției de director general încetează prin: a) revocare din funcție, în situațiile prevăzute la art. 6; b) expirare a mandatului prevăzut la art. 3 alin. (4); c) imposibilitate de a-și îndeplini atribuțiile mai mult de 120 de zile consecutive, într-un interval de 140 de zile, din cauze imputabile lui; d) condamnare penală prin hotărâre judecătorească definitivă, pentru care nu a intervenit reabilitarea; e) demisie; f) deces. Art. 8. — Directorul general poate contesta în instanța de contencios administrativ decizia ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri de revocare din funcție, în condițiile legii. Art. 9. — Propunerile Consiliului director al asociației, prevăzute la art. 3 alin. (1), formulate și prezentate potrivit prevederilor prezentei hotărâri, se transmit în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri ori în termen de 30 de zile de la data încetării exercitării funcției de director general, potrivit prevederilor art. 7, după caz. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: p. Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Tudor Șerban, secretar de stat Șeful Departamentului pentru Afaceri Europene, Bogdan Mănoiu București, 12 mai 2010. Nr. 472.’ 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL MEDIULUI Șl PĂDURILOR ORDIN pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România, în temeiul art. 74 lit. d) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu completările ulterioare, și al art. 15 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Mediului și Pădurilor, ministrul mediului și pădurilor emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Răspunderea pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin revine Direcției politici și strategii în silvicultură din cadrul Ministerului Mediului și Pădurilor. Art. 3. — Dosarele depuse în vederea atestării anterior intrării în vigoare a prezentului ordin se analizează pe baza metodologiei în vigoare la data înregistrării cererii. Art. 4. — La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 160 din 20 februarie 2006, precum și orice alte dispoziții contrare se abrogă. Art. 5. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul mediului și pădurilor, Lâszlo Borbely București, 7 mai 2010. Nr. 718.’ ANEXĂ NORME METODOLOGICE privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. —Atestarea persoanelor fizice și juridice are drept scop asigurarea premiselor pentru realizarea lucrărilor de îmbunătățiri funciare în vederea îndeplinirii cerințelor tehnice și calitative minimale prevăzute în normativele în vigoare. Art. 2. — în înțelesul prezentelor norme metodologice, lucrările de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic sunt lucrări complexe care se execută pe terenuri cu orice destinație, în vederea asigurării protecției acestora și a oricăror categorii de obiective față de inundații, alunecări de teren și eroziuni, pentru asigurarea protecției lacurilor de acumulare împotriva colmatării, pentru asigurarea unui nivel corespunzător de umiditate a solului care să permită sau să stimuleze instalarea și dezvoltarea culturilor silvice, pentru realizarea ameliorării solurilor acide, sărăturate și nisipoase, precum și pentru asigurarea protecției împotriva poluării. Acestea se realizează prin desecări, construcții hidrotehnice, măsuri pedoameliorative, împăduriri, crearea perdelelor forestiere de protecție și altele asemenea. Art. 3. — Prin atestare se confirmă capacitatea tehnico- profesională a persoanelor fizice și juridice de a proiecta și de a executa lucrările de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, care corespund normelor de calitate în vigoare. Art. 4. — Atestarea capacității tehnico-profesionale se realizează prin verificarea performanțelor profesionale și a posibilităților tehnice de execuție ale persoanelor fizice și juridice care solicită atestarea, în conformitate cu prevederile prezentelor norme metodologice. CAPITOLUL II Domenii și condiții de atestare Art. 5. — Domeniile de atestare a persoanelor fizice și juridice pentru activitățile de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic sunt următoarele: a) proiectare — efectuarea studiilor de teren și elaborarea documentațiilor tehnico-economice pentru lucrările de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic; b) execuție — efectuarea lucrărilor de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic. Art. 6. — Atestarea persoanelor fizice și juridice se face pentru domeniile de activitate prevăzute la art. 5 și se poate solicita pentru unul sau ambele domenii, cu respectarea condițiilor prevăzute în prezentele norme metodologice. Art. 7. — Grupele de lucrări de îmbunătățiri funciare aferente domeniilor de activitate prevăzute la art. 5, pentru care Ministerul Mediului și Pădurilor acordă atestare, sunt următoarele: a) amenajări de desecare și drenaj, care au drept scop prevenirea și înlăturarea excesului de umiditate de la suprafața terenului și din sol, în vederea asigurării condițiilor favorabile de utilizare a terenurilor cu destinație forestieră sau destinate culturii speciilor forestiere. Aceste amenajări cuprind lucrări de colectare, de transport și de evacuare în emisar a apei în exces; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 7 b) lucrări de combatere a eroziunii solului și de ameliorare a terenurilor afectate de alunecări. Aceste amenajări cuprind lucrări pentru protecția solului, regularizarea scurgerii apei pe versanți, stingerea formațiunilor torențiale și stabilizarea nisipurilor mișcătoare; c) amenajări pedoameliorative pe terenurile sărăturate, acide și pe nisipuri, pe terenurile poluate, inclusiv cu reziduuri petroliere, pe haldele de la exploatările miniere, pe alte terenuri neproductive, cuprinzând și lucrările de nivelare-modelare, de scarificare, de afânare adâncă, rigole și șanțuri de scurgere a apei, arăturile în benzi cu coame, udările de spălare a sărurilor, aplicarea de amendamente și îngrășăminte, în scopul valorificării pentru silvicultură sau pentru cultura speciilor forestiere; d) perdele forestiere de protecție a terenurilor agricole și plantații pentru combaterea eroziunii solului; e) alte lucrări realizate prin soluții tehnice și tehnologii noi, rezultate din activitatea de cercetare silvică. Art. 8. — (1) Persoanele fizice care solicită atestarea pentru domeniul prevăzut la art. 5 lit. a) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) să aibă studii superioare de lungă durată în una dintre specializările: silvicultură și exploatări forestiere, construcții hidrotehnice sau îmbunătățiri funciare; b) să aibă o experiență de minimum 5 ani în proiectarea lucrărilor care fac obiectul atestării, în domeniul silvic; c) să nu fi fost condamnate penal pentru săvârșirea cu intenție a unei infracțiuni în legătură cu domeniul pentru care solicită atestarea. (2) Persoanele fizice care solicită atestarea pentru domeniul prevăzut la art. 5 lit. b) trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) să aibă studii medii sau superioare în una dintre specializările: silvicultură și exploatări forestiere, construcții hidrotehnice sau îmbunătățiri funciare; b) să aibă o experiență de minimum 5 ani în executarea lucrărilor care fac obiectul atestării, în domeniul silvic; c) să nu fi fost condamnate penal pentru săvârșirea cu intenție a unei infracțiuni în legătură cu domeniul pentru care solicită atestarea. (3) Persoanele fizice care au studii medii sau superioare în specializarea silvicultură și exploatări forestiere pot obține atestarea pentru toate grupele de lucrări prevăzute la art. 7, iar cele cu studii medii sau superioare în specializările construcții hidrotehnice sau îmbunătățiri funciare pot obține atestarea numai pentru grupele de lucrări prevăzute la art. 7 lit. a) și b). (4) Persoanele fizice străine care nu exercită activitatea de îmbunătățiri funciare în domeniul forestier cu titlu permanent în unul dintre statele membre și care solicită atestarea pentru această activitate în România trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la alin. (1), (2) și (3). (5) Documentele necesare atestării persoanelor fizice prevăzute la alin. (4) se depun în limba română, traduse de un traducător autorizat. Art. 9. — Persoanele fizice care au titlul științific de doctor și/sau sunt de profesie inginer proiectant gradul I, cercetător științific gradul I sunt atestate la cerere, fără examinarea prevăzută la art. 16, pentru domeniile și grupele de lucrări corespunzătoare subiectului tezei de doctorat și/sau corespunzătoare domeniului în care își desfășoară activitatea. Art. 10. — (1) în vederea atestării, persoanele juridice trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții: a) să fie constituite și să funcționeze în condițiile legii; b) să aibă înscris în statut obiectul de activitate corespunzător cu domeniile și grupele de lucrări în care solicită atestarea, conform art. 5, respectiv art. 7; c) să aibă cel puțin 2 angajați cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, ambii atestați conform prezentelor norme metodologice, pentru domeniul și grupele de lucrări pentru care persoana juridică solicită atestarea; d) pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. b), una dintre cele două persoane încadrate cu contract individual de muncă prevăzute la litera c) trebuie să aibă studii superioare de lungă durată în una dintre specializările: silvicultură și exploatări forestiere, construcții hidrotehnice sau îmbunătățiri funciare, după caz; e) să dețină mijloacele tehnice minime necesare pentru realizarea lucrărilor de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic pentru care solicită atestarea, după cum urmează: 1. pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. a), după caz: un calculator cu imprimantă și un teodolit/o stație totală/GPS; 2. pentru domeniul de atestare prevăzut la art. 5 lit. b), după caz: un tractor/un plug/un buldozer/un excavator/un compactor/un încărcător/o macara. (2) Prin excepție de la prevederile alin. (1) lit. c), persoana juridică al cărei administrator/asociat este atestat ca persoană fizică pentru domeniul și grupele de lucrări pentru care aceasta solicită atestarea trebuie să aibă un singur angajat cu contract individual de muncă pe durată nedeterminată, atestat conform prezentelor norme metodologice, pentru domeniul și grupele de lucrări pentru care persoana juridică respectivă solicită atestarea. (3) Persoanele juridice străine care nu exercită activitatea de îmbunătățiri funciare în domeniul forestier cu titlu permanent în unul dintre statele membre și care solicită atestarea pentru această activitate în România trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute la alin. (1) și (2). (4) Documentele necesare atestării pentru persoanele juridice prevăzute la alin. (3) se depun în limba română, traduse de un traducător autorizat. CAPITOLUL III Documentele și procedura de atestare Art. 11. — Atestarea persoanelor fizice și juridice este organizată și coordonată de direcția competentă potrivit atribuțiilor stabilite prin regulamentul de organizare și funcționare al autorității publice centrale care răspunde de silvicultură. Art. 12. —Atestarea persoanelor fizice și juridice se face de către Comisia de atestare formată din specialiști, numită prin ordin al ministrului mediului și pădurilor. Art. 13. — Documentele necesare atestării persoanelor fizice sunt următoarele: a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 1; b) curriculum vitae; c) lista de lucrări elaborate sau la care au fost coautoare, în domeniul proiectării și/sau executării lucrărilor de îmbunătățiri funciare, din care să rezulte experiența corespunzătoare domeniului și grupelor de lucrări pentru care solicită atestarea; d) diploma de studii și, după caz, titlul științific, în copie; e) extras de pe carnetul de muncă, în copie certificată de către angajator/deținător, sau un alt document din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 8 alin. (1) lit. b) și alin. (2) lit. b); f) certificatul de cazier judiciar din care să rezulte că nu au fost condamnate în ultimii 3 ani, prin hotărârea definitivă a unei instanțe judecătorești, pentru o faptă care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greșeli în materie profesională; g) documentul care dovedește achitarea tarifului stabilit pentru atestare, potrivit prevederilor art. 21. alin. (1) și (2). 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 Art. 14. — Documentele necesare în vederea atestării persoanelor juridice sunt următoarele: a) cerere-tip pentru atestare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2; b) memoriu de activitate care să conțină: date cu privire la capitalul social și la valoarea patrimoniului, lista principalelor lucrări realizate în domeniu, experiența în proiectarea/execuția lucrărilor, personalul tehnic și economic angajat și experiența acestuia; c) declarație pe propria răspundere a administratorului, din care să rezulte că persoana juridică nu se află în niciuna dintre situațiile prevăzute la art. 181 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare; d) lista utilajelor și echipamentelor aflate în stare de funcționare deținute, necesare pentru desfășurarea activităților din domeniul și grupele pentru care se solicită atestarea, însoțită de copii de pe documentele prin care se face dovada deținerii; e) copii de pe documentele care dovedesc înființarea persoanei juridice, potrivit legii; f) copie de pe contractul individual de muncă pe durată nedeterminată pentru angajatul atestat, conform prevederilor art. 10 alin (1) lit. c); g) copia atestatului persoanei fizice care îndeplinește condiția de angajat/administrator/asociat la persoana juridică, conform prevederilor art. 10; h) documentul care dovedește achitarea tarifului stabilit pentru atestare, potrivit prevederilor art. 21 alin. (1) și (2). Art. 15. — (1) Dosarele de atestare se depun la sediul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură sau al Regiei Naționale a Pădurilor — Romsilva. (2) în cazul documentațiilor incomplete, Comisia de atestare informează solicitanții cu privire la necesitatea transmiterii de documente suplimentare. (3) Dosarele prevăzute la alin. (1) sunt analizate periodic de către Comisia de atestare, în ședințe de lucru programate de președintele acesteia, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data depunerii documentației complete. (4) în urma analizării dosarelor, Comisia de atestare comunică solicitanților, după caz, data la care este programată examinarea solicitanților persoane fizice și juridice ale căror dosare au fost admise ca urmare a îndeplinirii condițiilor prevăzute în prezentele norme metodologice, respectiv motivul respingerii documentației depuse. Comunicarea datei pentru sesiunea de examinare se face cu cel puțin două zile lucrătoare înainte de data sesiunii de examinare. (5) Rezultatele analizării dosarelor se consemnează într-un registru de procese-verbale. Art. 16. — Examinarea persoanelor fizice ale căror dosare au fost admise constă în prezentarea de către acestea în fața Comisiei de atestare cel puțin a unei lucrări realizate, aleasă de candidați din lista inclusă în dosarul de atestare. Candidații răspund întrebărilor puse de membrii Comisiei de atestare pentru verificarea experienței profesionale în legătură cu domeniul și grupele de lucrări solicitate. Art. 17. — Examinarea activității persoanei juridice al cărei dosar a fost admis se face de către Comisia de atestare, în prezența reprezentantului legal al persoanei juridice, care, la cerere, furnizează date suplimentare. Art. 18. — Rezultatul examenului de atestare — admis/respins — atât pentru persoanele fizice, cât și pentru cele juridice se consemnează în procesul-verbal de ședință, se aduce la cunoștința candidaților la încheierea ședinței de atestare și se afișează pe site-ul Ministerului Mediului și Pădurilor. Art. 19. — în termen de 30 de zile de la data atestării, persoanele fizice și juridice îndreptățite primesc certificatul de atestare, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3. Art. 20. — Persoanele fizice atestate sunt obligate să își confecționeze parafa de atestat, conform modelului prevăzut în anexa nr. 4, și să înainteze Ministerului Mediului și Pădurilor specimenul acesteia, cu declarație pe propria răspundere. Art. 21. — (1) Tariful pentru obținerea certificatului de atestare este următorul: a) 200 lei pentru persoane fizice; b) 500 lei pentru persoane juridice. (2) Persoanele care solicită atestarea și ale căror dosare au fost admise au obligația de a depune valoarea tarifului, în numerar, la casieria Regiei Naționale a Pădurilor — Romsilva, sau prin ordin de plată la prezentare, în contul deschis separat pentru această activitate, înainte de susținerea examenului. (3) Cheltuielile pentru funcționarea Comisiei de atestare și editarea certificatelor de atestare se suportă de către Regia Națională a Pădurilor— Romsilva din tarifele încasate. (4) Un cuantum în valoare de 50% din tarifele încasate se acordă membrilor Comisiei de atestare. CAPITOLUL IV Comisia de atestare și Comisia de soluționare a contestațiilor Art. 22. — (1) Comisia de atestare își desfășoară activitatea în cadrul Regiei Naționale a Pădurilor — Romsilva și este formată din 7 membri, dintre care un președinte și un vicepreședinte. (2) Președintele și vicepreședintele Comisiei de atestare sunt nominalizați din cadrul Ministerului Mediului și Pădurilor. (3) Secretariatul Comisiei de atestare este asigurat de 2 membri ai acesteia, și anume: un reprezentant din direcția competentă prevăzută la art. 11 și un reprezentant al Regiei Naționale a Pădurilor— Romsilva. (4) Comisia de atestare folosește o ștampilă proprie. Ărt. 23. — (1) Atribuțiile președintelui Comisiei de atestare sunt următoarele: a) aprobă programarea ședințelor Comisiei de atestare; b) conduce lucrările ședințelor Comisiei de atestare; c) semnează certificatele de atestare și corespondența Comisiei de atestare. (2) Vicepreședintele Comisiei de atestare îndeplinește atribuțiile președintelui în lipsa acestuia. Art. 24. —Atribuțiile secretariatului Comisiei de atestare sunt următoarele: a) planifică și organizează, împreună cu președintele, activitatea Comisiei de atestare, stabilind periodic datele de întrunire a acesteia; b) primește dosarele de atestare și păstrează evidența acestora; c) asigură convocarea membrilor Comisiei de atestare și programarea solicitanților pentru examinare; d) păstrează și completează registrul cu procesele-verbale ale Comisiei de atestare; e) redactează documentele Comisiei de atestare; f) ține evidența certificatelor de atestare și a celorlalte documente emise de Comisia de atestare; g) păstrează ștampila Comisiei de atestare. Art. 25. — Comisia de atestare ia decizii cu privire la: a) admiterea ori respingerea cererilor de atestare a persoanelor fizice sau juridice, în funcție de îndeplinirea condițiilor prevăzute în prezentele norme metodologice; b) admiterea ori respingerea, în urma examinării, a persoanelor fizice sau juridice; c) suspendarea și/sau retragerea certificatului de atestare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 9 Art. 26. — (1) Comisia de atestare funcționează în prezența a cel puțin 5 membri. (2) Deciziile Comisiei de atestare se iau prin vot deschis, cu majoritatea simplă a membrilor acesteia. Art. 27. — Contestațiile împotriva deciziilor Comisiei de atestare se depun în termen de 48 de ore de la comunicarea rezultatelor și se adresează Comisiei pentru soluționarea contestațiilor, constituită conform prevederilor art. 28. împotriva hotărârilor acestei comisii se poate formula plângere la instanța judecătorească competentă, potrivit legii. Art. 28. — (1) Comisia pentru soluționarea contestațiilor este formată din 3 membri: a) secretarul de stat care coordonează activitatea în domeniul pădurilor din cadrul autorității publice centrale care răspunde de silvicultură — președintele comisiei; b) directorul direcției de control al regimului silvic; c) un jurist din cadrul direcției care are în responsabilitate activitatea de reglementare în domeniul silvic — secretarul comisiei. (2) Nominalizarea Comisiei pentru soluționarea contestațiilor se face prin ordin al conducătorului autorității publice centrale care răspunde de silvicultură. Art. 29 — Atribuțiile Comisiei pentru soluționarea contestațiilor: a) analizează contestația și verifică dacă aceasta este întemeiată, pe baza dosarului care a fost depus de petent pentru obținerea certificatului de atestare și a prevederilor din prezentele norme metodologice; b) admite sau respinge contestația. Art. 30. — Atribuțiile președintelui Comisiei pentru soluționarea contestațiilor sunt: a) conduce lucrările ședințelor Comisiei pentru soluționarea contestațiilor; b) semnează hotărârile Comisiei pentru soluționarea contestațiilor; c) dispune, în cazul admiterii contestațiilor, reluarea procedurilor legale. Art. 31. — Atribuțiile secretarului Comisiei pentru soluționarea contestațiilor sunt: a) organizează și planifică, împreună cu președintele, ședințele Comisiei pentru soluționarea contestațiilor; b) înregistrează și ține evidența contestațiilor; c) redactează documentele Comisiei pentru soluționarea contestațiilor; d) comunică celor interesați hotărârile Comisiei pentru soluționarea contestațiilor. CAPITOLUL V Drepturile și obligațiile persoanelor fizice și juridice atestate Art. 32. — în cadrul domeniilor și grupelor de lucrări în care au fost atestate, persoanele fizice și juridice au dreptul, după caz: a) de a participa la licitații; b) de a încheia contracte; c) de a acorda consultanță tehnică; d) de a efectua studii de teren și de a elabora documentații tehnico-economice pentru lucrările de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic; e) de a executa lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic. Art. 33. — Persoanele fizice și juridice atestate au următoarele obligații: a) să desfășoare activitățile privind îmbunătățirile funciare din domeniul silvic numai în domeniul și grupele de lucrări pentru care au fost atestate, cu respectarea dispozițiilor legale, precum și a metodologiilor, normelor și instrucțiunilor aprobate de autoritatea publică centrală care răspunde de silvicultură; b) să valideze numai acele lucrări care se încadrează în domeniul de activitate în care au fost atestate prin aplicarea parafei de către persoana fizică atestată. CAPITOLUL VI Suspendarea și retragerea certificatului de atestare Art. 34. — Nerespectarea condițiilor prevăzute la art. 10 de către persoanele juridice și la art. 33 de către persoanele fizice sau juridice atestate potrivit prezentelor norme metodologice poate atrage suspendarea ori retragerea certificatului de atestare. Art. 35. — Suspendarea sau retragerea, după caz, a certificatului de atestare se dispune prin decizie a președintelui Comisiei de atestare, în urma analizei din cadrul ședinței Comisiei de atestare, pe baza actelor de constatare încheiate de persoane împuternicite în condițiile legii sau, după caz, a documentelor din care rezultă neîndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 10, ori în temeiul punerii în mișcare a unei acțiunii penale împotriva persoanei atestate. Art. 36. — Certificatul de atestare a persoanei fizice sau juridice se suspendă în următoarele cazuri: a) când persoana elaborează sau realizează lucrări în domeniul și grupa de lucrări pentru care a fost autorizată fără să respecte metodologiile, reglementările și normele tehnice în vigoare. Perioada suspendării este de 6 luni sau, dacă ducerea la îndeplinire a măsurilor și termenelor dispuse prin actele de constatare prevăzute la art. 35 este mai mare de 6 luni, pe perioada necesară. îndeplinirea măsurilor dispuse se constată prin încheierea unui nou act de constatare de către persoanele prevăzute la art. 35; b) când persoana juridică nu îndeplinește condițiile prevăzute la art. 10. Perioada suspendării durează până când persoana juridică face dovada îndeplinirii condițiilor menționate; c) când împotriva persoanei atestate s-a pus în mișcare o acțiune penală în legătură cu activitatea pentru care a fost atestată. în acest caz suspendarea certificatului de atestare se dispune până la soluționarea definitivă a cauzei. Art. 37. — Certificatul de atestare a persoanelor fizice și juridice se retrage în următoarele cazuri: a) când a fost suspendat de două ori în baza art. 36 lit. a), iar a treia oară se săvârșesc abateri similare celor pentru care s-au dispus suspendările anterioare ale acestuia; b) când persoanele fizice și juridice atestate validează, prin semnătură și parafă, documente pentru domenii de activitate și grupe de lucrări în care nu au fost atestate sau își continuă activitatea în perioada de suspendare. Art. 38. — (1) Suspendarea sau retragerea certificatului de atestare se comunică persoanelor fizice și juridice în cauză, în scris, de către Comisia de atestare. (2) Măsura prevăzută la alin. (1) poate fi contestată, în scris, în termen de 10 zile lucrătoare de la comunicare, la ministrul mediului și pădurilor. (3) împotriva soluției ministrului mediului și pădurilor se poate formula plângere la instanța judecătorească competentă, potrivit legii. CAPITOLUL VII Dispoziții finale Art. 39. — (1) Valabilitatea certificatului de atestare a persoanelor fizice are o durată nelimitată, iar a certificatului de atestare a persoanelor juridice are durata de 5 ani, fiind condiționată de îndeplinirea continuă a cerințelor prevăzute la art. 10. (2) Certificatele de atestare emise în baza Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor, apelor și mediului nr. 681/2003 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează studii de teren, elaborează documentații tehnico-economice și execută lucrări de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic și în baza Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic sunt valabile până la expirarea acestora. (3) Persoanele fizice care dețin certificat de atestare emis anterior intrării în vigoare a prezentelor norme metodologice și solicită înainte de expirarea termenului de valabilitate a acestuia obținerea unui nou certificat de atestare, pentru aceleași domenii și grupe pentru care s-a emis cel anterior, primesc certificatul respectiv doar pe baza unei cereri scrise, fără a fi necesar să se depună celelalte documente prevăzute la art. 13 și fără susținerea examenului prevăzut la art. 16. (4) Corespondența dintre grupele de lucrări de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic, pentru care au fost acordate certificatele de atestare prevăzute la alin. (2), este prevăzută în anexa nr. 5. Art. 40. — O persoană fizică poate desfășura activități în domeniul și grupele de lucrări pentru care a fost atestată, în cadrul a cel mult două persoane juridice. Art. 41. — (1) La cerere, în cadrul aceleiași ședințe de atestare, se pot examina atât persoana fizică sau persoana care se află în situația prevăzută la art. 10 alin. (2), după caz, cât și persoana juridică în cadrul căreia este încadrată aceasta, cu respectarea prevederilor prezentelor norme metodologice. (2) în situația prevăzută la alin. (1), examinarea persoanei juridice se realizează numai după ce Comisia de atestare a stabilit admiterea persoanei fizice. Art. 42. — (1) Procedurile și formalitățile de autorizare prevăzute în prezentele norme metodologice pot fi îndeplinite prin intermediul punctului de contact unic, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România. Prevederile prezentului alineat se aplică în termen de 60 de zile de la data la care punctul de contact unic devine funcțional. (2) în cazul în care este necesară verificarea legalității documentelor depuse în vederea autorizării, Comisia de atestare va contacta autoritățile competente din statul membru al Uniunii Europene, prin intermediul Sistemului de Informare în cadrul Pieței Interne (SIPI), în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 49/2009. Art. 43. — Persoanele care exercită activitatea de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic cu titlu permanent în unul dintre statele membre ale Uniunii Europene pot presta în mod temporar sau permanent în România, după notificarea Comisiei de atestare. Art. 44. — Anexele nr. 1—5 fac parte integrantă din prezentele norme metodologice. Art. 45. — (1) Degradarea, distrugerea sau pierderea certificatului de atestare ori a parafei se declară, în scris, la Ministerul Mediului și Pădurilor, în termen de 48 de ore de la constatare și, totodată, va fi publicată în Monitorul Oficial al României, Partea a lll-a, de către cel în cauză. (2) După publicarea anunțului, prevăzută la alin. (1), Comisia de atestare eliberează un duplicat al certificatului de atestare sau aprobă, după caz, confecționarea unei noi parafe, pe baza unei cereri scrise, însoțită de copia anunțului din Monitorul Oficial al României, Partea a lll-a. ANEXA Nr. 1 la normele metodologice CERERE pentru atestarea persoanelor fizice (model) Domnule președinte, Subsemnatul................................... având cetățenia..., cu domiciliul în......................................... (adresa completă și nr. de telefon, eventual nr. de fax, pentru comunicare eficientă) posesor al diplomei de inginer în specializarea................................eliberată de...............................din localitatea....................., promoția....., țara........................solicit atestarea, în calitate de persoană fizică, în domeniul...............conform art. 5, și grupele de lucrări....................conform art. 7 din Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 718/2010. în susținerea cererii anexez următoarele: a) curriculum vitae; b) lista lucrărilor realizate în domeniu și grupele de lucrări pentru care solicit atestarea; c) acte de studii și, după caz, titluri științifice, în copie; d) extras de pe carnetul de muncă în copie certificată de angajator/deținătorul carnetului; e) certificatul de cazier judiciar. Menționez că îmi desfășor activitatea la .......................................... cu sediul în localitatea ............................. județul/sectorul............................str..........................nr......., telefon....., fax.................unde am calitatea de Declar că am luat cunoștință de obligațiile ce îmi revin potrivit normelor metodologice menționate mai sus. Data................................... (semnătura) Domnului președinte al Comisiei de atestare a persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 11 ANEXA Nr. 2 la normele metodologice CERERE pentru atestarea persoanelor juridice (model) Nr................../................. Domnule președinte, , având sediul în , (denumirea persoanei juridice)...............................................(adresa completă) înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului cu nr..............., cod fiscal nr.................., telefon.................. fax................., reprezentată prin..................................., în calitate de............................., solicită atestarea în calitate de persoană juridică în domeniul....................și grupele de lucrări........................, conform prevederilor art. 5, respectiv art. 7 din Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea si/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul ministrului mediului si pădurilor nr. 718/2010. în susținerea cererii se anexează următoarele: a) memoriu de activitate; b) declarație pe propria răspundere privind bonitatea societății; c) lista mijloacelor tehnice deținute; d) copii de pe documentele de înființare ca persoană juridică; e) copie de pe contractul individual de muncă pe durată nedeterminată pentru persoana fizică atestată*); f) copia atestatului persoanei fizice. Declarăm că am luat cunoștință de obligațiile ce ne revin potrivit prezentelor norme metodologice. Data.................................... (numele, prenumele, funcția, semnătura și ștampila) Domnului președinte al Comisiei de atestare a persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic. *) Acest document poate lipsi în situațiile prevăzute la art. 10 alin. (2) din normele metodologice. MINISTERUL MEDIULUI Șl PĂDURILOR ANEXA Nr. 3 la normele metodologice CERTIFICAT DE ATESTARE (model) Nr..........din......... în baza Ordinului ministrului mediului și pădurilor nr. 718/2010 și în urma susținerii examenului pentru atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, (numele și prenumele persoanei fizice sau denumirea persoanei juridice) cu domiciliul/sediul în......................................................... înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului (adresa completă) cu nr............................................................./CNP................................................................ (pentru persoanele juridice) (pentru persoanele fizice) este atestat în domeniile................................................................... Grupele de lucrări aferente domeniilor de activitate în care se acordă certificatul de atestare, conform art. 7 din Normele metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, aprobate prin Ordinul ministrului mediului și pădurilor nr. 718/2010, sunt următoarele: Valabil de la data până la data.................................(pentru persoane juridice) Președintele Comisiei de atestare, (numele și prenumele) LS....................... Secretariatul Comisiei de atestare, (numele și prenumele) 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 ANEXA Nr. 4 la normele metodologice PARAFA DE ATESTAT (model) *)........................................................................................................ ATESTAT de către Ministerul Mediului și Pădurilor prin Certificatul de atestare nr.din.să efectueze proiectarea și/sau să execute lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic. *) Numele, prenumele și codul numeric personal ale persoanei fizice. NOTĂ: Dimensiunile parafei vor fi de 7 cm/4 cm. ANEXA Nr. 5 la normele metodologice CORESPONDENȚA dintre grupele de lucrări de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic, cuprinse în certificatele de atestare emise anterior intrării în vigoare a prezentelor norme metodologice, și cele din certificatele care se emit în temeiul prezentelor norme metodologice Grupele de lucrări de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic, Grupele de lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, cuprinse în certificatele de atestare emise în temeiul Ordinului cuprinse în Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și ministrului agriculturii, pădurilor, apelor și mediului nr. 681/2003 dezvoltării rurale nr. 88/2006 pentru aprobarea Normelor pentru aprobarea Metodologiei privind atestarea persoanelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice și juridice fizice și juridice care efectuează studii de teren, elaborează care efectuează proiectarea și/sau execută lucrări de documentații tehnico-economice și execută lucrări de îmbunătățiri funciare din domeniul silvic, precum și grupele de îmbunătățiri funciare în domeniul silvic lucrări corespunzătoare prezentelor norme metodologice a) îndiguiri și regularizarea cursurilor de apă --- b) amenajări de desecare și drenaj a) amenajări de desecare și drenaj, care au drept scop prevenirea și înlăturarea excesului de umiditate de la suprafața terenului și din sol, în vederea asigurării condițiilor favorabile de utilizare a terenurilor cu destinație forestieră. Aceste amenajări cuprind lucrări de colectare, de transport și de evacuare în emisar a apei în exces. c) amenajări de combatere a eroziunii solului, în care se includ b) lucrări de combatere a eroziunii solului și de ameliorare a și lucrări pentru stingerea torenților terenurilor afectate de alunecări. Aceste amenajări cuprind lucrări pentru protecția solului, regularizarea scurgerii apei pe versanți, stingerea formațiunilor torențiale, stabilizarea nisipurilor mișcătoare. d) lucrări și măsuri pedoameliorative, asociate cu cele de c) amenajări pedoameliorative pe terenurile sărăturate, acide combatere a eroziunii solului pe terenuri sărăturate, acide, pe și pe nisipuri, pe terenurile poluate, inclusiv cu reziduuri terenuri poluate, degradate antropic și pe alte terenuri care petroliere, pe haldele de la exploatările miniere, pe alte terenuri și-au pierdut, total sau parțial, capacitatea de producție, neproductive, cuprinzând și lucrările de nivelare-modelare, de precum și stabilizarea nisipurilor mobile scarificare, de afânare adâncă, rigole și șanțuri de scurgere a apei, arăturile în benzi cu coame, udările de spălare a sărurilor, aplicarea de amendamente, precum și îngrășăminte, în scopul valorificării pentru silvicultură sau pentru cultura speciilor forestiere e) amenajări silvice de înființare a perdelelor forestiere de d) perdele forestiere de protecție a terenurilor agricole și protecție și a plantațiilor forestiere antierozionale plantații pentru combaterea eroziunii solului f) amenajări de îmbunătățiri funciare, constând în soluții și e) alte soluții tehnice și lucrări noi, rezultate din activitatea de lucrări noi, rezultate din activitatea de cercetare și din tehnica cercetare silvică nouă ★ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 RECTIFICĂRI 13 La Ordinul ministrului justiției nr. 2.453/C/2008 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 686 din 8 octombrie 2008, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 43, în loc: „43. Guțuțui Igor, fiul lui Guțuțui Gheorghe (născut la 1.01.1939 în localitatea Cupcini) și GronicAna, născut la data de 14 martie 1967 în localitatea Cupcini, raionul Edineț, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Cupcini, Str. 6 Martie nr. 65, raionul Edineț. (735/2006) Copii minori: Guțuțui Ana, născută la data de 13 decembrie 1992, și Guțuțui Mihail, născut la data de 23 octombrie 1999. "se va citi: „43. Guțuțui Igor, fiul lui Guțuțui Gheorghe (născut la 1.01.1939 în localitatea Cupcini) și Ana, născut la data de 14 martie 1967 în localitatea Cupcini, raionul Edineț, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Cupcini, Str. 6 Martie nr. 65, raionul Edineț. (735/2006) Copii minori: Guțuțui Ana, născută la data de 13 decembrie 1992, și Guțuțui Mihail, născut la data de 23 octombrie 1999.” ★ La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 648/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 136 din 5 martie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 3, în loc de: „3. Amihalachioaie Gheorghe, fiul lui Petru (născut la 29.06.1920 în localitatea Molnița, raionul Herța, regiunea Cernăuți) și Elena, născut la data de 1 iunie 1949 în localitatea Molnița Glîboca, județul Cernăuți, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. M. Kogălniceanu nr. 80, ap. 25. (3.102/2005)" se va citi: „3. Amihalachioaie Gheorghe, fiul lui Petru (născut la 29.06.1920 în localitatea Molnița, raionul Herța, regiunea Cernăuți) și Elena, născut la data de 1 iunie 1949 în localitatea Molnița, raionul Herța, regiunea Cernăuți, Ucraina, cetățean ucrainean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. M. Kogălniceanu nr. 80, ap. 25. (3.102/2005)". ■k La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.236/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 280 din 29 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 2, la poziția 6, în loc de: „6. Cîrpaci David, fiul lui Toni și Marioara, născut la data de 19 august 1989 în localitatea Boulevard Doctor Chantenesse, Franța, cu domiciliul actual în România, localitatea Timișoara, str. Brașov nr. 2, ap. 3, județul Timiș. (1.315 bis/2007)”se va citi: „6. Cîrpaci David, tiu! iui Toni și Marioara, născut la data de 19 august 1989 în localitatea Boulevard Doctor Chantemesse, Vals-pres-Le-Puy, Franța, cu domiciliul actual în România, localitatea Timișoara, str. Brașov nr. 2, ap. 3, județul Timiș. (1.315 bis/2007)”. ■k La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.237/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274 din 28 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 84, în loc de: „84. Savin Veronica, fiica lui Alexandru (fiul lui Vera, născută la 1.01.1912 în localitatea Oxentea, raionul Dubăsari) și Maria, născută la data de 14 octombrie 1976 în localitatea Oxentea, județul Dubăsari, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Oxentea, raionul Dubăsari. (330/2004) Copii minori: Savin Veronica, născută la data de 12.08.2002.” se va citi: „84. Savin Veronica, fiica lui Alexandru (fiul lui Vera, născută la 1.01.1912 în localitatea Oxentea, raionul Dubăsari) și Maria, născută la data de 14 octombrie 1976 în localitatea Oxentea, județul Dubăsari, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Oxentea, raionul Dubăsari. (330/2004) Copii minori: Savin Ana-Maria, născută la data de 12.08.2002.” ★ La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.239/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 279 din 29 aprilie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 247, în loc de: „247. Stanislav Anastasia, fiica lui Mititel Daniel (născut la 19.12.1927 în localitatea Olănești, județul Tighina) și Parascovia, născută la data de 22 ianuarie 1950 în localitatea Olănești, județul Tighina, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. Liviu Deleanu nr. 3, bl. 2, ap. 66. (1.018/2004)”se va citi: „247. Stanislav Anastasia, fiica lui Mititel Danii (născut la 19.12.1927 în localitatea Olănești, județul Tighina) și Parascovia, născută la data de 22 ianuarie 1950 în localitatea Olănești, județul Tighina, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. Liviu Deleanu nr. 3, bl. 2, ap. 66. (1.018/2004)” ★ 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.635/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 427 din 23 iunie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 122*), în loc de: „122. Geisinger Moshe, fiul lui Seremetovici Doru (născut la 28.07.1950 în localitatea Ploiești) și Shoshana, născut la data de 21 februarie 1978 în localitatea Ierusalim, Israel, cetățean israelian, cu domiciliul actual în Israel, localitatea Ierusalim, str. Em Habanim nr. 1. (3.037/2006)” se va citi: „722. Geisinger Moshe, fiul lui Doru (născut la 28.07.1950 în localitatea Ploiești) și Shoshana, născut la data de 21 februarie 1978 în localitatea Ierusalim, Israel, cetățean israelian, cu domiciliul actual în Israel, localitatea Ierusalim, str. Em Habanim nr. 1. (3.037/2006)”. * ) Ase vedea și rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 786 din 18 noiembrie 2009. — în anexa nr. 1, la poziția 184*), în loc de: „184. Niță Vasile, fiul lui Ion (născut la 12.04.1927 în localitatea Peresencina, județul Orhei) și Anastasia, născut la data de 8’ decembrie 1964 în localitatea Peresecina, județul Orhei, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul Orhei, localitatea Peresecina, Str. Fîntînilor nr. 114. (1.101/2008) Copii minori: Nița Gheorghe, născut la data de 19.08.1991.”se va citi: „184. Nița Vasile, fiul lui Ion (născut la 12.04.1927 în localitatea Peresecina, județul Orhei) și Anastasia, născut la data de 8 decembrie 1964 în localitatea Peresecina, județul Orhei, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul Orhei, localitatea Peresecina, Str. Fîntînilor nr. 114. (1.101/2008) Copii minori: Nița Gheorghe, născut la data de 19.08.1991.” * ) Ase vedea și rectificarea publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 8 din 6 ianuarie 2010. ★ La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.782/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 22 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 271, în loc de: „271. Vârlan Pavel, țiul lui Maxim și Ecaterina (născută la 28.11.1915 în localitatea Dănceni), născut la data de 4 noiembrie 1938 în localitatea Dănceni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Str. Universității nr. 2, ap. 10. (3.160/2008)” se va citi: „271. Vârlan Pavel, fiul lui Maxim și Ecaterina (născută la 17.11.1915în localitatea Nimoreni), născut la data de 4 noiembrie 1938 în localitatea Dănceni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Str. Universității nr. 2, ap. 10. (3.160/2008)”. ■k La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.783/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 491 din 15 iulie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 69, în loc de: „69. Cibotari Elena, fiica lui llie și Maria (fiica lui Stulivschi Maxim, născut la 2.04.1921 în localitatea Cioburciu), născută la data de 17 septembrie 1988 în localitatea Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Str. Studenților nr. 7. (691/2007)” se va citi: „69. Cibotari Elena, fiica lui llie și Maria (fiica lui Stulovschi Maxim, născut la 2.04.1921 în localitatea Cioburciu), născută la data de 17 septembrie 1988 în localitatea Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Str. Studenților nr. 7. (691/2007)”. ■k La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 1.995/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 553 din 7 august 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 10, în loc de: „10. Balica Ecaterina, fiica lui Polerca Pantelimon (născut la 20.07.1914 în localitatea Cornești, județul Ungheni) și Elena, născută la data de 11 iunie 1944 în localitatea Cornești, județul Ungheni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Calea leșilor nr. 19, ap. 63. (352/2004)" se va citi: „70. Balica Ecaterina, fiica lui Polerca Panteleimon (născut la 20.07.1914 în localitatea Cornești, județul Ungheni) și Elena, născută la data de 11 iunie 1944 în localitatea Cornești, județul Ungheni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, Calea leșilor nr. 19, ap. 63. (352/2004)”. ir La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 2.429/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 671 din 7 octombrie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 36, în loc de: „36. Bruma Dumitru, fiul lui Bruma lurie și Procopii Maria, născut la data de 26 februarie 7 986 în localitatea Soroca, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Soroca, str. Kogălniceanu nr. 10, bl. 1. (2.230/2003)"se va citi: „36. Bruma Dumitru, fiul lui Bruma lurie și Bruma Maria, născut la data de 26 februarie 7 986 în localitatea Soroca, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Soroca, str. Kogălniceanu nr. 10, bl. 1. (2.230/2003)”: MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 15 — în anexa nr. 1, la poziția 149, în loc de: „149. Onciu-Gorodnicenco Maria, fiica lui Mihail și Tatiana, născută la data de 20 aprilie 1950 în localitatea Alexeevca, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, Str. Independenței nr. 54, bl. 1, ap. 4. (17.060/2003)’’ se va citi: „149. Onciu- Gorodnicenco Maria, fiica lui Mihail și Tatiana, născută la data de 20 aprilie 1950 în localitatea Alexeuca, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, Str. Independentei nr. 54, bl. 1, ap. 4. (17.060/2003)”. La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 2.456/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 641 din 29 septembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 97, în loc de: „97. Onofrei Vitaiie, fiul lui Vasile și Tatiana, născut la data de 2 august 1989 în localitatea Durlești, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, Chișinău, Durlești, str. Petru Rareș nr. 1A. (16.965/2003)” se va citi: „97. Onofrei Vitaiie, fiul lui Vasile și Tatiana, născut la data de 2 august 1989 în localitatea Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, Chișinău, Durlești, str. Petru Rareș nr. 1A. (16.965/2003)”. La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 2.530/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 30 septembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 2, la poziția 4, în loc de: „4. Diacon Vasile, fiul lui Simion și Anastasia, născut la data de 6 august 1956 în localitatea Călărași, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul laloveni, satul Suruceni. (3.583/2003) Copii minori: Diacon Dan, născut la 27.02.2007.” se va citi: „4. Diacon Vasile, fiul lui Simion și Anastasia, născut la data de 6 august 1956 în localitatea Călărași, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul laloveni, satul Suruceni. (3.583/2003) Copii minori: Diacon Cristian, născut la 17.09.2003.” ★ La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 2.781/C/2009 privind acordarea cetățeniei române unor persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 713 din 22 octombrie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexă, la poziția 2, în loc de: „2. Abboud Ibrahim Hussein, fiul lui Hussein și Fatme Mallah, cetățean libanez, născut la data de 3 ianuarie 1974 în localitatea Bazourie, Liban, cu domiciliul actual în municipiul București, aleea Deleni nr. 2, bl. T66, sc. 2, apt. 59, sectorul 2. Copii minori: Abboud Fatme, născută la data de 4 mai 2003, și Abboud Celine, născută la data de 14 februarie 2005. (619/2009)” se va citi: „2. Abboud Ibrahim, fiul lui Hussein și Fatme Mallah, cetățean libanez, născut la data de 3 ianuarie 1974 în localitatea Bazourie, Liban, cu domiciliul actual în municipiul București, aleea Deleni nr. 2, bl. T66, sc. 2, ap. 59, sectorul 2. Copii minori: Abboud Fatme, născută la data de 4 mai 2003, și Abboud Celine, născută la data de 14 februarie 2005. (619/2009)”; — în anexă, la poziția 20, în loc de: „20. Kachkouche Hassan, fiul lui Kachkouche Yehya și Meke Almaza, cetățean libanez, născut la data de 2 ianuarie 1968 în localitatea Kaakaiye El Jesr, Liban, cu domiciliul actual în municipiul București, str. Murguța nr. 3, bl. 10, sc. 1, apt. 1, sectorul 6. Copii minori: Kachkouche Yeha, născut la data de 27 septembrie 2004, și Kachkouche Aii, născut la data de 31 martie 1997. (1.279/2009)” se va citi: „20. Kachkouche Hassan, fiul lui Kachkouche Yehya și Meke Almaza, cetățean libanez, născut la data de 2 ianuarie 1968 în localitatea Kaakaiye El Jesr, Liban, cu domiciliul actual în municipiul București, str. Murguța nr. 3, bl. 10, sc. 1, ap. 1, sectorul 6. Copii minori: Kachkouche Yehya, născut la data de 27 septembrie 2004, si Kachkouche AH, născut la data de 31 martie 1997. (1.279/2009)”. ★ La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 3.062/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 773 din 12 noiembrie 2009, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 51, în loc de: „51. Ccjocaru Natalia, fiica lui Petcov Vasile și Petcova Olga, născută la data de 10 iunie 1979 în localitatea Nemirovscoe, Federația Rusă, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul Anenii Noi, satul Speia, str. Dacia nr. 6. (7.829/2003) Copii minori: Ccjocaru Adriana, născută la data de 16 mai 2002.”se va citi: „51. Ccjocaru Natalia, fiica luiPetcov Vasile și Petcova Olga, născută la data de 10 iunie 1979 în localitatea Nemirovscoe, Ucraina, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, raionul Anenii Noi, satul Speia, str. Dacia nr. 6. (7.829/2003) Copii minori: Ccjocaru Adriana, născută la data de 16 mai 2002.” ★ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 342/21 .V.2010 La Ordinul ministrului justiției și libertăților cetățenești nr. 3.063/C/2009 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 780 din 16 noiembrie 2009, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția 54, în loc de: „54. Cosînțev Ivan, fiul lui Vladimir și Anastasia, născut la data de 20 august 1967 în localitatea Donskoie, Kazahstan, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, str. Schinoasa nr. 24. (15.249/2003)" se va citi: „54. Cosînțev Ivan, fiul lui Vladimir și Anastasia, născut la data de 20 august 1967 în localitatea Donskoe, Kazahstan, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, str. Schinoasa nr. 24. (15.249/2003)”; — în anexa nr. 1, la poziția 68, în loc de: „68. Dușmanean Denis, fiul lui lurie și Ludmila, născut la data de 29 ianuarie 1992 în localitatea Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, bd. Mircea cel Bătrân nr. 10, ap. 69. (3.078/2004)"se va citi: „68. Dușmanean Denis, fiul lui lurie și Ludmila, născut la data de 29 ianuarie 1991 în localitatea Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, orașul Chișinău, bd. Mircea cel Bătrân nr. 10, ap. 69. (3.078/2004)”; — în anexa nr. 1, la poziția 91, în loc de: „91. Goncearov Veronica, fiica lui Vasile și Nina, născută la data de 24 aprilie 1960 în localitatea Costești, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul Chișinău, satul Dobrogea, str. Luceafărul nr. 5, ap. 63. (15.397/2003)” se va citi: „91. Macovei Veronica, fiica lui Vasile și Nina, născută la data de 24 mai 1960 în localitatea Costești, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, municipiul Chișinău, satul Dobrogea, str. Luceafărul nr. 5, ap. 63. (15,397/2003)”; — în anexa nr. 1, la poziția 93, în loc de: „93. Gulpe Evghenii, fiul lui Ivan și Nina, născut la data de 12 mai 1984 în localitatea Noua Suliță, Ucraina, cetățean ucrainean, cu domiciliul actual în Ucraina, regiunea Cernăuți, raionul Noua Suliță, satul Marșinița. (16,278/2003)” se va citi: „93. Gulpe Evghenii, fiul lui Ivan și Nina, născut la data de 12 mai 1984 în localitatea Marșinița, Ucraina, cetățean ucrainean, cu domiciliul actual în Ucraina, regiunea Cernăuți, raionul Noua Suliță, satul Marșinița. (16.278/2003)”. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial" R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 342/21.V.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495