MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 178 (XXII) — Nr. 289 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Luⁿⁱ- ³ maⁱ ²⁰¹⁰ SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 417. — Hotărâre privind finanțarea din bugetele aprobate unor ordonatori principali de credite bugetare pe anul 2010 pentru unități de cult, unități sanitare, unități de învățământ și pentru unele penitenciare, precum și alocarea unor sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, pentru Secretariatul General al Guvernului — Secretariatul de Stat pentru Culte și pentru unele autorități ale administrației publice locale............. 2 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 1.203/927/103. — Ordin al ministrului dezvoltării regionale și turismului, al ministrului finanțelor publice și âl ministrului administrației și internelor pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2009 privind Nr. Pagina creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței, al ministrului finanțelor publice și al viceprim-ministrului, ministrul administrației și internelor, nr. 163/540/23/2009..................... 3-6 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 324. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale ĂMEX BROKER DE ASIGURARE —S.R.L............................................ 7 325. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale MTC ASIVEST BROKER DE ASIGURARE —S.R.L................................................ 7 326. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SMARALD BROKER DE ASIGURARE —S.R.L................................................ 8 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind finanțarea din bugetele aprobate unor ordonatori principali de credite bugetare pe anul 2010 pentru unități de cult, unități sanitare, unități de învățământ și pentru unele penitenciare, precum și alocarea unor sume din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, pentru Secretariatul General al Guvernului — Secretariatul de Stat pentru Culte și pentru unele autorități ale administrației publice locale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 30 alin. (2) și (3) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, al art. 3 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute din România, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2002, cu modificările și completările ulterioare, al art. 167 alin. (17) lit. f) din Legea învățământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și a prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă suplimentarea bugetului Secretariatului General al Guvernului pe anul 2010, la capitolul 67.01 „Cultură, recreere și religie”, titlul 59 „Alte cheltuieli”, alineatul 59.12 „Susținerea cultelor”, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, cu suma de 18.569 mii lei, pentru Secretariatul de Stat pentru Culte. Art. 2. — (1) Se aprobă repartizarea unor sume prevăzute în bugetul Secretariatului General al Guvernului, la capitolul 67.01 „Cultură, recreere și religie”, titlul 59 „Alte cheltuieli”, alineatul 59.12 „Susținerea cultelor”, pentru unitățile de cult prevăzute în anexa nr. 1. (2) Sumele prevăzute în anexa nr. 1 se utilizează pentru destinațiile stabilite la art. 3 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 82/2001 privind stabilirea unor forme de sprijin financiar pentru unitățile de cult aparținând cultelor religioase recunoscute din România, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2002, cu modificările și completările ulterioare. Art. 3. — Secretariatul General al Guvernului, prin Secretariatul de Stat pentru Culte, va controla modul de utilizare, în conformitate cu prevederile legale, a sumelor alocate potrivit prezentei hotărâri. Art. 4. — Se aprobă finanțarea în anul 2010 din bugetul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, de la capitolul 65.01 „învățământ”, titlul 71 „Active nefinanciare”, a unor cheltuieli de capital ale unităților de învățământ, potrivit anexei nr. 2. Art. 5. — Se aprobă finanțarea în anul 2010 din bugetul aprobat Ministerului Sănătății, anexa nr. 3/26/13, capitolul 66.10 „Sănătate”, titlul 51 „Transferul între unitățile administrației publice”, articolul 51.02 „Transferuri de capital”, a unor cheltuieli pentru unități sanitare, potrivit anexei nr. 3. Art. 6. — Se aprobă finanțarea în anul 2010 din bugetul aprobat Ministerului Justiției, capitolul 61.01 „Ordine publică și siguranță națională”, titlul 51 „Transferul între unitățile administrației publice”, a unor cheltuieli pentru efectuarea lucrărilor de reamenajare la unele penitenciare, potrivit anexei nr. 4. Art. 7. — Se aprobă suplimentarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2010 cu suma de 39.260 mii lei, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, pentru finanțarea unor obiective de investiții ale unor unități administrativ-teritoriale, potrivit anexei nr. 5. Art. 8. — Se aprobă suplimentarea sumelor defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale pe anul 2010 cu suma de 29.056 mii lei, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziția Guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2010, pentru finanțarea unor cheltuieli curente și de capital ale unor unități administrativ-teritoriale, potrivit anexei nr. 6. Art. 9. — Ordonatorii principali de credite răspund de modul de utilizare, în conformitate cu dispozițiile legale, a sumelor alocate potrivit prevederilor prezentei hotărâri. Art. 10. — Ministerul Finanțelor Publice este autorizat să introducă, la propunerea ordonatorilor principali de credite, modificările corespunzătoare în volumul și în structura bugetului de stat pe anul 2010, precum și în volumul și în structura bugetului Secretariatului General al Guvernului pe anul 2010. Art. 11. — Anexele nr. 1—6*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: p. Ministrul administrației și internelor, Mihai Capră, secretar de stat Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu Ministrul sănătății, Cseke Attila Ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului, Daniel Petru Funeriu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Ministrul justiției, Cătălin Marian Predoiu București, 28 aprilie 2010. Nr. 417. *) Anexele nr. 1—6 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289 bis, care se poate achiziționa de la Centrul pentru relații cu publicul al Regiei Autonome „Monitorul Oficial”, București, șos. Panduri nr. 1. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 3 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 9 MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE Șl TURISMULUI Nr. 1.203 din 26 martie 2010 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE Nr. 927 din 8 aprilie 2010 MINISTERUL ADMINISTRAȚIEI Șl INTERNELOR Nr. 103 din 22 aprilie 2010 ORDIN pentru modificarea și completarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2009 privind creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței, al ministrului finanțelor publice și al viceprim-ministrului, ministrul administrației și internelor, nr. 163/540/23/2009 Având în vedere prevederile art. 22 alin. (2) lit. c), f) și g) și art. 44 alin. (4) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 5 din Metodologia privind elaborarea devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conținutului-cadru al documentației tehnico-economice aferente investițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții, coroborat cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare, precum și Hotărârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziție publică din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 13 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 7 alin. (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Administrației și Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare, ministrul dezvoltării regionale și turismului, ministrul finanțelor publice și ministrul administrației și internelor emit următorul ordin: Art. I. — Normele metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2009 privind creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței, al ministrului finanțelor publice și al viceprim-ministrului, ministrul administrației și internelor, nr. 163/540/23/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 194 din 27 martie 2009, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 10, după alineatul (2) se introduc două noi alineate, alineatele (3) și (4), cu următorul cuprins: „( 3) Sinteza documentației de avizare, întocmită de proiectant, semnată de expertul tehnic și auditorul energetic pentru clădiri și însușită de coordonatorul local și asociația de proprietari, se înaintează la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului, însoțită de copia contractului de mandat perfectat de coordonatorul local cu asociația de proprietari. (4 ) Conținutul-cadru al sintezei documentației de avizare este prevăzut în anexa nr. 9¹.” 2. La articolul 11, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 11. — (1) Indicatorii tehnico-economici din documentația de avizare întocmită pentru fiecare obiectiv de investiții se aprobă de către consiliul local, condiționat de însușirea acesteia de către coordonatorul local și asociația de proprietari, și cu avizul Consiliului tehnico-economic al Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului.” 3. La articolul 11, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins: „( 3) La încheierea procedurii de achiziție publică, pentru fiecare obiectiv de investiții, coordonatorul local, în calitate de autoritate contractantă, va acționa pentru eficientizarea utilizării fondurilor publice, prin: a) actualizarea devizului general estimativ aferent indicatorilor tehnico-economici aprobați în condițiile art. 11 alin. (1), la încheierea contractului de achiziție de lucrări, ca urmare a derulării, în condițiile legii, a procedurii de achiziție publică, rezultând valoarea de finanțare a obiectivului de investiții; b) transmiterea devizului general actualizat, în copie, asociației de proprietari pentru emiterea acordului; c) transmiterea devizului general actualizat, a acordului asociației de proprietari și a contractului de achiziție de lucrări, în copie, la direcția generală coordonatoare din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului.” 4. La articolul 15, după alineatul (1) se introduc trei noi alineate, alineatele (2)—(4), cu următorul cuprins: „(2) Pe durata executării lucrărilor de intervenție, în cazuri temeinic motivate și în limita indicatorilor tehnico-economici aprobați, coordonatorul local, în calitate de autoritate contractantă, poate încheia, în condițiile legii, acte adiționale la contractul de execuție, astfel: a) în baza deciziei coordonatorului local, cu acordul prealabil al asociației de proprietari, dacă valoarea adiționată cumulată majorează cu până la 10% prețul contractului inițial; b) în baza avizului prealabil al Consiliului tehnico-economic al Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, condiționat de existența și încadrarea în fondurile aprobate cu această destinație în bugetul Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, în situații excepționale, temeinic motivate, dacă valoarea adiționată cumulată majorează cu mai mult de 10% prețul contractului inițial, și numai dacă prin această măsură se asigură finalizarea lucrărilor de investiție în termenul aprobat. (3) în aplicarea prevederilor alin. (2), actele adiționale se întocmesc, obligatoriu, în baza referatelor de necesitate și 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 oportunitate privind încheierea actelor adiționale elaborate de către coordonatorul local, în calitate de autoritate contractantă, împreună cu proiectantul, expertul tehnic, auditorul energetic pentru clădiri și executantul lucrărilor, însușite de către asociația de proprietari și însoțite de documente justificative, respectiv procese-verbale de constatare/control, note tehnice de inspecție, dispoziții de șantier, note de comandă pentru lucrări suplimentare/adiționale, note de renunțare și altele asemenea, după caz. (4 ) în aplicarea prevederilor alin. (2) lit. b), la solicitarea de emitere a avizului Consiliului tehnico-economic al Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului, coordonatorul local, în calitate de autoritate contractantă, va anexa referatele de necesitate și oportunitate privind încheierea actelor adiționale, însoțite de copii de pe documentele justificative prevăzute la alin. (3), precum și de graficul de execuție cu eșalonarea corespunzătoare a costurilor, pentru asigurarea finalizării lucrărilor de intervenție în termenul aprobat.” 5. După anexa nr. 9 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 9¹, al cărei cuprins este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. II. — Prevederile prezentului ordin se aplică atât contractelor care se semnează după data intrării în vigoare a acestuia, cât și contractelor aflate în derulare la această dată, pentru lucrări rămase de executat. Art. III. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanțelor publice, Ministrul administrației și internelor, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Vasile Blaga ANEXĂ (Anexa nr. 9¹ la normele metodologice) — continut-cadru — PROIECTANT........................ Nr................./................... SINTEZA documentației de avizare pentru lucrări de intervenție privind creșterea performanței energetice 1. Date generale * Denumirea obiectivului de investiție: bloc de locuințe (județul, localitatea, adresa) * Faza de proiectare: Documentație de avizare pentru lucrări de intervenție privind creșterea performanței energetice * Beneficiar: Asociația de proprietari................................................................................. * Coordonator local:................................................................................................... * Expert tehnic atestat: (numele, prenumele, profesia, nr. legitimație, domeniul construcții civile, cerința A1) Auditor energetic pentru clădiri atestat: (numele, prenumele, profesia, Certificat de atestare: seria, nr., gradul I, specialitatea C/C + I) Proiectant: (denumirea, sediul) Șef de proiect: (numele, prenumele) * Valoarea totală a investiției (cu TVA inclus)............................mii lei, din care C+M:.........................mii lei * Sursele de finanțare pentru executarea lucrărilor de intervenție Defalcarea valorii de construcții-montaj (C+M) pe surse de finanțare: 1. buget de stat: 50% din C+M....................................mii lei 2. buget local: 30% din C+M......................................mii lei 3. fondul de reparații al asociației de proprietari: 20% din C+M...........................mii lei 2. Date tehnice: — anul construirii............................................ — regim de înălțime........................................... — număr de apartamente........................................ — aria utilă totală — m²...................................... — sistem constructiv anvelopă................................. 3. Descrierea lucrărilor de intervenție Concluziile expertizei tehnice și auditului energetic a) expertiza tehnică:............................................................................................................. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 5 b) auditul energetic:................................................................................................................. Datele tehnice ale investiției A. Descrierea lucrărilor de bază (lucrări de intervenție prevăzute la art. 4 lit. a)—d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2009 privind creșterea performanței energetice a blocurilor de locuințe, cu completările ulterioare): — izolarea termică a pereților exteriori:................................................................................. — înlocuirea ferestrelor și ușilor exterioare existente, inclusiv a tâmplăriei aferente accesului în blocul de locuințe, cu tâmplărie performantă energetic :.................................................................................................... — termo-hidroizolarea terasei/termoizolarea planșeului peste ultimul nivel în cazul existenței șarpantei:................. — izolarea termică a planșeului peste subsol, în cazul în care prin proiectarea blocului sunt prevăzute apartamente la parter: B. Descrierea lucrărilor conexe lucrărilor de bază (lucrări de intervenție prevăzute la art. 4 lit. e) și f) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2009, cu completările ulterioare): — lucrări de demontare și remontare a instalațiilor și echipamentelor montate aparent pe fațadele/terasa blocului de locuințe:............................................................................................................................ — lucrări de refacere a finisajelor anvelopei:....................................................................................... C. Descrierea lucrărilor suplimentare (lucrări de intervenție prevăzute la art. 6 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2009, cu completările ulterioare): — lucrări de reparații la elementele de construcție care prezintă potențial pericol de desprindere și/sau afectează funcționalitatea blocului de locuințe, inclusiv de refacere în zonele de intervenție:................................................ — lucrări de intervenție la instalația de distribuție a agentului termic pentru încălzire aferentă părților comune ale blocului de locuințe:......................................................................................................................... Costul estimat Lucrări de intervenție prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2009, cu completările ulterioare U.M. Cantitatea al lucrărilor de intervenție --- lei --- A. Lucrări de bază [(prevăzute la art. 4 lit. a)---d)] a) izolarea termică a pereților exteriori b) înlocuirea ferestrelor și ușilor exterioare existente, inclusiv a tâmplăriei aferente accesului în blocul de locuințe, cu tâmplărie performantă energetic c) termo-hidroizolarea terasei/termoizolarea planșeului peste ultimul nivel, în cazul existenței șarpantei d) izolarea termică a planșeului peste subsol, în cazul în care prin proiectarea blocului sunt prevăzute apartamente la parter B. Lucrări conexe lucrărilor de bază [(prevăzute la art. 4 lit. e) și f)] e) lucrări de demontare și remontare a instalațiilor și echipamentelor montate aparent pe fațadele/terasa blocului de locuințe f) lucrări de refacere a finisajelor anvelopei 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 Costul estimat Lucrări de intervenție prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 18/2009, cu completările ulterioare U.M. Cantitatea al lucrărilor de intervenție --- lei --- C. Lucrări suplimentare (prevăzute la art. 6) g) lucrări de reparații la elementele de construcție care prezintă potențial pericol de desprindere și/sau afectează funcționalitatea blocului de locuințe, inclusiv de refacere în zonele de intervenție h) lucrări de intervenție la instalația de distribuție a agentului termic pentru încălzire aferentă părților comune ale blocului de locuințe 4. Principalii indicatori tehnico-economici ai investiției Indicatori valorici: 1. valoarea totală a lucrărilor de intervenție, inclusiv TVA—total..........................mii lei, din care: — construcții-montaj (C + M)...................................................................................................mii lei (însumarea cheltuielilor estimate înscrise la subcapitolele 1.3, 4.1 și 5.1.1 din devizul general) 2. investiția specifică (construcții-montaj/aria utilă a blocului)...................mii lei/m² (a.u.) Indicatori fizici: 1. durata de execuție a lucrărilor de intervenție.................................luni; 2. durata perioadei de garanție a lucrărilor de intervenție.............................................................3 ani (ani de la data recepției la terminarea lucrărilor) 3. durata de recuperare a investiției, în condiții de eficiență economică..........................ani; 4. consumul anual specific de energie pentru încălzire corespunzător blocului izolat termic.................................. kwh/m² (a.u.) și an; 5. economia anuală de energie:.............................kwh/an în tone echivalent petrol............................tep; 6. reducerea anuală a emisiilor de gaze cu efect de seră echivalent CO₂........................kg CO₂/an. Eșalonarea investiției — total INV/C+M în mii lei 5. Anexe: Avize și acorduri * Certificatul de urbanism, în copie * Certificatul de performanță energetică, în copie. Piese desenate * Plan, secțiune reprezentativă și fațadă, situație propusă — scara recomandată 1:100. întocmit Proiectant, (denumire) L.S. Expert tehnic, L.S. Coordonatorul local Primar, L.S. însușit Auditor energetic pentru clădiri, L.S. Asociația de proprietari Președinte, L.S. Data:....................... NOTE: 1. Cap. 1—4 din sinteză se elaborează în baza rapoartelor de expertiză tehnică și audit energetic, precum și a documentației de avizare, întocmite și însușite conform prevederilor Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 18/2009, aprobate prin Ordinul ministrului dezvoltării regionale și locuinței, al ministrului finanțelor publice și al viceprim-ministrului, ministrul administrației și internelor, nr. 163/540/23/2009. 2. Documentele anexate sintezei, menționate la cap. 5, sunt anexe la documentația de avizare, elaborată pentru fiecare obiectiv de investiție. 3. Sinteza, elaborată și semnată de proiectant, semnată de expertul tehnic și auditorul energetic pentru clădiri, avizată de coordonatorul local și asociația de proprietari, însoțită obligatoriu de copia contractului de mandat încheiat de coordonatorul local cu asociația de proprietari, se transmite la Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 7 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale AMEX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 13 aprilie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale AMEX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială AMEX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Sibiu, str. Octavian Goga nr. 30, județul Sibiu, nr. de ordine în registrul comerțului J32/4/05.01.2010, cod unic de înregistrare 26369584/06.01.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 21 aprilie 2010. Nr. 324.’ COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale MTC ASIVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. ’ în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 13 aprilie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale MTC ASIVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială MTC ASIVEST BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Deva, bd. luliu Maniu bl. C1, sc. A, et. 3, ap. 14, județul Hunedoara, nr. de ordine în registrul comerțului J20/47/19.01.2010, cod unic de înregistrare 26416333/20.01.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 21 aprilie 2010. Nr. 325.’ 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 289/3.V.2010 COMISIA DE SUPRAVEGHERE AASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SMARALD BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 13 aprilie 2010, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale SMARALD BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială SMARALD BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în satul Florești, comuna Florești, Str. Salcâmului nr. 17, ap. 2, județul Cluj, nr. de ordine în registrul comerțului J12/133/29.01.2010, cod unic de înregistrare 26460347/01.02.2010, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 21 aprilie 2010. Nr. 326. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, șos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.401.00.70, fax 021.401.00.71 și 021.401.00.72 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 442757 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 289/3.V.2010 conține 8 pagini. Prețul: 1,60 lei ISSN 1453—4495