MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEAI Anul 178 (XXII) — Nr. 282 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joⁱ’ ²⁹ aPrⁱlⁱe ²⁰¹⁰ ¹¹ » SUMAR Nr. Pagina DECRETE 445. — Decret privind conferirea Ordinului Meritul Cultural în grad de Comandor........................................... 2 446. — Decret privind conferirea Ordinului Meritul pentru învățământ m grad de Comandor................................. 2 447. — Decret privind conferirea Ordinului Meritul Industrial și Comercial în grad de Ofițer................................ 3 448. — Decret privind conferirea unor decorații........ 3-4 449. — Decret privind conferirea unor decorații........ 4 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 276. — Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 877/2001 privind aprobarea indicatorilor tehnico- economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor în vederea introducerii trenurilor de metrou din noua generație pe Magistrala 2 de metrou București” ................................................. 4-5 277. — Hotărâre privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 462/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico- economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor de automatizare a traficului în vederea introducerii trenurilor din noua generație pe Magistrala 1, Magistrala 3 și Tronsonul de legătură”.... 5 299. — Hotărâre pentru modificarea și completarea unor anexe la Hotărârea Guvernului nr. 1.351/2001 privind atestarea domeniului public al județului Harghita, precum și al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Harghita............................................ 6-7 Nr. Pagina 407. — Hotărâre pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 175/2009 privind numirea reprezentanților Guvernului în Consiliul Economic și Social........................................................ 8 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 121. — Ordin al directorului general al Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat pentru aprobarea Procedurii naționale de lucru privind zonarea TEMPEST............................................... 8 980. — Ordin al ministrului finanțelor publice pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2010............................. 9-14 ACTE ALE BIROULUI ELECTORAL CENTRAL Proces-verbal privind rezultatele finale la alegerile parțiale pentru Camera Deputaților în Circumscripția Electorală nr. 42 — municipiul București, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaților nr. 19, din data de 25 aprilie 2010........................................... 15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 DECRETE PREȘEDINTELE ROMÂNIEI DECRET privind conferirea Ordinului Meritul Cultural în grad de Comandor în temeiul prevederilor art. 94 lit. a) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale art. 4 alin. (1), ale art. 7 lit. Ași ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul național de decorații al României, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului culturii și patrimoniului național, cu prilejul împlinirii vârstei de 60 de ani, în semn de înaltă apreciere pentru întreaga sa operă literară, recunoscută la nivel internațional, tradusă în numeroase limbi și dedicată aprofundării problematicii spațiului central și est-european contemporan, Președintele României decretează: Articol unic. — Se conferă Ordinul Meritul Cultural în grad de Comandor, Categoria A „Literatura”, domnului Peter Esterhâzy, scriitor (Republica Ungară). PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 26 aprilie 2010. Nr. 445.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind conferirea Ordinului Meritul pentru învățământ în grad de Comandor în temeiul prevederilor art. 94 lit. a) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale art. 4 alin. (1), ale art. 7 lit. Ași ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul național de decorații al României, cu modificările și completările ulterioare, în semn de înaltă apreciere pentru întreaga sa carieră științifică și universitară, pentru dăruirea prin care a contribuit la aprofundarea și promovarea limbii, culturii și civilizației românești în mediile academice germane, contribuind astfel la o mai bună cunoaștere a României în lume, Președintele României decretează: Articol unic. — Se conferă Ordinul Meritul pentru învățământ în grad de Comandor domnului dr. Klaus Heitmann, profesor emerit de filologie romanică la Universitatea din Heidelberg (Republica Federală Germania), membru de onoare al Academiei Române. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 26 aprilie 2010. Nr. 446.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 3 PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind conferirea Ordinului Meritul Industrial și Comercial în grad de Ofițer în temeiul prevederilor art. 94 lit. a) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale art. 4 alin. (1), ale art. 7 lit. Ași ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul național de decorații al României, cu modificările și completările ulterioare, în semn de înaltă apreciere pentru dăruirea și profesionalismul prin care a contribuit la promovarea și intensificarea, la nivel național, regional și local, a raporturilor economice româno-germane, contribuind astfel la afirmarea Germaniei ca principal partener economic al României, Președintele României decretează: Articol unic. — Se conferă Ordinul Meritul Industrial și Comercial în grad de Ofițer domnului Winfried Arnold Senker, economist-sociolog, consultant pentru Germania al Alianței Confederațiilor Patronale din România (Republica Federală Germania). PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 26 aprilie 2010. Nr. 447.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind conferirea unor decorații în temeiul prevederilor art. 94 lit. a) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale art. 4 alin. (1), art. 6 lit. A, art. 7 lit. A, art. 8 lit. Ași ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul național de decorații al României, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului apărării naționale, cu prilejul sărbătoririi Zilei Veteranilor de Război, în semn de înaltă apreciere pentru devotamentul de care au dat dovadă în îndeplinirea misiunilor încredințate în cadrul Armatei Române, asociațiilor veteranilor de război, Președintele României decretează: Art. 1. — Se conferă Ordinul Național Steaua României în grad de Ofițer, cu însemn pentru militari, domnului general de brigadă în retragere Leru Alexandru Octavian. Art. 2. — Se conferă Ordinul Meritul Sanitar în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari, domnului doctor general de brigadă în rezervă Barbilian Gheorghe Adrian-Gheorghe. Art. 3. — Se conferă Ordinul Virtutea Militară în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari: — domnului general maior în retragere Stoleru Isac llie; — domnului general de brigadă în retragere Dobrin Gheorghe luliu; — domnului general de brigadă în retragere Nica Constantin Nicolae; — domnului general de brigadă în retragere Pruteanu Grigore Constantin; precum și pentru implicarea deosebită în sprijinirea structurilor — domnului general de brigadă în retragere Radu Petrea Ion; — domnului general de brigadă în retragere Răucea Mihai Gheorghe; — domnului general de brigadă în retragere Zamfir Gheorghe Nicolae; — domnului colonel în retragere Buzea Chivu Bartu; — domnului colonel în retragere Cicortași Teodor Teodor; — domnului colonel în retragere Costea Alexandru Petre; — domnului colonel în retragere Enciu Artemie Cosma; — domnului colonel în retragere Filip Gheorghe Mihai; — domnului colonel în retragere Junea Serafim Emil; — domnului colonel în retragere Nițu Marin Stan; — domnului colonel în retragere Popa Ion Aurel; — domnului colonel în retragere Popovici Nicanor Mihai; — domnului colonel în retragere Rotariu Dumitru llie; — domnului căpitan în retragere Filipovici George Paul; 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 — domnului sublocotenent în retragere Dulău Gheorghe — domnului sublocotenent în retragere Leucean loan luliu; Ferician; — domnului sublocotenent în retragere Homoștean loan —doamnei sublocotenent în retragere Șerbu Tiberiu Maria George; Adela. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 26 aprilie 2010. Nr. 448.’ PREȘEDINTELE ROMÂNIEI DECRET privind conferirea unor decorații în temeiul prevederilor art. 94 lit. a) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale art. 4 alin. (1), art. 6 lit. A, art. 8 lit. Ași ale art. 11 din Legea nr. 29/2000 privind sistemul național de decorații al României, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului administrației și internelor, cu prilejul sărbătoririi Zilei Veteranilor de Război, în semn de înaltă apreciere pentru devotamentul de care au dat dovadă în îndeplinirea misiunilor încredințate în cadrul Armatei Române, precum și pentru implicarea deosebită în sprijinirea structurilor asociațiilor veteranilor de război, Președintele României decretează: Art. 1. — Se conferă Ordinul Național Serviciul Credincios în grad de Mare Ofițer, cu însemn pentru militari, domnului general în retragere Penciuc N. Dumitru. Art. 2. — Se conferă Ordinul Național Steaua României în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari, domnului general maior în retragere Vartolomeu S. Horațius. Art. 3. — Se conferă Ordinul Bărbăție și Credință în grad de Cavaler, cu însemn pentru militari: — domnului general de brigadă în retragere Spineanu N. Virgil; — domnului colonel în retragere Pența I. Augustin; — domnului colonel în retragere Lupea G. loan. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 27 aprilie 2010. Nr. 449.’ HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 877/2001 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor în vederea introducerii trenurilor de metrou din noua generație pe Magistrala 2 de metrou București” în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Hotărârea Guvernului nr. 877/2001 privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor în vederea introducerii trenurilor de metrou din noua generație pe Magistrala 2 de metrou București”, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 575 din 14 septembrie 2001, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 2 va avea următorul cuprins: „Art. 2. — Finanțarea obiectivului de investiții, ai cărui indicatori tehnico-economici sunt prevăzuți în anexa la prezenta hotărâre, se face din împrumutul acordat de MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 5 Banca Europeană de Investiții, asigurat conform prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 109/2008 cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, din surse proprii ale Societății Comerciale de Transport cu Metroul București «Metrorex» — S.A., precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.” 2. Anexa se modifică și se înlocuiește cu anexa*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Gabriela Udrea București, 31 martie 2010. Nr. 276.’ Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu *) Anexa nu se publică, fiind clasificată potrivit legii. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea Hotărârii Guvernului nr. 462/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor de automatizare a traficului în vederea introducerii trenurilor din noua generație pe Magistrala 1, Magistrala 3 și Tronsonul de legătură” în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, si al art. 42 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Hotărârea Guvernului nr. 462/2004 pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții „Compatibilizarea instalațiilor de automatizare a traficului în vederea introducerii trenurilor din noua generație pe Magistrala 1, Magistrala 3 și Tronsonul de legătură”, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 321 din 14 aprilie 2004, se modifică după cum urmează: 1. Articolul 2 va avea următorul cuprins: „Art. 2. — Finanțarea obiectivului de investiții, ai cărui indicatori tehnico-economici sunt prevăzuți în anexa la prezenta hotărâre, se face din împrumutul acordat de Banca Europeană de Investiții, asigurat conform prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 64/2007 privind datoria publică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 109/2008, cu modificările ulterioare, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, din surse proprii ale Societății Comerciale de Transport cu Metroul București «Metrorex» — S.A., precum și din alte surse legal constituite, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.” 2. Anexa se modifică și se înlocuiește cu anexa*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu *) Anexa nu se publică, fiind clasificată potrivit legii. București, 31 martie 2010. Nr. 277.’ 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 282/29.IV.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea unor anexe la Hotărârea Guvernului nr. 1.351/2001 privind atestarea domeniului public al județului Harghita, precum și al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Harghita în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 21 alin. (3) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — Hotărârea Guvernului nr. 1.351/2001 privind atestarea domeniului public al județului Harghita, precum și al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Harghita, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 597 și 597 bis din 13 august 2002, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1 . Anexa nr. 2 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al municipiului Miercurea-Ciuc” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1. 2 . La anexa nr. 8 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al orașului Gheorgheni”, la capitolul A „Drumuri, străzi cu trotuarele aferente, precum și zonele de protecție ale acestora”, se modifică următoarele poziții: — la poziția nr. 3, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 530 ml, pietruit 530 ml, suprafața totală S = 3.980 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „68.421,52”; — la poziția nr. 4, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.410 ml, pietruit 1.410 ml, suprafața totală S = 15.608 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „182.027,06”; — la poziția nr. 7, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 225 ml, asfaltat 225 ml, suprafața totală S = 3.750 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „151.241,37”; — la poziția nr. 8, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.350 ml, asfaltat 770 ml, pietruit 580 ml, suprafața totală S = 17.631 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „562.433,57”; — la poziția nr. 11, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 185 ml, pietruit 185 ml, suprafața totală S = 2.083 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „119.960,06”; — la poziția nr. 12, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.880 ml, asfaltat 1.880 ml, suprafața totală S = 60.028 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „1.847.512,93”; — la poziția nr. 14, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.020 ml, asfaltat 890 ml, pietruit 130 ml, suprafața totală S = 9.618 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „649.729,60”; — la poziția nr. 30, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 180 ml, asfaltat 180 ml, suprafața totală S = 2.617 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „139.029,80”; — la poziția nr. 41, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 970 ml, asfaltat 970 ml, suprafața totală S = 10.990 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „547.442,46”; — la poziția nr. 53, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 500 ml, asfaltat 500 ml, suprafața totală S = 7.360 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „400.816,14”; — la poziția nr. 54, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.175 ml, pietruit 1.175 ml, suprafața totală S = 10.281 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „173.359,12”; — la poziția nr. 71, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.600 ml, asfaltat 650 ml, pietruit 950 ml, suprafața totală S = 17.376 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „576.458,60”; — la poziția nr. 77, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.000 ml, pietruit 1.000 ml, suprafața totală S = 8.200 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „129.097,23”; — la poziția nr. 81, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 400 ml, asfaltat 400 ml, suprafața totală S = 4.876 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „271.371,80”; — la poziția nr. 85, coloana 3 va avea următorul cuprins: „lungimea totală 1.220 ml, asfaltat 1.220 ml, suprafața totală S = 13.017 mp”, iar coloana 5 va avea următorul cuprins: „821.233,96”. 3. La anexa nr. 12 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Avrămești”, la secțiunea I „Bunuri imobile”: a) se abrogă pozițiile nr. 1 și 2; b) la poziția nr. 24, coloana nr. 2 se modifică și va avea următorul cuprins: „teren aferent 2.526 mp la fosta grădiniță de copii Firtănuș”, iar coloana nr. 3 se modifică și va avea următorul cuprins „Str. Principală nr. 63”; c) după poziția nr. 27 se introduc cincizeci și două de noi poziții, pozițiile nr. 28—79, conform anexei nr. 2. 4. Anexa nr. 14 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Brădești” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 3. 5. Anexa nr. 15 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Căpâlnița” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 4. 6. Anexa nr. 17 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Ciumani” se modifică și se completează după cum urmează: a) se abrogă pozițiile nr. 4, 9 și 22; b) după poziția nr. 115 se introduc patru noi poziții, pozițiile nr. 116—119, conform anexei nr. 5. 7. La anexa nr. 20 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Corund”, la secțiunea I „Bunuri imobile”, după poziția nr. 86 se introduce o nouă poziție, poziția nr. 87, conform anexei nr. 6. 8. Anexa nr. 24 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Dârjiu” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 7. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 7 9. La anexa nr. 25 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului publicai comunei Feliceni”, următoarele poziții se modifică după cum urmează: — la poziția nr. 80, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „1.309.023”;’ — la poziția nr. 95, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „948.523”; — la poziția nr. 239, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „166.717”; — la poziția nr. 242, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „145.946”; — la poziția nr. 257, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „272.675”; — la poziția nr. 358, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „172.022”; — la poziția nr. 362, coloana nr. 5 va avea următorul cuprins: „389.011”. 10. Anexa nr. 33 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Lupeni” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 8. 11. Anexa nr. 35 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Merești” se modifică și se completează după cum urmează: a) se abrogă poziția nr. 8 „Clădire Dispensar sanitar- veterinar”; b) după poziția nr. 18 se introduc opt noi poziții, pozițiile nr. 19—26, conform anexei nr. 9. 12. Anexa nr. 39 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Păuleni Ciuc” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 10. 13. La anexa nr. 40 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Plăieșii de Jos”, după poziția nr. 52 se introduc zece noi poziții, pozițiile nr. 53—62, conform anexei nr. 11. 14. Anexa nr. 41 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Praid” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 12. 15. Anexa nr. 42 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Remetea” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 13. 16. La anexa nr. 44 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Sărmaș”, după poziția nr. 64 se introduc două noi poziții, pozițiile nr. 65 și 66, conform anexei nr. 14. 17. Anexa nr. 49 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Sânmartin” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 15. 18. Anexa nr. 52 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Suseni” se modifică și se completează după cum urmează: a) se abrogă poziția nr. 54; b) după poziția nr. 136 se introduc 44 de noi poziții, pozițiile nr. 137—180, conform anexei nr. 16. 19. Anexa nr. 53 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Șimonești” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 17. 20. La anexa nr. 57 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Vărșag”, după poziția nr. 27 se introduce o nouă poziție, poziția nr. 28, conform anexei nr. 18. 21. Anexa nr. 58 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Voșlăbeni” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 19. 22. Anexa nr. 60 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Cozmeni” se modifică și se completează după cum urmează: a) la poziția nr. 10, coloana nr. 4 va avea următorul cuprins: „Situat în localitatea Lăzărești nr. 253, vecinătăți: vest: DC 2, nord: proprietate privată, sud: Biserica romano-catolică, est: grădină particulară, suprafața construită = 430 mp, structura din zidărie de cărămidă, planșee de bolți de zidărie, fundații din piatră, acoperiș tip șarpantă cu învelitoare țigle. Instalație electrică de iluminat, instalații de apă canal și instalații sanitare, teren aferent — 3.280 mp”; — la poziția nr. 13, coloana nr. 4 va avea următorul cuprins: „Situat în localitatea Lăzărești nr. 248, vecinătăți: vest: DJ 113B, nord: DS 93, sud: proprietate particulară, est: proprietate particulară, suprafața construită = 368 mp, structura din zidărie de cărămidă, planșee de bolți de zidărie, fundații din beton, acoperiș tip șarpantă cu învelitoare țigle. Instalație electrică de iluminat, instalatii de apă canal si instalatii sanitare, teren aferent 3.087 mp”; — la poziția nr. 14, coloana nr. 3 va avea următorul cuprins „Teren bază sportivă și teren intravilan”, iar coloana nr. 4 va avea următorul cuprins „Situat în localitatea Cozmeni, vecinătăți: nord: proprietate privată, est: proprietate privată, vest: DE 451, sud: proprietate privată, teren aferent — 11.904 mp, nr. topo. 8491, nr. inventar: 8005 și teren intravilan — 2.700 mp, situat în vecinătatea terenului de bază sportivă, la S, N și E — proprietate privată, V — drum comunal, CF nr. 101/N Cozmeni”; — la poziția nr. 35, coloana nr. 4 va avea următorul cuprins: „Cozmeni nr. topo. 4704, vecinătăți N — drum comunal, S, E, V — parcele particulare, teren aferent — 42.200 mp”; — la poziția nr. 61, coloana nr. 4 va avea următorul cuprins: „Baia Budos, suprafața de 10.900 mp, din care suprafața construită — 48 mp”; b) după poziția nr. 156, se introduc trei noi poziții, pozițiile nr. 157—159, conform anexei nr. 20. 23. Anexa nr. 63 „Inventarul bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Satu Mare” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 21. Art. II. — Se atestă apartenența bunurilor care aparțin domeniului public al comunei Tomești, județul Harghita, înființată prin Legea nr. 84/2004 pentru înființarea unor comune, prevăzute în anexa nr. 68 la Hotărârea Guvernului nr. 1.351/2001 privind atestarea domeniului public al județului Harghita, precum și al municipiilor, orașelor și comunelor din județul Harghita, cu modificările și completările ulterioare, conform anexei nr. 22 la prezenta hotărâre. Art. III. — Anexele nr. 1—22*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 31 martie 2010. Nr. 299.’ *) Anexele nr. 1—22 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 282 bis, care se poate achiziționa de la Centrul pentru relații cu publicul al Regiei Autonome „Monitorul Oficial”, București, șos. Panduri nr. 1. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI 8 HOTĂRÂRE pentru modificarea anexei la Hotărârea Guvernului nr. 175/2009 privind numirea reprezentanților Guvernului în Consiliul Economic și Social în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 13 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 109/1997 privind organizarea și funcționarea Consiliului Economic și Social, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Punctul 6 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 175/2009 privind numirea reprezentanților Guvernului în Consiliul Economic și Social, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 118 din 26 februarie 2009, cu modificările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins: „6. Alina Mihaela Bica — Ministerul Justiției”. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan > București, 28 aprilie 2010. Nr. 407.’ ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE GUVERNUL ROMÂNIEI OFICIUL REGISTRULUI NAȚIONAL AL INFORMAȚIILOR SECRETE DE STAT ORDIN pentru aprobarea Procedurii naționale de lucru privind zonarea TEMPEST în temeiul: — art. 1 alin. (4) lit. b) și al art. 3 alin. (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 153/2002 privind organizarea și funcționarea Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, aprobată prin Legea nr. 101/2003, cu modificările și completările ulterioare; — art. 55 alin. (3) din Regulamentul privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea și prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum și a altor documente, în vederea adoptării/aprobării, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 561/2009, directorul general al Oficiului Registrului Național al Art. 1. — Se aprobă Procedura națională de lucru privind zonarea TEMPEST, prevăzută în anexa*) care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Procedura aprobată potrivit prevederilor art. 1 stabilește modul în care se realizează zonarea TEMPEST a locațiilor și a echipamentelor electronice, în vederea procesării, stocării sau transmiterii de informații clasificate secret de stat sau echivalente. Informațiilor Secrete de Stat emite prezentul ordin. Art. 3. — Pe data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul directorului general al Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat nr. 471/2007 pentru aprobarea Procedurii naționale de lucru privind zonarea TEMPEST a locațiilor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 53 din 23 ianuarie 2008. Directorul general al Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Stat, Marius Petrescu București, 26 aprilie 2010. Nr. 121.’ *) Anexa se comunică persoanelor juridice de drept public sau privat îndreptățite, cuprinzând informații clasificate. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 9 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2010 în baza prevederilor art. 19 lit. d) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 80 alin. (2) și ale art. 84 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, cu modificările și completările ulterioare, în baza prevederilor art. 4 din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Normele metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2010, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Direcția generală de metodologie contabilă instituții publice va lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Art. 3. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Gherghina, secretar de stat București, 21 aprilie 2010. Nr. 980.’ ANEXĂ NORME METODOLOGICE privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2010 CAPITOLUL A Situații financiare trimestriale 1. Autoritățile publice, ministerele, celelalte organe ale administrației publice centrale și locale, instituțiile publice autonome și instituțiile publice aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea lor au obligația, potrivit Legii contabilității nr. 82/1991, republicată, să întocmească situații financiare trimestriale și anuale. 2. Situațiile financiare care se întocmesc de instituțiile publice la finele trimestrelor I, II și III în anul 2010 se compun din: bilanț, contul de rezultat patrimonial, situația fluxurilor de trezorerie, conturi de execuție bugetară și anexe la situațiile financiare, care includ politici contabile și note explicative. 3. Situațiile financiare trimestriale se întocmesc pe modelele aprobate prin: — Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 242 și 242 bis din 10 aprilie 2009; — Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.290/2009 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 507 și 507 bis din 23 iulie 2009; — Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.941/2009 pentru modificarea și completarea Normelor metodologice privind întocmirea și depunerea situațiilor financiare trimestriale ale instituțiilor publice, precum și a unor raportări financiare lunare în anul 2009, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 724 din 27 octombrie 2009. Instituțiile și autoritățile publice care s-au reorganizat potrivit prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 115/2009 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administrației publice centrale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 919 din 29 decembrie 2009, vor avea în vedere ca la întocmirea situațiilor financiare în anul 2010 să respecte prevederile acesteia. Instituțiile publice care s-au reorganizat potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 1.609/2009 privind înființarea camerelor agricole județene, prin reorganizarea oficiilor/centrelor de consultanță agricolă județene, aflate în subordinea Agenției Naționale de Consultanță Agricolă, vor avea în vedere ca la întocmirea situațiilor financiare în anul 2010 să respecte prevederile acestei hotărâri, precum și prevederile cap. I „întocmirea bilanțului de închidere și a celorlalte componente ale situațiilor financiare” din Normele metodologice privind situațiile financiare ce se întocmesc de autoritățile și instituțiile publice care se reorganizează potrivit prevederilor Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorități și instituții publice, raționalizarea cheltuielilor publice, susținerea mediului de afaceri și respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană și Fondul Monetar Internațional, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 3.409/2009. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 4. Instituțiile publice întocmesc situațiile financiare trimestriale în anul 2010 potrivit modelelor adaptate structurii indicatorilor aprobați prin Legea bugetului de stat pe anul 2010 nr. 11/2010 și prin Legea bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2010 nr. 12/2010, precum și potrivit actelor normative în vigoare. Corelațiile dintre formulare sunt prevăzute în anexa 41 la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare, precum și în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice. Modelele formularelor actualizate și corelațiile dintre acestea, valabile pentru raportările trimestriale în anul 2010, sunt publicate și pe site-ul Ministerului Finanțelor Publice: www.mfinante.ro/domenii de activitate/reglementari contabile/ instituții publice/legislatie. 5. în anexa 3 „Situația fluxurilor de trezorerie” (formular din situațiile financiare, anexă la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare) se introduce o coloană suplimentară în vederea raportării încasărilor și plăților din bugetul Trezoreriei Statului. Ca urmare a acestui fapt, nota din subsolul formularului privind completarea acestuia se modifică astfel: Notă: Coloanele se completează astfel: col. 1 — TOTAL (col. 2 +col. 9) col. 2 — ct. 5311 „Casa în lei” col. 3 — ct. 7701 „Finanțarea de la bugetul de stat” col. 4 — ct. 7702 „Finanțarea de la bugetele locale” col. 5 — ct. 7703 „Finanțarea de la bugetul asigurărilor sociale de stat” col. 6 — ct. 7704 „Finanțarea din bugetul asigurărilor pentru șomaj” col. 7 — ct. 7705 „Finanțarea din bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate” col. 8 — ct. 7709 „Finanțarea de la bugetul Trezoreriei Statului” La ct. 770 soldul se calculează ca diferență între plăți efectuate și încasări și reflectă totalul plăților nete de casă. Col. 9 și următoarele — ct. de disponibilități: (5xx) 6. La depunerea la ordonatorul de credite superior sau la direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București, după caz, anexa 4 „Situația fluxurilor de trezorerie” (formular din situațiile financiare, anexă la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare) va fi însoțită de copii ale extraselor de cont pentru a confirma exactitatea soldurilor conturilor de disponibilități deschise la instituțiile de credit. 7. La „Conturile de execuție bugetară — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexele 6, 7, 10, 11, 13, 15, 16, 18 și 20 la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare), coloana 1 „Credite de angajament” se completează cu creditele de angajament anuale, aprobate la finele perioadei de raportare. 8. Plățile efectuate din fonduri externe nerambursabile de preaderare (PHARE, ISPA, SAPARD), precum și din fonduri externe nerambursabile postaderare de către agenții/autorități de implementare în numele instituției publice se raportează în anexa 6 „Contul de execuție a bugetului instituției publice — Cheltuieli”, anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli”, anexa 18 „Contul de execuție a bugetului fondurilor externe nerambursabile — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexe la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare), după caz, puse de acord cu datele din evidența agențiilor/autorităților de implementare (Oficiul de Plăți și Contractare PHARE sau alte agenții/autorități de implementare). Anexele 6 și 7 la situațiile financiare trimestriale și anuale, întocmite de autoritățile publice, ministere, celelalte organe ale administrației publice centrale, instituțiile publice autonome și instituțiile publice aflate în subordine, în coordonare sau sub autoritatea lor, vor purta viza agențiilor/autorităților de implementare, prin care se confirmă exactitatea plăților raportate în conturile de execuție de către instituțiile publice — beneficiari ai fondurilor externe nerambursabile. 9. Totalul plăților raportate de instituțiile publice la titlul 56 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare” pe fiecare sursă de finanțare în anexa 7 se detaliază pe naturi de cheltuieli, pe fiecare sursă de finanțare, în anexa 27 „Situația plăților efectuate la titlul 56 — Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare” (anexă la normele metodologice — formular din situațiile financiare), prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice. Totalul plăților raportate în anexa 27 se corelează cu plățile raportate în anexa 7 la titlul 56 (col. 6), întocmită potrivit bugetului aprobat. Anexa 27 se va întocmi începând cu raportarea situațiilor financiare pentru trimestrul II al anului 2010. 10. Totalul plăților raportate de instituțiile publice la titlul 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanțare rambursabilă” pe fiecare sursă de finanțare în anexa 7 se detaliază pe naturi de cheltuieli, pe fiecare sursă de finanțare, în anexa 28 „Situația plăților efectuate la titlul 65 — Cheltuieli aferente programelor cu finanțare rambursabilă” (anexă la normele metodologice — formular din situațiile financiare), prevăzută în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentele norme metodologice. Totalul plăților raportate în anexa 28 se corelează cu plățile raportate în anexa 7 titlul 65 (col. 6), întocmită potrivit bugetului aprobat. Anexa 28 se va întocmi începând cu raportarea situațiilor financiare pentru trimestrul II al anului 2010. 11. Anexa 41 „Corelații între formularele de situații financiare” — anexă la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează potrivit anexei nr. 3 la prezentele norme metodologice. CAPITOLUL B Raportări financiare lunare 1. Autoritățile publice, ministerele și celelalte organe ale administrației publice centrale, precum și instituțiile publice autonome raportează următoarele: a) execuția centralizată a bugetelor instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii, aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea lor, inclusiv a activităților finanțate integral din venituri proprii (potrivit art. 65 din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare), și, respectiv, a Fondului pentru mediu, în anexa 5 „Contul de execuție a bugetului instituției publice — Venituri”, respectiv în anexa 6 „Contul de execuție a bugetului instituției publice — Cheltuieli” și anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexe la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). La raportările lunare, în anexa 5 se completează numai coloana 6 „încasări realizate”, iar în anexele 6 și 7 se completează numai coloana 6 „Plăți efectuate”. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri și articole de cheltuieli; MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 11 b) execuția cheltuielilor efectuate de la titlul 56 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare” în anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli”, întocmită pe fiecare sursă de finanțare (formular din situațiile financiare, anexă la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). Plățile efectuate din fonduri externe nerambursabile postaderare de către agenții/autorități de implementare în numele instituției publice beneficiare de astfel de fonduri se raportează în anexa 7, pusă de acord cu datele din evidența agențiilor/autorităților de implementare (Oficiul de Plăți și Contractare PHARE sau alte agenții/autorității de implementare). Anexele întocmite pentru cheltuielile efectuate pentru proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile postaderare (titlul 56) se completează cu informațiile referitoare la credite de angajament anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare trimestriale cumulate și plăți efectuate pentru raportările lunilor ianuarie—noiembrie, iar pentru raportările lunii decembrie se completează cu informațiile referitoare la credite de angajament anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare inițiale, credite bugetare definitive și plăți efectuate. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri, articole și alineate de cheltuieli. 2. Unitățile administrativ-teritoriale raportează lunar următoarele: a) execuția cheltuielilor efectuate din finanțările rambursabile externe și interne, în formularele: anexa 15 „Contul de execuție a bugetului creditelor externe — Cheltuieli”, anexa 16 „Contul de execuție a bugetului creditelor interne — Cheltuieli”, anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexe la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). La raportările lunare, în anexele 15, 16, și 7 se completează numai coloana 6 „Plăți efectuate”. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri și articole de cheltuieli; b) execuția veniturilor și cheltuielilor evidențiate în afara bugetului local, în formularele: anexa 19 „Contul de execuție a veniturilor și cheltuielilor evidențiate în afara bugetului local — Venituri”, anexa 20 „Contul de execuție a veniturilor și cheltuielilor evidențiate în afara bugetului local — Cheltuieli”, anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexe la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). La raportările lunare, în anexa 19 se completează numai coloana 6 „încasări realizate”, iar în anexele 20 și 7 se completează numai coloana 6 „Plăți efectuate”. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri și articole de cheltuieli. în anexa 19, la indicatorul „Venituri” de la codul 36.11.10 „Fondul de rulment”, în cursul anului se vor raporta numai veniturile încasate în anul curent (fără cuprinderea excedentului rezultat din anii precedenți) provenite din dobânzile încasate în cursul anului pentru disponibilitățile aflate în conturi la Trezoreria Statului (lunar); c) execuția centralizată a bugetelor instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii, inclusiv a activităților finanțate integral din venituri proprii, în formularele: anexa 8 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice și activităților finanțate integral din venituri proprii (de subordonare locală) — Venituri”, anexa 9 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții (de subordonare locală) — Venituri”, anexa 10 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice și activităților finanțate integral din venituri proprii (de subordonare locală) — Cheltuieli”, anexa 11 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții (de subordonare locală) — Cheltuieli”, anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli” (formulare din situațiile financiare, anexe la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). La raportările lunare, în anexele 8 și 9 se completează numai coloana 6 „încasări realizate”, iar în anexele 10, 11 și 7 se completează numai coloana 6 „Plăți efectuate”. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri și articole de cheltuieli; d) execuția cheltuielilor efectuate de la titlul 56 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare” în anexa 7 „Contul de execuție a bugetului instituțiilor publice — Cheltuieli”, întocmită pe fiecare sursă de finanțare (formular din situațiile financiare, anexă la normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare). Plățile efectuate din fonduri externe nerambursabile postaderare de către agenții/autorități de implementare în numele instituției publice beneficiare de astfel de fonduri se raportează în anexa 7, pusă de acord cu datele din evidența agențiilor/autorităților de implementare (Oficiul de Plăți și Contractare PHARE sau alte agenții/autorității de implementare). Anexa 7 întocmită pentru cheltuielile efectuate pentru proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile postaderare (titlul 56) se completează cu informațiile referitoare la credite de angajament anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare trimestriale cumulate și plăți efectuate pentru raportările aferente lunilor ianuarie—noiembrie, iar pentru raportările aferente lunii decembrie se completează cu informațiile referitoare la credite de angajament anuale aprobate la finele perioadei de raportare, credite bugetare inițiale, credite bugetare definitive și plăți efectuate. Detalierea pe clasificația economică se efectuează pe capitole, titluri, articole și alineate de cheltuieli. 3. Toate instituțiile publice, indiferent de subordonare și modul de finanțare a cheltuielilor, raportează lunar următoarele: a) anexa 30 „Plăți restante”, care va fi însoțită de nota explicativă prevăzută la pct. 13 din normele metodologice aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 629/2009, cu modificările și completările ulterioare; b) următorii indicatori din bilanț: „Creanțe comerciale și avansuri”, cod rând 22, „Avansuri acordate”, cod rând 22.1, „Datorii comerciale și avansuri”, cod rând 61, „Avansuri primite”, cod rând 61.1, „Contribuții sociale”, cod rând 63.1, „Salariile angajaților”, cod rând 72, „Alte drepturi cuvenite altor categorii de persoane (pensii, indemnizații de șomaj, burse)”, cod rând 73, „Pensii, indemnizații de șomaj, burse”, cod rând 73.1. Această raportare va fi însoțită de o notă explicativă pentru creșterile/reducerile semnificative ale sumelor raportate în bilanț la indicatorii menționați mai sus. CAPITOLUL C Depunerea situațiilor financiare trimestriale și a raportărilor financiare lunare 1. Termenul de depunere la Ministerul Finanțelor Publice — Direcția generală de metodologie contabilă instituții publice — a situațiilor financiare prevăzute la art. 36 alin. (5) din Legea nr. 82/1991, republicată, la finele trimestrului 12010 este 17 mai 2010. Pentru trimestrele II și III, termenul este 16 august, respectiv 15 noiembrie 2010. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 2. Situațiile financiare se depun la organul ierarhic superior la termenele stabilite de acesta, cu încadrarea în termenul prevăzut prin prezentele norme metodologice. 3. Ordonatorii principali de credite ai bugetului de stat, bugetului asigurărilor sociale de stat, bugetului asigurărilor de șomaj și bugetului Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate depun o copie de pe situațiile financiare centralizate la Direcția generală de programare bugetară, iar instituțiile publice autonome la Direcția generală de sinteză a politicilor bugetare din cadrul Ministerului Finanțelor Publice. 4. Autoritățile publice, ministerele și celelalte organe ale administrației publice centrale, instituțiile publice autonome, precum și unitățile administrativ-teritoriale și instituțiile subordonate acestora, indiferent de sursa de finanțare, care au obligația întocmirii raportărilor financiare lunare, vor transmite aceste raportări în format electronic, însoțite de o adresă de înaintare scanată și semnată de conducătorul instituției publice și de conducătorul compartimentului financiar-contabil sau de altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcție. 5. Autoritățile publice, ministerele și celelalte organe ale administrației publice centrale, instituțiile publice autonome, precum și unitățile administrativ-teritoriale și instituțiile subordonate acestora, care raportează lunar execuția bugetelor instituțiilor publice finanțate integral sau parțial din venituri proprii, vor urmări concordanța datelor lunare transmise cu cele raportate prin situațiile financiare trimestriale. în cazul unor diferențe majore, se vor comunica cauzele acestor diferențe, precum și corecția datelor raportate. 6. Termenul de depunere la Ministerul Finanțelor Publice — Direcția generală de metodologie contabilă instituții publice — a raportărilor financiare lunare precizate la cap. B pct. 1 și 2 este data de 15 a lunii următoare celei de raportare, iar termenul de depunere a raportărilor financiare lunare prevăzute la cap. B pct. 3 din prezentele norme metodologice este data de 20 a lunii următoare celei de raportare. 7. Potrivit prevederilor art. 41 pct. 3 din Legea nr. 82/1991, republicată, constituie contravenții următoarele fapte, dacă nu sunt săvârșite în astfel de condiții încât, potrivit legii, să fie considerate infracțiuni: „[....] prezentarea de situații financiare care conțin date eronate sau necorelate, inclusiv cu privire la identificarea persoanei raportoare”. 8. Potrivit prevederilor art. 42 alin. (2) din aceeași lege, contravenția prevăzută la art. 41 pct. 3 se sancționează cu amendă de la 200 lei la 1.000 lei. ANEXA Nr. 1 la normele metodologice /Anexa 27 la normele metodologice aprobate prin Ordinul nr. 629/2009) SITUAȚIA PLĂȚILOR EFECTUATE la titlul 56 „Proiecte cu finanțare din fonduri externe nerambursabile (FEN) postaderare” la data de................................................. Din care: Nr. Total Transferuri crt. Denumirea sursei de finanțare cheltuieli Cheltuieli de Bunuri Dobânzi unități ale Alte Alte Active titlul 56 personal și servicii administrației transferuri cheltuieli nefinanciare publice A B 1 2 3 4 5 6 7 8 1. Buget de stat 2. Buget local 3. Bugetul asigurărilor sociale de stat 4. Bugetul asigurărilor pentru șomaj 5. Bugetul Fondului național unic de asigurări sociale de sănătate 6. Bugetul instituțiilor publice finanțate din venituri proprii și subvenții 7. Bugetul instituțiilor publice și activităților finanțate integral din venituri proprii 8. Bugetul fondurilor externe nerambursabile 9. Bugetul creditelor externe 10. Bugetul creditelor interne 11. Bugetul veniturilor și cheltuielilor evidențiate în afara bugetelor locale (Fondul de rulment) NOTĂ: în situația în care în execuție apar și alte titluri de cheltuieli conform clasificației economice, se vor adăuga de instituțiile care raportează. Conducătorul instituției, Conducătorul compartimentului financiar-contabil, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 282/29.IV.2010 13 ANEXA Nr. 2 la normele metodologice (Anexa 28 la normele metodologice aprobate prin Ordinul nr. 629/2009) SITUAȚIA PLĂȚILOR EFECTUATE la titlul 65 „Cheltuieli aferente programelor cu finanțare rambursabilă” la data de................................... Din care: Nr. Total Transferuri crt. Denumirea sursei de finanțare cheltuieli Cheltuieli de Bunuri și unități ale Alte Asistență Active titlul 65 personal servicii administrației transferuri socială nefinanciare publice A B 1 2 3 4 5 6 7 1. Buget de stat 2. Bugetul instituțiilor publice și activităților finanțate integral din venituri proprii NOTĂ: în situația în care în execuție apar și alte titluri de cheltuieli conform clasificației economice, se vor adăuga de instituțiile care raportează. Conducătorul instituției, Conducătorul compartimentului ...................... tinanciar-contabil, ANEXA Nr. 3 la normele metodologice (Anexa 41 la normele metodologice aprobate prin Ordinul nr. 629/2009) CORELAȚII ÎNTRE FORMULARELE DE SITUAȚII FINANCIARE Corelații între formularul „BILANȚ” (cod 01) și formularul „CONTUL DE REZULTAT PATRIMONIAL” (cod 02) — rd. 87 col. 02 din formularul „BILANȚ” (cod 01) = rd. 31 col. 02 din formularul „CONTUL DE REZULTAT PATRIMONIAL” (cod 02); — rd. 88 col. 02 din formularul „BILANȚ” (cod 01) = rd. 32 col. 02 din formularul „CONTUL DE REZULTAT PATRIMONIAL” (cod 02); Nu se respectă în cazul Trezoreriei Centrale a Statului datorită efectuării închiderii contului de finanțare a bugetului Trezoreriei Statului prin contul de disponibil al bugetului Trezoreriei Statului. Corelații între formularele: Anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) și anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17) Următoarele corelații se modifică: — rd. 14 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11) col. 01 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17); — rd. 15 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11) col. 02 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17), fiind înlocuite de următoarele: — rd. 14 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11) col. 01 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17); — rd. 15 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11) col. 02 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17) NOTĂ: Corelațiile de mai sus nu se respectă în cazul Trezoreriei Centrale a Statului. în locul acestora, se vor respecta următoarele corelații: — rd. 14 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 16 + rd. 21) col. 01 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17); — rd. 15 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 16 + rd. 21) col. 02 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17). 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 Corelatii între formularele: Anexa 4 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data...” (cod form. 04) si anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17) Rd. 14 col. 01 din formularul anexa 4 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data...” (cod form. 04) = (rd.34 + rd. 39 + rd. 55 + rd. 58 + 61 + 62 + rd. 82 + 86) col. 01 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17); — rd. 17 col. 01 din formularul anexa 4 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data...” (cod form. 04) = (rd.34 + rd. 39 + rd. 55 + rd. 58 + 61 + 62 + rd. 82 + 86) col. 02 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17). NOTĂ: Corelațiile de mai sus nu se respectă în cazul Trezoreriei Centrale a Statului. în locul acestora, se vor respecta următoarele corelații: — rd. 14 col. 01 din formularul anexa 4 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data...” (cod form. 04) = (rd.34 + rd. 39 + rd. 42 + rd. 55 + rd. 58 + rd. 61 + rd. 62 + rd. 63 + rd. 66) col. 01 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17). — rd. 17 col. 01 din formularul anexa 4 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data...” (cod form. 04) = (rd. 34 + rd. 39 + rd. 42 + rd. 55 + rd. 58 + rd. 61 + rd. 62 + rd. 63 + rd. 66) col. 02 din formularul anexa 40 a „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA CENTRALĂ la data de...” (cod 17). Corelatii între formularele: Anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) si anexa 40 b „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ la data de...” (cod 18) Următoarele corelații se modifică: — rd. 14 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 12 + rd. 16 + rd. 19) col. 01 din formularul anexa 40 b „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE ’ INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ la data de...” (cod 18); — rd. 15 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 12 + rd. 16 + rd. 19) col. 02 din formularul anexa 40 b „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE 'INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ la data de...” (cod 18), fiind înlocuite de următoarele: — rd. 14 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 12 + rd. 16 + rd. 19) col. 01 din formularul anexa 40 b „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE 'INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ la data de...” (cod 18); — rd. 15 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 12 + rd. 16 + rd. 19) col. 02 din formularul anexa 40 b „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE 'INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN ADMINISTRAȚIA LOCALĂ la data de...” (cod 18). Corelații între formularele: Anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) si anexa 40 c „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE (DE STAT, ȘOMAJ, SĂNĂTATE) la data de...” (cod 19) Următoarele corelații se modifică: — rd. 14 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 14) col. 01 din formularul anexa 40 c „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE (DE STAT, ȘOMAJ, SĂNĂTATE) la data de...” (cod 19); — rd. 15 col. 08 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 14) col. 02 din formularul anexa 40 c „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE (DE STAT, ȘOMAJ, SĂNĂTATE) la data de...” (cod 19), fiind înlocuite de următoarele: — rd. 14 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 14) col. 01 din formularul anexa 40 c „SITUAȚIA ACTIVELOR SI DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE (DE STAT, ȘOMAJ, SĂNĂTATE) la data de...” (cod 19); — rd. 15 col. 09 din formularul anexa 3 „SITUAȚIA FLUXURILOR DE TREZORERIE la data de....” (cod form. 03) = (rd. 05 + rd. 11 + rd. 14) col. 02 din formularul anexa 40 c „SITUAȚIA ACTIVELOR Șl DATORIILOR FINANCIARE ALE INSTITUȚIILOR PUBLICE DIN DOMENIUL ASIGURĂRILOR SOCIALE (DE STAT, ȘOMAJ, SĂNĂTATE) la data de...” (cod 19). MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 282/29.IV.2010 15 ACTE ALE BIROULUI ELECTORAL CENTRAL CD/M//BEC BIROUL ELECTORAL CENTRAL PROCES-VERBAL*) privind rezultatele finale la alegerile parțiale pentru Camera Deputaților în Circumscripția Electorală nr. 42 — municipiul București, Colegiul uninominal pentru alegerea Camerei Deputaților nr. 19, din data de 25 aprilie 2010 1. Numărul alegătorilor înscriși în listele electorale - Total 103204 1.1. Numărul alegătorilor potrivit copiilor de pe listele electorale permanente 103063 1.2. Numărul alegătorilor potrivit listelor electorale suplimentare 138 1.3. Numărul alegătorilor care au solicitat să voteze cu ajutorul urnei speciale 3 2. Numărul alegătorilor care s-au prezentat la urne - Total 15319 2.1. Numărul alegătorilor care s-au prezentai la urne. înscriși în copiile de pe listele electorale permanente 15178 2.2. Numărul alegătorilor care s-au prezentat la urne. înscriși în listele electorale suplimentare 138 2.3. Numărul alegătorilor care au votat cu ajutorul urnei speciale 3 3. Gradul de participare la vot - ( % ) pct. 3 = (pct. 2 : pct. 1) x 100 14,84% 4. Numărul voturilor valabil exprimate - Total 15093 5. Numărul voturilor nule - Total 197 6. Numărul voturilor albe - Total 25 7. Numărul mandatelor atribuite - Total 1 8. Numărul buletinelor de vot primite - Total 114859 9. Numărul buletinelor de vot neîntrebuințate și anulate - Total 99540 10. Candidatul declarat câștigător: Nr. Circumscripția Număr Numele și prenumele Denumirea partidului crt. electorală colegiu candidatului ales politic, alianței politice sau uninominal alianței electorale A B C D E 1. 42 19 Tcodora-Virginia Trandafir Partidul Democrat Liberal Președintele Biroului Electoral Central Membrii Biroului Electoral Central 1. 2. Ana Maria PA TRU Marian MUHULEȚ *) Procesul-verbal este reprodus în facsimil. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 442689 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 282/29.IV.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495