MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEAI Anul 178 (XXII) — Nr. 279 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Joⁱ’ ²⁹ aPrⁱlⁱe ²⁰¹⁰ ⁷⁷ > SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 328. — Hotărâre privind reactualizarea cuantumului contribuțiilor specifice de gospodărire a resurselor de apă, a tarifelor și a penalităților cu indicele de inflație................. 2-9 346. — Hotărâre privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli pe anul 2010 ale unor societăți comerciale aflate în portofoliul Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului....................................... 10-26 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 311. — Ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii privind desemnarea personalului cu atribuții de control, împuternicit de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii în scopul constatării contravențiilor și aplicării sancțiunilor pentru nerespectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor și pentru aprobarea procedurii de suspendare a copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu............................................. 26-28 Nr. Pagina 322. — Ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii privind modificarea Regulamentului pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare — nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005 ............ 28 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 332. — Decizie privind suspendarea, la cerere, a desfășurării activității de broker de asigurare de către Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L................................... 28-29 333. — Decizie privind sancționarea Societății Comerciale „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. cu interzicerea temporară a exercitării activității ... 29-31 ACTE ALE CONSILIULUI DE MEDIERE 263. — Hotărâre privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotărârea Consiliului de mediere nr. 5/2007 ............................................. 31 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind reactualizarea cuantumului contribuțiilor specifice de gospodărire a resurselor de apă, a tarifelor și a penalităților cu indicele de inflație în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 4 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2002 privind înființarea Administrației Naționale „Apele Române”, aprobată cu modificări prin Legea nr. 404/2003, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 81 alin. (1) din Legea apelor nr. 107/1996, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă reactualizarea cuantumului contribuțiilor specifice de gospodărire a resurselor de apă, prevăzute în anexa nr. 5 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2002 privind înființarea Administrației Naționale „Apele Române”, aprobată cu modificări prin Legea nr. 404/2003, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum a fost reactualizat prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2009 privind reactualizarea cuantumului contribuțiilor specifice de gospodărire a apelor, a tarifelor și a penalităților, prin majorarea acestuia cu indicele de inflație aferent perioadei 1 martie— 31 decembrie 2009, stabilit și comunicat de Institutul Național de Statistică. (2) Cuantumul contribuțiilor specifice de gospodărire a resurselor de apă, reactualizat potrivit alin. (1), este prevăzut în anexa nr. 1. Art. 2. — (1) Se aprobă reactualizarea cuantumului penalităților pentru depășirea concentrațiilor maxime admise ale poluanților din apele uzate evacuate, prevăzute la lit. A din anexa nr. 6 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2002, aprobată cu modificări prin Legea nr. 404/2003, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum a fost reactualizat prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2009, prin majorarea acestuia cu indicele de inflație aferent perioadei 1 martie—31 decembrie 2009, stabilit și comunicat de Institutul Național de Statistică. (2) Cuantumul penalităților pentru depășirea concentrațiilor maxime admise ale poluanților din apele uzate evacuate, reactualizat potrivit alin. (1), este prevăzut în anexa nr. 2. Art. 3. — (1) Se aprobă reactualizarea cuantumului tarifelor pentru serviciile de emitere de către Administrația Națională „Apele Române” a notificărilor, avizelor de amplasament, permiselor de traversare, avizelor și autorizațiilor de gospodărire a apelor, avizelor, acordurilor și autorizațiilor de funcționare în siguranță a barajelor, prevăzute în anexa nr. 7 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 107/2002, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 404/2003, cu modificările și completările ulterioare, astfel cum a fost reactualizat prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2009, prin majorarea cu indicele de inflație aferent perioadei 1 martie—31 decembrie 2009, stabilit și comunicat de Institutul Național de Statistică. (2) Cuantumul tarifelor pentru serviciile de emitere de către Administrația Națională „Apele Române” a notificărilor, avizelor de amplasament, permiselor de traversare, avizelor și autorizațiilor de gospodărire a apelor, avizelor, acordurilor și autorizațiilor de funcționare în siguranță a barajelor, reactualizat potrivit alin. (1), este prevăzut în anexa nr. 3. Art. 4. —Anexele nr. 1—3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 31 martie 2010. Nr. 328.’ Contrasemnează: Ministrul mediului și pădurilor, Lăszlo Borbely Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu ANEXA Nr. 1 CUANTUMUL CONTRIBUȚIILOR specifice de gospodărire a resurselor de apă Nivelul Denumirea contribuției U.M. contribuției --- lei/U.M.--- 0 1 2 A. Contribuții pentru utilizarea resurselor de apă pe categorii de resurse și utilizatori A.1. Râuri, lacuri naturale și lacuri de acumulare amenajate, indiferent de deținător 1.1. Operatori economici (inclusiv servicii de gospodărire comunală), instituții publice, unități de mii m3 44,74 cult, agrozootehnice de tip industrial și alții 1.2. Operatori economici producători de energie electrică și termică prin termocentrale mii m3 44,74 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 3 0 1 2 1.3. Operatori economici producători de energie electrică prin hidrocentrale, indiferent de puterea mii m3 0,26 instalată, în regim de uzinare 1.4. Irigații mii m3 3,84 1.5. Acvacultură mii m3 3,06 A.2. Dunăre 2.1. Operatori economici (inclusiv servicii de gospodărie comunală, servicii de ecluzare a navelor mii m3 5,11 pe canale navigabile), instituții publice, unități de cult, agrozootehnice de tip industrial și alții 2.2. Operatori economici producători de energie electrică și termică prin termocentrale în regim mii m3 0,26 de circuit deschis 2.3. Operatori economici producători de energie electrică și termică în centrale nucleare în regim mii m3 4,47 de circuit deschis 2.4. Operatori economici producători de energie prin hidrocentrale, indiferent de puterea mii m3 0,26 instalată, în regim de uzinare 2.5. Irigații mii m3 3,84 2.6. Acvacultură mii m3 3,06 A.3. Subteran 3.1. Operatori economici industriali mii m3 57,52 3.2. Operatori economici de gospodărie comunală, instituții publice, unități de cult și alții care mii m3 57,52 folosesc apa în scop potabil 3.3. Irigații și acvacultură mii m3 57,52 3.4. Operatori economici agrozootehnici mii m3 57,52 B. Contribuții pentru primirea apelor uzate în resursele de apă*) a) Indicatori chimici generali --- materii totale în suspensie (MTS) mii kg 11,38 --- cloruri (CI ), sulfați (SO42) mii kg 46,65 --- sodiu, potasiu, calciu, magneziu mii kg 46,65 --- azotați mii kg 46,65 --- clor rezidual liber Cl2 mii kg 46,65 --- amoniu, azot, azotiți mii kg 186,10 --- consum biochimic de oxigen (CBO5) mii kg 46,53 --- consum chimic de oxigen (CCOMn) (metoda cu permanganat de potasiu) mii kg 46,53 --- consum chimic de oxigen (CCOCr) (metoda cu bicromat de potasiu) mii kg 46,53 --- fosfați (PO43 ) mii kg 9,20 --- fosfor (P) mii kg 186,10 --- mangan (Mn2+) mii kg 465,39 --- aluminiu, fier total ionic mii kg 558,44 --- substanțe extractibile cu eter de petrol, produse petroliere mii kg 348,94 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 0 1 2 --- detergenți sintetici anionactivi, biodegradabili mii kg 186,10 --- reziduu filtrabil uscat la 105°C mii kg 42,43 b) Indicatori chimici specifici --- sulfiți, fluoruri, fenoli antrenabili cu vapori de apă mii kg 186,10 --- nichel, crom mii kg 11.637,40 --- amoniac mii kg 11.637,40 --- bariu, zinc, cobalt mii kg 558,44 --- sulfuri, hidrogen sulfurat mii kg 581,83 c) Indicatori chimici toxici și foarte toxici --- arsen mii kg 36.196,13 --- cianuri mii kg 36.196,13 --- mercur, cadmiu mii kg 46.549,74 --- plumb, argint, crom, cupru, molibden mii kg 11.637,40 d) Indicatori bacteriologici --- bacterii coliforme totale 109 3,84 bacterii/ 100 cm3 --- bacterii coliforme fecale 107 67,35 bacterii/ 100 cm3 --- streptococi fecali 5x IO3 173,31 streptococi/ 100 cm3 e) Indicatori fizici --- temperatura** mii m3 x °C 0,52 Pentru evacuările în soluri permeabile și în depresiuni cu scurgere asigurată natural, contribuțiile menționate se triplează. C. Contribuții pentru potențialul asigurat în scop hidroenergetic prin barajele lacurilor de acumulare din administrarea Administrației Naționale „Apele Române” C.1. Cădere medie asigurată la hidrocentrale cu puterea instalată mai mică de 4 MW (Metri 230,07 cădere/ lună) x ore funcționare C.2. Cădere medie asigurată prin hidrocentrale cu putere instalată cuprinsă între 4 MW și 8 MW (Metri 293,99 cădere/ lună) x ore funcționare C.3. Cădere medie asigurată prin hidrocentrale cu putere instalată mai mare de 8 MW (Metri 370,67 cădere/ lună) x ore funcționare D. Contribuții pentru exploatarea nisipurilor și pietrișurilor din albiile, malurile cursurilor de apă m3 4,47 și cuvetele lacurilor de acumulare Contribuțiile nu conțin TVA. *) Contribuția pentru substanțele evacuate în resursele de apă se aplică doar pentru aportul propriu al utilizatorului, în limitele autorizate. **) Contribuția pentru temperatură se aplică prin diferența dintre temperatura de la evacuarea apei uzate evacuate și temperatura apei prelevate din sursă, în perioada de iarnă, între 15 noiembrie și 15 martie, temperatura apei receptorului natural (sursei) se consideră egală cu 4°C. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 5 ANEXA Nr. 2 CUANTUMUL PENALITĂȚILOR pentru depășirea concentrațiilor maxime admise ale poluanților din apele uzate evacuate Nr. Indicatorii monitorizați U.M. Nivelul penalităților crt. --- lei/U.M. --- 1 2 3 4 A. Indicatori fizici --- temperatura mii m3 x °C 2,56 --- pH (concentrația ionilor de hidrogen) mii m3 x unități pH 1,28 B. Indicatori chimici generali --- materii totale în suspensie (MTS) mii kg 25,56 --- cloruri (Ch), sulfați (SO42-) mii kg 89,47 --- sodiu (Na+), potasiu (K+), calciu (Ca2+), magneziu (Mg2+) mii kg 89,47 --- azotați (NO3) mii kg 102,25 --- clor rezidual liber (Cl2) kg 1,28 --- amoniu (NH4+), azot (Ntotai), azotiți (NO2) kg 7,66 --- amoniac (NH3) kg 38,35 --- consum biochimic de oxigen (CBO5) mii kg 204,51 --- consum chimic de oxigen (CCOMn) (metoda cu permanganat de potasiu) mii kg 460,14 --- consum chimic de oxigen (CCOCr) (metoda cu bicromat de potasiu) kg 1,28 --- fosfați (PO43) kg 2,04 --- fosfor total (P) kg 7,66 --- mangan total*) (Mn2+) kg 2,30 --- aluminiu total*) (Al3+), fier ionic total*) (Fe2+, Fe3+) kg 2,30 --- substanțe extractibile, produse petroliere kg 2,56 --- reziduu filtrabil uscat la 105°C mii kg 89,47 C. Indicatori chimici specifici --- sulfiți (SO32-), fluoruri (F ), fenoli (indexfenolic) (C6H5OH) kg _ 7,66 --- crom trivalent total*) (Cr3+) kg 38,35 --- bariu total*) (Ba2+), cobalt total*) (Co2+) kg _____ 2,30 --- sulfuri (S2-), hidrogen sulfurat (H2S) kg ______ 20,45 D. Indicatori chimici toxici și foarte toxici 1. Nesintetici --- arsen (As) kg________ 255,64 --- cianuri (Cm) mg_)_____ 255,64 --- detergenți anionactivi kg 3,84 --- argint (Ag+), zinc total*) (Zn2+), molibden (Mo2+) crom hexavalent total*) kg 38,35 (Cr6+), cupru total*) (Cu2+) --- plumb și compuși mg________ 1,54 --- mercur (Hg2+) și compuși mg________ 1,02 --- nichel (Ni2+) și compuși mg________ 1,02 2. Sintetici (indicatori prioritari/prioritar periculoși)**) --- alaclor mg________ 1,02 --- antracen mg 1,54 --- atrazin mg________ 1,54 --- benzen (C6H6) __mg________ 1,03 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 1 2 3 4 --- difenileteribromurați mg 1,54 --- cadmiu (Cd2+) și compuși mg 1,02 --- cloralcani C10-C13 mg 1,02 --- clorfenvinfos mg 1,02 --- clorpirifos mg 1,54 --- 1,2-dicloretan mg 1,02 --- diclormetan mg 1,02 --- 2-etilhexil-diftalat mg 1,54 --- diuron mg 1,02 --- endosulfan (alfa) mg 1,54 --- heclorbenzen mg 1,02 --- hexaclorbutadiena mg 1,02 --- heclorcicloxehan (gama) mg 1,02 --- isoproturon mg 1,02 --- naftalina mg 1,54 --- nonil-fenoli mg 1,02 --- octil-fenoli mg 1,02 --- pentaclorbenzen mg 1,02 --- pentaclorfenol mg 1,54 --- hidrocarburi aromatice policiclice (PAH) mg 1,54 --- benz-a-piren mg 1,54 --- benz-b-fluarantren mg 1,54 --- benz-g, h, i-perilen mg 1,54 --- fluorantren mg 1,54 --- indeno-1,2,3-cd-piren mg 1,54 --- simazin mg 1,02 --- compuși tributilstanici mg 1,02 --- triclorbenzen mg 1,54 --- triclormetan mg 1,02 --- trifluralin mg 1,54 --- pentaclorbenzen PCB (28, 52, 101, 118, 138, 153, 180) mg 1,02 --- drinuri (aldrin, dieldrin, endrin, isodrin) mg 1,02 -DDT (p, p') mg 1,02 E. Indicatori bacteriologici --- bacterii coliforme totale 109 bacterii/100 cm3 5,11 --- bacterii coliforme fecale 107 bacterii/100 cm3 92,67 --- streptococi fecali 5x 106 210,90 streptococi/100 cm3 NOTĂ: Penalitățile se aplică pentru depășirea valorilor concentrațiilor peste limitele autorizate. Pentru concentrațiile de substanțe impurificatoare evacuate în resursele de apă ce depășesc limitele admise, penalitățile se vor aplica diferențiat, în perioada de tranziție stabilită pentru conformare, în funcție de valorile aprobate de autoritatea publică centrală din domeniul apelor. *) Total — se referă la concentrația totală; nu vizează numai fracțiunea dizolvată. **) Unitatea de măsură se calculează în mg, ținând cont că în actele de reglementare concentrația este normată în g. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 7 ANEXA Nr. 3 CUANTUMUL TARIFELOR pentru serviciile de emitere de către Administrația Națională „Apele Române” a notificărilor, avizelor de amplasament, permiselor de traversare, avizelor și autorizațiilor de gospodărire a apelor, avizelor, acordurilor și autorizațiilor de funcționare în siguranță a barajelor Nr. Nivelul tarifului în funcție crt. Serviciul de avizare/autorizare de complexitatea folosinței (lei) mică medie mare 1 2 3 4 5 1. Notificare pentru începerea execuției 1.1. --- cu deplasare pe teren 600,74 1.2. --- fără deplasare pe teren 281,20 2. Notificare pentru punerea în funcțiune 2.1. --- cu deplasare pe teren 600,74 3. Emiterea avizului de amplasament/permisului de traversare la lucrări aflate 626,30 în competența Sistemului de gospodărire a apelor 4. Emiterea avizului de amplasament/permisului de traversare la lucrări aflate 1.214,26 în competența direcțiilor apelor 5. Emiterea avizului de amplasament/permisului de traversare la lucrări aflate în competența Administrației Naționale „Apele Române” --- zona I 1.815,01 --- zona II 1.942,83 --- zona III 2.019,52 --- zona IV 2.045,08 6. Emiterea avizului de gospodărire a apelor când competența revine sistemului de gospodărire a apelor 6.1. --- pentru cazul în care se face deplasare pe teren 1.022,54 1.124,80 --- 6.2. --- pentru cazul în care deplasarea s-a efectuat anterior 718,33 820,58 --- 7. Emiterea avizului de gospodărire a apelor când competența revine Direcției apelor 7.1. --- pentru cazul în care se face deplasarea pe teren 1.623,28 1.725,53 --- 7.2. --- pentru cazul în care deplasarea s-a efectuat anterior 835,92 940,74 --- 8. Emiterea avizului de gospodărire a apelor când competența revine Administrației Naționale „Apele Române” 8.1 --- pentru cazul în care se face deplasarea pe teren: --- zona I --- --- 2.773,64 --- zona II --- --- 2.914,24 --- zona III --- 2.990,92 --- zona IV 3.029,27 8.2. --- pentru cazul în care nu se face deplasarea pe teren sau s-a efectuat --- --- 1.457,11 anterior 9. Reactualizarea avizului de gospodărire a apelor dat anterior, a cărui 728,56 728,56 728,56 valabilitate expiră datorită neînceperii lucrărilor în perioada de 2 ani 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 1 2 3 4 5 10. Emiterea autorizației de gospodărire a apelor, folosințelor de apă amplasate pe teritoriul unui bazin hidrografic, când competenta revine Sistemului de gospodărire a apelor 10.1. --- obiective noi și existente, reînnoirea autorizației la obiective existente 664,65 715,78 --- 10.2. --- obiective existente la care este necesară întocmirea și aprobarea 984,19 1.035,33 --- programului de etapizare 10.3. --- emitere autorizație modificatoare 664,65 715,78 --- 11. Emiterea autorizației de gospodărire a apelor, folosințelor de apă amplasate pe teritoriul unui bazin hidrografic, când competența revine Direcției apelor 11.1. --- obiective noi și existente, reînnoirea autorizației la obiective existente 1.150,36 1.201,48 11.2. --- obiective existente la care este necesară întocmirea și aprobarea 1.469,90 1.521,02 --- programului de etapizare 11.3. --- emitere autorizație modificatoare 1.150,36 1.201,48 12. Emiterea autorizației de gospodărire a apelor, folosințelor de apă amplasate pe teritoriul unui bazin hidrografic, când competența revine Administrației Naționale „Apele Române” 12.1. --- obiective noi și existente, reînnoirea autorizației la obiective existente: --- zona I --- --- 1.623,28 --- zona II --- --- 2.083,43 --- zona III --- --- 2.172,90 --- zona IV --- --- 2.198,46 12.2. --- obiective existente la care este necesară întocmirea și aprobarea programului de etapizare: --- zona I --- --- 2.262,37 --- zona II --- --- 2.390,18 --- zona III --- --- 2.492,44 --- zona IV --- --- 2.518,00 12.3. --- emitere autorizație modificatoare: --- zona I --- --- 1.623,28 --- zona II --- --- 2.083,43 --- zona III 2.172,90 --- zona IV 2.198,46 13. Emiterea autorizației de gospodărire a apelor, folosințelor de apă amplasate pe teritoriul a două sau mai multe bazine hidrografice, când competența revine Administrației Naționale „Apele Române” 13.1. --- obiective noi și existente, reînnoirea autorizației la obiective existente: --- zona I --- --- 2.096,20 --- zona II --- --- 2.224,02 --- zona III --- --- 2.326,28 --- zona IV --- --- 2.351,83 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 9 1 2 3 4 5 13.2. --- obiective existente la care este necesară întocmirea și aprobarea programului de etapizare: --- zona I --- --- 2.364,62 --- zona II --- --- 2.492,44 --- zona III --- --- 2.594,70 --- zona IV --- --- 2.620,26 13.3. --- emitere autorizație modificatoare: --- zona I 2.096,20 --- zona II 2.224,02 --- zona III 2.326,28 --- zona IV 2.351,83 14. Emiterea autorizației de gospodărire a apelor, folosințelor de apă amplasate pe teritoriul Rezervației Biosferei Delta Dunării, când competența revine Administrației Naționale „Apele Române” 14.1. --- obiective noi și existente, reînnoirea autorizației la obiective existente --- --- 1.150,36 14.2. --- obiective existente la care este necesară întocmirea și aprobarea --- --- 1.418,78 programului de etapizare 14.3. --- emitere autorizație modificatoare --- --- 1.150,36 15. Consultanță tehnică acordată de specialiști din cadrul Direcției apelor 15.1. --- cu deplasare pe teren --- 907,51 --- 15.2. --- fără deplasare pe teren --- 268,42 16. Consultanță tehnică acordată de specialiști din cadrul Administrației Naționale „Apele Române” 16.1. --- cu deplasare pe teren: --- zona I --- --- 920,29 --- zona II --- --- 1.048,10 --- zona III --- --- 1.150,36 --- zona IV --- --- 1.175,92 16.2. --- fără deplasare pe teren --- --- 268,42 17. Transferul avizului sau a autorizației de gospodărire a apelor la un alt 728,56 728,56 728,56 beneficiar 18. Emiterea avizului de funcționare în siguranță a barajelor care se 1.469,90 încadrează în categoriile de importanță C și D 19. Emiterea acordului/autorizației de funcționare în siguranță a barajelor care 1.022,54 se încadrează în categoria de importanță C 20. Emiterea acordului/autorizației de funcționare în siguranță a barajelor care 511,27 se încadrează în categoria de importanță D NOTE: 1. Zona I privește direcțiile apelor Argeș—Vedea și Buzău—Ialomița. Zona II privește direcțiile apelor Jiu, Olt și Dobrogea—Litoral. Zona III privește direcțiile apelor Prut, Șiret și Mureș. Zona IV privește direcțiile apelor Banat, Someș—Tisa și Crișuri. 2. Tarifele nu conțin TVA. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli pe anul 2010 ale unor societăți comerciale aflate în portofoliul Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului Având în vedere prevederile art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economice financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă bugetele de venituri și cheltuieli pe anul 2010 ale unor societăți comerciale aflate în portofoliul Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului, prevăzute în anexele nr. 1, 2, 3 și 4*), care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al societăților comerciale reprezintă limite maxime, care nu pot fi depășite decât în cazuri justificate și numai cu aprobarea Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului. (2) în cazul în care în cursul execuției bugetare se înregistrează depășiri sau nerealizări ale veniturilor totale aprobate, operatorul economic poate efectua cheltuieli totale proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale. (3) Cheltuielile reprezentând fondul de salarii se efectuează cu respectarea legislației în vigoare la data efectuării acestora. Art. 3. — (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de 5.000 lei. (2) Contravenției prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare. (3) Contravenția se constată de către organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu Președintele Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului, Aurelian Popa Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu *) Anexele nr. 1—4 sunt reproduse în facsimil. București, 7 aprilie 2010. Nr. 346. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 11 ANEXA Nr. 1 AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI Operatorul economic: Societatea Comercială ARCADIA 2000 — S.A. Sediul/Adresa: Calea Moșilor nr. 62—68, sectorul 3, București Cod unic de înregistrare: RO11369861 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 mii lei INDICATORI Nr. rd. BVC 2010 Propuneri 0 1 2 3 4 I. VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 2.005 1 Venituri din exploatare, din care: 2 1.910 a) din producția vândută 3 820 b) din vânzarea mărfurilor 4 450 c) din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 0 subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6 0 transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 0 d) producția de imobilizări 8 0 e) alte venituri din exploatare 9 640 2 Venituri financiare, din care: 10 40 a) din imobilizări financiare 11 0 b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12 0 c) din dobânzi 13 10 d) alte venituri financiare 14 30 3 Venituri extraordinare 15 55 II CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 1.989 1 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 1.989 a) cheltuieli materiale 18 60 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 120 c) cheltuieli privind mărfurile 20 333 d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 559 d1 ch. cu salariile 22 401 d2 cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații legale, din care: 23 120 ch. privind contribuția la asigurări sociale 24 86 ch. privind contribuția la asigurări pt.somaj 25 3 ch privind contribuția la asigurări sociale de sănătate 26 25 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 13 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 15 ANEXA Nr. 2 AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI Operatorul economic: Societatea Comercială TERMOPROIECT — S.R.L. lași Sediul/Adresa: municipiul lași, str. Păcurari nr. 145, et. 1, județul lași Cod unic de înregistrare: RO7272932 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 mii lei INDICATORI Nr. rd. BVC 2010 Propuneri 0 1 2 3 4 1. VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 2.141 1 Venituri din exploatare, din care: 2 2.140 a) din producția vândută 3 2.140 b) din vânzarea mărfurilor 4 0 c) din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 0 subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6 0 transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 0 d) producția de imobilizări 8 0 e) alte venituri din exploatare 9 0 2 Venituri financiare, din care: 10 1 a) din imobilizări financiare 11 0 b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12 0 c) din dobânzi 13 1 d) alte venituri financiare 14 0 3 Venituri extraordinare 15 0 II CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 2.078 1 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 2.072 a) cheltuieli materiale 18 71 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 7 c) cheltuieli privind mărfurile 20 0 d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 464 d1 ch. cu salariile 22 319 d2 cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații legale, din care: 23 111 ch. privind contribuția la asigurări sociale 24 83 ch privind contribuția la asigurări pt.șomaj 25 2 ch privind contribuția la asigurări sociale de sănătate 26 21 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 17 18 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 19 ANEXA Nr. 3 AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREAACTIVELOR STATULUI Operatorul economic: GOSTRANS — S.A. Anina Sediul/Adresa: Str. Uzinei nr. 14, județul Caraș-Severin Cod unic de înregistrare: 7056092 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 mii lei INDICATORI Nr. rd. BVC 2010 Propuneri 0 1 2 3 4 1. VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 750 1 Venituri din exploatare, din care: 2 740 a) din producția vândută 3 740 b) din vânzarea mărfurilor 4 0 c) din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 0 subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6 0 transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 0 d) producția de imobilizări 8 0 e) alte venituri din exploatare 9 0 2 Venituri financiare, din care: 10 10 a) din imobilizări financiare 11 0 b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12 0 c) din dobânzi 13 0 d) alte venituri financiare 14 10 3 Venituri extraordinare 15 0 II CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 744 1 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 744 a) cheltuieli materiale 18 120 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 10 c) cheltuieli privind mărfurile 20 0 d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 420 d1 ch. cu salariile 22 305 d2 cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații leqale, din care: 23 88 ch. privind contribuția la asigurări sociale 24 62 ch. privind contribuția la asigurări pt.șomaj 25 3 ch privind contribuția la asigurări sociale de sănătate 26 23 ch. privind contribuțiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii 27 1 20 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 21 22 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 23 ANEXA Nr. 4 AUTORITATEA PENTRU VALORIFICAREA ACTIVELOR STATULUI Operatorul economic: Societatea Comercială ICTCM — S.A. Sediul/Adresa: București, Șos. Olteniței nr. 103, sectorul 4 Cod unic de înregistrare: RO385446 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 mii lei INDICATORI Nr. rd. BVC 2010 Propuneri 0 1 2 3 4 I. VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 13.400 1 Venituri din exploatare, din care: 2 13.400 a) din producția vândută 3 8.400 b) din vânzarea mărfurilor 4 0 c) din subvenții de exploatare aferente cifrei de afaceri nete, din care: 5 0 subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6 0 transferuri, cf, prevederilor legale în vigoare 7 0 d) producția de imobilizări 8 0 e> alte venituri din exptoatare(VANZARI ACTIVE) 9 5.000 2 Venituri financiare, din care: 10 0 a} din imobilizări financiare 11 0 b) din alte investiții și împrumuturi care fac parte din activele imobilizate 12 0 c) din dobânzi 13 0 d) alte venituri financiare 14 0 3 Venituri extraordinare 15 0 II CHELTUIELI TOTALE (rd.17+48+51) 16 10.003 1 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 9.823 a) cheltuieli materiale 18 1.000 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 400 c) cheltuieli privind mărfurile 20 d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 3.959 d1 ch. cu salariile 22 3.076 d2 cheltuieli cu asigurările și protecția socială și alte obligații legale, din care: 23 883 ch. privind contribuția la asigurări sociale 24 659 ch. privind contribuția la asigurări pt. șomaj 25 16 ch privind contribuția la asigurări sociale de sănătate 26 165 24 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 25 26 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 10 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale (cheltuieli totale/venituri totale)x1000 92 746 11 Plăți restante 93 0 a) prețuri curente 94 b) prețuri comparabile 95 12 Creanțe restante 96 800 a) prețuri curente 97 800 b) prețuri comparabile 98 800 Fondul de salarii aferent anului 2010 a fost stabilit in conformitate cu precizările AVAS. Menționam ca in anul 2009 salariatii de la SC ICTCM SA au fost in șomaj tehnic 3 luni si in concediu fara salariu 2,5 luni. Acesta este motivul pentru care accesoriile calculate cresc cu mai mult de 103,70% fata de realizatul anului 2009, la fel si total cheltuieli cu personalul ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL TRANSPORTURILOR Șl INFRASTRUCTURII ORDIN privind desemnarea personalului cu atribuții de control, împuternicit de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii în scopul constatării contravențiilor și aplicării sancțiunilor pentru nerespectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor și pentru aprobarea procedurii de suspendare a copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu în temeiul prevederilor art. 61¹ alin. (10) și ale art. 61² lit. a) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, ale art. IV alin. (2) lit. b) din Ordonanța Guvernului nr. 7/2010 pentru modificarea și completarea Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, ale art. 56² alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 109/2005 privind transporturile rutiere, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 102/2006, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare, ministrul transporturilor si infrastructurii emite următorul ordin: CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. — Prezentul ordin are ca scop desemnarea personalului cu atribuții de control, împuternicit de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să constate contravențiile și să aplice sancțiunile pentru nerespectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și pentru aprobarea procedurii de suspendare a copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu. CAPITOLUL II Personalul cu atribuții de control, împuternicit să constate contravențiile și să aplice sancțiunile Art. 2. — (1) în sensul prezentului ordin, personalul împuternicit de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să constate contravențiile și să aplice sancțiunile pentru nerespectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, este: a) personalul cu atribuții de control din cadrul Autorității Rutiere Române — A.R.R. (A.R.R.), denumit în continuare personal A. R.R.; b) personalul cu atribuții de control din cadrul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din Romania — S.A. (C.N.A.D.N.R. S.A.), denumit în continuare personal C.N.A.D.N.R. — S.A. (2) Personalul A.R.R. constată contravențiile și aplică sancțiunile pe rețeaua de drumuri publice, în punctele de trecere a frontierei de stat a României și în locurile în care aceste vehicule sunt parcate, oprite sau staționate pe drumurile publice din România. (3) Personalul C.N.A.D.N.R. — S.A constată contravențiile și aplică sancțiunile pe rețeaua de drumuri de interes național, în punctele de trecere a frontierei de stat a României și în locurile în care aceste vehicule sunt parcate, oprite sau staționate pe rețeaua de drumuri de interes național. Art. 3. — (1) Personalul A.R.R., în conformitate cu reglementările specifice în vigoare, are următoarele atribuții: a) oprește vehiculele în vederea efectuării controlului; b) constată contravențiile și aplică sancțiunile contravenționale; c) imobilizează vehiculele până la îndeplinirea condițiilor legale pentru continuarea transportului/deplasării, conform prevederilor art. 61¹ alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare; d) reține copia conformă a licenței de transport sau a certificatului de transport în cont propriu, în vederea suspendării, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 279/29.IV.2010 27 conform prevederilor art. 61¹ alin. (10) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare; e) în cazurile vehiculelor care transportă marfă indivizibilă cu nerespectarea prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, constată contravenția, aplică sancțiunea contravențională, imobilizează vehiculele și comunică o copie a procesului-verbal de constatare a contravenției subunității C.N.A.D.N.R. — S.A. în a cărei rază administrativ-teritorială se desfășoară controlul, în vederea stabilirii contravalorii tarifelor suplimentare prevăzute la art. 41 alin. (13) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, calculate conform prevederilor legale, și achitării acestora de către contravenient. (2) în cazurile prevăzute la alin. (1) lit. e), personalul A.R.R. consemnează în procesul-verbal de constatare a contravenției, odată cu descrierea faptei, și obligația contravenientului de a achita contravaloarea tarifelor suplimentare prevăzute la art. 41 alin. (13) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, utilizând următoarea formulare „contravenientul are și obligația achitării contravalorii tarifelor suplimentare prevăzute la art. 41 alin. (13) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997 privind regimul drumurilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare, calculate potrivit prevederilor legale”. Art. 4. — în situația activităților comune de control desfășurate de către personalul A.R.R. și personalul C.N.A.D.N.R. — S.A., conform reglementărilor în vigoare, constatarea contravențiilor și aplicarea sancțiunilor contravenționale se efectuează de către personalul C.N.A.D.N.R.— S.A. CAPITOLUL III Procedura suspendării copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu Art. 5. — Măsura suspendării copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu se aplică pentru faptele prevăzute la art. 61 alin. (1) lit. o) și q) din Ordonanța Guvernului nr. 43/1997, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru o perioadă de 30 de zile de la data constatării contravenției. Art. 6. — (1) Copia conformă a licenței de transport sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu se reține în trafic de către personalul A.R.R., în vederea suspendării, în baza unui proces-verbal întocmit în două exemplare, unul pentru conducătorul auto și unul pentru agentul constatator. în cazul în care conducătorul auto refuză se semneze și/sau să primească un exemplar, agentul constatator va consemna acest lucru în procesul-verbal. (2) în cazul activităților de control prevăzute la art. 4, copia conformă a licenței de transport sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu se reține de către personalul A.R.R., în vederea suspendării, în baza unei copii a procesului-verbal de constatare a contravenției întocmit de către personalul C.N.A.D.N.R. — S.A. Art. 7. — (1) în cazul în care conducătorul auto refuză să predea personalului A.R.R., în vederea reținerii, copia conformă a licenței de transport sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu, agenția teritorială A.R.R. emitentă solicită operatorului/întreprinderii de transport să predea, în termen de 5 zile lucrătoare, copia conformă a licenței de transport sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu. (2) în cazul în care controlul se desfășoară în lipsa personalului A.R.R., agentul constatator depune o copie a procesului-verbal de constatare a contravenției la agenția teritorială A.R.R. în a cărei rază se desfășoară controlul, în prima zi lucrătoare de la data constatării contravenției, în vederea suspendării copiei conforme a licenței de transport sau a copiei conforme a certificatului de transport în cont propriu a vehiculului cu care s-a săvârșit contravenția. (3) Copia conformă a licenței de transport sau copia conformă a certificatului de transport în cont propriu suspendate se restituie la încetarea perioadei de suspendare, după prezentarea documentului de plată a tarifului stabilit în acest sens, conform prevederilor legale. CAPITOLUL IV Dispoziții tranzitorii și finale Art. 8. — Personalul împuternicit de Ministerul Transporturilor și Infrastructurii să constate contravențiile și să aplice sancțiunile, prevăzut la art. 2 alin. (1), desfășoară activitățile de control în condiții de deplină siguranță rutieră și cu respectarea prevederilor legale privind protecția muncii. Art. 9. — (1) în cazul imobilizării vehiculelor, dacă respectivul contravenient nu înlătură deficiențele constatate astfel încât să fie îndeplinite condițiile legale pentru continuarea transportului/deplasării în perioada aferentă activității de control în trafic, conform programului de control din ziua respectivă, personalul A.R.R. va proceda la ridicarea plăcuțelor de înmatriculare până la momentul în care contravenientul va face dovada îndeplinirii condițiilor legale pentru continuarea transportului/deplasării. în acest caz, personalul A.R.R. îi aduce la cunoștință conducătorului auto adresa și programul de funcționare ale agenției teritoriale din care face parte. (2) în cazul prevăzut la alin. (1), conducătorul auto sau reprezentantul legal al operatorului/întreprinderii de transport care deține vehiculul imobilizat are obligația de a se deplasa la sediul agenției teritoriale din care face parte personalul A.R.R. care a aplicat măsura imobilizării, pentru a face dovada că îndeplinește condițiile legale pentru continuarea transportului/deplasării. Dacă documentele prezentate sunt insuficiente pentru a face dovada îndeplinirii condițiilor legale, atunci personalul A.R.R. se deplasează la locul imobilizării, în vederea constatării îndeplinirii condițiilor legale pentru continuarea transportului/deplasării. (3) Plăcuțele de înmatriculare se rețin în baza unui proces- verbal întocmit în două exemplare, pe care le semnează personalul cu atribuții de control și conducătorul auto. în cazul în care conducătorul auto refuză se semneze și/sau să primească un exemplar, agentul constatator va consemna acest lucru în procesul-verbal. Pe exemplarul procesului-verbal de reținere a plăcuțelor de înmatriculare care se păstrează de către agentul constatator se consemnează și returnarea acestora. Art. 10. — Vehiculele a căror copie conformă se suspendă în momentul controlului nu pot să continue operațiunea de transport. Personalul A.R.R. va înmâna conducătorului auto o dovadă prin care i se permite deplasarea vehiculului a cărui copie conformă a fost suspendată, fără încărcătură, de la locul controlului spre sediul social/punctul de lucru al operatorului/întreprinderii de transport deținătoare. Valabilitatea dovezii este de maximum 3 zile. încărcătura vehiculului a cărui copie conformă a fost suspendată poate fi transportată numai cu un alt vehicul care îndeplinește condițiile legale. 28 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 Art. 11. — A.R.R. și C.N.A.D.N.R. — S.A. vor duce la Art. 12. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al îndeplinire prevederile prezentului ordin. României, Partea I, și intră în vigoare la 30 aprilie 2010. Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu București, 20 aprilie 2010. Nr. 311. MINISTERUL TRANSPORTURILOR Șl INFRASTRUCTURII ORDIN privind modificarea Regulamentului pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare — nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005 în temeiul prevederilor art. 5 alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările și completările ulterioare, ministrul transporturilor și infrastructurii emite următorul ordin: Art. I. — Regulamentul pentru circulația trenurilor și manevra vehiculelor feroviare — nr. 005, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor, construcțiilor și turismului nr. 1.816/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.064 și nr. 1.064 bis din 28 noiembrie 2005, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: — La articolul 265, alineatele (5) și 11 vor avea următorul cuprins: „(5) Pe perioada suspendării temporare a activității de mișcare, la biroul de mișcare din fiecare punct de secționare rămâne la post cel puțin IDM dispozitor, iar la posturile de barieră rămân la post păzitorii de barieră sau alți agenți care le deservesc. Conducerea administratorului de infrastructură poate aproba în funcție de modul de organizare al activității ca la biroul de mișcare în locul IDM dispozitor să rămână un alt agent care poate fi acar, revizor de ace, păzitor de barieră. (11) în mod excepțional, în caz de forță majoră și în cazul producerii de accidente și/sau evenimente feroviare, în funcție de necesitate, operatorul de circulație poate dispune reluarea activității de mișcare înainte de ora stabilită. în cazul în care la biroul de mișcare pe perioada suspendării în locul IDM dispozitor rămâne un alt agent, pe secția în cauză reluarea activității se va face doar după ce se va asigura prezența IDM dispozitor la biroul de mișcare.” Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul transporturilor și infrastructurii, Constantin Dascălu, secretar de stat București, 22 aprilie 2010. Nr. 322. ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHEREA ASIGURĂRILOR DECIZIE privind suspendarea, la cerere, a desfășurării activității de broker de asigurare de către Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul București, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal de președinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum și al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în extrasul ședinței din data de 2 martie 2010, conform art. 4 alin. (22)—(24¹) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, în cadrul căreia a fost analizată documentația aferentă Notei nr. X.338 din 26 februarie 2010, s-a hotărât suspendarea desfășurării activității de broker de asigurare, pe o perioadă de 12 luni, a Societății Comerciale „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Bd. Tineretului nr. 43, bl. 53, sc. 1, et. 3, ap. 13, sectorul 4, număr de ordine în registrul comerțului J40/9905/02.06.2005, cod unic de înregistrare 17649461, înmatriculată în Registrul brokerilor de asigurare cu nr. RBK — 333/05.01.2006, reprezentată legal pe perioada desfășurării controlului de către domnul Tiberiu Simulescu, asociat. în conformitate cu atribuțiile prevăzute de Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, în baza Deciziei de control nr. 138 din 15 februarie 2010, direcția de specialitate din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a efectuat un MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 29 control inopinat la Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. Controlul a avut ca obiect „verificarea situației financiare a societății, în scopul aprobării suspendării activității la cerere, conform prevederilor art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia”. Constatările echipei de control au fost consemnate în Procesul-verbal, semnat fără obiecțiuni, înregistrat la societate cu nr. 5 din 23 februarie 2010 și la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor cu nr. 5.807 din 23 februarie 2010. Avându-se în vedere informarea Societății Comerciale „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L., transmisă și înregistrată la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sub nr. 2.197 din 27 ianuarie 2010, privind „suspendarea, lichidarea sau vânzarea societății comerciale”, precum și analizarea constatărilor cuprinse în Nota nr. X.338 din 26 februarie 2010, în ședința din data de 2 martie 2010 Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât aprobarea suspendării activității Societății Comerciale „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L., în conformitate cu prevederile art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, drept care decide: Art. 1. — Se suspendă, la cerere, activitatea de broker de asigurare desfășurată de Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, Bd. Tineretului nr. 43, bl. 53, sc. 1, et. 3, ap. 13, sectorul 4, număr de ordine în registrul comerțului J40/9905/02.06.2005, cod unic de înregistrare 17649461, înmatriculată în Registrul brokerilor de asigurare cu nr. RBK — 333/05.01.2006, reprezentată legal pe perioada desfășurării controlului de către domnul Tiberiu Simulescu, asociat, pe o perioadă de 12 luni, începând cu data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I, în conformitate cu prevederile art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — (1) Pe toată perioada de suspendare a activității de broker de asigurare prevăzută la art. 1, societății comerciale i se interzic desfășurarea activității de intermediere în asigurări, respectiv negocierea, încheierea contractelor de asigurare sau de reasigurare ori acordarea de asistență înainte și pe durata derulării contractelor ori în legătură cu regularizarea daunelor, după caz, precum și desfășurarea oricăror altor operațiuni specifice brokerilor de asigurare, astfel cum sunt definite în Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. (2) Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. are obligația să își notifice clienții, în termen de 3 zile de la data primirii prezentei decizii, în vederea efectuării plății ratelor scadente la contractele în curs de derulare direct la asigurători, rămânând direct răspunzătoare pentru îndeplinirea obligațiilor asumate prin contractele în vigoare, până la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. — Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L., prin reprezentantul său legal, are obligația ca în termen de 15 zile de la primirea prezentei decizii să transmită Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor documentele din care să rezulte următoarele: a) rezilierea contractelor cu societățile de asigurare; b) achitarea debitelor către acestea; c) restituirea documentelor cu regim special. Art. 4. — Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. are obligația ca în termen de 5 zile de la primirea prezentei decizii să transmită dovada de plată a sumei de 2.150 lei, rămasă neachitată la data controlului, datorată Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor și bugetului de stat din amenda stabilită prin Decizia nr. 819/2009, ce constituie titlu executoriu. Art. 5. — (1) Cu cel puțin 30 de zile înainte de expirarea duratei de suspendare, Societatea Comercială „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. este obligată să comunice Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor fie reluarea activității de asigurare, fie încetarea activității de broker de asigurare. (2) Reluarea activității Societății Comerciale „Sital Asigurări — Broker de Asigurare” — S.R.L. se va dispune prin decizie motivată a Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor. Art. 6. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 alin. (2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 22 aprilie 2010. Nr. 332.’ COMISIA DE SUPRAVEGHEREA ASIGURĂRILOR DECIZIE privind sancționarea Societății Comerciale „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. cu interzicerea temporară a exercitării activității Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul București, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin președinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum și al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în extrasul ședinței din data de 24 martie 2010, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. X.421 din 19 martie 2010, întocmită ca urmare a controlului inopinat la Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A., cu sediul în municipiul Arad, str. I.C. Brătianu nr. 2, ap. 7, județul Arad, număr de ordine în registrul comerțului J02/906/24.05.2004, CUI 16450010, RBK-217/25.06.2004, reprezentată legal pe perioada desfășurării controlului de către doamna Cristea Bianca, director executiv, și domnul Hedesan Zeno, împuternicit AGA, a constatat următoarele: 1. La data controlului, Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. nu mai avea niciun angajat, asistent în brokeraj și nici conducător executiv. Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. h) din Legea nr. 32/2000, 30 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 cu modificările și completările ulterioare. Fapta constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 2. Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. nu a respectat denumirea conturilor sintetice 707 („Venituri din vânzare de mărfuri”, în loc de „Venituri din activitatea de intermediere în asigurări”), 411 („Clienți”, în loc de „Decontări privind comisioanele cuvenite din activitatea de intermediere”) și 401 („Furnizori”, în loc de „Decontări cu asigurătorii și reasigurătorii privind primele intermediate”) și nu a fost respectată funcțiunea contului 401. Astfel au fost încălcate prevederile cap. III (2) și ale cap. VIII din Reglementările contabile conforme cu directivele europene specifice domeniului asigurărilor, aprobate prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005, cu modificările și completările ulterioare. Fapta constituie contravenție conform prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 3. Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. a transmis cu întârziere raportările aferente trimestrelor I, II și IV 2009. Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, coroborate cu prevederile art. 3 pct. III lit. a), b), c) și d) din Normele privind forma și conținutul raportărilor financiare și tehnice pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare și/sau reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3/2009, cu modificările ulterioare. Fapta constituie contravenție potrivit prevederilor art. 39 alin. (2) lit. a), f) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 4. începând cu data de 1 ianuarie 2010, Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. nu a mai deținut polița de asigurare obligatorie de răspundere civilă profesională, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. c) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 7 lit. b) din Normele privind autorizarea brokerilorde asigurare și/sau de reasigurare, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.110/2004, cu modificările ulterioare. Fapta constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. a) și m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. 5. Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. nu a transmis Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor procedurile interne în materie de cunoaștere a clientului, de raportare, de păstrare a evidențelor, de evaluare și gestionare a riscurilor, pentru a preveni și împiedica implicarea lor în operațiuni suspecte de spălare de bani și finanțare a actelor de terorism. Astfel au fost încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 5 alin. (1) și (10) din Normele privind prevenirea și combaterea spălării banilor și a finanțării actelor de terorism prin intermediul pieței asigurărilor, puse în aplicare prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 24/2008. Faptele constituie contravenție potrivit art. 39 alin. (2) lit. a), m²) și m³) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Față de motivele de fapt și de drept arătate, în scopul apărării drepturilor asiguraților și al promovării stabilității activității de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în ședința din data de 24 martie 2010, sancționarea Societății Comerciale „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. cu interzicerea temporară a exercitării activității, pe o perioadă de 6 (șase) luni, în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I, precum și stabilirea în sarcina societății a unor obligații, drept care decide: Art. 1. —în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, se sancționează Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A., cu sediul în municipiul Arad, str. LC. Brătianu nr. 2, ap. 7, județul Arad, număr de ordine în registrul comerțului J02/906/24.05.2004, CUI 16450010, RBK-217/25.06.2004, cu interzicerea temporară a exercitării activității, pe o perioadă de 6 (șase) luni, de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 2. —în termen de 30 de zile de la data primirii prezentei decizii, Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. va transmite Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor următoarele documente: a) balanța de verificare la data de 31 decembrie 2009, refăcută, astfel încât, să respecte prevederile Reglementărilor contabile conforme cu directivele europene specifice domeniului asigurărilor, aprobate prin Ordinul președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 3.129/2005, cu modificările și completările ulterioare; b) situația analitică a contului 401 „Decontări cu asigurătorii și reasigurătorii privind primele intermediate” la data de 31 decembrie 2009; c) dovada rezilierii contractelor încheiate cu societățile de asigurare (conform raportării transmise pentru trimestrul IV 2009), precum și a faptului că nu mai are datorii sau documente cu regim special nepredate către acestea, astfel: — Societatea Comercială BCR ASIGURĂRI — S.A.; — Societatea Comercială GROUPAMA ASIGURĂRI — S.A.; — Societatea Comercială EUROINS ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE — S.A.; — Societatea Comercială UNIQA— S.A.; — Societatea Comercială GENERALI ASIGURĂRI — S.A.; — Societatea Comercială de Asigurare—Reasigurare ASTRA____S.A/ — Societatea Comercială OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP —S.A.; — Societatea Comercială ALLIANZ — TIRIAC ASIGURĂRI — S.A.; — Societatea Comercială ASIGURARE REASIGURARE ARDAF —S.A.; d) situațiile financiare aferente anului 2009. Art. 3. — (1) Pe toată perioada de interzicere a activității de broker de asigurare prevăzută la art. 1, brokerului de asigurare i se interzic desfășurarea activității de negociere și încheierea de noi contracte de asigurare pentru persoanele fizice sau juridice, acordarea de asistență pe durata derulării contractelor în curs ori în legătură cu regularizarea daunelor, precum și desfășurarea oricăror operațiuni specifice brokerilor de asigurare, astfel cum sunt definite în Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. (2) Brokerul de asigurare are obligația să aducă la cunoștința clienților săi interzicerea activității de asigurare, în termen de cel mult 3 zile de la data primirii prezentei decizii, în vederea efectuării plății ratelor scadente la contractele în curs de derulare direct la asigurător, rămânând direct răspunzător pentru îndeplinirea obligațiilor asumate prin contractele în vigoare. Art. 4. — (1) împotriva prezentei decizii Societatea Comercială „Al Broker Invest — Broker de Asigurare” — S.A. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 279/29.IV.2010 31 poate face plângere la Curtea de Apel București, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. (2) Plângerea adresată Curții de Apel București nu suspendă, pe timpul soluționării acesteia, executarea măsurii sancționatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Art. 5. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 22 aprilie 2010. Nr. 333. ACTE ALE CONSILIULUI DE MEDIERE CONSILIUL DE MEDIERE HOTĂRÂRE privind modificarea Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotărârea Consiliului de mediere nr. 5/2007 în temeiul art. 17 alin. (2) și al art. 71 alin. (1) din Legea nr. 192/2006 privind medierea și organizarea profesiei de mediator, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul de mediere adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. —Articolul 61 din Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului de mediere, aprobat prin Hotărârea Consiliului de mediere nr. 5/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 505 din 27 iulie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează: „Art. 61. — (1) Consiliul hotărăște ca, ori de câte ori este nevoie, să se constituie o comisie de disciplină, din care fac parte în mod obligatoriu un membru al Consiliului anume desemnat prin hotărâre a Consiliului de mediere în calitate de președinte al Comisiei de disciplină, 2 reprezentanți ai mediatorilor și un secretar. (2) Procedura de numire a celor 2 reprezentanți ai mediatorilor ca membri în Comisia de disciplină este următoarea: (i) fiecare asociație înregistrată de Consiliul de mediere ca asociație profesională a mediatorilor poate desemna anual, până la data de 31 martie, maximum 2 mediatori autorizați din rândul membrilor săi, care sunt înscriși într-o listă, pentru o perioadă de maximum un an calendaristic; (ii) ordinea înscrierii în listă se stabilește prin tragere la sorți de către Secretariatul tehnic, sub coordonarea președintelui Comisiei de disciplină; (iii) desemnarea pentru cercetarea unei cauze se va face prin rotație, începând cu primii 2 mediatori de pe lista rezultată în urma tragerii la sorți de către Secretariatul tehnic. în măsura în care din motive întemeiate mediatorul desemnat în ordine cronologică nu poate face parte din Comisia de disciplină, se va numi următorul de pe listă, iar după epuizarea listei, aceasta se va relua de la primul mediator înscris în listă; (iv) numirea în Comisia de disciplină a celor 2 reprezentanți ai mediatorilor se face prin decizie a președintelui Consiliului de mediere, în care se va preciza totodată obiectul cercetării și perioada pentru care Comisia a fost învestită. (3) Consilierul juridic al Consiliului de mediere deține de drept funcția de secretar în Comisia de disciplină.” Președintele Consiliului de mediere, Anca Elisabeta Ciucă București, 19 martie 2010. Nr. 263.’ ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 9 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română —S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 442658 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 279/29.IV.2010 conține 32 de pagini. Prețul: 6,40 lei ISSN 1453—4495