MONITORUL OFICIAL Anul 178 (XXII) —Nr. 235 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 14 aprilie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 288. — Hotărâre privind trecerea unei părți de imobil, aflată în administrarea Ministerului Apărării Naționale, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia................................................ 2 ACTE ALE AUTORITĂȚII NAȚIONALE PENTRU ADMINISTRARE SI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII 226. — Decizie pentru modificarea și completarea Deciziei președintelui Inspectoratului General pentru Comunicații și Tehnologia Informației nr. 660/2005 privind aprobarea Regulamentului de radiocomunicații pentru serviciul de amator din România................................. 3-8 ACTE ALE CONSILIULUI CONCURENȚEI 136. — Ordin privind punerea în aplicare a Regulamentului pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței, pus în aplicare prin Ordinul președintelui Consiliului Concurenței nr. 61/2004 privind punerea în aplicare a regulamentelor și instrucțiunilor Consiliului Concurenței, elaborate în baza Legii concurenței nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare .... 9-15 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind trecerea unei părți de imobil, aflată în administrarea Ministerului Apărării Naționale, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia Având în vedere prevederile art. 3 alin. (3) din Ordonanța Guvernului nr. 25/2001 privind înființarea Companiei Naționale de Investiții „C.N.I.” — S.A., aprobată cu modificări prin Legea nr. 117/2002, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 2 alin. (1) din Normelor metodologice pentru derularea Programului „Bazine de înot”, realizat prin Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 414/2007, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 11 lit. m) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă trecerea unei părți de imobil, aflată în administrarea Ministerului Apărării Naționale, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea realizării obiectivului de investiție „Bazin de înot de polo” — Clubul STEAUA— București, prin programul „Bazine de înot”, realizat prin Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A. Art. 2. — Partea din imobilul prevăzut la art. 1 se preia în folosință gratuită, potrivit legii, de către Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., pe toată durata realizării investiției „Bazin de înot de polo” — Clubul STEAUA — București, în condițiile stabilite prin Normele metodologice pentru derularea Programului „Bazine de înot”, realizat prin Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 414/2007. Art. 3. — Predarea-preluarea părții de imobil prevăzute la art. 1 se face pe bază de protocol încheiat între Ministerul Apărării Naționale prin Clubul STEAUA — București și Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., în condițiile prevăzute de art. 5 din Normele metodologice pentru derularea Programului „Bazine de înot”, realizat prin Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 414/2007. Art. 4. — După efectuarea recepției la terminarea lucrărilor de către Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., terenul și obiectivul de investiții trec în proprietatea publică a statului și în administrarea Ministerului Apărării Naționale, fiind predate pe bază de protocol, în condițiile prevăzute de art. 11 din Normele metodologice pentru derularea Programului „Bazine de înot”, realizat prin Compania Națională de Investiții „C.N.I.” — S.A., aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 414/2007. Art. 5. — Ministerul Apărării Naționale își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 4 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 31 martie 2010. Nr. 288.’ Contrasemnează: Ministrul apărării naționale, Gabriel Oprea Ministrul dezvoltării regionale și turismului, Elena Gabriela Udrea Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale părții de imobil aflate în administrarea Ministerului Apărării Naționale, care se transmite din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia Codul de clasificare Persoana juridică Persoana juridică din inventarul bunurilor Locul unde este situat în a cărei administrare în a cărei administrare aflate în administrarea Caracteristicile tehnice imobilul care se transmite se află imobilul trece imobilul Ministerului Apărării Naționale ale imobilului care alcătuiesc domeniul public al statului Ministerul Apărării Municipiul București, Ministerul Apărării Naționale, în folosința --- imobil 1950 --- parțial bd. Ghencea nr. 45, Naționale gratuită a Companiei --- cod 8.29.09 Suprafața terenului --- 1,7 ha sectorul 6 Naționale de Investiții --- nr. M.F. 103.598 „C.N.I.” ---S.A. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 3 ACTE ALE AUTORITĂȚII NAȚIONALE PENTRU ADMINISTRARE Șl REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE Șl REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII DECIZIE pentru modificarea și completarea Deciziei președintelui Inspectoratului General pentru Comunicații și Tehnologia Informației nr. 660/2005 privind aprobarea Regulamentului de radiocomunicații pentru serviciul de amator din România în temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) pct. 17, ale art. 11 alin. (1) și ale art. 12 alin. (1) și (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 22/2009 privind înființarea Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații, precum și ale art. 13² alin. (3) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicațiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 591/2002, cu modificările și completările ulterioare, președintele Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații emite prezenta decizie. Art. I. — Decizia președintelui Inspectoratului General pentru Comunicații și Tehnologia Informației nr. 660/2005 privind aprobarea Regulamentului de radiocomunicații pentru serviciul de amator din România, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.137 și 1.137 bis din 15 decembrie 2005, cu modificările ulterioare, se modifică și se completează astfel: 1. Anexa nr. 1 „Regulamentul de radiocomunicații pentru serviciul de amator din România” se modifică și se completează după cum urmează: a) La articolul 4, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: „(4) Stațiile portabile sunt concepute și construite astfel încât să fie transportate cu forțele proprii ale utilizatorilor și să fie folosite cu ușurință de către aceștia.” b) La articolul 30 alineatul (1), formula introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 30. — (1) Pentru a se înscrie la examinare, persoana fizică, indiferent de cetățenie, va trebui să depună cu cel puțin 15 zile înaintea datei la care începe examenul o cerere-tip, disponibilă pe pagina de internet a ANCOM, la care se vor anexa următoarele:”. c) La articolul 30 alineatul (1), litera c) se abrogă. d) La articolul 30, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Direcțiile regionale ale ANCOM eliberează candidaților declarați «admis» certificatele de radioamator în termen de 15 zile de la data publicării rezultatelor.” e) La articolul 34 alineatul (3), litera d) se abrogă. f) La articolul 34, alineatul (4) se abrogă. g) La articolul 40, litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) copia certificatului de înregistrare, în cazul persoanelor juridice care au calitatea de comerciant, ori copia certificatului de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor sau în Registrul federațiilor, după caz, în situația persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;”. h) La articolul 40, litera d) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,d) declarație-angajament, în original, din partea ajutorului responsabilului de stație că este de acord să fie numit în calitate de ajutor al responsabilului stației; ajutorul responsabilului trebuie să fie posesor al unei autorizații individuale de clasa I, II sau III.” i) La articolul 40, litera e) se abrogă. j) La articolul 41 alineatul (3), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) copia certificatului de înregistrare, în cazul persoanelor juridice care au calitatea de comerciant, ori copia certificatului de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor sau în Registrul federațiilor, după caz, în situația persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;”. k) La articolul 41 alineatul (3), litera d) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,d) declarație-angajament, în original, din partea ajutorului responsabilului de stație că este de acord să fie numit în calitate de ajutor al responsabilului stației; ajutorul responsabilului trebuie să fie posesor al unei autorizații individuale de clasa I, II sau III.” I) La articolul 41 alineatul (3), litera e) se abrogă. m) La articolul 41, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: „(4) Direcțiile regionale ale ANCOM vor elibera autorizațiile pentru stațiile repetoare și balize radio în termen de cel mult 30 zile de la depunerea documentelor solicitate la alin. (3).” n) La articolul 47, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: (2) Indicativele speciale pot fi atribuite o singură dată, pe o durată determinată, și numai pentru o perioadă ce nu poate depăși o durată continuă de 365 de zile calendaristice.” o) La articolul 47, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (2¹), cu următorul cuprins: „(2¹) Indicativele speciale atribuite pentru concursuri pot fi rezervate pentru o perioadă de cel mult un an față de perioada pentru care au fost acordate inițial. Rezervarea indicativului se realizează în urma unei solicitări exprese depuse de fiecare persoană interesată.” p) După articolul 47 se introduce un nou articol, articolul 47Ț cu următorul cuprins: „Art. 471. — Lista actualizată a indicativelor de două litere și a indicativelor speciale se publică pe pagina de internet a ANCOM.” q) La articolul 48 alineatul (3), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) copia certificatului de înregistrare, în cazul persoanelor juridice care au calitatea de comerciant, ori copia certificatului de înscriere în Registrul asociațiilor și fundațiilor sau în Registrul federațiilor, după caz, în situația persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;”. 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 r) La articolul 48 alineatul (3), litera d) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,d) declarație-angajament, în original, din partea ajutorului responsabilului de stație că este de acord să fie numit în calitate de ajutor al responsabilului stației; ajutorul responsabilului trebuie să fie posesor al unei autorizatii individuale de clasa I, II sau III.” s) La articolul 48 alineatul (3), litera e) se abrogă. t) La articolul 50, alineatul (2) se abrogă. u) La articolul 50, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Unitatea emitentă a autorizației de radioamator va elibera duplicatul documentului la solicitarea expresă a titularului în termen de 15 zile.” v) La articolul 58, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „( 2) împotriva măsurilor aplicate se poate face plângere în scris în termen de 15 zile de la data comunicării sau înmânării documentului emis de către personalul de control prevăzut la alin. (1). Plângerea se va trimite de îndată judecătoriei în a cărei circumscripție a fost săvârșită contravenția.” 2. Anexa nr. 2 „Benzile de frecvențe radio exceptate de la licențiere în serviciile de amator și amator prin satelit” se modifică și se completează după cum urmează: a) Articolul 3 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 3. — Tabelul cuprins în prezenta anexă, întocmit cu respectarea Ordinului ministrului comunicațiilor și societății informaționale nr. 789/2009 pentru aprobarea Tabelului național de atribuire a benzilor de frecvențe radio, va fi actualizat ori de câte ori se va modifica statutul benzilor de frecvențe atribuite serviciului de amator.” b) Articolul 4 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 4. — Utilizarea benzilor de frecvențe radio în serviciile amator și amator prin satelit prevăzute în prezenta anexă este permisă doar în condițiile autorizării în conformitate cu prevederile prezentului regulament și cu reglementările în vigoare, orice utilizare neconformă fiind sancționată potrivit art. 55 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 79/2002 privind cadrul general de reglementare a comunicațiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 591/2002, cu modificările și completările ulterioare. BANDA DE FRECVENȚE STATUTUL BENZII SERVICII DE AMATOR 135.700---137.800 kHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 1810.000---1830.000 kHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 1830.000---1850.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR 1850.000---2000.000 kHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 3500.000---3800.000 kHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 7000.000---7100.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 7100.000---7200.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR 10100.000---10150.000 kHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 14000.000---14250.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 14250.000---14350.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR 18068.000---18168.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 21000.000---21450.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 24890.000---24990.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 28000.000---29700.000 kHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 50.0000---51.0000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 5 BANDA DE FRECVENȚE STATUTUL BENZII SERVICII DE AMATOR 51.0000---52.0000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 70.0000---70.3000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR (în bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de conformitate cu nota EU 2 din radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. Este Tabelul comun european de necesară coordonarea prealabilă cu Ministerul Apărării atribuire și utilizare a benzilor Naționale. de frecvențe --- ECA) 144.0000---146.0000 MHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 430.0000---432.0000 MHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 432.0000---433.0500 MHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 433.0500---434.7900 MHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 434.7900---438.0000 MHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT (doar în banda 435--- 438 MHz) 438.0000---440.0000 MHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR 1240.000---1260.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 1260.000---1270.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 1270.000---1300.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 2300.000---2335.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 2335.000---2400.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 2400.000---2450.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 3400.000---3500.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de (doar în banda 3400---3410 MHz, radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. în conformitate cu nota EU 17 din Tabelul comun european de atribuire și utilizare a benzilor de frecvențe --- ECA) 5650.000---5725.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de (doar în banda 5660---5670 MHz, radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. în conformitate cu nota EU 17 din Tabelul comun european de atribuire și utilizare a benzilor de frecvente --- ECA) SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT (Pământ---spațiu, doar în banda 5660---5670 MHz, în conformitate cu nota EU 23 din Tabelul comun european de atribuire și utilizare a benzilor de frecvențe - ECA) 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 BANDA DE FRECVENȚE STATUTUL BENZII SERVICII DE AMATOR 5725.000---5830.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 5830.000---5850.000 MHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR PRIN bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SATELIT (Pământ---spațiu, radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. doar în banda 5830---5850 MHz, în conformitate cu nota EU 23 din Tabelul comun european de atribuire și utilizare a benzilor de frecvențe --- ECA) 10.000---10.150 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 10.150---10.300 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 10.300---10.450 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de (doar în banda 10.360---10.370 GHz, radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. în conformitate cu nota EU 17 din Tabelul comun european de atribuire și utilizare a benzilor de frecvențe --- ECA) 10.450---10.500 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 24.000---24.050 GHz STATUT PRIMAR ÎN PARTAJ CU ALTE SERVICII SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 24.050---24.250 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. 47.000---47.200 GHz STATUT PRIMAR EXCLUSIV SERVICIUL DE AMATOR SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 75.500---76.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 76.000---77.500 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 77.500---78.000 GHz STATUT PRIMAR. Nu va cauza perturbații serviciului de SERVICIUL DE AMATOR radioastronomie. SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 78.000---79.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 79.000---81.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 81.000---84.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR (doar bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de în banda 81.000---81.500 GHz) radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT (doar în banda 81.000---81.500 GHz) MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 7 BANDA DE FRECVENȚE STATUTUL BENZII SERVICII DE AMATOR 122.250---123.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 134.000---136.000 GHz STATUT PRIMAR. Nu va cauza perturbații serviciului de SERVICIUL DE AMATOR radioastronomie. SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT 136.000---141.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 241.000---248.000 GHz STATUT SECUNDAR. Stațiile de radioamator din această SERVICIUL DE AMATOR bandă nu vor cauza perturbații stațiilor din celelalte servicii de SERVICIUL DE AMATOR PRIN radiocomunicații și nici nu beneficiază de protecție. SATELIT 248.000---250.000 GHz STATUT PRIMAR. Nu va cauza perturbații serviciului de SERVICIUL DE AMATOR radioastronomie. SERVICIUL DE AMATOR PRIN SATELIT” 3. Anexa nr. 3 „Condițiile tehnice pentru utilizarea stațiilor de radiocomunicații în serviciul de amator (RO-AMATOR)” se modifică și se completează după cum urmează: a) La articolul 1, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: ,Art. 1. — (1) Benzile de frecvențe radio pentru serviciile de amator și amator prin satelit, stabilite prin Ordinul ministrului comunicațiilor și societății informaționale nr. 789/2009 pentru aprobarea Tabelului național de atribuire a benzilor de frecvențe radio, au următoarele condiții de utilizare: Putere maximă la purtătoare (W) BANDA DE FRECVENȚE MODURI DE TRANSMISIE Categoria stațiilor I ll III 135.700---137.800 kHz 1 1 1 1810.000 --- 1830.000 kHz 400 200 100 1830.000 --- 1850.000 kHz 400 200 100 1850.000 --- 2000.000 kHz 400 200 100 3500.000 --- 3800.000 kHz 400 200 100 7000.000 --- 7100.000 kHz 400 200 100 7100.000 --- 7200.000 kHz 400 200 100 10100.000 --- 10150.000 kHz 400 200 100 14000.000 --- 14250.000 kHz 400 200 100 14250.000 --- 14350.000 kHz 400 200 100 18068.000 --- 18168.000 kHz 400 200 100 21000.000 --- 21450.000 kHz 400 200 100 24890.000 --- 24990.000 kHz 400 200 100 28000.000 --- 29700.000 kHz 400 200 100 50.0000 --- 51.0000 MHz TELEGRAFIE, TELEFONIE, RTTY, 400 200 100 51.0000 --- 52.0000 MHz DATE, FACSIMIL Șl SSTV 400 200 100 70.0000---70.3000 MHz 20 20 20 144.0000---146.0000 MHz 400 200 100 430.0000---432.0000 MHz 200 100 50 432.0000---433.0500 MHz 200 100 50 433.0500---434.7900 MHz 200 100 50 434.7900---438.0000 MHz 200 100 50 438.0000---440.0000 MHz 200 100 50 1240.000---1260.000 MHz 200 100 50 1260.000---1270.000 MHz 200 100 50 1270.000---1300.000 MHz 200 100 50 2300.000---2335.000 MHz 200 100 50 2335.000---2400.000 MHz 200 100 50 2400.000---2450.000 MHz 200 100 50 3400.000---3500.000 MHz 200 100 50 5660.000---5670.000 MHz 200 100 50 8 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 Putere maximă la purtătoare (W) BANDA DE FRECVENȚE MODURI DE TRANSMISIE Categoria stațiilor I ll III 5725.000---5830.000 MHz 200 100 50 5830.000---5850.000 MHz 200 100 50 10.000---10.150 GHz 200 100 50 10.150---10.300 GHz 200 100 50 10.300---10.450 GHz 200 100 50 10.450---10.500 GHz 200 100 50 24.000---24.050 GHz 200 100 50 24.050---24.250 GHz 200 100 50 47.000---47.200 GHz TELEGRAFIE, TELEFONIE, RTTY, 200 100 50 75.500---76.000 GHz DATE, FACSIMIL SI SSTV, 200 100 50 76.000---77.500 GHz TELEVIZIUNE 200 100 50 77.500---78.000 GHz 200 100 50 78.000---79.000 GHz 200 100 50 79.000---81.000 GHz 200 100 50 81.000---84.000 GHz 200 100 50 122.250---123.000 GHz 200 100 50 134.000---136.000 GHz 200 100 50 136.000---141.000 GHz 200 100 50 241.000---248.000 GHz 200 100 50 248.000---250.000 GHz 200 100 50” b) La articolul 1 alineatul (3), formula introductiva se modifică si va avea următorul cuprins: „(3) în benzile 1810.000—1830.000 kHz, 1830.000— 1850.000 kHz. 1850.000—2000.000 kHz. 3500.000—3800.000 kHz. 7000.000—7100.000 kHz, 10100.000—10150.000 kHz, 14250.000—14350.000 kHz, 21000.000—21450.000 kHz. 7100.000—7200.000 kHz, 14000.000—14250.000 kHz, 18068.000—18168.000 kHz, 24890.000—24990.000 kHz. 28000.000—29700.000 kHz se poate funcționa și cu puteri la purtătoare de până la 1000 Wîn următoarele condiții:”. c) La articolul 1 alineatul (3), după litera c) se introduce o nouă literă, litera d), cu următorul cuprins: ,,d) cu notificarea prealabilă, în scris, a structurii teritoriale a ANCOM în raza căreia se desfășoară activitatea, cu cel puțin 7 zile calendaristice înainte de utilizarea efectivă, a intenției utilizării de puteri la purtătoare de până la 1000 W; notificarea va cuprinde în mod obligatoriu amplasamentul stației și puterea de emisie.” d) La articolul 1 alineatul (4), după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins: ,,f) cu notificarea prealabilă, în scris, a structurii teritoriale a ANCOM în raza căreia se desfășoară activitatea, cu cel puțin 7 zile calendaristice înainte de utilizarea efectivă, a intenției utilizării de puteri la purtătoare de până la 1000 W; notificarea va cuprinde în mod obligatoriu amplasamentul stației și puterea de emisie.” e) La articolul 1, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (3¹), cu următorul cuprins: „( 3¹) în banda 70.00—70.30 MHz se va putea funcționa cu puteri la purtătoare de până la 20 W în următoarele condiții: a) lărgimea de bandă a semnalului: 12.5 kHz; b) executarea coordonării prealabile cu Ministerul Apărării Naționale prin intermediul direcțiilor regionale ale ANCOM, ca urmare a solicitării depuse în acest sens de către radioamatori autorizați.” f) La articolul 1, alineatul (6) se modifică și va avea următorul cuprins: „(6) în situații cu un caracter deosebit (experimentări și concursuri), structurile teritoriale ale ANCOM pot să aprobe, pentru o perioadă determinată, limitată în timp, lucrul cu puteri sporite față de valorile menționate pentru stațiile din categoria I.” g) La articolul 1, după alineatul (6) se introduce un nou alineat, alineatul (6¹), cu următorul cuprins: „(6¹) Stațiile din categoria I pot să lucreze cu puteri sporite față de valorile stabilite prin prezentul regulament numai pe durata și în situații de urgență (cazuri de forță majoră — calamități, dezastre etc.).” h) După articolul 1 se introduce un nou articol, articolul 1¹, cu următorul cuprins: „Art. 1T — Titularii stațiilor de radioamator sunt obligați să asigure funcționarea stațiilor de radioamator numai cu respectarea nivelurilor de câmp electromagnetic stabilite prin Ordinul ministrului sănătății publice nr. 1.193/2006 pentru aprobarea Normelor privind limitarea expunerii populației generale la câmpuri electromagnetice de la 0 Hz la 300 GHz.” 4. în cuprinsul Deciziei președintelui Inspectoratului General pentru Comunicații și Tehnologia Informației nr. 660/2005 și în anexele la aceasta, următoarele denumiri se înlocuiesc în mod corespunzător prevederilor prezentei decizii, după cum urmează: a) „Inspectoratul General pentru Comunicații și Tehnologia Informației” cu „Autoritatea Națională pentru Administrare si Reglementare în Comunicații”; b) „IGCTI” cu „ANCOM”. Art. II. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații, Marius Cătălin Marinescu București, 31 martie 2010. Nr. 226.’ MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 9 ACTE ALE CONSILIULUI CONCURENTEI CONSILIUL CONCURENȚEI ORDIN privind punerea în aplicare a Regulamentului pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței, pus în aplicare prin Ordinul președintelui Consiliului Concurenței nr. 61/2004 privind punerea în aplicare a regulamentelor și instrucțiunilor Consiliului Concurenței, elaborate în baza Legii concurenței nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare în baza: — Decretului Președintelui României nr. 700/2009 pentru numirea președintelui Consiliului Concurenței; — Decretului Președintelui României nr. 701/2009 pentru numirea vicepreședintelui Consiliului Concurenței; — prevederilor art. 21 alin. (2) și ale art. 27 alin. (1) din Legea concurenței nr. 21/1996, republicată, având în vedere avizul favorabil al Consiliului Legislativ, președintele Consiliului Concurenței emite următorul ordin: Art. 1. — în urma adoptării în Plenul Consiliului Concurenței, se pune în aplicare Regulamentul pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței, pus în aplicare prin Ordinul președintelui Consiliului Concurenței nr. 61/2004 privind punerea în aplicare a regulamentelor și instrucțiunilor Consiliului Concurenței, elaborate în baza Legii concurenței nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 1 aprilie 2004, cu modificările și completările ulterioare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Compartimentele de specialitate din cadrul Consiliului Concurenței vor urmări punerea în aplicare a prevederilor prezentului ordin. Art. 3. — Prezentul ordin și regulamentul menționat la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Președintele Consiliului Concurenței, Otilian Neagoe București, 17 martie 2010. Nr. 136.’ ANEXĂ REGULAMENT pentru modificarea și completarea Regulamentului de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței în temeiul art. 27 alin. (1) din Legea concurenței nr. 21/1996, republicată, Consiliul Concurenței adoptă prezentul regulament. Art. I. — Regulamentul de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței, cu modificările și completările ulterioare, pus în aplicare prin Ordinul președintelui Consiliului Concurenței nr. 61/2004 privind punerea în aplicare a regulamentelor și instrucțiunilor Consiliului Concurenței, elaborate în baza Legii concurenței nr. 21/1996, cu modificările și completările ulterioare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 1 aprilie 2004, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatele (1) și (2) se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 1 (1) Administrarea și punerea în aplicare a Legii concurenței nr. 21/1996, republicată, și a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 117/2006 privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007, sunt încredințate Consiliului Concurenței, ca autoritate administrativă autonomă în domeniul concurenței, cu personalitate juridică. (2) în cuprinsul prezentului regulament, ori de câte ori se va face trimitere la Legea nr. 21/1996, republicată, și la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 117/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007, se va înțelege legile respective.” 2. Articolul 3 se modifică și va avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 3 Consiliul Concurenței are atribuțiile prevăzute de Legea nr. 21/1996, republicată, și de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 117/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007.” 3. Articolul 4 se modifică și va avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 4 Organizarea, structura și procedurile de funcționare ale Consiliului Concurenței trebuie să asigure realizarea atribuțiilor 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 prevăzute de Legea nr. 21/1996, republicată, și de legislația privind procedurile naționale în domeniul ajutorului de stat.” 4. La articolul 5, alineatele (1) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 5 (1) Consiliul Concurenței își desfășoară activitatea prin următoarele structuri cu caracter funcțional și operațional: direcții, servicii și compartimente. (3 ) Personalul Consiliului Concurenței este alcătuit din funcționari publici și personal contractual. Funcția publică de specialitate este cea de inspector de concurență.” 5. La articolul 5, alineatul (4) se abrogă. 6. La articolul 6 alineatul (3), literele c) și j) se modifică și vor avea următorul cuprins: ,,c) adoptă avizele prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 117/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007; j) sesizează autoritatea emitentă a unui act normativ prin care se instituie măsuri de ajutor de stat care nu respectă prevederile comunitare în domeniu, în vederea modificării sau abrogării;”. 7. La articolul 6 alineatul (3), litera f) se abrogă. 8. La articolul 6, alineatul (4) se modifică și va avea următorul cuprins: „(4) Plenul Consiliului Concurenței constată săvârșirea contravențiilor prevăzute la art. 51 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 21/1996, republicată, individualizează și aplică amenda.” 9. La articolul 7, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 7 (1) Președintele Consiliului Concurenței, în calitate de ordonator principal de credite, angajează patrimonial, prin semnătura sa, Consiliul Concurenței ca persoană juridică și îl reprezintă ca instituție publică în fața persoanelor fizice și juridice, a autorităților legislative, judiciare și administrative, precum și a altor instituții românești și străine, a organismelor și organizațiilor internaționale.” 10. La articolul 8, alineatele (1), (2) și (8) se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 8 (1) Consiliul Concurenței își desfășoară activitatea și în comisii, în scopul aplicării sancțiunilor pentru contravențiile prevăzute la art. 50 lit. a) și la art. 51 alin. (1) lit. c) și d), precum și a amenzilor cominatorii prevăzute la art. 54 din Legea nr. 21/1996, republicată. (2) în cadrul Consiliului Concurenței funcționează două comisii coordonatoare. (8) Comisiile constituite potrivit art. 20 alin. (1) și (2) din Legea nr. 21/1996, republicată, au următoarele atribuții: a) examinează în activitățile preliminare sesizările și orice alte acte adresate Consiliului Concurenței în temeiul Legii nr. 21/1996, republicată, și al Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 117/2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 137/2007, soluționându-le potrivit dispozițiilor legale; b) examinează practicile anticoncurențiale, concentrările economice, omisiunea notificării unei concentrări economice; c) propun acordarea derogării de la regula instituită la art. 15 alin. (4) din Legea nr. 21/1996, republicată; d) aplică amenzile cominatorii potrivit art. 54 din Legea nr. 21/1996, republicată, amenzile pentru omisiunea notificării operațiunilor de concentrare economică și amenzile pentru începerea unei operațiuni de concentrare declarate incompatibilă cu Legea nr. 21/1996, republicată, printr-o decizie a Consiliului Concurenței; e) alte sarcini încredințate comisiilor de către plenul Consiliului Concurenței sau de către președinte.” 11. La articolul 8, alineatul (12) se abrogă. 12. Articolul 9 se modifică și va avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 9 în vederea exercitării atribuțiilor sale, Consiliul Concurenței dispune de aparatul propriu, conform organigramei prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul regulament.” 13. La articolul 10, alineatele (1), (2) și (3) se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 10 (1) Direcțiile Consiliului Concurenței sunt: Direcția Bunuri de Consum, Direcția Servicii, Direcția Industrie și Energie, Direcția Ajutor de Stat, Direcția Licitații și Petiții, Direcția Cercetare- Sinteze, Direcția Juridic-Contencios, Direcția Relații Externe și Comunicare, Direcția Teritorială, Direcția Buget, Resurse Umane, Direcția Administrativă. (2) în compunerea Consiliului Concurenței intră, de asemenea, și inspectoratele de concurență, care sunt unități teritoriale ale Consiliului Concurenței, făcând parte din structura Direcției Teritoriale. (3) Direcția Buget, Resurse Umane, Direcția Administrativă împreună cu Managerii Publici, Compartimentul Secretariat, Organizare Ședințe și Protocol și Compartimentul Registratură, Documente Secrete și Arhivă alcătuiesc Secretariatul general, care este condus de către un secretar general.” 14. La articolul 11, alineatele (1)—(5) și (10)—(12) se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 11 (1) Direcția Bunuri de Consum, Direcția Servicii, Direcția Industrie și Energie sunt coordonate de către o comisie alcătuită din un vicepreședinte și 2 consilieri de concurență, desemnați prin ordin de președintele Consiliului Concurenței. (2) Direcția Ajutor de Stat, Direcția Teritorială și Direcția Licitații și Petiții sunt coordonate de către o comisie alcătuită din un vicepreședinte și 2 consilieri de concurență, desemnați prin ordin de președintele Consiliului Concurenței. (3) Direcția Relații Externe și Comunicare, Direcția Juridic- Contencios, Direcția Cercetare-Sinteze sunt coordonate direct de către președintele Consiliului Concurenței. (4) în cadrul fiecărei direcții se pot constitui, prin ordin al președintelui Consiliului Concurenței, la solicitarea directorului, module de lucru specializate pe anumite domenii de activitate, în cazul în care nu mai sunt necesare, pot fi desființate sau înlocuite cu alte module. (5) Direcția Servicii, Direcția Bunuri de Consum, Direcția Industrie și Energie și Direcția Licitații și Petiții au atribuții referitoare la: a) aplicarea strategiei generale stabilite în Plenul Consiliului Concurenței; b) desfășurarea de activități de cunoaștere a piețelor, în vederea detectării existenței unor fenomene sau practici de natură a avea efecte anticoncurențiale; c) analizarea cererilor sau a plângerilor, denunțând, respectiv acuzând o practică anticoncurențială, și elaborarea de MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 11 propuneri, pe baza celor constatate, în vederea adoptării de măsuri în aplicarea art. 40 din Legea nr. 21/1996, republicată; d) analizarea notificărilor operațiunilor de concentrare economică, în baza procedurii stabilite prin regulament, și elaborarea de propuneri, pe baza celor constatate, în aplicarea prevederilor art. 46 din Legea nr. 21/1996, republicată; e) analizarea și elaborarea de propuneri pentru aplicarea prevederilor art. 11 lit. b) și art. 15 alin. (5) din Legea nr. 21/1996, republicată; f) desfășurarea activităților de investigație în conformitate cu Legea nr. 21/1996, republicată, privind cazurile de încălcare a dispozițiilor art. 5 alin. (1), art. 6, 9,12 și 15 din lege și acordarea de dispense pentru înțelegeri, decizii ale asociațiilor de agenți economici ori practici concertate, prorogări de dispense, care se încadrează în prevederile art. 5 alin. (2) din Legea nr. 21/1996, republicată; g) analizarea cererilor de certificare prealabilă a neintervenției, la cererea agenților economici, și elaborarea de propuneri, pe baza analizei dovezilor prezentate de aceștia, în sensul certificării neintervenției Consiliului Concurenței sau al declanșării unei investigații, dacă aceasta este necesară; h) analizarea și elaborarea de propuneri în vederea emiterii de avize conforme pentru proiectele de acte normative care pot avea impact anticoncurențial și elaborarea propunerii de modificare a acelora care au un asemenea efect; i) inițierea de măsuri care să faciliteze dezvoltarea pieței și a concurenței în vederea elaborării de către Consiliul Concurenței a unor recomandări către Guvern; j) urmărirea aplicării efective a deciziilor, respectiv a obligațiilor sau condițiilor impuse de Consiliul Concurenței; k) predarea la arhiva Consiliului Concurenței a tuturor dosarelor de investigație, studiilor, rapoartelor și a altor documente ce conțin date și informații utile și participarea la crearea bazei centralizate de date și de documentare a Consiliului Concurenței; I) îndeplinește orice alte atribuții prevăzute în Legea nr. 21/1996, republicată, dispuse de către președintele Consiliului Concurenței. (10) Direcția Relații Externe și Comunicare are următoarele atribuții: a) participă la investigațiile și la inspecțiile inopinate derulate de Consiliul Concurenței și colaborează cu ofițerul responsabil de politica de clemență și cu ofițerul responsabil de inspecțiile inopinate din cadrul Consiliului Concurenței în cazurile în care sunt incidente regulile de concurență comunitare sau atunci când Comisia Europeană sau o altă autoritate națională de concurență solicită asistența Consiliului Concurenței; b) participă alături de celelalte direcții ale Consiliului Concurenței la implementarea proiectelor finanțate din fonduri nerambursabile, și anume: proiectele din programele comunitare și proiectele în cadrul asistenței bilaterale; c) asigură condițiile necesare pentru participarea Consiliului Concurenței la activitatea organizațiilor internaționale cu care colaborează, cum ar fi Organizația Mondială a Comerțului — OMC, Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică — OECD, Conferința Națiunilor Unite pentru Comerț și Dezvoltare — UNCTAD, Rețeaua Internațională a Concurenței — ICN; d) inițiază relațiile de colaborare cu instituții similare din străinătate, prin încheierea de acorduri bi- și multilaterale; e) asigură derularea acordurilor de colaborare încheiate cu instituțiile similare din străinătate; f) asigură condițiile necesare în vederea organizării și desfășurării misiunilor în străinătate ale membrilor și/sau ale personalului Consiliului Concurenței, precum și a misiunilor străine la sediul Consiliului Concurenței; g) organizează și desfășoară manifestări specifice, cu caracter internațional, cum sunt: stagii, conferințe, seminare, simpozioane etc., menite să contribuie la pregătirea profesională a personalului Consiliului Concurenței; h) organizează activități de informare-documentare în domeniul relațiilor internaționale; i) asigură traduceri din și în limbile străine ale unor acte și documente relevante legate de activitatea internațională a instituției; j) acordă asistență de specialitate în domeniul relațiilor internaționale, pentru toate structurile componente ale Consiliului Concurenței; k) îndeplinește oricare alte sarcini aferente relațiilor internaționale și integrării europene ale Consiliului Concurenței, derivate din prevederile legislației în vigoare, precum și din dispoziția președintelui Consiliului Concurenței; I) coordonează participarea Consiliului Concurenței în ECN, Rețeaua Europeană a Concurenței, și gestionează schimbul de informații vehiculate în aceasta, prin intermediul ofițerului autorizat — ADO, în cazul informațiilor confidențiale, și prin punctul de contact general, în cazul informațiilor care nu sunt supuse unui regim special; m) gestionează schimbul de informații cu Comisia Europeană în cazurile de concentrare economică care intră sub incidența Regulamentului (CE) nr. 139/2004 al Consiliului din 20 ianuarie 2004 privind controlul concentrărilor economice între întreprinderi, prin intermediul ofițerului responsabil de concentrările economice; n) asigură îndeplinirea obligațiilor de informare și cooperare impuse Consiliului Concurenței prin Regulamentul (CE) nr. 1/2003 al Consiliului din 16 decembrie 2002 privind punerea în aplicare a normelor de concurență prevăzute la articolele 81 și 82 din tratat, în cazurile instrumentate de Consiliul Concurenței, și colaborează cu direcțiile de specialitate pentru întocmirea documentelor necesare în acest sens; o) monitorizează aplicația ECN Interactive în vederea identificării cazurilor care pot prezenta interes pentru Consiliul Concurenței; p) colaborează cu celelalte direcții în vederea asigurării participării Consiliului Concurenței la reuniunile comitetelor consultative convocate de Comisia Europeană, la reuniunile grupurilor de lucru și subgrupurilor ECN, precum și la alte reuniuni organizate în cadrul ECN; q) elaborează răspunsuri la cererile de informații și formulează poziții față de proiecte legislative comunitare, în scopul transmiterii acestora către Comisia Europeană sau autorități naționale de concurență, în colaborare cu celelalte direcții ale Consiliului Concurenței; r) monitorizează îndeplinirea obligațiilor României prevăzute în Tratatul dintre Regatul Belgiei, Republica Cehă, Regatul Danemarcei, Republica Federală Germania, Republica Estonia, Republica Elenă, Regatul Spaniei, Republica Franceză, Irlanda, Republica Italiană, Republica Cipru, Republica Letonia, Republica Lituania, Marele Ducat al Luxemburgului, Republica Ungară, Republica Malta, Regatul Țărilor de Jos, Republica Austria, Republica Polonă, Republica Portugheză, Republica Slovenia, Republica Slovacă, Republica Finlanda, Regatul Suediei, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord (state membre ale Uniunii Europene) și Republica Bulgaria și România 12 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 privind aderarea Republicii Bulgaria și a României la Uniunea Europeană, semnat de România la Luxemburg la 25 aprilie 2005, ratificat prin Legea nr. 157/2005 (Tratatul de aderare la Uniunea Europeană), ce revin în responsabilitatea Consiliului Concurenței, și participă la îndeplinirea atribuțiilor care îi revin Consiliului Concurenței și care decurg din calitatea României de stat membru al Uniunii Europene. (11) Direcția Teritorială are următoarele atribuții: A. de descoperire și investigare a încălcării prevederilor legale din domeniul concurenței și ajutorului de stat: a) efectuează investigarea cazurilor privind posibile practici anticoncurențiale în conformitate cu procedurile Consiliului Concurenței; b) întreprinde demersuri și efectuează analize pentru depistarea practicilor anticoncurențiale și a cazurilor de concentrări economice nenotificate; c) primește și soluționează sesizările, plângerile și cererile depuse în teritoriu potrivit procedurii legale; d) urmărește, la nivel local, aplicarea efectivă a deciziilor emise de către Consiliul Concurenței; e) efectuează unele investigații utile pentru cunoașterea pieței dispuse de Consiliul Concurenței; f) monitorizează, pe plan local, comportamentul pe piață al agenților economici; g) efectuează acțiuni de monitorizare a ajutoarelor de stat existente; h) supraveghează intervențiile pe piață ale organelor administrației publice locale în vederea respectării normelor legale în domeniul concurenței și ajutorului de stat; i) verifică datele și informațiile obținute atunci când există îndoieli serioase cu privire la aspectele vizând ajutorul de stat; j) acordă asistență de specialitate furnizorilor de ajutor de stat în vederea întocmirii raportărilor privind ajutoarele de stat acordate la nivel local și elaborării schemelor de ajutor de stat; k) realizează revista Consiliului Concurenței împreună cu Direcția Cercetare-Sinteze; I) îndeplinește orice alte sarcini dispuse de conducerea Consiliului Concurenței; B. de îndrumare și coordonare a inspectoratelor de concurență: a) implementarea, în plan teritorial, a obiectivelor cuprinse în strategia stabilită de Consiliul Concurenței; b) elaborarea trimestrială a programului-cadru de activitate pe baza sarcinilor primite de la conducerea Consiliului Concurenței, a propunerilor celorlalte direcții ale Consiliului Concurenței, precum și ale aparatului teritorial, pe care îl prezintă spre aprobare președintelui; c) elaborarea materialelor necesare întocmirii, documentării și colectării într-o manieră unitară de către inspectoratele de concurență a informațiilor și datelor care fac obiectul de activitate al direcției; d) urmărirea îndeplinirii sarcinilor repartizate aparatului teritorial; e) mediatizarea, prin intermediul aparatului teritorial, a legislației și practicii în domeniul concurenței și al ajutorului de stat; f) întocmirea situațiilor privind necesarul de fonduri pentru cheltuieli materiale și de personal și propuneri de repartizare în teritoriu a creditelor bugetare; g) urmărirea realizării logisticii necesare funcționării aparatului teritorial; h) asigurarea informării, documentării și pregătirii profesionale a personalului din aparatul teritorial. (12) Consiliul Concurenței își organizează aparatul teritorial sub formă de inspectorate de concurență, fără personalitate juridică, grupate din punct de vedere geografic în regiuni, coordonate și îndrumate de Direcția Teritorială după cum urmează: a) Regiunea nord-est, care cuprinde județele: Neamț, Suceava, Bacău, Botoșani, lași și Vaslui; b) Regiunea nord-vest, care cuprinde județele: Bistrița- Năsăud, Bihor, Maramureș, Satu Mare, Cluj și Sălaj; c) Regiunea sud-vest, care cuprinde județele: Olt, Dolj, Mehedinți, Gorj și Vâlcea; d) Regiunea sud-est, care cuprinde județele: Brăila, Buzău, Constanța, Galați, Tulcea și Vrancea; e) Regiunea sud, care cuprinde județele: Argeș, Dâmbovița, Prahova, Teleorman, Giurgiu, Ialomița și Călărași; f) Regiunea vest, care cuprinde județele: Arad, Caraș- Severin, Timiș și Hunedoara; g) Regiunea centru, care cuprinde județele: Brașov, Sibiu, Covasna, Alba, Harghita și Mureș; h) Regiunea București—Ilfov, care cuprinde municipiul București și județul Ilfov.” 15. La articolul 11, alineatul (6) se modifică și va avea următorul cuprins: „(6) Direcția Ajutor de Stat are următoarele atribuții: a) analizează notificările privind posibile măsuri de ajutor de stat supuse obligației de notificare, informările privind măsurile de ajutor de stat care intră în domeniul de aplicare a exceptărilor pe categorii, proiectele de acte juridice care instituie măsurile respective, precum și modificările acestora și întocmește avize, din punctul de vedere al respectării reglementărilor în domeniu; b) solicită inițiatorului, furnizorului, beneficiarului sau altor persoane interesate orice date și informații suplimentare necesare emiterii de avize, îndeplinirii altor atribuții prevăzute de lege și, după caz, inițiază, organizează și efectuează verificări la fața locului atunci când există îndoieli serioase în legătură cu datele transmise; c) asigură asistența de specialitate la elaborarea notificărilor și a informărilor privind posibile măsuri de ajutor de stat și a proiectelor de acte juridice care instituie măsurile respective și acordă consultanță de specialitate la solicitarea autorităților publice și altor inițiatori sau furnizori în domeniul ajutorului de stat; d) transmite Comisiei Europene notificările și informările privind posibile măsuri de ajutor de stat în sistemul SÂNI, State Aid Notification Interactive, și elaborează cererile de retragere a notificărilor de la Comisia Europeană, în cazul în care primește o astfel de solicitare în timp util; e) formulează și transmite inițiatorului observații pe marginea proiectelor de scheme de ajutor de minimis cu privire la respectarea regulilor specifice, la solicitarea acestuia; f) asigură suportul pentru reprezentarea României în fața Comisiei Europene în procedurile comunitare privind ajutorul de stat, precum și în relațiile de cooperare cu alte instituții și organizații comunitare și internaționale în domeniul ajutorului de stat, inclusiv prin promovarea schimbului de experiență și informații; g) participă la elaborarea de răspunsuri, explicații, formulări de poziții sau alte acte, cu consultarea inițiatorului, furnizorului ori a beneficiarului ajutorului de stat, în scopul transmiterii acestora Comisiei Europene, prin intermediul Reprezentanței Permanente a României pe lângă Uniunea Europeană de la Bruxelles, și pregătește informările ce se transmit inițiatorului, furnizorului sau beneficiarului, după caz, cu privire la deciziile MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 13 adoptate de Comisia Europeană, primite prin intermediul Reprezentanței Permanente a României pe lângă Uniunea Europeană de la Bruxelles; h) propune măsuri privind modificarea, completarea sau abrogarea unor acte normative ori administrative care instituie ajutoare de stat ce conduc la distorsiuni semnificative pe piață sau la încălcarea reglementărilor în materia ajutorului de stat; i) convoacă, pregătește, coordonează întâlnirile interministeriale axate pe domeniul ajutorului de stat; j) asigură administrarea și funcționarea în condiții optime a programului RENAS, Rețeaua Națională de Ajutor de Stat, și actualizează baza de date a Consiliului Concurenței în materia ajutorului de stat; k) elaborează regulamentele pentru aplicarea legislației primare în domeniul ajutorului de stat, regulamentele referitoare la procedurile de inventariere, raportare și monitorizare a ajutoarelor de stat, precum și de asigurare a transparenței relațiilor financiare dintre autoritățile publice și întreprinderile publice; I) elaborează machete-standard pentru colectarea datelor și informațiilor, precum și modele-standard de prelucrare pe calculator a informațiilor primite în domeniul ajutorului de stat; m) monitorizează ajutoarele de stat în derulare în vederea verificării respectării prevederilor actelor normative sau administrative care le instituie și a condițiilor din deciziile de autorizare; n) analizează, prelucrează și centralizează raportările transmise de către furnizorii de ajutoare de stat de la nivel central și de către oricare alte organisme care administrează surse ale statului, precum și de către autoritățile locale, prin intermediul inspectoratelor, potrivit prevederilor legii; o) analizează efectele/impactul creat prin acordarea ajutoarelor de stat, întocmind rapoarte specifice de monitorizare, precum și oricare alte rapoarte de monitorizare/situații privind ajutoarele de stat, la cererea Comisiei Europene și a altor organisme internaționale cum ar fi Organizația Mondială a Comerțului și Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică; p) întocmește în fiecare an inventarul ajutoarelor de stat, evaluând cuantumul ajutoarelor de stat acordate, precum și Raportul anual al ajutoarelor de stat acordate în România; q) elaborează anual Scoreboard-ul ajutoarelor de stat în concordanță cu cerințele Comisiei Europene; r) întocmește și elaborează Raportul semestrial de activitate al Consiliului Concurenței în domeniul ajutorului de stat, care este prezentat Guvernului României; s) colaborează cu personalul împuternicit de Comisia Europeană, atunci când acesta întreprinde acțiuni de control la fața locului; t) elaborează proiecte de răspuns la sesizările și reclamațiile agenților economici și persoanelor fizice privind domeniul ajutorului de stat; u) urmărește evoluția în timp a ajutoarelor acordate printr-un sistem de evidență computerizată a actelor normative care conțin prevederi prin care se instituie ajutoare de stat, grupate pe sectoare de activitate; v) propune furnizorilor de ajutor de stat luarea unor măsuri corespunzătoare, potrivit legii, în cazul în care constată că un ajutor existent denaturează semnificativ mediul concurențial normal sau afectează comerțul dintre România și statele membre ale Uniunii Europene; w) solicită furnizorilor de ajutor de stat luarea de măsuri corespunzătoare, potrivit legii, în vederea recuperării sau rambursării ajutorului de stat în cazul în care nu au fost respectate condițiile sau obligațiile prevăzute în actul normativ de instituire a măsurii în cauză; x) urmărește asigurarea transparenței relațiilor financiare dintre autoritățile publice și întreprinderile publice, precum și transparența financiară în cadrul anumitor întreprinderi, potrivit regulamentelor emise; y) participă la elaborarea materialelor de mediatizare a problematicii ajutorului de stat, precum și la specializarea personalului din administrația centrală și locală cu atribuții în acest domeniu; z) îndeplinește orice alte atribuții rezultând din prevederile legale în materia ajutorului de stat sau dispuse de președintele Consiliului Concurenței.” 16. La articolul 11, alineatul (7) se abrogă. 17. La articolul 11 alineatul (8), după litera a) se introduc trei noi litere, literele a¹)—a³), cu următorul cuprins: „a¹) elaborează strategia Consiliului Concurenței, în colaborare cu celelalte direcții și Cabinetul președintelui; a²) efectuează investigații utile pentru cunoașterea pieței, precum și investigații privind încălcarea art. 5 alin. (1), art. 6, 9, 12 și 15 din Legea nr. 21/1996, republicată, dispuse în conformitate cu procedurile Consiliului Concurenței; a³) culege și prelucrează date în format electronic pe parcursul investigațiilor și participă la derularea de inspecții inopinate, asigurând și suportul pentru analiza de tip Forensic a datelor;”. 18. La articolul 11 alineatul (8), literele j), k) și m) se modifică și vor avea următorul cuprins: ,,j ) elaborează proiectele de raport anual al Consiliului Concurenței și Raportul asupra concurenței în colaborare cu celelalte direcții din cadrul Consiliului Concurenței; k) asigură împreună cu Direcția Teritorială realizarea revistei Consiliului Concurenței; m) asigură actualizarea site-urilor Consiliului Concurenței;”. 19. La articolul 11 alineatul (9), litera i) se abrogă. 20. La articolul 11 alineatul (9), litera k) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,k) întocmește evidența executării deciziilor Consiliului Concurenței în colaborare cu celelalte direcții ale Consiliului Concurenței.” 21. La articolul 11, după alineatul (10) se introduc două noi alineate, alineatele (10¹) și (10²), cu următorul cuprins: „(1 0¹) în cadrul Direcției Relații Externe și Comunicare funcționează Serviciul Relații Instituționale și Comunicare. (10² ) Serviciul Relații Instituționale și Comunicare are următoarele atribuții: a) întocmește materialele pentru informarea publicului în domeniul concurenței și al ajutorului de stat, prin mass-media și alte mijloace; b) stabilește și menține legături permanente și eficiente cu mass-media și elaborează documente de presă și materiale informative; c) elaborează strategii de relații publice și campanii de informare și evaluează impactul activității de comunicare; d) prin ofițerul de presă desemnat, asigură contactele media, iar atunci când este cazul, organizează și conferințele de presă; e) soluționează solicitările de informații publice adresate de cetățeni conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, actualizează în mod permanent informațiile de interes public și întocmește raportul privind accesul la informațiile de 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 235/14.IV.2010 interes public și asigură primirea, înregistrarea, urmărirea soluționării petițiilor și expedierea răspunsurilor către petiționari, potrivit prevederilor Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 233/2002; f) urmărește parcursul actelor normative care au primit aviz din partea Consiliului Concurenței; g) asigură colaborarea cu celelalte instituții publice în vederea facilitării comunicării interinstituționale.” 22. La articolul 11, alineatul (13) se abrogă. 23. La articolul 12 alineatul (1), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) coordonează buna funcționare a direcțiilor și compartimentelor din subordinea sa;”. 24. La articolul 12 alineatul (2), după litera h) se introduce o nouă literă, litera h¹), cu următorul cuprins: „h¹) asigură managementul carierei în cadrul Consiliului Concurenței;”. 25. La articolul 12, alineatele (3), (4), (5) și (6) se modifică și vor avea următorul cuprins: „(3) în cadrul Direcției Administrative funcționează Compartimentul Achiziții și Gestiune Materială și Compartimentul Logistică, PSI, SSM. (4) Compartimentul Achiziții și Gestiune Materială are următoarele atribuții: a) întocmește programul achizițiilor publice de produse și servicii; b) elaborează și întocmește documentația pentru achizițiile publice de bunuri și servicii, în conformitate cu Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare; c) recepționează și gestionează produsele achiziționate; d) întocmește documentația către Regia Autonomă «Monitorul Oficial» pentru publicarea ordinelor și deciziilor emise de Consiliul Concurenței; e) avizează facturile emise de furnizori sau prestatori. (5) Compartimentul Secretariat, Organizare Ședințe și Protocol are următoarele atribuții: a) primește, înregistrează și asigură evidența, distribuția și circulația corespondenței, materialelor pentru ședințe și a altor documente; b) asigură pregătirea mapelor de ședință pentru membrii Consiliului Concurenței; c) întocmește și asigură consultarea stenogramelor și a proceselor-verbale ale ședințelor în plen și în comisii ale Consiliului Concurenței; d) îndeplinește și alte atribuții încredințate de către președintele Consiliului Concurenței, membrii Plenului și secretarul general. (6) Compartimentul Registratură, Documente Secrete și Arhivă are următoarele atribuții: a) distribuie corespondența sosită și asigură predarea acesteia către Cabinetul președintelui și înregistrează în registrele dedicate documentele aferente; b) organizează și gestionează arhiva Consiliului Concurenței, potrivit legislației în domeniul arhivelor; c) asigură aplicarea prevederilor legale privind declararea și verificarea averilor, conflictele de interese și incompatibilitățile; d) gestionează informațiile clasificate naționale din cadrul Consiliului Concurenței și este responsabil cu protecția personalului și securitatea documentelor clasificate; e) tine evidența și gestionează ștampilele și sigiliile din cadrul Consiliului Concurenței; f) asigură întocmirea documentației pentru confecționarea pașapoartelor demnitarilor și a pașapoartelor de serviciu, a documentației pentru obținerea vizelor de la ambasade și consulate, precum și pentru obținerea asigurărilor de sănătate; g) asigură verificarea și păstrarea pașapoartelor de serviciu; h) asigură întocmirea legitimațiilor de serviciu și de control pentru angajații instituției și ține evidența lor; i) asigură relaționarea cu autoritățile și instituțiile statului care au atribuții pe linia protecției informațiilor clasificate.” 26. La articolul 12, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (4¹), cu următorul cuprins: „(4¹) Compartimentul Logistică, PSI, SSM are următoarele atribuții: a) asigură gestionarea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar în folosință din evidențele contabile ale Consiliului Concurenței; b) se ocupă de rezervarea și pregătirea sălilor pentru ședințele de audieri; c) gestionează și răspunde de buna funcționare a parcului auto; d) răspunde de gestionarea bonurilor valorice de carburant auto, de eliberarea acestora și de încadrarea în consumul normat de carburant; e) întocmește documentele de necesitate pentru reviziile și reparațiile autoturismelor; f) asigură organizarea și desfășurarea, potrivit legislației în vigoare, a instructajelor angajaților instituției privind normele de tehnica securității muncii și de pază și stingere a incendiilor.” 27. La articolul 15, alineatul (5) se abrogă. 28. La articolul 16 alineatul (4), literele d), d¹), d²) și e) se abrogă. 29. La articolul 22, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „ARTICOLUL 22 (1) Nomenclatorul de funcții al Consiliului Concurenței, cuprinzând inspectori de concurență și alte categorii de personal, condițiile de încadrare pe funcții, de promovare și de stimulare, precum și atribuțiile fiecărei funcții se stabilesc prin regulament adoptat de Consiliul Concurenței.” 30. La articolul 22, alineatul (4) se abrogă. 31. Anexa la regulament se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul regulament. Art. II. — Prezentul regulament intră în vigoare la data publicării lui în Monitorul Oficial al României, Partea I, cu excepția prevederilor art. I pct. 15 și 16, care intră în vigoare în termen de 6 luni de la publicare. Art. III. — Regulamentul de organizare, funcționare și procedură al Consiliului Concurenței, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu modificările și completările aduse prin prezentul regulament, va fi republicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 235/14.IV.2010 15 ANEXĂ*) la regulament (Anexa la regulament) *) Anexa este reprodusă în facsimil. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a Ill-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea 1 + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română —S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 442214 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 235/14.IV.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495