MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 221 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Joi, 8 aprilie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 233. — Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Societății Comerciale „Sanevit 2003” — S.A. Arad, aflată sub autoritatea Ministerului Sănătății......................................... 2-5 234. — Hotărâre privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli aferent activității de privatizare pe anul 2010 al Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie.................................................... 6-9 248. — Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.486/2005 privind asigurarea pazei și protecției obiectivelor, bunurilor și valorilor cu efective de jandarmi ...................................... 9-10 253. — Hotărâre privind actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și transmiterea unei părți dintr-un imobil din domeniul Nr. Pagina public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor în domeniul privat al municipiului Zalău și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Zalău, județul Sălaj ............. 10-11 255. — Hotărâre pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Administrației Naționale ă îmbunătățirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale........ 12-15 ACTE ALE CONSILIULUI SUPERIOR AL MAGISTRATURII 163. — Hotărâre pentru modificarea Regulamentului privind concediile personalului auxiliar de specialitate și personalului conex din cadrul instanțelor judecătorești și al parchetelor de pe lângă acestea, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 186/2007 ............................................... 16 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Societății Comerciale „Sanevit 2003” — S.A. Arad, aflată sub autoritatea Ministerului Sănătății Având în vedere prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 79/2008 privind măsuri economico-financiare la nivelul unor operatori economici, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 203/2009, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Societății Comerciale „Sanevit 2003” — S.A. Arad, aflată sub autoritatea Ministerului Sănătății, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se va face defalcarea pe trimestre a indicatorilor prevăzuți în bugetul de venituri și cheltuieli al Societății Comerciale „Sanevit 2003” — S.A. Arad, cu aprobarea Ministerului Sănătății. Art. 2. — (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor totale, prevăzut în bugetul de venituri și cheltuieli al Societății Comerciale „Sanevit 2003” — S.A. Arad, menționat la art. 1, reprezintă limita maximă și nu poate fi depășit decât în cazuri justificate și numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătății, cu avizul Ministerului Finanțelor Publice si al Ministerului Muncii, Familiei si Protecției Sociale. (2) In situația în care în cursul execuției bugetului se înregistrează nerealizări ale veniturilor totale aprobate, Societatea Comercială „Sanevit 2003” — S.A. Arad va putea efectua cheltuieli totale aferente veniturilor totale, proporțional cu gradul de realizare a veniturilor totale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați. Art. 3. — (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de 5.000 lei. (2) Contravenției prevăzute la alin. (1) i se aplică prevederile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare. (3) Contravenția se constată de organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul sănătății, Cseke Attila Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 24 martie 2010. Nr. 233.’ *) Anexa este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 3 ANEXĂ MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Operatorul economic: Societatea Comercială „Sanevit 2003” — S.A. Sediul/Adresa: municipiul Arad, str. Petru Rareș nr. 129 Cod unic de înregistrare 15973541 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 — mii lei — INDICATORI Nr. BVC 2010 rd. Propuneri 0 1 2 3 4 I VENITURI TOTALE (rd.2+10+15) 1 6160 1 Venituri din exploatare, din care: 2 6141 a) din producția vândută 3 6131 b) din vânzarea mărfurilor 4 10 c) din subvenții de exploatare aferente cifrei de 5 afaceri nete, din care: subvenții, cf. prevederilor legale în vigoare 6 transferuri, cf. prevederilor legale în vigoare 7 d) producția de imobilizări 8 e) alte venituri din exploatare 9 2 Venituri financiare, din care: 10 19 a) din imobilizări financiare 11 b) din alte investiții și împrumuturi care fac 12 parte din activele imobilizate c) din dobânzi 13 d) alte venituri financiare 14 19 3 Venituri extraordinare 15 II CHELTUIELI TOTALE (RD.17+48+51) 16 6160 1 Cheltuieli de exploatare, din care: 17 6130 a) cheltuieli materiale 18 2226 b) alte cheltuieli externe (cu energie și apă) 19 789 c) cheltuieli privind mărfurile 20 10 d) cheltuieli cu personalul, din care: 21 1152 d1 Ch. cu salariile 22 907 d2 cheltuieli cu asigurările și protecția 23 245 socială și alte obligații legale, din care: ch. privind contribuția la asigurări 24 189 sociale ch. privind contribuția la asigurări 25 4 pt. șomaj ch. privind contribuția la asigurări sociale 26 47 de sănătate ch. privind contribuțiile la fondurile 27 5 speciale aferente fondului de salarii d3 alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 d3.1).ch. sociale prevăzute prin art.21 din Legea nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu 29 modificările și completările ulterioare, din care: - tichete de creșă, cf. Legii nr.193/2006, 30 cu modificările și completările ulterioare - tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările și 31 completările ulterioare d3.2) tichete de masă 32 d3.3) tichete de vacanță 33 ch. cu plățile compensatorii cf. CCM aferente e) disponibilizărilor potrivit programelor de 34 disponibilizări 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 5 a) - interne 68 b) - externe 69 4 Alte surse 70 VII CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: 71 500 1 Cheltuieli aferente investițiilor, inclusiv cele 72 500 aferente investițiilor în curs la finele anului 2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru 73 investitii 3) interne 74 b) externe 75 VIII REZERVE, din care: 76 1543 1 Rezerve legale 77 2 Rezerve statutare 78 3 Alte rezerve 79 1543 IX DATE DE FUNDAMENTARE 80 1 Venituri totale 81 6160 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 82 6160 3 Nr. prognozat de personal la finele anului 83 50 4 Nr. mediu de salariați total 84 48 5 Fond de salarii, din care: 85 907 a) fond de salarii aferent personalului angajat pe 86 907 bază de contract individual de muncă b) alte cheltuieli cu personalul 87 6 Câștigul mediu lunar pe salariat 88 1890 (lei/persoană) Productivitatea muncii pe total personal 7 mediu în prețuri curente 89 128 (lei/persoană)(rd.81/84) Productivitatea muncii pe total personal 8 mediu în prețuri comparabile 90 128 (lei/persoană)(rd.81/84 x ICP) 9 Productivitatea muncii în unități fizice pe 91 total personal mediu (unități fizice/persoană) Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale 10 (cheltuieli totale/venituri 92 1000 totale)x1000=(rd.16/rd.1)x1000 11 Plăți restante 93 a) prețuri curente 94 b) prețuri comparabile 95 12 Creanțe restante 96 a) prețuri curente 97 b) prețuri comparabile 98 Precizare: 1. Având în vedere situația financiară a societății, care se confruntă cu lipsa resurselor financiare pentru susținerea activității de producție, prezentul proiect de buget va fi modificat în funcție de posibilitățile societății de a realiza veniturile planificate, urmând a se supune aprobării Adunării Generale a Acționarilor. 2. Din lipsa resurselor financiare și a modului defectuos în care se fac plățile de către spitale pentru produsele livrate, activitatea de producție nu poate începe fără un sprijin financiar, respectiv un avans pentru realizarea produselor (sau un credit). 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli aferent activității de privatizare pe anul 2010 al Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 9 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societăților comerciale, aprobată prin Legea nr. 44/1998, cu modificările și completările ulterioare, al art. 1 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 88/2001 privind înființarea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, aprobată cu modificări prin Legea nr. 552/2001, al art. 51 din Legea nr. 137/2002 privind unele măsuri pentru accelerarea privatizării, cu modificările și completările ulterioare, al art. 2 din Legea nr. 399/2002 pentru asigurarea condițiilor de finanțare a organizării și funcționării activităților legate de privatizările derulate prin Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, al Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 113/2006 privind înființarea Fondului național de dezvoltare, aprobată prin Legea nr. 186/2008, cu modificările ulterioare, al art. 3 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 169/2001 privind utilizarea unor sume destinate restructurării și reorganizării agenților economici din sectorul producției de apărare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 380/2002, și al Legii nr. 329/2009 privind reorganizarea unor autorități și instituții publice, raționalizarea cheltuielilor publice, susținerea mediului de afaceri și respectarea acordurilor-cadru cu Comisia Europeană și Fondul Monetar Internațional, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli aferent activității de privatizare al Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie pe anul 2010, prevăzut în anexa nr. 1, și bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 169/2001 privind utilizarea unor sume destinate restructurării și reorganizării operatorilor economici din sectorul producției de apărare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 380/2002, prevăzut în anexa nr. 2. Art. 2. — Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli al Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie reprezintă limite maxime, care nu pot fi depășite decât în cazuri justificate și numai cu aprobarea Guvernului. Art. 3. — Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie reține permanent la dispoziția sa, potrivit Legii nr. 399/2002 pentru asigurarea condițiilor de finanțare a organizării și funcționării activităților legate de privatizările derulate prin Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, o sumă reprezentând jumătate din cuantumul anual al cheltuielilor prevăzute în bugetul său de venituri și cheltuieli aferent activității de privatizare, precum și diferența dintre veniturile constituite și cheltuielile efectuate potrivit Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 169/2001, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 380/2002, în vederea utilizării exclusive pentru restructurarea și reorganizarea operatorilor economici din sectorul producției de apărare. Art. 4. — (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenție si se sancționează cu amendă de la 1.000 lei la 5.000 lei. ’ (2) Contravenției prevăzute la alin. (1) i se aplică dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare. Art. 5. — Contravenția se constată și amenda se aplică de organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri. Art. 6. —Anexele nr. 1 și 2*) fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Adriean Videanu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 24 martie 2010. Nr. 234.’ *) Anexele nr. 1 și 2 sunt reproduse în facsimil. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 7 ANEXA Nr. 1 OFICIUL PARTICIPAȚIILOR STATULUI Șl PRIVATIZĂRII ÎN INDUSTRIE BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI aferent activității de privatizare pe anul 2010 Nr. DENUMIRE INDICATORI Cod PREVEDERI crt. 2010 - mii lei - I. VENITURI TOTALE, din care: 250.150,00 1. Venituri curente 200.150,00 1.1 Venituri din dividende 30.10.08 200.000,00 1.2 Alte venituri, din care: 36.10.50 150,00 - Venituri din dobânzi 31.10.03 70.00 2. Venituri din capital 50.000,00 2.1 Venituri din privatizare 39.10.04 50.000.00 11. CHELTUIELI - TOTAL, din care: 87.10.50 249.775,00 1. Cheltuieli curente, din care: 01 249.775,00 1.1 Cheltuieli administrare, privatizare 20 14.200,00 1.1.1 Cheltuieli legate de plata onorariilor pentru consultanți, agenți 5.000,00 de privatizare sau firme de avocatura si cele pentru pregătirea si realizarea privatizării societăților comerciale 1.1.2 Cheltuieli pentru rapoarte de evaluare în procesul de 400,00 privatizare și postprivatizare pentru: expertize, cauțiuni, evaluări în litigii, onorarii executori judecătorești, documentații pentru obținerea avizului de mediu, precum și alte asemenea cheltuieli 1.1.3 Costuri implicate de dizolvarea voluntară și lichidarea 5.500.00 societății comerciale * 1.1.4 Cheltuieli destinate cofinanțării proiectelor PHARE - 1.1.5 Sumele cu care instituția publica implicata participa la - majorarea capitalului social al unor societăți comerciale, in cazurile prevăzute de lege; 1.1.6 Sume plătite efectiv cumpărătorilor, reprezentând daune 1.500,00 suportate de instituția publica implicata ca urmare a garanțiilor acordate de aceasta in contractele de vânzare-cumpărare de acțiuni si/sau cheltuieli efectuate pentru combaterea ori stingerea pretențiilor formulate de cumpărător; 1.1.7 Despăgubiri acordate cumpărătorilor pentru prejudicii suferite 900,00 ca urmare a stabilirii in sarcina societății comerciale a unor răspunderi, datorate poluării mediului din activități trecute, care nu au fost dezvăluite cumpărătorilor de instituția publica implicata sau de autoritatea de mediu; 1.1.8 Garanții acordate cumpărătorilor pentru daune cauzate 500.00 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 Nr. DENUMIRE INDICATORI Cod PREVEDERI crt. 2010 - mii lei - acestora, prin faptul ca societatea comerciala este ținuta sa îndeplinească vreo obligație, inclusiv fata de terți, sau sa suporte vreo pierdere ca rezultat al unor acte, fapte si operațiuni care nu au fost dezvăluite si nici nu puteau fi cunoscute de cumpărători, ca urmare a efectuării propriului audit asupra societății comerciale si a căror cauza a existat la data încheierii contractelor de vânzare-cumpărare de acțiuni; 1.1.9 Prejudicii cauzate cumpărătorilor prin executarea unor hotărâri 400,00 judecătorești definitive si irevocabile care obliga la restituirea in natura către foștii proprietari a bunurilor imobile preluate de stat; 1.2 Transferuri 235.575,00 1.2.1 Vărsăminte din privatizare in contul general al trezoreriei 55.01.20 35.505.00 statului 1.2.2 Vărsăminte la bugetul statului din dividende 51.01.41 200.000,00 1.2.3 Vărsăminte la bugetul statului din dobânzi 51.01.41 70,00 Excedent/Deficit (I. - II.) 375,00 III. Informații privind disponibilul, din care : 1. Disponibil la începutul perioadei conform Legii nr. 399/2002 2. Disponibil rămas de restituit de către Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului cf. O.U.G. nr. 13/2009, aprobata cu modificări prin Legea nr. 234/2009 3. Disponibil constituit in cursul anului, conform Legii nr. 399/2002 628,00 4. Garanție de participare licitație pentru privatizare S.C. 7.597,00 Uzina Termoelectrica MIDIA S.A. 375.00 5. Total disponibil la sfârșitul anului, conform Legii nr. 1.500,00 399/2002 (1 + 2 + 3-4)** 7.100,00 * - Suma include si finanțarea cheltuielilor necesare înregistrării la Registrul Comerțului a Ministerului Economiei, Comerțului si Mediului de Afaceri a calității de acționar la S.C. IPIU CONSULTING ENGINEERING S.A., precum si cele necesare lichidatorului pentru lichidarea societății comerciale care nu are patrimoniu de valorificat. ** - Disponibil la sfârșitul anului, conform Legii nr. 399/2002. cu excepția sumelor reprezentând garanții de participare la licitații, garanții de buna execuție, garanții pentru plata prețului contractului. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 9 ANEXA Nr. 2 OFICIUL PARTI CI PĂȚII LOR STATULUI Șl PRIVATIZĂRII ÎN INDUSTRIE BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2 0 10, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 169/2001 privind utilizarea unor sume destinate restructurării și reorganizării operatorilor economici din sectorul producției de apărare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 380/2002 Nr. DENUMIRE INDICATORI PREVEDERI 2010 Crt. - mii lei - 1. Venituri constituite conform Legii nr. 380/2002 pentru 600,00 restructurarea și reorganizarea agenților economici din sectorul producției de apărare 11. Cheltuieli pentru restructurarea și reorganizarea agenților 500.00 economici din sectorul producției de apărare, conform Legii nr. 380/2002 Excedent (I.-IL) 100,00 III. Informații privind disponibilul din care: 1. Disponibil la începutul perioadei 2. Disponibil rămas de restituit de către Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului cf. O.U.G. nr. 13/2009, aprobata cu modificări prin Legea 0,00 nr. 234/2009 393,00 3. Disponibil constituit în cursul anului 2010 100,00 4. Total disponibil la sfârșitul anului (1+2+3) 493,00 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.486/2005 privind asigurarea pazei și protecției obiectivelor, bunurilor și valorilor cu efective de jandarmi în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 19 alin. (2) din Legea nr. 92/1996 privind organizarea și funcționarea Serviciului de Telecomunicații Speciale, cu modificările și completările ulterioare, al art. 61 din Legea nr. 94/1992 privind organizarea și funcționarea Curții de Conturi, republicată, precum și al art. 6 alin. (3) și (5) și Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — Hotărârea Guvernului nr. 1.486/2005 privind asigurarea pazei și protecției obiectivelor, bunurilor și valorilor cu efective de jandarmi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 25 din 11 ianuarie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 3, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1¹), cu următorul cuprins: „(1¹) Nominalizarea sediilor camerelor de conturi județene și a municipiului București prevăzute în anexa nr. 1 pct. I lit. C poziția 17, precum și a obiectivelor aparținând Serviciului de Telecomunicații Speciale prevăzute în anexa nr. 1 pct. I lit. D poziția 6 se face prin protocol încheiat între Ministerul Administrației și Internelor, pe de o parte, și Curtea de Conturi, respectiv Serviciul de Telecomunicații Speciale, pe de altă parte.” 2. în anexa nr. 1, la punctul I litera B, poziția 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. obiectivul situat în București, str. Dimitrie Orbescu nr. 7;”. 3. în anexa nr. 1, la punctul I, litera C se modifică și va avea următorul cuprins: „C. Obiective ale administrației centrale: 1. sediul Ministerului Administrației și Internelor; 2. sediul Ministerului Afacerilor Externe; 3. sediul Direcției Consulare a Ministerului Afacerilor Externe; 4. sediul Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului; 5. sediul Ministerului Finanțelor Publice; 6. sediul Ministerului Justiției; 7. sediul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale; 8. sediul Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri; 9. sediul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii; 10. sediul Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale; 11. sediul Consiliului Superior al Magistraturii; 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 12. sediul Agenției Naționale de Administrare Fiscală din str. Apolodor nr. 17; 13. sediul Departamentului de coordonare a fondurilor nerambursabile — obiectiv al Ministerului Finanțelor Publice din bd. Mircea Vodă nr. 44; 14. sediul Comisariatului General al Gărzii Financiare din piața Alba lulia nr. 6; 15. sediul Direcției generale a tehnologiei informației din str. Col. Poenaru Bordea nr. 3—5; 16. sediul Agenției Naționale de Integritate din bd. Lascăr Catargiu nr. 15; 17. sediile camerelor de conturi județene și a municipiului București (42 de obiective).” 4. în anexa nr. 1, la punctul I litera D, poziția 6 se modifică și va avea următorul cuprins: „6. obiective aparținând Serviciului de Telecomunicații Speciale (9 obiective);”. 5. în anexa nr. 2, la punctul III, poziția 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1 . sediul central și sediile structurilor teritoriale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și lași ale Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (5 obiective);”. 6. în anexa nr. 3, la punctul II, pozițiile 3 și 4 se abrogă. Art. II. — Posturile și efectivele necesare instituirii pazei și protecției la obiectivele prevăzute la art. I pct. 3 poziția 17 și pct. 4, se asigură prin redistribuire la nivelul structurilor Jandarmeriei Române. Art. III. —în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, părțile interesate încheie contracte de prestări de servicii pentru stabilirea obligațiilor ce revin beneficiarilor de pază și protecție cu efective de jandarmi. Art. IV. — Hotărârea Guvernului nr. 1.486/2005 privind asigurarea pazei și protecției obiectivelor, bunurilor și valorilor cu efective de jandarmi, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 25 din 11 ianuarie 2006, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu cele aduse prin prezenta hotărâre, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 24 martie 2010. Nr. 248.’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și transmiterea unei părți dintr-un imobil din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor în domeniul privat al municipiului Zalău și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Zalău, județul Sălaj în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (2) și al art. 12 alin. (1) și (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările si completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă schimbarea unității de administrare a unui imobil aflat în domeniul public al statului, înregistrat la poziția M.F.P. nr. 106793 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 și 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, imobilul fiind preluat de Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj — U.M. 0326 Zalău, aflat în subordinea Ministerului Administrației și Internelor. Art. 2. — Se aprobă scoaterea din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj — U.M. 0326 Zalău, a unei părți din imobilul înregistrat la poziția M.F.P. 106793, cod de clasificare nr. 8.29.09 din anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările și completările ulterioare, având datele de identificare cuprinse în anexa nr. 1, ca urmare a MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 11 retrocedării acesteia către persoana îndreptățită, în condițiile legii. Art. 3. — Se aprobă transmiterea unei părți dintr-un imobil situat în municipiul Zalău, județul Sălaj, având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2, din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj — U.M. 0326 Zalău, în domeniul privat al municipiului Zalău și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Zalău, județul Sălaj, în vederea restituirii persoanelor îndreptățite în condițiile Legii nr. 247/2005 privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente, cu modificările și completările ulterioare. Art. 4 — Predarea-preluarea părții din imobilul transmis potrivit art. 2 se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 5. — Ministerul Administrației și Internelor își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și împreună cu Ministerul Finanțelor Publice vor opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006, cu modificările și completările ulterioare. Art. 6. —Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 24 martie 2010. Nr. 253.’ ANEXA Nr. 1 DATELE DE IDENTIFICARE a părții de imobil care se scoate din inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj — U.M. 0326 Zalău, ca urmare a retrocedării acestuia către fostul proprietar, în condițiile legii Locul unde este situat Persoana juridică Numărul de inventar și codul de imobilul de la care se scoate imobilul Caracteristicile imobilului clasificare, conform Hotărârii Guvernului nr. 1.705/2006 Municipiul Zalău, Statul român și din administrarea Ministerului Parcela „Hatlo” C.F. 106.793 județul Sălaj Administrației și Internelor, prin Inspectoratul de nr. 2.659, în suprafață 8.29.09 Jandarmi Județean Sălaj --- U.M. 0326 Zalău totală de 0,30 ha ANEXA Nr. 2 DATELE DE IDENTIFICARE a părții de imobil care se transmite din domeniul public al statului și din administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Inspectoratul de Jandarmi Județean Sălaj — U.M. 0326 Zalău, în domeniul privat al municipiului Zalău și în administrarea Consiliului Local al Municipiului Zalău, județul Sălaj Denumirea și locul Persoana juridică Numărul de inventar unde este situat Persoana juridică la care se transmite Caracteristicile imobilului și codul de clasificare, imobilul de la care se transmite imobilul imobilul conform Hotărârii Guvernului nr. 1.705/2006 Municipiul Zalău, Statul român și din Municipiul Zalău și Suprafața construită = 489 m2 106.793 (parțial) județul Sălaj administrarea Ministerului în administrarea Suprafața desfășurată = 528 m2 8.29.09 Administrației și Internelor, Consiliului Local al Suprafața totală a terenului, prin Inspectoratul de Municipiului Zalău inclusiv construcțiile = 24,7 ha Jandarmi Județean Sălaj --- U.M. 0326 Zalău 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Administrației Naționale a îmbunătățirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 3 alin. (1) lit. k) din Hotărârea Guvernului nr. 25/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, al art. 74 lit. I) din Legea îmbunătățirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu completările ulterioare, și al art. 15 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 37/2008 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul bugetar, aprobată cu modificări prin Legea nr. 275/2008, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Administrației Naționale a îmbunătățirilor Funciare, aflată sub autoritatea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, prevăzut în anexa*) care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (2) Defalcarea pe trimestre a indicatorilor cuprinși în bugetul de venituri și cheltuieli prevăzut la alin. (1) se aprobă de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 2. — (1) Nivelul cheltuielilor totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli prevăzut la art. 1 alin. (1) reprezintă limita maximă și nu poate fi depășit decât în cazuri justificate și numai cu aprobarea Guvernului, la propunerea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, cu avizul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și al Ministerului Finanțelor Publice. (2) în cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări sau depășiri ale veniturilor totale aprobate, Administrația Națională a îmbunătățirilor Funciare poate efectua cheltuieli proporțional cu gradul de realizare a veniturilor, cu excepția cheltuielilor salariale, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați. Art. 3. — (1) Nerespectarea prevederilor art. 2 constituie contravenție și se sancționează cu amendă de 5.000 lei. (2) Contravenției prevăzute la alin. (1) i se aplică dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 180/2002, cu modificările și completările ulterioare. Art. 4. — Contravenția prevăzută la art. 3 se constată de către organele de control financiar ale statului, împuternicite potrivit legii, iar amenda se aplică persoanelor vinovate de nerespectarea prevederilor prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Mihail Dumitru Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 24 martie 2010. Nr. 255.’ *) Anexa este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 13 ANEXĂ MINISTERUL AGRICULTURII Șl DEZVOLTĂRII RURALE ADMINISTRAȚIA NAȚIONALĂAÎMBUNĂTĂȚIRILOR FUNCIARE Sediul/Adresa: Municipiul București, Șos. Olteniței nr. 35—37, sectorul 4 BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI PE ANUL 2010 — mii lei — INDICATORI Nr. BVC 2010 rd. Propuneri 0 1 2 3 4 I. VENITURI TOTALE (rd. 02 + 10 + 15) 1 308.906,82 1 Venituri din exploatare-total, din care: 2 308.706.82 a) producția vanduta 3 94.000,00 b) venituri din vanzarea mărfurilor 4 c) venituri din subvenții de exploatare aferente 5 188.558,00 cifrei de afaceri nete, din care: - subvenții, cf.preved.legale in vigoare, din care: 6 188.558,00 - pt. TVA fara drept de deducere cf. alin.(4) 6.1. 5.960,00 si (5) art. 147 din Legea 571/2003, actualizata - transferuri, cf.preved.legale in vigoare 7 d) producția de imobilizări 8 e) alte venituri din exploatare 9 26.148,82 2 Venituri financiare-total, din care: 10 200,00 a) venituri din imobilizări financiare 11 b) venituri din alte investitii si imprumuturi care fac parte din activele imobilizate 12 c) venituri din dobânzi 13 200,00 d) alte venituri financiare 14 3 Venituri extraordinare 15 II. CHELTUIELI TOTALE (rd.17 + 47 + 50) 16 305.017,82 1 Cheltuieli de exploatare-total, din care: 17 305.011,82 a) cheltuieli materiale 18 74.766,63 b) alte cheltuieli externe (cu energia si apa) 19 71.030,00 c) cheltuieli privind mărfurile 20 d) cheltuieli privind personalul, din care: 21 153.861,52 d1- salarii 22 117.909,35 d2 - cheltuieli cu asigurările si protecția 23 sociala si alte obligatii legale, din care: 33.598,96 - cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale 24 24.855,79 -cheltuieli privind contribuția de asigurări pt. șomaj 25 882,45 - cheltuieli privind contribuția la asigurări sociale de sanatate 26 7.133,52 - cheltuieli privind contribuțiile la fondurile speciale aferente fondului de salarii 27 727,20 d3- alte cheltuieli cu personalul, din care: 28 2.353,21 d3.1. - cheltuieli sociale prevăzute prin art. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modif. si complet, ulterioare, din care: 29 2.353,21 - tichete de cresa, potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare 30 - tichete cadou pentru cheltuieli sociale potrivit Legii nr.193/2006, cu modificările si completările ulterioare 31 d3.2. - tichete de masa 32 d3.3. - tichete de vacanta 33 e) cheltuieli cu plățile compensatorii cf. CCM aferente disponibilizărilor potrivit programelor de disponibilizări 34 f) cheltuieli cu drepturile salariale cuvenite in baza unor hotarari judecătorești 35 g) cheltuieli cu amortizarea imobilizărilor corporale si necorporale 36 4.900,00 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 — mii lei — MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 15 — mii lei — INDICATORI Nr. BVC 2010 rd. Propuneri VI. SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din care: 64 94 995,29 1 Surse proprii 65 4.995,29 2 Alocatii de la buget 66 90.000.00 3 Credite bancare 67 - interne 68 - externe 69 4 Alte surse - Fonduri SAPARD 70 VII. CHELTUIELI PENTRU INVESTIȚII, din care: 71 94.995,29 1 Cheltuieli aferente Investițiilor, inclusiv cele aferente investițiilor în curs la finele anului 72 94.995,29 2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru investitii 73 - interne 74 - externe 75 VIII. REZERVE, din care: 76 4.941.621,96 1 Rezerve legale 77 1.369,19 2 Rezerve statutare 78 3 Alte rezerve 79 4.940.252,77 IX. DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale 80 308.906,82 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale 81 305.017,82 3 Nr. prognozat de personal la finele anului 82 5.116,00 4 Nr. mediu de salariati total 83 5.050,00 5 Fond de salarii, din care: 84 117.909,35 a) fond de salarii aferent personalului angajat 85 117.865,93 pe baza de contract individual de munca c) alte cheltuieli cu personalul 86 43,42 6 Câștigul mediu lunar pe salariat (lei/pers) 87 1.944,98 7 Productivitatea muncii pe total 88 personal mediu (lei / persoana) (rd. 80 / 83) - in preturi curente 8 Productivitatea muncii pe total 89 personal mediu (lei / persoana) (rd. 80 / 83) - in preturi comparate 9 Productivitatea muncii in unitati fizice 90 1.050,00 pe total personal mediu (unitati fizice/ persoana) 10 Cheltuieli totale la 1000 lei venituri totale 91 987,41 [(cheltuieli totale / venituri totale) x 1000] (rd.16/rd.1) x 1000 11 Plati restante - total 92 52.000,00 - preturi curente 93 52.000,00 - preturi comparabile 94 53.924,00 12 Creanțe restante - total 95 30.000,00 - preturi curente 96 30.000,00 - preturi comparabile 97 31.110,00 16 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 221/8.IV.2010 ACTE ALE CONSILIULUI SUPERIOR AL MAGISTRATURII CONSILIUL SUPERIOR AL MAGISTRATURII PLENUL HOTĂRÂRE pentru modificarea Regulamentului privind concediile personalului auxiliar de specialitate și personalului conex din cadrul instanțelor judecătorești și al parchetelor de pe lângă acestea, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 186/2007 în temeiul dispozițiilor art. 134 alin. (4) din Constituția României, republicată, și ale art. 23 alin. (1) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Plenul Consiliului Superior al Magistraturii hotărăște: Art. I. —Articolul 24 din Regulamentul privind concediile personalului auxiliar de specialitate și personalului conex din cadrul instanțelor judecătorești și al parchetelor de pe lângă acestea, aprobat prin Hotărârea Plenului Consiliului Superior al Magistraturii nr. 186/2007, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 255 din 17 aprilie 2007, cu modificările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 24. — Efectuarea concediilor prevăzute de prezentul regulament se aprobă de președintele instanței sau, după caz, de conducătorul parchetului, cu excepția concediilor personalului auxiliar de specialitate și ale personalului conex din cadrul Parchetului de pe lângă înalta Curte de Casație și Justiție, care se aprobă de către conducătorii direcțiilor sau secțiilor, iar pentru personalul din cadrul compartimentelor independente, de către procurorul șef al Secției de resurse umane și documentare.” Art. II. — Prezenta hotărâre se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Consiliului Superior al Magistraturii, judecător Florica Bejinaru București, 4 martie 2010. Nr. 163.’ EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 442078 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 221/8.IV.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495