MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 198 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Luni, 29 martie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE BIROURILOR PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTAȚILOR Șl SENATULUI 1. — Hotărâre pentru abrogarea alineatului (2) al articolului 1 din Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputațilorși al senatorilor, aprobate prin Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputaților și Senatului nr. 2/2006 .......... 2 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 213. — Hotărâre pentru completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 556/2008 privind aprobarea Programului național apicol pentru perioada 2008—2010, precum și a normelor de aplicare a acestuia.............................................. 2 228. — Hotărâre privind modificarea și completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004 .................. 3-5 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 340. — Ordin al ministrului comunicațiilor și societății informaționale pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București.... 6-8 Nr. Pagina 418. — Ordin al ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri privind aprobarea componenței Comisiei de examinare a documentației, a Procedurii de avizare și a modelului de aviz pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației............... 9-11 859. — Ordin al ministrului finanțelor publice privind modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale................... 12 ★ Cuantumul total al sumelor provenite din finanțările private ale partidelor politice în anul 2009, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, cu modificările și completările ulterioare............................................ 13 Cuantumul total al sumelor provenite din finanțările private, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, pentru candidatul independent Oprescu Sorin Mircea — Președinția României — alegeri 22 noiembrie 2009.... 14-15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 HOTĂRÂRI ALE BIROURILOR PERMANENTE ALE CAMEREI DEPUTATILOR SI SENATULUI 7 7 PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR SENATUL HOTĂRÂRE pentru abrogarea alineatului (2) al articolului 1 din Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților si al senatorilor, aprobate prin Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputatilor si Senatului nr. 2/2006 Birourile permanente ale Camerei Deputaților și Senatului adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — La articolul 1 din Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și al senatorilor, aprobate prin Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputaților și Senatului nr. 2/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 502 din 9 iunie 2006, cu modificările ulterioare, alineatul (2) se abrogă. Art. II. — Normele privind modul de aplicare a prevederilor referitoare la stabilirea pensiilor din Legea nr. 96/2006 privind Statutul deputaților și al senatorilor, aprobate prin Hotărârea birourilor permanente ale Camerei Deputaților și Senatului nr. 2/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 502 din 9 iunie 2006, cu modificările ulterioare, precum și cu modificările aduse prin prezenta hotărâre, se vor republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare. Această hotărâre a fost adoptată de birourile permanente ale Camerei Deputaților și Senatului în ședința comună din 22 martie 2010. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR ROBERTA ALMA ANASTASE București, 22 martie 2010. Nr. 1. PREȘEDINTELE SENATULUI MIRCEA-DAN GEOANĂ HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 556/2008 privind aprobarea Programului național apicol pentru perioada 2008—2010, precum și a normelor de aplicare a acestuia în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 556/2008 privind aprobarea Programului național apicol pentru perioada 2008—2010, precum și a normelor de aplicare a acestuia, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 416 din 3 iunie 2008, cu modificările și completările ulterioare, se completează după cum urmează: 1. După articolul 4¹ se introduce un nou articol, articolul 42, cu următorul cuprins: „Art. 4². — Pentru acțiunile realizate în anul 2010, prevăzute în Program, termenul-limită de depunere a cererii și a documentelor care o însoțesc este 16 august 2010.” 2. La articolul 10, după alineatul (1¹) se introduce un nou alineat, alineatul (1²), cu următorul cuprins: „(1²) Pentru anul 2010, valoarea sprijinului financiar de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale este în limita sumei de 6.685.562,5 lei, conform prevederilor Deciziei Comisiei Europene din data de 17 august 2007, prin care s-a aprobat Programul național apicol pentru perioada 2008—2010 în temeiul Regulamentului (CE) nr. 797/2004 al Consiliului, precum și contribuția financiară a Comisiei Europene la acesta.” PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Mihail Dumitru Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 17 martie 2010. Nr. 213.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 3 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea și completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004 în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Normele metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 794 din 27 august 2004, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 3 alineatul (3), după litera e) se introduc trei noi litere, literele f), g) și h), cu următorul cuprins: ,,f) adeverință eliberată de către unitatea de învățământ din care să rezulte media generală/calificativul din anul școlar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, pentru toți elevii, cu excepția elevilor clasei I; g) adeverință eliberată de către unitatea de învățământ din care să rezulte numărul de absențe nemotivate din anul școlar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, pentru toți elevii, cu excepția elevilor clasei I; h) adeverință eliberată de către instituția de învățământ din care să rezulte că studentul a promovat minimum 50 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, pentru toți studenții, cu excepția studenților din anul I.” 2. La articolul 3, alineatul (6) se abrogă. 3. Articolul 4 se modifică și va avea următorul cuprins: ,Art. 4. — (1) La stabilirea venitului brut lunar pe membru de familie se iau în calcul toate veniturile realizate de membrii familiei în luna precedentă depunerii cererii, cu excepția: alocației de stat, alocației familiale complementare și a alocației de susținere pentru familia monoparentală, bugetului personal complementar acordat persoanelor cu handicap, burselor de studii și burselor sociale, precum și a tuturor drepturilor sociale care, potrivit legii, sunt exceptate de la stabilirea altor drepturi și obligații. (2) în cazul în care familia are în proprietate bunuri mobile și imobile care ar putea fi valorificate, se iau în considerare veniturile potențiale provenite din valorificarea acestora, cu respectarea prevederilor art. 8 alin. (2)—(4) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, și a categoriilor de bunuri și criteriilor prevăzute în anexele nr. 4—6 la Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările și completările ulterioare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.010/2006. (3) în situația în care beneficiarii eligibili au venituri egale, criteriile de departajare vor fi în ordine: pentru elevi — media generală/calificativul și numărul de absențe nemotivate din anul școlar anterior depunerii cererii pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, iar pentru studenți — obținerea a minimum 50 de credite în anul universitar anterior depunerii cererii.” 4. La articolul 6, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins: „(4) Membrii comisiei răspund disciplinar conform prevederilor legale.” 5. La articolul 7, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins: „(5) Membrii comisiei răspund disciplinar conform prevederilor legale.” 6. La articolul 8, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins: „(5) Membrii comisiilor constituite la nivelul fiecărei universități răspund disciplinar conform prevederilor legale.” 7. La articolul 11, alineatele (2) și (4) se modifică și vor avea următorul cuprins: „(2) Comisia de contestații din cadrul inspectoratului școlar județean/al municipiului București, respectiv din cadrul instituției de învățământ superior analizează contestațiile primite de la elevi/studenți și le rezolvă în termen de 15 zile de la depunerea acestora. Pentru contestațiile admise solicită Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului fondurile aferente. (4) La nivelul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului se constituie o comisie de contestații, numită prin ordin al ministrului, care propune acestuia, dacă este cazul, suplimentarea de fonduri în limita fondurilor aprobate pentru finanțarea programului.” 8. La articolul 11, după alineatul (5) se introduc patru noi alineate, alineatele (6)—(9), cu următorul cuprins: „(6) Membrii comisiei răspund disciplinar conform prevederilor legale. (7) Autoritățile administrației publice locale efectuează anchete sociale pentru verificarea veridicității declarațiilor de venit și a celor referitoare la bunurile familiei, în cazul elevilor care solicită sprijin financiar. (8) Ancheta socială prevăzută la alin. (7) se desfășoară în conformitate cu procedura stabilită prin Legea nr. 416/2001, cu modificările și completările ulterioare, și prin Normele 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 198/29.111.2010 metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 416/2001, cu modificările și completările ulterioare. (9) Personalul serviciului public de asistență socială din subordinea consiliului local sau, după caz, persoanele cu atribuții în domeniul asistenței sociale din aparatul de specialitate al primarului, care efectuează ancheta socială prevăzută la alin. (7), răspund, în conformitate cu prevederile legale, pentru veridicitatea datelor înscrise în formularul de anchetă socială.” 9. Anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1 la prezenta hotărâre. 10. Anexa nr. 3 se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 2 la prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU București, 24 martie 2010. Nr. 228.’ EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului, Daniel Petru Funeriu Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Mihai Constantin Șeitan ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la normele metodologice) CALENDARUL pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare începând cu anul 2010 Numirea Comisiei centrale, a comisiilor județene, 5 zile de la data a comisiilor din unitățile și instituțiile de învățământ intrării în vigoare a prezentei hotărâri Depunerea cererilor până la 21 aprilie Efectuarea anchetelor sociale și evaluarea cererilor de către comisiile din unitățile și instituțiile 19 aprilie---19 mai de învățământ împreună cu comisiile de anchetă socială Centralizarea cererilor la Comisia centrală, prin intermediul portalului dedicat 19 mai---28 mai Afișarea pe portalul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului a listei de cereri 31 mai eligibile Afișarea pe portalul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului a listei beneficiarilor, 1 iunie aprobată prin ordin de ministru Afișarea în fiecare unitate de învățământ a listei beneficiarilor 3 iunie, până la ora 18,00 Depunerea contestațiilor 5 zile de la afișarea listei beneficiarilor pe portalul dedicat Rezolvarea contestațiilor 8 iunie---23 iunie Afișarea rezultatului contestațiilor pe portalul dedicat și în fiecare unitate de învățământ 24 iunie, până la ora 18,00 Eliberarea bonurilor valorice 24 iunie---30 iulie Achiziționarea de calculatoare 24 iunie---31 august Depunerea copiilor de pe facturi și de pe procesele-verbale de predare-primire de către elevi și 24 iunie---20 septembrie studenți Depunerea de către operatorii economici a bonurilor valorice, a copiilor de pe facturi și de pe 24 iunie---20 octombrie procesele-verbale de predare-primire spre decontare, la comisia județeană, respectiv la comisiile din instituțiile de învățământ superior; înregistrarea operatorilor economici pe portalul dedicat Afișarea și actualizarea listei operatorilor economici înregistrați, împreună cu numărul de cereri 16 iulie---8 octombrie primite (de către I.S.J./I.S.M.B.) Decontarea către operatorii economici 23 iulie---30 noiembrie MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 5 ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 3 la normele metodologice) MODELUL*) bonului valoric pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare**) GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL EDUCAȚIEI, CERCETĂRII TINERETULUI ȘI SPORTULUI BON VALORIC - 200 EURO AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIȚIONĂRII UNUI CALCULATOR GUVERNUL ROMÂNIEI MINISTERUL EDUCAȚIEI, CERCETĂRII TINERETULUI ȘI SPORTULUI BON VALORIC - 200 EURO AJUTOR FINANCIAR ÎN VEDEREA ACHIZIȚIONĂRII UNUI CALCULATOR Numele .................. Prenumele ............... CNP...................... Adresa .................. .......................... Falsificarea acestor Numele și prenumele beneficiarului CNP................................. Adresa ............................. Semnătură Semnătură bilete se de persoană pedepsește primire autorizată conform legilor L.S. Dacă este cazul: Numele și prenumele minorului...... CNP................................ Adresa ............................ Semnătură persoană autorizată L.S. Data .............. Seria M.E. C. T. S. Nr. Seria M.E.C.T.S. Nr. NETRANSMISIBIL Bonul valoric se va utiliza exclusiv conform destinației sale. Tipărit la C.N. Imprimeria Națională S.A. *) Modelul bonului valoric este reprodus în facsimil. **) Culoarea fundalului bonului valoric, pentru anul 2010, este pe nuanțe de verde deschis. NOTĂ: Conform art. 1 pct. 10 din Hotărârea Guvernului nr. 403/2006 privind modificarea și completarea Normelor metodologice pentru aplicarea Legii nr. 269/2004 privind acordarea unui ajutor financiar în vederea stimulării achiziționării de calculatoare, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.294/2004, și pentru aprobarea calendarului desfășurării programului pe anul 2006, modelul bonului valoric se completează pe verso cu următorul text: ,,a) beneficiarul acestui bon valoric este obligat să îl utilizeze până la data finală pentru achiziționarea de calculatoare stabilită prin calendarul pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare, aprobat prin hotărâre a Guvernului; b) furnizorul de calculatoare este obligat să transmită bonul valoric către comisiile județene/comisia constituită la nivelul municipiului București, cât și comisiile constituite la nivelul instituțiilor de învățământ superior, până la data finală de depunere, stabilită prin calendarul pentru acordarea unui ajutor financiar în vederea achiziționării de calculatoare, aprobat prin hotărâre a Guvernului.” 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 9 ORDIN pentru aprobarea bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului National de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București 3 3 Având în vedere Referatul de aprobare a bugetului de venituri și cheltuieli al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București, avizat de Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale și de Ministerul Finanțelor Publice nr. 1.189 din 12 martie 2010, în conformitate cu prevederile art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Comunicațiilor si Societății Informaționale, cu modificările si completările ulterioare, ministrul comunicațiilor si societății informaționale t , 9 9 Art. 1. — Se aprobă bugetul de venituri și cheltuieli pe anul 2010 al Institutului Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București, aflat în coordonarea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri și cheltuieli prevăzut la art. 1 reprezintă limite maxime ce nu pot fi depășite. (2) în cazul în care în execuție se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Institutul Național de Cercetare- emite prezentul ordin. Dezvoltare în Informatică — ICI București va efectua cheltuieli în funcție de realizarea veniturilor, cu încadrarea în indicatorii de eficiență aprobați. Art. 3. — Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 4. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul comunicațiilor și societății informaționale, Gabriel Sandu București, 24 martie 2010. Nr. 340.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 7 ANEXĂ*) MINISTERUL COMUNICAȚIILOR Șl SOCIETĂȚII INFORMAȚIONALE Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică — ICI București BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI pe anul 2010 mii lei INDICATORI Nr Program rd. 2010 A 0 1 VENITURI TOTALE, din care: 01 19.024 I. VENITURI DIN EXPLOATARE din care: 02 18.624 a) Venituri din activitatea de bază*) 03 7.524 b) Venituri din alte activități conexe activității de 04 11.066 cercetare-dezvoltare c) Alte venituri din exploatare 05 34 2. VENITURI FINANCIARE 06 400 3. VENITURI EXTRAORDINARE 07 - II. CHELTUIELI TOTALE din care: 08 17.661 1.Cheltuieli de exploatare - total, din care: 09 17.561 a) Bunuri și servicii b) Cheltuieli de personal, din care: - cheltuieli cu salariile din care: - indemnizațiile membrilor consiliului de administrație - drepturile salariale ale directorului (general) 10 - contribuții de asigurări sociale de stat 11 - contribuțiile de asigurări de șomaj 12 - contribuții de asigurări sociale de sănătate 13 3.263 - contribuții de asigurări pentru accidente de muncă 14 10.340 și boli profesionale 15 7.375 - contribuții pentru concedii și indemnizații 16 153 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor 17 80 salariale 18 1.534 - contribuții la fondul de pensii facultative 19 36 - alte cheltuieli de personal din care: 20 383 - tichete de masă 21 20 - deplasări, detașări 22 63 c) Cheltuieli de exploatare privind amortizările, 23 18 provizioanele și ajustările pentru depreciere 24 678 d) Cheltuieli de protocol 25 366 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 26 240 f) Cheltuieli cu sponsorizarea 27 3.500 g) Cheltuieli prevăzute de art. 21 (3) din Legea nr. 28 28 571 /2003 privind Codul fiscal 29 148 h) Alte cheltuieli 30 282 2. Cheltuieli financiare, din care: 31 100 - cheltuieli privind dobânzile 32 - alte cheltuieli financiare 33 100 *) Anexa este reprodusă în facsimil. 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 INDICATORI Nr Program rd. 2010 A 0 1 3. Cheltuieli extraordinare 34 - III. REZULTATUL BRUT (profit/pierde re) 35 1.363 IV. IMPOZIT PE PROFIT 36 218 V. REZULTATUL NET 37 1.145 VI. ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 38 - ANII PRECEDENȚI VII. PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 39 1.145 ANII PRECEDENȚI a) pentru cointeresarea personalului 40 229 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului național 41 687 c) pentru desfășurarea activității curente, inclusiv 42 229 pentru cofinanțarea proiectelor VIII. SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, 43 8.178 din care: 1.Surse proprii 44 6.678 2.Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 45 - 3. Credite bancare pentru investiții 46 - interne 47 - - externe 48 4. Alte surse 49 1.500 IX. UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 50 8.178 INVESTIȚII, din care: 1. Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului 51 8.178 2. Rambursări de rate aferente creditelor pentru 52 - investiții - interne 53 - - externe 54 - X. DATE DE FUNDAMENTARE 1. Venituri totale (rd.O1) 55 19.024 2. Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) 56 17.661 3. Rezultate (+/-) (rd.55 - rd.56) 57 1.363 4. Număr mediu de personal, total institut, din care: 58 179 - număr mediu personal de cercetare - dezvoltare 59 94 5. Câștigul mediu lunar pe salariat, total institut lei / 60 3.344 persoană / lună 6. Câștigul mediu lunar pe personal de cercetare - 61 3.096 dezvoltare lei / persoană / lună 7. Rentabilitatea (rd. 57/rd56*100) 61 7,72 8 Rata rentabilității financiare (rd.37 x 100 / capital 63 4,73 propriu) 10. Plăți restante 64 - 11. Creanțe de încasat 65 1.500 *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului / Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 5.257 mii lei, încheiate până la data de 31.01.2010, iar cele realizate din contracte încheiate cu ordonatorii principali de credite care finanțează programe și proiecte din planurile sectoriale sunt în sumă de 1.392 mii lei. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 9 MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI Șl MEDIULUI DE AFACERI ORDIN privind aprobarea componenței Comisiei de examinare a documentației, a Procedurii de avizare și a modelului de aviz pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației Având în vedere prevederile art. 91 alin. (2) lit. d) și ale art. 106 alin. (4) din Legea nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, în temeiul: — art. 4 alin. (1) lit. A pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 65/2009 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru întreprinderi Mici și Mijlocii, cu modificările ulterioare; — art. 3 alin. (1) pct. 27 din Ordinul ministrului întreprinderilor mici și mijlocii, comerțului și mediului de afaceri nr. 658/2009 privind aprobarea Regulamentului de organizare și funcționare al Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru întreprinderi Mici și Mijlocii, cu modificările ulterioare; — art. 5 lit. d) și art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.634/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri, ministrul economiei, comerțului si mediului de afaceri emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă componența Comisiei de examinare a documentației în vederea eliberării avizului pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, prevăzută în anexa nr. 1. Art. 2. — Se aprobă Procedura de avizare pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, prevăzută în anexa nr. 2. Art. 3. — Se aprobă modelul de aviz pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, prevăzut în anexa nr. 3. Art. 4. — Membrii Comisiei de examinare, prevăzută în anexa nr. 1, vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 5. —Anexele nr. 1—3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 6. — La data intrării în vigoare a prezentului ordin, Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație nr. 102/2005 privind Procedura de avizare pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 495 din 13 iunie 2005, se abrogă. Art. 7. — în termen de 5 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, registrul special prevăzut în art. 5 din Ordinul președintelui Agenției Naționale pentru întreprinderi Mici și Mijlocii și Cooperație nr. 102/2005 și documentele aferente înregistrărilor efectuate în acest registru se vor preda prin proces-verbal de predare-primire comisiei prevăzute în anexa nr. 1. Art. 8. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Adriean Videanu București, 5 martie 2010. Nr. 418.’ ANEXA Nr. 1 COMPONENȚA Comisiei de examinare a documentației în vederea eliberării avizului pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației Președinte: Cristina Ecaterina Savu — consilier juridic superior în cadrul Direcției pentru dezvoltarea activităților inovative pentru IMM și Cooperație; Membri: 1. Tudorița Enculescu — consilier superior I în cadrul Direcției pentru dezvoltarea activităților inovative pentru IMM și Cooperație; 2. Cherața Carapit — consilier superior în cadrul Direcției mediu de afaceri; 3. Nicolae Voineag — consilier superior în cadrul Direcției mediu de afaceri; 4. Roxana Badea — consilier juridic superior în cadrul Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru întreprinderi Mici și Mijlocii. Secretariatul Comisiei este asigurat de Direcția generală IMM-uri, cooperație și mediul de afaceri. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 198/29.111.2010 ANEXA Nr. 2 PROCEDURA DE AVIZARE pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației Art. 1. — (1) Comisia de examinare a documentației în vederea eliberării avizului pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, prevăzut de art. 91 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 1/2005, funcționează în cadrul Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și are ca atribuții principale înregistrarea și analizarea cererilor însoțite de documentele prevăzute la art. 2, precum și acordarea avizului pentru conformitatea statutului asociațiilor sau uniunilor județene/naționale de societăți cooperative cu prevederile Legii nr. 1/2005. (2) Prin excepție de la prevederile alin. (1), consilierul juridic din cadrul Agenției pentru Implementarea Proiectelor și Programelor pentru întreprinderi Mici și Mijlocii — membru în cadrul comisiei de examinare — are ca atribuție exclusivă acordarea avizului de legalitate. Art. 2. — (1) Pentru eliberarea avizului prevăzut la art. 91 alin. (2) lit. d) din Legea nr. 1/2005, asociațiile sau uniunile județene/naționale de societăți cooperative, prin reprezentanții lor, vor depune la Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri — Direcția generală IMM-uri, cooperație și mediul de afaceri o cerere de eliberare a avizului, însoțită de următoarele documente: a) statutul asociației sau al uniunii județene/naționale de societăți cooperative, în copie și în original; b) actul constitutiv al asociației sau al uniunii județene/naționale de societăți cooperative, în copie și în original; c) actul doveditor al sediului prevăzut în statut, în copie certificată de către membrul asociat împuternicit prin actul constitutiv al asociației/uniunii județene/naționale de societăți cooperative să desfășoare procedura de dobândire a personalității juridice, în conformitate cu art. 90 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 1/2005; d) declarația pe propria răspundere privind existența patrimoniului inițial prevăzut în statut; e) declarația pe propria răspundere din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 103 din Legea nr. 1/2005, în cazul uniunilor județene/naționale de societăți cooperative. (2) Cererea de eliberare a avizului, precum și documentele prevăzute la alin. (1) lit. d) și e) vor fi semnate de către membrul asociat împuternicit prin actul constitutiv al asociației/uniunii județene/naționale de societăți cooperative să desfășoare procedura de dobândire a personalității juridice, în conformitate cu art. 90 alin. (2) lit. h) din Legea nr. 1/2005. (3) Documentele prezentate în original vor fi restituite, sub semnătură, persoanei prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. c), după certificarea documentelor depuse în copie și verificarea identității acesteia. Art. 3. — în urma analizei documentației menționate la art. 2, Comisia de examinare a documentației: a) va emite avizul, conform formularului prevăzut în anexa nr. 3 la ordin, în maximum 30 de zile lucrătoare de la data depunerii cererii și a documentației aferente, în cazul respectării de către solicitant a prevederilor Legii nr. 1/2005; b) va solicita completarea documentației prevăzute la art. 2 în termen de 15 zile lucrătoare de la data înregistrării cererii, în cazul în care documentația nu este completă. în acest caz, termenul de 30 de zile prevăzut la lit. a) se va calcula de la data depunerii la Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri — Direcția generală IMM-uri, cooperație și mediul de afaceri a ultimului document solicitat; c) va întocmi scrisoarea de refuz al avizului de conformitate a statutului asociației sau uniunii județene/naționale de societăți cooperative, în cazul în care acesta nu corespunde prevederilor Legii nr. 1/2005. Art. 4. —Avizul, adresa pentru completarea documentației și scrisoarea de refuz, după caz, vor fi semnate de ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri sau de secretarul de stat căruia i s-a delegat această competență. Art. 5. — Cererile de eliberare a avizelor vor fi înregistrate de Comisia de examinare a documentației într-un registru special. Art. 6. — în scopul obținerii avizului Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri pentru orice modificare/completare ulterioară a statutului asociației sau uniunii județene/naționale de societăți cooperative sunt necesare: a) cererea de eliberare a avizului din partea membrului asociat împuternicit prin actul constitutiv sau prin hotărârea adunării generale/congresului de modificare/completare a statutului; b) hotărârea adunării generale/congresului, după caz, de modificare/completare a statutului, în original; c) actul de identitate al persoanei împuternicite prin actul constitutiv al asociației/uniunii județene/naționale de societăți cooperative să desfășoare procedura de dobândire a personalității juridice sau prin hotărârea adunării generale/congresului de modificare/completare a statutului. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 198/29.111.2010 11 ANEXA Nr. 3 MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI Șl MEDIULUI DE AFACERI AVIZ pentru conformitatea statutului....................¹) cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației Având în vedere Cererea înregistrată la Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri sub nr.............../....................²) în registrul special, prin care se solicită eliberarea avizului pentru conformitatea statutului cu prevederile Legii nr. 1/2005 privind organizarea și funcționarea cooperației, în urma analizării documentelor anexate, Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri avizează favorabil statutul.............¹), cu următoarele date de identificare:..............................³). S-a eliberat prezentul aviz în vederea înscrierii în Registrul asociațiilor și fundațiilor. Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri își rezervă dreptul de a retrage prezentul aviz pentru următoarele motive: 1. când scopul asociației sau uniunii județene/naționale de societăți cooperative a devenit ilicit sau contrar ordinii publice; 2. când atingerea scopului asociației sau uniunii județene/naționale de societăți cooperative se realizează prin mijloace ilicite sau contrare ordinii publice; 3. când se urmărește un alt scop decât cel pentru care s-a constituit asociația sau uniunea județeană/națională de societăți cooperative; 4. când se constată modificări/completări ale statutului fără avizul Ministerului Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri. Ministru, ....................................4) L.S. Nr.................................... Data eliberării: anul........................luna...............ziua................. NOTĂ: Se vor înscrie: i) denumirea asociației sau uniunii județene/naționale; 2) numărul de înregistrare a cererii la Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri; 3) datele de identificare ale asociației sau uniunii județene/naționale de societăți cooperative; ⁴) numele și prenumele ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri și semnătura. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN privind modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în temeiul prevederilor art. 36 alin. (2) și (4) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată prin Legea nr. 227/2009, cu modificările și completările ulterioare, în baza prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. I. — Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 2.281/2009 pentru aplicarea prevederilor art. 36 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar- fiscale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 487 din 14 iulie 2009, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: — La articolul 8, punctul 8 va avea următorul cuprins: „8. plata, în perioada 1—9 aprilie 2010, a facturilor reprezentând contravaloarea bunurilor achiziționate, serviciilor prestate sau a lucrărilor efectuate”. Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 25 martie 2010. Nr. 859. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 13 CUANTUMUL TOTAL al sumelor provenite din finanțările private ale partidelor politice în anul 2009, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, cu modificările și completările ulterioare Uniunea Sârbilor din România Instituția/Persoana Destinația Valoarea Cotizanți Cotizații 269,95 lei Nr. Instituția/Persoana Destinația Valoarea crt. 1. Stoici Michael, persoană fizică de cetățenie română, naționalitate Donații pentru copiii sârbi fără posibilități 500 lei sârbă, C.N.P. 133019354757 materiale 2. Sandici Liubomir, cetățean român, de naționalitate sârbă, C.N.P. Donație pentru tipărirea monografiei 260 lei 1471115020054, domiciliat în Timișoara „Școala din Gaiul de Arad” 3. Parohia Ortodoxă Sârbă Timișoara Cetate, cu sediul în Timișoara, Donație pentru tipărirea cărții „Procesul 700 lei C.F. 6102590 titoiștilor” 4. Parohia Ortodoxă Sârbă Timișoara Mehala, cu sediul în Timișoara, Donație pentru tipărirea cărții „Procesul 500 lei C.F. 6102581 titoiștilor” 5. Societatea Comercială „Bega TM” --- S.R.L., cu sediul în Sponsorizare 500 lei Timișoara, C.F. R15671071, persoană juridică română, de naționalitate română 6. Societatea Comercială „KDS Company” --- S.R.L., cu sediul în Sponsorizare 1.200 lei București, C.F. RO14807893, persoană juridică română, de naționaiitate sârbă 7. Societatea Comercială „Dren Company” --- S.R.L., cu sediul în Sponsorizare 1.000 lei București, C.F. RO5990723, persoană juridică română, de naționalitate sârbă 8. Societatea Comercială „Agrirom” --- S.R.L., cu sediul în Arad, C.F. Sponsorizare 1.000 lei 9140172, persoană juridică română, de naționalitate sârbă Nr. Activitatea Destinația Valoarea crt. 1. Vânzare cărți și publicații Alte surse de venituri 31.127,98 lei (ianuarie--- decembrie 2009) 2. Acțiunea „Sfântul Sava --- 2007” Acțiune culturală 7.646 lei 3. Anunțuri decese și comemorări Alte surse de venituri 8.255 lei 4. Sume privind 2% din impozitul pe venitul global destinate susținerii Alte surse de venituri 504,78 lei entităților nonprofit Nr. Instituția/Persoana Destinația Valoarea crt. 1. Ministerul Diasporei din Serbia Subvenție --- proiecte 5.265 euro sau 22.072,46 lei (Str. Vase Carapica nr. 20 --- Belgrad) etnoculturale la cursul Băncii Naționale a României din data de 18.05.2009 de 4,1923 lei/1 euro 2. Ministerul Culturii din Serbia Subvenție --- proiecte 3.187 euro sau 13.693,90 lei (Str. Vlajkoviceva nr. 3 --- Belgrad) etnoculturale la cursul Băncii Naționale a României din data de 10.11.2009 de 4,2968 lei/1 euro 3. Ministerul Culturii din Serbia Subvenție --- proiecte 9.984 euro sau 42.777,56 lei (Str. Vlajkoviceva nr. 3 --- Belgrad) etnoculturale la cursul Băncii Naționale a României din data de 12.10.2009 de 4,2776 lei/1 euro 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 CUANTUMUL TOTAL al sumelor provenite din finanțările private, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale, pentru candidatul independent Oprescu Sorin Mircea — Președinția României — alegeri 22 noiembrie 2009 Lista donatorilor persoane fizice și juridice care au făcut în anul fiscal 2009 donații a căror valoare cumulată depășește baremul de 10 salarii minime brute pe țară: Nr. Numele și prenumele CNP/CUI Cetățenia/Sediul Felul donației Valoarea Data donației crt. --- lei --- 1. ANCAVASILE CNP1450409272626 Română lei 21325,00 16.11.2009 2. ANDREESCU ALEXANDRU CNP1740831433011 Română lei 39000,00 11.11.2009 3. ANDRIESCU ALEXANDRU CNP1700111410012 Română lei 30000,00 2.11.2009 4. ARSENESCU ALEXANDRU CNP1780823421541 Română lei 38300,00 16.11.2009 5. BACRIAVASILE CNP1820729410137 Română lei 39000,00 12.11.2009 6. BACULA SORIN CNP1761030131300 Română lei 40000,00 12.11.2009 7. BALAN MARIAN CNP1680619212964 Română lei 200000,00 16.12.2009 8. BUCIOVEANU IRINA CNP2740622424536 Română lei 41000,00 11.11.2009 9. BUCIOVEANU STELIAN CNP1711208424523 Română lei 39900,00 11.11.2009 10. BUCUR GABRIEL VIOREL CNP1760726472511 Română lei 42000,00 12.11.2009 11. CARTU ANTON CNP1700126463056 Română lei 40000,00 12.11.2009 12. CHIRITA LIVIU MIHAI CNP1760328424511 Română lei 40000,00 12.11.2009 13. CLIPA FELICIA CNP 2700928075081 Română lei 40167,00 30.10.2009 14. COLOTELA MIRCEA CNP1790614410012 Română lei 40000,00 6.11.2009 15. CONSTANTINESCU IULIA CNP2670926423016 Română lei 10000,00 2.11.2009 16. COSMIN CAPATANEANU CNP1750427440018 Română lei 25000,00 2.11.2009 17. CRUDU VIOREL CNP1570330400250 Română lei 25000,00 30.10.2009 18. DARIE VLAD CNP1750316384202 Română lei 38216,50 13.11.2009 19. DEMEZZO MARIO CNP1770322284411 Română lei 34074,60 13.11.2009 20. DIMITRESCU FLORIN CNP1800113450072 Română lei 40000,00 6.11.2009 21. DIMULESCU DOINA RUXANDRA CNP2530925400065 Română lei 10000,00 5.11.2009 22. DINU FERDINAND CNP1701213212973 Română lei 50000,00 15.12.2009 23. DRAGOI CARMEN ELISABETA CNP2740412434522 Română lei 38000,00 13.11.2009 24. FICASIMONA CNP2560101400245 Română lei 40000,00 4.11.2009 25. FRENT LUNG SABINA CNP2881028430047 Română lei 31600,00 13.11.2009 26. GALEAAUREL CĂTĂLIN CNP1651203264374 Română lei 85400,00 13.11.2009 27. GHILINTA DANIEL CNP1740202293184 Română lei 42700,00 13.11.2009 28. GIURGIU CALIN DAN CNP1690511035011 Română lei 39960,64 10.11.2009 29. GRAMA VICTORITA CNP2740122390705 Română lei 40000,00 5.11.2009 30. IONESCU IONUT CĂTĂLIN CNP1720224450015 Română lei 38000,00 10.11.2009 31. IONESCU LAURACOSMINA CNP2780918410018 Română lei 40310,81 10.11.2009 32. LEFTER ȘTEFAN CNP1730805430012 Română lei 59000,00 12.11.2009 33. MARIUS LUPU CNP1790420421517 Română lei 42000,00 6.11.2009 34. MARZAVAN THEODORA CNP2821022410012 Română lei 20000,00 12.11.2009 35. MIRON PANAITACHE CNP1690808390671 Română lei 30200,00 23.11.2009 36. MOTOIU IOAN CNP1380217131269 Română lei 29000,00 10.11.2009 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 198/29.111.2010 15 Nr. Numele și prenumele CNP/CUI Cetățenia/Sediul Felul donației Valoarea Data donației crt. --- lei --- 37. NICOLAE FLORIN CNP1761229433048 România lei 42000,00 9.11.2009 38. ONACAADRIAN FRANSOA CNP1720408434517 Română lei 38500,00 11.11.2009 39. OPRESCU ILINCA CNP2790225414517 România lei 40000,00 4.11.2009 40. OPRESCU MIRCEASORIN CNP1780818410012 România lei 40000,00 4.11.2009 41. PANEACRISTINAAURA CNP2610707400185 România lei 10000,00 6.11.2009 42. PAVAL GHEORGHE CNP1621111334993 România lei 63825,00 30.10.2009 43. PAVELESCU CRISTINA CNP2790426410018 România lei 63997,50 6.11.2009 44. PRUNESCU SORIN CNP1840927410178 Română lei 41000,00 12.11.2009 45. ROTARU SORIN LEON CNP1670927323928 Română lei 34124,00 17.11.2009 46. RUSUANCARAMONA CNP2810515044429 Română lei 42700,00 13.11.2009 47. SC AC DEVELOPMENTTEAN --- RO17356240 Română lei 21104,45 23.11.2009 S.R.L. 48. SCAGROSPAR ---S.R.L. RO20547666 Română lei 400000,00 30.11.2009 49. SC BETA TRADING AND INVESTM RO23438108 Română lei 600000,00 19.11.2009 50. SC CASA GRUP ---S.R.L. RO17836583 România lei 43000,00 29.10.2009 51. SC DACRIS CONSULT RO16452789 Română lei 598080,00 10.11.2009 52. SC DIMAB DISTRIBUTION RO16824858 Română lei 37800,00 17.11.2009 53. SC EUROSPEED ---S.R.L. RO13069275 România lei 350000,00 27.10.2009 54. SC GROUP CONSTRUCT RO24226324 Română lei 40000,00 29.10.2009 BUCOVINA 55. SCMEDIACOMPANYADV RO16000449 Română lei 278000,00 9.11.2009 56. SCMICAINDSI PRESTSERV RO856668 România lei 45000,00 3.11.2009 57. SC RHINO GROUP TECHNOLOGY RO25719304 Română lei 600000,00 19.11.2009 58. SC TERRADENT ---S.R.L. R012444473 Română lei 21500,00 16.11.2009 59. SC TRANSEB LOGISTICS RO24925535 Română lei 50000,00 28.10.2009 60. SC WEBMARKET ---S.R.L. RO16666812 Română lei 63250,00 13.11.2009 61. TARTAARSENE EUGEN CNP1721103411523 Română lei 36252,50 16.11.2009 62. TITACU LUANAMADALINA CNP2860512430011 Română lei 40517,50 16.11.2009 63. TIVADAR SIMONA CAMELIA CNP2610813120678 România lei 10000,00 5.11.2009 64. TUDOSE MARIUS DANUT CNP1701205443028 România lei 42500,00 6.11.2009 65. VĂDUVĂ CĂTĂLIN OVIDIU CNP1770624424534 Română lei 40000,00 12.11.2009 66. VALCEANU MIRCEA CNP1740322463020 Română lei 21450,00 11.11.2009 67. VARBIU CĂTĂLIN CNP1731225463011 Română lei 21309,50 11.11.2009 68. VIVIAN BALANOIU CNP1740409293121 Română lei 42655,00 17.11.2009 69. ZIMICA NICOLAE CNP1880210450030 Română lei 40000,00 12.11.2009 70. Alte sume primite sub plafonul legal România lei 31500,00 12.11.2009 TOTAL: 5.389.220 lei ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC 7 — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) ---lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 441842 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 198/29.111.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495