MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 130 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE ⁷⁷ » Joi, 25 februarie 2010 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 113. — Hotărâre privind aprobarea taxelor și tarifelor pentru operațiunile efectuate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale..................................................... 2-4 126. — Hotărâre privind schimbarea regimului juridic al unui teren, în vederea realizării de către Ministerul Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, a unui program pentru construirea de locuințe ...................................... 5-6 127. — Hotărâre privind trecerea unor construcții aflate în administrarea Ministerului Administrației și Internelor din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune și demolării, și pentru actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului..................................................... 6 128. — Hotărâre privind aprobarea înscrierii în inventarul centralizat al bunurilor din domeniului public al statului a unui imobil aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor .... 7 129. — Hotărâre privind actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului prin schimbarea unității de administrare și modificarea valorilor de inventar pentru unele imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor..................... 7-8 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 3.23 5. — Ordin al ministrului educației, cercetării, tineretului și sportului privind aprobarea specializărilor de nivel universitar care conferă dreptul absolvenților liceelor pedagogice de a ocupa funcțiile didactice de profesor în învățământul preșcolar și profesor în învățământul primar ...................................................... 9-15 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind aprobarea taxelor și tarifelor pentru operațiunile efectuate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 11 alin. (1) din Legea nr. 26/1990 privind Registrul comerțului, republicată, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă taxele pentru operațiunile efectuate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale, prevăzute în anexa nr. 1. (2) Pentru operațiunile de eliberare duplicat certificat de înregistrare/anexă, prevăzută la nr. crt. 1 din anexa nr. 1, eliberare certificat constatator, prevăzută la nr. crt. 3 din anexa nr. 1, și eliberare de copii certificate, prevăzută la nr. crt. 4 din anexa nr. 1, se aplică taxe suplimentare de 50% pentru soluționarea cererii în termen de maximum 48 de ore. Art. 2. — (1) Se aprobă tarifele pentru eliberarea off-line de către Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale de informații privind datele înregistrate în registrul comerțului computerizat și pentru accesarea de informații privind datele înregistrate în registrul comerțului central computerizat, prin serviciile on-line ale Oficiului Național al Registrului Comerțului, prevăzute în anexa nr. 2. (2) Pentru cererea de eliberare de informații prevăzute în anexa nr. 2 se aplică tarife suplimentare, după cum urmează: a) 50% din tarife, pentru soluționarea cererii în termen de 48 de ore de la data înregistrării solicitării; b) 30% din tarife, pentru soluționarea cererii în termen de 5 zile de la data înregistrării. Art. 3. — (1) Informațiile prevăzute în anexa nr. 2 sunt eliberate autorităților și instituțiilor publice, cu excepția celor finanțate integral din venituri proprii, fără plata tarifelor, pe baza protocoalelor de colaborare încheiate în acest scop. (2) Pentru informarea opiniei publice, Oficiul Național al Registrului Comerțului eliberează cu titlu gratuit ziariștilor și reprezentanților mijloacelor de informare în masă informații statistice din registrul comerțului, care nu pot fi reutilizateîn scop comercial. Art. 4. — Pentru serviciile auxiliare prestate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale, nivelul tarifelor pentru multiplicarea documentelor, transmiterea de acte și informații prin mijloace de comunicații — poștă, fax, e-mail, suport magnetic, traducerea în limba engleză a certificatelor constatatoare/informațiilor punctuale pentru solicitanți, tehnoredactarea cererilor și declarațiilor, îndrumarea pentru completarea corectă a cererilor adresate registrului comerțului, altele decât cererile de înregistrare și autorizare a funcționării, și alte asemenea servicii se stabilește, în mod unitar, prin ordin al ministrului justiției, pe bază de calculație de preț. Art. 5. — în cazul renunțării la cerere înainte de soluționarea acesteia, al neprestării serviciului de înregistrare în registrul comerțului ori în situațiile în care se achită eronat sau în plus față de suma stabilită prin prezenta hotărâre, taxele, tarifele și comisioanele se vor restitui în conformitate cu dispozițiile Ordonanței Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale actelor normative emise în aplicarea acesteia. Art. 6. — (1) Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale colectează taxele și tarifele aferente unor activități și/sau fonduri cu destinație specială și, după caz, le virează în contul entităților beneficiare, în temeiul unor prevederi legale exprese. (2) Entitățile beneficiare, după caz, suportă comisioanele percepute pentru operațiunile de plăți derulate prin intermediul sistemului de decontare și plăți, aferente virării taxelor și tarifelor prevăzute la alin. (1). (3) Pentru operațiunile de colectare și virare în contul entităților beneficiare ale taxelor aferente activităților și/sau fondurilor cu destinație specială, Oficiul Național al Registrului Comerțului percepe un comision suportat de entitatea beneficiară, care va fi stabilit prin ordin al ministrului justiției, pe bază de fundamentare economică. Art. 7. —Anexele nr. 1 și 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 8. — Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri se abrogă Hotărârea Guvernului nr. 684/2009 privind aprobarea taxelor și tarifelor pentru operațiunile efectuate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 492 din 15 iulie 2009. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul justiției, Cătălin Marian Predoiu Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 17 februarie 2010. Nr. 113.’ MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 3 ANEXA Nr. 1 TAXELE pentru operațiunile efectuate de Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale Nr. Denumirea operațiunii Taxa crt. --- lei --- 1. Servicii prealabile înregistrării în registrul comerțului, documente care, potrivit legii, se 10/înregistrare/ înregistrează sau se eliberează în/din registrul comerțului, comisioane pentru servicii oferite de element**)/ oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale: înregistrare verificare denumire firmă și document rezervare*) persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; înregistrare verificare disponibilitate*) denumire firmă/emblemă persoană juridică; înregistrare verificare unicitate*) sediu social/asociat unic/persoană fizică autorizată/titular al întreprinderii individuale/reprezentant al întreprinderii familiale; modificare*) a unei înregistrări (element) persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; preschimbare a certificatului de înregistrare în mod curent, ca urmare a unor modificări*); depunere situații financiare*) anuale sau de lichidare; eliberare duplicat certificat de înregistrare/anexă; obținere cod unic de înregistrare (CUI); transmitere spre publicare în Monitorul Oficial al României, Partea a IV-a/a Vll-a, a actelor prevăzute de lege; transmitere declarații pe propria răspundere privind autorizarea funcționării; obținere informații din cazierul fiscal; transmitere/obținere alte documente/informații prevăzute în mod expres de lege 2. înregistrare în registrul comerțului*) persoane juridice/sucursale/schimbare de sediu social în alt 120/înregistrare județ/schimbare formă juridică 3. înregistrare*) a unui element al actului constitutiv, precum și a altor documente/date care, potrivit 30/înregistrare/ legii, se înregistrează sau se menționează în registrul comerțului pentru persoane juridice; operațiune/ rezervare*) denumire firmă/emblemă persoane juridice; înregistrare*) persoană fizică element**) autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; menționare*) a unui document în registrul comerțului pentru persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; înregistrare declarație pe propria răspundere privind autorizarea funcționării*); eliberare extras de registru; eliberare certificat constatator 4. Eliberare de copii certificate de pe documentele depuse la registrul comerțului 4+0,2/pagină certificată *) La taxele percepute pentru operațiunile în cauză se aplică fondul de lichidare, constituit potrivit prevederilor Legii nr. 85/2006 privind procedura insolvenței, cu modificările și completările ulterioare, și fondul de buletin, constituit potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 460/2005 privind conținutul, etapele, condițiile de finanțare, publicare și distribuire a Buletinului procedurilor de insolvență, cu modificările și completările ulterioare. **) Elemente și alte documente sau date care, potrivit legii, se înregistrează sau se menționează în registrul comerțului pentru persoane juridice și persoane fizice autorizate/întreprinderi individuale/întreprinderi familiale: a) elemente care se înregistrează în registrul comerțului: denumire; emblemă; sediu social, inclusiv schimbarea datorată modificării administrative a denumirii arterei de circulație/numărului poștal; obiect de activitate; durata de funcționare; suspendare/reluare activitate; asociați; participare la profit și pierderi; administratori/persoane împuternicite (fizice sau juridice, reprezentanți legali, lichidatori etc.); înscriere structură acționariat; cenzori/auditori persoane fizice sau juridice și reprezentanți cenzori/auditori persoane juridice; capital social; sediu secundar; dizolvare; fuziune/divizare; lichidare, radiere înmatriculare/mențiune/altă operațiune; erori materiale generate de solicitant; alte elemente conform art. 21 din Legea nr. 26/1990 privind Registrul comerțului, republicată, cu modificările și completările ulterioare, sau în temeiul altor acte normative; modificare sediu profesional/obiect de activitate/date persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; punct de lucru persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; modificare participare la beneficii și pierderi întreprindere familială; modificare membri/reprezentant întreprindere familială; patrimoniu de afectațiune; b) documente supuse menționării în registrul comerțului: hotărârile adunării generale a acționarilor/asociaților; hotărârile pronunțate de instanțele judecătorești; recursurile și/sau opozițiile formulate, alte cereri sau acțiuni; prospectul de emisiune de acțiuni; proiectul de fuziune/divizare; cererile de radiere formulate conform art. 25 din Legea nr. 26/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare; dobândirea de către societate a unui bun de la un fondator sau acționar; registrele societăților pe acțiuni sau în comandită pe acțiuni; registrul independent al acționarilor; prelungirea valabilității sediului firmei sau a sediilor secundare; specimenul de semnătură; certificatele de garanție legală pentru administratori și cenzori; dovada vărsământului de capital social; plângerile împotriva rezoluției directorului oficiului registrului comerțului pentru persoană fizică autorizată/întreprindere individuală/întreprindere familială; oricare alt act prevăzut de lege. 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 ANEXA Nr. 2 TARIFELE pentru eliberarea off-line de către Oficiul Național al Registrului Comerțului și oficiile registrului comerțului de pe lângă tribunale de informații privind datele înregistrate în registrul comerțului computerizat și pentru accesarea de informații privind datele înregistrate în registrul comerțului central computerizat, prin serviciile on-line ale Oficiului Național al Registrului Comerțului Nr. Categorii de informații Tariful crt. --- lei --- 1. Eliberare off-line de informații înregistrate în registrul comerțului: număr de ordine în registrul 0,85/informație comerțului, denumire, formă juridică, cod unic de înregistrare, sediu social, durată de funcționare, distinctă sau activitate principală, activități secundare, capital social, activități autorizate; informații cu număr indicator variabil de apariții referitoare la: asociați/acționari, administratori/cenzori/reprezentanți, financiar sucursale/subunități/sedii secundare; informații din situațiile financiare anuale, alte categorii de informații 2. Eliberare off-line de informații (date de identificare firme) pe serii de firme grupate pe criterii*) 7 + 3/date de (arie geografică; localitate/sector/stradă; domeniu/obiect de activitate; capital social; cifră de identificare afaceri; persoană fizică sau juridică asociat/acționar/administrator/reprezentant/cenzor/auditorîn firmă firmele înregistrate în registrul comerțului; alte criterii) 3. Eliberare de raport istoric despre o firmă (evoluția firmei de la înmatriculare până la data solicitării 20 + 3/fiecare raportului sau pe anumite perioade ori pe tipuri de informații înregistrate) depunere de act sau mențiune înregistrată 4. Eliberare de date statistice (fișa sintetică a investiției străine pentru o țară și o perioadă definită; 20/fișă statistică în funcție de un criteriu) sintetică/ statistică unicriterială 5. Eliberare on-line de informații privind date de identificare firmă (denumire, formă juridică, cod unic 1,6/date de de înregistrare, număr de ordine în registrul comerțului, sediu social); și de alte informații identificare înregistrate în registrul comerțului (durată de funcționare, activitate principală, activități firmă + 0,5/ secundare, capital social; informații cu număr variabil de apariții referitoare la asociați/acționari, informație administratori/cenzori/reprezentanți, sucursale/subunități/alte sedii secundare; informații din distinctă sau situațiile financiare anuale; informații privind cererile depuse la registrul comerțului --- tip/număr indicator și dată înregistrare cerere; alte categorii de informații) financiar *) Tarifele se reduc în funcție de numărul de firme despre care se solicită informații: — între 101 și 500 firme: reducere 20%; — între 501 și 1.000 firme: reducere 30%; — între 1.001 și 10.000 firme: reducere 40%; — peste 10.000 firme: reducere 50%. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI 5 HOTARARE privind schimbarea regimului juridic al unui teren, în vederea realizării de către Ministerul Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, a unui program pentru construirea de locuințe în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 17 alin. (5) și (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Administrației și Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 11 lit. m) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — (1) Se aprobă trecerea unui teren în suprafață de 77.424,89 m², aflat în administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre, din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia. (2) Trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia se face în vederea realizării de către Ministerul Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, a unui program pentru construirea de locuințe, proprietate a personalului Ministerului Administrației și Internelor, din fondurile beneficiarilor, în condițiile art. 17 alin. (5) și (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Administrației și Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare. (3) Proprietarii locuințelor dobândesc un drept de folosință oneros asupra terenurilor pe durata existenței construcțiilor, pe baza unor contracte încheiate în condițiile legii. (4) Cuantumul sumelor datorate de proprietarii locuințelor pentru folosirea terenurilor aferente acestora se stabilește prin ordin al ministrului administrației și internelor. (5) Sumele încasate din folosința terenurilor aferente construcțiilor se fac venit la bugetul de stat. Art. 2. — (1) Se aprobă punerea la dispoziția dezvoltatorului de către Ministerul Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, a terenului prevăzut la art. 1 alin. (1) până la finalizarea lucrărilor de construire de locuințe. (2) Predarea-preluarea terenului prevăzut la alin. (1) se face pe bază de protocol încheiat între părțile interesate, în termen de 30 de zile de la data eliberării autorizației de construire. (3) După terminarea programului, dezvoltatorul va preda întregul amplasament către Ministerul Administrației și Internelor, în vederea reluării operațiunii de predare-preluare către beneficiari a terenurilor aferente construcțiilor. Art. 3. — Predarea-preluarea terenurilor aferente locuințelor se face pe bază de procese-verbale încheiate între Ministerul Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, și beneficiarii dreptului de folosință, după finalizarea construcțiilor. Art. 4. — Terenul neocupat de construcții de locuințe după terminarea programului va fi utilizat pentru construirea de alei și căi de acces, fiind predat riveranilor, în cote-părți egale, în condițiile prevăzute de art. 1 alin. (3), (4) și (5). Art. 5. — Ministerul Administrației și Internelor își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 17 februarie 2010. Nr. 126.’ 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale terenului aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, al cărui regim juridic se schimbă, în vederea realizării unui program pentru construirea de locuințe Locul unde este situat Nr. terenul al cărui regim juridic Regimul juridic al terenului Datele de identificare Caracteristicile tehnice ale imobilului M.F.P. se schimbă Municipiul Câmpina, Teren aflat în domeniul public al statului și în administrarea Teren intravilan arabil Suprafața terenului: 77.424,89 m2 107.564 str. Crișuri, Ministerului Administrației și Internelor, prin Școala de Agenți Nr. cadastral: 10586 (parțial) județul Prahova de Poliție „Vasile Lascăr” Câmpina, care se transmite în Nr. C.F.: 7766/Câmpina domeniul privat al statului GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind trecerea unor construcții aflate în administrarea Ministerului Administrației și Internelor din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune și demolării, și pentru actualizarea anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (1) și (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, al art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcțiune, casare și valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă trecerea unor construcții aflate în administrarea Ministerului Administrației și Internelor — Inspectoratul General al Jandarmeriei Române din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, situate în județul Bacău, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Trecerea în domeniul privat al statului a construcțiilor menționate la art. 1 se va face în vederea scoaterii din funcțiune și demolării acestora, în condițiile legii. Art. 3. — După scoaterea din funcțiune și demolarea construcțiilor, Ministerul Administrației și Internelor își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ- valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 17 februarie 2010. Nr. 127.’ Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale construcțiilor aflate în administrarea Ministerului Administrației și Internelor, care se transmit din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia, în vederea scoaterii din funcțiune și demolării acestora Adresa imobilului Persoana juridică Caracteristicile tehnice Valoarea Număr de înregistrare al imobilului ce administrează imobilul contabilă depus la M.F.P. Municipiul Bacău, Ministerul Administrației și Internelor --- 1. Pavilion 45-50-19 „solar”: 4.666,95 101.061 str. Constantin Mușat nr. 4, Inspectoratul de Jandarmi Județean Bacău Suprafața construită = 144,00 m2 2.803,10 parțial județul Bacău Suprafața desfășurată = 144,00 m2 (nr. Carte Funciară 38101) 2. Pavilion 45-50-21 „pătul”: Suprafața construită = 21,00 m2; Suprafața desfășurată = 21,00 m2 7 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI H OTARARE privind aprobarea înscrierii în inventarul centralizat al bunurilor din domeniului public al statului a unui imobil aflat în domeniul public al statului si în administrarea Ministerului Administrației si Internelor » » » în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 20 alin. (1) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă înscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului a unui imobil aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor, situat în municipiul Odorheiu Secuiesc, Str. Izvorului nr. 4, județul Harghita, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Ministerul Administrației și Internelor își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 17 februarie 2010. Nr. 128.’ ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale imobilului aflat în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor, care se înscrie în inventarul domeniului public al statului Ministerul Finanțelor Publice Adresa imobilului Persoana juridică ce administrează imobilul Caracteristicile imobilului va atribui număr în inventarul domeniului public Municipiul Odorheiu Secuiesc, Str. Izvorului nr. 4, Ministerul Administrației și Internelor --- Teren județul Harghita Inspectoratul de Jandarmi Județean Harghita Suprafața = 1.326 m2 C.F. nr. 50638 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind actualizarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului prin schimbarea unității de administrare și modificarea valorilor de inventar pentru unele imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Administrației și Internelor în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 20 alin. (1) și art. 22 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă actualizarea inventarului centralizat al de administrare și modificarea valorilor de inventar pentru unele bunurilor din domeniul public al statului prin schimbarea unității imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea 8 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 Ministerului Administrației și Internelor, având datele de identificare prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Ministerul Administrației și Internelor își va actualiza în mod corespunzător datele din evidența cantitativ-valorică și, împreună cu Ministerul Finanțelor Publice, va opera modificarea corespunzătoare a anexei nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 17 februarie 2010. Nr. 129. ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale imobilelor ce se transmit din administrarea Unității Militare 0812 Orăstie în administrarea Centrului de Formare Inițială si Continuă al Ministerului Administrației si Internelor Inspectoratului de Poliție Județean Hunedoara, Inspectoratului de Jandarmi Județean Hunedoara Numărul Persoana juridică de identificare Adresa imobilului de la care se transmite Persoana juridică Caracteristicile părții imobilului ce se predă Valoarea atribuit de către imobilul la care se transmite imobilul contabilă Ministerul Finanțelor Publice Orăștie, Ministerul Administrației Ministerul Administrației și Imobil 45-31-01,02, 03, 08,10, 11 9.181.225,25 39.249 Str. Armatei nr. 16, și Internelor --- Unitatea Internelor --- Centrul de Formare 13,14, 16, 17,18, 19,28,29,30,31 ’ (parțial) județul Hunedoara Militară 0812 Orăstie Inițială și Continuă al Ministerului 32,33, 37, 38,39, 40,41,44, 45,46’ CIF-4634485 ’ Administrației si Internelor 47,48, 49, 50 CIF-25949915 Suprafața terenului = 99.906,00 m2 Suprafața construită = 10.548,00 m2 Suprafața desfășurată = 14.494,00 m2 Orăștie, Ministerul Administrației Ministerul Administrației Imobil 45---31---07 261.647,30 39.249 Str. Armatei nr. 16, și Internelor --- Unitatea și Internelor --- Inspectoratul Suprafața construită = 726,00 m2 (parțial) județul Hunedoara Militară 0812 Orăstie de Politie al Județului Hunedoara Suprafața desfășurată = 726,00 m2 CIF-4634485 ’ CIF-4374342 ’ Orăștie, Ministerul Administrației Ministerul Administrației Imobil 45-31-04, 05, 06, 09,12 15 2.972.645,55 39.249 Str. Armatei nr. 16, și Internelor --- Unitatea și Internelor --- Unitatea 22, 34, 42, 43 (parțial) județul Hunedoara Militară 0812 Orăstie Militară 0451 Deva Suprafața construită = 5.736,00 m2 CIF-4634485 ’ CIF-4634493 Suprafața desfășurată = 6.988,00 m2 Orăștie, Ministerul Administrației Ministerul Administrației și Imobil 45---81 130.049,42 101.234 Str. Codrului nr. 1, și Internelor --- Unitatea Internelor --- Centrul de Formare Suprafața terenului = 43.990,00 m2 județul Hunedoara Militară 0812 Orăstie Inițială și Continuă al Ministerului Suprafața construită = 355,00 m2 CIF-4634485 ’ Administrației si Internelor Suprafața desfășurată = 355,00 m2 CIF-25949915 Orăștie, Ministerul Administrației Ministerul Administrației Imobil 45---242 2.822,92 101.235 Dealul Bemilor, și Internelor---Unitatea și Internelor --- Unitatea Suprafața terenului = 98.123,00 m2 județul Hunedoara Militară 0812 Orăstie Militară 0451 Deva CIF-4634485 ’ CIF-4634493 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 9 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 9 MINISTERUL EDUCAȚIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI Șl SPORTULUI ORDIN privind aprobarea specializărilor de nivel universitar care conferă dreptul absolvenților liceelor pedagogice de a ocupa funcțiile didactice de profesor în învățământul preșcolar și profesor în învățământul primar în baza prevederilor art. 141 lit. p) din Legea învățământului nr. 84/1995, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (1) lit. a) și b), art. 7 alin. (1) lit. c) și d) și art. 43 din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările și completările ulterioare, și ale Hotărârii Guvernului nr. 1.251/2005 privind unele măsuri de îmbunătățire a activității de învățare, instruire, compensare, recuperare și protecție specială a copiilor/elevilor/tinerilor cu cerințe educative speciale din cadrul sistemului de învățământ special și special integrat, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului emite prezentul ordin. Art. 1. — (1) Condițiile de ocupare a funcțiilor didactice de profesor în învățământul preșcolar și profesor pentru învățământul primar sunt îndeplinite de absolvenții cu diplomă ai ciclului I de studii universitare de licență cu specializarea „Pedagogia învățământului primar și preșcolar” repartizați în învățământul preuniversitar pe posturi de: educatoare, educatoare/educator, educatoare/educator itinerant/de sprijin, învățător, învățător-educator sau învățător itinerant/de sprijin. (2) Condițiile de ocupare a funcției didactice de profesor în învățământul preșcolar sunt îndeplinite și de absolvenții cu diplomă ai liceului pedagogic cu una dintre specializările „Educatoare”, „Educatoare—învățător” sau „învățător— Educatoare” repartizați în învățământul preuniversitar pe posturi de: educatoare, educatoare/educator sau educatoare/educator itinerant/de sprijin, care au finalizat cu diplomă de absolvire/licență și studii universitare de scurtă sau lungă durată ori ciclul I de studii universitare de licență sau ciclul II de studii universitare de masterat, având înscrisă pe diploma de absolvire/licență una dintre specializările cuprinse în Centralizatorul privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar 2010, aprobat prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.052/2009, la: a) aria curriculară „Limbă și comunicare”, disciplinele: limba și literatura română, limbi clasice, limbi străine/materne și literatura universală; b) aria curriculară „Matematică și științe”, disciplinele: matematică, fizică, chimie, biologie și științe, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 1; c) aria curriculară „Tehnologii”, disciplinele: informatică; tehnologia informației și a comunicațiilor, specializările universitare de lungă și scurtă durată „Informatică” din profilul „Informatică”, specializările universitare de lungă și scurtă durată din profilul „Matematică”: „Informatică”, „Matematică— Informatică”, „Mașini de calcul” și „Cercetări operaționale”, specializările universitare de lungă durată din profilul „Fizică”: „Fizică—Informatică”, „Fizică informatică”, specializările pentru ciclul I de studii universitare de licență din domeniul științe exacte, incluse în domeniile pentru studiile universitare de licență: „Matematică”, „Informatică”, „Fizică” și „Chimie”: „Matematică informatică”, „Informatică”, „Informatică aplicată”, „Fizică informatică” și „Chimie informatică”, precum și programele de studiu de mașter acreditate corespunzătoare domeniilor de licență: „Matematică”, „Informatică” și „Fizică”; d) aria curriculară „Om și societate”, disciplinele: cultură civică; filozofie; logică, argumentare și comunicare; sociologie; studii sociale; psihologie; pedagogie; istoria și tradițiile minorității maghiare; istorie; geografie; religie; discipline teologice de specialitate, posturile de: profesor în centre și cabinete de asistență psihopedagogică și profesor logoped, învățământul special, postul de profesor psihopedagog, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 2; e) aria curriculară „Arte”, disciplinele: arte vizuale, muzică, teatru, coregrafie; f) aria curriculară „Educație fizică și sport”, disciplinele: educație fizică și sport, kinetoterapie, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 3. (3) Condițiile de ocupare a funcției didactice de profesor în învățământul primar sunt îndeplinite și de absolvenții cu diplomă ai liceului pedagogic cu una dintre specializările „învățător”, „Educatoare—învățător” sau „învățător—Educatoare” repartizați în învățământul preuniversitar pe posturi de: învățător, învățător- educator sau învățător itinerant/de sprijin, care au finalizat cu diplomă de absolvire/licență și studii universitare de scurtă sau lungă durată ori ciclul I de studii universitare de licență sau ciclul II de studii universitare de masterat, având înscrisă pe diploma de absolvire/licență una dintre specializările cuprinse în Centralizatorul privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar 2010, aprobat prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.052/2009, la: a) aria curriculară „Limbă și comunicare”, disciplinele: limba și literatura română, limbi clasice, limbi străine/materne și literatura universală; b) aria curriculară „Matematică și științe”, disciplinele: matematică, fizică, chimie, biologie și științe, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 1; c) aria curriculară „Tehnologii”, disciplinele: informatică; tehnologia informației și a comunicațiilor, specializările universitare de lungă și scurtă durată „Informatică” din profilul „Informatică”, specializările universitare de lungă și scurtă durată din profilul „Matematică”: „Informatică”, „Matematică— Informatică”, „Mașini de calcul” și „Cercetări operaționale”, specializările universitare de lungă durată din profilul „Fizică”: „Fizică—Informatică”, „Fizică informatică”, specializările pentru ciclul I de studii universitare de licență din domeniul științe exacte, incluse în domeniile pentru studiile universitare de licență: „Matematică”, „Informatică”, „Fizică” și „Chimie”: 10 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 „Matematică informatică”, „Informatică”, „Informatică aplicată”, „Fizică informatică” și „Chimie informatică”, precum și programele de studiu de mașter acreditate corespunzătoare domeniilor de licență: „Matematică”, „Informatică” și „Fizică”; d) aria curriculară „Om și societate”, disciplinele: cultură civică; filozofie; logică, argumentare și comunicare; sociologie; studii sociale; psihologie; pedagogie; istoria și tradițiile minorității maghiare; istorie; geografie; religie; discipline teologice de specialitate, posturile de: profesor în centre și cabinete de asistență psihopedagogică și profesor logoped, învățământul special, postul de profesor psihopedagog, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 2; e) aria curriculară „Arte”, disciplinele: arte vizuale, muzică, teatru, coregrafie; f) aria curriculară „Educație fizică și sport”, disciplinele: educație fizică și sport, kinetoterapie, cu excepția specializărilor cuprinse în anexa nr. 3. Art. 2. — (1) Absolvenții cu diplomă ai liceului pedagogic repartizați în învățământul preuniversitar pe posturi de: educatoare, educatoare/educator, educatoare/educator itinerant/de sprijin, învățător, învățător-educator sau învățător itinerant/de sprijin, care au finalizat cu diplomă de absolvire/licență și studii universitare de scurtă sau lungă durată ori ciclul I de studii universitare de licență sau ciclul II de studii universitare de masterat, având înscrisă pe diploma de absolvire/licență una dintre specializările cuprinse în anexele nr. 1—3 sau o altă specializare care nu este prevăzută la art. 1, îndeplinesc condițiile de ocupare a funcției de institutor. (2) Absolvenții cu examen de diplomă ai colegiului universitar pedagogic sau a unei școli echivalente liceului pedagogic repartizați în învățământul preuniversitar pe posturi de: educatoare, educatoare/educator, educatoare/educator itinerant/de sprijin, învățător, învățător-educator sau învățător itinerant/de sprijin, care au finalizat cu diplomă de absolvire/licență și studii universitare de scurtă sau lungă durată ori ciclul I de studii universitare de licență sau ciclul II de studii universitare de masterat, cu excepția specializării „Pedagogia învățământului primar și preșcolar”, îndeplinesc condițiile de ocupare a funcției de institutor. Art. 3. — Normarea activității de predare-învățare și de evaluare curentă a preșcolarilor și a elevilor în clasă pentru profesorii pentru învățământul preșcolar și pentru profesorii pentru învățământul primar se stabilește pe post similar normării activității didactice de predare-învățare și de evaluare curentă a preșcolarilor și a elevilor în clasă a educatoarelor/institutorilor din învățământul preșcolar, învățătorilor/institutorilor din învățământul primar, respectiv educatoarelor/educatorilor, educatoarelor/educatorilor itineranți/de sprijin, învățătorilor- educatori/institutorilor-educatori sau învățătorilor itineranți/de sprijin, conform art. 43 lit. a), b) sau f) din Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările și completările ulterioare, și Hotărârii Guvernului nr. 1.251/2005 privind unele măsuri de îmbunătățire a activității de învățare, instruire, compensare, recuperare și protecție specială a copiilor/elevilor/tinerilor cu cerințe educative speciale din cadrul sistemului de învățământ special și special integrat. Art. 4. —Anexele nr. 1—3 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 5. — Direcția acreditarea, evaluarea și performanța în cariera didactică din cadrul Ministerului Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului, inspectoratele școlare și unitățile de învățământ preuniversitar duc la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 6. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul educației, cercetării, tineretului și sportului, Daniel Petru Funeriu București, 9 februarie 2010. Nr. 3.235. ANEXA Nr. 1 LISTA specializărilor de nivel universitar din Centralizatorul privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar 2010, aprobat prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.052/2009, aria curriculară „Matematică și științe”, disciplinele: matematică, fizică, chimie, biologie, științe, care nu sunt cuprinse în profilul pedagogic Profilul/Domeniul Specializarea Studii universitare Studii universitare de lungă durată de scurtă durată STIINTE APLICATE Inginerie matematică X » > Inginerie fizică X Chimie --- Fizică (militar)* X Inginerie chimică X Inginerie chimică (în limbi străine) X Tehnologie chimică X X CHIMIE Tehnologie chimică organică X X Tehnologie chimică anorganică X X Tehnologia substanțelor anorganice X X Tehnologia substanțelor organice X X Știința și ingineria materialelor oxidice X MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 Profilul/Domeniul Specializarea Studii universitare Studii universitare de lungă durată de scurtă durată Tehnologia silicaților și compușilor oxidici X Chimie militară (militar)* X Tehnici de laborator X Tehnologia celulozei, hârtiei și fibrelor artificiale X Tehnologia compușilor macromoleculari X Inginerie chimică X Inginerie chimică (în limbi străine) X Tehnologie chimică X X CHIMIE INDUSTRIALĂ/ Tehnologie chimică organică X X INGINERIE CHIMICĂ Tehnologie chimică anorganică X X Tehnologia substanțelor anorganice X X Tehnologia substanțelor organice X X Știința și ingineria materialelor oxidice X Tehnologia silicaților și compușilor oxidici X Tehnici de laborator X Tehnologia materialelor de construcții X * Specializări dobândite în cadrul instituțiilor militare de învățământ superior. Domeniul fundamental Domeniul pentru studiile universitare Specializarea din cadrul domeniului Studii universitare de licență de licență pentru studiile universitare de licență (ciclul I Bologna) Științe inginerești Științe inginerești aplicate Matematică și informatică X aplicată în inginerie Științe inginerești Științe inginerești aplicate Inginerie fizică X Fizică tehnologică X Științe inginerești Inginerie chimică Chimie militară* X ‘Specializare dobândită în cadrul instituțiilor militare de învățământ superior. ANEXA Nr. 2 LISTA specializărilor de nivel universitar din Centralizatorul privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar 2010, aprobat prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.052/2009, aria curriculară „Om și societate”, disciplinele: cultură civică; filozofie; logică, argumentare și comunicare; sociologie; studii sociale; psihologie; pedagogie; istoria și tradițiile minorității maghiare; istorie; geografie; religie; discipline teologice de specialitate, posturile de: profesor în centre și cabinete de asistență psihopedagogică și profesor logoped, învățământul special, postul de profesor psihopedagog, care nu sunt cuprinse în profilul pedagogic Profilul/Domeniul Specializarea Studii universitare Studii universitare de lungă durată de scurtă durată Psihosociologie (militar)* X SOCIOPSIHOPEDAGOGIE Psihosociologie --- informații (militar)* X Asistență socială X ARHIVISTICĂ Arhivistică --- Istorie (militar)* Științe politice X ȘTIINȚE POLITICE Științe politice (în limbi străine) X Științe politice și administrative X 12 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 Profilul/Domeniul Specializarea Studii universitare Studii universitare de lungă durată de scurtă durată Studii europene X Relații internaționale și studii europene X STIINTE SOCIAL-POLITICE » ! Științe politico-economice X STIINTE ADMINISTRATIVE Administrație publică X > J Administrație europeană X Științe administrative X Comunicare și relații publice X FILOLOGIE Comunicare socială și relații publice X Relații internaționale și studii europene X ECONOMIC Relații internaționale și studii europene X RELAȚII INTERNATIONALE t , Relații internaționale și studii europene X Psihosociologie --- informații* X JURNALISTICĂ/STIINTELE Psihosociologie --- informații (militar)* X COMUNICĂRII ’ Comunicare și relații publice X Comunicare socială și relații publice X Comunicare și relații publice --- informații* X COMUNICARE SI RELAȚII Comunicare și relații publice X PUBLICE Comunicare socială și relații publice X Drept X DREPT Drept comunitar X Științe juridice X Științe juridice și administrative X Drept X STIINTE JURIDICE Drept comunitar X » } Drept și relații internaționale X Științe juridice X Științe juridice și administrative X ASISTENTĂ SOCIALĂ Asistență socială X X > * Specializări dobândite în cadrul instituțiilor militare sau de informații de învățământ superior. Domeniul fundamental Domeniul pentru studiile universitare Specializarea din cadrul domeniului Studii universitare de licență de licență pentru studiile universitare de licență (ciclul I Bologna) ȘTIINȚE JURIDICE DREPT Drept X Drept comunitar X STIINTE POLITICE Științe politice X RELAȚII INTERNATIONALE Relații internaționale și studii X Șl STUDII EUROPENE europene STIINTE SOCIALE SI STIINTE ADMINISTRATIVE Administrație publică X POLITICE > > Administrație europeană X STIINTE ALE Comunicare și relații publice X COMUNICĂRII ASISTENȚĂ SOCIALĂ Asistență socială X STIINTE MILITARE SI STIINTE MILITARE SI Comunicare și relații publice --- X INFORMAȚII INFORMAȚII informații* Psihologie --- informații* X ‘Specializări dobândite în cadrul instituțiilor militare sau de informații de învățământ superior. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 130/25.II.2010 13 Domeniul de licență Programul de studii de master acreditat Studii universitare de masterat (ciclul II Bologna) 1. Administrație publică 2. Asistența juridică a întreprinderii 3. Conducere și organizare judiciară 4. Combaterea traficului ilicit de droguri 5. Combaterea criminalității organizate 6. Comunicare socială proactivă a poliției 7. Criminalistică 8. Carieră judiciară 9. Devianță și delincvență 10. Drept administrativ 11. Drept civil aprofundat 12. Drept comunitar 13. Drept comunitar și politici de integrare europeană 14. Drept european 15. Drept financiar bancar și al asigurărilor 16. Drept privat 17. Drept și administrație publică europeană 18. Drept și politici publice europene 19. Drept internațional comunitar 20. Drept internațional și comunitar 21. Drept internațional public 22. Drept internațional și drept comunitar 23. Drept internațional și european 24. Drept judiciar privat 25. Drept maritim 26. Drept privat aprofundat 27. Drept privat comunitar 28. Drept privat comparat 29. Droit prive compare 30. Drept public 31. Drept penal și științe penale DREPT 32. Drept social român și european x 33. Dreptul afacerilor 34. Dreptul european și dreptul național al afacerilor 35. Dreptul informațiilor și al securității private 36. Drept intern și internațional al mediului 37. Dreptul muncii. Relații de muncă și industriale 38. Drepturile omului 39. Economia și dreptul afacerilor 40. Integrare europeană 41. Instituții și proceduri de drept public 42. Instituții juridice comunitare și internaționale 43. Instituții de drept administrativ 44. Instituții de drept privat român 45. Instituții de drept civil și procesual civil 46. Instituții de drept penal și procesual penal 47. Investigarea criminalistică a infracțiunilor 48. Investigarea fraudelor 49. Legislație comunitară și carieră judiciară 50. Legislația privind siguranța transporturilor 51. Master profesional de drept european și internațional al afacerilor 52. Managementul resurselor umane în sistemul autorităților de ordine publică 53. Managementul cooperării polițienești internaționale 54. Managementul activităților de ordine publică și siguranță națională 55. Managementul investigației penale 56. Managementul cooperării la frontiera Schengen 57. Managementul pregătirii operaționale de jandarmi 58. Mecanismele juridice ale economiei de piață 59. Medierea --- procedura necontencioasă de soluționare a conflictelor 60. Medierea conflictelor în drept 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 Domeniul de licență Programul de studii de mașter acreditat Studii universitare de masterat (ciclul II Bologna) 61. Ocrotirea familiei și asistență socială X 62. Poliție judiciară 63. Proceduri judiciare și profesii liberale 64. Statul de drept și societatea civilă 65. Etat de droit et societe civile 66. Sisteme și instituții de drept internațional și comunitar 67. Studii europene 68. Științe penale 69. Științe penale aprofundate 70. Științe penale și criminalistică 71. Științe penale --- criminologie și criminalistică 72. Tehnică criminalistică ȘTIINȚE 1. Administrație europeană. Instituții și politici publice X ADMINISTRATIVE 2. Administrație publică 3. Administrație publică europeană 4. Administrație publică europeană --- BRIE 5. Administrație publică și integrare europeană 6. Administrație publică și dezvoltarea comunitară 7. Administrație publică în contextul integrării europene 8. Administrație și finanțe publice europene 9. Administrație și management public 10. Administrarea resurselor instituțiilor culturale 11. Administrație publică și eficiența sistemului administrativ 12. Administrarea relațiilor publice și asistență managerială 13. Administrație și politici publice în Uniunea Europeană 14. Administrarea și dezvoltarea resurselor umane 15. Dezvoltare regională 16. Guvernare și administrație publică europeană 17. Guvernare modernă și dezvoltare locală 18. Management și administrație europeană 19. Management și audit în administrație și afaceri 20. Managementul administrației publice și cariere publice 21. Managementul crizelor și conflictelor 22. Managementul instituțiilor publice 23. Managementul organizațiilor și serviciilor publice 24. Managementul sectorului public 25. Managementul poliției locale 26. Politici de sănătate și management sanitar 27. Politici administrative europene 28. Puterea executivă și administrația publică 29. Sisteme administrative și relații internaționale 30. Spațiul public european 31. Studii administrative europene 32. Științe administrative ȘTIINȚE MILITARE Psihologie --- informații* X ’ SI INFORMAȚII » 5 ASISTENTĂ SOCIALĂ 1. Asistența socială a vârstnicilor X 2. Asistență socială pentru sănătate mentală 3. Asistență socială și consiliere în școală 4. Asistență socială și economie socială 5. Asistență socială bazată pe dovezi 6. Asistență socială în spațiul justiției. Probațiune și mediere 7. Asistență socială privind reintegrarea socială în domeniul justiției penale 8. Asistență și incluziune socială a vârstnicilor și persoanelor cu dizabilități MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 130/25.11.2010 15 Domeniul de licență Programul de studii de master acreditat Studii universitare de masterat (ciclul II Bologna) 9. Cercetare în sociologie 10. Research in sociology 11. Consiliere în asistența socială 12. Evaluarea programelor și analiză de impact 13. Evaluare și supervizare în asistență socială 14. Familia --- resurse și asistență socială 15. Familia și managementul resurselor familiale 16. Gerontologie socială 17. Grupuri de risc și servicii sociale de suport 18. Masterat european în drepturile copiilor 19. Masterat european de protecție a drepturilor copiilor 20. Management în asistență socială 21. Management de caz și metode de intervenție în asistența socială 22. Managementul serviciilor de asistență socială 23. Managementul serviciilor sociale și de sănătate 24. Politici publice în asistența socială 25. Politici sociale europene 26. Politici sociale în context european 27. Politici și servicii sociale 28. Practica asistenței sociale centrată pe valori 29. Prevenirea și combaterea consumului ilicit de droguri 30. Prevenirea violenței împotriva copilului în familie și societate 31. Probațiune 32. Probațiune, mediere și asistența socială a victimelor infracțiunilor 33. Programe și proiecte comunitare în asistență socială 34. Psihologie socială aplicată 35. Supervizare și planificare socială 36. Supervizare în serviciile sociale și de sănătate mintală * Specializare dobândită în cadrul instituțiilor militare sau de informații de învățământ superior. ANEXA Nr. 3 LISTA specializărilor de nivel universitar din Centralizatorul privind disciplinele de învățământ, domeniile și specializările, precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar 2010, aprobat prin Ordinul ministrului educației, cercetării și inovării nr. 6.052/2009, aria curriculară „Educație fizică și sport”, disciplinele: educație fizică și sport, kinetoterapie, care nu sunt incluse în profilul pedagogic Profilul/Domeniul Specializarea Studii universitare Studii universitare de lungă durată de scurtă durată MEDICINĂ Fiziokinetoterapie X Balneofiziokinetoterapie și recuperare X EDUCAȚIE FIZICĂ Educație fizică militară și sport* X Șl SPORT Educație fizică (militară)* X * Specializări dobândite în cadrul instituțiilor militare sau de informații de învățământ superior. Domeniul pentru studiile universitare de licență Specializarea din cadrul domeniului pentru studiile Studii universitare de licență universitare de licență (ciclul I Bologna) SĂNĂTATE Balneofiziokinetoterapie și recuperare X ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Valoare crt. Denumirea publicației de apariții (TVA 9% inclus) --- lei anuale 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 100 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 500 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 6.000 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 240 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 48 540 50 8. Colecția Legislația României 4 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru relații cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 441163 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 130/25.11.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495