MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 178 (XXII) —Nr. 69 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Vineri, 29 ianuarie 2010 SUMAR Nr. Pagina Nr. 10. ORDONANȚE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI — Ordonanță pentru modificarea art. III alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 3/2007 privind unele măsuri financiar-fiscale din domeniul protecției sociale ..... 2 — Ordonanță pentru prorogarea unor termene prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 67/2009 privind aprobarea scoaterii din rezervele de stat a unor cantități de petrol pentru turboreactoare, care vor fi acordate, cu titlu gratuit, Ministerului Apărării Naționale și Ministerului Administrației și Internelor, precum și pentru stabilirea regimului taxei’ pe valoarea adăugata și al accizelor pentru unele cantități de combustibili......................................... 2 11. 12. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. — Ordonanță pentru modificarea și completarea Legii nr. 458/2002 privind calitatea apei potabile....... 3—4 — Ordonanță pentru modificarea și completarea Ordonanței ele urgență a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competențe exercitate de Ministerul Sănătății către autoritățile administrației publice locale................ 5 — Hotărâre privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Benedek Kaplar Gabor ....................... 5 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Ambrus Carol............................. 6 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Băncilă Ciprian Marius....'......’........... 6 — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Ursu Dorel Ădrian din funcția publică de subprefect al județului Caraș-Severin în funcția publică de inspector guvernamental........................................... 7 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Caraș- Severin de către domnul Verindeanu Nicolae......... 7 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Călărași de către domnul Miu Nicolae.............'................... 8 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Covasna de către domnul Benedek Kaplar Gabor...................... 8 — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Drăghiea Nicolae din funcția publică de subprefect al județului Mehedinți în funcția publică de inspector guvernamental................’............................ 9 65. 66. 67. 68. 69. 70. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. Pagina — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Mehedinți de către domnul Suru loan ............................... 9 — Hotărâre privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de subprefect al județului Vaslui de către domnul Zaharia loan .............................. 10 — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Iftimoaei Ciprian Constantin din funcția publică de prefect al județului Vaslui în funcția publică de subprefect al județului Vaslui.......................... 10 — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Vaslui de către domnul Szekely Levente Csaba........................... 11 — Hotărâre pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 557/2006 privind stabilirea datei de la care se pun în circulație pașapoartele electronice, precum și a formei și conținutului acestora...................... 11-12 — Hotărâre privind numirea unui consul general ......... 12 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Ursu Dorel Adrian în funcția publică de inspector guvernamental........................................... 13 — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Drăghiea Nicolae în funcția publică de inspector guvernamental........................................... 13 — Decizie pentru eliberarea domnului Grădinaru Liviu din funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor............................ 14 — Decizie pentru numirea domnului Grădinaru Liviu în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor............................ 14 — Decizie privind numirea domnului Emacu Gheorghe în funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor............................ 15 — Decizie privind aplicarea mobilității pentru domnul Andrei Florin din funcția publică de secretar general adjunct în cadrul Ministerului Mediului și Pădurilor în funcția publică de inspector guvernamental ............. 15 — Decizie privind aplicarea mobilității pentru domnul Marcu Nicu din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Mediului și Pădurilor .......... 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 ORDONANȚE SI HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 9 9 GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ pentru modificarea art. III alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 3/2007 privind unele măsuri financiar-fiscale din domeniul protecției sociale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. VI din Legea nr. 9/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Articol unic. —Alineatul (1) al articolului III din Ordonanța Guvernului nr. 3/2007 privind unele măsuri financiar-fiscale din domeniul protecției sociale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 67 din 29 ianuarie 2007, aprobată cu modificări prin Legea nr. 164/2007, cu modificările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. III. — (1) Pentru copiii născuți în perioada ianuarie 2007 — decembrie 2010, autoritățile administrației publice locale ale sectoarelor municipiului București, respectiv ale comunelor, orașelor și municipiilor, după caz, denumite în continuare autoritățile administrației publice locale, vor acorda beneficiarilor contravaloarea în lei a trusoului pentru nou-născuți prevăzut de Legea nr. 482/2006, cu modificările ulterioare.” PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: p. Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Valentin Mocanu, secretar de stat Ministrul administrației și internelor, Vasile Blagâ Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 5. GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ pentru prorogarea unor termene prevăzute de Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 67/2009 privind aprobarea scoaterii din rezervele de stat a unor cantități de petrol pentru turboreactoare, care vor fi acordate, cu titlu gratuit, Ministerului Apărării Naționale și Ministerului Administrației și Internelor, precum și pentru stabilirea regimului taxei pe valoarea adăugată și al accizelor pentru unele cantități de combustibili în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. VI din Legea nr. 9/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Articol unic. — Termenele prevăzute la art. 8 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 67/2009 privind aprobarea scoaterii din rezervele de stat a unor cantități de petrol pentru turboreactoare, care vor fi acordate, cu titlu gratuit, Ministerului Apărării Naționale și Ministerului Administrației și Internelor, precum și pentru stabilirea regimului taxei pe valoarea adăugată și al accizelor pentru unele cantități de combustibili, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 420 din 19 iunie 2009, aprobată prin Legea nr. 337/2009, se prorogă până la data de 30 iunie 2011 inclusiv. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul apărării naționale, Gabriel Oprea Președintele Administrației Naționale a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale, Adrian Gurău Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 10. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 3 GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ pentru modificarea și completarea Legii nr. 458/2002 privind calitatea apei potabile în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. III.3 din Legea nr. 9/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Art. I. — Legea nr. 458/2002 privind calitatea apei potabile, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 552 din 29 iulie 2002, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Articolul 9 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 9. — (1) La cererea producătorului sau distribuitorului de apa potabilă, direcția de sănătate publică județeană, respectiv a municipiului București poate aproba pe o perioadă determinată o primă derogare de la parametrii valorici stabiliți în tabelul nr. 2 din anexa nr. 1 sau în conformitate cu prevederile art. 5 alin. (2), cu condiția ca o astfel de derogare să nu constituie un pericol potențial pentru sănătatea publică și numai în cazul în care nu există nicio alternativă de aprovizionare cu apă potabilă a populației. (2) Aceste derogări pot fi acordate prin îndeplinirea cumulativă a următoarelor condiții: a) pentru o perioadă de timp cât mai scurtă și care nu va depăși 3 ani; b) numai până la o valoare maximă determinată pentru parametrii valorici menționați la alin. (1), ce va fi propusă de către direcția de sănătate publică județeană, respectiv a municipiului București și aprobată de Institutul Național de Sănătate Publică. Valoarea maximă propusă va fi cea care implică cel mai mic risc pentru sănătatea populației rezidente. (3) Cu 3 luni înainte de sfârșitul perioadei de derogare, producătorul, respectiv distribuitorul de apă potabilă întocmește un raport privind progresul înregistrat și, după caz, cererea de acordare a celei de a doua derogări, însoțită de argumentarea detaliată a cauzelor care au condus la nerespectarea condițiilor prevăzute de derogarea anterioară; această documentație este înaintată direcției de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București. (4) în baza documentației primite, direcția de sănătate publică județeană, respectiva municipiului București elaborează un referat tehnic pe care îl înaintează centrului regional de sănătate publică la care este arondată, împreună cu motivele ce justifică solicitarea de acordare a celei de-a doua derogări. (5) La propunerea centrului regional de sănătate publică, Institutul Național de Sănătate Publică înaintează Ministerului Sănătății decizia de acordare a celei de-a doua derogări, însoțită de referatul de evaluare care cuprinde și motivele solicitării de acordare a acestei derogări. (6) Ministerul Sănătății face cunoscută Comisiei Europene, în cel mai scurt termen, decizia sa de acordare a celei de-a doua derogări, transmițându-i și referatul de evaluare cu motivele care justifică această decizie. (7) A doua perioadă de derogare nu poate depăși termenul de 3 ani. (8) în cazuri excepționale, producătorul, respectiv distribuitorul de apă potabilă, după caz, poate formula o solicitare de acordare a unei a treia derogări direcției de sănătate publică județene sau a municipiului București, cu cel puțin 3 luni înainte de finalizarea perioadei celei de-a doua derogări. (9) Ministerul Sănătății poate solicita Comisiei Europene aprobarea unei a treia derogări pentru o perioadă de cel mult 3 ani, pe baza documentației întocmite de către direcția de sănătate publică județeană, respectiv a municipiului București sau de către Institutul Național de Sănătate Publică, după caz.” 2. După articolul 9 se introduc două noi articole, articolele 9¹ și 9², cu următorul cuprins: „Art. 9¹. — (1) Orice derogare acordată potrivit prevederilor art. 9 trebuie să cuprindă următoarele informații: a) motivele derogării; b) parametrul în cauză, rezultatele controalelor anterioare și valoarea maximă permisă în temeiul derogării; c) zona geografică, cantitatea de apă distribuită în fiecare zi, populația vizată și existența unor eventuale repercusiuni asupra întreprinderilor de producție alimentară în cauză; d) un program de control corespunzător, care să prevadă, dacă este cazul, controale mai frecvente; e) un rezumat al planului de acțiuni de remediere necesare, care să cuprindă un calendar al lucrărilor și o estimare a costurilor, precum și dispoziții în materie de bilanț; f) durata necesară derogării. (2 ) Dacă direcția de sănătate publică județeană, respectiv a municipiului București consideră că nerespectarea parametrului valoric în cauză este nesemnificativă și dacă acțiunile întreprinse potrivit prevederilor art. 8 alin. (2) permit remedierea situației în termen de cel mult 30 de zile, dispozițiile prevăzute la art. 9 nu se aplică. în acest caz, Ministerul Sănătății, prin direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București, și Ministerul Mediului și Pădurilor, prin Administrația Națională «Apele Române» sau, după caz, prin autoritățile bazinale în domeniul gospodăririi apelor, stabilesc numai valoarea concentrației maxime admise a parametrilor pentru care se solicită derogarea și intervalul de timp acordat pentru remedierea situației. (3 ) Dacă parametrul valoric în cauză, aplicabil unei zone de aprovizionare cu apă, nu a fost conform pentru o perioadă mai mare de 30 de zile cumulate pe parcursul ultimelor 12 luni, se vor aplica prevederile art. 9. (4 ) Direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București sunt obligate să informeze în mod rapid și corespunzător populația rezidentă în zona de aprovizionare cu apă pentru care se acordă derogarea cu privire la derogare și la condițiile care o reglementează și să ofere consiliere, dacă este cazul, grupurilor de populație vulnerabile pentru care derogarea ar putea prezenta un risc deosebit. Aceste obligații nu se aplică 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 în situațiile prevăzute la alin. (2), cu excepția cazului în care autoritățile teritoriale ale Ministerului Sănătății decid altfel. (5 ) Ministerul Sănătății, cu excepția derogării prevăzute la alin. (2), informează în termen de 60 de zile Comisia Europeană asupra oricărei derogări referitoare la un sistem individual de aprovizionare cu apă potabilă care furnizează mai mult de 1.000 mc în medie/zi/apă destinată consumului uman sau aprovizionează mai mult de 5.000 de persoane, inclusiv cu privire la informațiile prevăzute la alin. (1). Art. 9². — Prevederile art. 9 și 9¹ nu se aplică apei destinate consumului uman oferite spre vânzare în sticle sau recipiente.” 3. La articolul 11, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9) cu următorul cuprins: „(9) Raportul național privind calitatea apei potabile va fi notificat Comisiei Europene în termen de două luni de la publicare.” 4. Articolul 14 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 14. — (1) în situații excepționale și pentru zone geografice delimitate, Ministerul Sănătății, prin Institutul National de Sănătate Publică, la propunerea autorităților administrației publice locale, poate înainta o cerere specială Comisiei Europene pentru a obține o prelungire a termenelor perioadelor de tranziție prevăzute în Tratatul dintre Regatul Belgiei, Republica Cehă, Regatul Danemarcei, Republica Federală Germania, Republica Estonia, Republica Elenă, Regatul Spaniei, Republica Franceză, Irlanda, Republica Italiană, Republica Cipru, Republica Letonia, Republica Lituania, Marele Ducat al Luxemburgului, Republica Ungară, Republica Malta, Regatul Țărilor de Jos, Republica Austria, Republica Polonă, Republica Portugheză, Republica Slovenia, Republica Slovacă, Republica Finlanda, Regatul Suediei, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord (state membre ale Uniunii Europene) și Republica Bulgaria și România privind aderarea Republicii Bulgaria și a României la Uniunea Europeană, semnat de România la Luxemburg la 25 aprilie 2005, ratificat prin Legea nr. 157/2005. Perioada suplimentară nu depășește 3 ani; la încheierea acestei perioade are loc o reexaminare, ale cărei rezultate se înaintează Comisiei Europene, care poate, pe baza reexaminării, să autorizeze o a doua prelungire a termenului până la 3 ani. (2) Prevederile alin. (1) nu se aplică apei destinate consumului uman oferite spre vânzare în sticle sau recipiente. (3) Cererea prevăzută la alin. (1), motivată corespunzător, expune dificultățile întâmpinate și cuprinde cel puțin toate informațiile indicate la art. 9¹ alin. (1). (4) Ministerul Sănătății, prin direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București, precum și autoritățile administrației publice locale se asigură că populația afectată de cerere este informată rapid și în mod corespunzător cu privire la rezultatul cererii. în plus, dacă este necesar, Ministerul Sănătății, prin direcțiile de sănătate publică județene, respectiv a municipiului București, se asigură că se oferă consiliere anumitor grupuri vulnerabile din cadrul populației pentru care cererea prezenta un risc pentru sănătate.” 5. în tabelul 2 „Parametri chimici” din anexa nr. 1 „Parametri de calitate ai apei potabile” se fac următoarele modificări: sintagma „Dicloretan (pg/l)” se înlocuiește cu sintagma „1,2 Dicloretan (pg/l)”, iar sintagma „Tetracloretan și Tricloretenă (pg/l) (suma concentrațiilor compușilor specificați)” se înlocuiește cu sintagma „Tetracloretena și Tricloretenă (pg/l) (suma concentrațiilor compușilor specificați)”. Art. II. — Metodologia de acordare a derogărilor prevăzute la art. 9 din Legea nr. 458/2002, cu modificările și completările ulterioare, se aprobă prin ordin al ministrului sănătății și al ministrului mediului și pădurilor, în termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe. Art. III. — La data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe se abrogă cap. VI „Derogarea” din Normele de supraveghere, inspecție sanitară și monitorizare a calității apei potabile, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 974/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 669 din 26 iulie 2004. * Prezenta ordonanță transpune prevederile art. 9 „Derogări”, art. 13 alin. (3) și art. 15 „Situații excepționale” din Directiva 98/83/CE a Consiliului din 3 noiembrie 1998 privind calitatea apei destinate consumului uman, publicată în Jurnalul Oficial al Comunităților Europene nr. L 330 din 5 decembrie 1998. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul sănătății, Cseke Attila Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul mediului și pădurilor, Lăszlo Borbely Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Mihail Dumitru București, 29 ianuarie 2010. Nr. 11. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI 5 ORDONANȚĂ pentru modificarea și completarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competențe exercitate de Ministerul Sănătății către autoritățile administrației publice locale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 1 pct. III. 1 din Legea nr. 9/2010 privind abilitarea Guvernului de a emite ordonanțe, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță. Articol unic. — Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 162/2008 privind transferul ansamblului de atribuții și competențe exercitate de Ministerul Sănătății către autoritățile administrației publice locale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 808 din 3 decembrie 2008, cu completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 17, după alineatul (5) se introduc două noi alineate, alineatele (6) și (7), cu următorul cuprins: „(6) Dacă, după finalizarea fazelor-pilot, Ministerul Sănătății constată că autoritățile administrației publice locale și Primăria Municipiului București au capacitatea administrativă pentru a realiza managementul asistenței medicale, menținerea managementului asistenței medicale acordate în unitățile sanitare cu paturi la autoritățile administrației publice locale și la Primăria Municipiului București se aprobă prin hotărâre a Guvernului. (7) Până la data intrării in vigoare a hotărârii Guvernului prevăzute la alin. (6), managementul asistenței medicale pentru unitățile sanitare cu paturi incluse în fazele-pilot transferate conform prevederilor alin. (2) se menține la autoritățile administrației publice locale și Primăria Municipiului București.” 2. La articolul 19, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2) Lista unităților sanitare publice cu paturi prevăzute la alin. (1) pentru care se transferă managementul asistenței medicale acordate în unitățile sanitare cu paturi se aprobă prin hotărâre a Guvernului, la propunerea Ministerului Sănătății, până la data de 1 iulie 2010.” PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul sănătății, Cseke Attila București, 29 ianuarie 2010. Nr. 12. ’ p. Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Valentin Mocanu, secretar de stat Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Benedek Kaplar Gabor Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și ale art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea temporară a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Benedek Kaplar Gabor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 57. ’ 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Ambrus Carol Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Ambrus Carol exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Brașov până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 58. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Brașov de către domnul Băncilă Ciprian Marius Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Băncilă Ciprian Marius exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Brașov până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 59. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 69/29.1.2010 ⁷ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Ursu Dorel Adrian din funcția publică de subprefect al județului Caraș-Severin în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c)din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Ursu Dorel Adrian i se aplică mobilitatea din funcția publică de subprefect al județului Caraș- Severin în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 60. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Caraș-Severin de către domnul Verindeanu Nicolae Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Verindeanu Nicolae exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Caraș-Severin până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 61. ’ 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Călărași de către domnul Miu Nicolae Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Miu Nicolae exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Călărași până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 62. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Covasna de către domnul Benedek Kaplar Gabor Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Benedek Kaplar Gabor exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Covasna până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 63. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 9 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Drăghiea Nicolae din funcția publică de subprefect al județului Mehedinți în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Drăghiea Nicolae i se aplică mobilitatea din funcția publică de subprefect al județului Mehedinți în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 64. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Mehedinți de către domnul Suru loan Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Suru loan exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Mehedinți până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 65. ’ 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de subprefect al județului Vaslui de către domnul Zaharia loan Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și ale art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea temporară a funcției publice de subprefect al județului Vaslui de către domnul Zaharia loan. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 66. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Iftimoaei Ciprian Constantin din funcția publică de prefect al județului Vaslui în funcția publică de subprefect al județului Vaslui Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Iftimoaei Ciprian Constantin i se aplică mobilitatea pentru funcția publică de subprefect al județului Vaslui. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 67. ’ 11 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Vaslui de către domnul Szekely Levente Csaba Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Szekely Levente Csaba exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Vaslui până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 29 ianuarie 2010. Nr. 68. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru completarea Hotărârii Guvernului nr. 557/2006 privind stabilirea datei de la care se pun în circulație pașapoartele electronice, precum și a formei și conținutului acestora în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. III¹ din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 207/2008 pentru modificarea și completarea Legii nr. 248/2005 privind regimul liberei circulații a cetățenilor români în străinătate, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 264/2009, cu modificările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — După articolul 2 din Hotărârea Guvernului nr. 557/2006 privind stabilirea datei de la care se pun în circulație pașapoartele electronice, precum și a formei și conținutului acestora, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 376 din 2 mai 2006, cu modificările și completările ulterioare, se introduce un nou articol, articolul 2¹, cu următorul cuprins: „Art. 2¹. — (1) Documentele prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4 conțin datele biometrice ale titularului, corespunzător categoriilor prevăzute la art. 1 alin. (2) din Regulamentul (CE) nr. 2.252/2004 al Consiliului din 13 decembrie 2004 privind standardele pentru elementele de securitate și elementele biometrice integrate în pașapoarte și în documente de călătorie emise de statele membre, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, seria L nr. 385 din 29 decembrie 2004, cu modificările și completările ulterioare. (2) Datele biometrice prevăzute la alin. (1) sunt prelevate, la depunerea cererii pentru eliberarea documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4, de către personalul anume desemnat din cadrul Oficiului Român pentru Imigrări și sunt folosite numai în scopurile prevăzute la art. 4 alin. (3) din Regulamentul (CE) nr. 2.252/2004 al Consiliului, cu modificările și completările ulterioare. (3) Impresiunile digitale sunt prelevate sub forma unei amprente plane a degetului arătător de la ambele mâini. în cazul în care calitatea impresiunilor digitale este necorespunzătoare și/sau degetele arătătoare prezintă răni, se preia amprenta plană, de bună calitate, a degetelor mijlocii, inelare sau mari ale solicitantului, după caz. Sunt exceptate de la obligația de furnizare a impresiunilor digitale persoanele din categoriile prevăzute la art. 1 alin. (2a) din Regulamentul (CE) nr. 2.252/2004 al Consiliului, cu modificările și completările ulterioare. (4) La prelevarea imaginii faciale solicitantul nu trebuie să aibă capul acoperit sau ochii închiși, iar expresia feței acestuia trebuie să reprezinte o stare comună. Prin excepție, preluarea imaginii faciale se poate realiza cu capul acoperit, pentru motive religioase, sau cu ochelari, când din motive medicale este imperios necesar, cu condiția ca fața titularului, de la baza bărbiei și până la frunte, să fie vizibilă în mod clar și fără umbre de lumină. (5) Datele biometrice prelevate în condițiile alin. (2) se stochează în mediul de stocare electronică a documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4, în baza de date a Sistemului Național de Evidență a Străinilor și în bazele de date de producție gestionate potrivit art. 4 lit. c) din Hotărârea Guvernului 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 nr. 1.319/2008 privind organizarea și funcționarea Centrului Național Unic de Personalizare a Pașapoartelor Electronice. (6) După personalizarea documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4 și transmiterea acestora la autoritatea competentă să le elibereze, datele biometrice stocate în bazele de date de producție se șterg prin procedură automată. (7) Impresiunile digitale stocate în baza de date a Sistemului Național de Evidență a Străinilor se șterg prin procedură automată imediat după ridicarea documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4, iar dacă nu au fost ridicate la data programată pentru eliberarea acestora, cel târziu la împlinirea unui termen de 3 luni de la această dată. (8) La ridicarea documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4, titularul poate solicita verificarea datelor stocate în mediul de stocare electronică, sens în care i se asigură condițiile corespunzătoare de securitate și confidențialitate. (9) Drepturile persoanei vizate în contextul prelucrării datelor cu caracter personal necesare eliberării documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4 se exercită potrivit prevederilor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare. (10) Personalul care prelucrează date cu caracter personal necesare eliberării documentelor prevăzute la art. 2 lit. a) pct. 2—4 are obligația de a respecta confidențialitatea și securitatea datelor cu caracter personal prelucrate, în condițiile prevăzute de Legea nr. 677/2001, cu modificările și completările ulterioare.” PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga Ministrul afacerilor externe, Teodor Baconschi Ministrul finanțelor publice, Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu Șeful Departamentului pentru Afaceri Europene, Bogdan Mănoiu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 69. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind numirea unui consul general în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Florin Marius Tăcu se numește consul general, șef al Consulatului General al României la Shanghai, Republica Populară Chineză. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul afacerilor externe, Teodor Baconschi București, 29 ianuarie 2010. Nr. 70. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 69/29.1.2010 13 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Ursu Dorel Adrian în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Ursu Dorel Adrian se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 55. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Drăghiea Nicolae în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Drăghiea Nicolae se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 56. ’ 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru eliberarea domnului Grădinaru Liviu din funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației si Internelor în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Grădinaru Liviu se eliberează din funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 57. GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Grădinaru Liviu în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Administrației si Internelor în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Grădinaru Liviu se numește în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 58. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU 15 DECIZIE privind numirea domnului Emacu Gheorghe în funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației si Internelor în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Emacu Gheorghe se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Administrației și Internelor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 59. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind aplicarea mobilității pentru domnul Andrei Florin din funcția publică de secretar general adjunct în cadrul Ministerului Mediului si Pădurilor în funcția publică de inspector guvernamental în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și propunerea ministrului mediului și pădurilor, formulată prin Adresa nr. 543/L.B. din 27 ianuarie 2010, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnului Andrei Florin i se aplică mobilitatea din funcția publică de secretar general adjunct în cadrul Ministerului Mediului și Pădurilor în funcția publică de inspector guvernamental. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 60. ’ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 69/29.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind aplicarea mobilității pentru domnul Marcu Nicu din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Mediului si Pădurilor Având în vedere prevederile art. 30 lit. a) și ale art. 33 alin. (1) lit. b) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și propunerea ministrului mediului și pădurilor formulată prin Adresa nr. 543/L.B. din 27 ianuarie 2010, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnului Marcu Nicu i se aplică mobilitatea din funcția publică de inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în funcția publică de secretar general adjunct al Ministerului Mediului și Pădurilor. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 29 ianuarie 2010. Nr. 61. ’ EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial" R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 437180 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 69/29.1.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495