MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 178 (XXII) — Nr. 38 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI SI ALTE ACTE Luⁿⁱ’ ¹⁸ ianuarie 2010 ⁷⁷ > SUMAR Nr. Pagina Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 44. — Hotărâre privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de prefect al județului Mehedinți de către domnul Mîțu Ion, ca urmare a încetării suspendării din funcție a titularului postului ....................... 2 45. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Mehedinți de către domnul Mîțu Ion................................. 2 46. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Botoșani de către domnul Moruzi Petru Daniel ...................... 3 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 16. — Decizie privind constatarea încetării calității de secretar de stat la Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale a domnului Mihai Constantin Șeitan ...... 3 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 2.270/2009. — Ordin al ministrului economiei, comerțului și mediului de afaceri privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli rectificate pe anul 2009 pentru institutele naționale de cercetare-dezvoltare, aflate sub autoritatea Ministerului Economiei ....................... 4-13 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 36. — Decizie privind sancționarea Societății Comerciale LIDA BROKER DE ÂSIGURARE — S.R.L. cu interzicerea temporară a exercitării activității .. 14 ACTE ALE BĂNCII NAȚIONALE A ROMÂNIEI 2. — Circulară privind ratele dobânzilor plătite la rezervele minime obligatorii începând cu perioada de aplicare 24 decembrie 2009—23 ianuarie 2010............................... 15 3. — Circulară privind ratele dobânzilor penalizatoare pentru deficitele de rezerve minime obligatorii începând cu perioada de aplicare 24 ianuarie—23 februarie 2010 ..................................................... 15 Rectificări 15 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării temporare a funcției publice de prefect al județului Mehedinți de către domnul Mîțu Ion, ca urmare a încetării suspendării din funcție a titularului postului Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și ale art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea temporară a funcției publice de prefect al județului Mehedinți de către domnul Mîțu Ion, ca urmare a încetării suspendării din funcție a titularului postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 15 ianuarie 2010. Nr. 44. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Mehedinți de către domnul Mîțu Ion Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Mîțu Ion exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Mehedinți până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 15 ianuarie 2010. Nr. 45. ’ 3 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Botoșani de către domnul Moruzi Petru Daniel Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Moruzi Petru Daniel exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Botoșani până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Vasile Blaga București, 15 ianuarie 2010. Nr. 46. ’ DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMU L-MINISTRU DECIZIE privind constatarea încetării calității de secretar de stat la Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale a domnului Mihai Constantin Șeitan Având în vedere Decretul Președintelui României nr. 1.902/2009 pentru numirea Guvernului României, în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Se constată încetarea, începând cu data de 23 decembrie 2009, a calității de secretar de stat la Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale a domnului Mihai Constantin Șeitan. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 15 ianuarie 2010. Nr. 16. ’ 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 9 MINISTERUL ECONOMIEI, COMERȚULUI Șl MEDIULUI DE AFACERI ORDIN privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli rectificate pe anul 2009 pentru institutele naționale de cercetare-dezvoltare, aflate sub autoritatea Ministerului Economiei în temeiul prevederilor art. 24 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea științifică și dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările și completările ulterioare, ministrul economiei, comerțului si mediului de afaceri emite următorul ordin: Articol unic. — Anexele nr. 1, 2, 4, 5 și 9 la Ordinul ministrului economiei nr. 1.420/2009 privind aprobarea bugetelor de venituri și cheltuieli pe anul 2009 pentru institutele de cercetare-dezvoltare, de sub autoritatea Ministerului Economiei, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 853 din 9 decembrie 2009, se modifică și se înlocuiesc cu anexele nr. 1—5*), care fac parte din prezentul ordin. p. Ministrul economiei, comerțului și mediului de afaceri, Constantin Claudiu Stafie, secretar de stat București, 29 decembrie 2009. Nr. 2.270. *) Anexele nr. 1—5 sunt reproduse în facsimil. ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 1.420/2009) MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare și încercări pentru Electrotehnică — ICMET Craiova BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI RECTIFICAT pe anul 2009 — mii lei — INDICATORI Nr. rd. Program 2009 A 0 1 I VENITURI TOTALE, din care: 1 26.863 1 VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: 2 26.770 a) Venituri din activitatea de bază*) 3 13.956 b) Venituri din alte activități conexe activității de 4 11.649 cercetare-dezvoltare c) Venituri din subvenții de ia bugetul de stat pentru 5 1.165 investiții 2 VENITURI FINANCIARE 6 93 3 VENITURI EXTRAORDINARE 7 II CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 26.057 1 Cheltuieli de exploatare, total, din care: 9 25.507 a) Bunuri și servicii 10 8.139 b) Cheltuieli de personal, din care: 11 14.549 cheltuieli cu salariile 12 11.088 - indemnizațiile membrilor consiliului de 13 112 administrație - drepturi salariate ale directorului(general) 14 100 - contribuții de asigurări sociale de stat 15 2.306 - contribuții de asigurări de șomaj 16 55 - contribuții de asigurări sociale de sănătate 17 577 - contribuții de asigurări pentru accidente de muncă 18 30 și boli profesionale - contribuții pentru concedii și indemnizații 19 94 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor 20 28 salariate MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.1.2010 5 - contribuții la fondul de pensii facultative 21 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 371 - tichete de masă 23 39 - deplasări, detașări 24 332 C) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea,provizioanele și ajustările pentru 25 2.107 depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 16 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 27 11 f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21(3 ) din Legea 29 63 571/2003 privind Codul fiscal, din care: - tichete de creșă 30 - tichete cadou 31 h) Alte cheltuieli 32 622 2 Cheltuieli financiare, din care: 33 550 - cheltuieli privind dobânzile 34 390 - alte cheltuieli financiare 35 160 3 Cheltuieli extraordinare 36 III REZULTATUL BRUT (profiVpierdere) 37 806 IV IMPOZIT PE PROFIT 38 129 V REZULTATUL NET 39 677 ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN 40 VI ANII PRECEDENȚI VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 41 677 ANII PRECEDENȚI: a) pentru cointeresarea personalului 42 135 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului 43 406 național c) pentru desfășurarea activității curente, 44 135 inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor VIII SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, 45 3.476 din care: 1 Surse proprii 46 431 2 Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 47 110 3 Credite bancare pentru investiții 48 - interne 49 - externe 50 4 Alte surse 51 2.935 IX UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 52 3.476 INVESTIȚII, din care: 1 Investiții, inclusiv investiții în curs la finele 53 3.528 anului 2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru 54 investiții - interne 55 - externe 56 X DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale (rd.01) 57 26.863 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) 58 26.057 3 Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58) 59 806 4 Număr mediu personal , total institut, din care: 60 297 - număr mediu personal de cercetare -dezvoltare 61 155 5 Câștigul mediu lunar pe salariat total institut** 62 3,062 ( lei / persoană/luna) 6 Câștig mediu lunar pe personal de cercetare- 63 3.827 dezvoltare ( lei / persoană/luna) 7 Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100) 64 3,09 9 Rata rentabilității financiare (rd.39*100/capital 65 13,97 propriu) 10 Plăți restante 66 2.077 11 Creanțe de încasat 67 4.623 Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației și Cercetării și Inovării /Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3.751 mii lei **) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.I.2010 ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 1.420/2009) MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Sudură și Încercări de Materiale — ISIM BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI pe anul 2009 — mii lei — INDICATORI Nr. rd. Program 2009 A 0 1 1 VENITURI TOTALE, din care: 1 8.392 1 VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: 2 8.387 a) Venituri din activitatea de bază*) 3 7.800 b) Venituri din alte activități conexe activității de 4 427 cercetare-dezvoltare c) Venituri din subvenții de la bugetul de stat pentru 5 160 investiții 2 VENITURI FINANCIARE 6 5 3 VENITURI EXTRAORDINARE 7 II CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 8.042 1 Cheltuieli de exploatare, total, din care: 9 7.973 i Bunuri și servicii 10 1.300 b) Cheltuieli de personal, din care: 11 4.652 cheltuieli cu salariile, din care: 12 3.059 -indemnizațiile membrilor consiliului de 13 163 administrație -drepturile salariale ale directorului general 14 122 - contribuții de asigurări sociale de stat 15 575 - contribuții de asigurări de șomaj 16 26 - contribuții de asigurări sociale de sănătate 17 162 - contribuții de asigurări pentru accidente de 18 22 muncă și boli profesionale - contribuții pentru concedii și indemnizații 19 25 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor 20 7 salariale - contribuții la fondul de pensii facultative 21 61 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 715 -tichete de masă 23 134 -deplasări, detașări 24 581 C) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, 25 900 provizioanele și ajustările pentru depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 17 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 27 f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 29 61 571/2003 privind Codul fiscal, din care: -tichete de creșă 30 -tichete cadou 31 30 h) Alte cheltuieli 32 1.043 2 Cheltuieli financiare, din care: 33 69 - cheltuieli privind dobânzile 34 69 - alte cheltuieli financiare 35 3 Cheltuieli extraordinare 36 III REZULTATUL BRUT (profiUpierdere) 37 350 IV IMPOZIT PE PROFIT 38 56 V REZULTATUL NET 39 294 ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN 40 VI ANII PRECEDENTI VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 41 294 ANII PRECEDENȚI 7 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 A 0 1 a) pentru cointeresarea personalului 42 59 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului 43 176 național c) pentru desfășurarea activității curente, 44 59 inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor Vili SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, 45 310 din care: 1 Surse proprii 46 150 2 Subvenții de la bugetul de stat pentru 47 160 investiții 3 Credite bancare pentru investiții 48 - interne 49 - externe 50 4 Alte surse 51 IX UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 52 310 INVESTIȚII, din care: 1 Investiții, inclusiv investiții în curs la finele 53 310 anului 2 Rambursări de rate aferente creditelor 54 pentru investiții - interne 55 - externe 56 X DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale (rd.01) 57 8.392 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) 58 8.042 3 Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58) 59 350 4 Număr mediu personal. total institut, din care: 60 92 - număr mediu personal de cercetare -dezvoltare 61 62 5 Câștigul mediu lunar pe salariat, total 62 2.540 institut** (lei / persoană/lună) 6 Câștig mediu lunar pe personal de cercetare- 63 2.814 dezvoltare (iei/persoană/lună) 7 Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100) 64 4,35 8 Rata rentabilității financiare 65 14,60 (rd.39*100/capital propriu) 9 Plăți restante 66 906 10 Creanțe de încasat 67 1.182 *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 3167,8mii lei ' Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație șî drepturilor salariate ale directorului general 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.I.2010 ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. 1.420/2009) MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Metale Neferoase și Rare - IMNR BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT pe anul 2009 — mii lei — INDICATORI Nr. rd. Program 2009 A 0 1 1 VENITURI TOTALE, din care: 1 8.110 1 VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: 2 8.110 a) Venituri din activitatea de bază*) 3 7.455 b) Venituri din alte activități conexe activității de 4 340 cercetare-dezvoltare c) Venituri din subvenții de la bugetul de stat pentru 5 315 investiții 2 VENITURI FINANCIARE 6 3 VENITURI EXTRAORDINARE 7 II CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 8.103 1 Cheltuieli de exploatare, total, din care: 9 8.056 a) Bunuri și servicii 10 2.234 b) Cheltuieli de personal, din care: 11 5.098 cheltuieli cu salariile 12 3.912 -indemnizațiile membrilor consiliului de 13 102 administrație -drepturile salariate ale directorului genera! 14 145 - contribuții de asigurări sociale de stat 15 814 - contribuții de asigurări de șomaj 16 20 - contribuții de asigurări sociale de sănătate 17 203 - contribuții de asigurări pentru accidente de 18 11 muncă și boli profesionale contribuții pentru concedii și indemnizații 19 33 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor 20 10 salariate - contribuții la fondul de pensii facultative 21 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 95 -tichete de masă 23 45 -deplasări, detașări 24 50 C) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, 25 400 provizioanele și ajustările pentru depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 0,1 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 27 f) Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 29 72 571/2003 privind Codul fiscal, din care: -tichete de creșă 30 -tichete cadou 31 h) Alte cheltuieli 32 251 2 Cheltuieli financiare, din care: 33 47 - cheltuieli privind dobânzile 34 47 - alte cheltuieli financiare 35 3 Cheltuieli extraordinare 36 III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 37 7 IV IMPOZIT PE PROFIT 38 7 V REZULTATUL NET 39 0 ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN 40 VI ANII PRECEDENȚI VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 41 0 ANII PRECEDENȚI MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 9 A 0 1 a) pentru cointeresarea personalului 42 0 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului 43 0 național c) pentru desfășurarea activității curente, 44 0 inclusiv pentru cofinanțarea proiectelor VIII SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, 45 495 din care: 1 Surse proprii 46 2 Subvenții de la bugetul de stat pentru 47 315 investiții 3 Credite bancare pentru investiții 48 - interne 49 - externe 50 4 Alte surse 51 180 IX UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 52 495 INVESTIȚII, din care: 1 Investiții, inclusiv investiții în curs la finele 53 495 anului 2 Rambursări de rate aferente creditelor 54 pentru investiții - interne 55 - externe 56 X DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale (rd.O1) 57 8.110 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) 58 8.103 3 Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58) 59 7 4 Număr mediu personal, total institut, din care: 60 90 - număr mediu personal de cercetare -dezvoltare 61 60 5 Câștigul mediu lunar pe salariat, total 62 3.432 institut** (lei / persoană/lună) 6 Câștig mediu lunar pe personal de cercetare- 63 3.677 dezvoltare (lei/persoană/lună) 7 Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100) 64 0,09 8 Rata rentabilității financiare 65 0,10 (rd.39*100/capital propriu) 9 Plăți restante 66 10 Creanțe de încasat 67 Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 5.031 mii lei **) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.I.2010 ANEXA Nr. 4 MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare ICPMRR BUGETUL DE VENITURI ȘI CHELTUIELI RECTIFICAT pe anul 2009 — mii lei — INDICATORI Nr. Program 2009 rd. A 0 1 1 VENITURI TOTALE, din care: 1 6.696 1 VENITURI DIN EXPLOATARE, din acestea: 2 6.695 a) Venituri din activitatea de bază*) 3 6.263 b) Venituri din alte activități conexe activității de 4 280 cercetare-dezvoltare c) Venituri din subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 5 151,5 2 VENITURI FINANCIARE 6 1 3 VENITURI EXTRAORDINARE 7 II CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 6.626 1 Cheltuieli de exploatare, total, din care: 9 6.546 Bunuri și servicii 10 1.459 Cheltuieli de personal, din care: 11 3.591 cheltuieli cu salariile 12 2.566 -indemnizațiile membrilor consiliului de 13 117 administrație -drepturile salariale ale directorului general 14 117 - contribuții de asigurări sociale de stat 15 732 - contribuții de asigurări de șomaj 16 13 - contribuții de asigurări sociale de sănătate 17 133 - contribuții de asigurări pentru accidente de muncă 18 8 și boli profesionale - contribuții pentru concedii și indemnizații 19 22 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor 20 7 salariale - contribuții la fondul de pensii facultative 21 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 110 -tichete de masă 23 -deplasări, detașări 24 110 C) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, 25 384 provizioanele și ajustările pentru depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 1 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 27 1 P Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21(3) din Legea 29 1 571/2003 privind Codul fiscal, din care: -tichete de creșă 30 -tichete cadou 31 h) Alte cheltuieli 32 1.108 2 Cheltuieli financiare, din care: 33 80 - cheltuieli privind dobânzile 34 75 - alte cheltuieli financiare 35 5 3 Cheltuieli extraordinare 36 III REZULTATUL BRUT (profiVpierdere) 37 70 IV IMPOZIT PE PROFIT 38 11 V REZULTATUL NET 39 59 ACOPERIREA. PIERDERILOR CONTABILE DIN 40 VI ANII PRECEDENȚI VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN 41 59 ANII PRECEDENȚI MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.I.2010 11 A 0 1 a) pentru cointeresarea personalului 42 12 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului 43 35 național c) pentru desfășurarea activității curente, inclusiv 44 12 pentru cofinanțarea proiectelor VIII SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, 45 151,5 din care: 1 Surse proprii 46 2 Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 47 151,5 3 Credite bancare pentru investiții 48 - interne 49 - externe 50 4 Alte surse 51 IX UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 52 151,5 INVESTIȚII, din care: 1 Investiții, inclusiv investiții în curs la finele 53 151,5 anului 2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru 54 investiții - interne 55 - externe 56 X DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale (rd.O1) 57 6.696 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd.08) 58 6.626 3 Rezultate (+/-)(rd.57-rd.58) 59 70 4 Număr mediu personal, total institut, din care: 60 83 - număr mediu personal de cercetare -dezvoltare 61 60 5 Câștigul mediu lunar pe salariat, total 62 2.370 institut** (lei / persoană/lună) 6 Câștig mediu lunar pe personal de cercetare- 63 2.153 dezvoltare (lei/persoană/lună) 7 Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100) 64 1,000 8 Rata rentabilității financiare (rd.39*100/capital 65 6,00 propriu) 9 Plăți restante 66 10 Creanțe de încasat 67 Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației, Cercetării și Inovării/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 4912,36 mii lei **) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fără influența sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație și drepturilor salariale ale directorului general 12 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 9 la Ordinul nr. 1.420/2009) MINISTERUL ECONOMIEI Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare pentru Chimie și Petrochimie ICECHIM București BUGETUL DE VENITURI Șl CHELTUIELI RECTIFICAT pe anul 2009 — mii lei — INDICATORI Nr. rd. Program 2009 A 0 1 I VENITURI TOTALE, din care: 1 20.900 1 VENITURI DIN EXPLOATARE, din care: 2 20.450 a) Venituri din activitatea de bază*) 3 18.343 b) Venituri din alte activități conexe activității de cercetare- 4 2.000 dezvoltare c) venituri din subvenții de la bugetul de stat pentru 5 107,5 investitii 2 VENITURI FINANCIARE 6 450 3 VENITURI EXTRAORDINARE 7 II CHELTUIELI TOTALE, din care: 8 19.977 1 Cheltuieli de exploatare, total, din care: 9 19.769 a) Bunuri și servicii 10 1.550 b) Cheltuieli de personal, din care: 11 10.650 - cheltuieli cu salariile 12 8.349 - indemnizațiile membrilor consiliului de administrație 13 104 - drepturile salariate ale directorului (general) 14 191 - contribuții pentru asigurări sociale de stat 15 1.589 - contribuții pentru asigurările de șomaj 16 52 - contribuții pentru asigurările sociale de sanatate 17 405 - contribuții pentru asigurările de accidente de munca si 18 21 boli profesionale - contribuții pentru concedii si indemnizații 19 66 - contribuții la Fondul de garantare a creanțelor salariate 20 18 - contribuții la Fondul de pensii facultative 21 - alte cheltuieli de personal, din care: 22 150 tichete de masa 23 deplasări, detasari 24 150 C) Cheltuieli de exploatare privind amortizarea, 25 2.125 provizioanele si ajustările pentru depreciere d) Cheltuieli de protocol 26 8 e) Cheltuieli de reclamă și publicitate 27 1 9 Cheltuieli cu sponsorizarea 28 g) Cheltuieli prevăzute de art.21 (3 lit.c) din Legea 571/2003 29 70 privind Codul fiscal, din care: - tichete de creșe 30 - tichete cadou 31 h) Alte cheltuieli 32 5.365 2 Cheltuieli financiare, din care: 33 208 - cheltuieli privind dobânzile 34 - alte cheltuieli financiare 35 208 3 Cheltuieli extraordinare 36 III REZULTATUL BRUT (profit/pierdere) 37 923 IV IMPOZIT PE PROFIT 38 148 V REZULTATUL NET 39 775 ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII 40 VI PRECEDENȚI VII PROFITUL DE REPARTIZAT RĂMAS DUPĂ ACOPERIREA PIERDERILOR CONTABILE DIN ANII 41 775 PRECEDENȚI din care: MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.I.2010 13 A 0 1 a) pentru cointeresarea personalului 42 155 b) pentru finanțarea dezvoltării institutului național 43 465 c) pentru desfășurarea activității curente, inclusiv 44 155 pentru cofinanțarea proiectelor VIII SURSE DE FINANȚARE A INVESTIȚIILOR, din 45 950 care: 1 Surse proprii 46 843 2 Subvenții de la bugetul de stat pentru investiții 47 107,5 3 Credite bancare pentru investiții 48 - interne 49 - externe 50 4 Alte surse 51 IX UTILIZAREA RESURSELOR PENTRU 52 950 INVESTIȚII, din care: 1 Investiții, inclusiv investiții în curs la finele anului 53 950 2 Rambursări de rate aferente creditelor pentru 54 investiții - interne 55 - externe 56 X DATE DE FUNDAMENTARE 1 Venituri totale (rd.1) 57 20.900 2 Cheltuieli aferente veniturilor totale (rd. 08) 58 19.977 3 Rezultate (+/-)(rd,57-rd.58) 59 923 4 Număr mediu personal, total institut, din care: 60 206 - număr mediu personal de cercetare - 61 145 dezvoltare 5 Câștigul mediu lunar pe salariat total institut** 62 3.274 (lei / persoană) 6 Câștig mediu lunar pe personal de cercetare- 63 3.560 dezvoltare 7 Rentabilitatea (rd.59/rd.58*100) 64 4,6 8 Rata rentabilității financiare (rd.39*100/capital 65 0 propriu) 9 Plăți restante 66 10 Creanțe de încasat 67 2.000 *) Veniturile realizate din contractele de cercetare încheiate cu Ministerul Educației Cercetării si Inovarii/Autoritatea Națională pentru Cercetare Științifică, inclusiv cele din contracte de finanțare pe programe nucleu, sunt în sumă de 14200 mii lei **) Câștigul mediu lunar pe salariat este calculat fara influenta sumelor prevăzute pentru plata indemnizațiilor membrilor Consiliului de Administrație si drepturilor salariale ale directorului general 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 38/18.1.2010 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind sancționarea Societății Comerciale LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. cu interzicerea temporară a exercitării activității Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul București, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin președinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum și al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în procesul-verbal al ședinței din data de 22 decembrie 2009, în cadrul căreia a fost analizat Referatul de constatare nr. V.5.487 din 18 decembrie 2009, întocmit ca urmare a controlului permanent efectuat la Societatea Comercială LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul în municipiul București, str. Grigore Tocilescu nr. 59, camera 3, sectorul 5, J40/522/18.01.2008, CUI 23068650/18.01.2008, RBK-461/28.02.2009, a constatat următoarele: începând cu data de 15 octombrie 2009, domnul llie Liviu Cristian nu mai deține funcția de director executiv al Societății Comerciale LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a solicitat intermediarului în asigurări să numească o nouă persoană semnificativă și să transmită documentația necesară în vederea aprobării unei noi persoane semnificative, fără ca societatea să dea curs acestei solicitări. Societatea Comercială LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. nu are conducător executiv aprobat de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, fiind astfel încălcate prevederile art. 35 alin. (5) lit. h) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, ceea ce constituie contravenție conform art. 39 alin. (2) lit. m²) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Față de motivele de fapt și de drept arătate, în scopul apărării drepturilor asiguraților și al promovării stabilității activității de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în ședința din data de 22 decembrie 2009, sancționarea Societății Comerciale LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. cu interzicerea temporară a exercitării activității, de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I, până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a unei noi persoane semnificative — conducător executiv, în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, drept care decide: Art. 1. — Se sancționează Societatea Comercială LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul în municipiul București, str. Grigore Tocilescu nr. 59, camera 3, sectorul 5, J40/522/18.01.2008, CUI 23068650/18.01.2008, RBK- 461/28.02.2009, cu interzicerea temporară a exercitării activității de la data publicării prezentei decizii în Monitorul Oficial al României, Partea I, până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a unei noi persoane semnificative — conducător executiv, în conformitate cu prevederile art. 39 alin. (3) lit. d) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — (1) împotriva prezentei decizii Societatea Comercială LIDA BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. poate face plângere la Curtea de Apel București, în termen de 30 de zile de la comunicarea acesteia, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (1) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. (2) Plângerea adresată Curții de Apel București nu suspendă, pe timpul soluționării acesteia, executarea măsurii sancționatorii, în conformitate cu prevederile art. 40 alin. (2) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Art. 3. — Prezenta decizie se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, conform prevederilor art. 9 din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 11 ianuarie 2010. Nr. 36. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 38/18.1.2010 15 ACTE ALE BĂNCII NAȚIONALE A ROMÂNIEI J BANCA NAȚIONALĂ A ROMÂNIEI CIRCULARĂ privind ratele dobânzilor plătite la rezervele minime obligatorii începând cu perioada de aplicare 24 decembrie 2009—23 ianuarie 2010 în baza dispozițiilor art. 5 și art. 8 alin. (3) din Legea nr. 312/2004 privind Statutul Băncii Naționale a României, în aplicarea prevederilor art. 15, 16 și 17 din Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 6/2002 privind regimul rezervelor minime obligatorii, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 48 din Legea nr. 312/2004, Consiliul de administrație al Băncii Naționale a României hotărăște: , » > începând cu perioada de aplicare 24 decembrie 2009— 23 ianuarie 2010, ratele dobânzilor plătite la rezervele minime obligatorii sunt următoarele: — 3,38% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în lei; — 1,27% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în euro; — 1,16% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în dolari SUA. Președintele Consiliului de administrație al Băncii Naționale a României, Mugur Constantin Isărescu București, 12 ianuarie 2010. Nr. 2. BANCA NAȚIONALĂ A ROMÂNIEI CIRCULARĂ privind ratele dobânzilor penalizatoare pentru deficitele de rezerve minime obligatorii începând cu perioada de aplicare 24 ianuarie—23 februarie 2010 în baza dispozițiilor art. 5 și art. 8 alin. (4) din Legea nr. 312/2004 privind Statutul Băncii Naționale a României, în aplicarea prevederilor art. 12 din Regulamentul Băncii Naționale a României nr. 6/2002 privind regimul rezervelor minime obligatorii, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 48 din Legea nr. 312/2004, Consiliul de administrație al Băncii Naționale a României hotărăște: începând cu perioada de aplicare 24 ianuarie—23 februarie 2010, ratele dobânzilor penalizatoare pentru deficitele de rezerve minime obligatorii sunt următoarele: — 17,25% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în lei; — 13,50% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în euro; — 13,50% pe an, pentru rezervele minime obligatorii constituite în dolari SUA. Președintele Consiliului de administrație al Băncii Naționale a României, Mugur Constantin Isărescu București, 12 ianuarie 2010. Nr. 3. ★ RECTIFICĂRI în anexa nr. 1d) la Ordinul Băncii Naționale a României nr. 13/2009 privind raportarea situațiilor referitoare la indicatorul de lichiditate și riscul mare de lichiditate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 897 din 22 decembrie 2009, se face următoarea rectificare (care aparține Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — la titlul coloanei 0, în loc de: „Angajamente în afara bilanțului primite” se va citi: „Angajamente în afara bilanțului date”. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC J — Prețuri pentru anul 2010 — Nr. Număr Zile de Greutate Valoare crt. Denumirea publicației de apariții apariție/ medie/apariție (TVA 9% inclus) --- lei anuale săptămână (grame) 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 900 5 50 1.200 330 120 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 90 1 50 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 215 5 60 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 600 5 15 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 7.200 5 50 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 400 5 25 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a Vll-a 60 1 30 540 50 8. Colecția Legislația României 4 --- 2.500 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 --- 3.500 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial, Partea I bis, se multiplică și se achiziționează pe bază de comandă. ABONAMENTE LA PRODUSELE ÎN FORMAT ELECTRONIC — Prețuri pentru anul 2010 — Abonamentul FLEXIBIL (Monitorul Oficial, Partea 1 + alte 3 părți ale Monitorului Oficial, la alegere) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 40 100 250 600 1.320 400 1.000 2.500 6.000 13.200 ExpertMO 90 230 580 1.390 3.060 900 2.250 5.630 13.510 29.720 Abonamentul COMPLET (Monitorul Oficial, Partea I + toate celelalte părți ale Monitorului Oficial) Produs Lunar Anual Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Online/ Rețea Rețea Rețea Rețea Monopost 5 25 100 300 Monopost 5 25 100 300 AutenticMO 50 130 330 790 1.740 500 1.250 3.130 7.510 16.520 ExpertMO 110 280 700 1.680 3.700 1.100 2.750 6.880 16.510 36.320 Prețurile sunt exprimate în lei și conțin TVA. Mai multe informații puteți găsi pe site-ul www.expert-monitor.ro, unde puteți aplica on-line comanda. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 436879 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 38/18.1.2010 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495