MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 402 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Vⁱⁿerⁱ’ ¹² ⁱuⁿⁱe ²⁰⁰⁹ SUMAR Nr. Pagina LEGI Șl DECRETE 227. — Lege pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale............................................. 2 925. — Decret privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale...... 2 DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE Decizia nr. 692 din 5 mai 2009 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004 ....................................... 3-4 Decizia nr. 696 din 5 mai 2009 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității................................... 5-6 Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 606. — Hotărâre pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare și a Legii nr. 1/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură................ 7-9 ACTE ALE BIROULUI ELECTORAL CENTRAL Comunicat privind lista partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale și candidaților independenți cărora li se pot repartiza mandate pentru Parlamentul European ................................ 10-12 ★ Proces-verbal privind centralizarea voturilor și atribuirea mandatelor la alegerile pentru Parlamentul European — 7 iunie 2009......................................... 13-31 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VL2009 LEGI SI DECRETE PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR SENATUL LEGE pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale Parlamentul României adoptă prezenta lege. Articol unic. — Se aprobă Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34 din 11 aprilie 2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 249 din 14 aprilie 2009. Această lege a fost adoptată de Parlamentul României, cu respectarea prevederilor art. 65 alin. (2) și ale art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR p. PREȘEDINTELE SENATULUI, ROBERTAALMAANASTASE ALEXANDRU PERES București, 10 iunie 2009. Nr. 227. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind promulgarea Legii pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale în temeiul prevederilor art. 77 alin. (3) și ale art. 100 alin. (1) din Constituția României, republicată, Președintele României decretează: Articol unic. — Se promulgă Legea pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2009 cu privire la rectificarea bugetară pe anul 2009 și reglementarea unor măsuri financiar-fiscale și se dispune publicarea acestei legi în Monitorul Oficial al României, Partea I. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU București, 9 iunie 2009. Nr. 925. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 3 DECIZII ALE CURȚII CONSTITUȚIONALE 7 y CURTEA CONSTITUȚIONALĂ DECIZIA Nr. 692 din 5 mai 2009 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004 loan Vida Nicolae Cochinescu Aspazia Cojocaru Acsinte Gaspar Ion Predescu Tudorel Toader Puskâs Valentin Zoltân Augustin Zegrean Simona Ricu Irina Loredana Gulie — președinte — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — procuror — magistrat-asistent Pe rol se află soluționarea excepției de neconstituționalitate a prevederilor art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004, excepție invocată de Societatea Comercială „Advantech Mureș” — S.R.L. din Târgu Mureș în Dosarul nr. 627/1.371/2008 al Tribunalului Comercial Mureș. La apelul nominal răspunde partea Societatea Comercială „E-On Gaz România” — S.A., prin avocat, cu delegație la dosar. Lipsește autoarea excepției. Procedura de citare este legal îndeplinită. Cauza se află în stare de judecată. Având cuvântul, reprezentantul părții prezente solicită respingerea excepției ca neîntemeiată, arătând că legea definește serviciul de transport și distribuție a gazelor naturale ca un serviciu public de interes național, iar folosirea conductelor aflate în proprietatea persoanelor fizice sau juridice se face cu acordul acestora, în schimbul unei despăgubiri al cărei cuantum depinde de probele administrate. Depune concluzii scrise. Reprezentantul Ministerului Public solicită respingerea excepției ca neîntemeiată, invocând jurisprudența Curții Constituționale în materie. CURTEA, având în vedere actele și lucrările dosarului, constată următoarele: Prin încheierea din 24 noiembrie 2008, pronunțată în Dosarul nr. 627/1.371/2008, Tribunalul Comercial Mureș a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004. Excepția a’fost invocată de Societatea Comercială Advantech Mureș — S.R.L. din Târgu Mureș într-o cauză având ca obiect o acțiune în revendicare. în motivarea excepției de neconstituționalitate se susține că prevederile legale criticate, care instituie un drept de folosință asupra unor bunuri proprietate privată în favoarea concesionarului serviciului de transport sau de distribuție a gazelor naturale contravin dispozițiilor constituționale cuprinse în art. 16 alin. (1) și (2) referitoare la egalitatea în fața legii și a autorităților publice și la preeminența legii, prin crearea unei discriminări între terții proprietari ai bunurilor ce intră sub incidența textului de lege criticat, în funcție de data în care au fost puse în funcțiune bunurile respective, și anume înainte sau după intrarea în vigoare a legii. Se mai arată că dreptul de folosință gratuită instituit în favoarea concesionarului echivalează cu o expropriere, ceea ce contravine dispozițiilor art. 44 alin. (1)—(5) din Constituție, privind garantarea și ocrotirea dreptului de proprietate privată și a proprietății private, exproprierea, naționalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietatea publică, precum și obligația autorității publice de a despăgubi proprietarul pentru folosința subsolului oricărei proprietăți imobiliare, cu prilejul realizării unor lucrări de interes general. Tribunalul Comercial Mureș și-a exprimat opinia în sensul că excepția de neconstituționalitate este întemeiată. A arătat, în acest sens, că litigiul privește două persoane juridice de drept privat, ce își dispută un drept patrimonial asupra unui bun ce nu face parte din resursele energetice subterane, în speță gazul natural, astfel încât societatea comercială proprietară a conductei de transport de gaz este ocrotită în mod inegal față de societatea comercială concesionară a aceleiași conducte. Potrivit art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierea de sesizare a fost comunicată președinților celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului și Avocatului Poporului, pentru a-și exprima punctele de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. Guvernul apreciază că excepția de neconstituționalitate este neîntemeiată. Avocatul Poporului consideră că dispozițiile criticate sunt constituționale, invocând în acest sens jurisprudența Curții Constituționale în materie. Președinții celor două Camere ale Parlamentului nu au comunicat punctele lor de vedere cu privire la excepția de constituționalitate. CURTEA, examinând încheierea de sesizare, punctele de vedere ale Guvernului și Avocatului Poporului, raportul întocmit de judecătorul-raportor, susținerile părții prezente, concluziile procurorului, dispozițiile legale criticate, raportate la prevederile Constituției, precum și Legea nr. 47/1992, reține următoarele: Curtea Constituțională a fost legal sesizată și este competentă, potrivit dispozițiilor art. 146 lit. d) din Constituție, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 și 29 din Legea nr. 47/1992, să soluționeze excepția de neconstituționalitate. Obiectul acesteia îl constituie prevederile art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 679 din 28 iulie 2004, având următorul cuprins: „(1) Pentru realizarea serviciului de transport sau de distribuție, în cazul utilizării bunurilor proprietate a terților care au fost puse în funcțiune până la data intrării în vigoare a prezentei legi, concesionarul are următoarele drepturi: a) să folosească aceste bunuri prin efectul legii; b) fără a se aduce atingere dreptului prevăzut la lit. a), condițiile de exercitare a acestuia sunt cele prevăzute în procesul-verbal de recepție tehnică și/sau în contract; c) să includă costurile aferente lucrărilor de exploatare, întreținere, reparații și modernizare și altele, efectuate pentru bunuri, la fundamentarea tarifului pentru serviciul prestat, în condițiile reglementarilor ANRGN specifice; d) la solicitarea și cu acordul proprietarului, să preia aceste bunuri în patrimoniul său cu titlu gratuit; e) să dezvolte sistemul; 1) să utilizeze întreaga capacitate a bunului; 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 g) să asigure accesul unor noi solicitanți, cu respectarea uneia dintre următoarele condiții: 1. prezentarea acceptului proprietarului; 2. prezentarea acordului solicitantului de acces privind despăgubirea proprietarului; acordul solicitantului se prezumă atunci când acesta consimte în scris, printr-un act autentic, să îl despăgubească pe proprietar pentru partea ce îi revine din investiția făcută; h) să solicite proprietarului bunului documente tehnico- economice care să facă dovada calității materialelor și lucrărilor efectuate, precum și a valorii investiției; i) să înlocuiască bunurile în scopul modernizării sau măririi capacității sistemului; concesionarul este proprietarul bunurilor astfel înlocuite. (2) Corelativ cu drepturile prevăzute la alin. (1), operatorii sistemelor de transport/distribuție se obligă: a) să finanțeze, la expirarea duratei de funcționare, investițiile aferente înlocuirii bunurilor; b) să opereze și să întrețină bunurile pentru funcționarea în condiții de siguranță a sistemului. (3) în vederea asigurării continuității în furnizare și a securității serviciilor publice de interes național de transport/distribuție a gazelor naturale, pentru bunurile proprietate a terților, scopul inițial pentru care au fost construite nu poate fi modificat de către aceștia. ” Excepția de neconstituționalitate se raportează la prevederile constituționale cuprinse în art. 16 alin. (1) și (2) referitoare la egalitatea în fața legii și a autorităților publice și la preeminența legii, art. 44 alin. (1) — (5) din Constituție, privind garantarea și ocrotirea dreptului de proprietate privată și a proprietății private, exproprierea, naționalizarea sau orice alte măsuri de trecere silită în proprietatea publică, precum și obligația autorității publice de a despăgubi proprietarul pentru folosința subsolului oricărei proprietăți imobiliare, cu prilejul realizării unor lucrări de interes general, și art. 53 alin. (1) din Legea fundamentală referitor la restrângerea exercițiului unor drepturi sau al unor libertăți. De asemenea, se mai invocă și încălcarea art. 7 din Declarația Universală a Drepturilor Omului privind egalitatea în fața legii și protecția egală împotriva oricărei discriminări. Examinând excepția, Curtea reține următoarele: Prevederile legale criticate sunt cuprinse în cap. XI — Concesionarea și regimul drepturilor asupra proprietății altuia din Legea gazelor nr. 351/2004, și se referă la dreptul de folosință asupra unor bunuri proprietate privată, instituit în favoarea concesionarului serviciului de transport sau de distribuție a gazelor naturale, bogăție de interes public care, potrivit dispozițiilor art. 136 alin. (3) din Legea fundamentală, constituie obiectul exclusiv al proprietății publice. Mai mult, potrivit prevederilor art. 21 alin. (1) din Legea gazelor, „(1) Activitatea de transport al gazelor naturale constituie serviciu public de interes național. ” Prin urmare, Curtea constată că susținerile autoarei excepției cu privire la încălcarea dispozițiilor constituționale cuprinse în art. 44 alin. (1)—(5) nu sunt întemeiate. Ășa cum a statuat Curtea Constituțională în Decizia nr. 304 din 11 martie 2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 288 din 14 aprilie 2008, cu prilejul soluționării aceleiași excepții de neconstituționalitate și cu o motivare asemănătoare celei din prezenta cauză, dreptul de proprietate privată nu trebuie absolutizat, făcând abstracție de dispozițiile art. 44 alin. (1) teza a doua din Constituție, potrivit cărora „Conținutul și limitele acestor drepturi sunt stabilite de lege", precum și de cele ale art. 136 alin. (5), care consacră caracterul inviolabil al proprietății private, „în condițiile legii organice". Legiuitorul este, așadar, competent să stabilească cadrul juridic pentru exercitarea dreptului de proprietate, în accepțiunea conferită de Constituție, în așa fel încât să nu vină în coliziune cu interesele generale sau cu interesele particulare legitime ale altor subiecte de drept, instituind soluții juridice echitabile. Cu prilejul pronunțării deciziei menționate, Curtea a observat că legiuitorul a inserat chiar în textul criticat pentru neconstituționalitate, și anume la art. 85 alin. (1) pct. 2, prevederea referitoare la acordul solicitantului de acces la sistemul de distribuție de a-l despăgubi pe proprietar pentru partea ce îi revine din investiția făcută. S-a reținut, astfel, că, prin reglementarea dedusă controlului, legiuitorul a dat expresie imperativului de satisfacere a interesului general și apărare a drepturilor fundamentale ale individului. Pentru aceleași considerente, Curtea nu poate reține nici încălcarea dispozițiilor art. 53 alin. (2) din Legea fundamentală, întrucât în prezenta cauză nu au fost invocate elemente noi, de natură a determina reconsiderarea jurisprudenței, cele statuate în decizia menționată își mențin valabilitatea. în legătură cu invocarea dispozițiilor art. 16 alin. (1) și (2) referitoare la egalitatea în fața legii și a autorităților publice și la preeminența legii, Curtea constată că textul de lege criticat este aplicabil tuturor persoanelor aflate în situația reglementată de ipoteza normei juridice, respectiv terților proprietari ai bunurilor destinate realizării serviciului de transport sau distribuție a gazelor naturale, puse în funcțiune până la data intrării în vigoare a legii, fără nicio discriminare pe criterii arbitrare. în ceea ce privește susținerea potrivit căreia dispozițiile criticate încalcă principiul egalității în drepturi și al nediscriminării, prevăzut în Declarația Universală a Drepturilor Omului, Curtea observă că aceasta nu reglementează drepturile persoanelor juridice, ci exclusiv drepturile omului. Pentru considerentele expuse, în temeiul art. 146 lit. d) și al art. 147 alin. (4) din Constituție, precum și al art. 1—3, al art. 11 alin. (1) lit. A. d) și al art. 29 din Legea nr. 47/1992, cu majoritate de voturi, CURTEA CONSTITUȚIONALĂ în numele legii DECIDE: Respinge excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 85 din Legea gazelor nr. 351/2004, excepție invocată de Societatea Comercială „Âdvantech Mureș” — S.R.L. din Târgu Mureș în Dosarul nr. 627/1.371/2008 al Tribunalului Comercial Mureș. Definitivă și general obligatorie. Pronunțată în ședința publică din data de 5 mai 2009. PREȘEDINTELE CURȚII CONSTITUȚIONALE, prof. univ. dr. IOAN VIDA Magistrat-asistent, Irina Loredana Gulie 5 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 402/12.VI.2009 CURTEA CONSTITUȚIONALĂ DECIZIA Nr. 696 din 5 mai 2009 referitoare la excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității loan Vida Nicolae Cochinescu Aspazia Cojocaru Acsinte Gaspar Ion Predescu Puskâs Valentin Zoltân Tudorel Toader Augustin Zegrean Simona Ricu Doina Suliman — președinte — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — judecător — procuror — magistrat-asistent-șef Pe rol se află soluționarea excepției de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității, excepție ridicată de Bucur Nicolae în Dosarul nr. 26.608/3/2008 al Tribunalului București — Secția a IX-a contencios administrativ și fiscal și de Marc Tiberiu în Dosarul nr. 19.932/3/2008 al aceleiași instanțe. La apelul nominal se prezintă avocatul C. Stănescu, pentru autorul excepției Marc Tiberiu, și consilierul juridic Mihaela Jugaru, pentru partea Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității, cu delegații depuse la dosar. Lipsește autorul excepției Bucur Nicolae, față de care procedura de citare este legal îndeplinită. Curtea, având în vedere obiectul parțial identic al excepțiilor de neconstituționalitate ridicate în dosarele nr. 82D/2009 și nr. 446D/2009, pune în discuție, din oficiu, problema conexării cauzelor. Avocatul autorului excepției prezent nu se opune conexării cauzelor. Reprezentantul părții prezente este de acord cu conexarea cauzelor. Reprezentantul Ministerului Public este de acord cu conexarea dosarelor. Curtea dispune, în temeiul art. 53 alin. (5) din Legea nr. 47/1992, conexarea Dosarului nr. 446D/2009 la Dosarul nr. 82DD/2009, care este primul înregistrat. Cauza este în stare de judecată. Avocatul autorului excepției solicită admiterea excepției de neconstituționalitate pentru motivele invocate în fața instanței judecătorești. Reprezentantul Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității solicită respingerea excepției, cu referire la jurisprudența în materie a Curții Constituționale. Reprezentantul Ministerului Public pune concluzii de respingere a excepției de neconstituționalitate ca fiind neîntemeiată. CURTEA, având în vedere actele și lucrările dosarelor, reține următoarele: Prin încheierea din 17 noiembrie 2008, pronunțată în Dosarul nr. 26.608/3/2008, Tribunalul București — Secția a IX-a contencios administrativ și fiscal a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității. Excepția a fost ridicată de pârâtul Bucur Nicolae într-o cauză civilă având ca obiect „alte cereri”, în contradictoriu cu reclamantul Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității. Prin încheierea din 26 noiembrie 2008, pronunțată în Dosarul nr. 19.932/3/2008, Tribunalul București — Secția a IX-a contencios administrativ și fiscal a sesizat Curtea Constituțională cu excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității. Excepția a fost ridicată de pârâtul Marc Tiberiu într-o cauză civilă având ca obiect „alte cereri”, în contradictoriu cu reclamantul Consiliul Național pentru Studierea Arhivelor Securității. în motivarea excepției de neconstituționalitate autorii excepției susțin că dispozițiile de lege criticate contravin prevederilor constituționale ale art. 16, 21, 24, art. 37 alin. (1), art. 53, 124 și 126, precum și art. 6 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale. în acest sens, arată că instanța de contencios administrativ nu poate avea competența de a constata elementele ce definesc calitatea de lucrător al Securității, deoarece încălcarea drepturilor și libertăților fundamentale ale cetățenilor este necesar și posibil a fi constatată numai în cadrul procesului penal. Procedura de constatare a calității de lucrător al Securității conduce la stigmatizarea unei categorii profesionale ce a aparținut structurilor militarizate, foștii ofițeri având în continuare obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor de care au luat la cunoștință în exercitarea funcției. Instanța de judecată apreciază că excepția de neconstituționalitate este neîntemeiată. Potrivit prevederilor art. 30 alin. (1) din Legea nr. 47/1992, încheierile de sesizare au fost comunicate președinților celor două Camere ale Parlamentului, Guvernului și Avocatului Poporului, pentru a-și exprima punctele de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. Avocatul Poporului consideră că textele de lege criticate sunt constituționale. Președinții celor două Camere ale Parlamentului si Guvernul nu au comunicat punctele lor de vedere asupra excepției de neconstituționalitate. CURTEA, examinând încheierile de sesizare, punctele de vedere ale Avocatului Poporului, rapoartele întocmite de judecătorul- raportor, susținerile părților prezente, concluziile procurorului, dispozițiile de lege criticate, raportate la prevederile Constituției, precum și Legea nr. 47/1992, reține următoarele: Curtea Constituțională a fost legal sesizată și este competentă, potrivit dispozițiilor art. 146 lit. d) din Constituție, ale art. 1 alin. (2), ale art. 2, 3, 10 și 29 din Legea nr. 47/1992, să soluționeze excepția de neconstituționalitate. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 402/12.VL2009 Obiectul excepției de neconstituționalitate îl constituie dispozițiile art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 182 din 10 martie 2008, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 293/2008, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 800 din 28 noiembrie 2008. Aceste texte de lege au următorul cuprins: Art. 2 lit. a): „în înțelesul prezentei ordonanțe de urgență, termenii și expresiile de mai jos au următoarea semniticație: a) lucrător al Securității — orice persoană care, având calitatea de ofițer sau de subofițer al Securității sau al Miliției cu atribuții pe linie de Securitate, inclusiv ofițer acoperit, în perioada 1945—1989, a desfășurat activități prin care a suprimat sau a îngrădit drepturi și libertăți fundamentale ale omului;’’; —Art. 10: „(1) Notele de constatare și adeverințele emise de Colegiul Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității se comunică persoanelor verificate, precum și persoanelor care au solicitat verificarea, în cazul verificării la cerere, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. (2) Adeverințele prevăzute la art. 8 lit. b) și art. 9 se publică de îndată pe pagina proprie de internet a Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității și pot fi contestate la Secția de contencios administrativ și fiscal a Curții de Apel București de către orice persoană interesată, în termen de 30 de zile de la publicarea lor. — Art. 11: „(1) Acțiunea în constatarea calității de lucrător al Securității sau de colaborator al acesteia se introduce la Secția de contencios administrativ și fiscal a Curții de Apel București, fiind scutită de taxa de timbru. (2) Hotărârea Curții de Apel București poate fi atacată cu recurs, în condițiile legii. (3) La dosarul cauzei se depun copii certificate de pe documentele aflate în arhiva Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității, documentele originale putând fi consultate la arhiva Consiliului Național pentru Studierea Arhivelor Securității. ” în susținerea neconstituționalității acestor dispoziții legale, autorul excepției invocă încălcarea prevederilor constituționale ale art. 16 — Egalitatea în drepturi, art. 21 — Accesul liber la justiție, art. 24 — Dreptul la apărare, art. 37 alin. (1) — Dreptul de a fi ales, art. 53 — Restrângerea exercițiului unor drepturi sau al unor libertăți, art. 124 — înfăptuirea justiției și art. 126 — Instanțele judecătorești, precum și art. 6 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale — Dreptul la un proces echitabil. Examinând excepția de neconstituționalitate, Curtea reține că prin Decizia nr. 267 din 24 februarie 2009, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 225 din 7 aprilie 2009, Curtea Constituțională s-a pronunțat asupra constituționalității dispozițiilor art. 2 lit. a) și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008, constatând că acestea sunt constituționale. Cu acel prilej, Curtea a reținut că dispozițiile art. 2 lit. a) din ordonanță definesc noțiunea de „lucrător al Securității” și explicitează în concret semnificația termenului, întrunirea cumulativă a condițiilor prevăzute de acest text de lege fiind constatată de instanța judecătorească, Secția de contencios administrativ și fiscal a Curții de Apel București, respectiv Secția de contencios administrativ și fiscal a înaltei Curți de Casație și Justiție, în cazul persoanelor care candidează pentru funcția de Președinte al României. Astfel, în condițiile în care acțiunea în constatarea calității de lucrător al Securității este introdusă la o instanță de judecată a cărei hotărâre poate fi atacată cu recurs, potrivit art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008, Curtea a reținut că dispozițiile de lege criticate nu sunt de natură a încălca dreptul la un proces echitabil și la soluționarea cauzelor într-un termen rezonabil, ci constituie o garanție a aplicării principiului prevăzut de art. 21 alin. (3) din Constituție și a art. 6 paragraful 1 din Convenția pentru apărarea drepturilor omului și a libertăților fundamentale. Astfel, procedura de judecată respectă principiile fundamentale privind oralitatea, contradictorialitatea, publicitatea și dreptul la apărare, părțile având, deopotrivă, posibilitatea de a uza de garanțiile prevăzute de legea procesual civilă pentru a- și susține poziția asupra problemelor de fapt și de drept. Curtea a reținut, de asemenea, că dispozițiile de lege criticate asigură echilibrul procesual al părților în litigiu și dă expresie unui principiu fundamental al dreptului procesual — principiul aflării adevărului, statuat de art. 129 alin. 5 din Codul de procedură civilă, potrivit căruia: „Judecătorii au îndatorirea să stăruie, prin toate mjloacele legale, pentru a preveni orice greșeală privind aflarea adevărului în cauză, pe baza stabilirii faptelor și prin aplicarea corectă a legii, în scopul pronunțării unei hotărâri temeinice și legale. Ei vor putea ordona administrarea probelor pe care le consideră necesare, chiar dacă părțile se împotrivesc. ” în fine, în ceea ce privește art. 10 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008, Curtea constată că, pentru aceleași argumente, aceste dispoziții de lege nu contravin prevederilor constituționale și convenționale invocate. Pentru considerentele expuse mai sus, în temeiul art. 146 lit. d) și al art. 147 alin. (4) din Constituție, precum și al art. 1—3, art. 11 alin. (1) lit. A.d) și al art. 29 din Legea nr. 47/1992, CURTEA CONSTITUȚIONALĂ în numele legii DECIDE: Respinge excepția de neconstituționalitate a dispozițiilor art. 2 lit. a), art. 10 și art. 11 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 24/2008 privind accesul la propriul dosar și deconspirarea Securității, excepție ridicată de Bucur Nicolae în Dosarul nr. 26.608/3/2008 al Tribunalului București — Secția a IX-a contencios administrativ și fiscal și de Marc Tiberiu în Dosarul nr. 19.932/3/2008 al aceleiași instanțe. Definitivă și general obligatorie. Pronunțată în ședința publică din data de 5 mai 2009. PREȘEDINTELE CURȚII CONSTITUȚIONALE, prof. univ. dr. IOAN VIDA Magistrat-asistent-șef, Doina Suliman MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 7 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare și a Legii nr. 1/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. II și VIII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 35/2009 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul cheltuielilor de personal în sectorul bugetar, al art. 1 și 2 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, și al art. 7 din Legea nr. 1/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, cu modificările și completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. —în sensul prezentei hotărâri, expresiile de mai jos au următoarele semnificații: a) gestionarea asistenței financiare nerambursabile comunitare — totalitatea activităților de programare, implementare, monitorizare, raportare, evaluare, contractare, audit, verificare și control tehnic și financiar, efectuare a plăților, certificare, recuperare a sumelor necuvenite, asigurare a funcționării adecvate a sistemelor de management și control, precum și activități de natură financiar-contabilă și activități specifice de coordonare cu privire la instrumentul de preaderare SAPARD, precum și pentru Fondul European de Garantare Agricolă, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală și Fondul European pentru Pescuit; b) structuri organizatorice de gestionare a asistenței financiare nerambursabile comunitare — instituțiile publice din subordinea și coordonarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, precum și compartimentele și colectivele organizatorice din aparatul central al acestuia, cu atribuții și responsabilități în gestionarea fondurilor SAPARD, a fondurilor europene pentru agricultură, dezvoltare rurală și pescuit, altele decât Agenția de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit; c) Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură — organism care răspunde de gestionarea eficientă, efectivă și transparentă a asistenței financiare asigurate prin Fondul European de Garantare Agricolă (FEGA) pentru plățile directe și măsurile de piață și pentru unele măsuri finanțate din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR); d) Agenția Națională pentru Pescuit și Acvacultură — organismul responsabil pentru eficiența și corectitudinea programării, implementării, coordonării, promovării, controlului și raportării pentru Programul operațional pentru pescuit finanțat din Fondul European pentru Pescuit (FEP); e) autoritatea de management pentru Programul SAPARD — organismul responsabil pentru eficiența și corectitudinea coordonării și raportării privind monitorizarea și evaluarea Programului SAPARD; f) autoritatea de management pentru Programul Național de Dezvoltare Rurală — organismul responsabil pentru eficiența și corectitudinea programării, implementării, coordonării, promovării, controlului și raportării Programului Național de Dezvoltare Rurală, finanțat din Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (FEADR); g) autoritatea competentă pentru acreditarea agențiilor de plăți pentru agricultură, dezvoltare rurală și pescuit — structură organizatorică care acordă și/sau retrage acreditarea de funcționare a acestora. Art. 2. — Prevederile prezentei hotărâri se aplică personalului de conducere și personalului de execuție definit ca personal de specialitate potrivit prevederilor art. 1 din Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările ulterioare, și prevederilor art. 7 din Legea nr. 1/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, cu modificările și completările ulterioare, care îndeplinește cumulativ următoarele criterii: a) are atribuții specifice domeniului gestionării asistenței financiare nerambursabile comunitare, prevăzute în fișa postului, reprezentând minimum 75% din totalul obiectivelor și atribuțiilor de serviciu și pentru îndeplinirea cărora alocă minimum 75% din timpul total alocat îndeplinirii tuturor atribuțiilor de serviciu prevăzute în fișa postului; b) este încadrat în următoarele structuri din cadrul și din subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale: 1. Agenția Națională pentru Pescuit și Acvacultură; 2. Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură; 3. Direcția generală dezvoltare rurală, care îndeplinește funcția de autoritate de management pentru Programul 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VL2009 SAPARD și de autoritate de management pentru Programul Național de Dezvoltare Rurală; 4. unitățile de plată pentru programele finanțate din fonduri comunitare, în cazul în care acestea sunt organizate separat de autoritatea de management; 5. autoritatea competentă pentru acreditarea agențiilor de plăți; 6. structurile de specialitate din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale și din cadrul instituțiilor subordonate care îndeplinesc, prin delegare, funcții de gestionare și implementare a asistenței financiare nerambursabile comunitare, prevăzute de regulamentele comunitare și memorandumurile de finanțare aplicabile, pe perioada de valabilitate a acordurilor de delegare. Art. 3. — Prevederile prezentei hotărâri nu se aplică persoanelor încadrate în funcții de demnitar, respectiv ministru, secretar de stat, sau în funcții asimilate acestora, personalului încadrat la cabinetele demnitarilor, personalului din corpul consilierilor de afaceri europene. Art. 4. — (1) Salariile de bază ale personalului nou-încadrat, prin concurs sau examen, în structurile prevăzute la art. 2 și care îndeplinește criteriile prevăzute în cadrul aceluiași articol se majorează cu 25% față de cele prevăzute de lege, până la prima evaluare a performanțelor profesionale individuale realizată în condițiile legii. Salariile de bază ale personalului al cărui raport de serviciu se modifică prin transfer sau detașare de la alte instituții care nu gestionează fonduri comunitare se majorează cu 25% față de cele prevăzute de lege, până la prima evaluare a performanțelor profesionale individuale realizată în condițiile legii. (2) Pentru personalul aflat în funcție la data intrării în vigoare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 35/2009 privind reglementarea unor măsuri financiare în domeniul cheltuielilor de personal în sectorul bugetar în cadrul structurilor prevăzute la art. 2 și care îndeplinește criteriile prevăzute în cadrul aceluiași articol, salariile de bază se majorează cu până la 75% față de cele prevăzute de lege, până la prima evaluare a performanțelor profesionale individuale realizată în condițiile legii. (3) Verificarea și confirmarea îndeplinirii criteriilor prevăzute la art. 2, în vederea acordării majorării salariale, se fac de către Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, care avizează structurile și personalul care au ca obiect de activitate gestionarea asistenței financiare nerambursabile comunitare. (4) Majorarea salarială se aplică de la data încadrării în funcție, dar nu înainte de data intrării în vigoare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 35/2009, cu condiția obținerii avizului Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale. Art. 5. — (1) Lista cuprinzând numărul și structura posturilor ocupate de personalul care gestionează asistența financiară nerambursabilă comunitară se aprobă prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, pentru fiecare structură organizatorică cu atribuții în procesul de gestionare a asistenței financiare nerambursabile comunitare, la propunerea conducerii structurilor prevăzute la art. 2. (2) Instituțiile publice în cadrul cărora funcționează structurile prevăzute la art. 2 lit. b) solicită avizul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale pentru structurile și personalul care au ca obiect de activitate gestionarea asistenței financiare nerambursabile comunitare, pe baza următoarelor documente: a) cererea conformă modelului stabilit prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale; b) regulamentul de organizare și funcționare al instituției publice; c) structura organizatorică a instituției publice; d) ordinul/decizia de numire pe posturi cu atribuții în gestionarea fondurilor comunitare a personalului pentru care se solicită avizarea, emis/emisă de către conducătorul instituției respective, care va cuprinde și lista persoanelor numite; e) fișele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate potrivit legii; f) statul de funcții al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea. Art. 6. — După evaluarea performanțelor individuale ale personalului prevăzut la art. 2, realizată în conformitate cu prevederile legale în vigoare aplicabile pentru funcțiile publice sau funcțiile contractuale bugetare pe care le ocupă, procentul de majorare salarială poate fi menținut, crescut, diminuat sau neacordat, până la următoarea evaluare, după cum urmează: a) în cazul calificativului „foarte bine”, majorarea salarială va fi de 75% față de salariul de bază prevăzut de lege; b) în cazul calificativului „bine”, respectiv al calificativului la nivelul standardului de performanță stabilit postului, majorarea salarială va fi de 50% față de salariul de bază prevăzut de lege; c) în cazul calificativelor „satisfăcător” sau „nesatisfăcător” nu se aplică majorare salarială. Art. 7. — (1) Pe baza documentației depuse, Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale se pronunță în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii dosarului complet, în sensul eliberării avizului sau respingerii. (2) Procedura internă de avizare este stabilită prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, emis în termen de 3 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 8. — (1) Instituțiile publice al căror personal beneficiază de majorările salariale în condițiile prezentei hotărâri vor comunica Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 orice modificare de personal, structură, organizare și/sau funcționare, împreună cu documentele constatatoare conform prevederilor art. 5, în termen de 5 zile lucrătoare de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. (2) Pe baza documentației depuse, Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale se pronunță în termen de 15 zile lucrătoare de la data depunerii documentației prevăzute la alin. (1), în sensul menținerii, retragerii sau modificării avizului acordat inițial. (3) Pe perioada cuprinsă între data modificărilor prevăzute la alin. (1) și data soluționării cererii de către Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, personalul beneficiază de majorarea salarială, pe răspunderea ordonatorului de credite, dacă modificările nu constituie încălcări ale criteriilor stabilite la art. 2. Art. 9. — (1) în situațiile în care Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale constată încălcări ale criteriilor prevăzute la art. 2, în baza cărora a fost emis avizul inițial, ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale va retrage sau, după caz, va modifica, motivat, avizul acordat. (2) în cazurile prevăzute la alin. (1), ordonatorii de credite vor întreprinde demersurile legale, astfel încât sumele reprezentând majorări salariale acordate de la data neîndeplinirii criteriilor care au stat la baza avizului Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale să fie recuperate. 9 Art. 10. — (1) Pentru personalul aflat în funcție la data intrării în vigoare a Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 35/2009 și pentru care s-a obținut avizul în baza Hotărârii Guvernului nr. 543/2006 pentru aprobarea structurilor din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale care au ca obiect de activitate gestionarea asistenței financiare comunitare, precum și a normelor de acordare a drepturilor salariale personalului aferent și a Legii nr. 1/2004, cu modificările și completările ulterioare, conducătorii instituțiilor în cadrul cărora acesta își desfășoară activitatea analizează îndeplinirea criteriilor stabilite la art. 2 și transmit Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale lista nominală a personalului pentru care confirmă, pe propria răspundere, îndeplinirea acestor criterii, cu precizarea direcției generale/direcției/serviciului/biroului/ compartimentului din care fiecare persoană face parte. (2) Pentru personalul prevăzut la alin. (1), Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale emite un nou ordin, pe baza documentelor prevăzute la alin. (1). Art. 11. — Pe data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, Hotărârea Guvernului nr. 543/2006 pentru aprobarea structurilor din cadrul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale care au ca obiect de activitate gestionarea asistenței financiare comunitare, precum și a normelor de acordare a drepturilor salariale personalului aferent, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 389 din 5 mai 2006, se abrogă. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Marian Sârbu Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 13 mai 2009. Nr. 606.’ 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 ACTE ALE BIROULUI ELECTORAL CENTRAL BIROUL ELECTORAL CENTRAL COMUNICAT*) privind lista partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale și candidaților independenți cărora li se pot repartiza mandate pentru Parlamentul European 4. Partidele politice, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțele politice, alianțele electorale care întrunesc pragul electoral Nr. crt Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților Numărul voturilor valabil naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale***) exprimate obținute I ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 1504218 2 PARTIDUL DEMOCRA T LIBERAL 1438000 3 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 702974 4 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 431739 5 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 419094 *) Conform art.14¹ alin.( l) lit. e) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea fi desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările fi completările ulterioare. **) Conform ari. 20 alin.(l) fi (2) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea fi desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările fi completările ulterioare. ***) In ordinea descrescătoare a numărului de voturi valahii exprimate obținute. i) Comunicatul este reprodus în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 11 5. Partidele politice, organizațiile cetățenilor aparținând minorităților naționale, alianțele politice, alianțele electorale care nu întrunesc pragul electoral _____________________________________________ Nr. crt Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților Numărul voturilor valabil naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale**) exprimate obținute l PARTIDUL NAȚIONAL ȚĂRĂNESC CREȘTIN DEMOCRAT 70428 2 FORȚA CIVICĂ 19436 *) Conform art. 20 alin. (I) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea fi desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările fi completările ulterioare. * *) In ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil exprimate obținute. 6 . Numele și prenumele candidaților independenți care întrunesc coeficientul electoral ' Nr. crt Numele și prenumele candidatului independent **) Numărul voturilor valabil exprimate obținute 1 BĂSESCU ELENA 204280 ♦) Conform art. 20 alin.(2) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea fi desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările fi completările ulterioare. **) în ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil exprimate obținute. 7. Numele și prenumele candidaților independenți care nu întrunesc coeficientul electoral ¹ Nr. crt Numele și prenumele candidatului independent **) Numărul voturilor valabil exprimate obținute 1 ABRAHAM PAVEL 49864 ♦) Conform art. 20 alin. (2) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea fi desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările fi completările ulterioare. **) In ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil exprimate obținute. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 Președintele Biroului Electoral Central Locfiitorul președintelui Biroului Electoral Central 1 IACOB IOANA 2 BÂRCĂNESCU DRAGOȘ 3 TEODORESCU GEORGETA 4 OPR1Ș OCTAVIAN 5 PĂTRU ANA MARIA 6 MUHULEȚ MARIAN 7 ENE CRISTIAN 8 VAS1LESCU NICOLAE 9 BĂLÂȘESCU MIHAIL MAR1US 10 P&TER ZSUZSÂNNA 11 ȘTEFAN MARIANA 12 NUȚĂDOMN1CA 13 BURLACU VICTOR Judecăto Judecător Judecător Președinte Autoritate! lectorală Permanentă Vicepreședinte Autoritatea Electorală Permanentă Vicepreședinte Autoritatea Electorală Permanentă Partidul Democrat-Liberal Partidul Social Democrat Partidul Național Liberal Uniunea Democrată Maghiară din Romârji Partidul România Mare Partidul Național Țărănesc Creștin De Forța Civică MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 13 BIROUL ELECTORAL CENTRAL PROCES-VERBAL*) privind centralizarea voturilor și atribuirea mandatelor la alegerile pentru Parlamentul European 7 iunie 20091) *) Conform art. 21 alin. (4) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările și completările ulterioare. *) Procesul-verbal este reprodus în facsimil. 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 g. Numărul voturilor valabil exprimate, obținut de fiecare LISTĂ DE CANDIDAȚI sau de fiecare CANDIDAT INDEPENDENT: Nr. Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând Numărul voturilor valabil Crt. minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale 1 exprimate obținute precum și numele și prenumele candidaților independenți * 1 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 7 0 2 9 7 4 2 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 4 | 3 1 7 3 9j 3 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL |l|4|3|8|o|o|o| 4 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 1 5 0 4 2 18 5 PARTIDUL NAȚIONAL ȚĂRĂNESC CREȘTIN DEMOCRAT 7 0 4 2 8 6 FORȚA CIVICĂ 1 9 4 3 6 7 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 14 1 9 01 9 4 8 BĂSESCU ELENA 2 0 1 4 1 2. 8 0 ____________________I I i { | 9 ABRAHAM PAVEL 4 9 8j 6| 4 10 1 __J 11 ------------------- 12 ------------------------ 13 --------------------------_ 14 ------------------------ 15 ---------------- *) In ordinea rezultată din tragerea la sorfi, stabilită conform art. 13 alin. (6) și (7) din Legea nr. 33/2007, privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările și completările ulterioare. **) în ordinea înregistrării candidaturilor, conform art. 13 alin. (8) din Legea nr 33/2007, privind organizarea și desfășurarea alegerilor pentru Parlamentul European, cu modificările și completările ulterioare. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 15 h. Numărul voturilor valabil exprimate, obținut de fiecare LISTĂ DE CANDIDAȚI care a întrunit pragul electoral și de fiecare CANDIDAT INDEPENDENT care â întrunit coeficientul electoral: Nr. Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor Crt. aparținând minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor exprimate obținute electorale și numele și prenumele candidaților independenți** 1 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 1 5 0 4 2 18 2 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 1 4 3 8 0 0 0 3 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 7 0 2 9 7 4 4 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 4 3 17 3 9 5 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 4 1 9 0 9 4 6 BĂSESCU ELENA 2 0 4 2 8 0 7 ------------ 8 1 ... 9 ----------- 10 --- --------- 11 j__________ 12 --------- 13 -------- 14 ț 15 ------ *) în ordinea descrescătoare a numărului voturilor valabil exprimate 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 i. Lista câturilor calculate conform metodei d’Hondt pentru fiecare LISTĂ DE CANDIDAȚI care a întrunit pragul electoral și pentru fiecare CANDIDAT INDEPENDENT care a întrunit coeficientul electoral Nr. Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, Cât = voturi valabil exprimate ordine alianțelor politice, alianțelor electorale precum și numele și prenumele candidaților independenți*) / 1,2,3,...,33 1 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 1504218,00000000 2 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 752109,00000000 3 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 501406,00000000 4 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 376054,50000000 5 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 300843,60000000 6 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 250703,00000000 7 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 214888,28571428 8 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 188027,25000000 9 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 167135,33333333 10 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 150421,80000000 11 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 136747,09090909 12 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 125351,50000000 13 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 115709,07692307 14 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 107444,14285714 15 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 100281,20000000 16 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 94013,62500000 17 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 88483,41176470 18 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 83567,66666666 19 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 79169,36842105 20 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 75210,90000000 21 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 71629,42857142 22 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 68373,54545454 23 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 65400,78260869 24 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 62675,75000000 25 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 60168,72000000 26 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 57854,53846153 27 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 55711,77777777 28 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 53722,07142857 29 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 51869,58620689 30 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 50140,60000000 31 ALIANȚA ELECTORALÂ PSD+PC 48523,16129032 32 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 47006,81250000 33 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 45582,36363636 34 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 1438000,00000000 35 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 719000.00000000 36 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 479333,33333333 37 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 359500,00000000 38 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 287600,00000000 39 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 239666,66666666 40 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 205428,57142857 4) PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 179750,00000000 42 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 159777,77777777 43 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 143800,00000000 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 17 44 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 130727,27272727 45 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 119833,33333333 46 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 110615,38461538 47 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 102714,28571428 48 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 95866,66666666 49 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 89875,00000000 50 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 84588,23529411 51 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 79888,88888888 52 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 75684,21052631 53 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 71900,00000000 54 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 68476,19047619 55 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 65363,63636363 56 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 62521,73913043 57 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 59916,66666666 58 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 57520,00000000 59 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 55307,69230769 60 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 53259,25925925 61 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 51357,14285714 62 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 49586,20689655 63 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 47933,33333333 64 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 46387,09677419 65 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 44937,50000000 66 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 43575,75757575 67 P.ARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 702974,00000000 68 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 351487,00000000 69 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 234324,66666666 70 P/VRTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 175743,50000000 71 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 140594,80000000 72 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 1 17162,33333333 73 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 100424,85714285 74 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 87871,75000000 75 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 78108,22222222 76 PARTIDUL NATIONAL LIBERAL 70297,40000000 77 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 63906,72727272 78 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 58581,16666666 79 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 54074,92307692 80 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 50212,42857142 81 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 46864,93333333 82 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 43935,87500000 83 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL ________41351,41176470 84 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 39054,11111111 85 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 36998,63157894 86 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 35148,70000000 --- PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 33474,95238095 87 88 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 31953,36363636 89 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 30564,08695652 90 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL_____.______ ____________29290,58333333 18 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 91 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 28118,96000000 92 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 27037,46153846 93 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 26036,07407407 94 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 25106,21428571 95 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 24240,48275862 96 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 23432,46666666 97 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 22676,58064516 98 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 21967,93750000 99 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 21302,24242424 100 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMĂNIA 431739,00000000 101 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 215869,50000000 102 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 143913,00000000 103 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 107934,75000000 104 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 86347,80000000 105 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 71956,50000000 106 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 61677,00000000 107 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 53967,37500000 108 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 47971,00000000 109 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 43173,90000000 110 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 39249,00000000 111 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 35978,25000000 112 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMĂNIA 33210,69230769 113 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 30838,50000000 114 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 28782,60000000 115 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 26983,68750000 116 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 25396,41176470 117 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 23985,50000000 118 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 22723,10526315 119 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 21586,95000000 120 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 20559,00000000 121 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 19624,50000000 122 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 18771,26086956 123 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 17989,12500000 124 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 17269,56000000 125 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 16605,34615384 126 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 15990,33333333 127 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 15419,25000000 128 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 14887,55172413 129 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 14391,30000000 130 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13927,06451612 131 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13491,84375000 132 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13083,00000000 133 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 419094,00000000 134 PARTIDUL ROMÂNIA MzXRE 209547,00000000 135 PARTIDUL ROMĂNIA MARE 139698,00000000 136 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 104773,50000000 137 PARTIDUL ROMÂNIA MARE______________________ 83818,80000000 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 19 138 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 69849,00000000 139 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 59870,57142857 140 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 52386,75000000 141 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 46566,00000000 142 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 41909,40000000 143 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 38099,45454545 144 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 34924.50000000 145 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 32238,00000000 146 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 29935,28571428 147 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 27939.60000000 148 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 26193,37500000 149 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 24652,58823529 150 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 23283,00000000 151 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 22057,57894736 152 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 20954,70000000 153 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 19956,85714285 154 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 19049,72727272 155 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 18221,47826087 156 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 17462,25000000 157 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 16763,76000000 158 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 16119,00000000 159 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 15522,00000000 160 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 14967,64285714 161 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 14451,51724137 162 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13969.80000000 163 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13519.16129032 164 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13096,68750000 165 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 12699,81818181 166 BÂSESCU ELENA 204280,00000000 167 BĂSESCU ELENA 102140,00000000 168 BÂSESCU ELENA 68093,33333333 169 BÂSESCU ELENA 51070,00000000 170 BĂSESCU ELENA 40856,00000000 171 BÂSESCU ELENA 34046,66666666 172 BÂSESCU ELENA 29182,85714285 173 BÂSESCU ELENA 25535,00000000 174 BÂSESCU ELENA 22697,77777777 175 BĂSESCU ELENA 20428,00000000 176 BÂSESCU ELENA 18570,90909090 177 BĂSESCU ELENA ____________17023,33333333 178 BĂSESCU ELENA 15713,84615384 179 BÂSESCU ELENA 14591,42857142 180 BĂSESCU ELENA 13618,66666666 181 BÂSESCU ELENA 12767,50000000 182 BĂSESCU ELENA 12016,47058823 183 BĂSESCU ELENA 11348,88888888 184 BĂSESCU ELENA _______________________________________ 10751,57894736 20 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12. VI.2009 185 BĂSESCU ELENA 10214,00000000 186 BĂSESCU ELENA 9727,61904761 187 BĂSESCU ELENA 9285,45454545 188 BĂSESCU ELENA 8881,73913043 189 BĂSESCU ELENA 8511,66666666 190 BĂSESCU ELENA 8171,20000000 191 BĂSESCU ELENA 7856,92307692 192 BĂSESCU ELENA 7565,92592592 193 BĂSESCU ELENA 7295,71428571 194 BĂSESCU ELENA 7044,13793103 195 BĂSESCU ELENA 6809,33333333 196 BĂSESCU ELENA 6589,67741935 197 BĂSESCU ELENA 6383.75000000 198 BĂSESCU ELENA 6)90,30303030 *) In ordinea descrescătoare a numărului de voturi valabil exprimate j. Lista sortată descrescător a câturilor calculate conform metodei d’Hondt Nr. Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor aparținând minorităților naționale, Cât = voturi valabil exprimate ordine alianțelor politice, alianțelor electorale precum și numele și prenumele candidaților independenți*) / 1,2,3, ...,33 1 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD-PC 1504218,00000000 2 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 1438000,00000000 3 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 752109,00000000 4 PART1DUL DEMOCRAT LIBERAL 719000,00000000 5 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 702974,00000000 6 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 501406,00000000 7 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 479333,33333333 8 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 431739,00000000 9 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 419094,00000000 10 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 376054,50000000 11 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 359500,00000000 12 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 351487,00000000 13 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 300843,60000000 14 P.ARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 287600,00000000 15 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 250703,00000000 16 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 239666,66666666 17 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 234324,66666666 18 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 215869,50000000 19 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 214888,2857)428 20 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 209547,00000000 21 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 205428,57142857 22 BĂSESCU ELENA 204280,00000000 23 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 188027,25000000 24 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 179750,00000000 25 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 175743,50000000 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 21 26 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 167135,33333333 27 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 159777,77777777 28 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 150421,80000000 29 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 143913,00000000 30 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 143800,00000000 31 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 140594,80000000 32 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 139698,00000000 33 ALIANȚA ELECTORALÂ PSD+PC 136747,09090909 34 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 130727,27272727 35 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 125351,50000000 36 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 1 19833,33333333 37 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 117162,33333333 38 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 115709,07692307 39 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 110615,38461538 40 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 107934,75000000 41 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 107444,14285714 42 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 104773,50000000 43 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 102714,28571428 44 BĂSESCU ELENA 102140,00000000 45 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 100424,85714285 46 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 100281,20000000 47 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 95866,66666666 48 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 94013,62500000 49 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 89875,00000000 50 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 88483,41176470 51 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 87871,75000000 52 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 86347,80000000 53 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 84588,23529411 54 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 83818,80000000 55 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 83567,66666666 56 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 79888,88888888 57 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 79169,36842105 58 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 78108,22222222 59 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 75684,21052631 60 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 75210,90000000 61 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 71956,50000000 62 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 71900,00000000 63 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 71629,42857142 64 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 70297,40000000 65 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 69849,00000000 66 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 68476,19047619 67 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 68373,54545454 68 BĂSESCU ELENA 68093,33333333 69 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 65400,78260869 70 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 65363,63636363 71 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 63906,72727272 72 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC__________________ ____________62675,75000000 22 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 73 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 62521,73913043 74 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 61677,00000000 75 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 60168,72000000 76 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 59916,66666666 77 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 59870,57142857 78 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 58581,16666666 79 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 57854,53846153 80 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 57520,00000000 81 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 55711,77777777 82 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 55307,69230769 83 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 54074,92307692 84 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 53967,37500000 85 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 53722,07142857 86 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 53259,25925925 87 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 52386,75000000 88 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 51869,58620689 89 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 51357,14285714 90 BĂSESCU ELENA 51070,00000000 91 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 50212,42857142 92 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 50140,60000000 93 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 49586,20689655 94 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 48523,16129032 95 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 47971,00000000 96 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 47933,33333333 97 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 47006,81250000 98 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 46864,93333333 99 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 46566,00000000 100 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 46387,09677419 101 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 45582.36363636 102 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 44937,50000000 103 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 43935,87500000 104 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 43575,75757575 105 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 43173,90000000 106 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 41909,40000000 107 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 41351,41176470 108 BĂSESCU ELENA 40856,00000000 109 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 39249,00000000 110 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 39054,11111111 III PARTIDUL ROMÂNIA MARE 38099,45454545 112 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 36998,63157894 113 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 35978,25000000 114 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 35148,70000000 115 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 34924,50000000 116 BĂSESCU ELENA 34046,66666666 117 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 33474,95238095 118 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 33210,69230769 119 PARTIDUL ROMÂNIA MARE___________________________ 32238,00000000 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 23 120 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 31953,36363636 121 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 30838,50000000 122 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 30564,08695652 123 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 29935,28571428 124 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 29290,58333333 125 BÂSESCU ELENA 29182,85714285 126 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 28782,60000000 127 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 28118,96000000 128 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 27939,60000000 129 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 27037,46153846 130 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 26983,68750000 131 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 26193,37500000 132 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 26036,07407407 133 BĂSESCU ELENA 25535,00000000 134 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 25396,41176470 135 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 25106,21428571 136 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 24652,58823529 137 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 24240,48275862 138 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 23985,50000000 139 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 23432,46666666 140 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 23283,00000000 141 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 22723,10526315 142 BÂSESCU ELENA 22697,77777777 143 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 22676.58064516 144 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 22057,57894736 145 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 21967,93750000 146 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 21586,95000000 147 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 21302,24242424 148 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 20954,70000000 149 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 20559,00000000 150 BĂSESCU ELENA 20428,00000000 ■S1 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 19956,85714285 152 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 19624,50000000 153 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 19049,72727272 154 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 18771,26086956 155 BĂSESCU ELENA 18570,90909090 156 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 18221,47826087 157 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 17989,12500000 158 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 17462,25000000 159 UNII NEA DEMOCRAIĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 17269,56000000 160 BÂSESCU ELENA 17023,33333333 161 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 16763,76000000 162 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 16605,34615384 163 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 16119,00000000 164 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 15990,33333333 165 BÂSESCU ELENA __ 15713,84615384 166 PARTIDUL ROMÂNIA MARE_____ _________15522,00000000 24 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 167 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMĂNIA 15419,25000000 168 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 14967,64285714 169 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 14887,55172413 170 BĂSESCU ELENA 14591,42857142 171 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 14451,51724137 172 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 14391,30000000 173 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13969,80000000 174 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13927,06451612 175 BĂSESCU ELENA 13618,66666666 176 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13519,16129032 177 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13491,84375000 178 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 13096,68750000 179 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 13083,00000000 180 BĂSESCU ELENA 12767,50000000 181 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 12699,81818181 182 BĂSESCU ELENA 12016,47058823 183 BĂSESCU ELENA 11348,88888888 184 BĂSESCU ELENA 10751,57894736 185 BĂSESCU El ENA 10214,00000000 186 BĂSESCU ELENA 9727,61904761 187 BĂSESCU ELENA 9285,45454545 188 BĂSESCU ELENA 8881,73913043 189 BĂSESCU ELENA 8511,66666666 190 BĂSESCU ELENA 8171,20000000 191 BĂSESCU ELENA 7856,92307692 192 BĂSESCU ELENA 7565,92592592 193 BĂSESCU ELENA 7295,71428571 194 BĂSESCU ELENA 7044,13793103 195 BĂSESCU ELENA 6809,33333333 196 BĂSESCU ELENA 6589,67741935 197 BĂSESCU ELENA 6383,75000000 198 BĂSESCU ELENA 6190,30303030 *) in ordinea descrescătoare a caturilor MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 25 k. Numărul mandatelor atribuite fiecărei LISTE DE CANDIDAȚI sau fiecărui CANDIDAT INDEPENDENT: Nr. Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor Crt. aparținând minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor Număr mandate atribuite electorale sau numele și prenumele candidaților independenți *) 1 ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 1 1 2 PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 1 0 3 PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 5 4 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 3 5 PARTIDUL ROMÂNIA MARE 3 6 BĂSESCU ELENA 1 7 --- --- 8 ------ 9 --- --- 10 Total 3 3 *) în ordinea descrescătoare a numărului de mandate 1. Lista membrilor aleși pentru Parlamentul European: Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor Nr. Crt. Nume și prenume aparținând minorităților naționale alianțelor politice, alianțelor electorale sau "candidai independent” 1 SEVERIN ADRIAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 2 PLUMB ROVANA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 3 PAȘCU 1OAN-MIRCEA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 4 Ț1CĂU S1LVIA-ADRIANA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 5 SÂRBU DAC1ANA-OCTAVIA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 6 CREȚU CORINA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 7 BOȘTINARU VICTOR ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 8 CUTAȘ GEORGE-SABJN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 9 IVAN CĂTĂLIN-SORIN ALIANȚA ELECT ORALĂ PSD+PC 10 ENC1U IOAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 11 DĂNCILĂ VASILICA-VIORICA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC____ 26 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 I2 STOLOJAN THEODOR - DUMITRU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 13 MACOVEI MON1CA - LUISA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 14 UNGUREANU TRAIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 15 PREDA CRISTIAN-DAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 16 MARINESCU MARIAN - JEAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 17 MATULA IOSIF PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 18 BODU SEBASTIAN -VALENTIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 19 LUI LAN PETRU - CONSTANTIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 20 NICULESCU RAREȘ - LUCIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 21 ANTONESCU ELENA - OANA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 22 NICOLAI NORICA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 23 VĂLEAN AD1NA-IOANA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 24 WEBER RENATE PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 25 MăNESCU RAMONA-NICOLE PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 26 BUȘOI CRISTIAN-SILV1U PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 27 TOKES LĂSZL6 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 28 WINKLER 1UL1U UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 29 SOGOR CSABA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 30 VADIM-TUDOR CORNELIU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 31 BECALI GEORGE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 32 TĂNĂSESCU CLAUD1U-CIPR1AN PARTIDUL ROMÂNIA M.ARE 33 BĂSESCU ELENA CANDIDAT INDEPENDENT m, Lista membrilor supleanți pentru Parlamentul European: Denumirea partidelor politice, organizațiilor cetățenilor Nr. Cri. Nume ți prenume aparținând minorităților naționale, alianțelor politice, alianțelor electorale 1 CLI VEȚI M1NODORA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 2 ROIBU ARIST1DE ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 3 DRAGOMIR VIOREL-MARIAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 4 OPRESCU M.AR1US ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 5 ANTOCHI ALIN-LUCIAN-EMANUEL ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 6 MUȘOIU ȘTEFAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 7 PANĂ ADRIANA-DOINA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 8 CORJUC IOAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 9 LUCA DANIEL ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 10 NEGRESCU VICTOR ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 11 BOICU GEANINA-MIHAELA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 12 BURLAN ADR1AN-EUGEN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 13 ȚAPARDEL ANA-CLAUDIA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 14 HUNCÂ MIHAELA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 15 POP MARIA-LIA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 16 FAUR UCU-MIHAI ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 17 VLAD ADRIAN-VICENȚIU ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 18 LASCU IULIANA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 19 BICĂU COSTIN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 20 STERIU ALEXANDRU-ION ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 27 21 BUHĂESCU-ODAGIU DĂNUȚ ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 22 ȘOLOGON IOAN-CRISTIAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 23 IURA FLORIN-HORAȚIU ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 24 NEAGOV1CI VASI LE-CĂTĂLIN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 25 CONSTANTIN VILI-MIHAELA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 26 BABARADA FLORIN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 27 FARCAȘ ALEXANDRU ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 28 DREȚCANU DOINA-M1CȘUN1CA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 29 JIPA PENELOPA-ALINA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 30 IUCINU ANDREI ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 31 CAZACU ALEXANDRU-OCTAVIAN ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 32 NEGOIȚÂ MARIA ALIANȚA ELECTORALĂ PSD+PC 33 DUMITRIU CONSTANTIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 34 DAVID DRAGOȘ - FLORIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 35 ANDRONESCU ELVIRA -RODICA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 36 NAZ.ARE ALEXANDRU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 37 RUS FLAVIU - CĂLIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 38 FUNERIU PETRU DANIEL PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 39 DUMITRU ENACHE PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 40 BANDA NICOLAE PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 41 GROSU MIRCEA-SEVASTIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 42 GH1DIU ELISABETA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 43 DUM1TREAN CRINUȚA -NICOLETA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 44 VASS MARIA - ANDREEA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 45 LUCHIAN TUDOR PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 46 APOSTOL CRISTIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 47 BRUCHENTAL-POP IONELA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 48 VIMAN VASILE PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 49 COSTEA SIMION PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 50 OPRIȚA VASILE - MATEI PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 51 IONESCU RAREȘ -ALEXANDRU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 52 FIERA IOAN - DAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 53 IORDACHE GRAȚ1ELA -DENISA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 54 DRĂGUȘ RADU - CĂTĂLIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 55 HOARĂ MARCEL PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 56 PARASCH1VESCU ANDREI -OCTAV1AN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 57 DUMITRU CONSTANTIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 58 TĂNASE FLORENȚIU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 59 RADU-ION SILVIU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 60 ARCĂLEANU MARIUS -MARIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL 61 NEGOIȚÂ MARIUS - LUCIAN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL __ 62 ZEVEDEI ANCA-CRISTINA PARTIDUL DEMOCRA T LIBERAL ___ 63 SECARĂ EUGENIA MARIA PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL _____ 64 GOIAN CRISTIAN FLORIN PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL _______ 65 GODÎNCA DUMITRU PARTIDUL DEMOCRAT LIBERAL ______ 66 ARDELEAN BEN-ONI PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL _____________ 67 SILAGHI OVIDIU-1OAN_____________________________ PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL__ 28 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12. VI.2009 ^68 CS1BI MAGOR-IMRE PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 69 TURL1UC CĂTĂLIN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL ~ 70 COJOCARU CRISTIAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 7! MUSCALU IONEL PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 72 SURUGIU 1ULIAN-RADU PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL - 73 PUȘCAR1U RADU-10AN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 74 HELLV1G EDUARD-RAUL PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 75 D1ETRICH ROBERTO PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 76 GH1VECIU CAMELIA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 77 MORȚUN ALEXANDRU-IOAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 78 GHIBU CRISTIAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 79 OROS NECHITA-ADRIAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 80 POPESCU LIVIU-1ONUȚ PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 81 SĂVULESCU GABRIEL PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 82 COSMESCU DUMITRU PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 83 ORBAN LUDOVIC PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 84 LUNGU GABRIEL-RÂZVAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 85 PETRESCU ANDREI PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 86 CARP DOINA-EUFROS1NA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 87 ANGHEL CRISTIAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 88 ZAMFIRESCU OVIDIU PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 89 IONESCU V1CTOR-LUC1AN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 90 PUROHEL DANIEL-FLOR1AN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 91 CIURAR1U FLORIN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 92 GEORGEVIC1 IULIAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 93 AVRAMESCU ARIN-ALEXANDRU PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 94 STAVARACHE ROMEO PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 95 ZAAROUR INGR1D PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 96 MOȘTEANU FLORENTIN-ANDREI PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 97 THUMA HUBERT-PETRU-ȘTEFAN PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 98 CĂLIN VIOREL PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 99 POHOAȚĂ AURA-GABR1ELA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 100 FENECHIU RELU PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 101 MUNTEAN M1RCIA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 102 LAMBRU 1OANA-ANDREEA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 103 BENCHESCU CLAUDIA PARTIDUL NAȚIONAL LIBERAL 104 SZILÂGYI ZSOLT UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 105 KOVĂCSPtTER UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 106 HORVÂTH ANNA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 107 ASZTALOS FERENC UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 108 LĂSZLO JÂNOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN' ROMÂNIA 109 BRASSAI ZSOMBOR UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 110 DEMETER JÂNOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 111 BON1S ISTVÂN UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 112 DĂVID LĂSZLO UNI UNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 113 LORINCZ CSILLA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 1 14 FARAGO PETRU UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VL2009 29 115 TISCHLER FERENC UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMĂNIA 116 ABRAM NOEM1 UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMĂNIA 117 CSEP Eva-andrea UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 118 BOROS JÂNOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 119 DEBRECZENI ALEXANDRU UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 120 SYLVESTER LAJOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 121 DENES ISTVÂN UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 122 DEĂK ZOLTĂN UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 123 VÂNYOLOS STEFAN-ALBERT UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 124 SÂNDOR KRISZTINA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 125 KRECSÂK-SZdLLOSI ADALBERT UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 126 KERESKENYI GABOR UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 127 FINNA ISTVĂN UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 128 SOLOMON ADRIAN UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 129 SZELL L0R1NCZ UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 130 BIRO ENIKO UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 131 HALÂSZ FRANCISC UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 132 LAKATOS RGbERT-ĂRPĂD UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 133 GĂMAN MIHAI UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 134 KOVÂCS MATE UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 135 CZ1KA TIHAM&R UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 136 TORO TIBERIU UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHI.ARÂ DIN ROMÂNIA 137 TONK GABRIELLA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 138 BÂLINT MARGIT UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 139 ORBÂN M1KLOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 140 OROSZ CSABA UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 141 MAGYARI LEVENTE UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 142 SZABO TAMÂS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 143 BAKK MIKLOS UNIUNEA DEMOCRATĂ MAGHIARĂ DIN ROMÂNIA 144 MIHĂESCU EUGEN GRIGORE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 145 BĂLAN ANGELA-MIHAELA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 146 AVRAM DUMI TRU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 147 ZAMFIRESCU DAN-DUMITRU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 148 MOLNAR ȘTEFAN-S1LVIU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 149 IONESCU SMARANDA-EUGENIA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 150 ȘERBĂNO1U CONSTANTIN- D1LLY PARTIDUL ROMÂNIA MARE 151 LUNGU RUXANDRA- GEORGETA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 152 SU1AN PAVEL-GAVRIL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 153 VULPOIU DOREL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 154 ODOR DUMITRU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 155 FULGA MARIAN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 156 FIȚ1ON GHEORGHE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 157 1RIMIA OPREA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 158 TOMO1OAGĂ MARGARETA-ANCA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 159 ROMOȘAN IOAN-DOREL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 160 PETRE MARTA-SIMONA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 161 BADEA ANDREI-ALEXANDRU PARTIDUL ROMÂNIA MARE 30 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 162 MUHA IOAN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 163 VÂLEANU ALIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 164 POPOV1C1U REMUS-FLORIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 165 BOȘCA GRIGORE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 166 TRUICÂ GABRIELA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 167 POPESCU DUMITRU-SORIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 168 ROMAN SIMONA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 169 OLTEANU LAURA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 170 TOMA MARIUS-LAURIAN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 171 OFILEANU VASILE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 172 CRIȘAN EMIL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 173 DIACON VASILE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 174 DRÂGH1C1 RALUCA-ALINA PARTIDUL ROMÂNIA MARE 175 TĂLÂU GHIORGHE PARTIDUL ROMÂNIA MARE 176 MARINESCU IRINEL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 177 AMZA MĂRGĂRIT- CONSTANTIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 178 SAMSON 1ONEL-C1PR1AN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 179 ADAM LUMINIȚA-PACHEL PARTIDUL ROMÂNIA MARE 180 ȚÎRLEA DUMITRU- CONSTANTIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 181 IBĂNESCU CONSTANTIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 182 HUȚUL FLORIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE 183 PIȚIGO11ULIAN-CONSTANTIN PARTIDUL ROMÂNIA MARE________________ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 402/12.VI.2009 31 Președintele Biroului Electoral Central Locțiitorul președintelui Biroului Electoral Central Numele șl prenumele Judecător A LLXANDRJ VASIL Semnături. Numele șl prenumele ii Biroului Electoral Central Apartenenfa politică (unde este cazul) Semnătura Numele și prenumele Judecător MAR SIMONA CAMELIA Semnătura 2 3 1ACOB IOANA BĂRCĂNESCU DRAGOȘ TEODORESCU GEORGETA 4 Judecăt Judecăto Judecător 5 OPR1Ș OCTAVIAN PĂTRU ANA MARIA 6 MUHULEȚ MARIAN 7 ENE CRISTIAN Președinte Autoritate/ Electorală Permanentă Vicepreședinte Autoritatea Electorală Permane Vicepreședinte Autoritatea Electojală_Permjwientă Partidul Democrat-Liberal 8 VAS1LESCU NICOLAE 9 10 BĂLÂȘESCU MIHAIL MAR1US pSter zsuzsânna 12 13 ȘTEFAN MARIANA NUȚÂ DOMNICA BURLACII VICTOR Partidul Social Democrat Partidul Național Libera! Uniunea Democrată Maghiară din România Partidul România Mare Partidul Național Țărănesc Creștin Democrat Forța Civică ?'l. ABONAMENTE LA PUBLICAȚIILE OFICIALE PE SUPORT FIZIC — Prețuri pentru anul 2009 — Nr. Număr Zile de Greutate Valoare crt. Denumirea publicației de apariții apariție/ medie/apariție (TVA 9% inclus)/lei anuale săptămână (grame) 12 luni 3 luni 1 lună 1. Monitorul Oficial, Partea I 750 5 50 800 210 75 2. Monitorul Oficial, Partea I, limba maghiară 90 1 50 1.500 140 3. Monitorul Oficial, Partea a ll-a 200 5 60 2.250 200 4. Monitorul Oficial, Partea a lll-a 800 5 15 430 40 5. Monitorul Oficial, Partea a IV-a 7.200 5 50 1.720 160 6. Monitorul Oficial, Partea a Vl-a 400 5 25 1.600 150 7. Monitorul Oficial, Partea a VIl-a 60 1 30 540 50 8. Colecția Legislația României 4 --- 2.500 450 120 9. Colecția Hotărâri ale Guvernului României 12 --- 3.500 750 70 NOTĂ: Monitorul Oficial Partea I bis se multiplică pe bază de comandă. începând cu anul 2009 se sistează apariția publicației Repertoriul legislației României. Abonamente la publicațiile oficiale și comenzi către „Monitorul Oficial” R.A. se pot efectua prin următoarele societăți de distribuție: ♦ COMPANIA NAȚIONALĂ „POȘTA ROMÂNĂ” --- S.A. --- prin oficiile sale poștale ♦ ACTA LEGIS ---S.R.L. --- București, Str. Lirei nr. 11, parter, ap. 1, (telefon’/fax: 021.411.91.79; 021.411.54.08) ♦ INFO EUROTRADING --- S.A. --- București, Splaiul Independentei nr. 202A (telefon: 021.316.30.57, fax: 021.316.30.58) ♦ INTERPRESS SPORT ---S.R.L. --- București, Piața Presei Libere nr. 1, corp B, et. 2, camerele 256---259, OP 33 (telefon/fax: 021.313.85.07; 021.313.85.08; 021.313.85.09) ♦ MEDIA PRESS ABONAMENTE --- S.R.L. --- București, str. Izvor nr. 78, et. 2 (telefon: 021.311.97.84, fax: 021.311.97.85) ♦ M.T. PRESS IMPEX --- S.R.L. --- București, bd. Basarabia nr. 256 (telefon/fax: 021.255.48.15; 021.255.48.16; 021.255.48.17) ♦ PRESS EXPRES --- S.R.L. --- Otopeni, str. Flori de Câmp nr. 9 (telefon/fax: 021.221.42.83; 0745.133.712) ♦ ZIRKON MEDIA--- S.R.L. --- București, str. Pictor Dimitrie Hârlescu nr. 6, sector 2 (telefon: 021.255.18.00, fax: 021.255.18.66; 021.255.19.18) ♦ ART ADVERTISING --- S.R.L. --- Râmnicu Vâlcea, str. Regina Maria nr. 7, bl. C1, sc. C, mezanin II (fax: 0250/73.54.75, telefon: 0350.40.59.87; 0350.40.59.88) ♦ CALLIOPE ---S.R.L. --- Ploiești, str. Elena Doamna nr. 62---64 (telefon/fax: 0244/51.40.52; 0244/51.48.01) ♦ DIFSTARPRESS ---S.R.L. --- Slobozia, bd. Matei Basarab, bl. I60, sc. A, ap. 15 (telefon/fax: 0243/23.23.68) ♦ CURIER PRESS ---S.A. --- Brașov, str. Traian Grozăvescu nr. 7 (telefon/fax: 0268/51.08.57; 0268/51.08.58) ♦ ROESTA---S.R.L. --- Curtea de Argeș, str. Valea lașului, bl. P10, sc. B, ap. 18 (telefon/fax: 0248/72.11.43) ♦ VIAȚA LIBERĂ ---S.A. --- Galați, Str. Domnească nr. 68 (telefon: 0236/46.06.20, fax: 0236/47.10.28) ♦ UNITATEA---S.R.L. --- Alba lulia, str. Traian nr. 26 (telefon: 0258/81.16.31, fax: 0258/81.28.43) ♦ MANPRES DISTRIBUTION --- S.R.L. --- București, Piața Presei Libere nr. 1 (OP 33 --- CP 24) (telefon’/fax: 021.314.63.39) ♦ CUGET LIBER ---S.A. --- Constanta, bd. I.C. Brătianu nr. 5 (telefon: 0241/58.21.20, fax: 0241/61.95.24) ♦ SIMPEX LOGISTIC --- S.R.L. --- Călărași, Str. Progresul nr. 21, bl. B1, sc. B, ap. 5 (telefon/fax: 0242/31.89.29) ♦ CIPSOFT DESIGN --- S.R.L. --- Ploiești, str. Eroilor nr. 2 bis (tel. 0722.36.54.65 sau 0724.20.31.43) EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 431249 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 402/12.VI.2009 conține 32 de pagini. Prețul: 6,40 lei ISSN 1453—4495