MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 315 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Marț'’ ¹² maⁱ ²⁰⁰⁹ SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE CAMEREI DEPUTAȚILOR 23. — Hotărâre privind efectuarea unui control de către Curtea de Conturi la Societatea Comercială „Nicolina” — S.A......................................................... 2 24. — Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Camerei Deputaților nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaților și a Regulamentului de organizare și funcționare al serviciilor Camerei Deputaților, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaților nr. 31/2006 ................................. 2-3 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 443. — Hotărâre pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.194/2008 privind organizarea, structura și funcționarea Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultura.................................. 4-5 543. — Hotărâre privind modificarea anexei nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului............................................... 6-7 544. — Hotărâre privind modificarea caracteristicilor unor imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale ...................................... 8-9 545. — Hotărâre privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor construcții aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale — Institutul de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor .............. 9-11 Nr. Pagina ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 403. — Ordin al ministrului sănătății privind modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului național de programe de studii complementare în vederea obținerii de atestate de către medici, medici dentiști și farmaciști, precum și a Normelor metodologice de organizare și desfășurare a acestora .................. 11-12 594. — Ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii privind aprobarea Procedurii de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sancțiunilor internaționale obligatorii pentru România.............. 13-14 825. — Ordin al ministrului finanțelor publice privind evidența statistică a acțiunilor deținute de statul român, în calitate de acționar unic, reprezentat de Ministerul Finanțelor Publice, la Compania Națională „Loteria Română” — S.A., Compania Națională „Imprimeria Națională” — S.A., CEC BANK — S.A., precum și a altor participații deținute de stat, prin Ministerul Finanțelor Publice .... 14-15 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 325. — Decizie privind aprobarea suspendării activității Societății Comerciale „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L........................... 16 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 HOTĂRÂRI ALE CAMEREI DEPUTATILOR PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR HOTĂRÂRE privind efectuarea unui control de către Curtea de Conturi la Societatea Comercială „Nicolina” — S.A. în temeiul dispozițiilor art. 140 alin. (3) din Constituția României, republicată, precum și ale Legii nr. 94/1992 privind organizarea și funcționarea Curții de Conturi, republicată, Camera Deputaților adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Camera Deputaților solicită Curții de Conturi efectuarea unui control, în limitele competențelor sale, la Societatea Comercială „Nicolina” — S.A. Art. 2. — Obiectivele controlului vor consta în verificarea modului de administrare a patrimoniului statului român, corespunzător pachetului de acțiuni majoritar deținut de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, precum și a influenței asupra bugetului de stat, corespunzător vânzărilor de creanțe. Art. 3. — Raportul Curții de Conturi cu privire la rezultatele controlului solicitat potrivit art. 1 urmează să fie înaintat Camerei Deputaților în termen de 60 de zile de la publicarea prezentei hotărâri în Monitorul Oficial al României, Partea I. Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaților în ședința din data de 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR ROBERTA ALMA ANASTASE București, 12 mai 2009. Nr. 23. ’ PARLAMENTUL ROMÂNIEI CAMERA DEPUTAȚILOR HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Camerei Deputaților nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaților și a Regulamentului de organizare și funcționare al serviciilor Camerei Deputaților, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaților nr. 31/2006 în temeiul dispozițiilor art. 67 din Constituția României, republicată, ale art. 31 alin. (1) lit. m) și ale art. 85 din Regulamentul Camerei Deputaților, republicat, cu modificările ulterioare, Camera Deputaților adoptă prezenta hotărâre. Art. I. —Anexa la Hotărârea Camerei Deputaților nr. 23/2006 privind structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaților, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare, se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. II. — Articolul 34 din Regulamentul de organizare și funcționare al serviciilor Camerei Deputaților, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaților nr. 31/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 14 noiembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 34. — Fiecare dintre secretarii generali adjuncți coordonează în mod direct și răspunde de activitatea anumitor compartimente, astfel: a) un secretar general adjunct coordonează: — Departamentul legislativ; — Departamentul de studii parlamentare și drept comunitar; — Direcția pentru tehnologia informației și comunicațiilor. b) un secretar general adjunct coordonează: — Departamentul administrativ, infrastructură și întreținere; — Direcția pentru transporturi; — Direcția afaceri interne.” Art. III. — (1) în termen de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei hotărâri se va proceda la modificarea și completarea Regulamentului de organizare și funcționare al serviciilor Camerei Deputaților și a statului de funcții, în conformitate cu noua structură organizatorică. (2) Până la intrarea în vigoare a noului regulament de organizare și funcționare al serviciilor camerei deputaților se aplică dispozițiile din regulamentul de organizare și funcționare în vigoare la data adoptării prezentei hotărâri. Secretarul general va stabili, prin ordin, care dintre compartimentele prevăzute în anexă urmează să exercite atribuțiile conferite prin acte anterioare ale Camerei Deputaților pentru compartimentele din vechea structură organizatorică. Această hotărâre a fost adoptată de Camera Deputaților în ședința din 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76 alin. (2) din Constituția României, republicată. PREȘEDINTELE CAMEREI DEPUTAȚILOR ROBERTA ALMA ANASTASE București, 12 mai 2009. Nr. 24. ’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 3 (Anexa la Hotărârea Camerei Deputaților nr. 23/2006) >< O O O S. H “ I < g 0 ® £ LI- ■ — => £ rv ⁰⁵ I- w *) Anexa este reprodusă în facsimil. 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 1.194/2008 privind organizarea, structura și funcționarea Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Hotărârea Guvernului nr. 1.194/2008 privind organizarea, structura și funcționarea Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 683 din 6 octombrie 2008, se modifică și se completează după cum urmează: 1. Articolul 2 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 2. — (1) Agenția este condusă de un președinte- director general, funcționar public numit în condițiile Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare. (2) în activitatea de conducere a Agenției, președintele- director general este ajutat de 2 vicepreședinți-directori generali adjuncți, funcționari publici numiți în condițiile Legii nr. 188/1999, republicată, cu modificările și completările ulterioare, care răspund de implementarea Programului operațional pentru pescuit, respectiv, de politica comună în domeniul pescuitului. (3) Președintele și vicepreședinții sunt numiți prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale. (4) Președintele Agenției are calitatea de ordonator terțiar de credite și gestionează fondurile publice aprobate. (5) Președintele conduce activitatea Agenției și o reprezintă în raporturile cu celelalte organe de specialitate ale administrației publice centrale și locale, cu alte persoane juridice și fizice, precum și în justiție. (6) în exercitarea atribuțiilor sale, președintele emite decizii.” 2. La articolului 3, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 3. — (1) Numărul maxim de posturi al Agenției este de 215, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat și în prevederile bugetare aprobate Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale.” 3. După articolul 3 se introduce un nou articol, articolul 3¹, cu următorul cuprins: „Art. 3¹. — Numărul de posturi suplimentate se asigură prin redistribuire, în condițiile legii, de la alte instituții care funcționează în subordinea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, prevăzute în anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, pct. I «Instituții publice finanțate integral de la bugetul de stat»”. 4. După articolul 4 se introduce un nou articol, articolul 41, cu următorul cuprins: „Art. 4"L — (1) Agenția este responsabilă de gestionarea și implementarea Programului operațional pentru pescuit, denumit în continuare POP, conform principiului bunei gestiuni financiare. (2 ) în calitate de autoritate de management al POP, Agenția are următoarele atribuții principale: a) asigură primirea cererilor de finanțare întocmite de potențialii beneficiari ai operațiunilor/proiectelor finanțate din Fondul European pentru Pescuit prin POP; b) verifică cererile de finanțare în raport cu criteriile de eligibilitate în vederea evaluării și selectării operațiunilor/ proiectelor ce urmează a fi finanțate din Fondul European pentru Pescuit prin POP; c) asigură selectarea pentru finanțare a operațiunilor/ proiectelor conform criteriilor de selecție aprobate de Comitetul de monitorizare constituit conform art. 63 și 65 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului privind Fondul European pentru Pescuit; d) asigură conformitatea operațiunilor/proiectelor pe întreaga perioadă de implementare a POP; e) verifică livrarea produselor și serviciilor în cadrul operațiunilor/proiectelor, cu respectarea legislației comunitare și naționale; f) verifică pe teren activitățile din cadrul operațiunii/ proiectului; g) asigură funcționarea unui sistem informatizat de înregistrare și stocare a înregistrărilor contabile, necesare pentru gestiunea financiară, monitorizarea, verificarea, auditarea și evaluarea fiecărei operațiuni/proiect din cadrul POP; h) se asigură că fiecare beneficiar dispune de un sistem contabil separat pentru toate activitățile din cadrul operațiunii/proiectului, conform legislației din domeniu; i) asigură evaluarea POP conform prevederilor art. 47—50 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului; j) elaborează proceduri care să asigure disponibilitatea documentelor referitoare la cheltuieli și audit, în conformitate cu art. 87 din Regulamentul (CE) nr. 1.198/2006 al Consiliului; k) încheie protocoale interinstituționale cu Autoritatea de certificare și cu Autoritatea de audit, în vederea asigurării și transmiterii informațiilor necesare privind procedurile și verificările efectuate în raport cu cheltuielile; I) colaborează cu celelalte instituții implicate în implementarea POP; m) asigură conducerea, organizarea și funcționarea Comitetului de monitorizare pentru POP; n) elaborează și transmite Comisiei Europene rapoartele anuale și finale privind implementarea POP; o) întreprinde acțiuni de promovare, comunicare și informare privind POP; p) stabilește obligațiile contractuale dintre Agenție și beneficiarii operațiunilor/proiectelor finanțate din Fondul European pentru Pescuit prin POP; MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 5 q) elaborează și actualizează manualele de proceduri pentru gestionarea Fondului European pentru Pescuit și pentru implementarea POP, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale.” 5. La articolul 8, litera D se abrogă. 6. Anexa nr. 1 „Structura organizatorică a Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultura” se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica p. Ministrul muncii, familiei și protecției sociale, Dumitru-Nicu Cornoiu, secretar de stat Șeful Departamentului pentru Afaceri Europene, Vasile Pușcaș Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 8 aprilie 2009. Nr. 443.’ ANEXĂ (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului nr. 1.194/2008) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Agenției Naționale pentru Pescuit și Acvacultură Total posturi: 215, inclusiv posturile din filialele regionale, cu încadrarea în numărul maxim de posturi aprobat Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale *) Filiale regionale — structuri fără personalitate juridică. 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea anexei nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (2) și al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcțiune, casare și valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrativ-teritoriale, aprobată prin Legea nr. 246/2001, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I.—Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 și 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: a) la poziția nr. 116146, coloana a patra „Descrierea tehnică” va avea următorul cuprins: „Suprafața construită = 128 mp”; b) la poziția nr. 116151, coloana a patra „Descrierea tehnică” va avea următorul cuprins: „Suprafața construită = 1020 mp”. Art. II. — Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al acestuia a unor bunuri imobile aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale pentru Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală Bihor, Direcția pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală Vâlcea, Stațiunea de Cercetare-Dezvoltare Agricolă Pitești și Oficiul pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie Cluj, identificate potrivit anexei care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. III. — Trecerea în domeniul privat al statului se face în vederea scoaterii din funcțiune și valorificării sau, după caz, casării construcțiilor din compunerea imobilelor prevăzute la art. II. Art. IV. — Sumele rezultate din valorificarea activelor corporale prevăzute la art. II se fac venit la bugetul statului. Art. V. — Instituțiile implicate vor proceda la actualizarea inventarului cu bunurile din domeniul public al statului și a documentelor de evidență cantitativ-valorică, în termen de 30 de zile de la publicarea prezentei hotărâri. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 6 mai 2009. Nr. 543.’ ANEXĂ DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor imobile aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, care trec din domeniul public în domeniul privat al statului Valoarea Nr. MEF Persoana juridică care administrează imobilul Denumirea imobilului Adresa imobilului Caracteristicile tehnice ale imobilului de inventar --- lei --- Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 26050 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Magazie fitosanitară Comuna Mihăești, Parter, suprafața construită = 230 m2; 5 Agricultură și Dezvoltare Rurală județul Vâlcea suprafața curți-construcții = 1.100 m2 Vâlcea Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 26051 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Atelier mecanic Comuna Mihăești, Parter, suprafața construită = 75 m2 5 Agricultură și Dezvoltare Rurală județul Vâlcea Vâlcea MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 7 Valoarea Nr. MEF Persoana juridică care administrează imobilul Denumirea imobilului Adresa imobilului Caracteristicile tehnice ale imobilului de inventar --- lei --- Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 26077 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Magazie fitosanitară Municipiul Drăgășani, Parter, suprafața construită = 200 m2 15 Agricultură și Dezvoltare Rurală județul Vâlcea Vâlcea Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Orașul Beiuș, 38106 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Magazie pentru pesticide Str. 1 Decembrie 1918 Suprafața construită = 700 m2 Agricultură și Dezvoltare Rurală nr. 57/b, județul Bihor Bihor 8.058 Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Orașul Beiuș, 38107 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Magazie pentru pesticide Str. 1 Decembrie 1918 Suprafața construită = 150 m2 Agricultură și Dezvoltare Rurală nr. 57/b, județul Bihor Bihor 1.039 Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Orașul Beiuș, 38108 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Birou, laborator, baie Str. 1 Decembrie 1918 Suprafața construită = 102 m2 11.205 Agricultură și Dezvoltare Rurală nr. 57/b, județul Bihor Bihor Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Orașul Beiuș, 38109 Dezvoltării Rurale --- Direcția pentru Garaj, grajd, boxă beci, Str. 1 Decembrie 1918 Suprafața construită = 290 m2 951 Agricultură și Dezvoltare Rurală adăpost meteo nr. 57/b, județul Bihor Bihor Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 116146 Dezvoltării Rurale --- Stațiunea de Laborator de cercetare Comuna Dâmbovicioara, Suprafața construită = 128 m2 1.306 Cercetare-Dezvoltare Agricolă Dealul Sasului satul Gruiu, județul Argeș Pitești Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 116151 Dezvoltării Rurale --- Stațiunea de Saivan pentru oi Comuna Dâmbovicioara, Suprafața construită = 1.020 m2 16 Cercetare-Dezvoltare Agricolă Dealul Sasului satul Gruiu, județul Argeș Pitești Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 39731 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Magazie Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 200 m2; tablă 99.370 Ameliorare și Reproducție în Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 144929 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Grup sanitar Florești Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 12 m2; 1 Ameliorare și Reproducție în cărămidă Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 144930 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Copertină parcare Florești Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 30 m2; 1 Ameliorare și Reproducție în stâlpi fier, țiglă Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 144931 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Depozit pentru carburanți Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 12 m2; 4.259 Ameliorare și Reproducție în Florești beton armat Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 144932 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Magazie pentru lemn Florești Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 20 m2; lemn 1 Ameliorare și Reproducție în Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 147549 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Rampă Satul Florești, județul Cluj Suprafața construită = 24 m2; 0 Ameliorare și Reproducție în platformă betonată Zootehnie Cluj Ministerul Agriculturii, Pădurilor și 147555 Dezvoltării Rurale --- Oficiul de Fântână Satul Florești, județul Cluj Tuburi beton suprapuse, împrejmuire 2.652 Ameliorare și Reproducție în lemn Zootehnie Cluj 8 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind modificarea caracteristicilor unor imobile aflate în domeniul public al statului și în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 20 din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică si regimul juridic al acesteia, cu modificările si completările ulterioare, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I.—Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 1.705/2006 pentru aprobarea inventarului centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.020 și 1.020 bis din 21 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. Se modifică valoarea de inventar a bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 1. 2. Se modifică denumirea și valoarea de inventar ale bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 2. 3. Se modifică descrierea tehnică a bunurilor având datele de identificare prevăzute în anexa nr. 3. Art. II. —Anexele nr. 1—3 fac parte integrantă din prezenta hotărâre. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 6 mai 2009. Nr. 544.’ ANEXA Nr. 1 DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului și în administrarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru care se modifică valoarea de inventar Nr. MF Administratorul bunului Denumirea bunului Valoarea de inventar actuală Baza legală a modificării Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale ---Agenția Clădire CTARZ Sibiu 107494 Națională pentru Ameliorare și administrativ, laboratoare, 32.821,08 lei NC nr. 26/2008 Reproducție în Zootehnie --- depozit, poartă din fier, gard Oficiul pentru Ameliorare și din prefabricate Reproducție în Zootehnie Sibiu Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale --- Inspectoratul Proces-verbal de 40173 Teritorial pentru Calitatea Clădire+ acoperiș șarpantă 623.050 lei recepție nr. 27/2006; Semințelor și Materialului Săditor NCnr. 187/2006 Brăila Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Proces-verbal de 26028 Dezvoltării Rurale --- Direcția Laborator județean pentru 61.561,48 lei recepție FN/2006; pentru Agricultură și Dezvoltare protecția plantelor NC nr.’31,32/2006 Rurală Vâlcea MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 9 ANEXA Nr. 2 DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului și în administrarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru care se modifică denumirea și valoarea de inventar Nr. MF Administratorul bunului Denumirea actuală a bunului Valoarea de inventar actuală Baza legală a modificării Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Clădire---sediul Ministerului N.C. nr. 2, 3 si 34391 Dezvoltării Rurale Agriculturii, Pădurilor și 49.630.467,76 lei 8/2008 Dezvoltării Rurale 34397 Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Depozit arhivă (2 buc.) 1.055.292,61 lei N.C. nr. 2, 4, 7 si Dezvoltării Rurale 9/2008 ANEXA Nr. 3 DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor aflate în proprietatea publică a statului și în administrarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale pentru care se modifică descrierea tehnică Nr. MF Administratorul bunului Denumirea bunului Descrierea tehnică actuală Baza legală a modificării Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Suprafața construită = 40173 Rurale ---Inspectoratul Teritorial Clădire+acoperiș șarpantă 260,76 m2; CF 24584/N Brăila pentru Calitatea Semințelor și P+1, teren = 1.033 m2 Materialului Săditor Brăila Ministerul Agriculturii și Dezvoltării 144754 Rurale --- Inspectoratul Teritorial Garaje Suprafața construită = CF 24584/N Brăila pentru Calitatea Semințelor și 79 m2 Materialului Săditor Brăila GUVERNUL ROMÂNIEI HOTARARE privind trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor construcții aflate în administrarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale — Institutul de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, al art. 10 alin. (2) din Legea nr. 213/1998 privind proprietatea publică și regimul juridic al acesteia, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 2 din Ordonanța Guvernului nr. 112/2000 pentru reglementarea procesului de scoatere din funcțiune, casare și valorificare a activelor corporale care alcătuiesc domeniul public al statului și al unităților administrativ-teritoriale, aprobată Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Se aprobă trecerea din domeniul public al statului în domeniul privat al statului a unor construcții aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor, având datele de identificare prevăzute în anexele nr. 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. 2. — Trecerea în domeniul privat al statului se face în vederea scoaterii din funcțiune și demolării construcțiilor menționate la art. 1. prin Legea nr. 246 /2001, Art. 3. — După scoaterea din funcțiune și demolarea construcțiilor prevăzute la art. 1, Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, prin Institutul de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor, își va actualiza în mod corespunzător datele din evidenta cantitativ-valorică. PRIM-MINISTRU București, 6 mai 2009. Nr. 545.’ EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea 10 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 ANEXA Nr. 1 DATELE DE IDENTIFICARE ale bunurilor aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor care trec din domeniul public al statului în domeniul privat al statului Nr. Numărul de identificare Persoana juridică la care se află în administrare crt. Adresa construcției care se transmite atribuit de Ministerul construcția Caracteristicile tehnice ale construcției Finanțelor Publice 1. Județul Călărași, 106293 Institutul de Stat pentru Testarea și Magazie semințe Dâlga comuna Dor Mărunt, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 114 m2 satul Dâlga Testarea Soiurilor Dâlga Valoarea de inventar: 5 lei 2. Județul Călărași, 106294 Institutul de Stat pentru Testarea și Grajd din zid Dâlga comuna Dor Mărunt, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 144 m2 satul Dâlga Testarea Soiurilor Dâlga Valoarea de inventar: 8 lei 3. Județul Vaslui, 106347 Institutul de Stat pentru Testarea și Remiză mașini agricole Negrești orașul Negrești, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 200 m2’ str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 Testarea Soiurilor Negrești Valoarea de inventar: 0 lei 4. Județul Vaslui, 106348 Institutul de Stat pentru Testarea și Magazie semințe Negrești orașul Negrești, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 424 m2 str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 Testarea Soiurilor Negrești Valoarea de inventar: 2 lei 5. Județul Vaslui, 106352 Institutul de Stat pentru Testarea și Atelier mecanic cu laborator Negrești + anexe orașul Negrești, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 320 m2 str. Mihail Kogălniceanu nr. 40 Testarea Soiurilor Negrești Anexe: Clădire tip locuință Atelier fierărie Bucătărie --- 2 buc. Magazie pentru îngrășăminte Remiză PSI Șopron pentru căruță Magazie combustibil Magazie cu pivniță Grajd animale Puțuri 2 buc. Pivniță Valoarea totală de inventar: 11 lei 6. Județul Suceava, 106365 Institutul de Stat pentru Testarea și Remiză mașini agricole Rădăuți municipiul Rădăuți, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 90 m2 Str. Volovățului nr 69 Testarea Soiurilor Rădăuți Valoarea de inventar: 2 lei 7. Județul Suceava, 106390 Institutul de Stat pentru Testarea și Magazie semințe Rădăuți municipiul Rădăuți, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 150 m2 Str. Volovățului nr. 69 Testarea Soiurilor Rădăuți Valoarea de inventar: 10 lei 8. Județul Suceava, 106391 Institutul de Stat pentru Testarea și Magazie materiale Rădăuți + anexe municipiul Rădăuți, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 48 m2 Str. Volovățului nr. 69 Testarea Soiurilor Rădăuți Anexe: Adăpost mașini Fântână Beci din beton armat Gard împrejmuire Valoarea totală de inventar: 8 lei 9. Județul Buzău, 106392 Institutul de Stat pentru Testarea și Remiză mașini agricole Râmnicu Sărat municipiul Râmnicu Sărat, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 112 m2 șos. Puiești nr. 21 Testarea Soiurilor Râmnicu Sărat Valoarea de inventar: 3 lei 10. Județul Galați, 106413 Institutul de Stat pentru Testarea și Remiză mașini agricole Tecuci municipiul Galați, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 135 m2 str. 1 Decembrie 1918 nr. 107 Testarea Soiurilor Tecuci Valoarea de inventar: 4 lei 11. Județul Ilfov, 106423 Institutul de Stat pentru Testarea și Clădire pentru locuit Tâncăbești comuna Snagov, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 210 m2 satul Tâncăbești Testarea Soiurilor Tâncăbești Valoarea de inventar: 11 lei 12. Județul Teleorman, 106424 Institutul de Stat pentru Testarea și Remiză mașini agricole Troian comuna Troian Gară înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: 160 m2 Testarea Soiurilor Troian Valoarea de inventar: 4 lei 13. Județul Călărași, 153209 Institutul de Stat pentru Testarea și Rețea electrică exterioară comuna Dor Mărunt, înregistrarea Soiurilor --- Centrul pentru L=î.000 m satul Dâlga Testarea Soiurilor Dâlga Valoarea de inventar: 2.500 lei MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 11 ANEXA Nr. 2 DATELE DE IDENTIFICARE ale construcțiilor și anexelor aferente acestora aflate în administrarea Institutului de Stat pentru Testarea și înregistrarea Soiurilor care trec din domeniul public al statului în domeniul privat al statului Numărul de Denumirea și caracteristicile tehnice Denumirea și caracteristicile tehnice Nr. Adresa construcției identificare atribuit de Persoana juridică la care se află ale construcției care trece în domeniul privat al ale construcției care rămâne crt. care se transmite Ministerul Finanțelor în administrare construcția statului în domeniul public al statului Publice 1. Județul Arad, 106272 Institutul de Stat pentru Șopron utilaje Arad + anexe Anexe CTS municipiul Arad, (parțial) Testarea și înregistrarea Suprafața construcției: 240 m2 Arad Șos. Zimandului Soiurilor --- Centrul pentru Anexe: Rețea electrică nr. 6 Testarea Soiurilor Arad Depozit carburanți Cișmea robinet WC 4 comp. Valoarea rămasă = 10.815 lei Valoarea de casare = 2 lei 2. Județul Constanța, 106292 Institutul de Stat pentru Remiză mașini agricole Cogealac + Anexe CTS comuna Cogealac, (parțial) Testarea și înregistrarea anexe Cogealac satul Tariverde Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției: = 460 m2 Șopron Testarea Soiurilor Cogealac Anexe: Valoarea rămasă = 3 lei Depozit carburanți Depozit insecto-fungicide Valoarea de casare = 35 lei 3. Județul Dolj, 106362 Institutul de Stat pentru Magazie semințe cu șopron Portărești + Anexe CTS comuna Giurgița (parțial) Testarea și înregistrarea anexe Portărești Soiurilor --- Centrul pentru Suprafața construcției = 32 m2 Grajd animale Testarea Soiurilor Portărești Anexe: Valoarea rămasă = 2 lei Locuință muncitorească WC Valoarea de casare = 7 lei 4. Județul Teleorman, 106425 Institutul de Stat pentru Magazie semințe Troian + anexe Anexe CTS Troian comuna Troian Gară (parțial) Testarea și înregistrarea Suprafața construcției = 319 m2 Rețea electrică Soiurilor --- Centrul pentru Anexe: Instalație alimentare energie Testarea Soiurilor Troian Magazie unelte Valoarea rămasă = 21.113 lei Căsuță meteo Valoarea de casare = 25 lei ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 7 MINISTERUL SĂNĂTĂȚII ORDIN privind modificarea și completarea Ordinului ministrului sănătății nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului național de programe de studii complementare în vederea obținerii de atestate de către medici, medici dentiști și farmaciști, precum și a Normelor metodologice de organizare si desfășurare a acestora J » Văzând Referatul de aprobare al Direcției generale pentru politici de sănătate și resurse umane nr. 3.185 din 25 martie 2009, având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 899/2002 privind organizarea învățământului postuniversitar medical și farmaceutic uman, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările ulterioare, ministrul sănătății emite următorul ordin: » Art. I. — Ordinul ministrului sănătății nr. 418/2005 pentru aprobarea Catalogului național de programe de studii complementare în vederea obținerii de atestate de către medici, medici dentiști și farmaciști, precum și a Normelor metodologice de organizare și desfășurare a acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 489 din 9 iunie 2005, se modifică și se completează după cum urmează: 1. După articolul 8 se introduc patru noi articole, articolele 8¹—8³, cu următorul cuprins: „Art. 8¹. — (1) La programul de studii complementare pentru obținerea atestatului în asistență medicală de urgență prespitalicească au acces: a) medicii de medicină generală cu drept de liberă practică; b) medicii confirmați specialiști și, respectiv, în specialitățile: anestezie și terapie intensivă, pediatrie, medicină de familie. (2) Medicii prevăzuți la alin. (1), încadrați cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată în serviciile de ambulanță județene și al municipiului București, precum și în structurile de primire a urgențelor, care nu au obținut certificat de competență/atestat în urgențe prespitalicești/urgențe medico- chirurgicale, au acces cu prioritate la acest program. Art. 8². — (1) Programul de studii complementare pentru obținerea atestatului în asistență medicală din cadrul structurilor 12 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 de primire a urgențelor poate fi efectuat de către medicii care au obținut certificat de competență/atestat în urgențe prespitalicești/urgențe medico-chirurgicale/asistență medicală de urgență prespitalicească. (2 ) înscrierea la programul prevăzut la alin. (1) se poate face în primii 3 ani de la finalizarea pregătirii în domeniul asistenței medicale de urgență prespitalicească. După expirarea acestui termen, admiterea la program se face numai după promovarea probei de evaluare a cunoștințelor teoretice și practice, organizată în acest sens. Art. 8³. —Absolvenții facultăților de medicină promoția 2005 și promoțiile ulterioare, care nu au obținut dreptul de liberă practică, nu au acces la programe de studii complementare.” 2. în anexa nr. I „Catalogul național de programe de studii complementare — specialități clinice și paraclinice”, la poziția nr. 19 se bifează prin „X” simplu atât la grupa de specialități „Medicale”, cât și la grupa de specialități „Chirurgicale”. 3. Poziția nr. 64 din anexa nr. I „Catalogul național de programe de studii complementare — specialități clinice și paraclinice” și poziția nr. 14 din anexa nr. IV „Catalogul național de programe de studii complementare pentru medici de medicină generală cu drept de liberă practică” se elimină. 4. în anexa nr. I „Catalogul național de programe de studii complementare — specialități clinice și paraclinice”, după poziția 2 se introduc două noi poziții, pozițiile 2¹ și 2², cu următorul cuprins: Condiții de participare Nr. Atestat de pregătire Responsabil național Centru de Specialități crt. complementară în: pregătire Medicale Chirurgicale Paraclinice Medicină de familie „21. Asistența Dr. Cristian Boeriu București X X X medicală de Dr. Hadrian Borcea Cluj-Napoca urgență Craiova prespitalicească lași Oradea Târgu Mureș Timișoara Arad 22. Asistența Dr. Cristian Boeriu București X X X” medicală din Dr. Hadrian Borcea Cluj-Napoca cadrul Craiova structurilor de lași primire a Oradea urgențelor Târgu Mureș Timișoara Arad 5. în anexa nr. IV „Catalogul național de programe de studii complementare pentru medici de medicină generală cu drept de liberă practică”, după poziția 2 se introduc două noi poziții, pozițiile 2¹ și 2², cu următorul cuprins: Nr. Atestat de pregătire complementară în: Responsabil național Centru de pregătire crt. „21. Asistență medicală de urgență prespitalicească Dr. Cristian Boeriu București Dr. Hadrian Borcea Cluj-Napoca Craiova lași Oradea Târgu Mureș Timișoara Arad 22. Asistență medicală din cadrul structurilor de primire a urgențelor Dr. Cristian Boeriu București Dr. Hadrian Borcea Cluj-Napoca Craiova lași Oradea Târgu Mureș Timișoara Arad” Art. II. — Direcția generală pentru politici de sănătate și resurse umane, celelalte direcții din cadrul Ministerului Sănătății Și Centrul Național de Perfecționare în Domeniul Sanitar București vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. III. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătății, Ion Bazac București, 30 martie 2009. Nr. 403.’ MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 13 MINISTERUL TRANSPORTURILOR Șl INFRASTRUCTURII ORDIN privind aprobarea Procedurii de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sancțiunilor internaționale obligatorii pentru România în temeiul art. 17 alin. (6) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale și al art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, cu modificările ulterioare, ministrul transporturilor și infrastructurii emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă Procedura de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sancțiunilor internaționale obligatorii pentru România, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Art. 3. —în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a prezentului ordin, în vederea asigurării punerii în aplicare, în domeniul lor de competență, a sancțiunilor internaționale privind restricții de transport, unitățile din subordinea, coordonarea sau de sub autoritatea ministerului vor elabora și aproba norme și proceduri interne care vor prevedea, printre altele, măsurile care se impun a fi luate în fiecare situație în parte, compartimentele și persoanele responsabile, atribuții, sancțiuni. Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu București, 7 mai 2009. Nr. 594.' ANEXĂ PROCEDURA de supraveghere, în domeniul de activitate al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, a aplicării în plan intern a sancțiunilor internaționale obligatorii pentru România Art. 1. — (1) în sensul prezentei proceduri, autoritatea competentă în domeniul aplicării sancțiunilor internaționale privind restricții de transport obligatorii pentru România este Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, denumit în continuare minister, prin unitățile aflate în coordonarea, subordinea sau sub autoritatea acestuia, denumite în continuare unități. (2) Coordonarea supravegherii, în domeniul de activitate al ministerului, a aplicării sancțiunilor internaționale privind restricții de transport se realizează prin Direcția generală afaceri europene și relații internaționale, denumită în continuare DGAERI, în colaborare și cu sprijinul direcțiilor de transport din cadrul ministerului și, în funcție de specificul sancțiunii internaționale, cu celelalte direcții sau compartimente. (3) în situația în care în procesul de coordonare a supravegherii, în domeniul de activitate al ministerului, a aplicării sancțiunilor internaționale privind restricții de transport obligatorii pentru România apar probleme care necesită o analiză și interpretare juridică, DGAERI va solicita punctul de vedere al Direcției generale juridice și resurse umane. (4) în vederea realizării’unei coordonări prompte și eficiente a aplicării sancțiunilor internaționale prevăzute la alin. (1), DGAERI va asigura comunicarea, colaborarea și schimbul de informații cu Ministerul Afacerilor Externe, cu autorități sau instituții 'competente din România și din alte state, precum și cu Consiliul Uniunii Europene și/sau alte organisme internaționale. Art. 2. — (1) DGAERI va urmări adoptarea și intrarea în vigoare a actelor prevăzute la art. 1 și 4 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 202/2008 privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, prin care se instituie/implementează sancțiuni internaționale privind restricții de transport, obligatorii pentru România, prin consultarea periodică a Jurnalului Oficial al Uniunii Europene, a Monitorului Oficial al României, precum și pe orice altă cale oficială de informare. (2) După identificarea actelor prevăzute la alin. (1), DGAERI va anunța de îndată Direcția informare publică și comunicare în legătură cu instituirea sancțiunilor internaționale privind restricții de transport, în vederea asigurării publicității acestora pe pagina de internet a ministerului. (3) Concomitent, în funcție de specificul sancțiunii internaționale, DGAERI va elabora o notă în care va menționa actul prin care a fost instituită/implementată sancțiunea internațională, va identifica restricțiile de transport pe care acesta le prevede, precum și ramura de transport în care acestea sunt aplicabile, cu referire la capitolul și articolul unde acestea se regăsesc și va prezenta propunerea privind direcția/direcțiile de transport din cadrul ministerului care trebuie informată/informate în legătură cu instituirea restricției/ restricțiilor de transport respective. (4) Nota va fi însoțită de o copie a actului care instituie/implementează sancțiunea internațională și, după caz, de documentul oficial prin care ministerul a fost informat în legătură cu adoptarea sancțiunii sau va conține referiri privind Monitorul/Jurnalul Oficial în care acesta a fost publicat. (5) Nota va fi înaintată spre aprobare reprezentantului ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstituțional înființat prin Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 202/2008 și apoi va fi transmisă, în copie, direcțiilor de transport menționate în aceasta. Art. 3. — (1) După primirea notei aprobate conform art. 2 alin. (5), direcția/direcțiile de transport o va/vor transmite de îndată, împreună cu toate documentele care o însoțesc, unităților competente din domeniul de activitate pe care îl coordonează, pentru a lua măsurile necesare asigurării punerii în aplicare a sancțiunii internaționale, în conformitate cu atribuțiile legale care le revin și cu respectarea normelor/procedurilor interne aprobate conform art. 3 din ordin. (2) Unitățile vor solicita avizul sau aprobarea ministerului în situațiile în care, în vederea punerii în aplicare a unei sancțiuni internaționale, este necesară exercitarea anumitor competențe pentru care actele normative care le reglementează activitatea sau alte dispoziții legale incidente impun obținerea avizului/aprobării respectiv/respective. (3) în cazul în care, pentru facilitarea aplicării sancțiunilor internaționale în domeniul propriu de activitate, unitățile consideră necesară promovarea unor acte normative de modificare/completare a legislației existente, acestea vor înainta ministerului propuneri în acest sens. Propunerile vor urma procedura de inițiere, elaborare, avizare și aprobare a actelor normative, prevăzută de legislația în vigoare. 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 Art. 4. — (1) Unitățile vor comunica direcției de transport coordonatoare din cadrul ministerului măsurile dispuse în vederea asigurării punerii în aplicare a sancțiunii internaționale respective, precum și informații privind constatarea unor încălcări ale acestora, cazuri aflate în curs de soluționare și orice alte dificultăți de aplicare. (2) Pe baza comunicărilor primite de la unități, direcția/direcțiile de transport informează DGAERI, precum și pe reprezentantul ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstituțional în legătură cu modul în care sunt aplicate, în domeniul lor de competență, sancțiunile internaționale privind restricții de transport. Art. 5. — (1) DGAERI centralizează și gestionează informațiile primite de la direcțiile de transport într-o bază de date privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale privind restricții de transport din domeniul de activitate al ministerului. (2) Baza de date va cuprinde mențiuni referitoare cel puțin la actul prin care a fost instituită sancțiunea internațională, tipul sancțiunii, direcțiile către care a fost direcțional actul, unitățile care au fost informate, măsurile dispuse de acestea. Art. 6. — Semestrial sau ori de câte ori este nevoie DGAERI va informa Ministerul Afacerilor Externe despre modul în care sunt aplicate sancțiunile internaționale în domeniul de competență al ministerului, despre încălcări ale acestora și cazuri aflate în curs de soluționare, precum și despre orice alte dificultăți de aplicare, conform informațiilor centralizate de la direcțiile de transport. Art. 7. — în procesul de luare a deciziilor privind punerea în aplicare a sancțiunilor internaționale, în situațiile în care apar dificultăți în interpretarea sau aplicarea actelor care instituie sancțiuni internaționale, direcțiile din cadrul ministerului, precum și unitățile, prin direcțiile de transport, pot solicita, cu acordul reprezentantului ministerului desemnat ca membru în Consiliul interinstituțional, avizul consultativ al Consiliului interinstituțional. MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN privind evidența statistică a acțiunilor deținute de statul român, în calitate de acționar unic, reprezentat de Ministerul Finanțelor Publice, la Compania Națională „Loteria Română” — S.A., Compania Națională „Imprimeria Națională” — S.A., CEC BANK — S.A., precum și a altor participați! deținute de stat, prin Ministerul Finanțelor Publice Având în vedere prevederile art. 74 alin. (1) din Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările ulterioare, în baza prevederilor art. 2 alin. (2) din Legea contabilității nr. 82/1991, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. 1. — (1) Acțiunile deținute de statul român, în calitate de acționar unic, reprezentat de Ministerul Finanțelor Publice, la Compania Națională „Loteria Română” — S.A., Compania Națională „Imprimeria Națională” — S.A. și la CEC BANK — S.A. se înregistrează în contabilitate de către Compartimentul de contabilitate a creanțelor bugetare din cadrul Direcției generale de administrare a marilor contribuabili din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, pe baza certificatelor de înscriere de mențiuni eliberate de oficiul registrului comerțului. (2) Acțiunile deținute de statul român, în calitate de acționar, reprezentat de Ministerul Finanțelor Publice, la unele societăți comerciale, conform prevederilor legale în vigoare, se înregistrează în contabilitate de către Compartimentul de contabilitate a creanțelor bugetare din cadrul direcțiilor generale ale finanțelor publice județene, Direcția Generală a Finanțelor Publice a Municipiului București și Direcția generală de administrare a marilor contribuabili din’ cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, pe baza certificatelor de înscriere de mențiuni eliberate de oficiul registrului comerțului, conform competenței de administrare fiscală. (3) Acțiunile prevăzute la alin. (1) și (2) se raportează la Direcția generală de legislație și reglementare în domeniul activelor statului, în vederea întocmirii situației statistice a participațiilor deținute de stat prin Ministerul Finanțelor Publice. (4) Raportarea statistică a acțiunilor deținute de statul român la societăți comerciale, societăți sau companii naționale prin Ministerul Finanțelor Publice și a altor participați! deținute de statul român prin Ministerul Finanțelor Publice se face de către instituțiile publice prevăzute la alin. (1) și (2) la Direcția generală de legislație și reglementare în domeniul activelor statului, conform anexei care face parte integrantă din prezentul ordin, astfel: — în termen de 30 de zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, pentru acțiunile deja dobândite de stat prin Ministerul Finanțelor Publice, conform prevederilor alin. (1) și (2); — în termen de 30 de zile lucrătoare de la data înscrierii la oficiul registrului comerțului, pentru acțiunile pe care statul, prin Ministerul Finanțelor Publice, urmează să le dobândească la unele societăți comerciale. Art. 2. — înregistrarea în contabilitatea instituțiilor publice a acțiunilor și a altor participații prevăzute în prezentul ordin se efectuează potrivit Normelor metodologice privind organizarea și conducerea contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1.917/2005, cu modificările și completările ulterioare. Art. 3. — Direcția generală de legislație și reglementare în domeniul activelor statului va întocmi situația statistică centralizată a acțiunilor și a altor participații deținute de stat prin Ministerul Finanțelor Publice, care va fi transmisă trimestrial, până la data de 25 a lunii următoare încheierii trimestrului, Direcției de buget și contabilitate internă, în scopul înregistrării și verificării concordanței cu evidența contabilă a acestor participații. Art. 4. — Direcția generală de legislație și reglementare în domeniul activelor statului, Direcția de buget și contabilitate internă, Direcția generală de metodologie contabilă instituții publice din cadrul Ministerului Finanțelor Publice, precum și direcțiile generale ale finanțelor publice teritoriale din cadrul Agenției Naționale de Administrare Fiscală vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Art. 5. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Gherghina, secretar de stat București, 30 aprilie 2009. Nr. 825.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 15 ANEXĂ Baza legală pentru O înregistrarea acțiunilor Ponderea acțiunilor 9=8/6*100 deținute de M.F.P. în capitalul social Participații deținute de M.F.P., Nr. acțiuni co din care: Capital social b- (mii lei) Nr. acțiuni CD Capital social LO (mii lei) Cod CAEN Cod unic CO de înregistrare Denumirea societății comerciale, OJ TOTAL: societății sau companiei naționale Nr. crt. 16 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 315/12.V.2009 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind aprobarea suspendării activității Societății Comerciale „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L. Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, cu sediul în municipiul București, str. Amiral Constantin Bălescu nr. 18, sectorul 1, cod de înregistrare fiscală 14045240/01.07.2001, reprezentată legal prin președinte, în temeiul art. 4 alin. (19), precum și al art. 39 alin. (5) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, în baza hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, consemnată în procesul-verbal al ședinței din data de 31 martie 2009, în cadrul căreia a fost analizată Nota nr. IX. 164 din 24 martie 2009 privind controlul efectuat la Societatea Comercială „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L., cu sediul în județul Ilfov, șos. București—Ploiești km 16.5, et. 1, camera 11, reprezentată legal prin domnul Donchev Ivan, persoană semnificativă, a constatat următoarele: 1. Prin Adresa înregistrată la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor cu nr. 3.853 din 6 februarie 2009, Societatea Comercială „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L. a solicitat suspendarea activității. 2. Prin Nota nr. IX. 164 din 24 martie 2009 s-a reținut faptul că societatea are un singur angajat în funcția de contabil-șef, cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, celelalte contracte fiind reziliate. Societatea Comercială „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L. nu are înregistrate pe rolul instanțelor de judecată litigii cu foști salariați, asigurați sau cu societăți de asigurare; nu are înregistrate la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sesizări și reclamații cu privire la clienți sau societăți de asigurare. Intermediarul în asigurări a reziliat contractele de intermediere cu societățile de asigurare, nu are datorii către acestea și nu are în gestiune documente cu regim special. Societatea nu înregistrează datorii în contul taxei de funcționare către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor. Față de motivele arătate, în scopul apărării dreptului asiguraților și al promovării stabilității activității de asigurare în România, Consiliul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor a hotărât, în ședința din data de 31 martie 2009, suspendarea activității Societății Comerciale „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L., conform art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data primirii deciziei și până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a solicitării societății de reîncepere a activității, drept care decide: Articol unic. — Se aprobă suspendarea activității Societății Comerciale „Marins Internațional Insurance and Reinsurance Broker” — S.R.L., cu sediul în județul Ilfov, șos. București— Ploiești km 16.5, et. 1, camera 11, număr de înregistrare în registrul comerțului J23/1586/21.05.2008, CUI 23916660, număr în Registrul brokerilor de asigurare 501 din 15 august 2008, reprezentată legal prin domnul Donchev Ivan, persoană semnificativă, începând cu data primirii deciziei și până la data aprobării de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor a solicitării societății de reîncepere a activității, conform art. 5 lit. g) din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare. București, 30 aprilie 2009. Nr. 325’ MONITORUL OFICIAL Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR „Monitorul Oficial" R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 430372 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 315/12.V.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495