MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 205 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Marți, 31 martie 2009 SUMAR Nr. Pagina DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 382. — Decizie privind componența Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor............................... 2 383. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Gybrke Zoltân, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului ......................... 2 384. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Hegedus Ludovic Andrei, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului............. 3 385. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Barezi Gyozo Istvăn, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului.......................... 3 386. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Vegh Alexandru, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului.......................... 4 387. — Decizie privind stabilirea atribuțiilor domnului Horvath Levente-Akos, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului............. 4 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 12/181/380. — Ordin al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale și al ministrului sănătății privind reziduurile de pesticide Nr. Pagina în și pe alimente și furaje de origine animală și vegetală.............................................. 5 134. — Ordin al ministrului comunicațiilor și societății informaționale pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului comunicațiilor și tehnologiei informației nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de către Consiliul de Exploatare Poștală al Uniunii Poștale Universale la reuniunea anuală din ianuarie 2005 ....................... 6-10 594. — Ordin al ministrului finanțelor publice pentru modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 1/2006 privind nivelul comisioanelor percepute de Trezoreria Statului pentru serviciile prestate clienților.................................................. 11 ★ Cuantumul total al sumelor provenite din finanțările private ale partidelor politice în anul 2008, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale.................................. 12-15 ★ Rectificări ............................................................. 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind componența Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor Având în vedere propunerea formulată de Autoritatea Națională pentru Restituirea Proprietăților prin Adresa nr. 795.358 din 26 martie 2009, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 13 alin. (2) și (3) din titlul VII al Legii nr. 247/2005 privind reforma în domeniile proprietății și justiției, precum și unele măsuri adiacente, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Art. 1. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, componența nominală a Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor este următoarea: 1. Președinte: — Ancuța Gianina Opre — președinte, cu rang de secretar de stat, al Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților. 2. Membri: a) Andrei-Răzvan Micu — vicepreședinte, cu rang de subsecretar de stat, al Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților; b) Cristian Morărescu — vicepreședinte, cu rang de subsecretar de stat, al Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților; c) Remus Virgil Baciu — vicepreședinte, cu rang de subsecretar de stat, al Autorității Naționale pentru Restituirea Proprietăților; d) Attila Marko — secretar de stat în cadrul Departamentului pentru Relații Interetnice, din partea Secretariatului General al Guvernului; e) Rodica Constantinovici — secretar de stat în cadrul Ministerului Justiției și Libertăților Cetățenești; f) Horia Georgescu — secretar general al Agenției Naționale de Integritate; g) Nicu Pricop — consilier juridic în cadrul Direcției generale juridice din cadrul Ministerului Finanțelor Publice; h) Lăcrămioara Alexandru — director al Direcției buget și contabilitate internă din cadrul Ministerului Finanțelor Publice. Art. 2. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii se abrogă Decizia primului-ministru nr. 413/2005 privind componența Comisiei Centrale pentru Stabilirea Despăgubirilor, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 748 din 17 august 2005, cu modificările și completările ulterioare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 30 martie 2009. Nr. 382.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Gyorke Zoltân, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gyorke Zoltân, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Cluj, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Administrației și Internelor. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului administrației și internelor. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Administrației și Internelor la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 30 martie 2009. Nr. 383.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU 3 DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Hegedus Ludovic Andrei, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Hegedus Ludovic Andrei, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Cluj, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Administrației și Internelor. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului administrației și internelor. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Administrației și Internelor la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 30 martie 2009. Nr. 384.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Barezi Gyozo Istvăn, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Bârczi Gyozo Istvăn, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Mureș, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Administrației și Internelor. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului administrației și internelor. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Administrației și Internelor la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 30 martie 2009. Nr. 385. PRIM-MINISTRU EMIL BOC 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Vegh Alexandru, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Vegh Alexandru, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Sălaj, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului transporturilor și infrastructurii. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 30 martie 2009. Nr. 386.’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind stabilirea atribuțiilor domnului Horvath Levente-Akos, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Horvath Levente-Akos, inspector guvernamental în cadrul Secretariatului General al Guvernului, este desemnat să îndeplinească, la nivelul județului Arad, atribuții ce intră în sfera de competență a Ministerului Mediului. Fișa de descriere a atribuțiilor și responsabilităților și a modului de raportare a activității desfășurate se stabilește prin ordin al ministrului mediului. Plata drepturilor salariale ale inspectorului guvernamental și a celorlalte drepturi aferente se realizează de Secretariatul General al Guvernului, în condițiile legii, pe bază de pontaj și raport bilunar de urmărire a indicatorilor punctuali ai activității pe care o desfășoară în teritoriu, aprobat de ordonatorul de credite și/sau de reprezentantul Ministerului Mediului la nivelul județului unde își desfășoară activitatea. Evaluarea anuală se realizează, în condițiile legii, pe baza raportărilor realizate în urma activității desfășurate. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Secretarul general al Guvernului, Daniela Nicoleta Andreescu București, 30 martie 2009. Nr. 387. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 5 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE AUTORITATEA NAȚIONALĂ SANITARĂ VETERINARĂ Șl PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR Nr. 12 din 7 martie 2009 MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Șl DEZVOLTĂRII RURALE Nr. 181 din 18 martie 2009 MINISTERUL SĂNĂTĂȚII Nr. 380 din 24 martie 2009 ORDIN privind reziduurile de pesticide în și pe alimente și furaje de origine animală și vegetală Văzând Referatul de aprobare nr. 31 din 27 februarie 2009 al Direcției generale siguranța alimentelor, luând în considerare prevederile art. 69 din Acordul european instituind o asociere între România, pe de o parte, Comunitățile Europene și statele membre ale acestora, pe de altă parte, semnat la Bruxelles la 1 februarie 1993, ratificat de România prin Legea nr. 20/1993, cu modificările ulterioare, și ale art. 2 din Legea nr. 157/2005 pentru ratificarea Tratatului dintre Regatul Belgiei, Republica Cehă, Regatul Danemarcei, Republica Federală Germania, Republica Estonia, Republica Elenă, Regatul Spaniei, Republica Franceză, Irlanda, Republica Italiană, Republica Cipru, Republica Letonia, Republica Lituania, Marele Ducat al Luxemburgului, Republica Ungară, Republica Malta, Regatul Țărilor de Jos, Republica Austria, Republica Polonă, Republica Portugheză, Republica Slovenia, Republica Slovacă, Republica Finlanda, Regatul Suediei, Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord (state membre ale Uniunii Europene) și Republica Bulgaria și România privind aderarea Republicii Bulgaria și a României la Uniunea Europeană, semnat de România la Luxemburg la 25 aprilie 2005, având în vedere prevederile art. 10 lit. b) din Ordonanța Guvernului nr. 42/2004 privind organizarea activității sanitar- veterinare și pentru siguranța alimentelor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 215/2004, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, al art. 7 alin (4) din Hotărârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea și funcționarea Ministerului Sănătății, cu modificările ulterioare, precum și al art. 3 alin. (3) și al art. 4 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 130/2006 privind organizarea și funcționarea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor și a unităților din subordinea acesteia, cu modificările și completările ulterioare, președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale și ministrul sănătății emit următorul ordin: Art. 1. — (1) Autoritatea Națională Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor, în colaborare cu autoritățile abilitate, respectiv Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale și Ministerul Sănătății, sunt autoritățile competente pentru implementarea Regulamentului Comisiei nr. 645/2000/CE de stabilire a normelor de aplicare necesare pentru buna funcționare a anumitor dispoziții ale articolului 7 din Directiva 86/362/CEE și articolului 4 din Directiva 90/642/CEE de stabilire a conținuturilor maxime de reziduuri de pesticide din și de pe cereale și produse de origine vegetală, inclusiv fructe și legume, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L 78 din 29 martie 2000, p. 7—9, precum și pentru implementarea Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului nr. 396/2005/CE privind conținuturile maxime aplicabile reziduurilor de pesticide din sau de pe produse alimentare și hrană de origine vegetală sau animală pentru animale și de Președintele Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, Marian Zlotea Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu modificare a Directivei 91/414/CEE, cu amendamentele ulterioare, publicat în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene nr. L70 din 16 martie 2005, p. 1, denumite în continuare autorități competente. (2) Autoritățile competente controlează modul de îndeplinire a prevederilor Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului nr. 396/2005/CE, cu amendamentele ulterioare, și iau măsurile care se impun potrivit legii. (3) Fiecare dintre autoritățile competente elaborează acte normative pentru stabilirea sancțiunilor care se aplică în cazul nerespectării prevederilor Regulamentului Parlamentului European și al Consiliului nr. 396/2005/CE, cu amendamentele ulterioare. Art. 2. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătății, Ion Bazac 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 MINISTERUL COMUNICAȚIILOR Șl SOCIETĂȚII INFORMAȚIONALE ORDIN pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului comunicațiilor și tehnologiei informației nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de către Consiliul de Exploatare Poștală al Uniunii Poștale Universale la reuniunea anuală din ianuarie 2005 în temeiul art. 6 din Legea nr. 24/2006 privind ratificarea actelor adoptate de Congresul Uniunii Poștale Universale la București la 5 octombrie 2004 și al art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 12/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, ministrul comunicațiilor și societății informaționale emite prezentul ordin. Art. I. — Anexele nr. 1 și 2 la Ordinul ministrului comunicațiilor și tehnologiei informației nr. 220/2006 privind aprobarea documentelor adoptate de către Consiliul de Exploatare Poștală al Uniunii Poștale Universale la reuniunea anuală din ianuarie 2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 489 și 489 bis din 6 iunie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: I. Regulamentul poștei de scrisori și protocolul său final, prevăzute în anexa nr. 1, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul RL 115 „Caracteristicile timbrelor poștale, ale mărcilor sau amprentelor de francare”, alineatul 3.1 se modifică și va avea următorul cuprins: „3.1. Amprentele de francare obținute cu presa de imprimerie ori un alt procedeu de imprimerie sau timbrare trebuie să conțină numele țării de origine și, eventual, al biroului de prezentare, în caractere latine, care poate fi completată cu aceeași informație în alte caractere. De asemenea, ele trebuie să conțină o mențiune care să indice că taxa a fost plătită, de exemplu „Taxa plătită”. în toate cazurile, mențiunea adoptată trebuie să figureze în caractere îngroșate într-un spațiu a cărui suprafață nu va fi mai mică de 300 mm². Ștampila de zi, în cazul în care este utilizată, nu trebuie să apară în acest spațiu.” 2. La articolul RL 126 „Ambalaje speciale”, alineatul 7 se abrogă. 3. La articolul RL 131 „Condiții de acceptare și marcare a substanțelor radioactive”, alineatele 1, 2 si 4 se modifică și vor avea următorul cuprins: „1 . Trimiterile de materii radioactive ale căror conținut și ambalaj se conformează reglementărilor Agenției Internaționale a Energiei Atomice vor fi admise pentru transport prin poștă, cu condiția autorizării prealabile a organismelor competente din țara de origine, dacă această activitate nu depășește o zecime din cea permisă în tabelul 3 «Limită de activitate pentru pachetele exceptate, așa cum este reglementată în ediția în vigoare a AIEA-TS-R-1». 2. Ambalajul exterior al trimiterilor care conțin materii radioactive trebuie să fie marcat de către expeditor și cu o etichetă*) UN, prezentată mai jos, care indică un număr aplicabil. în plus, el trebuie să mai conțină, pe lângă numele și adresa expeditorului, o mențiune cu caractere îngroșate care solicită returnarea trimiterilor în caz de nedistribuire. 4. Eticheta va fi trecută în mod clar în caz de returnare a ambalajului la origine.” Materiale Radioactive, Pachet Exceptat Acest pachet conține materiale radioactive, este un pachet exceptat si este in toate privințele in conformitate cu reglementările internaționale si cele naționale guvernamentale. UN Materiale radioactive. Cantitati admise pentru a fi transportate prin posta. *) Eticheta este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 7 4. La articolul RL 131 „Condiții de acceptare și marcare a substanțelor radioactive”, alineatul 5 se abrogă. 5. La articolul RL 140 „Serviciul de corespondență comercială — răspuns internațional (CCRI)”, alineatele 4.2.2 și 5.2.1 se modifică și vor avea următorul cuprins: „4.2.2. Taxa pe kilogram se va calcula, în principiu, după cum este indicat în articolul RL 237.3, dar în funcție de greutatea netă. Tarifele pe kilogram se vor stabili pe baza a nu mai mult de 10 tarife medii, fiecare referitoare la un grup de țări de destinație și fixate în funcție de greutatea trimiterilor pentru diferite destinații în cadrul grupului. Tarifele pe kilogram vor fi notificate Biroului Internațional și publicate anual în Lista CN 68. 5.2.1. Releveul recapitulativ CN 10 este transmis în dublu exemplar administrațiilor de destinație a trimiterilor CCRI, într-o perioadă de 5 luni de la sfârșitul trimestrului la care se raportează.” 6. La articolul RL 144 „Materii periculoase interzis a se introduce în trimiteri ale poștei de scrisori”, alineatul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. Obiectele vizate prin «Recomandările referitoare la transportul mărfurilor periculoase», stabilite de către Națiunile Unite, cu excepția anumitor mărfuri periculoase prevăzute în prezentul regulament, precum și prin Instrucțiunile tehnice ale Organizației Aviației Civile Internaționale (OACI) și Regulamentul pentru transportul mărfurilor periculoase ale Asociației Transportului Aerian Internațional (IATA) sunt considerate ca mărfuri periculoase conform dispozițiilor articolului 15.3.1 al Convenției și este interzisă introducerea lor în trimiteri ale poștei de scrisori.” 7. La articolul RL 145 „Prelucrarea trimiterilor admise din greșeală”, după alineatul 6 se introduce un nou alineat, alineatul 6¹, cu următorul cuprins: „61. Articolele dintr-o trimitere de corespondență a căror deteriorare sau alterare viitoare este de temut, și numai aceste articole, pot fi vândute imediat, fără aviz prealabil. Vânzarea se face în beneficiul proprietarului de drept, pe parcursul transmisiei, atât la ducere, cât și la întoarcere. Dacă vânzarea este imposibilă, obiectele deteriorate sau alterate sunt distruse.” 8. La articolul RL 150 „Reclamații”, alineatul 2.2 se modifică și va avea următorul cuprins: „2.2. Formularul CN 08 trebuie să fie însoțit, pe cât posibil, de un facsimil al adresei trimiterii. Formularul de reclamație trebuie să fie însoțit de toate detaliile pe care le conține textul, inclusiv de informații obligatorii privind taxa plătită, dacă reclamația se referă la o trimitere recomandată sau cu valoare declarată, și într-un mod foarte citeț. Se vor utiliza, de preferință, litere majuscule latine și cifre arabe sau, și mai bine, se va utiliza mașina de scris.” 9. La articolul RL 150 „Reclamații”, după alineatul 6 se introduce un nou alineat, alineatul 7, cu următorul cuprins: „7. Nu se admite nicio rezervă referitoare la perioadele de prelucrare și de decontare a reclamațiilor decât în cadrul unui acord bilateral.” 10. La articolul RL 155 „Aplicarea responsabilității administrațiilor poștale”, alineatul 4 se modifică și va avea următorul cuprins: „4. Valoarea despăgubirii prevăzute la articolul 21.2.1 din Convenție în caz de pierdere, spoliere totală sau avariere totală a unei trimiteri recomandate se ridică la 30 DST. Despăgubirea în caz de pierdere, spoliere totală sau avariere totală a unui sac M recomandat se ridică la 150 DST. Taxele și drepturile achitate de către expeditor pentru trimiterile de serviciu, cu excepția taxei de recomandare, sunt adăugate la aceste valori pentru a determina suma totală a despăgubirii datorate.” 11. La articolul RL 158 „Plata despăgubirii”, după alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 3, cu următorul cuprins: „3. Nu se admit rezerve cu privire la perioadele de tratare și de soluționare a reclamațiilor și perioada și condițiile pentru plata despăgubirii și rambursarea către administrațiile poștale plătitoare decât în cadrul unui acord bilateral.” 12. La articolul RL 159 „Termenul de plată a despăgubirii”, după alineatul 1 se introduce un nou alineat, alineatul 2, cu următorul cuprins: „2. Nu se admit rezerve cu privire la perioada de plată a despăgubirii decât în cadrul unui acord bilateral.” 13. La articolul RL 160 „Plata din oficiu a despăgubirii”, alineatul 2 se abrogă. 14. La articolul RL 164 „Rambursarea despăgubirii către administrația plătitoare”, alineatul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. Administrația responsabilă sau în contul căreia a fost efectuată plata trebuie să ramburseze administrației plătitoare valoarea despăgubirii, a taxelor și drepturilor acordate celui în drept pe baza informațiilor obligatorii furnizate de pe formularul de reclamație CN 08. Procedurile contabile de urmat sunt descrise la articolele RL 165 și RL 166.” 15. La articolul RL 184 „Etichetarea depeșelor”, alineatul 15 se modifică și va avea următorul cuprins: „15. Trimiterile conținând materii admisibile infecțioase sunt închise în recipiente distincte. Fiecare recipient trebuie să fie prevăzut cu o etichetă de semnalizare de culoare și prezentare asemănătoare celor ale etichetei prevăzute de articolul RL 130, dar suficient de mare pentru orificiul de fixare.” 16. La articolul RL 185 „Utilizarea de coduri cu bare”, după alineatul 2 se introduc trei noi puncte, punctele 2.1, 2.2 și 2.3, cu următorul cuprins: „2. 1. în cazul în care o administrație de origine aplică un identificator de cod de bare cu 13 caractere standard UPU pentru trimiterile de corespondență prin serviciul internațional, se va aplica doar un singur identificator unic. Acest identificator va fi conform cu standardul UPU S10c (identificarea trimiterilor poștale — Partea C: identificator cu 13 caractere pentru produsele speciale de corespondență) și va fi aplicat pe trimitere într-o formă de cod de bare care poate fi și citită. 2.2. în cazul în care administrația poștală intermediară și/sau administrația poștală de destinație aplică în plus un cod de bare pe trimiterile de corespondență, această etichetă suplimentară trebuie poziționată de așa manieră încât să se evite acoperirea oricărei părți din adresa expeditorului sau din adresa destinatarului și fiecare: 2.2.1. va duplica identificatorul aplicat de țara de origine; 2.2.2. va fi poziționată astfel încât să nu acopere nicio parte a identificatorului aplicat de țara de origine. 2.3. în cazul în care o trimitere de corespondență care fost etichetată suplimentar în conformitate cu 2ter.2 este îndrumată către o altă administrație sau înapoiată administrației de origine, administrația care a aplicat eticheta suplimentară o va înlătura sau șterge înainte de expedierea trimiterii, dacă codul de bare de pe eticheta suplimentară are, de asemenea, formatul conform cu standardul UPU cu 13 caractere.” 17. La articolul RL 208 „Calculul și decontarea cheltuielilor de tranzit al trimiterilor neprioritare și al trimiterilor de suprafață în tranzit deschis”, titlul și alineatul 1.1 se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL RL 208 Calculul și decontarea cheltuielilor trimiterilor de suprafață în tranzit deschis 1.1. Fiecare administrație care îndrumă trimiteri în tranzit deschis pe cale de suprafață are dreptul de a colecta de la 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 administrația poștală de origine plata pentru costurile suportate și taxele terminale majorate pentru a fi plătite către administrația poștală de destinație. Costurile de prelucrare și transport sunt calculate, în principiu, conform articolului RL 205, dar în funcție de greutatea netă. Majorările taxelor terminale vor fi calculate pe baza mediei diferențelor dintre taxele terminale primite de către administrația de tranzit și cele plătite către administrație. Taxele de trafic vor fi stabilite pe baza a nu mai mult de 10 tarife medii, fiecare referindu-se la un grup de țări de destinație și fixate în funcție de costurile de transport și prelucrare, precum și de majorările taxelor terminale pentru diferite destinații din cadrul grupului. Suma acestor taxe va fi majorată cu 10%.” 18. La articolul RL 217 „Mecanismul de revizuire a taxelor de cheltuieli terminale”, după alineatul 1.4 se introduce un nou alineat, alineatul 1.5, cu următorul cuprins: „1.5. când o administrație stabilește ca numărul mediu de trimiteri (IPK — TPK) primite de la sau expediate către o altă administrație poștală s-a schimbat cu mai mult de 20% față de numărul mediu de trimiteri originale utilizate pentru stabilirea unei taxe revizuite pe kilogram potrivit unei aplicări anterioare mecanismului de revizuire.” 19. La articolul RL 217 „Mecanismul de revizuire a taxelor de cheltuieli terminale”, alineatul 7 se modifică și va avea următorul cuprins: „7. în cazul în care numărul mediu de trimiteri pe kilogram rezultând din această revizuire este cuprins între 13 și 17 trimiteri, taxa prevăzută la articolul 30.1.1 din Convenție se aplică traficului în cauză. în plus, eșantionarea pentru trimiterile pe kilogram vor înceta dacă numărul mediu de trimiteri pe kilogram este cuprins între 13 și 17, până în momentul în care condițiile de eșantionare au fost îndeplinite și eșantionarea a fost reactivată.” 20. La articolul RL 222 „Statistica pentru schimburile de curier între țările din sistemul țintă”, după alineatul 4 se introduce un nou alineat, alineatul 5, cu următorul cuprins: „5. în cazul în care eșantionarea de trimiteri pe kilogram nu a fost efectuată sau nu a fost comunicată în termen de 5 luni de la sfârșitul celui de-al patrulea trimestru, cealaltă administrație va avea dreptul să prezinte propria sa eșantionare pentru datele lipsă. Programul de eșantionare și estimare statistică va fi în conformitate cu principiile stabilite în articolul RL 221, cu excepția faptului că se va aplica o țintă de precizie de ± 7,5%, și nu de ± 5%. Dacă nu există date disponibile, se va utiliza cel mai scăzut dintre ultimele numere medii de trimiteri pe kilogram convenite sau numărul mediu de trimiteri pe kilogram convenit pentru fluxurile de țară-țintă.” 21. La articolul RL 223 „Altă metodă statistică pentru schimburile de curier între țările din sistemul țintă”, după alineatul 4 se introduce un nou alineat, alineatul 5, cu următorul cuprins: „5. în cazul în care eșantionarea pentru trimiterile pe kilogram nu a fost efectuată sau nu a fost comunicată în termen de 5 luni de la sfârșitul celui de-al patrulea trimestru, cealaltă administrație are dreptul să prezinte propria sa eșantionare pentru datele lipsă. Programul de eșantionare și estimare statistică va fi în conformitate cu principiile stabilite în articolul RL 221, cu excepția faptului că se va aplica o țintă de precizie de ± 7,5%, și nu de ± 5%. Dacă nu există date disponibile, se va utiliza cel mai scăzut dintre ultimele numere medii de trimiteri pe kilogram convenite sau numărul mediu de trimiteri pe kilogram convenit pentru fluxurile de țară-țintă.” 22. La articolul RL 228 „întocmirea releveelor de depeșe CN 55 și CN 56”, alineatul 2 se modifică și va avea următorul cuprins: „2. Pentru fiecare administrație de origine a depeșelor, dacă este cazul pentru fiecare administrație de tranzit, administrația de destinație întocmește trimestrial, în baza releveelor CN 55 pe tip de depeșă, birou de origine și birou de destinație și, dacă este cazul, pe tip de îndrumare, un releveu recapitulativ al depeșelor CN 56. Aceste relevee CN 55 și CN 56 se vor lista în toate cele 6 caractere internaționale, având codul centrului de prelucrare a biroului de origine și de destinație.” 23. La articolul RL 235 „Plăți provizorii ale cheltuielilor de tranzit și ale cheltuielilor terminale”, după alineatul 2 se introduce un nou alineat, alineatul 3, cu următorul cuprins: „3. Dacă administrația creditoare se află în poziția de a fi debitor net cu privire la alte conturi acceptate de cele două administrații, administrația debitoare poate răscumpăra datoriile anterioare acceptate, renunțând la plata provizorie care i se cuvine. Dacă datoria anterioară este mai mare decât plata provizorie cerută, nu i se va cere administrației debitoare să facă plata provizorie a taxelor terminale pentru anul respectiv. Administrația creditoare poate în egală măsură să ceară administrației debitoare să aplice plata provizorie în compensarea datoriilor anterioare între cele două administrații.” 24. La articolul RL 238 „Calculul și decontarea cheltuielilor de transport aerian ale trimiterilor prioritare, ale trimiterilor avion și ale trimiterilor S.A.L. în caz de reîndrumare pe cale aeriană în tranzit deschis”, titlul și alineatul 1.1 se modifică și vor avea următorul cuprins: „ARTICOLUL RL 238 Calculul și decontarea taxelor pentru trimiterile expediate cu avionul în tranzit deschis 1.1. Fiecare administrație care expediază trimiteri pe cale aeriană în tranzit deschis are dreptul să colecteze de la o administrație de origine plata pentru cheltuielile suportate și majorările taxelor terminale care urmează a fi plătite administrației de destinație. Costurile de transport sunt calculate, în principiu, așa cum este indicat în articolul RL 237.3. Taxele terminale majorate sunt calculate pe baza diferențelor medii dintre taxele terminale primite de la administrația de tranzit și cele plătite către administrația de destinație. Ratele de tranzit sunt stabilite pe baza a nu mai mult de 10 rate medii, fiecare referindu-se la un grup de țări de destinație și fixate în funcție de costurile de transport și prelucrare, precum și cheltuielile terminale majorate pentru diferite destinații în cadrul grupului. Suma acestor taxe este majorată cu 5%.” 25. Articolul RL XII „Plata despăgubirilor” se abrogă. 26. Formularul CN 53 se modifică și se înlocuiește cu formularul prevăzut în anexa la prezentul ordin. II. Regulamentul privind coletele poștale și protocolul său final, prevăzute în anexa nr. 2, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul RC 118 „Ambalaje speciale”, alineatul 7 se abrogă. 2. La articolul RC 119 „Condiții de acceptare și de marcaj a coletelor conținând materiale radioactive”, alineatele 1 și 2 se modifică și vor avea următorul cuprins: „1 . Coletele care conțin materiale radioactive sunt admise la transportul prin poștă pe baza unei autorizații prealabile din partea organismelor competente ale țării de origine, care prevede că activitatea nu depășește o zecime din cea permisă în tabelul 3 — Limitele de activitate pentru pachetele exceptate, astfel cum sunt enumerate în actuala ediție a IAEATS R 1. 2. Ambalajul exterior al trimiterilor ’ce conțin materiale radioactive trebuie să fie marcate de expeditor cu o etichetă*) cu aplicația UN număr prezentat mai jos. De asemenea, trebuie să aplice, în plus față de numele și adresa expeditorului, cererea pentru a returna trimiterile în caz de nelivrare. *) Eticheta este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 9 cu reglementările Materiale Radioactive, Pachet Exceptat Acest pachet conține materiale radioactive, este un pachet exceptat si este in toate privințele in conformitate internaționale si cele naționale guvernamentale. UN Materiale radioactive. Cantitati admise pentru a fi transportate prin posta. 2bis. Expeditorul trebuie să indice numele și adresa lui și conținutul trimiterii pe ambalajul interior. 2ter. Eticheta trebuie să conțină indicații clare referitore la coletul gol, care ar trebui returnat la locul de origine.” 3. La articolul RC 119 „Condiții de acceptare și de marcaj a coletelor conținând materiale radioactive”, alineatul 3 se abrogă. 4. La articolul RC 142 „Colete conținând obiecte a căror deteriorare sau alterare viitoare este de temut”, alineatul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. Articolele dintr-un colet a căror deteriorare sau alterare viitoare este de temut, și numai aceste articole, pot fi vândute imediat, fără aviz prealabil. Vânzarea se face în beneficiul proprietarului de drept, pe parcursul transmisiei, atât la ducere, cât și la întoarcere. Dacă vânzarea este imposibilă, obiectele deteriorate sau alterate sunt distruse.” 5. La articolul RC 144 „Reclamații”, alineatul 4.2 se modifică și va avea următorul cuprins: „4.2. Formularul CN 08 trebuie să fie însoțit, pe cât posibil, de un facsimil al adresei trimiterii. Formularul de reclamație trebuie să fie completat cu toate detaliile pe care le comportă textul, inclusiv informații obligatorii privind tarifele plătite, și într-un mod foarte citeț. Se vor utiliza, de preferință, litere majuscule latine și cifre arabe sau, și mai bine, mașina de scris.” 6. La articolul RC 144 „Reclamații”, după alineatul 8 se introduce un nou alineat, alineatul 9, cu următorul cuprins: „9. Nu se admite nicio rezervă a perioadei de manipulare și de decontare a reclamațiilor decât în cadrul unui acord bilateral.” 7. La articolul RC 151 „Plata despăgubirii”, după alineatul 3 se introduce un nou alineat, alineatul 4, cu următorul cuprins: „4. Nu se admite nicio rezervă a perioadei și condițiilor de plată a despăgubirii și de rambursare către administrația poștală plătitoare privind perioadele de tratare și de finalizare a reclamațiilor decât în cadrul unui acord bilateral.” 8. La articolul RC 152 „Termenul de plată a despăgubirii”, după alineatul 1 se introduce un nou alineat, alineatul 1¹, cu următorul cuprins: „1¹. Nu se admite nicio rezervă privind perioada pentru plata despăgubirilor decât în cadrul unui acord bilateral.” 9. La articolul RC 153 „Plata din oficiu a despăgubirii”, alineatul 2 se abrogă. 10. La articolul RC 157 „Rambursarea indemnizațiilor administrației plătitoare”, alineatul 1 se modifică și va avea următorul cuprins: „1. Administrația responsabilă sau în contul căreia a fost efectuată plata trebuie să ramburseze administrației plătitoare suma indemnizației taxelor și drepturilor vărsate celui în drept, în conformitate cu informațiile obligatorii prevăzute în formularul CN 08. Această rambursare trebuie să aibă loc într-un termen de două luni, socotind de la data anunțării plății.” 11. Articolul RC VIII „Plata despăgubirii” se abrogă. 12. Articolul RC IX „Termenul de plată a despăgubirilor” se abrogă. Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul comunicațiilor și societății informaționale, Gabriel Sandu București, 11 martie 2009. Nr. 134.’ 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 ANEXĂM CN 53 Administrația expeditoare Biroul expeditor RELEVEU DE DEPEȘĂ Număr de trimiteri și greutatea recipientelor Data Depeșă nr. Data eșantionării Prin avion --- Prioritar Prina S.A.L. ~| Curier primit ~| Curier expediat Neprioritar Pe cale de suprafață Administrația de destinație Zbor nr./Tren nr./Numele pachebotului Biroul de destinație Administrația (țiile) de tranzit Informații privind depeșa Numărul total de recipiente din depeșă Greutatea totală a depeșei Observații kg g Nr. de Tip de Conținutul recipientului ordine reci- Numărul de trimiteri Greutatea brută IPK Observații Codul de bare UPU nominalizat SI pient 1 1 kg g 2 3 4 5 6 7 8 9 10 II 12 13 14 Total --- Numărul total de recipiente Greutatea totală a recipientelor Numărul total de recipiente Greutatea totală a recipientelor primite? sau expediate? în primite? sau expediate? în eșantionate în timpul zilei de eșantionate în timpul zilei de timpul zilei de eșantionare timpul zilei de eșantionare eșantionare eșantionare kg g kg g 1 BG = saci CN = container PU = lâdiță GU = baxuri plate ? Tăiați mențiunea inutilă Biroul de schimb care întocmește formularul Semnătura Dimensiuni 210 x 297 mm *) Anexa este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 11 MINISTERUL FINANȚELOR PUBLICE ORDIN pentru modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr. 1/2006 privind nivelul comisioanelor percepute de Trezoreria Statului pentru serviciile prestate clienților Având în vedere prevederile art. 10 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 146/2002 privind formarea și utilizarea resurselor derulate prin trezoreria statului, republicată, în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Finanțelor Publice, cu modificările și completările ulterioare, ministrul finanțelor publice emite următorul ordin: Art. I. — Anexa la Ordinul ministrului finanțelor publice nr. 1/2006 privind nivelul comisioanelor percepute de Trezoreria Statului pentru serviciile prestate clienților, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 4 din 3 ianuarie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. II. — Direcția generală de trezorerie și contabilitate publică, Direcția generală de trezorerie și datorie publică, Direcția generală a tehnologiei informației și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. III. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, și intră în vigoare la data de 1 aprilie 2009. Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 30 martie 2009. Nr. 594.’ ANEXĂ (Anexă la Ordinul nr. 1/2006) LISTA comisioanelor practicate de Trezoreria Statului pentru operațiunile de plăți dispuse din conturile purtătoare de dobândă, deschise la Trezoreria Statului pe numele operatorilor economici și ale instituțiilor publice finanțate integral din venituri proprii Produse și servicii Comisioane I. Către clienți ai Trezoreriei Statului, pentru operațiunile dispuse în cadrul sistemului de decontare propriu (inter/intratrezorerii) 1.1. încasări 0,00 I.2. Plăți 1. Comision pentru instrucțiune de plată/bucată de mică valoare, client plătitor 0,00 2. Comision pentru instrucțiune de plată/bucată de mare valoare/urgentă¹, 0,00 client plătitor 3. Comision pentru eliberarea extraselor de cont pentru fiecare titular de cont, 0,00 menționat la art. 1 din ordin II. Către clienți ai Trezoreriei Statului, pentru operațiunile dispuse în cadrul sistemelor de decontare a plăților de mică și de mare valoare în relația cu instituțiile de credit 11.1. încasări 0,00 IL2. Plăți 1. Comision pentru instrucțiune de plată/bucată de mică valoare, client plătitor 0,58 lei 2. Comision pentru instrucțiune de plată/bucată de mare valoare/urgentă¹, 6,87 lei client plătitor 3. Comision pentru eliberarea extraselor de cont pentru fiecare titular de cont, 5,00 lei/lună menționat la art. 1 din ordin ¹ Prin plată urgentă se înțelege plata neplanificată pentru ziua de operare în curs. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 ★ CUANTUMUL TOTAL al sumelor provenite din finanțările private ale partidelor politice în anul 2008, conform Legii nr. 334/2006 privind finanțarea activității partidelor politice și a campaniilor electorale Partidul Conservator I. Cuantumul total al cotizațiilor încasate în anul 2008: 194.454,4 lei II. Lista membrilor de partid care au plătit în anul 2008, cotizații a căror valoare cumulată depășește 10 salarii de bază minime brute pe țară: Nr. Numele și prenumele Cetățenia CNP Valoarea Data crt. (lei) 1. Voiculescu Dan română 1460925400248 24.000,00 6.02.2008 2. Duță Florica română 2510417400626 15.629,40 5.12.2008 3. Lazăr Mihai română 1521207400321 20.000,00 6.02.2008 4. Voiculescu Camelia română 2740911423019 18.000,00 18.02.2008 5. Voiculescu Corina română 2761013411528 18.000,00 18.02.2008 400,00 5.02.2008 200,00 21.02.2008 200,00 12.03.2008 6. Marinescu Marius română 1570930400113 1.000,00 21.08.2008 3.500,00 4.09.2008 2.400,00 5.09.2008 1.500,00 18.09.2008 100,00 17.10.2008 200,00 15.01.2008 7. Grapini Maria română 2541107354739 1.500,00 26.09.2008 2.000,00 29.09.2008 2.000,00 29.09.2008 8. Antonescu Ion română 1500327400310 20.125,00 19.06.2008 3.000,00 21.08.2008 1.500,00 22.08.2008 9. Gheorghe Vasile română 1600712080021 1.500,00 25.08.2008 500,00 26.08.2008 2.400,00 18.09.2008 10. Popescu Dan loan română 1480310400139 10.000,00 15.04.2008 600,00 12.03.2008 1.000,00 21.08.2008 11. Popescu Irinel română 1530422400438 3.300,00 26.08.2008 1.500,00 28.08.2008 1.500,00 2.09.2008 TOTAL: 157.554,40 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 13 lll. Donații primite de la persoane juridice a căror valoare cumulată depășește în anul fiscal 2008 10 salarii de bază minime brute pe țară: Nr. Denumirea persoanei juridice Sediul Naționalitatea CUI Reprezentant Suma Felul Data efectuării crt. legal (lei) donației donației 1. Grivco --- S.A. București, Str. Gârlei română RO 1569870 Lazăr Mihai 250.000 bani 5.03.2008 nr. 1B, sectorul 1 S.C. Servicii Salubritate București, 2. București --- S.A. șos. București---Ploiești română RO12900081 Pascu Cristian 15.000 bani 8.04.2008 nr. 17, sectorul 1 S.C. Iridex Group București, șos. 3. Import Export --- S.R.L. București---Ploiești nr. 17, română RO398284 Pascu Florin 30.000 bani 9.05.2008 sectorul 1 4. S.C. Consizo Serv --- S.R.L. Bacău, Str. Nufărului română RO9229556 Avram 15.000 bani 14.10.2008 bl. 7, sc. C, ap. 1 Constantin București, Calea Boroghină 5. GB. Cont Serv --- S.R.L. Văcărești nr. 338, bl. 15, română R015042845 Gabriela 25.000 bani 11.11.2008 ap. 73, sectorul 1 S.C. Media Consulta București, 6. Internațional ---S.R.L. Str. Semicercului nr. 12, română RO15731750 Craiu Mihăiță 250.000 bani 18.06.2008 sectorul 1 TOTAL: 585.000 IV. Donații primite de la persoane fizice a căror valoare cumulată depășește în anul fiscal 2008 10 salarii de bază minime brute pe țară: Nr. Numele și prenumele CNP Cetățenia Suma Felul donației Data efectuării crt. (lei) donației 1. Voiculescu Dan 1460925400248 română 100.000,00 bani 9.05.2008 2. Feneșer Gheorghe 1560806400090 română 5.000,00 bani 15.10.2008 3. Oancea Sorin 1631213400048 română 17.500,00 bani 5.09.2008 4. Drăgușin Marian 1670519038031 română 108.000,00 bani 15.10.2008 TOTAL: 230.500,00 V. Cuantumul total al veniturilor provenite din alte surse: (Cuantumul total al dobânzilor: Venit — cota-parte corespunzătoare amortizării calculate: 15.220 lei 28 lei 15.192 lei) 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 205/31.111.2009 Partidul Conservator— Filiala Județeană Brăila Cuantumul total al veniturilor din cotizații ale Filialei Județene Brăila a Partidului Conservator în anul 2008 este în sumă de 23.010,00 lei. Din această sumă, membrii de partid care au plătit într-un an cotizații a căror valoare însumată depășește 10 salarii de bază minime brute pe țară sunt: Nr. Numele și prenumele Cetățenia CNP Valoarea Data la care a fost plătită crt. --- lei --- cotizația 1. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 2500,00 1.04.2008 2. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 2500,00 4.04.2008 3. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 2000,00 7.04.2008 4. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 3000,00 9.04.2008 5. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 2000,00 11.04.2008 6. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 3000,00 14.04.2008 7. Rădulescu Ștefan română 1720630090023 3600,00 23.04.2008 TOTAL GENERAL: 18.600,00 Cuantumul total al veniturilor Filialei Județene Brăila a Partidului Conservator provenite din donații în anul 2008 este în sumă de 161.550,00 lei, plătite atât de persoane fizice, cât și de persoane juridice. Din această sumă, persoanele juridice care au plătit într-un an donații a căror valoare însumată depășește 10 salarii de bază minime brute pe țară sunt: Nr. Cod unic Felul Data crt. Denumirea Sediul Naționalitatea de înregistrare Valoarea donației la care a fost efectuată donația 1. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 1000,00 lei 10.01.2008 2. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 1000,00 lei 19.01.2008 3. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 2000,00 lei 25.01.2008 4. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 1.02.2008 5. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 4300,00 lei 4.02.2008 6. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3500,00 lei 18.02.2008 7. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 1000,00 lei 22.02.2008 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 15 Nr. Cod unic Felul Data crt. Denumirea Sediul Naționalitatea de înregistrare Valoarea donației la care a fost efectuată donația 8. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 1000,00 lei 12.03.2008 9. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 4000,00 lei 17.03.2008 10. S.C. REXCAM PROD ---S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3000,00 lei 9.05.2008 11. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 6000,00 lei 21.05.2008 12. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 15.07.2008 13. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 17.07.2008 14. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 18.07.2008 15. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 24.07.2008 16. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 1000,00 lei 25.07.2008 17. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3000,00 lei 1.08.2008 18. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 13.08.2008 19. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 26.08.2008 20. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 16.09.2008 21. SC REXCAM PROD ---S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 16.09.2008 22. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3000,00 lei 12.11.2008 23. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 19.11.2008 24. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 28.11.2008 25. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3000,00 lei 5.12.2008 26. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 5000,00 lei 12.12.2008 27. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3000,00 lei 19.12.2008 28. S.C. REXCAM PROD --- S.R.L. Brăila, str. Călugăreni nr. 100 română RO5846842 3500,00 lei 23.12.2008 Total: 103.300,00 29. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 5000,00 lei 9.05.2008 30. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 4000,00 lei 12.05.2008 31. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 3000,00 lei 13.05.2008 32. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 20000,00 lei 13.05.2008 33. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 3000,00 lei 15.05.2008 34. S.C. GESTINSAL ---S.R.L. Brăila, Str. Griviței nr. 222 română RO17282291 16000,00 lei 22.05.2008 Total: 51.000,00 TOTAL GENERAL: 154.300,00 Cuantumul total al veniturilor Filialei Județene Brăila a Partidului Conservator provenite din dobânzi pe anul 2007 este de 0,54 lei. ★ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 205/31.111.2009 RECTIFICĂRI La Ordinul ministrului justiției nr. 2.607/C/2008 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 726 din 27 octombrie 2008, se fac următoarele rectificări (care nu aparțin Redacției „Monitorul Oficial, Partea I”): — în anexa nr. 1, la poziția nr. 18, în loc de: „18. Bernic Ecaterina, fiica lui Gheorghe (fiul lui Bernic Vladimir, născut la 10.01.1916 în localitatea Bălți) și Elena, născută la data de 20 august 1988 în localitatea Chișinău, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. Cosmescu nr. 30, ap. 4. (264/2006)” se va citi: „18. Bernic Ecaterina, fiica lui Gheorghe (fiul lui Bernic Vladimir, născut la 10.01.1916în localitatea Bălți) și Elena, născută la data de 30 august 1988 în localitatea Chișinău, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. Cosmescu nr. 30, ap. 4. (264/2006)”; — în anexa nr. 1, la poziția nr. 96, în loc de: „96. Cucu luri, fiul lui Cucu Mihail (născut la 1.09.1928 în localitatea Mărăndeni) și Cucu Eugenia, născut la data de 5 noiembrie 1964 în localitatea Mărăndeni, raionul Fălești, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Mărăndeni, raionul Fălești. (324/2007) Copii minori: Cucu Mihail, născut la data de 5.01.1995." se va citi: „96. Cucu luri, fiul lui Cucu Mihail (născut la 1.09.1928 în localitatea Mărăndeni) și Cucu Evghenia, născut la data de 5 noiembrie 1964 în localitatea Mărăndeni, raionul Fălești, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Mărăndeni, raionul Fălești. (324/2007) Copii minori: Cucu Mihail, născut la data de 5.01.1995.”; — în anexa nr. 1, la poziția nr. 103, în loc de: „103. David Nicolae, fiul lui Constantin (născut la 13.08.1926 în localitatea Ungheni) și Feodosia, născut la data de 3 august 1956 în localitatea Nisporeni, județul Ungheni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău. str. N. M. Spătaru nr. 25, bl. 2, ap. 40. (5.213/2004)”se va citi: „103. David Nicolae, fiul lui Constantin (născut la 13.08.1926 în localitatea Ungheni) și Feodosia, născut la data de 3 august 1956 în localitatea Milești, raionul Nisporeni, județul Ungheni, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Chișinău, str. N. M. Spătaru nr. 25, bl. 2, ap. 40. (5.213/2004)”; — în anexa nr. 1, la poziția nr. 148, în loc de: „148. Gulpea Carolina, fiica lui Bactu Vladimir și Tamara (fiica lui Sandu Zaharia, născut la 5.09.1923 în localitatea Mărăndeni, și Eugenia), născută la data de 21 decembrie 1976 în localitatea Mărăndeni, județul Bălți, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Mărăndeni, raionul Fălești. (5.630/2003) Copii minori: Gulpea Mihai, născut la data de 27.11.2001, și Gulpea Marius, născut la data de 16.08.2006.” se va citi: „148. Gulpea Carolina, fiica lui Baciu Vladimir și Tamara (fiica lui Sandu Zaharia, născut la 5.09.1923 în localitatea Mărăndeni, și Eugenia), născută la data de 21 decembrie 1976 în localitatea Mărăndeni, județul Bălți, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Mărăndeni, raionul Fălești. (5.630/2003) Copii minori: Gulpea Mihai, născut la data de 27.11.2001, și Gulpea Marius, născut la data de 16.08.2006.”; — în anexa nr. 1, la poziția nr. 181, în loc de: „181. Maican Victor, fiul lui Gheorghe și Nina (fiica lui Cracan Nicolai și Marina, născută la 28.02.1923 în localitatea Briceni), născut la data de 11 martie 1970 în localitatea Briceni, raionul Dondușeni, județul Edineț, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Sauca. (13.102/2003) Copii minori: Maican Victor, născut la data de 11.03.1970." se va citi: „181. Maican Victor, fiul lui Gheorghe și Nina (fiica lui Cracan Nicolai și Marina, născută la 28.02.1923 în localitatea Briceni), născut la data de 11 martie 1970 în localitatea Briceni, raionul Dondușeni, județul Edineț, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Sauca. (13.102/2003) Copii minori: Maican Vlad, născut la data de 29.03.2000. — în anexa nr. 1, la poziția nr. 235, în loc de: „235. Sadovici Valentina, fiica lui Mihail (fiul lui Maria, născută la 21.11.1924 în localitatea Rîșcani) și Alexandra, născută la data de 5 aprilie 1983 în localitatea Chișinău, județul Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Moșeni, raionul Rîșcani. (2.008/2004)”se va citi: „235. Papana Valentina, fiica lui Mihail (fiul lui Maria, născută la 21.11.1924 în localitatea Rîșcani) și Alexandra, născută la data de 5 aprilie 1983 în localitatea Chișinău, județul Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Moșeni, raionul Rîșcani. (2.008/2004)”. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul pentru reiatii cu publicul, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial" R.A. 5 948368 429277 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 205/31.111.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495