MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI Anul 177 (XXI) —Nr. 99 PARTEA I LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 18 februarie 2009 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 80. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Simedru Dan-Coriolan din funcția publică de prefect al județului Alba în funcția publică de inspector guvernamental...................................................... 2 81. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Alba de către domnul Bardan Cornel Ștefan.........’........................ 2 82. — Hotărâre privind încetarea raportului de serviciu al prefectului județului Arad, domnul Popescu Gavril- Florin-Valer, prin acordul părților.......................... 3 83. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Arad de către domnul Bibarț Laurențiu-Călin.......’........................ 3 84. — Hotărâre privind modificarea raportului de serviciu al prefectului județului Bihor, domnul Ghitea Mircea- Teodor, prin transfer la cerere într-o funcție publică de conducere vacantă în cadrul Primăriei Municipiului Oradea .......................................................... 3-4 85. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Bihor de către domnul Ghilea Găvrilă...................................... 4 86. — Hotărâre privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Szilagyi loan, prefect al județului Bistrița-Năsăud................................ 4 87. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Bistrița-Năsăud de către domnul Florian Daniel-Cristian .................... 5 88. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Platon Gavril Călin din funcția publică de prefect al județului Cluj în funcția publică de inspector guvernamental.............................................. 5 89. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Cluj de către domnul Stamatian Vasile-Florin.............................. 6 90. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Panaitescu Gabriel-Aurelian din funcția publică de prefect al județului Galați în funcția publică de inspector guvernamental.................................... 6 91. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Galați de către domnul Brînzan Claudiu ................................... 7 92. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Dolj de către domnul Șovăilă Cristian Marian......'................. 7 Nr. Pagina 93. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Prahova de către domnul Hornoiu Gabriel ............................ 8 94. — Hotărâre privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Gonczi Ștefan, subprefect al județului Maramureș ...............’.......... 8 95. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru doamna Dobrilă Niculina din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental............................................... 9 96. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Neamț de către domnul Rotaru Romică..........................\... 9 97. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Ghica loan din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental.............................................. 10 98. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Neamț de către domnul Țocu Iulian Costel............................ 10 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 226. — Decizie pentru modificarea și completarea Deciziei primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea și funcționarea Cancelariei Primului-Ministru............. 10-13 228. — Decizie pentru numirea domnului Constantin Axinia în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii......................... 14 229. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Simedru Dan-Coriolan în funcția publică de inspector guvernamental.............................................. 14 230. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Platon Gavril Călin în funcția publică de inspector guvernamental........................................... 14-15 231. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Panaitescu Gabriel-Aurelian în funcția publică de inspector guvernamental.................................... 15 232. — Decizie privind numirea prin mobilitate a doamnei Dobrilă Niculina în funcția publică de inspector guvernamental........................................... 15-16 233. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Ghica loan în funcția publică de inspector guvernamental.............................................. 16 2 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Simedru Dan-Coriolan din funcția publică de prefect al județului Alba în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Simedru Dan-Coriolan i se aplică mobilitatea din funcția publică de prefect al județului Alba în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 80. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Alba de către domnul Bardan Cornel Ștefan Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Bardan Cornel Ștefan exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Alba până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 81. ’ MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI 3 HOTĂRÂRE privind încetarea raportului de serviciu al prefectului județului Arad, domnul Popescu Gavril-Florin-Valer, prin acordul părților Având în vedere prevederile art. 97 lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, și al art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Raportul de serviciu al prefectului județului Arad, domnul Popescu Gavril-Florin-Valer, încetează prin acordul părților. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 82. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Arad de către domnul Bibart Laurentiu-Călin Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Bibarț Laurențiu-Călin exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Arad până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 83. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind modificarea raportului de serviciu al prefectului județului Bihor, domnul Ghitea Mircea-Teodor, prin transfer la cerere într-o funcție publică de conducere vacantă în cadrul Primăriei Municipiului Oradea Având în vedere cererea domnului Ghitea Mircea-Teodor, prefect al județului Bihor, înregistrată la instituția prefectului cu nr. 1.900/2009, în baza prevederilor art. 19 alin. (1) lit. a) și ale art. 90 alin. (1) lit. b) și alin. (5) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, 4 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — Raportul de serviciu al prefectului județului Bihor, domnul Ghitea Mircea-Teodor, se modifică prin transfer la cerere într-o funcție publică vacantă în cadrul Primăriei Municipiului Oradea. Art. 2. — Transferul prevăzut la art. 1 va opera de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. 3. — Funcția publică vacantă în care va fi transferat domnul Ghitea Mircea-Teodor se stabilește în conformitate cu prevederile legii. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 84. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Bihor de către domnul Ghilea Găvrilă Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Ghilea Găvrilă exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Bihor până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 85. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Szilagyi loan, prefect al județului Bistrița-Năsăud Având în vedere prevederile art. 98 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Se constată încetarea de drept a raportului de serviciu al domnului Szilagyi loan, prefect al județului Bistrița-Năsăud, ca urmare a comunicării deciziei de pensionare pentru limită de vârstă. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 86. ’ 5 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Bistrița-Năsăud de către domnul Florian Daniel-Cristian Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Florian Daniel-Cristian exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Bistrița-Năsăud până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 87. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Platon Gavril Călin din funcția publică de prefect al județului Cluj în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Platon Gavril Călin i se aplică mobilitatea din funcția publică de prefect al județului Cluj în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 88. ’ 6 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Cluj de către domnul Stamatian Vasile-Florin Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Stamatian Vasile-Florin exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Cluj până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 89. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Panaitescu Gabriel-Aurelian din funcția publică de prefect al județului Galați în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Panaitescu Gabriel-Aurelian i se aplică mobilitatea din funcția publică de prefect al județului Galați în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 90. ’ 7 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Galați de către domnul Brînzan Claudiu Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Brînzan Claudiu exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Galați până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 91. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Dolj de către domnul Sovăilă Cristian Marian Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Șovăilă Cristian Marian exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Dolj până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 92. ’ 8 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Prahova de către domnul Hornoiu Gabriel Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Hornoiu Gabriel exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Prahova până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 93. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind constatarea încetării de drept a raportului de serviciu al domnului Gdnczi Ștefan, subprefect al județului Maramureș Având în vedere prevederile art. 98 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Se constată încetarea de drept a raportului de serviciu al domnului Gonczi Ștefan, subprefect al județului Maramureș, ca urmare a comunicării deciziei de pensionare pentru limită de vârstă. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 94. ’ 9 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru doamna Dobrilă Niculina din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, doamnei Dobrilă Niculina i se aplică mobilitatea din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 95. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Neamț de către domnul Rotaru Romică Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Rotaru Romică exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect al județului Neamț până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 96. ’ 10 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Ghica loan din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c)din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici,’ cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Ghica loan i se aplică mobilitatea din funcția publică de subprefect al județului Neamț în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 97. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de subprefect al județului Neamț de către domnul Tocu Iulian Costel Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Țocu Iulian Costel exercită, cu caracter temporar, funcția publică de subprefect a’l județului Neamț până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Viceprim-ministru, ministrul administrației și internelor, Dan Nica București, 18 februarie 2009. Nr. 98. ’ DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru modificarea și completarea Deciziei primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea și funcționarea Cancelariei Primului-Ministru în temeiul prevederilor art. 19 și ale art. 21 alin. (3) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Art. I. — Decizia primului-ministru nr. 190/2007 Ministru, publicată în Monitorul Oficial al României, privind organizarea și funcționarea Cancelariei Primului- Partea I, nr. 449 din 3 iulie 2007, cu modificările și MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 11 completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2) Cancelaria Primului-Ministru este condusă de șeful Cancelariei Primului-Ministru, care are rang de ministru și calitatea de ordonator principal de credite, numit prin decizie a primului- ministru, ajutat de 2 secretari de stat." 2. La articolul 5, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2) Atribuțiile prevăzute la alin. (1) se exercită prin Departamentul de Comunicare, structură fără personalitate juridică în cadrul Cancelariei Primului-Ministru, condus de un secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru." 3. Articolul 6 se abrogă. 4. Articolul 7 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 7. — (1) în subordinea directă a șefului Cancelariei Primului-Ministru funcționează Departamentul Monitorizare și Implementare Programe. (2) Departamentul Monitorizare și Implementare Programe este condus de un consilier de stat. (3) Departamentul Monitorizare și Implementare Programe are următoarele atribuții principale: a) monitorizează procesul de derulare a proiectelor finanțate din fonduri europene și internaționale, la nivelul autorităților publice locale și centrale, și urmărește cu prioritate absorbția acestor resurse financiare; b) monitorizează stadiul implementării proiectelor finanțate de fondurile europene și internaționale și îl informează în acest sens pe primul-ministru, Comitetul Național de Coordonare și alte organisme cu atribuții în acest domeniu; c) solicită date și informații de la autoritățile și ministerele implicate; d) identifică problemele privind posibile blocaje apărute în implementarea programelor cu finanțare europeană și propune soluții de rezolvare a acestora; e) asigură, împreună cu Departamentul pentru Afaceri Europene și Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, la nivel de directori, activitatea de secretariat a Comitetului Național de Coordonare; f) elaborează strategii și propuneri legislative pentru perfecționarea cadrului instituțional și procedural al gestionării programelor finanțate internațional; g) coordonează întreaga activitate de implementare a fondurilor alocate din Fondul de Solidaritate al Uniunii Europene; h) monitorizează, analizează și evaluează procesul de derulare și stadiul implementării proiectelor finanțate din fondurile alocate de la bugetul de stat. (4) Atribuțiile personalului din cadrul Departamentului Monitorizare și Implementare Programe se stabilesc prin fișele posturilor, aprobate conform legii.” 5. La articolul 8, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 8. — (1) în scopul asigurării unei eficiente coordonări și al realizării contactului permanent al primului-ministru cu ministerele, instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice centrale, al elaborării și susținerii propunerilor acestora, în vederea luării deciziilor care se impun de către primul-ministru și pentru urmărirea transpunerii în practică a sarcinilor stabilite, în structura Cancelariei Primului-Ministru funcționează: a) Departamentul de Comunicare; b) Departamentul Monitorizare și Implementare Programe; c) Departamentul pentru Dialog Social; d) Departamentul Relații Internaționale.” 6. La articolul 9, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 9. — (1) în subordinea directă a șefului Cancelariei Primului-Ministru funcționează: I. Direcția juridică de avizare și coordonare legislativă; II. Direcția economică și administrativă; III. Direcția resurse umane; IV. Direcția IT; V. Direcția audit intern; VI. Serviciul informații clasificate.” 7. La articolul 10, alineatele (1), (2), (4) și (5) se modifică și vor avea următorul cuprins: „Art. 10. — (1) Direcția juridică de avizare și coordonare legislativă are următoarele atribuții: a) analizează și propune spre avizare, din punctul de vedere al legalității, șefului Cancelariei Primului-Ministru toate proiectele de acte normative înaintate spre adoptare Guvernului sau Parlamentului de către instituțiile și organele administrației publice centrale, coordonate de primul-ministru, prin Cancelaria Primului- Ministru; b) elaborează proiectele de acte normative în domeniile de activitate ale Cancelariei Primului-Ministru, în calitate de inițiator sau coinițiator; c) elaborează proiectele de decizii ale primului-ministru, având ca obiect reglementarea activității instituțiilor aflate în coordonarea primului-ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, precum și pe cele care au ca obiect organizarea și funcționarea Cancelariei Primului-Ministru și a compartimentelor din structura acesteia; d) examinează, din punctul de vedere al conformității cu dispozițiile actelor normative în vigoare și cu normele de tehnică legislativă, proiectele de decizie întocmite de către instituțiile și organele administrației publice centrale coordonate de primul- ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru, în scopul finalizării proiectelor de decizie, prin prezentarea acestora primului-ministru, în vederea semnării, și șefului Cancelariei Primului-Ministru, în vederea contrasemnării; e) asigură, în condițiile legii, reprezentarea intereselor primului- ministru și ale Cancelariei Primului-Ministru în fața instanțelor de judecată și a altor organe cu atribuții jurisdicționale; f) soluționează petițiile adresate primului-ministru sau Cancelariei Primului-Ministru, după caz, formulate de către persoanele fizice și juridice, în temeiul dispozițiilor Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările și completările ulterioare, ale Ordonanței Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 233/2002, sau ale altor acte normative, precum și în legătură cu modul de aplicare a legislației în vigoare; g) formulează puncte de vedere sau note de avizare în legătură cu documentele transmise de către Cabinetul Primului-Ministru și cabinetele demnitarilor din cadrul Cancelariei Primului-Ministru. (2) Direcția economică și administrativă are următoarele atribuții: a) fundamentează și elaborează bugetul anual pentru aparatul propriu și la nivelul ordonatorului principal de credite, pe baza propunerilor instituțiilor publice și ale organelor de specialitate ale administrației publice centrale coordonate de primul-ministru prin Cancelaria Primului-Ministru; b) asigură finanțarea prin efectuarea deschiderilor de credite bugetare în limita bugetului aprobat atât pentru aparatul propriu, cât și pentru instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice centrale coordonate și finanțate prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru; c) organizează și asigură funcționarea în bune condiții a contabilității mijloacelor materiale și bănești la nivelul aparatului propriu și al instituțiilor publice și organelor de specialitate ale administrației publice centrale aflate în coordonarea primului- ministru, prin Cancelaria Primului-Ministru; d) asigură efectuarea corectă a operațiunilor de decontare prin bănci și casieria proprie; e) întocmește bilanțul centralizat la nivelul ordonatorului principal de credite; f) participă la programele cu finanțare externă, propune bugete, asigură cofinanțare; g) asigură salarizarea personalului instituției; 12 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 h) exercită, potrivit legii, controlul financiar preventiv la nivelul aparatului propriu și urmărește modul în care este organizat și funcționează controlul financiar preventiv în instituțiile publice și organele de specialitate ale administrației publice centrale coordonate; i) asigură, din punct de vedere economic, corespondența cu Ministerul Economiei și Ministerul Finanțelor Publice și cu celelalte autorități ale administrației publice centrale, după caz; j) asigură evidența patrimoniului și centralizarea necesarului de bunuri la nivelul Cancelariei Primului-Ministru; k) asigură gestionarea în bune condiții a patrimoniului Cancelariei Primului-Ministru; I) elaborează Planul anual de achiziții și Programul de lucrări de investiții la nivelul Cancelariei Primului-Ministru și urmărește realizarea acestora după aprobare; m) asigură lansarea și derularea procedurilor de achiziții publice pentru bunuri, servicii și lucrări; n) urmărește derularea contractelor încheiate și a investițiilor aprobate; o) asigură inventarierea bunurilor existente în patrimoniul Cancelariei Primului-Ministru. (4) Direcția IT are următoarele atribuții: a) realizează planul strategic privind tehnologia informației la nivelul aparatului de lucru al Guvernului; b) asigură dezvoltarea și coordonarea implementării proiectelor de e-guvernare și a proiectelor IT cu finanțare europeană; c) identifică,’ conduce și dezvoltă proiectele de tehnologia informației necesare trecerii la un mediu colaborativ de lucru bazat pe documente exclusiv electronice pentru asigurarea schimbului facil de documente și informații; d) administrează domeniul gov.ro și stabilește criteriile și procedurile necesare implementării acestuia; e) asigură suportul tehnic de specialitate pentru administrarea paginii de internet a Guvernului, precum și a paginilor de internet ale structurilor din cadrul aparatului de lucru al Guvernului; f) asigură prelucrarea digitală a documentelor (inclusiv audio, video, foto) pentru arhivare și afișare în pagina de web a instituției; g) asigură proiectarea, implementarea, administrarea și mentenanța sistemului informatic la nivelul aparatului de lucru al Guvernului, precum și al instituțiilor și structurilor care funcționează în sediul Guvernului; h) definește necesitățile în ceea ce privește achizițiile publice de echipamente, servicii și produse informatice și cerințele pentru acestea la nivelul Cancelariei Primului-Ministru și acordă suport în acest sens celorlalte instituții din cadrul aparatului de lucru al Guvernului; i) asigură implementarea și urmărește respectarea normelor privind securitatea informației la nivelul aparatului de lucru al Guvernului și realizează implementarea de soluții de salvare a datelor și de recuperare a acestora în caz de dezastru; j) asigură administrarea și dezvoltarea sistemului informatic pentru ședințele Guvernului; k) concepe și realizează materiale grafice necesare Cancelariei Primului-Ministru sau departamentelor și structurilor fără personalitate juridică, finanțate prin bugetul instituției; I) realizează manualele de identitate vizuală aferente, urmărește folosirea corectă a acestora și concepe sau avizează designul grafic al materialelor necesare sau care implică folosirea siglelor Guvernului României și/sau Cancelariei Primului-Ministru. (5) Direcția audit intern are următoarele atribuții: a) elaborează proiectul planului anual de audit public intern; b) efectuează activități de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar și control ale Cancelariei Primului-Ministru sunt transparente și conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficiență și eficacitate; c) raportează periodic asupra constatărilor, concluziilor și recomandărilor rezultate din activitățile sale de audit; d) elaborează raportul anual al activităților de audit public intern; e) în cazul identificării unor neregularități sau posibile prejudicii, raportează imediat șefului Cancelariei Primului-Ministru; f) elaborează norme metodologice specifice activității Cancelariei Primului-Ministru, cu avizul Unității centrale de armonizare pentru auditul public intern din cadrul Ministerului Finanțelor Publice.” 8. La articolul 10, alineatele (2¹) și (2²) se abrogă. 9. Articolul 11 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 11. —Având în vedere raporturile speciale dintre România și Republica Moldova, tradițiile istorice și de civilizație, precum și necesitatea dezvoltării prezente, pe baza respectului și a beneficiului reciproc, a legăturilor dintre cele două state, în structura Cancelariei Primului-Ministru funcționează înaltul Reprezentant pentru Republica Moldova.” 10. După articolul 11 se introduc două noi articole, articolele 11¹ și 11², cu următorul cuprins: „Art. 11¹. — în cadrul Cancelariei Primului-Ministru funcționează înaltul Reprezentant pentru Românii din Străinătate, structură fără personalitate juridică. Art. 11². —în cadrul Cancelariei Primului - Ministru funcționează înaltul Reprezentant pentru Dezvoltare Durabilă, structură fără personalitate juridică.” 11. Articolul 13 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 13. — în cadrul Cancelariei Primului-Ministru funcționează înaltul Reprezentant pentru Protecția și îngrijirea Copilului, structură fără personalitate juridică.” 12. Articolul 14 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 14. — (1) Primul-ministru coordonează, prin Cancelaria Primului-Ministru, următoarele instituții publice și organe de specialitate ale administrației publice centrale: a)Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului, instituție de specialitate a administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțată integral din venituri proprii; b) Inspectoratul de Stat în Construcții, instituție publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțată integral din venituri proprii; inspectorul general de stat are calitate asimilată celei de ordonator principal de credite bugetare în ceea ce privește actele de gestiune; c) Comisia Națională pentru Controlul Activităților Nucleare, instituție publică de interes național, cu personalitate juridică, finanțată integral din venituri proprii; d) Agenția de Compensare pentru Achiziții de Tehnică Specială, instituție publică autonomă, cu personalitate juridică, finanțată integral din venituri proprii; e) Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor, organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțat de la bugetul de stat; președintele oficiului are calitatea de ordonator principal de credite; f) Agenția Națională Anti-Doping, instituție publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțată din venituri proprii și de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru; g) Institutul de Investigare a Crimelor Comunismului, instituție publică cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțată din venituri proprii și de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru; h) Agenția Română pentru Investiții, organ de specialitate al administrației publice centrale, cu personalitate juridică, în subordinea Guvernului, finanțat de la bugetul de stat, prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru. (2 ) Prin bugetul Cancelariei Primului-Ministru se asigură finanțarea autorităților si instituțiilor publice prevăzute la alin. (1) lit. f)—h).” 13. La articolul 16, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: „(2 ) Numărul maxim de posturi alocat Cancelariei Primului- Ministru este de 167, inclusiv demnitarii, posturile aferente MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 13 cabinetelor acestora și posturile aferente Cabinetului Primului- Ministru și Cabinetului șefului Cancelariei Primului-Ministru.” 14. La articolul 16, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins: „(3) Structura Cancelariei Primului-Ministru se reorganizează, conform prevederilor legislației muncii în vigoare.” 15. La articolul 19, alineatele (4) și (5) se abrogă. 16. Anexa nr. 1 se modifică și se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta decizie. Art. II. — Decizia primului-ministru nr. 190/2007 privind organizarea și funcționarea Cancelariei Primului-Ministru, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 449 din 3 iulie 2007, cu modificările și completările ulterioare, precum și cu modificările și completările aduse prin prezenta decizie, se va republica, dându-se articolelor o nouă numerotare. Art. III. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii se modifică în mod corespunzător Decizia primului-ministru nr. 281/2008 privind organizarea și funcționarea Secretariatului permanent pentru dezvoltare durabilă, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 854 din 18 decembrie 2008, și Decizia primului-ministru nr. 205/2007 privind organizarea și funcționarea Departamentului pentru lupta antifraudă — DLAF, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 511 din 31 iulie 2007. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 17 februarie 2009. Nr. 226.’ ANEXĂ') (Anexa nr. 1 la Decizia nr. 190/2007) Numărul maxim de angajați (inclusiv demnitarii): 167 STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Cancelariei Primului-Ministru *) Anexa este reprodusă în facsimil. 14 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Constantin Axinia în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Transporturilor si Infrastructurii în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Constantin Axinia se numește în funcția de subsecretar de stat la Ministerul Transporturilor și Infrastructurii. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 228^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Simedru Dan-Coriolan în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Simedru Dan-Coriolan se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 229^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Platon Gavril Călin în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 15 republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Platon Gavril Călin se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 230^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Panaitescu Gabriel-Aurelian în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Panaitescu Gabriel-Aurelian se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 23 T GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a doamnei Dobrilă Niculina în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, 16 MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 99/18.11.2009 republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, doamna Dobrilă Niculina se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 232 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Ghica loan în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Ghica loan se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 18 februarie 2009. Nr. 233^ EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul de vânzări si informare, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 324480 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 99/18.11.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495