MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 66 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Miercuri, 4 februarie 2009 SUMAR Nr. Pagina DECRETE 252. — Decret privind trecerea în rezervă a unui general- locotenent cu trei stele din Ministerul Apărării Naționale............................................ 2 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 36. — Hotărâre pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 869/2001 privind organizarea și funcționarea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie.................................................... 2-3 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 178. —Decizie pentru atribuirea unei locuințe de protocol .... 4 179. — Decizie pentru numirea doamnei Laura Elena Pop în funcția de subsecretar de stat la Departamentul pentru Âfaceri Europene........................................ 4 180. — Decizie pentru eliberarea domnului Demeter Andrăs Istvăn din funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național................... 5 181. — Decizie pentru numirea domnului Octavian Știreanu în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național ............................ 5 182. — Decizie pentru numirea domnului Nicolae Adrian Lemeni în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național................... 6 183. — Decizie pentru numirea domnului Vasile Timiș în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național ............................ 6 Nr. Pagina ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 17. — Ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale pentru modificarea și completarea anexei L „Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar și condițiile de eligibilitate pentru activitățile din sectorul zootehnic, așa cum sunt prevăzute la lit. a), b) și d) din anexa nr. 3 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006” la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitățile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătățirilor funciare și al organizării și sistematizării teritoriului, precum și condițiile de eligibilitate................................... 7-12 19. — Ordin al ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale privind aprobarea sumelor, a condițiilor și a modului de acordare a acestor sume pentru achiziția materialului seminal congelat de taur și a agentului criogenie folosit la conservare în anul 2009.................................................... 13-15 ★ Rectificări .................................................... 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 DECRETE PREȘEDINTELE ROMÂNIEI > DECRET privind trecerea în rezervă a unui general-locotenent cu trei stele din Ministerul Apărării Naționale în temeiul prevederilor art. 94 lit. b) și ale art. 100 din Constituția României, republicată, ale Legii nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările și completările ulterioare, având în vedere propunerea ministrului apărării naționale, Președintele României decretează: Articol unic. — La data de 30 ianuarie 2009 domnul general-locotenent cu trei stele Croitoru llie Constantin trece în rezervă. PREȘEDINTELE ROMÂNIEI TRAIAN BĂSESCU în temeiul art. 100 alin. (2) din Constituția României, republicată, contrasemnăm acest decret. PRIM-MINISTRU EMIL BOC București, 30 ianuarie 2009. Nr. 252 HOTARARI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE pentru modificarea Hotărârii Guvernului nr. 869/2001 privind organizarea și funcționarea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. I. — Hotărârea Guvernului nr. 869/2001 privind organizarea și funcționarea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 36 din 12 ianuarie 2005, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 4, alineatul (1) va avea următorul cuprins: „Art. 4. — (1) Conducerea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie este asigurată de un șef de oficiu și de 2 adjuncți ai șefului de oficiu, numiți prin ordin al ministrului economiei.” 2. La articolul 5, alineatele (1), (4) și (6) vor avea următorul cuprins: „Art. 5. — (1) Se aprobă structura organizatorică a Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. (4) Numărul maxim de posturi din aparatul propriu al Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, incluzând conducerea acestuia, este de 65. Numărul maxim de posturi pentru fiecare direcție, serviciu și compartiment din structura organizatorică a Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie se stabilește prin ordin al ministrului economiei. (6) Salarizarea și alte drepturi pentru șeful de oficiu vor fi stabilite la nivelul președintelui Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului, iar pentru adjuncții șefului de oficiu, la nivelul vicepreședintelui Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului.” 3. Articolul 6 va avea următorul cuprins: „Art. 6. — (1) Finanțarea organizării și funcționării Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie și a activităților sale legate de privatizare se face din venituri extrabugetare, încasate din vânzarea acțiunilor emise de societățile și companiile naționale și de celelalte societăți comerciale la care Ministerul Economiei, în calitate de reprezentant al statului, își exercită drepturile ce decurg din calitatea de acționar, precum și din alte surse prevăzute în legislația în vigoare. MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 66/4.11.2009 3 (2) Veniturile încasate de Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie din vânzarea acțiunilor emise de societățile și companiile naționale și de celelalte societăți comerciale, precum și din dividende urmează regimul juridic prevăzut de legislația în vigoare. (3) Activitățile Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie privind gestiunea și administrarea participațiilor statului, precum și cele privind privatizarea, restructurarea și atragerea de investiții se vor desfășura pe baza instrucțiunilor aprobate prin ordin al ministrului economiei. (4) Controlul respectării de către Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie a cadrului juridic aplicabil în domeniul său de activitate se realizează de către instituțiile abilitate, potrivit legii.” 4. Articolele 7 și 8 se abrogă. 5. în cuprinsul actului normativ, sintagma „adjunct șef oficiu” se înlocuiește cu sintagma „adjuncți șef oficiu”. 6. Anexa se înlocuiește cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Art. II. — Personalul preluat de Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului de la Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie în temeiul art. 2 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 101/2006, respinsă prin Legea nr. 308/2008, existent la 31 decembrie 2008, se preia de Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, cu menținerea drepturilor, obligațiilor și nivelului de salarizare existente la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri. Art. III. — Hotărârea Guvernului nr. 869/2001 privind organizarea și funcționarea Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 36 din 12 ianuarie 2005, cu modificările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul economiei, Adriean Videanu Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 22 ianuarie 2009. Nr. 36. ’ ANEXĂM (Anexa la Hotărârea Guvernului nr. 869/2001) MINISTERUL ECONOMIEI Oficiul Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie Număr maxim de posturi = 65 (inclusiv conducerea oficiului) STRUCTURA ORGANIZATORICĂ a Oficiului Participațiilor Statului și Privatizării în Industrie *) Anexa este reprodusă în facsimil. 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 DECIZII ALE P RI M LI L U I - M I N I S T R U GUVERNUL ROMÂNIEI P R I M U L - M I N I S T R U DECIZIE pentru atribuirea unei locuințe de protocol în temeiul art. 59 alin. 2 din Legea locuinței nr. 114/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Se atribuie apartamentul nr. 2 din imobilul situat în municipiul București, str. Polonă nr. 35, sectorul 1, cu destinația de locuință de protocol, domnului Gabriel Sandu, ministrul comunicațiilor și societății informaționale. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 178^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea doamnei Laura Elena Pop în funcția de subsecretar de stat la Departamentul pentru Afaceri Europene Având în vedere prevederile art. 3 alin. (3) lit. a) din Legea nr. 90/2001, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 15 lit. e) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, precum și al art. 1 alin. (1) lit. e) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 25/2007 privind stabilirea unor măsuri pentru reorganizarea aparatului de lucru al Guvernului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 99/2008, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, doamna Laura Elena Pop se numește în funcția de subsecretar de stat la Departamentul pentru Afaceri Europene. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 179’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI P R I M U L - M I N I S T R U 5 DECIZIE pentru eliberarea domnului Demeter Andrăs Istvân din funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National 7 7 în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Demeter Andrăs Istvân se eliberează din funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 180’ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Octavian Știreanu în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National 7 7 în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Octavian Știreanu se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 18T 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Nicolae Adrian Lemeni în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National 7 7 în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Nicolae Adrian Lemeni se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 182^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Vasile Timiș în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor si Patrimoniului National 7 7 în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Vasile Timiș se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Culturii, Cultelor și Patrimoniului Național. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 3 februarie 2009. Nr. 183’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 7 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERULAGRICULTURII, PĂDURILOR Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN pentru modificarea și completarea anexei L „Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar și condițiile de eligibilitate pentru activitățile din sectorul zootehnic, așa cum sunt prevăzute la lit a), b) și d) din anexa nr. 3 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006” la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitățile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătățirilor funciare și al organizării și sistematizării teritoriului, precum și condițiile de eligibilitate Văzând Referatul Direcției politici de piață în zootehnie nr. 126.044/2009, având în vedere prevederile art. 16 alin. (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătățirilor funciare și al organizării și sistematizării teritoriului, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 125/2007, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale emite următorul ordin: Art. I. —Anexa L „Norme metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar și condițiile de eligibilitate pentru activitățile din sectorul zootehnic, așa cum sunt prevăzute la lit. a), b) și d) din anexa nr. 3 la Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 123/2006” la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru activitățile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătățirilor funciare și al organizării și sistematizării teritoriului, precum și condițiile de eligibilitate, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 și 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. în cuprinsul anexei L, sintagmele: „sucursala județeană a Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv a municipiului București, după caz” și „Șef sucursală” se înlocuiesc cu sintagmele „centrul județean al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv al municipiului București, după caz”, respectiv „Director executiv”. 2. La articolul 6, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Plata sprijinului financiar se face în rate lunare egale, începând cu luna pentru care a fost depusă cererea, pentru controlul oficial al producției prevăzut la alin. (2) lit. a) și d), iar pentru controlul oficial al producției prevăzut la alin. (2) lit. b) și c) plata sprijinului financiar se face într-o singură tranșă anuală la terminarea perioadei de control.” 3. La articolul 18 alineatul (1), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 18. — (1) Producătorii agricoli, persoane fizice și/sau juridice, crescători de porcine, beneficiază de sprijin financiar pentru animalele identificate și înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare, animale abatorizate în abatoare care clasifică carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP și:”. 4. La articolul 18 alineatul (1) și la articolul 20 alineatele (1) și (3), literele a), b) și c) se modifică și vor avea următorul cuprins: ,,a) livrate la abatoare autorizate sanitar veterinar; b) abatorizate în regim de prestare de servicii în abatoare autorizate sanitar veterinar; c) abatorizate în abatoare proprii, autorizate sanitar veterinar, în cadrul unităților integrate și a căror activitate este evidențiată distinct.” 5. La articolul 19, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 19. — (1) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) al art. 18, producătorii agricoli, crescători de porcine, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 10, și să o depună la centrul județean al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv al municipiului București, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factură/nota de intrare- recepție, după caz, pentru porcii abatorizați, însoțită de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar și în funcție de regimul utilizării abatorului.” 6. La articolul 19 alineatul (3) litera c), punctele 2 și 3 se modifică și vor avea următorul cuprins: „2 . copie de pe formularul de mișcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 83/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acțiunilor privind identificarea și înregistrarea porcinelor, ovinelor și caprinelor, precum și a Programului acțiunilor privind identificarea și înregistrarea bovinelor sau ale Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 85/2008 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind sistemul de identificare și înregistrare a suinelor, după caz; 3. copie de pe autorizarea sanitară veterinară pentru activitatea de abatorizare;”. 7. La articolul 19 alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogă. 8. La articolul 20, alineatele (1) și (3), părțile introductive se modifică și vor avea următorul cuprins: „Art. 20. — (1) Producătorii agricoli, persoane fizice și/sau juridice, crescători de bovine, beneficiază de sprijin financiar pentru bovinele adulte abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care clasifică carcasele conform Sistemului de 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate și înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare: (3) Producătorii agricoli, persoane fizice și/sau juridice, crescători de ovine, beneficiază de sprijin financiar pentru animalele abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care clasifică carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate și înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare:”. 9. La articolul 21, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 21. — (1) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) și (3) ale art. 20, producătorii agricoli, crescători de bovine adulte/ovine, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 10, și să o depună la centrul județean al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv al municipiului București, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factură/nota de intrare-recepție, după caz, pentru bovinele adulte/ovinele abatorizate, însoțită de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar și în funcție de regimul utilizării abatorului.” 10. La articolul 21 alineatul (2), litera b) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,b) copie de pe formularul de mișcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 83/2008;”. 11. La articolul 21 alineatul (3) litera c), punctele 2 și 3 se modifică și vor avea următorul cuprins: „2. copie de pe formularul de mișcare pentru fiecare animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor nr. 83/2008; 3. copie de pe autorizarea sanitară veterinară pentru activitatea de abatorizare;”. 12. La articolul 21 alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogă. 13. La articolul 22, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 22. — (1) Se acordă sprijin financiar producătorilor agricoli, persoane fizice și/sau juridice, crescători de porcine, pentru materialul biologic de reproducție, în funcție de valoarea zootehnică a acestuia, respectiv pentru scrofițele de reproducție la prima fătare, identificate și înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare.” 14. La articolul 24 alineatul (1), litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) pui broiler la abatoare autorizate sanitar veterinar, cu o greutate de peste 1,950 kg/cap;”. 15. La articolul 24, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la lit. a) de la alin. (1), producătorii agricoli, crescători de păsări, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15, și să o depună la centrul județean al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv al municipiului București, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factură/nota de intrare-recepție, după caz, pentru puii broiler abatorizați, însoțită de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar și în funcție de regimul utilizării abatorului.” 16. La articolul 24 alineatul (5) literele a) și b), după punctul 1 se introduce un nou punct, punctul 1¹, cu următorul cuprins: „1¹. copie de pe actul de însoțire a mărfii;”. 17. La articolul 24 alineatul (5) litera c), punctele 2 și 4 se abrogă. 18. La articolul 24 alineatul (5) litera c), punctul 3 se modifică și va avea următorul cuprins: „3. copie de pe autorizarea sanitară veterinară pentru activitatea de abatorizare;”. 19. La articolul 24 alineatul (7), partea introductivă se modifică și va avea următorul cuprins: „(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut la lit. b) de la alin. (1), producătorii agricoli, persoane fizice sau juridice, crescători de păsări pentru ouă de consum, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15, și să o depună la centrul județean al Agenției de Plăți și Intervenție pentru Agricultură, respectiv al municipiului București, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factura/avizul de însoțire a ouălor de consum din categoriile de greutate M, L și XL la centrele de colectare, sortare, marcare, însoțită de următoarele documente, pentru fiecare categorie de beneficiar și în funcție de regimul utilizării centrului:”. 20. La articolul 24 alineatul (7¹), litera c) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,c) copie de pe factură/borderoul de achiziție întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare;”. 21. La articolul 24 alineatul (7²) litera c), punctul 2 se abrogă. 22. Articolul 31 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 31. — (1) Producătorii agricoli, persoane fizice și/sau juridice, care dețin, cresc și exploatează familii de albine înscrise în Registrul agricol conform legislației în vigoare, beneficiază de sprijin financiar pentru producția de miere: a) livrată la unități de procesare autorizate sanitar veterinar; b) procesată la unități de procesare autorizate sanitar veterinar, în regim de prestare de servicii; c) procesată în unități proprii de procesare autorizate sanitar veterinar. (2) Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) se acordă pe familia de albine elită și/sau familia de albine producție deținătorilor de familii de albine care livrează minimum 10 kg de miere pentru fiecare familie de albine, în baza documentului care atestă valorificarea mierii la unitățile de procesare autorizate sanitar veterinar.” 23. La articolul 32, alineatul (3) se modifică și va avea următorul cuprins: „(3) Pentru producătorii agricoli, persoane fizice și/sau juridice, crescători de albine, care dețin familii de albine, produc și procesează miere în unități proprii, cererea, însoțită de nota de intrare-recepție și de documentele prevăzute la lit. a) și lit. b) ale alin. (1), se depune în termen de 30 de zile de la data de intrare a mierii în unitatea de procesare, menționată pe nota de intrare-recepție.” 24. La articolul 40 punctul 1, litera a) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,a) lista cu abatoarele autorizate sanitar veterinar pentru activitatea de abatorizare;”. 25. Articolul 42 se abrogă. 26. Articolul 43 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 43. — (1) Sprijinul financiar de la bugetul de stat se acordă beneficiarilor care au depus solicitările în termenul legal, în limita sumei alocate pentru fiecare formă de sprijin. (2) în cazul în care suma solicitată de beneficiari depășește suma alocată formei de sprijin respective, sprijinul financiar se acordă pentru o cantitate diminuată procentual tuturor beneficiarilor, pentru încadrarea în suma alocată.” MONITORUL OFICIALAL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 66/4.11.2009 9 27. Articolul 43¹ se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 43¹. — (1) Formele de sprijin financiar prevăzute la cap. II «îmbunătățirea calității produselor de origine animală» secțiunile 1 și 2 se acordă pentru animalele crescute, abatorizate și clasificate, după caz, în abatoare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul național. (2 ) Sprijinul financiar prevăzut la cap. II «îmbunătățirea calității produselor de origine animală» secțiunea 4 se acordă pentru producția de miere procesată la unități de procesare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul național.” 28. La articolul 49, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 49. — (1) Pentru formele de sprijin financiar pentru care sunt îndeplinite condițiile prevăzute în prezentele norme metodologice în cursul lunii decembrie, sprijinul financiar cuvenit se solicită prin cereri, care se depun la instituțiile publice menționate la alin. (1) al art. 44, până la data de 25 ianuarie a anului următor, iar pentru laptele din trimestrul IV, până la data de 31 ianuarie a anului următor. Ulterior acestor date nu se mai primesc cereri pentru plata sprijinului financiar aferent anului anterior.” 29. Anexa nr. 10 „Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru porcine, bovine adulte sau ovine, prevăzut la alin. (1) al art. 18 și la alin. (1) și (3) ale art. 20 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. ......../............” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 1 la prezentul ordin. 30. Anexa nr. 12 „Centralizatorul rapoartelor de clasificare a carcaselor de porcine, pe clasele de calitate «E» și «U»” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 2 la prezentul ordin. 31. Anexa nr. 15 „Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru păsări — pui broiler/ouă consum, prevăzut la alin. (1) al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr......../...........” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 3 la prezentul ordin. 32. La anexa nr. 15¹ „Raport centralizat de sortare a ouălor de consum perioada................................¹>”, textul indicelui¹) se modifică și va avea următorul cuprins: ,,i) Perioada să nu depășească 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factura/avizul de însoțire a ouălor de consum la centrele de colectare, sortare și marcare.” 33. Anexa nr. 19 „Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru familiile de albine, prevăzut la art. 31 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr.../........” se modifică și se înlocuiește cu anexa nr. 4 la prezentul ordin. Art. II. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu București, 28 ianuarie 2009. Nr. 17. ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 10 la anexa L) CERERE pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru porcine, bovine adulte sau ovine, prevăzut la alin. (1) al art. 18 și la alin. (1) și (3) ale art. 20 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr........................../.......... Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură Centrul județean.......................... Nr............din.......................... Verificat și aprobat pentru suma de..............le la data de.......................... Director executiv, Persoană fizică Subsemnatul (a)...................................................domiciliat(ă) în localitatea.............................., (nume, prenume, inițiala tatălui) (sat, comună, oraș) sectorul......./județul.................str......................nr......, codul poștal.......nr. telefon............, nr. fax.......... adresă e-mail...................codul din Registrul național al exploatațiilor..........., posesor/posesoare al/a BI/CI seria........ nr......., CNP..........................cont bancar nr..............., deschis la Banca..................., Sucursala.................. Persoană juridică , cu sediul în localitatea (denumirea solicitantului)..............................................(sat, comună, oraș) str....................nr......., județul........................, înregistrat la registrul comerțului cu nr.................., cod unic de înregistrare............, codul din Registrul național al exploatațiilor........................., reprezentat prin......................, în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria......nr................, CNP......................., cont bancar nr........... deschis la Banca............................Sucursala..........................., solicit acordarea sprijinului financiar pentru porci/bovine adulte/ovine: în număr de...............capete livrate și clasificate la data de..................................................................................................la abatorul autorizat sanitar veterinar., care clasifică animale în conformitate cu Sistemul de clasificare EUROP, din localitatea..................conform datelor înscrise în rapoartele de clasificare/centralizatorul rapoartelor de clasificare. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.II.2009 Menționez următoarele: 1. Exploatația pe care o dețin/al cărei reprezentant legal sunt este înregistrată ca exploatație în RNE la ANSVSA cu codul 2. Sunt înregistrat în volumul. la poziția nr..........din Registrul agricol al localității în care se află situată exploatația. Declar pe propria răspundere că datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declarații. Data....................... Semnătura (ștampila în cazul persoanelor juridice) ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 12 la anexa L) CENTRALIZATORUL rapoartelor de clasificare a carcaselor de porcine, pe clasele de calitate „E” și „U” — Abator................................................... Nr. autorizației sanitare veterinare.................................... Localitatea................................, județul.................... — Agenția de clasificare.................................... Cod unic de înregistrare................................................ Localitatea................................, județul.................... — Numele și prenumele clasificatorului............................. — Numele și prenumele clasificatorului independent................. — Proprietar porcine.............................., din localitatea ...., CNP................................ ...., CNP................................ , județul................................ Numărul Nr. Data raportului de Numărul Numărul Numărul de carcase Numărul de carcase crt. abatorizării clasificare a total de porci total de carcase clasa „E” cu greutatea clasa „U” cu greutatea carcaselor abatorizați rezultate între 60 kg și 100 kg între 60 kg și 100 kg de porcine 0 1 2 3 4 5 6 TOTAL: Clasificator, Șef abator, (ștampilă) ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 15 la anexa L) CERERE pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru păsări — pui broiler/ouă consum, prevăzut la alin. (1) al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr......./......... Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură Verificat Centrul județean...................... Direcția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Nr........din................... Alimentelor a Județului................................................................... Verificat și aprobat pentru suma de............lei la data de..................................... Director executiv, Persoană fizică Subsemnatul (a)..............................................., domiciliat(ă) în localitatea..........................., (nume, prenume, inițiala tatălui) (sat, comună, oraș) sectorul....../județul................, str.................nr....., codul poștal.........nr. telefon.........., nr. fax........., adresă e-mail.............., posesor/posesoare al/a BI/CI seria.....nr.................CNP........................, cont bancar nr................., deschis la Banca..................Sucursala........................... MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 11 Persoană juridică ..............................................................cu sediul în localitatea................................................... (denumirea solicitantului) (sat, comună, oraș) str..................nr.........județul..........................înregistrat la registrul comerțului cu nr................, cod unic de înregistrare........., reprezentat prin.............................., în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria....... nr..............CNP........................, cont bancar nr..........................deschis la Banca...................................., Sucursala............................ — solicit acordarea sprijinului financiar pentru pui broiler în număr de ............. capete și o greutate medie pe lot de.......kg/cap (peste 1,95 kg), așa cum reiese din borderoul de achiziție/factura/nota de intrare-recepție nr...................., după caz, livrate la data de ...................... la abatorul autorizat sanitar veterinar .............................. din localitatea ..........................................., conform datelor înscrise în tabelul alăturat; — solicit acordarea sprijinului financiar pentru ouă consum în număr de.bucăți, așa cum reiese din borderoul de achiziție/factura/avizul de însoțire a ouălor de consum de la fermă la centrul de colectare/documentul de înregistrare a producției zilnice de ouă nr........................................................................după caz, livrate la., din localitatea., județul., conform datelor înscrise în Raportul centralizat de sortare a ouălor de consum pentru perioada....................................(perioadă care nu trebuie să depășească 30 de zile da la data înscrisă pe borderoul de achiziție/factura/avizul de însoțire a ouălor de consum la centrele de colectare, sortare și marcare). Menționez următoarele: 1. Sunt înregistrat în volumul.........la poziția nr..............din Registrul agricol al localității în care se află situată exploatația. 2. îndeplinesc condițiile cuprinse în Programul-cadru minimal de biosecuritate în fermele avicole, fapt dovedit prin avizul direcției sanitar-veterinare și pentru siguranța alimentelor județene. Declar pe propria răspundere că datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declarații. Data........................ Semnătura (ștampila în cazul persoanelor juridice) Tabel pentru puii broiler pentru care se solicită sprijin financiar la data de................ Pui broiler din Greutatea totală Pui broiler borderoul de a puilor broiler Greutatea pentru care Valoarea Valoarea Nr. Poziția din Data achiziție/factura/ din borderoul de medie rezultată se solicită unitară a subvenției crt. Registrul agricol livrării nota de intrare- ach iziție/factu ra/nota (col. 4/coL 3) subvenție subvenției solicitate recepție de intrare-receptie (kg) (cap.) (lei/cap.) (lei) (cap.) (kg) 0 1 2 3 4 5 6 7 8 1 2 3 4 TOTAL: 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.II.2009 ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 19 la anexa L) CERERE pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru familiile de albine, prevăzut la art. 31 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr.............................../........ Agenția de Plăți și Intervenție pentru Agricultură Direcția Sanitar-Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor a Județului.................. Centrul județean...................... Nr..........din................ Verificat și aprobat pentru suma de.................lei la data de..................... Director executiv, Persoană fizică Subsemnatul (a)......................................................, domiciliat(ă) în localitatea.......................... (nume, prenume, inițiala tatălui) (sat, comună, oraș) sectorul....../județul................str................nr........, codul poștal....., nr. telefon......, nr. fax........, adresă e-mail............poziția în Registrul agricol..........., posesor/posesoare al/a BI/CI seria..nr.............., CNP .................... cont bancar nr........................, deschis la Banca .........................., Sucursala Persoană juridică ..........................................................cu sediul în localitatea................................................. (denumirea solicitantului) (sat, comună, oraș) str....................nr........județul.........................., înregistrat la registrul comerțului cu nr................, cod unic de înregistrare............poziția în Registrul agricol...........reprezentată prin......................., în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria........nr.................., CNP..............................., cont bancar nr...................., deschis la Banca..........................Sucursala...................................., solicit acordarea sprijinului financiar pentru un număr de.familii albine, pentru care s-au predat..........................kg miere la unitatea de procesare autorizată sanitar veterinar..........................................................................conform datelor înscrise în tabelul alăturat. Menționez următoarele: 1. Dețin un număr de............familii de albine. 2. Sunt înregistrat în volumul ...... la poziția nr...............din Registrul agricol al localității în care se află situată exploatația. Declar pe propria răspundere că datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declarații. Data.................. Semnătura (ștampila în cazul persoanelor juridice) Tabel cu familiile de albine pentru care se solicită sprijin financiar la data de: Familii de albine Cantitatea de miere Valoarea sprijinului Nr. pentru care se solicită Poziția în livrată la unități de Valoarea unitară financiar solicitat crt. sprijinul financiar Registrul agricol procesare autorizate a sprijinului financiar (lei) (nr.) sanitar veterinar (lei/fam.) (col. 1 x col. 4) (kg) 0 1 2 3 4 5 1 ...... TOTAL: MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 13 MINISTERULAGRICULTURII, PĂDURILOR Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN privind aprobarea sumelor, a condițiilor și a modului de acordare a acestor sume pentru achiziția materialului seminal congelat de taur și a agentului criogenie folosit la conservare în anul 2009 Văzând Referatul de aprobare nr. 126.045 din 22 ianuarie 2009 al Direcției politici de piață în zootehnie, având în vedere prevederile art. 35 alin. (1¹) din Legea zootehniei nr. 72/2002, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale emite prezentul ordin. Art. 1. — (1) Se acordă sprijin financiar pentru achiziția materialului seminal congelat provenit de la tauri atestați și autorizați oficial, folosit în anul 2009 la însămânțarea artificială, în cantitate de o doză de material seminal congelat pentru o însămânțare pe ciclu de călduri, precum și pentru achiziția agentului criogenie folosit în anul 2009 la conservare, în scopul ameliorării genetice a efectivelor de bovine. (2) Prin taur atestat și autorizat oficial se înțelege orice taur testat după descendenți, din rasele de lapte și mixte, cu valoare de ameliorare globală pozitivă, tăurașul introdus în testare, orice taur din rase de carne, precum și taur de bivol, pentru care a fost emis un document de autorizare de către Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”. (3) Suma acordată pentru achiziția de material seminal congelat este de 7 lei pe doză. în cazul în care prețul cu TVA pe doza de material seminal congelat de taur achiziționat este mai mic de 7 lei, suma acordată pe doză ca sprijin financiar pentru acele doze nu va putea depăși valoarea de achiziție. (4) Agentul criogenie folosit la conservare este finanțat integral din fonduri bugetare, din bugetul alocat cu această destinație, și se achiziționează de către oficiile pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județene, conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Beneficiarii formei de sprijin financiar pentru achiziția materialului seminal congelat provenit de la tauri atestați și autorizați oficial sunt crescătorii de bovine, prin asociațiile sau federațiile crescătorilor de bovine care îndeplinesc cumulativ următoarele condiții: a) sunt acreditate de Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu” pentru efectuarea însămânțărilor artificiale la specia bovine; b) au operatori însămânțători angajați sau contracte de colaborare cu operatori însămânțători independenți, autorizați de oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean, care să prevadă obligația asociației sau federației de a aproviziona punctele de însămânțare artificială cu material seminal și de a constitui o bază de date computerizată cu datele de însămânțare și fătare, conform modelului furnizat de Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”, precum și obligația operatorilor însămânțători de a transmite lunar datele privind însămânțările realizate; c) achiziționează material seminal congelat de la tauri autorizați pentru însămânțări artificiale de către Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”, la solicitarea crescătorilor și cu avizul oficiului pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean, în scopul respectării programelor de ameliorare pe rase; d) au un protocol încheiat cu oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean pentru aprovizionarea cu agent criogenie; e) au un specialist angajat ori au un contract de colaborare cu un specialist pentru recepția materialului seminal congelat și distribuția acestuia către operatorii însămânțători autorizați, precum și pentru întocmirea lunară a documentelor privind decontarea materialului seminal congelat. Art. 3. — Pentru acordarea sumelor necesare achiziției materialului seminal congelat provenit de la tauri atestați și autorizați oficial, solicitanții trebuie să depună la oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean, din județul în care au sediul social, următoarele documente: a) lunar: 1. cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 1; 2. copie de pe factura fiscală, din care să rezulte achiziția materialului seminal pentru care se solicită acordarea sprijinului financiar; 3. centralizatorul însămânțărilor artificiale realizate în luna pentru care se solicită sprijinul financiar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 2, însoțit de copii de pe buletinele de însămânțare artificială, al căror model este stabilit de asociația/federația acreditată pentru efectuarea însămânțărilor artificiale; b) anual, împreună cu prima cerere de solicitare a sprijinului: 1. copie de pe statutul asociației sau federației; 2. copie de pe acreditarea pentru efectuarea însămânțărilor artificiale la specia bovine, eliberată de Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”; 3. tabel cu operatorii însămânțători autorizați, care cuprinde numele și prenumele operatorului, adresa, codul numeric personal, numărul contractului de muncă sau de colaborare și numărul autorizației eliberate de oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean; 4. copie de pe contractul de angajare sau colaborare al specialistului; 5. necesarul de material seminal congelat de taur, pe rase, întocmit în baza catagrafiei și a programului de reproducție prin însămânțări artificiale, vizat de oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean. Art. 4. — Cererea verificată și avizată de oficiul pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județean se aprobă de 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.II.2009 către directorul general al Agenției Naționale pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”. Art. 5. —Agenția Națională pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu” întocmește și transmite Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale, la Direcția generală de buget finanțe și fonduri europene, decontul justificativ privind sumele necesare plății sprijinului financiar pentru fiecare beneficiar, al cărui model este prevăzut în anexa nr. 3. Art. 6. — Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale transmite Ministerului Finanțelor Publice cererea de deschidere a creditelor bugetare, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 4. Art. 7. — După aprobarea cererii pentru deschiderea creditelor bugetare de către Ministerul Finanțelor Publice, din bugetul Ministerului Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale se alimentează contul Agenției Naționale pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie „Prof. Dr. G. K. Constantinescu”, care, în calitate de ordonator secundar de credite, transmite sumele cuvenite oficiilor pentru ameliorare și reproducție în zootehnie județene, care virează sumele cuvenite în conturile beneficiarilor sprijinului financiar, conform legislației în vigoare. Art. 8. —Anexele nr. 1—4 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 9. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale, llie Sârbu București, 29 ianuarie 2009. Nr. 19. ’ ANEXA Nr. 1 AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU AMELIORARE Șl REPRODUCȚIE ÎN ZOOTEHNIE „PROF. DR. G. K. CONSTANTINESCU” Verificat și aprobat pentru suma de.......lei la data de........... Verificat Oficiul pentru Ameliorare și Reproducție în Zootehnie al Județului................ Director general, CERERE pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru achiziția materialului seminal congelat de taur, folosit la însământări artificiale în luna................................................ Denumirea asociației/federației crescătorilor de bovine care efectuează însămânțarea artificială................... Sediul.............................................................................................................I.... Codul unic de înregistrare............................................ Nr. de înregistrare la judecătorie în Registrul asociațiilor și fundațiilor........................................ Nr. certificatului de înregistrare.................................... Cont nr................................................ Banca...............................Sucursala......................... Numărul Valoarea de ameliorare Numărul de doze Suma acordată Valoarea totală din registrul genealogic a taurului Precizia utilizate la însămânțarea pe doză (col. 3 x col. 4) sau codul taurului artificială 0 1 2 3 4 5 Declar pe propria răspundere că datele înscrise în prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor legale în vigoare privind falsul în declarații. Data Semnătura și ștampila MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 15 ANEXA Nr. 2 CENTRALIZATORUL însămânțărilor artificiale realizate în luna., pentru care se solicită sprijinul financiar Nnumărul din registrul genealogic Numărul de vaci Numărul de doze utilizate sau codul taurului donator însămânțate (conform buletinelor de însămânțare artificială) 0 1 2 Data.......................................................... Asociația/Federația Semnătura și ștampila ANEXA Nr. 3 AGENȚIA NAȚIONALĂ PENTRU AMELIORARE Șl REPRODUCȚIE ÎN ZOOTEHNIE „PROF. DR. G. K. CONSTANTINESCU” Nr....../......2009 DECONT JUSTIFICATIV privind încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru achiziția materialului seminal congelat de taur folosit la însămânțări artificiale în județul.....în luna....... Numărul Numărul de doze din registrul genealogic Valoarea de ameliorare Precizia utilizate la însămânțarea Suma acordată Valoarea totală al taurului a taurului artificială pe doză (col. 3 x col. 4) sau codul taurului 0 1 2 3 4 5 Total Director general Nume și prenume......... Semnătura............... Director economic Nume și prenume...... Semnătura............ ANEXA Nr. 4 MINISTERUL AGRICULTURII, PĂDURILOR Șl DEZVOLTĂRII RURALE Se aprobă Ordonator principal de credite, CERERE de încasare de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru achiziția materialului seminal congelat de taur folosit la însămânțări artificiale în luna........................................ Județul Numărul de doze de material seminal consumate Suma de plată de la bugetul de stat Direcția generală buget finanțe și fonduri europene Director general, 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 66/4.11.2009 ★ RECTIFICĂRI La Ordinul ministrului justiției nr. 2.862/C/2008 privind redobândirea cetățeniei române de către unele persoane, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 763 din 12 noiembrie 2008, se face următoarea rectificare (care nu aparține Redacției „Monitorul Oficial al României, Partea I”): — în anexa nr. 2, la poziția nr. 60, în loc de: „60. Iurcu Oxana, fiica lui Țîganaș Gheorghe (fiul lui Vasile, născut la 22.02.1921 în localitatea Ohrincea, județul Chișinău) și lulita, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Ohrincea, raionul Criuleni. (1.945/2004). Copii minori: Iurcu Marius, născut la data de 29.08.2006, și Iurcu Nicoleta, născută la data de 29.09.2004”se va citi: „60. Iurcu Oxana, fiica lui Țîganaș Gheorghe (fiul lui Vasile, născut la 22.02.1921 în localitatea Ohrincea, județul Chișinău) și lulita, născută la data de 3 februarie 1980 în localitatea Ohrincea, județul Chișinău, Republica Moldova, cetățean moldovean, cu domiciliul actual în Republica Moldova, localitatea Ohrincea, raionul Criuleni. (1.945/2004). Copii minori: Iurcu Marius, născut la data de 29.08.2006, și Iurcu Nicoleta, născută la data de 29.09.2004.” EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea" București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul de vânzări si informare, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 3241 52 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 66/4.II.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495