MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 57 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Joⁱ’ ²⁹ ianuarie 2009 SUMAR Nr. Pagina HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 38. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Culețu Dănuț din funcția publică de prefect al județului Constanța în funcția publică de inspector guvernamental................................................ 2 39. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Constanța de către domnul Brăiloiu Tit-Liviu.............................. 2 40. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Gyorgy Ervin din funcția publică de prefect al județului Covasna în funcția publică de inspector guvernamental................................................ 3 41. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Munteanu Codrin Dumitru din funcția publică de subprefect al municipiului București în funcția publică de prefect al județului Covasna....’......................... 3 42. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Dumitru Silviu din funcția publică de prefect al județului Dolj în funcția publică de inspector guvernamental.... 4 43. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Dolj de către domnul Stancu Florin-lonuț ............................... 4 44. — Hotărâre privind încetarea exercitării funcției publice de prefect al județului Neamț de către doamna Manea Mioara .......................................................... 5 45. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Neamț de către domnul Archip Mihai ...................................... 5 46. — Hotărâre privind încetarea exercitării funcției publice de prefect al județului Mureș de către doamna Pop Felicia ................... .’............................... 6 47. — Hotărâre privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Mureș de către domnul Pașcan Emil-Marius...........’......’................ 6 48. — Hotărâre privind aplicarea mobilității pentru domnul Niculcea Zorinel din funcția publica de prefect al județului Teleorman în funcția publică de inspector guvernamental...............’................................ 7 49. — Hotărâre privind repunerea domnului Izină Ionel în funcția publică de prefect al județului Teleorman .. 7 Nr. Pagina DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU 165. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Dumitru Silviu în funcția publică de inspector guvernamental......................................... 8 166. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Gyorgy Ervin în funcția publică de inspector guvernamental......................................... 8 167. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Culețu Dănuț în funcția publică de inspector guvernamental......................................... 8 168. — Decizie privind numirea prin mobilitate a domnului Niculcea Zorinel în funcția publică de inspector guvernamental......................................... 9 169. — Decizie pentru numirea domnului Corneliu Popovici în funcția de secretar de stat la Ministerul Turismului. 10 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 8. — Ordin al inspectorului de stat șef al Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat pentru aprobarea Procedurii privind atestarea formatorilor care participă la programele de formare profesională în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat ..................................... 10-15 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 64. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale INSURANCE CONSULTING & SOLUTIONS BROKER DE ASIGURARE —S.R.L........................................................ 15 65. — Decizie privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SIMPLEX BROKER DE ASIGURARE —S.R.L..................................................... 16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 HOTĂRÂRI ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Culețu Dănuț din funcția publică de prefect al județului Constanța în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Culețu Dănuț i se aplică mobilitatea din funcția publică de prefect al județului Constanța în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 38. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Constanța de către domnul Brăiloiu Tit-Liviu Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Brăiloiu Tit-Liviu exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Constanța până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 39. ’ 3 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Gyorgy Ervin din funcția publică de prefect al județului Covasna în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Gyorgy Ervin i se aplică mobilitatea pentru funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 40. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Munteanu Codrin Dumitru din funcția publică de subprefect al municipiului București în funcția publică de prefect al județului Covasna Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Munteanu Codrin Dumitru i se aplică mobilitatea pentru funcția publică de prefect al județului Covasna. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 41. ’ 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Dumitru Silviu din funcția publică de prefect al județului Dolj în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Dumitru Silviu i se aplică mobilitatea pentru funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 42. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Dolj de către domnul Stancu Florin-lonuț Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), ale art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Stancu Florin-lonuț exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Dolj până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 43. ’ 5 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării funcției publice de prefect al județului Neamț de către doamna Manea Mioara Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea funcției publice de prefect al județului Neamț de către doamna Manea Mioara. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 44. GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Neamț de către domnul Archip Mihai Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Archip Mihai exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Neamț, până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 45. 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind încetarea exercitării funcției publice de prefect al județului Mureș de către doamna Pop Felicia Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și art. 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri încetează exercitarea funcției publice de prefect al județului Mureș de către doamna Pop Felicia. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 46. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind exercitarea, cu caracter temporar, a funcției publice de prefect al județului Mureș de către domnul Pascan Emil-Marius Având în vedere prevederile art. 43 din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 19 alin. (1) lit. a), art. 89 și 92 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — Domnul Pașcan Emil-Marius exercită, cu caracter temporar, funcția publică de prefect al județului Mureș, până la organizarea concursului în vederea ocupării definitive a postului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 47. 7 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind aplicarea mobilității pentru domnul Niculcea Zorinel din funcția publică de prefect al județului Teleorman în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) și art. 99 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, precum și ale art. 33 alin. (1) lit. c) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Art. 1. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnului Niculcea Zorinel i se aplică mobilitatea din funcția publică de prefect al județului Teleorman în funcția publică de inspector guvernamental. Art. 2. — Numirea în funcția publică de inspector guvernamental se face prin decizie a primului-ministru. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 48. ’ GUVERNUL ROMÂNIEI HOTĂRÂRE privind repunerea domnului Izină Ionel în funcția publică de prefect al județului Teleorman Având în vedere Sentința civilă nr. 162/2008 a Curții de Apel București — Secția a Vlll-a Contencios Administrativ și Fiscal, coroborată cu Decizia nr. 4.375/2008 a înaltei Curți de Casație și Justiție a României, precum și prevederile art. 19 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 108 din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta hotărâre. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, domnul Izină Ionel se repune în funcția publică de prefect al județului Teleorman. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul administrației și internelor, Liviu Nicolae Dragnea București, 29 ianuarie 2009. Nr. 49.’ 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 DECIZII ALE PRIMULUI-MINISTRU GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Dumitru Silviu în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Dumitru Silviu se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 29 ianuarie 2009. Nr. 165! GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Gyorgy Ervin în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gyorgy Ervin se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 29 ianuarie 2009. Nr. 166! 9 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Culețu Dănuț în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Culețu Dănuț se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 29 ianuarie 2009. Nr. 167^ GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE privind numirea prin mobilitate a domnului Niculcea Zorinel în funcția publică de inspector guvernamental Având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 341/2007 privind intrarea în categoria înalților funcționari publici, managementul carierei și mobilitatea înalților funcționari publici, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, al art. 19 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și al art. 33 alin. (1) lit. d) din Hotărârea Guvernului nr. 341/2007, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — La data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Niculcea Zorinel se numește în funcția publică de inspector guvernamental, în aplicarea mobilității înalților funcționari publici. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 29 ianuarie 2009. Nr. 168.’ 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 GUVERNUL ROMÂNIEI PRIMUL-MINISTRU DECIZIE pentru numirea domnului Corneliu Popovici în funcția de secretar de stat la Ministerul Turismului 7 în temeiul art. 15 lit. d) și al art. 19 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea și funcționarea Guvernului României și a ministerelor, cu modificările și completările ulterioare, primul-ministru emite prezenta decizie. Articol unic. — Pe data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Corneliu Popovici se numește în funcția de secretar de stat la Ministerul Turismului. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Șeful Cancelariei Primului-Ministru, Cătălin Ovidiu Baba București, 29 ianuarie 2009. Nr. 169.’ ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 7 MINISTERUL ECONOMIEI INSPECȚIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE Șl INSTALAȚIILOR DE RIDICAT ORDIN pentru aprobarea Procedurii privind atestarea formatorilor care participă la programele de formare profesională în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat Având în vedere prevederile Referatului nr. 16/2008 emis de centrul de formare profesională și aprobat de inspectorul de stat șef al Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, ținând cont de dispozițiile Legii nr. 64/2008 privind funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modifcările și completările ulterioare, având în vedere prevederile Ordinului ministrului educației și cercetării și al ministrului muncii, solidarității sociale și familiei nr. 3.328/80/2005 pentru modificarea și completarea Metodologiei de autorizare a furnizorilor de formare profesională a adulților, aprobată prin Ordinul ministrului muncii, solidarității sociale si familiei si al ministrului educației, cercetării si tineretului nr. 353/5.202/2003, în baza Hotărârii Guvernului nr. 1.720/2008 privind organizarea și funcționarea Ministerului Economiei, în aplicarea Hotărârii Guvernului nr. 1.340/2001 privind organizarea și funcționarea Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, cu modificările și completările ulterioare, în baza Ordinului ministrului economiei și comerțului nr. 143/2005, inspectorul de stat șef al Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat emite următorul ordin: Art. 1. — Prin prezentul ordin se aprobă Procedura privind atestarea formatorilor care participă la programele de formare profesională în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, prevăzută în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Se aprobă modelul atestatului pentru formatorii din domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 3. — Persoanele fizice care doresc să obțină atestatul de formator în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat vor respecta procedura aprobată prin prezentul ordin. Art. 4. — Prescripțiile tehnice ce reglementează domeniile de activitate pentru care este necesară obținerea atestatului din partea Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 11 Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat sunt prevăzute în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 5. — Persoanele fizice atestate ca formatori în baza procedurii aprobate prin prezentul ordin vor putea preda în cadrul programelor de formare profesională pentru ocupațiile supuse reglementărilor Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, care sunt prevăzute în anexa nr. 4, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 6. — (1) Persoanele fizice care doresc să dobândească atestatul și dreptul de a participa ca formator la activitățile de formare profesională din domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat se vor adresa acestei instituții, în vederea programării la cursul de perfecționare și examenul susținut la Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat. (2) Candidații la obținerea atestatului de formator vor fi examinați de o comisie din care vor face parte reprezentanți din cadrul Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat. Art. 7. —Aprobarea pentru deschiderile de curs solicitate de persoanele juridice se va elibera în termenul legal numai persoanelor juridice care fac dovada că au ca angajați formatori atestați conform prezentului ordin. Art. 8. — Persoanele juridice care sunt autorizate să organizeze cursuri în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat și care beneficiază de deschiderea de curs din partea acestei instituții sunt obligate să asigure înaintea începerii cursurilor accesul tuturor cursanților la bibliografia de specialitate avizată de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, punând la dispoziție lucrările necesare în vederea asigurării condițiilor pentru ca aceștia să dețină cele mai utile surse în domeniul tehnic. Art. 9. — Orice dispoziție contrară prezentului ordin se abrogă cu data intrării în vigoare a prezentului ordin. Art. 10. — Prezentul ordin intră în vigoare în termen de 30 de zile de la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I. Inspectorul de stat șef al Inspecției de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat, Szilveszter Alexandru București, 14 ianuarie 2009. Nr. 8. ANEXA Nr. 1 PROCEDURĂ privind atestarea formatorilor care participă la programele de formare profesională în domeniul reglementat de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune și Instalațiilor de Ridicat CAPITOLUL I Dispoziții generale Art. 1. — Prezenta procedură stabilește condițiile și modul de dobândire a atestatului de formator pentru ocupațiile reglementate prin lege și prin prescripțiile tehnice elaborate de Inspecția de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalațiilor de Ridicat, denumită în continuare ISCIR. Art. 2. — ISCIR este organul de specialitate responsabil cu reglementarea și controlul în domeniul autorizării formatorilor care desfășoară activități în domeniul stabilit prin Legea nr. 64/2008 privind funcționarea în condiții de siguranță a instalațiilor sub presiune, instalațiilor de ridicat și a aparatelor consumatoare de combustibil, cu modificările și completările ulterioare, și prescripțiile tehnice. Art. 3. — Prezenta procedură se aplică pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor Legii nr. 64/2008, cu modificările și completările ulterioare, a prescripțiilor tehnice și a ordinelor inspectorului de stat șef al ISCIR, precum și a celorlalte dispoziții legale în vigoare, legate de persoanele care doresc să dobândească calitatea de formator pentru a preda la programele de formare profesională în domeniul reglementat de ISCIR. Art. 4.—Atestatele de formator sunt eliberate si pot fi retrase de ISCIR. Art. 5 — Ordinele inspectorului de stat șef al ISCIR referitoare la formatorii din acest domeniu, coroborate cu celelalte dispoziții legale în vigoare, precum și cu prevederile prezentei proceduri, au ca scop prevenirea accidentelor și avariilor produse la echipamentele/instalațiile din domeniul ISCIR, prin creșterea și verificarea nivelului de pregătire al formatorilor care predau la programele de formare profesională în domeniul reglementat de ISCIR. Art. 6. — Persoanele care doresc să dobândească dreptul de a preda ca formator conform prezentei proceduri trebuie să participe la un curs de perfecționare în acest domeniu, organizat de ISCIR prin centrul de formare profesională, după care vor susține un examen în vederea obținerii unui atestat. CAPITOLUL II Condițiile de participare la curs în vederea obținerii atestatului de formator Art. 7. — (1) Persoanele care doresc să urmeze un curs de perfecționare organizat de ISCIR pentru a deveni formatori trebuie să aibă studii superioare tehnice sau universitare, de lungă sau de scurtă durată, din care să reiasă că au absolvit o formă de învățământ care le permite să își desfășoare activitatea într-un domeniu reglementat de ISCIR. (2) Pentru a fi atestate ca formatori, persoanele specificate la alin. (1) trebuie să aibă și o vechime în munca de specialitate de minimum 2 ani, care să fie dovedită prin înscrisuri. Art. 8. — (1) Documentația care va trebui depusă într-un exemplar la ISCIR va conține următoarele acte: a) cerere depusă de solicitant, cu menționarea modulului pentru care dorește obținerea atestatului (vezi anexa nr. 4)*; b) copie de pe actul de identitate al solicitantului (carte/buletin de identitate, adeverință de identitate); c) copie de pe diploma de studii a solicitantului; ‘Candidații pot opta prin cererea de înscriere la participarea la cursurile de perfecționare și examinare pentru mai multe module, în vederea obținerii atestatului care să le permită să predea la cursurile organizate pentru mai multe ocupații. Tarifarea se va achita distinct pentru fiecare modul. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 d) înscrisuri din care să rezulte îndeplinirea condiției de vechime de către solicitant; e) CV-ul solicitantului; f) adeverință medicală eliberată de un medic de medicina muncii, din care să reiasă că solicitantul este apt pentu a desfășura activități de predare; g) chitanță/ordin de plată din care să reiasă că a fost achitată de către solicitant contravaloarea cursului și a examinării/ reexaminării; h) declarație pe propria răspundere a solicitantului, din care să reiasă că nu a fost condamnat pentru fapte legate de desfășurarea activității didactice sau pentru fapte legate de activitatea supusă reglementărilor ISCIR. ( 2) Nu vor fi înscrise la cursul de perfecționare și susținere a examenului de formator persoanele care au fost condamnate pentru una dintre faptele prevăzute la alin. (1) lit. h). Art. 9. — Informațiile privind desfășurarea acestor cursuri pot fi obținute de la ISCIR. CAPITOLUL III Organizarea programului de formare profesională Art. 10. — ISCIR verifică dosarele candidaților înscriși și publică pe site-ul ISCIR: www.iscir.ro programarea acestora, precum și evidența formatorilor atestați în condițiile prezentei proceduri. Art. 11. — Durata zilnică a de cursurilor este de 8 ore și se desfășoară pe parcursul a două zile. Art. 12. — (1) Sesiunea de examinare a candidaților se va desfășura în două etape: — etapa nr. 1 — sesiunea teoretică, ce constă în testarea cunoștințelor cu întrebări tip grilă la care răspunsurile se vor da în scris; — etapa nr. 2 — sesiunea-interviu, la care răspunsurile se vor da oral și care constă în testarea abilităților specifice activității de formare profesională a adulților. (2) Condiția de promovabilitate a sesiunii teoretice este obținerea cel puțin a notei 7 (șapte), după care candidatul este admis la susținerea examinării la sesiunea-interviu. (3) Condiția de promovabilitate a sesiunii-interviu este obținerea cel puțin a notei 7 (șapte), după care candidatul se declară „Admis”, putându-se elibera atestatul. Art. 13. — (1) Rezultatul final al examinării este de forma „Admis/Respins”. (2) Rezultatul „Admis” este obținut atunci când candidatul a obținut la sesiunea teoretică nota minimă 7 (șapte), iar la sesiunea-interviu a obținut nota minimă 7 (șapte). Art. 14. — La încheierea examenului, Comisia de examinare va comunica rezultatele finale prin afișare. Art. 15. — (1) Candidaților declarați admiși în urma examinării li se va elibera de către ISCIR un atestat cu o valabilitate de 4 ani. (2) Durata de valabilitate a atestatului începe de la data emiterii acestuia. Art. 16. — Centrul de formare profesională din cadrul ISCIR va deține, va înregistra și va arhiva, conform prevederilor legale, un exemplar din dosarele cu lucrările depuse de solicitanți. Art. 17. — (1) Contestațiile privind rezultatele obținute se pot face de către orice candidat declarat „Respins” după sesiunea teoretică, acestea depunându-se în scris la Comisia de examinare în termen de maximum 3 ore de la comunicarea rezultatelor. (2) Contestațiile privind rezultatele obținute se pot face de către orice candidat declarat „Respins” după sesiunea-interviu, acestea depunându-se în scris la Comisia de examinare în termen de maximum 3 ore de la comunicarea rezultatelor. Art. 18. — Eliberarea atestatelor se face pe bază de semnătură în Registrul de evidență a atestatelor deținut de Centrul de formare profesională din cadrul ISCIR. Art. 19. — Solicitantul care dorește ulterior obținerii primului atestat obținerea atestării și pentru alte module aferente altor ocupații reglementate de ISCIR trebuie să respecte condițiile stabilite la art. 8. Art. 20. — Candidații care susțin examenul în vederea obținerii atestatului și care obțin calificativul „Respins” vor primi o adeverință eliberată de Centrul de formare profesională din cadrul ISCIR, din care va rezulta că au urmat cursul de perfecționare. Art. 21. — (1) Persoanele care au obținut calificativul „Respins” pot fi reexaminate fără a urma încă o dată cursul, în termen de maximum un an de la data primei examinări, la solicitarea scrisă a acestora. (2) Reexaminările solicitanților se fac cu achitarea în prealabil de către aceștia la ISCIR a contravalorii reexaminării. (3) Contravaloarea examinării/reexaminării candidaților este stabilită prin Prescripția tehnică PT CR1-2003, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 27/2003,cu modificările și completările ulterioare. (4) Participarea directă la reexaminare fără a urma cursul se face o singură dată. Art. 22. — ISCIR va organiza periodic cursuri de perfecționare profesională pentru formatorii atestați, în vederea asimilării legislației din domeniul supus reglementărilor cuprinse în prescripțiile tehnice. CAPITOLUL IV Atribuțiile Comisiei de examinare Art. 23. — (1) Comisia de examinare este alcătuită din 3 membri, dintre care un membru va avea obligatoriu calitatea de președinte și un alt membru va avea calitatea de secretar. (2) Secretarul și membrii Comisiei de examinare sunt subordonați președintelui, toți fiind numiți din cadrul ISCIR. Art. 24. — Membrii Comisiei de examinare sunt numiți prin ordin al inspectorului de stat șef al ISCIR. Art. 25. — Comisia de examinare organizează și efectuează examinarea prin verificarea și notarea lucrărilor participanților. Art. 26. — (1) Atribuțiile principale ale Comisiei de examinare sunt următoarele: — verifică condițiile de desfășurare a examenului; — întocmește subiectele și baremele de evaluare; — ia măsuri de excludere a candidaților care încearcă să comită acte de fraudă în timpul examenului; — evaluează lucrările conform baremului; — anunță și întocmește lista cu rezultatele examenului; — analizează contestațiile și întocmește răspunsurile către candidați. (2) Comisia de examinare exercită orice alte activități necesare bunei desfășurări a examinării. (3) Comisia de examinare transmite conducerii ISCIR lista cu rezultatele examinării, în vederea eliberării atestatelor. CAPITOLUL V Dispoziții finale Art. 27. — După intrarea în vigoare a prezentei proceduri, avizarea de către ISCIR a deschiderii cursurilor de formare profesională în vederea autorizării personalului de exploatare se va face numai dacă sunt respectate și prezentele dispoziții. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.I.2009 13 ANEXA Nr. 2*) *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEAI, Nr. 57/29.1.2009 ANEXA Nr. 3 PRESCRIPȚIILE TEHNICE care reglementează domeniile de activitate pentru care este necesară obținerea autorizației din partea ISCIR 1. Prescripția tehnică PT C 2-2003 — pct. A. 10, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 333/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 75 din 29 ianuarie 2004, pentru ocupația de laborant — operator tratarea apei din cazane 2. Prescripția tehnică PT R 6-2002 — anexa P, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 577/2002, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 910 din 14 decembrie 2002, precum și conform PT R 15-2003, pentru ocupația de liftier 3. Prescripția tehnică PT C 1-2003 — anexa L, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 304/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 914 din 20 decembrie 2003, pentru ocupația de fochist clasele A, B și D 4. Prescripția tehnică PT C 9-2003 — aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 310/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 917 din 20 decembrie 2003, pentru ocupația de fochist cazane clasa C 5. Prescripția tehnică PT R 1-2003 — anexa P, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 144/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 323 din 13 mai 2003, pentru ocupația de macaragiu grupele A, B, C, D și E 6. Prescripția tehnică PT CR 9/1-2003 —anexele F, G și H, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 374/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 din 5 februarie 2004, și anexa E din Prescripția tehnică PT CR 9/2-2003, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 375/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 din 5 februarie 2004, pentru ocupațiile de sudor cu arc electric, sudor în mediu de gaz protector, sudor sub strat de flux, sudor cu flacără oxiacetilenică 7. Prescripția tehnică PT CR 9/3-2003 — anexa B, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 376/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 108 din 5 februarie 2004, pentru ocupația de sudor în polietilenă de înaltă densitate 8. Prescripția tehnică PT CR 11-2003 — anexa nr. 1, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 379/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 124 din 11 februarie 2004, pentru ocupația de operator pentru controlul nedistructiv: cu radiații penetrante, cu ultrasunete, cu lichide penetrante, cu particule magnetice, cu curenți turbionari pentru verificarea etanșeității 9. Prescripția tehnică PT R 3-2003 — anexa N, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 146/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 331 din 15 mai 2003, pentru ocupația de stivuitorist 10. Prescripția tehnică PTR 7-2003 — anexa I, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 108/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 274 din 18 aprilie 2003, precum și prescripțiile tehnice PT R 8-2003, PT R 9-2003, PT R 10-2003’, PT R 11-2003, PT R 12-2003, PT R 16-2003, pentru ocupația de funicularist (mecanic trolist) 11. Prescripția tehnică PT C 8-2003 — anexa Q, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 309/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 910 din 19 decembrie 2003, pentru ocupația de operator umplere recipiente GPL 12. Prescripția tehnică PT C 3-2003, aprobată prin Ordinul ministrului industriei și resurselor nr. 86/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 161 din 13 martie 2003, pentru ocupația de îmbuteliator fluide sub presiune 13. Prescripția tehnică PT C 11-2003 — anexa E, aprobată prin Ordinul ministrului economiei și comerțului nr. 336/2004, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 75 din 29 ianuarie 2004, pentru ocupația de ASI — automatist pentru supraveghere și întreținere ANEXA Nr. 4 MODULE cu tipurile de ocupații pentru care se solicită dobândirea atestatului de formator Module cu tipurile de ocupații Cod COR Opțiunea Da/Nu Modulul nr. 1 Sudor electric 7212.1.1 Modulul nr. 2 Sudor oxi-gaz 7212.1.2 Modulul nr. 3 Brazor 721201 Modulul nr. 4 Sudor cu flacără de gaze oxiacetilenică 721202 Modulul nr. 5 Sudor cu arc electric 721203 Modulul nr. 6 Sudor cu arc electric acoperit sub strat de flux 721204 Modulul nr. 7 Operator tăiere 721205 Modulul nr. 8 Sudor cu arc electric cu electrod fuzibil în mediu de gaz protector 721206 Modulul nr. 9 Sudor cu arc electric cu electrod nefuzibil în mediu de gaz protector 721207 Modulul nr. 10 Fochist cazane de abur și de apă fierbinte 816103 Modulul nr. 11 Fochist cazane mici de abur 816105 Modulul nr. 12 Fochist cazane de apă caldă și cazane de abur de joasă presiune 816106 Modulul nr. 13 Fochist cazane conduse de calculator 816107 Modulul nr. 14 Automatist pentru supraveghere și întreținere cazane 816116 Modulul nr. 15 Operator la tratarea apei tehnologice 816307 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 15 Module cu tipurile de ocupații Cod COR Opțiunea Da/Nu Modulul nr. 16 Macaragiu 8333.2.1 Modulul nr. 17 Funicularist (mecanic trolist) 8333.1.2 Modulul nr. 18 Liftier 833310 Modulul nr. 19 Stivuitorist 833403 Modulul nr. 20 Operator umplere recipiente GPL 932009 Modulul nr. 21 îmbuteliator fluide sub presiune 932002 Modulul nr. 22 Operator sudare țevi și fitinguri din PEHD 823208 Modulul nr. 23 Operator control nedistructiv cu radiații penetrante 315212 Modulul nr. 24 Operator control nedistructiv cu ultrasunete 315213 Modulul nr. 25 Operator control nedistructiv cu lichide penetrante 315214 Modulul nr. 26 Operator control nedistructiv cu particule magnetice 315215 Modulul nr. 27 Operator control nedistructiv prin curenți turbionari 315216 Modulul nr. 28 Operator control nedistructiv pentru verificarea etanșeității 315217 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale INSURANCE CONSULTING & SOLUTIONS BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 13 ianuarie 2009, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale INSURANCE CONSULTING & SOLUTIONS BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială INSURANCE CONSULTING & SOLUTIONS BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul București, bd. Timișoara, nr. 7A, bl. G4, sc. 2, et. 2, ap. 30, sectorul 6, nr. de ordine în registrul comerțului J40/16993/06.10.2008, cod unic de înregistrare 24562790/07.10.2008, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate numai activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicare a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 21 ianuarie 2009. Nr. 64. ’ 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 57/29.1.2009 COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR DECIZIE privind autorizarea funcționării ca broker de asigurare a Societății Comerciale SIMPLEX BROKER DE ASIGURARE —S.R.L. în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și ale normelor emise în aplicarea acesteia, în baza Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 13 ianuarie 2009, prin care s-a aprobat cererea Societății Comerciale SIMPLEX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L. de obținere a autorizației de funcționare ca broker de asigurare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor decide: Art. 1. — Societatea Comercială SIMPLEX BROKER DE ASIGURARE — S.R.L., cu sediul social în municipiul Ploiești, str. Soldat Erou Arhip Nicolae nr. 3, bl. 99, sc. D, et. 1, ap. 67, județul Prahova, nr. de ordine în registrul comerțului J29/3142/13.11.2008, cod unic de înregistrare 24742171/14.11.2008, este autorizată să funcționeze ca broker de asigurare, având ca obiect de activitate numai activitatea de broker de asigurare, conform prevederilor Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare. Art. 2. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are dreptul de a practica activitatea de broker de asigurare începând cu data înregistrării în Registrul brokerilor de asigurare. Art. 3. — Societatea comercială prevăzută la art. 1 are obligația să depună la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor copii ale documentelor privind plata ratelor primelor de asigurare aferente contractului de asigurare de răspundere civilă profesională, pe măsura achitării acestora, să deschidă Jurnalul asistenților în brokeraj și să înscrie în Registrul intermediarilor în asigurări și/sau reasigurări personalul propriu, conform Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 10/2007 pentru punerea în aplicarea a Normelor privind Registrul intermediarilor în asigurări și/sau în reasigurări, cu modificările și completările ulterioare. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 21 ianuarie 2009. Nr. 65. ’ EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial" R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul de vânzări si informare, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 324060 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 57/29.1.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495