MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI PARTEA I Anul 177 (XXI) — Nr. 3 LEGI, DECRETE, HOTĂRÂRI Șl ALTE ACTE Luⁿⁱ’ ⁵ ianuarie 2009 SUMAR Nr. Pagina ORDONANȚE ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI 228/2008. — Ordonanță de urgență pentru modificarea și completarea unor acte normative........................... 2-3 229/2008. — Ordonanță de urgență privind măsuri pentru reducerea unor cheltuieli la nivelul administrației publice................................................... 3-4 ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE 746/2008. — Ordin al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale pentru aprobarea Listei cu gradatori autorizați....... 4-7 762/2008. — Ordin al ministrului agriculturii și dezvoltării rurale pentru aprobarea modelului autorizației de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare și al documentelor legale de proveniență a exemplarelor de vânat care intră și ies în/din crescătoriile de vânat și complexurile de vânătoare .... 8-11 1.752/2008. — Ordin al președintelui Agenției Naționale de Administrare Fiscală privind modelul și conținutul formularului „înștiințare” utilizat în activitatea de cercetare la fața locului......................................... 12-13 ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR 23/2008. — Ordin pentru punerea în aplicare a Normelor privind autorizarea asigurătorilor pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor ................. 13-16 2 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 ORDONANȚE ALE GUVERNULUI ROMÂNIEI GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ DE URGENTĂ pentru modificarea și completarea unor acte normative Având în vedere faptul că finalizarea programelor de reabilitare/construcție a drumurilor de interes național în termenele stabilite prin contractele de execuție de lucrări este condiționată de predarea terenurilor necesare execuției lucrărilor către constructorii angajați, iar parcurgerea procedurilor de obținere a avizelor necesare produce întârzieri majore în derularea execuției lucrărilor, ceea ce conduce la imposibilitatea respectării datelor-limită de tragere specificate în acordurile de împrumut și generează penalități pentru întârzierea majoră a execuției lucrărilor față de termenele prevăzute în acordurile de împrumut, în considerarea necesității de a adopta de urgență o serie de măsuri necesare accelerării execuției lucrărilor de construcție de drumuri de interes național declarate de utilitate publică și care fac obiectul unor investiții prioritare cu finanțare externă și finanțare de la bugetul de stat, în temeiul art. 115 alin. (4) din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență. Art. I. — Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziție publică, a contractelor de concesiune de lucrări publice și a contractelor de concesiune de servicii, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 418 din 15 mai 2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 337/2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 256, după alineatul (1) se introduc patru noi alineate, alineatele (1¹) — (1⁴), cu următorul cuprins: „(1¹) Prin excepție de la prevederile alin. (1), contestațiile referitoare la procedurile de atribuire de lucrări aferente infrastructurii de transport de interes național se formulează în condițiile Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările și completările ulterioare. (1²) Cererile de chemare în judecată formulate în temeiul alin. (1¹) sunt de competența Curții de Apel București și se judecă de urgență și cu precădere, cu citarea părților. (1³) Dacă din motive temeinice părțile nu sunt în măsură să își exercite apărările, instanța va putea să acorde, în mod excepțional, un singur termen în cunoștință, de amânare a cauzei, de cel mult 5 zile, pentru aceste motive. (1⁴) Instanța este obligată să pronunțe hotărârea în termen de 3 zile de la închiderea dezbaterilor și să comunice părților hotărârea în cel mult 5 zile de la pronunțare.” 2. La articolul 266, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 266. — (1) Cu excepția contestațiilor prevăzute la art. 256 alin. (1¹), consiliul este competent să soluționeze contestațiile formulate în cadrul procedurii de atribuire, înainte de încheierea contractului, prin complete specializate, constituite potrivit Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului, aprobat potrivit art. 291.” Art. II. — Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 933 din 13 octombrie 2004, cu modificările și completările ulterioare, se modifică după cum urmează: 1. La articolul 4, alineatul (4) se abrogă. 2. Articolul 43 se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 43. — Prin excepție de la prevederile art. 4, autorizarea executării lucrărilor de construcții: a) cu caracter militar se face de către ministerele și celelalte organe de specialitate ale administrației publice centrale interesate, în baza unor proceduri stabilite împreună cu Ministerul Dezvoltării Regionale și Locuinței; b) aferente infrastructurii de transport rutier de interes național se face de către Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, prin direcția de specialitate, cu respectarea prevederilor legii privind unele măsuri prealabile lucrărilor de construcție de drumuri de interes național, județean și local și ale normelor metodologice de aplicare a acesteia.” Art. III. — Articolul VIII din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 214/2008 pentru modificarea și completarea Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 847 din 16 decembrie 2008, se abrogă. Art. IV. — Legea nr. 198/2004 privind unele măsuri prealabile lucrărilor de construcție de drumuri de interes național, județean și local, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 487 din 31 mai 2004, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează: 1. La articolul 4, alineatele (1) și (8) se modifică și vor avea următorul cuprins: „Art. 4. — (1) Pe baza documentației tehnico-economice prevăzute la art. 3 alin. (1), Guvernul sau autoritatea publică locală competentă, după caz, aprobă, prin hotărâre, indicatorii tehnico-economici, amplasamentul lucrării, conform variantei finale a studiului de prefezabilitate, respectiv a studiului de fezabilitate, după caz, sursa de finanțare, precum și declanșarea procedurii de expropriere a tuturor imobilelor care constituie coridorul de expropriere, suma globală a despăgubirilor estimată de către expropriator pe baza unui raport de evaluare întocmit conform alin. (9) și termenul în care aceasta se virează într-un cont deschis pe numele expropriatorului. Amplasamentul lucrării se aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul consiliului local respectiv, prin afișare pe pagina proprie de internet a expropriatorului, și va fi comunicat Agenției Naționale de Cadastru și Publicitate Imobiliară în vederea notării intenției de expropriere a imobilelor situate pe coridorul de expropriere. Amplasamentul va fi materializat prin bornarea tuturor punctelor de coordonate care îl definesc pe acesta. Autoritățile administrației publice locale MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 3 vor include coordonatele coridorului de expropriere în planurile urbanistice generale ale localităților. (8 ) înainte de data începerii activității prevăzute la art. 6 alin. (1), un expert evaluator specializat în evaluarea proprietăților imobiliare, membru al Asociației Naționale a Evaluatorilor din România, va întocmi un raport de evaluare a imobilelor supuse exproprierii, pentru fiecare unitate administrativ-teritorială, pe fiecare categorie de folosință. Raportul de evaluare a terenurilor forestiere și agricole va fi întocmit de un evaluator autorizat, agreat de Ministerul Agriculturii, Pădurilor și Dezvoltării Rurale.” 2. La articolul 4, după alineatul (8) se introduce un nou alineat, alineatul (9), cu următorul cuprins: „(9) Raportul de evaluare se întocmește având în vedere expertiza actualizată de Camera Notarilor Publici, potrivit art. 77¹ alin. (5) din Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare.” 3. La articolul 9, alineatele (3) și (5) se modifică și vor avea următorul cuprins: „( 3) Acțiunea formulată în conformitate cu prevederile prezentului articol se soluționează potrivit dispozițiilor art. 21—27 din Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauză de utilitate publică, în ceea ce privește stabilirea despăgubirii. (5 ) Atât procedura de expropriere, cât și lucrările de utilitate publică privind drumurile care fac obiectul prezentei legi nu pot fi suspendate sau sistate la cererea vreunei persoane care invocă existența unor litigii privind posesia ori proprietatea imobilului expropriat.” 4. La articolul 10, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins: „Art. 10. — (1) Cererile adresate instanței judecătorești pentru stabilirea, în contradictoriu cu statul român sau cu unitățile administrativ-teritoriale, după caz, a dreptului la despăgubire pentru expropriere și a cuantumului acesteia sunt scutite de taxa judiciară de timbru și sunt de competența instanțelor de drept comun.” 5. La articolul 10, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins: „( 3) Cheltuielile necesare pentru realizarea expertizelor de evaluare a cuantumului despăgubirilor cuvenite ca urmare a exproprierii în cadrul litigiilor prevăzute la alin. (1) vor fi avansate în conformitate cu procedura de drept comun.” PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul transporturilor și infrastructurii, Radu Mircea Berceanu Ministrul dezvoltării regionale și locuinței, Vasile Blaga Ministrul administrației și internelor, Gabriel Oprea Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea București, 30 decembrie 2008. Nr. 228.’ GUVERNUL ROMÂNIEI ORDONANȚĂ DE URGENTĂ privind măsuri pentru reducerea unor cheltuieli la nivelul administrației publice Având în vedere necesitatea luării unor măsuri de diminuare a cheltuielilor din administrația publică, motivate de actuala criză economico-financiară, luând în considerare oportunitatea restructurării cheltuielilor publice în vederea minimizării costurilor, întrucât, în lipsa unor reglementări imediate, există riscul creșterii cheltuielilor bugetare, cu implicații asupra deficitului bugetar, ținând cont că aceste elemente vizează interesul public și constituie situații extraordinare și de urgență, a căror reglementare nu poate fi amânată, în temeiul prevederilor art. 115 alin. (4) din Constituția României, republicată, Guvernul României adoptă prezenta ordonanță de urgență. Art. I. —Articolul 7 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 1/2006 privind unele măsuri pentru întărirea capacității administrative a României pentru integrarea în Uniunea Europeană, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 90 din 31 ianuarie 2006, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 47/2008, se abrogă. Art. II. —Alineatele (2) și (3) ale articolului 112 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată în 4 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 365 din 29 mai 2007, cu modificările și completările ulterioare, se abrogă. Art. III. — (1) La aprobarea structurii organizatorice a autorităților și instituțiilor publice din administrația publică centrală și locală vor fi respectate prevederile art. 112 alin. (1) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcționarilor publici, republicată, cu modificările și completările ulterioare, potrivit cărora numărul total al funcțiilor publice de conducere din cadrul fiecărei autorități sau instituții publice, cu excepția funcțiilor publice de secretar al unității administrativ-teritoriale și de șef al oficiului prefectural, este de maximum 12% din numărul total al funcțiilor publice, precum și prevederile art. XVI din Legea nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea corupției, cu modificările și completările ulterioare, respectiv: a) pentru constituirea unui birou este necesar un număr de minimum 5 posturi de execuție; b) pentru constituirea unui serviciu este necesar un număr de minimum 7 posturi de execuție; c) pentru constituirea unei direcții este necesar un număr de minimum 15 posturi de execuție; d) pentru constituirea unei direcții generale este necesar un număr de minimum 25 de posturi de execuție. (2) Autoritățile și instituțiile publice din administrația publică centrală și locală au obligația de a face modificările corespunzătoare în structura organizatorică și în statele de funcții, de a stabili numărul maxim de funcții publice de conducere și de execuție, cu avizul Agenției Naționale a Funcționarilor Publici, în termen de 45 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei ordonanțe de urgență. PRIM-MINISTRU EMIL BOC Contrasemnează: Ministrul finanțelor publice, Gheorghe Pogea Ministrul administrației și internelor, Gabriel Oprea București, 30 decembrie 2008. Nr. 229.’ ACTE ALE ORGANELOR DE SPECIALITATE ALE ADMINISTRAȚIEI PUBLICE CENTRALE MINISTERUL AGRICULTURII Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN pentru aprobarea Listei cu gradatori autorizați în baza Referatului de aprobare nr. 118.853 din 16 decembrie 2008 al Direcției generale implementare politici agricole, având în vedere prevederile art. 6 alin. (3) și ale art. 9 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 1.336/2002 privind instituirea Sistemului național de gradare a semințelor de consum, cu completările ulterioare, văzând Lista cu gradatori autorizați propuși de către Comisia Națională de Gradare a Semințelor de Consum, în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale emite următorul ordin: Art. 1 — Se aprobă Lista cu gradatori autorizați, prevăzută în persoanele propuse în lista prevăzută în anexă. anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 3 — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al Art. 2 — Se aprobă emiterea licenței de gradator pentru României, Partea I. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Dacian Cioloș București, 16 decembrie 2008. Nr. 746.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 5 ANEXĂ LISTA CU GRADATORI AUTORIZAȚI Nr. Nume Prenume CNP crt. 1 Bugariu Cosmina-Mihaela 2750925020087 2 Prisecaru Emilian 1840801270841 3 Kerezsi Magdolna 2590313052864 4 Gutium Daniel 1760602093401 5 Mihu Bică 1610609090035 6 Balaban Eugenia-Dorina 2630812093403 7 Cioroiu Fănel 1780401093406 8 Bălănescu Rodica-Delia 2750302251994 9 Stanciu Eugenia 2740805282208 10 Șarpe Ioana-Nicolița 2720423282210 11 Enache George-Viorel 1780818343234 12 Ilie Georgeta 2581101163264 13 Năstase Elena 2580714212986 14 Niculae Irina-Elena 2771109214607 15 Gavriș Leontin-Claudiu-Ciprian 1741026301011 16 Petre Ion 1620702292073 17 Șindrilaru Niculina 2690518100030 18 Lung Voichița 2670324354755 19 Negriu Maria 2610601333225 20 Necula Doinița 2691001211665 21 Petruș Aurel 1600509510038 22 Grădeanu Ion 1721223511686 23 Mușat Petruța 2671028511689 24 Roșioru Lidia-Raluca 2780418511665 25 Tănase Maria 2710427511660 26 Vasile Vasile 1710122511664 27 Băceanu Mihaela-Silvia 2780104514356 28 Moldoveanu Alexandru 1840924410057 29 Potra Georgeta 2730503134003 30 Potra Marin 1610606163238 31 Dumitrescu Mariana 2670617135319 32 Vacea Elena 2680128135296 33 Neamțu Florina 2810811134186 34 Datcu Daniela-Georgeta 2620301135294 35 Buradel Elena 2670412135297 36 Giumali Ghiulsever 2610131134007 37 Patriche Mironica 2631011174906 38 Țigănuș Laura 2680926170417 39 Banu Adriana-Mihaela 2771007204395 40 Militaru Gheorghe 1510108214618 6 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 Nr. Nume Prenume CNP crt. 41 Nică Ioana-Lidia 2861008295326 42 Dvornic Cornelia 2620722212959 43 Iordache Mihaela 2801027213403 44 Neagu Elena 2670801212984 45 Strîmbeanu Lenuța 2670511211661 46 Vișan Mioara 2621008284364 47 Movilă Liliana 2780415211681 48 Cruceanu Mircea 1540822211668 49 Buimac Ioan 1531219227783 50 Picu Ilie-Emil 1600203221191 51 Angheluși Emilia-Elena 2740326224502 52 Brehuescu Sergiu-Eduard 1770411221221 53 Alexandru Mihai 1710812221203 54 Antonescu Cristina 2750818390689 55 Cojocariu Relu 1650910221136 56 Rotaru Adriana 2590307221195 57 Brînzilă Vasile-Cristian 1730611221189 58 Ciobănică Paul 1640606221138 59 Leonte Dorin 1640918221131 60 Siriteanu Constantin 1671020221208 61 Gheorghe Cristian 1700512292071 62 Negoiță Sanda 2690211292085 63 Soare Liviu 1790809292088 64 Gheorghiță Elena 2580919293119 65 Petre Fănica 2680122292091 66 Drăghici Maria 2610405293164 67 Stoica Vasile 1680219292108 68 Băsătă Mihăiță-Costel 1870914340918 69 Edinger Otmar 7771030340013 70 Nițu Adrian 1740918341696 71 Crișan Gianina-Loredana 2751126354797 72 Apopei Adrian 1870922350018 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 7 Nr. Nume Prenume CNP crt. 73 Ghilezan Petrica 2620802354780 74 Bilan Ioan-Adrian 1750321354739 75 Bilan Laura-Ramona 2740521354799 76 Hausler Carmen 2781205354759 77 Jupînu Florin 1740319354737 78 Jupînu Liliana 2760103354787 79 Bogos Lenuța 2690416374063 80 Dorobanțu Marta 2540817354835 81 Buzatu Cornelia-Lucreția 2600224354721 82 Zemora Ana-Nicoleta 2770411354743 83 Sarcină Laurențiu-Sevastian 1730531180028 84 Cebel Claudiu-Constantin 1800606250592 85 Holovate Ion 1571209352358 86 Onea Anghelica 2581101350324 87 Hodoșan Alina-Isabela 2730129384191 88 Spăriosu Alina 2740523354786 89 Popovici Mariana 2680808350316 90 Raia Leliana-Tana 2570705354827 91 Anca Valeria 2640807350310 92 Andronache Gheorghe 1561118354723 93 Bercovici Nicolița 2561102352359 94 Venter Mihai 1871113350076 95 Vuici Stanislav 1571202354758 96 Răduțiu Ana 2501107354808 97 Borșoș Emilia 2680509354796 98 Hârțu Viorel 1570304354852 99 Gaică Violeta 2650216384204 100 Măgureanu Mioara 2590118400324 101 Oprea Vica 2610331400594 102 Pâlșu Ileana 2630607384189 103 Vulpe Daniela 2640728384213 104 Balica Eugen 1570331374062 105 Nechifor Gabriela 2590531372232 106 Nenciu Valentina 2740818511667 8 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 MINISTERUL AGRICULTURII Șl DEZVOLTĂRII RURALE ORDIN pentru aprobarea modelului autorizației de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare și al documentelor legale de proveniență a exemplarelor de vânat care intră și ies în/din crescătoriile de vânat și complexurile de vânătoare Având în vedere Avizul Consiliului Național de Vânătoare nr. 1/2007, în baza art. 7 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 385/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, în temeiul prevederilor art. 15 alin. (2) și ale art. 20 din Ordonanța Guvernului nr. 81/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, aprobată cu modificări prin Legea nr. 486/2004, cu modificările ulterioare, ministrul agriculturii și dezvoltării rurale emite prezentul ordin. Art. 1. — Se aprobă modelul autorizației de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat, cel al autorizației de înființare și funcționare a complexurilor de vânătoare, prevăzute în anexele nr. 1 și 2, și cel al documentelor legale de proveniență a exemplarelor de vânat care intră și ies în/din crescătoriile de vânat și complexurile de vânătoare, prevăzute în anexele nr. 3—5. Art. 2. — (1) Autorizațiile de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat și autorizațiile de înființare și funcționare a complexurilor de vânătoare, emise de Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale în baza Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 354/2005 pentru aprobarea modelului autorizației de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, rămân valabile până la preschimbarea acestora, dar nu mai târziu de 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului ordin. (2) Preschimbarea autorizațiilor prevăzute la alin. (1) se face la solicitarea celor interesați, pe baza autorizației emise în conformitate cu prevederile Ordinului ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 354/2005, care va fi reținută de emitent. Art. 3. — Documentele ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 3—5 se completează de către persoanele fizice și juridice deținătoare de crescătorii de vânat și complexuri de vânătoare, în funcție de scopul pentru care au fost înființate, astfel: a) pentru speciile de vânat din crescătoriile de vânat și complexurile de vânătoare destinate populărilor/consumului se completează formularele ale căror modele sunt prevăzute în anexele nr. 3 și 4, individual pentru fiecare exemplar de vânat mare și pentru fiecare lot de vânat mic; b) pentru speciile de vânat ce se recoltează din complexurile de vânătoare se completează formularul al cărui model este prevăzut în anexa nr. 5, pentru fiecare exemplar de vânat mare și pentru fiecare lot de vânat mic, după caz. Art. 4. —Anexele nr. 1—5 fac parte integrantă din prezentul ordin. Art. 5. — La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor și dezvoltării rurale nr. 354/2005 pentru aprobarea modelului autorizației de înființare și funcționare a crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 450 din 27 mai 2005. Art. 6. — Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul agriculturii și dezvoltării rurale, Gheorghe Albu, secretar de stat București, 19 decembrie 2008. Nr. 762.’ MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 9 ANEXA Nr. V) MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE AUTORIZAȚIE DE ÎNFIINȚARE SI FUNCȚIONARE 9 9 Data emiterii_____________________ In temeiul prevederilor art. 7 alin. (1) din Ordonanța Guvernului nr. 81/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 486/2004. In baza solicitării formulate de înregistrată sub nr.______________________, Analizând documentele prevăzute de art. 7 alin. (3) lit. a) - e) din Ordonanța Guvernului nr. 81/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, cu modificările și completările ulterioare, și prezentate de _________________________________________________, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale emite prezenta autorizație de înființare și funcționare pentru Crescătoria de vânat, cu o suprafață de ha> destinată , pentru specia (speciile), situată pe raza localităților ____________________________________________________________în fondul de vânătoare nr. denumit din județul. Prezenta autorizație dă dreptul beneficiarului să înființeze obiectivul anterior menționat și să funcționeze potrivit legii și studiului de specialitate. In cazul constatării ulterioare a neautenticității documentelor în baza cărora a fost emisă prezenta autorizație sau a nerespectării condițiilor privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriei, autorizația va fi retrasă de către emitent. Prezenta autorizație a fost emisă în două exemplare, din care unul pentru emitent, iar celălalt pentru, și este valabilă în condițiile autorizării. București MINISTRU, ( numele și semnătura ) *) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil. 10 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 ANEXA Nr. 2’} MINISTERUL AGRICULTURII ȘI DEZVOLTĂRII RURALE AUTORIZAȚIE DE ÎNFIINȚARE SI El XCTlOXARi: 9 9 Data emiterii_____________________ In temeiul prevederilor art. 7 alin (1) din Ordonanța Guvernului nr. 81/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 486/2004, In baza solicitării formulate de___________________________________________________________, înregistrată sub nr., Analizând documentele prevăzute de art. 7 alin (3) lit. a) - e) din Ordonanța Guvernului nr. 81/2004 privind înființarea, organizarea și funcționarea crescătoriilor de vânat și a complexurilor de vânătoare, cu modificările și completările ulterioare, și prezentate de ___________________________________________________, Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale emite prezenta autorizație de înființare și funcționare pentru Complexul de vânătoare , cu o suprafață de ha, destinată, pentru specia (speciile), situată pe raza localităților în fondul de vânătoare nr. denumit din județul Prezenta autorizație dă dreptul beneficiarului să înființeze obiectivul anterior menționat și să funcționeze potrivit legii și studiului de specialitate. In cazul constatării ulterioare a neautenticității documentelor în baza cărora a fost emisă prezenta autorizație sau a nerespectării condițiilor privind înființare, organizarea și funcționarea crescătoriei, autorizația va fi retrasă de către emitent. Prezenta autorizație a fost emisă în două exemplare, din care unul pentru emitent, iar celălalt pentru, și este valabilă în condițiile autorizării. București MINISTRU, ( numele și semnătura ) *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 11 ANEXA Nr. 3 P ROCES-VE RBAL privind evidența exemplarelor de vânat care se introduc în crescătoria de vânat/complexul de vânătoare, denumită/denumit..............................destinate populărilor/consumului/recoltării, încheiat astăzi,....... SPECIA.............. Nr. Număr de exemplare Proveniență Aviz sanitar- crt. Vârsta veterinar Total Masculi Femele Județul Gestionar Fond de vânătoare Alte surse Documentele de achiziție de transport 1. 2. ANEXA Nr. 4 PROCES-VERBAL privind evidența exemplarelor de vânat care ies din crescătoria de vânat/complexul de vânătoare, denumită/denumit............................, în scopul populărilor/consumului, încheiat astăzi,....... SPECIA.............. Număr de exemplare Beneficiar Scopul (populare Nr. Vârsta Aviz sanitar-veterinar Fond sau sacrificare crt. Total Masculi Femele de transport Județul Denumirea de vânătoare în vederea consumului) sau alte locații 1. 2. ANEXA Nr. 5 PROCES-VERBAL privind evidența exemplarelor de vânat care ies din complexul de vânătoare, denumit.................., ca urmare a recoltării acestora, încheiat astăzi,. SPECIA.............. Număr de exemplare Persoana Modul de valorificare Aviz sanitar- Nr. Vârsta Modul de recoltare care a realizat recoltarea veterinar crt. Total Masculi Femele Nume Adresă a trofeeului a celorlalte de transport produse 1. 2. 12 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 MINISTERUL ECONOMIEI Șl FINANȚELOR AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ ORDIN privind modelul și conținutul formularului „înștiințare” utilizat în activitatea de cercetare la fata locului Având în vedere dispozițiile art. 56 și 57 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 495/2007 privind organizarea și funcționarea Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cu modificările și completările ulterioare, și ale art. 228 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală emite următorul ordin: Art. 1. — Se aprobă modelul și conținutul formularului „înștiințare” cod MEF 14.13.07.30, utilizat în activitatea de cercetare la fața locului, prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Formularul prevăzut la art. 1 se completează și se depune conform instrucțiunilor de completare și utilizare a formularului „înștiințare” cod MEF 14.13.07.30, prevăzut în anexa nr. 2, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 3. — Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, utilizare și păstrare ale formularului „înștiințare” cod MEF 14.13.07.30 sunt prevăzute în anexa nr. 3, care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 4. — Direcția generală de inspecție fiscală, Direcția de informații fiscale, Direcția antifraudă fiscală, Direcția de control financiar, Direcția de administrare a marilor contribuabili și direcțiile generale ale finanțelor publice județene și a municipiului București vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Art. 5. — Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I. Președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Daniel Chițoiu București, 17 decembrie 2008. Nr. 1.752. MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANȚELOR AGENȚIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ Organ fiscal............................. Nr.../zz.ll.aa ANEXA Nr. 1 ÎNȘTIINȚARE Numele, prenumele/Denumirea contribuabilului:.......................................................................... Cod de identificare fiscală:............................................................................................ Domiciliul fiscal: localitatea..............................., bd./str.....nr........bl..........sc........, et........, ap..... județul/sectorul......................cod poștal.................... Domnului/Doamnei Administrator/Director general Avem onoarea să vă informăm că în baza art. 57 din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările și completările ulterioare, începând cu data de..........veți face obiectul unei acțiuni de cercetare la fața locului. Acțiunea de cercetare la fața locului se va desfășura cu respectarea prevederilor Codului de procedură fiscală și nu reprezintă o acțiune de inspecție fiscală. Conform prevederilor art. 57 alin. (2) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, aveți obligația să permiteți accesul funcționarilor împuterniciți de organul fiscal pentru a efectua o cercetare la fața locului în vederea efectuării de constatări în interes fiscal. Totodată, potrivit prevederilor art. 56 din același act normativ, la solicitarea funcționarilor împuterniciți de organul fiscal aveți obligația punerii la dispoziția acestora a tuturor registrelor, evidențelor, documentelor de afaceri, precum și a oricăror altor înscrisuri aferente activității desfășurate în perioada..................... Nepermiterea funcționarilor împuterniciți să efectueze cercetarea la fața locului constituie contravenție conform art. 219 alin. (1) lit. c) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și se sancționează cu amendă potrivit art. 219 alin. (2) lit. a) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare. In conformitate cu prevederile art. 57 alin. (3) și (4) din Ordonanța Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările și completările ulterioare, persoanele fizice au dreptul de a refuza intrarea în domiciliu sau reședință. în caz de refuz, intrarea în domiciliul sau în reședința persoanei fizice se face cu autorizarea instanței judecătorești competente, dispozițiile privind ordonanța președințială din Codul de procedură civilă fiind aplicabile. Vă asigurăm de întreaga noastră colaborare pe parcursul desfășurării acțiunii de cercetare la fața locului. CONDUCĂTORUL ORGANULUI FISCAL Numele și prenumele.......... Funcția........ Semnătura și ștampila MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 13 ANEXA Nr. 2 INSTRUCȚIUNI de completare și utilizare a formularului „înștiințare 1. Reprezintă documentul prin care organul fiscal cu atribuții de cercetare la fața locului înștiințează contribuabilul deținător al terenurilor, încăperilor și a altor incinte despre cercetarea care urmează să se efectueze la acesta. 2. în „înștiințare” se completează date cu privire la: a) denumirea organului fiscal care efectuează cercetarea la fața locului; b) numărul atribuit din registrul de corespondență, ziua, luna și anul; c) denumirea completă a contribuabilului; d) codul de identificare fiscală; e) domiciliul fiscal al contribuabilului; f) data de începere a cercetării la fața locului; g) perioada ce face obiectul cercetării la fața locului; h) persoana de contact, nume, prenume, funcția și numărul de telefon ale funcționarului împuternicit să efectueze cercetarea. 3. Se comunică contribuabilului în timp util. 4. Se semnează de către conducătorul organului fiscal care a inițiat acțiunea de cercetare la fața locului sau de altă persoană împuternicită în acest sens. 5. Se întocmește în 3 exemplare originale, din care: a) exemplarul unu se va trimite contribuabilului prin poștă cu confirmare de primire sau prin înmânare directă, cu semnătura și data de primire pe exemplarul doi; b) exemplarul doi va fi reținut în cadrul organului fiscal și înmânat echipei care va efectua cercetarea la fața locului, urmând a fi anexat la procesul-verbal; c) exemplarul trei va fi transmis organului fiscal în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al contribuabilului. ANEXA Nr. 3 CARACTERISTICI de tipărire, modul de difuzare, utilizare și păstrare ale formularului „înștiințare” 1. Denumire: înștiințare 2. Cod: MEF 14’.13.07.30 3. Format: A4/t1 4. Caracteristici de tipărire: se tipărește pe o singură față. Se poate edita cu ajutorul tehnicii de calcul. 5. Se difuzează: gratuit. 6. Se utilizează: de către organele fiscale pentru înștiințarea contribuabilului de începerea cercetării la fața locului. 7. Se întocmește: în 3 exemplare, de organul fiscal. 8. Circulă: — exemplarul 1 la contribuabil; — exemplarul 2 la organul fiscal care va efectua cercetarea la fața locului; — exemplarul 3 la organul fiscal în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al contribuabilului. 9. Se arhivează: — exemplarul 1 la contribuabil; — exemplarul 2 la procesul-verbal; — exemplarul 3 la dosarul fiscal al contribuabilului. ACTE ALE COMISIEI DE SUPRAVEGHERE A ASIGURĂRILOR COMISIA DE SUPRAVEGHERE AASIGURĂRILOR ORDIN pentru punerea în aplicare a Normelor privind autorizarea asigurătorilor pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor în temeiul prevederilor art. 4 alin. (26) și (27) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, ale art. 4 și ale art. 37 lit. a) din Legea nr. 260/2008 privind asigurarea obligatorie a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor, potrivit Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din data de 16 decembrie 2008, prin care s-au adoptat Normele privind autorizarea asigurătorilor pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor, președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor emite următorul ordin: Art. 1. — începând cu data publicării prezentului ordin se pun în aplicare Normele privind autorizarea asigurătorilor pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Art. 2. — Direcțiile de specialitate din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor asigură ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin. Președintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, Angela Toncescu București, 18 decembrie 2008. Nr. 23. ’ 14 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 ANEXA NORME privind autorizarea asigurătorilor pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor Art. 1. — (1) Asigurătorii pot încheia asigurarea obligatorie a locuințelor împotriva cutremurelor, alunecărilor de teren sau inundațiilor, dacă sunt autorizați pentru desfășurarea activității de asigurare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare și supravegherea asigurărilor, cu modificările și completările ulterioare, și dacă îndeplinesc cumulativ următoarele criterii: a) sunt autorizați pentru subscrierea riscurilor de incendiu și alte calamități naturale prevăzute în anexa nr. 1, lit. B clasa 8, la Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare; b) sunt autorizați pentru subscrierea riscurilor de catastrofe naturale, potrivit Ordinului președintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 4/2002 pentru punerea în aplicare a Normelor prudențiale privind acoperirea riscurilor de catastrofe naturale; c) vor deveni acționari ai Pool-ului de Asigurare împotriva Dezastrelor Naturale, denumit în continuare RAID; d) nu se află într-o situație de redresare financiară sau faliment prevăzută de legislația specială din domeniul asigurărilor; e) nu li s-au limitat sau interzis operațiunile și nici nu li s-a retras autorizația conform art. 39 din Legea nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare în ultimii 2 ani; f) dispun de o rețea teritorială formată dintr-o unitate, sucursală ori agenție înregistrată la Oficiul Național al Registrului Comerțului în fiecare județ și în municipiul București, cu excepția județului Ilfov, sau cel puțin un contract de mandat cu un intermediar în asigurări persoană juridică care să îi reprezinte în teritoriu pentru activitatea de încheiere a asigurărilor obligatorii pentru locuințe. Asigurătorii trebuie să facă dovada că intermediarii menționați mai sus își desfășoară activitatea în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000, cu modificările și completările ulterioare, precum și că dispun în orice moment de aceleași mijloace de desfășurare a activității de contractare și gestiune a asigurărilor obligatorii pentru locuințe ca și unitățile/subunitățile unui asigurător, dotare tehnică corespunzătoare, în conformitate cu prevederile lit. h); g) pentru fiecare unitate teritorială pe care o dețin dispun de personal specializat pentru activitatea de constatare și evaluare a daunelor, precum și pentru activitatea de plată a despăgubirilor, în baza unui contract individual de muncă sau a unui contract de mandat; h) dispun, atât pentru sediul central, cât și pentru subunități, de o dotare cu tehnică de calcul și software adecvate și de personal care să permită contractarea asigurării obligatorii a locuințelor, ținerea unor evidențe detaliate privind încheierea, derularea și încetarea asigurării, daunele plătite și rezervele constituite și transmiterea în format electronic a acestor informații către baza de date administrată de PAID; i) asigurătorii care au fost autorizați de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor să încheie asigurarea obligatorie a locuințelor pot desfășura această activitate prin intermediari numai la: 1. sediile principale sau secundare ale asigurătorilor ori, după caz, ale agențilorde asigurare persoane juridice ori ale agenților de asigurare subordonați; 2. sediile principale sau secundare ale brokerilor de asigurare și/sau de reasigurare ori, după caz, ale asistenților în brokeraj persoane juridice; 3. sediile principale sau secundare ale asiguraților ori ale potențialilor asigurați persoane juridice; 4. domiciliul sau, după caz, reședința asiguraților ori a potențialilor asigurați persoane fizice; 5. domiciliul sau, după caz, reședința agenților de asigurare ori asistenților în brokeraj persoane fizice. (2) Condițiile pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor, prevăzute la alin. (1), trebuie îndeplinite pe toată perioada de valabilitate a autorizării de către asigurătorii autorizați pentru încheierea acestei asigurări. (3) Asigurătorii care au fost autorizați să încheie asigurarea obligatorie a locuințelor își asumă răspunderea pentru toate polițele de asigurare împotriva dezastrelor naturale, denumite în continuare FAD, distribuite intermediarilor în asigurări, inclusiv pentru erorile sau omisiunile de redactare a polițelor. Art. 2. — în vederea autorizării pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor, asigurătorii solicitanți trebuie să depună o cerere la Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, împreună cu o documentație care cuprinde următoarele: a) documentația din care să rezulte îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. a), b) și c); b) lista unităților teritoriale ale asigurătorului și/sau a sediilor aparținând persoanelor juridice, cu care asigurătorul are încheiate contracte de mandat pentru desfășurarea activităților prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. f) și g), însoțită de actele doveditoare, eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului, care atestă existența acestor unități teritoriale și de contractele de intermediere, acolo unde este cazul, pentru asigurătorii care solicită autorizarea pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor; c) pentru fiecare unitate teritorială pe care o dețin se prezintă, sub semnătura conducătorului societății, lista personalului specializat în activitatea de constatare și evaluare a daunelor, structura de lucru necesară efectuării plăților de despăgubiri, precum și alte informații utile, centralizate, conform modelului prezentat în anexă; d) declarația conducătorului societății, precum și a conducătorului compartimentului de specialitate, cu privire la îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. h); în cazurile în care activitatea de încheiere a asigurării obligatorii a locuințelor se desfășoară și prin intermediari autorizați, documentația va cuprinde în completare și copiile declarațiilor intermediarilor privind îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 1 alin. (1) lit. h) pentru zonele în care asigurătorul nu deține unități proprii; Art. 3. — (1) Cererile de autorizare pentru încheierea asigurării obligatorii a locuințelor, însoțite de documentația aferentă, se soluționează în termen de 30 de zile de la înregistrarea acestora la registratura Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor. (2) Dacă în urma analizării documentației depuse rezultă că aceasta nu respectă cerințele prevăzute prin dispozițiile art. 1, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor poate dispune respingerea sau amânarea deciziei de acordare a autorizației, până la clarificarea tuturor aspectelor relevante. Art. 4. — Asigurătorii autorizați să încheie asigurarea obligatorie a locuințelor au obligația să transmită Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, în termen de 30 de zile de la data autorizării, copiile documentelor care atestă asocierea la PAID, inclusiv extrasul din hotărârea adunării generale a acționarilor sau, după caz, a consiliului de administrație, precum și dovada privind vărsarea integrală a capitalului social. MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.1.2009 15 Art. 5. — (1) Pentru activitatea de constatare și evaluare a daunelor, asigurătorii au obligația să dispună de personal specializat (propriu sau împuternicit) în acest scop, care să acționeze în numele acestora, și cu care asigurătorii au încheiat contract de muncă ori de mandat. (2) Persoana juridică împuternicită pentru desfășurarea activității de constatare și evaluare a prejudiciilor pentru locuințe poate acționa în numele mai multor asigurători autorizați să încheie asigurarea obligatorie a locuințelor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia. (3) Asigurătorii autorizați să încheie asigurarea obligatorie a locuințelor rămân direct și nemijlocit răspunzători față de beneficiarii PAD, chiar dacă activitatea de constatare și evaluare a prejudiciilor pentru locuințe se face prin intermediul unor persoane împuternicite. Art. 6. — (1) Asigurătorii care eliberează PAD au obligația de a transmite către baza de date administrată de PAID informații complete privind polițele de asigurare, încheiate direct sau prin intermediari. (2) Asigurătorii care eliberează PAD sunt obligați să transmită către baza de date administrată de PAID, prin sistem informatic, utilizând un mediu de comunicare electronică, toate informațiile privind încheierea asigurării obligatorii a locuințelor și data de încetare a valabilității sau de reziliere a documentelor de asigurare, precum și informații cu privire la prejudiciile înregistrate în baza PAD, ca urmare a unor dezastre naturale produse pe parcursul derulării contractului de asigurare. Art. 7. —Anexa face parte integrantă din prezentele norme. ANEXĂ la norme — față — Antet asigurător REȚEAUA TERITORIALĂ Șl PERSONALUL SPECIALIZAT SAU MANDATAT DE ASIGURĂTOR pentru activitatea de constatare și evaluare a daunelor Nr. Structura proprie de lucru Persoana autorizată crt. Județe Unitățile Datele de Personalul specializat3) Denumirea/ Datele de proprii1) identificare2) Numele4) identificare5) 1 Alba 2 Arad 3 Argeș 4 Bacău 5 Bihor 6 Bistrița-Năsăud 7 Botoșani 8 Brașov 9 Brăila 10 București 11 Buzău 12 Caraș-Severin 13 Cluj 14 Călărași 15 Constanța 16 Covasna 17 Dâmbovița 18 Dolj 19 Galați 20 Giurgiu 21 Gorj 22 Harghita 23 Hunedoara 24 Ialomița 25 lași 16 MONITORUL OFICIAL AL ROMÂNIEI, PARTEA I, Nr. 3/5.I.2009 Nr. Structura proprie de lucru Persoana autorizată crt. Județe Unitățile Datele de Personalul specializat2) Denumirea/ Datele de proprii1) identificare2) Numele4) identificare5) 26 Maramureș 27 Mehedinți 28 Mureș 29 Neamț 30 Olt 31 Prahova 32 Satu Mare 33 Sălaj 34 Sibiu 35 Suceava 36 Teleorman 37 Timiș 38 Tulcea 39 Vaslui 40 Vâlcea 41 Vrancea Sub sancțiunile prevăzute de art. 215 și 292 din Codul penal, declar pe propria răspundere că informațiile raportate sunt reale, concrete și complete. Semnătura autorizată (ștampila asigurătorului) — verso — Coloana „Structura proprie de lucru” va conține: ¹) toate sucursalele și/sau agențiile asigurătorului pentru fiecare județ, completate în coloana „Unitățile proprii”, acolo unde este cazul; ²) adresa, numerele de telefon (fix, mobil) și fax, precum și adresa de e-mail ale fiecărei sucursale și/sau agenții a asigurătorului din fiecare județ, completate în coloana „Datele de identificare”, acolo unde este cazul; ³) numele și prenumele/denumirea persoanelor angajate ale societății sau mandatate de către societate, specializate în activitatea de constatare și evaluare a daunelor, funcția persoanelor, precum și specialitatea, pentru fiecare dintre sucursalele/agențiile/intermediarii mandatați ai asigurătorului, completate în coloana „Personalul specializat”. Coloana „Persoana autorizată” va conține: ⁴) numele sau denumirea persoanei autorizate cu care asigurătorul are contract de mandat pentru desfășurarea activității de încheiere a asigurării obligatorii a locuințelor din fiecare județ; 5) adresa, numerele de telefon (fix, mobil) și fax, precum și adresa de e-mail ale fiecărei persoane autorizate. EDITOR: PARLAMENTUL ROMÂNIEI — CAMERA DEPUTAȚILOR MONITORUL OFICIAL „Monitorul Oficial” R.A., Str. Parcului nr. 65, sectorul 1, București; C.I.F. RO427282, IBAN: RO55RNCB0082006711100001 Banca Comercială Română — S.A. — Sucursala „Unirea” București și IBAN: RO12TREZ7005069XXX000531 Direcția de Trezorerie și Contabilitate Publică a Municipiului București (alocat numai persoanelor juridice bugetare) Tel. 021.318.51.29/150, fax 021.318.51.15, e-mail: marketing@ramo.ro, internet: www.monitoruloficial.ro Adresa pentru publicitate: Centrul de vânzări si informare, București, sos. Panduri nr. 1, bloc P33, parter, sectorul 5, tel. 021.411.58.33 și 021.410.47.30, fax 021.410.77.36 și 021.410.47.23 Tiparul: „Monitorul Oficial” R.A. 5 948368 323520 Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 3/5.1.2009 conține 16 pagini. Prețul: 3,20 lei ISSN 1453—4495